Jump to content

s2abt

Member
  • Posts

    307
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by s2abt

  1. Το vag group εκτός το πανάκριβο Q5 2,0 σε suv δεν βγάζει 4x4 plug in hybrid σε Q3 , Tiguan γιατί έτσι τόσο πολύ θέλουν να μας βάλουν στα Φούλ ηλεκτρικά ….
  2. Καλησπέρα παίδες . Εχω ενα γκολφ7,5 variant 9/2019 cng Καλό αυτοκίνητο έχει πιο μεγάλους χώρους απο το Α4 station αλλά σε ποιότητα κατασκευής κλπ μου λείπει το Β7 tq που είχα . Οπότε κοιτάω μήπως και το δώσω ανταλλαγη συν τη διαφορά , είμαι εξωτερικό οπότε υπάρχουν αρκετά ελαφρώς μεταχειρισμένα A4 hybrid ευκαιρία απο Γερμανία. Το θεμα είναι εάν το φέρω Ελλάδα τι θα πρέπει να πληρώσω για ελληνικές πινακίδες και τι θα πληρώνω κάθε χρόνο ? Ο φόρος πολυτελείας ισχύει για τα υβριδικά ? λογο 2λτ tfsi Τέλη κυκλοφορίας πόσο ? Τέλη ταξινόμησης 50% μείον και πόσο θα πάει ? Οχι φπα μιας και θα έχει καταβληθεί Γερμανία. Έχει άλλα έξοδα ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk
  3. Εξωτερικό δεν τα πονάνε τα αυτοκίνητα για αυτούς είναι ενα αναλώσιμο προϊόν , είναι κρίμα αλλά έπρεπε να γίνουν όλα γρήγορα τεσπα πάει το εργαλείο πάμε για οικογενειακές καταστάσεις. Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk
  4. Το λύσαμε πήγε για απόσυρση ,να κλειδωθεί το τοπικ παρακαλώ. Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk
  5. Πάει το εργαλείο τώρα ήρθε το πολυεργαλειο της οικογένειας , αλλαγή σελίδας ... Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk
  6. Ναι με 9 λτ κάνω άνετα 100χλμ στην σπορτ επιλογή 130 άλογα μονο Βενζίνη λολ, ευτυχώς Βέλγιο έχουν πιο πολλά πρατήρια με φυσικό αέριο απο ότι Ελλάδα . Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk
  7. Audi A4 TQ 2007 B7 1.8t 20v s line υγραέριο landi rezo 260.000χλμ, kw variant 3 πριν 2.5 χρόνια μπήκε ,καινούργιο δίσκο πλατό 1.5 χρόνο φορεμενο, βλάβη 1+2 κύλινδρος χαμηλή συμπίεση λογικά αλλαγή φλατζας με πλανισμα καπάκι θέλει και οδηγους για βαλβίδες ...τεσπα Ανακύκλωση μου το ζητάνε 2400 ευρό , όποιος θέλει με 2400 δικό του Είναι στο Βέλγιο , κινείτε απλά ρεταρη στο ρελαντί, Τετάρτη το δίνω μιας και παραλαμβάνω το γκολφ. Συγγνώμη για το βιαστικό του θέματος αλλά το γκολφακι είναι ευκαιρία μιας και είναι εκθεσιακό και το ζητάνε και άλλοι... Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk
  8. Μάλλον καταλήξαμε σε κάτι πιο νορμάλ και απλοϊκό Δείτε : I found this offer on AutoScout24. https://www.autoscout24.com/offers/volkswagen-golf-variant-1-5-tgi-bm-highline-cng-dsg-cng-black-462249af-a453-41bd-9a38-083e1637d42a?utm_source=android-share Mileage: 5 km First registration: -/- Final price: € 26,750.- Και φώτο απο κοντά το είδαμε σήμερα Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk
