Jump to content

Kavouras

Administrator
  • Posts

    16,361
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    638

Everything posted by Kavouras

  1. Πολύ ωραίο φαίνεται στο video!!!!! Ρεύμα από που πήρες? ΥΓ: Καλά Χριστούγεννα! ΥΓ2:Προσωπικά θα προτιμούσα το λευκό χρώμα, αλλά γούστα είναι αυτά!!
  2. τα καθίσματα αυτά αν θυμάμαι καλά είναι ηλεκτρικά, δηλαδή μπρος-πίσω, κίνηση πλάτης είναι ηλεκτρικά. Σε κάποιες εκδόσεις έχει και στήριξη μέσης (πάλι ηλεκτρικά). Τα δικά σου (εργοστασιακά) καθίσματα προφανώς είναι τα "απλά" και έχουν μόνο ηλεκτρική σύνδεση για τον αερόσακο. Δεν είναι δύσκολο να τη φτιάξεις την καλωδίωση. Πρακτικά χρειάζεσαι ρεύμα από την ασφαλειοθήκη για να δίνει ρεύμα στα μοτέρ να κινείται το κάθισμα μπρος-πίσω κτλ. Ένας ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων με σχετικά μικρό κόστος, πιστεύω θα μπορέσει να στα φτιάξει.
  3. Πάρα πολύ ανθεκτικό μοτέρ. Αντέχει ακόμα και να το τουρμπίσεις ακόμα και με 1bar και να βγάλει τα διπλά και άνω άλογα (500+)... Ως εργοστασιακό σετάπ δε θα σου πάθει τίποτα. Ως 3.2lt δεν καίει απελπιστικά πολύ. Σαν 2λιτρο θα έλεγα εγώ... εξαρτάται όμως τι χρήση κάνεις και τι θες να κάνεις με το αμάξι. Αν ο στόχος σου είναι τα 250ps με ένα αμάξι που έχει απαξιωθεί πλήρως λόγω και της Προσωπικά, έχοντας μεταπηδήσει σε πολύ περισσότερα κυβικά (από 1800->4200), η διαφορά στην κατανάλωση δεν ήταν τρομακτική/απαγορευτική. Αλλά εξαρτάται τι θεωρεί ο καθένας υποφερτό....
  4. το tapatalk έχει θέματα συμβατότητας με κάποια φόρουμ (ένα από αυτά είναι και το δικό μας), όπου όταν γράφεις ελληνικά, σου γράφει "κινέζικα" κατά το ποστάρισμα του μηνύματος.
  5. Καλημέρα!!! Εμείς πρέπει να κανονίσουμε καφέ!!
  6. όχι δεν πρέπει να καπνίζει. Επειδή όμως την έβαλες χθες, άφησε τη λίγο να δουλέψει.... να "κάψει" που λένε στην πιάτσα, γιατί τα καζανάκια μέσα ίσως έχουν κάποια υπολείμματα. Αν συνεχίσει να στο κάνει μετά από καμια βδομάδα (ή περίπου 500km), να επανέλθουμε στο θέμα γιατί σίγουρα δεν είναι φυσιολογικό.
  7. καλησπέρα φίλε Γιάννη. Για να μπορεί να διαχωρίσει το αμάξι ότι είναι μέρα ή νύχτα (για να ανέβει τα φώτα ή όχι), πρέπει να έχεις αισθητήρα φωτός. Αν δε σε νοιάζει να ανάβουν σε όλες τις συνθήκες (μέρα-νύχτα) τα φώτα κατά το ξεκλείδωμα-κλείδωμα, τότε μπορείς να το κάνεις μέσω vcds. Ίσως γίνεται και μέσω obd11. Προσωπικά έχω δοκιμάσει στο 8V (πλέον όχημα της γυναίκας μου) αρκετά adaptations μέσω obd11, αλλά κάποια ενεργοποιούνται και κάποια όχι (δεν έχω καταλάβει γιατί). Στο obd11 έχει κάποιες επιλογές στο μενού στα adaptation.
  8. Καλημέρα Γιάννη! Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τη βάλεις αντιπροσωπεία. Με ~180€ μπορείς να βάλεις bosch σειρά silver ή αντίστοιχη varta (αντίστοιχης σειράς δηλαδή), οι οποίες είναι πολύ καλά κατασκευασμένες και ανθεκτικές. ΥΓ: έκανα τη συγκεκριμένη αλλαγή μπαταρίας πριν 2,5 μηνες.
