Καλησπέρα σας, Καλώς σας βρήκα!
Το αυτοκίνητο μου είναι το εξής : Audi A1 (2011) 1.2 ΤFSI (8X) έκδοση Ambition με 72000 χλμ. Αμορτισερ πρώτης τοποθέτησης (μαμα).
Τον τελευταίο καιρό (1 χρόνο) έχω παρατηρήσει έντονους κραδασμούς στην καμπίνα όταν περνάω από εγκάρσιες ανωμαλίες και τα αμορτισέρ δεν έχουν πλέον καλή απόσβεση (έχουν και 7 χρόνια στην πλάτη βέβαια) , και είναι πολύ απότομη η λειτουργία τους , σε καλό δρόμο βέβαια με καλή άσφαλτο και χωρίς κακοτεχνίες/λακούβες είναι ΟΚ , μικρές κλίσεις στις στροφές και καλή συμπεριφορά.
Το έχω δει σε 2 συνεργεία και βουλκανιζατέρ , ψαλίδια + silent block δείχνουν ΟΚ , δεν υπάρχει διαρροή λαδιού στις μπουκάλες , επίσης τελευταία αμορτισερομέτρηση (Ιδιωτικό ΚΤΕΟ) τον 4/2017 έδειξε μπροστα 81/82 και πίσω 76/74 (τα αναφέρω ενδεικτικά μιας και από όσο γνωρίζω αξιόπιστη μέτρηση γίνεται μόνο στον πάγκο..).
Μιας και δεν υπάρχει αρκετή πληροφόρηση όσον αφορά την ανάρτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο έχω αρχίσει και ψάχνω πληροφορίες για αναρτήσεις αυτοκινήτων του ίδιου ομίλου που μοιράζονται το ίδιο πάτωμα (πχ VW Polo , Seat Ibiza κόκ).
Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για το ποια αμορτισερ πιστεύετε ότι ταιριάζουν καλύτερα στο συγκεκριμένο αμάξι , αυτό που θέλω είναι το αυτοκίνητο να διατηρήσει τον πολιτισμένο του χαρακτήρα - καθώς είναι αμάξι καθημερινής μετακίνησης (πόλη) , αλλά με την ευκαιρία της αλλαγής θα ήθελα να μπει και κάτι καλύτερο ώστε να "σφίξει περισσότερο" χωρίς να κουράζει στις ανωμαλίες του δρόμου.
Επίσης δεν θέλω σε καμμία περίπτωση να χαμηλώσω , γνωρίζω ότι είναι ήδη χαμηλωμένο από την μάνα του 1.5mm μιας και η έκδοση ambition φορά OEM ελατήρια χαμηλώματος 1,5 πόντου σε σχέση πάντα με την βασική έκδοση (attraction).
Με τη σύντομη έρευνα που έχω κάνει οι επιλογές για αυτό το αμάξι είναι οι εξής (από την μικρότερη στην μεγαλύτερη σκληρότητα) :
1. Βilsten B4 (μαύρα)
2. Sachs super turing
3. Monroe reflex
4. Koni STR.T (Πορτοκαλί).
5. Kayaba Ultra SR (χρυσά)
6. Koni sport (κιντρινα)
7. Κoni FSD (χρυσά)
8. bilstein B6 (κίτρινα).
Εννοείται ότι με την αλλαγή των αμορτισερ θα αλλαχθούν top mounts , bump stops και silent block ψαλιδιών , όπου ίσως το πρόβλημα που αντιμετωπίζω να οφείλεται και σε κάποιο από αυτά , αλλά αφού λύνω ανάρτηση γιατί να μην βάλω και μία τετράδα φρέσκων αμορτισέρ?
Θα ήθελα και σε αυτό τη γνώμη σας καθώς υπάρχουν πολλές εταιρίες στο χώρο (febi , swag , lemforder κτλπ) αν και προσανατολίζομαι στα λίγο ακριβότερα από τα άλλα lemforder.
Σας ευχαριστώ και πάλι και συγνώμη για το μακροσκελές ποστ.