  9. Για σας αγαπητοί φίλοι της Audi, ήρθε η ώρα για αλλαγές και δυστυχώς για μεγάλους συμβιβασμούς . Ψάχνουμε με την σύζυγο οικονομικό ευρύχωρο αυτοκίνητο στα 2000 κυβικά για να το χαρούμε το μέγιστο δυνατό . Δυστυχώς στο VW group εκτός απο το οριακό σε χώρους t-roc 2.0tsi 4motion στα 30Κ εύρο αυτοκίνητο δοκιμής δεν βρίσκουμε. Το μπάτζετ 25Κ μέχρι 2 ετών η καινούργιο πάντα βενζίνη μιας και θα μπει και υγραέριο μετα . Τώρα κοιτάμε το Mazda cx5 2.0lt fwd στα 26χιλ ευρό του κουτιού. Ποια η άποψη σας μιας και απο Mazda δεν εχω εμπειρία . Κοιτάξαμε και το νεο skoda superb 2020 το ποιο φτηνό 27χιλ ευρό με τον 1.5tsi με τα 150 άλογα , πολλά μου φενονται τα βαλάντια για ενα 1500 κυβικά αυτοκίνητο. Καλά για Α6 δεν γίνεται είναι αλλού το κόστος. Οπότε εκτός απο το Mazda δεν βλέπουμε αλλο οικονομικό.... Όλες οι προτάσεις σας γνώμες δεκτές .... Ευχαριστώ. Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk Είναι άλλη κατηγορία μεγέθους το cx5 μονο με το xtrail συγκρίνετε στα ίδια λεφτά επίσης αλλά το μαζντα είναι πιο καλο στην άσφαλτο και στα περιφερειακά του πιο φρέσκο Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk
  10. Για σας αγαπητοί φίλοι της Audi, ήρθε η ώρα για αλλαγές και δυστυχώς για μεγάλους συμβιβασμούς . Ψάχνουμε με την σύζυγο οικονομικό ευρύχωρο αυτοκίνητο στα 2000 κυβικά για να το χαρούμε το μέγιστο δυνατό . Δυστυχώς στο VW group εκτός απο το οριακό σε χώρους t-roc 2.0tsi 4motion στα 30Κ εύρο αυτοκίνητο δοκιμής δεν βρίσκουμε. Το μπάτζετ 25Κ μέχρι 2 ετών η καινούργιο πάντα βενζίνη μιας και θα μπει και υγραέριο μετα . Τώρα κοιτάμε το Mazda cx5 2.0lt fwd στα 26χιλ ευρό του κουτιού. Ποια η άποψη σας μιας και απο Mazda δεν εχω εμπειρία . Κοιτάξαμε και το νεο skoda superb 2020 το ποιο φτηνό 27χιλ ευρό με τον 1.5tsi με τα 150 άλογα , πολλά μου φενονται τα βαλάντια για ενα 1500 κυβικά αυτοκίνητο. Καλά για Α6 δεν γίνεται είναι αλλού το κόστος. Οπότε εκτός απο το Mazda δεν βλέπουμε αλλο οικονομικό.... Όλες οι προτάσεις σας γνώμες δεκτές .... Ευχαριστώ. Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk
  11. Λοιπόν ο μηχανικός ανακάλυψε χαμηλή συμπίεση στον πρώτο και δεύτερο κύλινδρο . Ελατήρια στους κυλίνδρους λέτε ? Κάπου βρήκα ότι εάν βάλεις λίγο λάδι απο τα μπουζι θα φανεί εάν είναι απο ελατήρια η βαλβίδες το πρόβλημα . Ότι έχετε να πείτε καλοδεχούμενο. Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk
  12. Τρακτέρ ναι όταν είναι κρύο και όταν ξεκινάω κρύο σβήνει και θέλει στροφές για μην σβήσει όταν ξεκινάει με 1η κρύο πάντα. Αυτο με την διαρροή αέρα παίζει να είναι σωστό αλλά άντε βρες που χάνει , μου πρότεινε ένας να του το πάω και όταν κρυώσει να βάλει μπροστά να τσεκάρει με καπνό μήπως βρει την διαρροή. Δυστυχώς Βέλγιο είμαι όπου ι πιο φτηνός θέλει 51εύρο την ώρα .... Θα το έφερνα Ελλάδα για Γενικό σέρβις παρέα με χαλαρή βελτίωση αλλά άλλαξα δουλειά και άδεια δεν εχω πολυ φέτος . Θα πρέπει να κοιτάξω να μάθω να το φτιαχνω μόνος μου... Εδώ μου λένε καλύτερα να πάρω αλλο παρα να του κάνω γενική επισκευή είναι πολυ παλιο μοντέλο ασχέτως άμα κυκλοφορουνε πολλά πετρέλαιο βέβαια .