  9. Δυστυχώς, θα συμφωνήσω εγώ με το csaris. Δυστυχώς τα φρένα αυτά δεν είναι για να τα πιέσεις. Όσους ξέρω που είναι απαιτητικοί στο φρένο (δεν το έχουν για τη μούρη), δυστυχώς ακόμα και στα τελευταία revision (που υποτίθεται πως λύσανε το πρόβλημα να στραβώνει εύκολα η δισκόπλακα), τελικά δεν έγινε τίποτα. Κι αυτό συμβαίνει γιατί η δισκόπλακα έχει πολύ μεγάλο ύψος (370mm) χωρίς να έχει το κατάλληλο πάχος. Έτσι σε ένα δυνατό φρενάρισμα, η δισκόπλακα τίνει να στραβώνει. Έχεις 2 επιλογές για να λύσεις το πρόβλημά σου:) 1) δεν φρενάρεις με δύναμη από πολλά km (πάνω από 120-130) 2) αλλάζεις φρένα. ΥΓ: αυτός ήταν και ο λόγος που δεν τα έλαβα εγώ στο προηγούμενο αμάξι μου (Α3 8Ρ), καθώς το κυνηγούσα πολύ συχνά...
  10. δοκίμασε να βάλεις και αντιστάσεις για να γίνουν και θερμαινόμενα (αν δεν έχεις ήδη). Βοηθάει πολύ το χειμώνα.
  11. Δεν έχω διαβάσει κανέναν που να το έκανε και να έδωσε λεπτομέρειες. Ως ιδέα (και μόνο), θα μπορούσες να "κλέψεις" νερό πριν και μετά από το ψυγείο νερού, όπου θα παίρνεις νερό μετά το ψυγείο νερού και θα το επιστρέφεις (μετά το τούρμπο) λίγο πριν το ψυγείο. Τεράστια προσοχή θέλει στα restrictors ώστε να μην περνάει λίγο νερό αλλά όχι και πάρα πολύ.
  12. Δεν γνωρίζω δυστυχώς για το Α3, γιατί δεν χρειάστηκε ποτέ να το ψάξω. Αφού μένεις Αθήνα, θες να κάνεις μία συζήτηση με τον delectronics που ίσως έχει αναλάβει τέτοια projects και σίγουρα θα μπορεί να σε καθοδηγήσει ή ακόμα και να στα βάλει (τα καθίσματα)?
  13. Κι όμως θα εκπλαγείς αν σου πω πως προσωπικά γνωρίζω 5 άτομα που έκαναν αεριζόμενα τα καθίσματά τους τα τελευταία 3 χρόνια (που έγιναν και της μόδας τα καθίσματα με αυτό το extra) Μπορείς να βρεις κάθισμα αεριζόμενο (όχι κλιματιζόμενο - δες ΥΓ2) από άλλο μοντέλο (πχ Α5 που είναι αεριζόμενοι) και να προσαρμώσεις τον έλεγχό του με custom κουμπιά (για παράδειγμα) ή να πάρεις ανεμιστήρες retrofit από ebay-aliexpress και να τους προσαρμώσεις στο σκελετό του καθίσματός σου και πάλι να προσαρμώσεις τον έλεγχο σε custom κουμπιά. Custom κουμπιά γιατί δεν έβγαινε clima που να έχει πλήκτρα για να δίνει εντολή για τον αερισμό τους καθίσματος (όπως στο Α4-Α5-Α6-Q7) ώστε να δείχνει και oem λύση... ΥΓ: αν το κάθισμα είναι δερμάτινο, θα πρέπει να αλλάξεις και το κάτω μέρος και την πλάτη του καθίσματος (όχι τα πλαϊνά) ώστε να είναι διάτρητο το δέρμα και να περνάει ο αέρας που "σπρώχνουν" τα ανεμιστηράκια του καθίσματος. ΥΓ2: αεριζόμενο κάθισμα σημαίνει πως φέρνει με ανεμιστήρα τον αέρα που κυκλοφορεί στην καμπίνα και τον φυσάει στην πλάτη σου. Κλιματιζόμενο κάθισμα σημαίνει πως φέρνει και κρύο αέρα ("κλέβοντας" αέρα από τους αεραγωγούς του κλιματισμού).
