Jump to content

andrewcyp

VIP Member
  • Posts

    955
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Everything posted by andrewcyp

  1. Σε παρόμοιας φύσης θέμα, και αφού αλλάξαμε τα ΠΑΝΤΑ, καταλήξαμε να αλλάζουμε το ecu του Haldex. Μόλις αλλάκτηκε, όλα καλά.
  2. Υπέροχο το κάλυμα. Να ξεμπερδέψω και εγώ με την αντλία του Haldex που μας άφησε χρόνους, και νομίζω ότι θα τσιμπήσω ένα.
  3. Καλορίζικη Σωτήρη. Στις 15 περίπου μέρες πήγαινε για ένα επανέλεγχο ρυθμίσεων, αφού θα "καθίσει" λίγο - κάτι το οποίο είναι εντελώς φυσιολογικό. Top mounts άλλαξες;
  4. Δεν την έχω δοκιμάσει στο τέρμα μαλακό. Την έχω στο "suggested" που υποτίθεται είναι ότι πιο κοντινό στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και είμαι πολύ πολύ ευχαριστημένος. Το αμάξι είναι ανεπαίσθητα πιο σκληρό, το καταλαβαίνω μόνο εγώ λόγω "ιδιοτροπίας" 😅😅 Το αμάξι είναι ένα S3 8V sportback pfl
  5. Περιπου 10 μήνες. Κάναμε κάποιες αλλαγές με ύψος/σκληρότητα τον πρώτο μήνα και μετά που "κάθισε" λίγο (φυσιολογικό) τις πρώτες 10 περίπου ημέρες και κατέληξα ότι εγώ προσωπικά προτιμώ τις ρυθμίσεις με τις οποίες ήρθε η ανάρτηση και ήταν εφάμιλλες του εργοστασιακού (έτσι κάνει state η ST/KW)
  6. με €950 πήρα την ST XA και είμαι υπέρ του δεόντως ευχαριστημένος. άνεση εφάμιλλη (εγώ την βρίσκω κάποτε καλύτερη) από την εργοστασιακή και με πολύ καλό κράτημα (μου εμπνέει εμπιστοσύνη) σε στιγμές που "βαραίνει" λίγο το πόδι.
  7. Πολύ ευχαριστημένος απο το Asymmetric 5, το βρήκα καλύτερο (για την χρήση που του κάνω και με βάση τα δικά μου γούστα) από τα PS4 (τα οποία αντικατέστησε) και τα Continental Sport Contact 5 που είχε το αμάξι οταν πρωτοήρθε στην κατοχή μου. Διάσταση: 225/40/18
  8. μήπως είναι ο δύναμος που φορτίζει την μπαταρία;
  9. Εμένα προσωπικά τα εργοστασιακά τακάκια και δίσκοι δεν με ικανοποιούν. Νιώθω ότι σε συνεχόμενα φρεναρίσματα (σε συνθήκες δρόμου) είναι απαράδεκτα. Την ίδια γνώμη με εμένα πάντως έχουν γνωστοί με S3 & 7R(2άτομα με Golf). Σε διάφορα forums στο εξωτερικό παίζει πολύ η αναβάθμιση δίσκου, καλύτερο τακάκι και brake lines αλλά νιώθω ότι το κόστος δεν αξίζει.
  10. και εκεί που είπα δεν θα κάνω τίποτα.... ήρθε το "τίμιο + συντηρητικό" stg1 software σε κινητήρα, παντρεύτηκε με το DSG software και άνοιξε η όρεξη μας... Μπαίνει αύριο επάνω το DP της HPA (έχω πάθει πλάκα με την ποιότητα κατασκευής) και μαζί του ένα (επίσης συντηρητικό) 2ο στάδιο! Ήδη "ζαχαρώνω" και κάτι φρενάκια της Racingline (stg2 πιο συγκεκριμένα) για να δέσει το γλυκό, αφού ειλικρινά πιστεύω ότι τα εργοστασιακά είναι απαράδεκτα! Είδωμεν! υ.γ. έστω και με το συντηρητικό stg1 το αμάξι ζωντάνεψε, νιώθω ότι ήταν εντελός "παλαβό" προτού το φορτώσουμε.