  13. Όταν ζεσταθεί κρατάει το ρελαντί καλύτερα αλλά και πάλι το τρέμουλο απο την μηχανή το νιώθεις λιγότερο αλλά παραμένει .
  14. Εδώ και ένα χρόνο δεν τράβαγε καλά στις χαμηλές στροφές τώρα έχει ένα μήνα που κάνει σαν τρακτέρ τα πρωινά σε 4 μαστόρους έχω πάει από τουρμπίνα αρχικά μετά σε μπεκ μετά όχι η τουρμπίνα και ίσως το καπάκι και ίσως κάποια παροχή να χάνει αέρα , κοινώς ότι θέλει ο καθένας λέει ... Άλλαξα όλους τους αισθητήρες αέρα με καινούργιους ένα χρόνο τώρα . Μήπως να ασχοληθω μόνος μου μπας και βγάλω άκρη? Οτι ιδέες έχετε παρακαλώ βοηθήστε. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  15. καλησπερες , μετα απο καιρο και δυστηχως λογο αλλων υποχρεωσεων εφτασε η ωρα για το τουρμπο , νεα δεδομενα λογο αλλαγων στον ετησιο τεχνικο ελεγχο κλπ , ποια πιστευεται ειναι η καλυτερη επιλογη τουρμπινας να μπαινει στην θεση της στοκ? , με κριτηριο να δουλευει με την εξατμιση + καταλυτη μαμα απο ποια υποδυναμη η τουρμπινα και μετα ,κρινεται απαραιτητο να αλαχτει ο κατ και η διαμετρος της εξατμισης ? Ευχαριστω εκ των προτερων....
  16. Ερωτήση η μηχανική βαλβίδα υποπίεσης για να επισκευαστεί χρειάζεται να αλλάξω τούρμπο ? Δηλαδή να στείλω όλη την τουρμπίνα για επισκευή? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  17. Ok θα το πω αύριο να το δει όπως προτείνεις Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  18. Ευχαριστώ , αύριο πάω σε έναν Ιωάννινα συνεργείο Μέντης , μίλησα για τα παραπάνω αλλά θέλει να το δει και από κοντά πρώτα . τεστ με αέρα πως γίνεται ακριβώς ;;; τι εννοείς ; ευχαριστω για την βοήθεια παιδιά
  19. παρακατω το σφάλμα που έβγαλε στην vw που το λογκαραμε αλαχτηκε η Ν75 αλλά παραμένει το πρόβλημα , λέτε να φταίει η μηχανική βαλβίδα ή και το ίδιο το Τούρμπο ;;;; εαν δεν ξέρουμε κάποιον αξιόλογο μηχανικό γύρω από Ιωάννινα έχουμε τίποτα Θεσσαλονίκη ;
  20. Τώρα που κάναμε πορεία χαλαρά δεν έχει ένδειξη τι να πω χαχαχα και εγώ αυτό νομίζω κάποιος αισθητήρας θα είναι ... μπορώ με κάποιο συνδυασμό κουμπιών να μου εμφανίσει στην οθόνη των κωδικό σφάλματος ;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.