  14. Έχεις δίκιο (πολύ δυνατό και άλυτο πρόβλημα στα χειροκίνητα) η αδυναμία κομπλαρίσματος ταχύτητας στις υψηλές στροφές (μετά τις 7000rpm), αρχίζει να είναι πρόβλημα όταν ξεπεράσεις τα 450ps και θες στροφάρισμα για να βγάλεις τα άλογα. Μπορείς να βάλεις φτιαχτό που θα αντέχει και 60kgm ροπής χωρίς να είναι βαρύς στο πόδι (ελαφρυ σαν μαμά σχεδόν ή και το ίδιο ελαφρύ). Το πρόβλημα είναι πως συνήθως όλοι οι φτιαχτοί δεν αντέχουν πολλά χλμ, επειδή εμείς ζητάμε να "αντέξει" την παραγόμενη (επιπλέον) ροπή πολύ πιο συχνά από όταν το αμάξι ήταν μαμά. Γνωρίζω προσωπικά άτομο που έχει κάνει αυτό που περιγράφω. Απλά αν το "κυνηγάς" το αμάξι από χαμηλές rpm ή πατάς πολύ συχνά εκεί που είσαι full boost με 5η κα 6η ταχύτητα (εκεί που καταπονείς το συμπλέκτη δηλαδή), τότε θα χρειαστείς συχνότερα αλλαγή (~30.000km). Από την άλλη αν δεν το "κυνηγάς", ο δίσκος μπορεί να αντέξει και 60-70.000km (στα όρια της φυσιολογικής αντικατάστασης ενός δίσκου). Το κόστος για ένα φτιαχτό δίσκο είναι περίπου 250€ (220-350€ ανάλογα τι υλικά θα βάλεις).
  15. όποτε....όποτε πραγματικά όποτε έχεις χρόνο, να βγούμε για έναν καφέ να το συζητήσουμε αναλυτικά. Θεωρώ ότι αυτό που λέει ο dikonou παραπάνω είναι η δύσκολη αλήθεια που πολλοί δεν καταπίνουν. Από την άλλη πολύς κόσμος δεν γουστάρει τα αυτόματα ανεξαρτήτως κόστους κτλ, οπότε αναγκαστικά πας σε "φτιαχτό" δίσκο.
  16. +1 Επίσης στα παλιά αμάξια, όλη αυτή τη δουλειά την έκανε ένα ρελέ (δεν ξέρω στο 8Ρ τι γίνεται). Υπάρχει περίπτωση αν είναι όντως κάποιο ρελέ, απλά να.....πέθανε ξαφνικά μετά από ακινησία (δεν δίνουν σημάδια). Δυστυχώς μόνο αντιπροσωπεία που να έχει καλό ηλεκτρολόγο.... (για να έχει πρόσβαση στο elsa - πρόγραμμα της audi με όλο το ηλεκτρολογικό κύκλωμα ανά όχημα ΚΑΙ με αριθμό VIN)
  17. Ενημερωτικά, εγώ στο 8Ρ είχα βάλει του S3 σαν αυτά που έχεις στη φωτό (απλά εγώ τα είχα πάρει ολόκληρα από αντιπροσωπεία μαζί με το σίδερο), αλλά στην επόμενη αλλαγή μου πρότειναν και έβαλα ένα λάστιχο που είναι τελείως μασίφ (άλλαξα μόνο το λάστιχο), όπου βελτιώθηκε περισσότερο η σαφήνεια στο τιμόνι και ως bonus αντεξαν και περισσότερο (δεν ξανα-ασχολήθηκα μαζί τους μέχρι που το πούλησα!!) Επισυνάπτω φωτό (του 2017, αφού τα είχα ήδη 2 χρόνια πάνω)
  18. καλώς όρισες φίλε Βασίλη!!
