Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/23/2018 in all areas

  1. Ήρθε η ώρα να κάνω και εγώ την παρουσίαση του αυτοκινήτου μου μετά από 3 χρόνια στη κατοχή μου όσα δηλαδή μέλος και στο φόρουμ!!! Στο φόρουμ όπου με έχει βοηθήσει απίστευτα σε οποία αλλαγή είχα σκοπό να κάνω στο αμάξι και σε όλα τα μέλη που ότι και να ρώτησα πήρα απάντηση!!! Το αμάξι είναι το Audi A4 1.8 tfsi Quattro και αγοράστηκε τον Μάιο του 2015. Η έκδοση είναι η ambition + επετειακό πακέτο για τα 100 χρόνια της εταιρίας (αν δεν κάνω λάθος). Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου έχουν γίνει η εξής αλλαγές: 19” ζάντες rs4 replica με 255/35 Pirelli P Zero ελαστικα, μπροστινή μάσκα look rs4 κυψελωτη όπως παρομοίως και τα προβολακια, μπροστινό lip από www.maxtondesign.eu, πλαϊνα μαρσπιέ sline, διάχυτης vortex με δυο απόληξης, αεροτομή χειροποίητη, και μια διακοσμητική κεραία ουρανού! Στο εσωτερικό έχει αλλαχτεί το τριάκτινο τιμόνι με flat bottom πολυλειτουργικό + cruise control, πεταλιερες sline, λεβιες sline, Audi drive select Μηχανικά έχει αλλαχτεί : ολη η εξάτμιση με dp 70mm και καταλύτη hjs 200 όπου συνεχίζει 70mm μέχρι και το μεσαίο καζανάκι (δεν έχω φωτό) από μεσαίο και μετά 2x55mm και τελειώνει με απόλυσης 2x100mm Μεγαλύτερο intercooler διαστάσεων 60χ35χ5 Eldor κόκκινους πολλαπλασιαστές Και προγραμμα e-tuners στην Λάρισα. Το αμάξι με όλα τα παραπάνω απέδωσε 240hp και 37 kg/m ροπής. Από φρένα απλά άλλαξα τους δίσκους σε διάτρητους Zimmerman Και ανάρτηση H&R coilover Με το καλό στο μέλλον θα γίνουν οι εξής αλλαγές: S-line σαλόνι δέρμα αλκαντάρα μαύρο, φρένα από S4 IHI turbo καί CTS εισαγωγή(η σειρά είναι τυχαία ???).
    1 point
  2. δεν ξέρεις πόσα άλογα είναι ο άλλος ότι και να σου λέει.
    1 point
  3. Από όσο ξέρω το μοτέρ σου φοράει τέτοια τουρμπίνα που δεν μπορεί να βγάλει παραπάνω από 210ps χωρίς να καταργήσεις το φίλτρο μικροσωματιδίων. (τυχαίνει και τον φοράει το Q5 του πατέρα μου που έχει φαγωθεί να το κάνει 250ps ). Επίσης τα άλογα που ανακοινώνουν οι περισσότερες εταιρίες (μέγιστη απόδοση) είναι με αλλαγμένη εξάτμιση. ΥΓ: προσωπικά δε θα έβαζα ΠΟΤΕ παράλληλο εγκέφαλο στο αμάξι. Ζούμε στα μέσα του 2018. Γιατί να επιστρέψουμε στο (κακό κατά τη γνώμη μου tuning) του 1990?
    1 point
  4. Εγώ έχω βάλει πρόγραμμα στο DSG. Μεγάλη διαφορά με το εργοστασιακό πρόγραμμα, κυρίως στα μισόγκαζα (40-50-70% γκάζι) παρά στο τέρλμα. Στις "χαλαρές" αλλαγές (μικρή πίεση στο γκάζι) η διαφορά με την εργοστασιακή είναι (ας πούμε) μηδενική (επειδή δεν κατάλαβα εγώ κάτι). Επίσης... στη δική μου περίπτωση έχει και σκασίματα στις αλλαγές ταχύτητας (τέρμα γκάζι και από κάποιες rpm και πάνω). (δεν ξέρω αν γίνεται στο diesel - ή και αν σε ενδιαφέρει στην τελική ) Όλα αυτά φυσικά παραμετροποιούνται σε προγράμματα που δεν είναι "κονσέρβα" (έτοιμο πρόγραμμα χωρίς παραμετροποιήσεις από τον προγραμματιστή ή dealer) Τέλος, οι προγραμματιστές ορίζουν τα προγράμματά τους σε stage1, stage2, stage3. Ρώτησέ τους τι κάνει το κάθε stage (δεν υλοποιούν όλοι με την ίδια ακριβώς λογική). ΥΓ: Προσωπικά έχω επιλέξει τη revlimit, αλλά βλέπω και άλλες αξιόλογες εταιρίες που βγάζουν καλά προγράμματα κατά καιρούς.