  11. θεωρώ ότι εαν δεν έχεις σκοπό να βάζεις το αμάξι σε πίστα είναι αχρείαστα λεφτά. Διότι μιλούμε για την πιο premium ισως ανάρτηση στο παζάρι με τρελλά λεφτά. Είναι όμως ΤΟΠ, δεν είναι τυχαία που μαζί με τις Rieger ήταν οι επιλογές των ομάδων WRC για χρόνια. Και ο αδελφός μου στο evo Ohlins θέλει επειδή έχει φάει κόλλημα μαζί τους.... Και εγώ τις ήθελα αλλά ρε φίλε στις 3+ χιλιάδες ευρώ απλά δεν...
  12. Σίγουρα ναι, δεν πειράζουμε τίποτε πριν την λήξη της εγγύησης
  13. Προς στιγμή χάρηκα και εγώ... Αλλά απ'ότι φαίνεται λειτουργεί μόνο σε οχήματα με Virtual Cockpit. Υπάρχει τρόπος για retrofit - ο @The Dog έχει εφαρμόσει το virtual cockpit στο PFL S3 8V του
  14. Όχι φίλε, η ST είναι η θυγατρική της KW. Ουσιαστικά είναι οι ίδιες αναρτήσεις με της KW με διαφορετικό casing (galvanized οι ST, inox οι KW) Σήμερα σε γρήγορη βόλτα, σε φάσεις που ήταν πίσω μου ο φίλος (Μ3 2008) μου είπε ότι το αμάξι ήταν εξαιρετικό σε γρήγορες στροφές (150+ km speed) και επιβεβαιώνει την αίσθηση που είχα εγώ μέσα... Αν την "έσφιγγα" και λίγο θα ήταν ακόμα καλύτερα! Εγώ έχω το ST XA που ουσιαστικά είναι ένα KW V2.. https://www.st-suspensions.net/
  15. Θα στο πω και εγώ ξανά, ότι με την ST XA έχω πάθει την πλάκα μου... Η άνεση της είναι σε πιο ψηλά επίπεδα από την εργοστασιακή ανάρτηση και ταυτόχρονα όταν βαρέσει λίγο το πόδι στο γκάζι και ξεκινήσουν τα στροφιλίκια σε αφήνει με ένα χαζό χαμόγελο.. Το αμάξι έχει χαμηλωθεί ελαφρώς μπρος - πίσω και είναι στην ρύθμιση για "εργοστασιακή" σκληρότητα
  16. Πολύ σωστά Εγώ έφυγα από Contisport 5, πήγα σε PS4 και έλεγα ότι είναι τα κορυφαία. Με Goodyear Assymetric 5 πλέον, λέω ότι είναι καλύτερα από τα PS4 Οπόταν θεωρώ ότι είναι όλα κορυφαία, οι διαφορές στον δρόμο είναι ελάχιστες, και it all comes down to availability & price Μέχρι τώρα, τα Assymetric 5 είναι το καλύτερο deal (για εμένα)
  17. Έχει ενα σετ μτχ ο @The Dogστην αποθήκη του και κάθονται. Αν σε ενδιαφέρουν
  18. Will do - σήμερα αν προλάβω το μέτρημα.
  19. Αν θες να μετρήσω όταν πάω σπίτι και να σου πω https://www.audi-sport.net/xf/threads/golf-r-s3-brakes-on-an-a3.280854/ Καλό thread με παρόμοιο προβληματισμό. Λογικά θα χωράνε, και με ένα καλό υγρό φρένων και αλλαγή brake lines θα δεις μεγάλη διαφορά. Σκεύτομαι να προχωρήσω σε αλλαγή φρένων σύντομα εντωμεταξύ οπόταν μπορεί να υπάρξει ενα σετ S3 available χεχε
  20. Αυτο εξ'όσον καταλαβαίνω είναι fixed damping. Άρα αν είναι σκληρό δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Γιατί δεν βλέπεις λίγο κάποια κιτ όπως πχ το ST X (προτείνω αυτό διότι πρόσφατα το είχα ψάξει) που διατηρεί πολύ καλά ποσοστά άνεσης και είναι ρυθμιζόμενο; Το κόστος είναι πολύ decent. ΠΧ εγώ θα έδινα €750 για τα Β8 ενώ το ST X ή ακόμα και το B14 της Bilstein είναι σχεδόν στα ίδια χρήματα! Όσο για την Η&R είναι πολύ γνωστή εταιρεία στον χώρο με αξιόπιστα προοιόντα (εγώ τους ήξερα κατά κύριο λόγο για τα ελατήρια τους, sway bars etc). Το συγκεκριμένο κιτ το έβρισκα μπροστά μου όταν έψαχνα για εμένα αλλά ποτέ δεν του έδωσα σημασία λόγω του ότι δεν έχει adjustable damping.