  19. το όχημα του φίλου είναι πετρέλαιο όμως (δεν έχει μπουζί). Φίλε @kostas_A3 εγώ για αρχή (αν ήμουν στη θέση σου) θα πήγαινα σε ακόμα μία αντιπροσωπεία. Επειδή όμως μυρίζεις καύσιμο (πετρέλαιο) δε θα το άφηνα το θέμα. Δεν είναι περίεργο να έχει χαλάσει-τρυπήσει κάποιο σωληνάκι και να θέλει αλλαγή. Το αμάξι είναι του 2014 (=9ετών) και τέτοια πάθηση την παθαίνει ένα όχημα που δεν κινείται καθημερινά (δεν το ακούω προσωπικά πρώτη φορά). Το ξύλωμα του πίσω καθίσματος, μάλλον εννοεί το κάτω μέρος που είναι και το φυσιολογικό για να μπορέσει να έχει πρόσβαση στο εν λόγω σωληνάκι (που πάει το καύσιμο από πίσω-μπρος και να το ελένξει) Τα περί αλλαγής φίλτρου πετρελαίου κτλ, στη θέση σου θα τα γείωνα και θα τα άλλαζα όταν ήταν η ώρα των km που πρέπει να αλλαχθεί. ΥΓ: για να έχει μόλις 93.000km μάλλον το κινείς αραιά. Σε παρακαλώ να βάζεις αντιμυκητιοκτόνο τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο (πουλάνε στα βενζινάδικα), γιατί υπάρχει κίνδυνος να κάνει μύκητες το πετρέλαιο (μεγάλο μέρος είναι βιοντίζελ και όχι "κανονικό πετρέλαιο") και θα το πληρώσεις αυτό σε αλλαγή αντλίας πίσω ή μπεκ (άσε μη σου πω πόσο έχουν και κλάψουμε μαζί)
  20. αυτό το μπζζζ "ενεργοποιείται" όταν το αμάξι μείνει κάποιες ώρες ακίνητο και πέφτει η πίεση στο κύκλωμα της βενζίνης. Επικουρικά δουλεύει για να μην κουράζει την εμπρός αντλία (που ρουφάει βενζίνη και τη σπρώχνει προς τα μπεκ) αλλά και το μοτέρ που δεν θα έχει αρκετό καύσιμο για να πάρει μπρος (ειδικά σε κάποιες κρύες περιπτώσεις) Η απώλεια της λειτουργίας, άμεσα μπορεί να μην προκαλεί κάποιο πρόβλημα, αλλά σίγουρα (κατά τη γνώμη μου) μακροπρόθεσμα θα μείωσει την διάρκεια ζωής της εμπρός αντλίας. Όταν ανοίξεις την πόρτα του οδηγού (μετά απο κάποια ώρα-ώρες), ανάβει το λαμπάκι της πλαφορνιέρας? Ρωτάω γιατί η εντολή για την αντλία έρχεται από το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού.
  21. όλες οι εργοστασιακές είναι κούφιες από μέσα για λόγους βάρους κι αυτό γιατί δε θέλουν να προσθέτουν βάρος στο όχημα αλλά να προσθέσουν αντιστρεπτική ακαμψία. Οπότε σπάνια βλέπεις αντιστρεπτικές μασίφ πλέον. (μόνο aftermarket. Πχ αν έπιανες την HR αντιστρεπτική και την εργοστασιακή τη "χοντρή" θα έβλεπες τεράστια διαφορά στο βάρος)
  22. Για δώσε μερικές πληροφορίες. Το έκανες εσύ? Το πουλάει κάποιος επαγγελματίας??
  23. Πολύ ωραίο νέο!!!!!! Πότε με το καλό θα τη βάλεις πάνω?
  24. Το S3 είναι τετρακίνητο και δεν ξέρω αν κάνει. Υπάρχουν αντιστρεπτικές από H&R και white-line (μπρος πίσω) στα ~500€ (αν θυμάμαι καλά). Είναι λάθος να βάλεις πιο χοντρή πίσω χωρίς να αλλάξεις την μπροστά. Χρειάζεσαι μία ισορροπία καθώς το αμάξι είναι μπροστόβαρο. Αν θες να κρατήσεις οικονομικό το επίπεδο, ο μηχανικός μου μου είχε προτείνει να βρω από Q3 tdi (1η γενιά) 2κίνητο που έχει το ίδιο πάτωμα με το Α3 (στη δικίνητη μορφή του). Τότε (2017) την έβρισκα στα 150€, αλλά είναι κούφια μέσα (όπως και η δική σου απλά πιο χοντρή), ενώ η HR και whiteline είναι μασίφ. ΥΓ: δεν έχω ξαναδεί κομμένη αντιστρεπτική αν δεν προέρχεται από τρακαρισμένο αμάξι. Μήπως έχεις σκουριά και σε άλλα σημεία του αμαξώματος? Το αμάξι το πήρες μεταχειρισμένο?
