Jump to content

audi_a1

Member
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by audi_a1

  1. Ποια dunlop εχεις δοκιμασει κ σε τι διασταση? Τα conti premium contact 2 ξεφευγουν ως συνηθως 520+ και τα dunlop/goodyear 430. Ο μικροτερος δεικτης ταχυτητας με προβληματιζει (απο V σε Η) καθως μου ειπαν ειδικα για τα Goodyear οτι στην Ελλαδα υπαρχει μονο σε Η... Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  2. Καλησπερα συμφορουμητες, Ερχεται σιγα σιγα η ωρα για την αλλαγη των ελαστικων μου , διασταση 215/45/R16.Σκεφτομαι μετα απο 2 τετραδες Conti Premium contact 2, να δοκιμασω και καποια αλλη μαρκα. Αυτα στα οποια εχω καταληξει ειναι τα εξης: Goodyear efficientgrip Performance Dunlop SP Sport Maxx Και τα 2 παραπανω δινουν εγγυηση για 20.000χλμ η ενα χρονο για κλαταρισμα/σκισιμο. Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι ειναι διαθεσιμα με δεικτη ταχυτητας H ενω εχω V. Οκ η διαφορα των 30 χιλιομετρων (απο 210 σε 240) δεν ειναι το θεμα μιας κ δεν πιανει αυτες τις ταχυτητες το αυτοκινητο ομως η ενισχυση σε σκελετο και λινα δεν ειναι καλυτερη σε αυτα με μεγαλυτερο δεικτη ταχυτητας?? Τα νουμερα που δηλωνουν οι κατασκευαστες για προσφυση στο βρεγμενο οδοστρωμα , καταναλωση, θορυβο τα εχω τσεκαρει και ο "νικητης"συμφωνα με αυτα με αυτα ειναι το Goodyear efficientgrip performance. Θα ηθελα να ακουσω ομως τη γνωμη σας και τις εντυπωσεις σας κυριως απο οσους εχουν χρησιμοποιησει σε αυτο το αυτοκινητο (A1 1.2TFSI 3D) η σε αλλο τα δυο αυτα ελαστικα. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  3. Καλησπερα Μανο , δεν εχει αλλαξει κατι σε σχεση με το προηγουμενο μου σχολιο , ειναι σαν τα εργοστασιακα λιγο πιο σκληρα κ θελω να πιστευω οτι ειναι η χρυση τομη για το συγκεκριμενο κοντελο λογω ημιακαμπτου αξονα. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  4. Καλησπερα, 290 ολα τα υλικα συνολο κ 150 η εργασια (μαζι με την ευθυγραμμιση). Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  5. Καλησπερα συμφορουμητες, Τελικά τοποθέτησα τα sachs super turing κ μαζί άλλαξα top mounts (lemforder) , ρουλεμαν (μανισια) , bump stop ( set μπρος πισω φισουνες πλαστικα κ λαστιχακια) και silent block ψαλιδιων (4 στο συνολο). Ειμαι πολυ ικανοποιημενος με το αποτελεσμα , η αποσβεση κραδασμων ειναι ικανοποιητικη , οι κλισεις μικρες κ εχω την αισθηση οτι ειναι κ κιγο πιο σκληρα απο τα OEM , ενα 10 με 15 τα εκατο θα ελεγα. Ελπιζω οποιος μελλοντικα χρειαστει βοηθεια στην επιλογη αμαορτισερ να του φανει χρησιμο αυτο το thread. Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  6. Με το να σφιξει λιγο παραπανω εννοω να ειναι πιο δεμενο το συστημα κ να μην κοπανά κ μεταφερει κραδασμους. Εχει βαλει καποιος bilstein b6 σε αυτο το αμαξι να μου πει εντυπωσεις?? Το αμαξι θα γινει κουτσουρο η θα συνεργαστει καλα? Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  7. Εχω την εντυπωση οτι θα κοπαναει πολυ με αυτο το setup κ θα χοροπηδα πολυ στα σαμαρακια..τα εχεις δοκιμασει σε αυτο το αμαξι η σε αμαξι με το ιδιο πατωμα? Sent from my SM-A510F using Tapatalk