    1 point
  5. Σωστή η παρατήρηση σου...δοκίμασα να το στράβωσω λίγο αλλά δεν ήρθε πάλι όσο στην φωτογραφία. Ίσως η φωτογραφία στη σελίδα της cts είναι από το β8,5. Σε β8 που έχω δει την ίδια εισαγωγή πάλι στο ίδιο ύψος με το δικό μου κάθεται.
    1 point
  6. 1 point
  7. Διονυση με γεια!!! πολυ ομορφη η cts απλα κατι δεν παει καλα με το κομμάτι που κατευθύνει το αερα στο φιλτρο. Επρεπε να ειναι πιο δεξια ? http://www.ctsturbo.com/cart/images/products/secondary/1623.jpg Μάνος
    1 point
  8. Βασικά δες τι μάρκα είναι το καντράν σου. Δύο είναι οι εταιρείς. Η πιο συνηθισμένη για αυτό το σκάφος είναι η Magnetti Marelli η οποία έβγαλε κάρο προβλήματα, ενώ η άλλη είναι η VDO με ανώτερη ποιότητα υλικών και σχεδιασμού. Σπάνια θα βρεις σε Α3 8L ακόμα και γερμανικό VDO. Οπότε δες αυτό και μετά είναι απλά τα πράγματα. Θα σου συνιστούσα περισσότερο aliexpress.com μιας και το ebay είναι αρκετά ακριβότερο. Αν επίσης είσαι ηλεκτρονικός την αλλάζεις και μόνος σου αφού θα βρεις πολλούς οδηγούς στο διαδίκτυο. Το καλό με το aliexpress είναι ότι με 15€ περίπου θα αγοράσεις οθονούλα που το αποτέλεσμα στο άναμα θα είναι σαν την μανίσια διότι παλαιότερες αλλά και πολλές που κυκλοφορούν έχουν τρομερά έντονο φωτισμό ο οποίος δεν χαμηλώνει και δείχνουν άσχημα το βράδυ σε σχέση με τις υπόλοιπες ενδείξεις.
    1 point
  9. Εβο 10αρι φουλ πρώτο στάδιο και περιφερειακά φτάνει τα 440 μοτέρ. Βέβαια είναι βαρύ. Ανάλογα το ποσό έφαγες θα δούμε αν φόραγε και τπτ άλλο. Αλλά δίχως τουρμπίνα μεγαλύτερη δεν μπορεί να δει παραπάνω. Λογικό να είσαι πίσω πάντως...
    1 point
  10. Παρέλαβα τουρμπίνες. Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  11. Αντε να ετοιμαστει με το καλο και να δουμε τι θα κανει στον δρομο (πρεπει να εχει μεγαλη διαφορα απο πριν).
    1 point
  12. Δεν υπάρχει λάστιχο που να τα κάνε όλα τέλεια. Κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις. Αυτά τα λάστιχα είναι από ότι καταλαβαίνω μια μισοβεζικη λύση μεταξύ χειμερινού και θερινού ελαστικού. Τίποτα όμως από τα δύο δεν θα κάνει τέλεια. Οπότε ή το βάζεις και δεν έχεις πολλές απαιτήσεις ή προτιμότερο για μένα βάζεις ένα καλό θερινό και έχεις χειμερινά στην αποθήκη σου αν ζεις σε μέρος με βαρύ χειμώνα.
    1 point
  13. 1 point
  14. Ναι ρε Γιώργο αλλά χάμστερ? Γίνε αρουραίος έστω....
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.