Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Όταν φτάνεις να ακούς πυρακια το πρόβλημα είναι ήδη μεγάλο. Μήπως δεν ακούς πυρακια και ακούς κάτι άλλο? Τώρα αν όντως συμβαίνει αυτό, ξεκινάς από αλλαγή βενζίνης, βάλε 100αρα από γνωστό βενζινάδικο να δεις αν θα φτιάξει, διάβασε κωδικούς μήπως κάποιος πολλαπλασιαστης την ακουσε κλπ κλπ Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  2. Ξέρω μπορεί να σου αρέσει το σουλούπι του αυτοκινήτου, και να θες να το κρατήσεις με κατι πιο φρέσκο. Δυστυχώς θα αντιμετωπισεις προβλήματα σε ευρεση ανταλλακτικών τόσο φανοποιας όσο και εσωτερικών του αυτοκινήτου που θα φτιάχνεις ένα πράγμα και θα χαλάει το άλλο. Η μετατροπή που θέλεις να κάνεις έχει γίνει πολλές φορές, χρειάζεσαι τα πάντα πρακτικα από ένα B5. Εγκεφαλο επίσης για να μην μπλέξεις με άγραφο. Καλύτερα Β5 κατευθείαν
  3. Î'υτό πάντα πάει σε σχέση με το πάχος της ζάντας. Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  4. Γενικά έχει υποθει μέχρι και το κλείσιμο του φόρουμ εντελως Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  5. Αυτό δεν γίνεται, εκτός αν θεωρείς daily το τουρμπίσμα από τις 4500στρ και ψόφιο χαμηλά. 800 από τον 5κυλινδρο δεν είναι δύσκολα, ακόμα και με στοκ μοτέρ είναι πιθανόν να γίνουν αλλά να ξέρεις ότι όσο και να βλέπεις από το εξωτερικό να βελτιώνονται τέτοια σύνολα, τόσο μειώνεται η αξιοπιστία τους και τόσο αυξάνεται η πιθανότητα του μπουμ. Επειδή πολλές φορές ακούγεται η φράση 'καθημερινό βολταδικο' και αυτο σαν έννοια είναι διαφορετική για τον καθένα, δύσκολα θα βγάλουμε άκρη. Καλό θα ήταν να το συζητήσεις με όποιον μηχανικό επιλέξεις διεξοδικά. Υπάρχουν αυτοί οι μηχανικοί που θα σε μεταχειριστουν ως : ότι θέλει ο πελάτης εμείς λεφτά θα βγάλουμε, και υπάρχουν και εκείνοι που θα σου πουν τη γνωμη τους για το τι σου δίνει ένα 2.5 μοτέρ στα 800 άλογα και τι θα ήταν ιδανικό με βάση αυτό που έχεις στο μυαλό σου σαν χρήση Σου εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι αποφασίσεις! Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  6. Καλησπέρα. Γιατι ενδιαφέρεσαι για rebuild το μοτέρ? Για πόσα άλογα μιλάμε ότι θέλεις να φτάσεις? Έχω ενδιάμεσο για RE performance αλλά αγγλια = εκτελωνισμός και ο RE έχει πολύ αναμονή λόγω πολλαπλών projects Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  7. Σε μεγάλα γκρουπ(που μαζεύονται από 30+ αμάξια ενοοω) οι συναντήσεις είναι προβληματικες από άποψη χώρου. Απαιτείται πάντα αρκετός χώρος για να παρκάρουν όλοι, να βγουν φωτογραφίες και φυσικά να υπάρχει και χώρος να κάτσεις για ένα καφέ κλπ, και όχι στο πόδι. Συνεπώς η έδρα (εκεί που ηταν) αντενδυκνειται. Κατ'εμε η έδρα ως έδρα είναι άκυρη. Όταν έχεις μέλη ανά την Ελλάδα ολοκληρη, το να πληρώνεις έναν χώρο χωρίς λόγο δεν λέει κάτι. Οργανώνεις συναντήσεις και τα μέλη βρίσκονται εκει Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  