  25. Πρακτικά χρειάζεσαι όλη την πλεξούδια και το μοτέρ από το 1.8T 20VT. Δεν ξέρω τι σασμάν φοράει το δικό σου. Ίσως χρειάζεσαι ΚΑΙ σασμάν (κι άρα και νέο δίσκο-πλατό και ίσως ΚΑΙ ημιαξόνια). Οπότε εγώ θα ξεκινούσα από επεί. Να δεις το Α4 Β5 τι σασμάν φορούσε και αν είναι το ίδιο με το δικό σου (αυτό που έχεις τώρα). Ίσως καταφέρεις να παντρέψεις τα ηλεκτρικά από το Α4 Β5 (που φορούσε 1.8T 20VT του 1998-1999) με του 80αριού. Εναλλακτικά, περνάς από μία μάντρα, παίρνεις μοτέρ-σασμάν (τα δίνουν πολύ φτηνά πλέον) από Α4 (για να έχει το μοτέρ στο διαμήκη άξονα) και βλέπεις μετά πως θα το βάλεις πάνω. Θα χρειαστούν σίγουρα "μόντες" για να προσαρμώσεις πράγματα που τώρα δεν έχει το αμάξι σου όπως ψυγείο AC (θα είσαι τυχερός αν έχει), intercooler, ψυγείο λαδιού κτλ. Αν σκοπεύεις να το κάνεις μόνος σου, ψάξε για το πρόγραμμα ELSA. Είναι το πρόγραμμα που έχει η audi και δίνει στις αντιπροσωπίες, όπου περιέχονται όλες οι καλωδιώσεις και τα σήματα που πάνε για κάθε όχημα (αφού μιλάμε για παλιά οχήματα, στην πράξη δε σε νοιάζει να βρεις την τελευταία έκδοση) Εφόσον σπουδάζεις ηλεκτρολόγος μηχανικός, η ανάγνωση των ηλεκτρονικών - ηλεκτρικών διαγραμμάτων δε θα είναι δύσκολη υπόθεση για σένα. Το πλεονέκτημα του 80αριού και του Β5 είναι πως οι πιθανοί εγκέφαλοι "μιλάμε" με K-line και όχι can-bus, οπότε θα μπορέσεις πιο εύκολα να τους κάνεις να συνεργαστούν. Θα μπορούσες να δουλέψεις και με άγραφο βέβαια, αλλά προσθέτεις ακόμα ένα έξτρα κόστος (συν του ότι πρέπει να βρεις κάποιον να σου φτιάξει τα βασικά στο χάρτη, εκτός κι αν είσαι hard-core "παίχτης" και γουστάρεις να το ρυθμίσεις μόνος σου - γίνεται, αλλά απαιτούνται πάρα πολλές ώρες διαβάσματος για να το κάνεις απλά να δουλέψει που δεν ξέρω αν τις έχεις λόγω και της σχολής που σπουδάζεις*). Ό,τι χρειαστείς και πιστεύεις ότι μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος, μη διστάσεις να ρωτήσεις. ΥΓ: υπήρχε μέλος που πήρε audi 80 και του έβαλε μοτέρ RS2 και λειτουργούσαν όλα ρολόι, οπότε το εγχείρημά σου γίνεται σίγουρα. Το θέμα είναι πιο πολύ οικονομικό (δηλαδή πόσα χρήματα μπορείς/θες να ξοδέψεις) κι όχι αν γίνεται. ΥΓ2: το εγχείρημα που συζητάμε έχει κόστος ανταλλακτικών όσο ένα έτοιμο Α4 Β5 ή και Β6 ή ακόμα και Β7 20VT (και ίσως και τετρακίνητο!!), οπότε μπορεί οικονομικά σίγουρα να μην αξίζει, αλλά από την άλλη ποιός εκτιμά την συναισθηματική αξία του οχήματος σου και του να αποκτήσεις ένα όχημα ξεχωριστό που δεν κυκλοφορεί (πλέον) στους δρόμους?? *έχω σπουδάσει την ίδια σχολή (στην Πάτρα) και όπως καταλαβαίνεις, γνωρίζω ότι η συγκεκριμένη σχολή απαιτεί αφοσίωση και πολύ διάβασμα (+τα εργαστήρια κτλ).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.