  21. Τον έβαλα συγκριτικά, δεν πείστηκα μόνο από αυτόν, αλλά έκανα μεγαλη έρευνα στο διαδίκτυο (forums και οχι μόνο). Οταν λες εσύ διαπίστωσες το αντίθετο; Χρησιμοποίησες και τα δύο και σύγκρινες; Ευχαριστώ για την απάντηση!
  22. μετά από συμβίωση με τα PS4 για 2 χρόνια, και αφού τα "κατάστρεψα" λόγω ζημιάς στην πίσω ανάρτηση αγόρασα νέα "παπούτσια" για το όχημα για να ταιριάξουν με την νέα ανάρτηση. Έχω ακούσει τα καλύτερα για τα ASY5 και μένει απλά να δούμε if the hype is real ( αφήνω εδώ ένα κατατοπιστικότατο βίντεο/review) Το ελαστικό είναι κατασκευής Φεβρουαρίου 2020 αλλά ξέρω τις συνθήκες αποθήκευσης του και είναι ιδανικές (σκιερό, δροσερό μέρος). Τα πήρα €100 έκαστος ( το ίδιο ελαστικό κατασκευής Οκτωβρίου 2020 ήθελε €150 το ένα, και τα PS4 στην εξευτελιστική τιμή των..... €190 έκαστος) Θα πήγαινα στο PS4 (καθώς ήμουν πολύ ευχαριστημένος) ξανά αλλά εξηγούμαι: Από το 2019 όταν και τα έβαλα για πρώτη φορά, ο αντιπρόσωπος έχει αλλάξει. Με την αλλαγή, έσπρωξε και την τιμή του ελαστικού στα €30 το ένα πάνω. Δηλαδή από €160 το ένα το 2019, πλέον είναι στα €190! Όχι ευχαριστώ! Τα ASY5 κάθονται στην αποθήκη μου ωραία και ζεστά μέχρι να δεηθεί η ST/KW να στείλει την ανάρτηση.
  23. Το ίδιο και στην Κύπρο! Υποτιθέμενο lockdown και οι δρόμοι ΠΗΚΤΡΑ.
  24. Άγγελε μετά από πολύ, πάρα πολύ ψάξιμο εγώ κατέληξα στο ΧΑ της ST. Είναι ρυθμιζόμενο καθ'ύψος και σε σκληρότητα. Είναι ουσιαστικά ένα "μεταμφιεσμένο" KW V2, απλά λόγω διαφοράς υλικού κατασκευής (KW - Inox, ST - Galvanized) έχουν σημαντική διαφορά στην τιμή. Οσον αφορά τα Bilstein, ο ίδιος ο αντιπρόσωπος της Bilstein στην Κύπρο μου είπε να αποφύγω τα PSS10 λόγω του ότι τείνουν να κάνουν το αμάξι σκληρό ακόμα και στα πιό "μαλακά" τους settings. Υπάρχει φυσικά και η comfort line της Bilstein αλλά πρέπει να δεις κατά πόσο τα βγάζουν για το αμάξι σου. Να τονίσω οτι η πρώτη μου επιλογή ηταν τα Β8 της Bilstein αλλά λόγω καθυστερήσεων στην παράδοση (από Νοέμβριο τα πλήρωσα και περίμενα) ακύρωσα την παραγγελία και πήγα σε ST και ρυθμιζόμενα Coilover (τελικά νίκησε το διαβολάκι ?? ). Προτού αποφασισω για τα ΧΑ της ST, ζαχάρωνα το "Street Comfort" της "μαμάς" εταιρείας της ST, της ΚW. Το κόστος του όμως με έκανε να μην το πάρω (€1400 το Street comfort και στα €950 το ΧΑ). Αυτά
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.