  8. Καλησπέρα σας, Καλώς σας βρήκα! Το αυτοκίνητο μου είναι το εξής : Audi A1 (2011) 1.2 ΤFSI (8X) έκδοση Ambition με 72000 χλμ. Αμορτισερ πρώτης τοποθέτησης (μαμα). Τον τελευταίο καιρό (1 χρόνο) έχω παρατηρήσει έντονους κραδασμούς στην καμπίνα όταν περνάω από εγκάρσιες ανωμαλίες και τα αμορτισέρ δεν έχουν πλέον καλή απόσβεση (έχουν και 7 χρόνια στην πλάτη βέβαια) , και είναι πολύ απότομη η λειτουργία τους , σε καλό δρόμο βέβαια με καλή άσφαλτο και χωρίς κακοτεχνίες/λακούβες είναι ΟΚ , μικρές κλίσεις στις στροφές και καλή συμπεριφορά. Το έχω δει σε 2 συνεργεία και βουλκανιζατέρ , ψαλίδια + silent block δείχνουν ΟΚ , δεν υπάρχει διαρροή λαδιού στις μπουκάλες , επίσης τελευταία αμορτισερομέτρηση (Ιδιωτικό ΚΤΕΟ) τον 4/2017 έδειξε μπροστα 81/82 και πίσω 76/74 (τα αναφέρω ενδεικτικά μιας και από όσο γνωρίζω αξιόπιστη μέτρηση γίνεται μόνο στον πάγκο..). Μιας και δεν υπάρχει αρκετή πληροφόρηση όσον αφορά την ανάρτηση για το συγκεκριμένο μοντέλο έχω αρχίσει και ψάχνω πληροφορίες για αναρτήσεις αυτοκινήτων του ίδιου ομίλου που μοιράζονται το ίδιο πάτωμα (πχ VW Polo , Seat Ibiza κόκ). Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για το ποια αμορτισερ πιστεύετε ότι ταιριάζουν καλύτερα στο συγκεκριμένο αμάξι , αυτό που θέλω είναι το αυτοκίνητο να διατηρήσει τον πολιτισμένο του χαρακτήρα - καθώς είναι αμάξι καθημερινής μετακίνησης (πόλη) , αλλά με την ευκαιρία της αλλαγής θα ήθελα να μπει και κάτι καλύτερο ώστε να "σφίξει περισσότερο" χωρίς να κουράζει στις ανωμαλίες του δρόμου. Επίσης δεν θέλω σε καμμία περίπτωση να χαμηλώσω , γνωρίζω ότι είναι ήδη χαμηλωμένο από την μάνα του 1.5mm μιας και η έκδοση ambition φορά OEM ελατήρια χαμηλώματος 1,5 πόντου σε σχέση πάντα με την βασική έκδοση (attraction). Με τη σύντομη έρευνα που έχω κάνει οι επιλογές για αυτό το αμάξι είναι οι εξής (από την μικρότερη στην μεγαλύτερη σκληρότητα) : 1. Βilsten B4 (μαύρα) 2. Sachs super turing 3. Monroe reflex 4. Koni STR.T (Πορτοκαλί). 5. Kayaba Ultra SR (χρυσά) 6. Koni sport (κιντρινα) 7. Κoni FSD (χρυσά) 8. bilstein B6 (κίτρινα). Εννοείται ότι με την αλλαγή των αμορτισερ θα αλλαχθούν top mounts , bump stops και silent block ψαλιδιών , όπου ίσως το πρόβλημα που αντιμετωπίζω να οφείλεται και σε κάποιο από αυτά , αλλά αφού λύνω ανάρτηση γιατί να μην βάλω και μία τετράδα φρέσκων αμορτισέρ? Θα ήθελα και σε αυτό τη γνώμη σας καθώς υπάρχουν πολλές εταιρίες στο χώρο (febi , swag , lemforder κτλπ) αν και προσανατολίζομαι στα λίγο ακριβότερα από τα άλλα lemforder. Σας ευχαριστώ και πάλι και συγνώμη για το μακροσκελές ποστ.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.