Μπραβο ολα καλα. Πλεον μπορεις να πηγαινεις ανετα χωρις περιεργους θορυβους. Να ξερεις οτι μετα απο λιγο καιρο ισως στο ξανακανει,οποτε το ξερεις το κολπο..
δοκιμασε αλλα με προσοχη εκεινη την ωρα να πατησεις με τον αγκωνα σου εκεινο το σημειο με κλειστο παραθυρο και θα δεις οτι θα αλλαξει θορυβο. Και μενα σε εκεινο το σημειο εκανε τον θορυβο. Απλα θα στο φτιαξει ο φανοποιος αμεσως. Ποσα km εχεις στο αμαξι γενικα?
Τα λαστιχα απο την πορτα ειναι. Πηγαινε σε εναν φανοποιο και πες τους να σου πατησει ελαχιστα προς τα μεσα την πορτα να εφαρμοζει καλυτερα, 10!δευτερολεπτα δουλεια ειναι. Το ειχα και εγω αυτο καποτε οταν ειχα το a4 b5
Καντο big turbo κατηργησε μαφ και τετοιες χαζομαρες λαμπακια faults κλπ και πατα τερμα γκαζι! Εγω ολη την ωρα με το λαπ τοπ ημουν με κ03 και τωρα σαν big turbo ουτε και ξερω που το εχω! καμια βλαβη πλεον κανενα γραμμαριο μαφ! Χαχαχα
ε! Ναι αυτο εννοω αν χτυπηθηκε π.χ σε κανενα πεζοδρομιο! Παντως να ξερεις οτι αν εχει σωστο μηχανημα καο εχει δωσει σωστες τιμες και το κατεχει το αθλημα θα σου πει αμεσως αν ειναι οκ ο ευθυγραμισσας! Πισω αξονα εχει δειξει κατι?? μην εστιαζεστε μονο στο μπροστινο συστημα..
οπως σου ειχα πει και στην προηγουμενη σελιδα δες μπιλιοφιορους! Οποτε ολα οκ με αυτο. Τωρα οσον αφορα το τραβηγμα για να στραβωσουν οι συνδεσμοι η το αμορτισερ οπως λες πρεπει να εχει χτυπηθει το αμαξι. Μεταχειρισμενο το πηρες? επισης στον ευθυγραμισα εχω απορια πως το εφερε στην ευθυγραμιση με στραβο ακρο?? το ημιαξονιο καταρχην πως το τσεκαρατε αν ειναι η δεν ειναι στραβο? και πιο συγκεριμενα απο την μερια που εφαγε τον μπιλιοφορο....
εκει ακριβως λεω και εγω μηπως ειναι στραβο! Η απο την μερια του μουαγιε η απο την αλλη που βρισκονται οι μεσα μπιλιοφοροι! Παντως τσεκαρε και μπιλιοφορους...