Με δυο κουβέντες, και επειδή τα είπε όλα ο Γιώργος, όλοι πάνω κάτω είτε από άγνοια , είτε από γούστο, έχουμε πληρώσει τέτοιους φουσκωμένους λογαριασμούς. Οπότε ναι είναι πολλά αυτά που πλήρωσες...Και εάν δεν θες να έρχεσαι προ εκπλήξεων, πρέπει να έχεις προσυμφωνήσει όσο το δυνατόν το τι είναι απαραίτητο να γίνουν στα πλαίσια του τακτικού service και της αποκατάσταση κρίσιμων φθορών - προβλημάτων και το τι τελικά θα κάνουν στο αυτοκίνητο σου επειδή θες να το επαναφέρουν σε εργοστασιακή κατάσταση. Εάν επέλεγες το απαραίτητο - κρίσιμο δε θα έφτανες σε αυτό το ποσό και φυσικά δεν θα γινόντουσαν και τόσες εργασίες που ίσως και να μην ήταν απαραίτητες. Εάν όμως τους είπες φτιάξτε ότι βλέπουν να χρειάζεται, λογικό είναι να βρήκαν οτιδήποτε μπορούσε να τους προσφέρει παραπάνω λεφτά και εσένα την ικανοποίηση ότι πλέον είναι πάλι σαν καινούργιο. Και αν μιλάμε για αντιπροσωπία, (δεν είδα αν το αναφέρεις κάπου) εκεί δεν χαρίζουν ούτε τον αέρα που βάζουν στα λάστιχα. Δεν τους δικαιολογώ, απλά πλέον έχω καταλάβει το σκεπτικό τους και κρίνω εγώ τι είναι απαραίτητο και αναλόγως της τσέπης μου πράττω...