8. Φυσικά και μπαίνει εφόσον βάλεις ιδιας χρονιάς. Καλό θα ήταν να βρεις τα πάντα όμως, πλεξούδα, μοτερ/σασμάν. Έλεγχο γέφυρας να δεις αν θέλει άλλες βασεις(που σίγουρα θα θελει) και ύστερα καλό ηλεκτρολόγο για κωδικοποιησεις Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  9. Με τιποτα. Παίρνεις καινούριο. Οτιδήποτε άλλο θα σου καταστρέψει την μπογιά. Μην βάλεις τίποτα. Μια χαρα θα είναι και ετσι Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  10. Πολύ ωραίο το συνολο, μπράβο. Το νιωθεις το lag? Πως είναι χαμηλά και σε κίνηση εντός πόλης? Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  11. Άλλαξες παντός από τότε που πήρε RS. Δεν είσαι ο ιδιος Γιώργος που ήξερα... Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  12. Καπνούς βγάζει από πίσω άσπρους? Sent from my SM-S908B using Tapatalk
  13. Γιατί, που είναι το πρόβλημα? Panamera για καθημερινό και chiron για ΣΚ. Ανετα Sent from my SM-S908B using Tapatalk
  14. Βαλε καζανάκι. Θα έχεις πολύ θορυβο χωρίς λογο
  15. Όλα τα καινούρια έχουν οπτική ίνα που συνδέουν όλα τα ηλεκτρικά (ράδιο, cd changer, navi κλπ με το MMI. Αν χαλάσει ένα από αυτά η οπτική ίνα δεν το βλέπει και σβήνει το mmi. Υπάρχουν αρκετά βίντεο στο you tube πως να ελέγξεις τι μπορεί να φταίει. Όσο για την μπαταρία, ναι οι μπαταρίες της audi έχουν ένα BEM κωδικό για να διαβάζει ο εγκέφαλος σωστά τα Amp αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό αυτό.
  16. Το σχόλιο μου δεν έχει να κάνει με τα έξοδα μόνο. Αλλά και δυσκολία ανατροφής, χαρες/λύπες άγχος κλπ. Συνεπώς άλλο να είσαι ιδιοκτήτης και άλλο να το παίρνεις να το πας μια βόλτα και να κάνεις ένα review Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  17. Η χαρά να οδηγας ένα τέτοιο αμαξι ως blogger vs να το έχεις να το συντηρείς και να το κρατάς σε τέτοια κατάσταση δεν συγκρίνεται. Είναι σαν να βλέπεις τα παιδια του αδερφού σου και να λες τι όμορφα και καλά που είναι, χωρίς να έχεις παιδιά ο ίδιος να δεις τα ζορια Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  18. Χθες ολοκληρώθηκε η πώληση του αυτοκινήτου και η προίκα είναι και αυτή σε διαδικασία ολοκλήρωσης πώλησης. Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  19. Αυτό το πράγμα με το tapatalk να πρέπει να τους πληρώνεις για να ανεβάζεις παραπάνω από 1 φωτο δεν το δέχομαι. Πάρτε μια πρόσφατη λοιπόν. 17z εμπρός πλέον, BBS LM (γνήσιες?ρεπλικα? Θα σας γελάσω) Wagner evo rs2 πολλαπλή εξαγωγής, Xona rotor turbo Turbosmart wastegate Και μια μικρή εναλλαγή στη περσινή καραντίνα όπου δοκιμάστηκε 2.5 υβρίδιο μοτέρ αλλά δεν μου αρεσε πέρα από τις χαμηλές στροφές και πουλήθηκε. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  20. 25η Μαρτίου, ήρθε F16 και έκανε μαγκιές και κύκλους. Ευτυχώς είχα μόλις βάλει 100αρα. Ακόμα με ψάχνει στον ορίζοντα... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.