Jump to content

Dikonou

Moderator
  • Posts

    7,590
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    218

Dikonou last won the day on November 16 2023

Dikonou had the most liked content!

2 Followers

About Dikonou

  • Birthday 10/10/1977

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3

Recent Profile Visitors

9,546 profile views

Dikonou's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

3.8k

Reputation

  1. Πήραμε και καντράν από S3 και έφυγε για Αθήνα πρίν κάμποσο καιρό......... Πακέτο το εργοστασιακό καντράν μαζί με το νέο για full copy σε immo και τα λοιπά για να παίξει σωστά. Δύο έστειλα κάτω...........ένα ήρθε πίσω...... Ευτυχώς που ήρθε του S3 πίσω ΄δηλ.................. Το άλλο καταστράφηκε ήταν η απάντηση του επαγγελματία ένα μήνα μετά από υπομονή για να δώ τί έγινε........γιατί πίσω μου επέστρεψαν μόνο το ένα................. Τα συμπεράσματα δικά σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  2. Σήμερα ελέησα και το έλυσα................. Για κομμωτής καλά το πάμε...........
  3. Για ρίξε μια ματιά εδω: https://webautocats.com/etka/audi/a3/646/807000/
  4. Αν λές για το τουρμπάκι που είναι ιδιο με ΟΕΜ Κ04 εξωτερικά........το είχα, το έδωσα για να πάω σε μεγαλύτερο και το παιδί που το πήρε ΄ρυθμισε πρίν λίγες μέρες 490 και 60 κοντά κιλά ροπή σε S3 8p. Τιμιότατο............
  5. Η πρώτη φορά που κουρεύω σασμάν και ευελπιστώ και η τελευταία!!!!
  6. Αν γνωρίζετε να πουλιέται καμιά καλή τετρακίνηση πείτε μου.......... Σασμαν καπούτ ξανά....... δεν άντεξε......🤣😂
  7. Κοιταξε καλωδιωση στην πεταλουδα γκαζιουνμηπως κατι δεν παταει σωστα. Παρομοιο προβλημα ειχα παλια και εσβηνε οταν επιανε abs. Κανε μου μια χαρη. Με το μοτερ στο ρελαντι πηγαινε και κουνησε την φυσα της πεταλουδας. Αν αρχισει αρρυθμιες ζητα αλλαγη φυσας καλωδιωσης.
  8. Πέρασα εχθές και dynamic led στους καθρέφτες............... μακελέφτκα βέβαια μέχρι να τα βγάλω γιατί οι καθρέφτες είναι βαμμένοι και όλα είναι οριακά από ανοχές σε βάλε βγάλε, αλλά το αποτέλεσμα είναι αρκετά ωραίο.
  9. Μπηκε και το οεμ bluetooth, προγραμματιστηκε και ολα οκ. Το μονο μερος που μπορεσα να το βαλω ευκολα, ειναι εσωτερικα στο ντουλαπακι συνοδηγου δεμενο επανω αριστερα.
  10. Η μόνη αλλαγή που έγινε είναι να μπεί αντλία από 2.0 με vaccum και εγκέφαλος από 2.0 dsg Η μερα με τη νύχτα στο πώς δουλεύει το μοτέρ........Ακαριαίο ( σε σχέση με τον εγκέφαλο του 1.8 manual ), πιο οικονομικό ( λογικό καλύτερη διαχείριση ) και δουλεύει πολύ πιο ομαλά ( όσο ομαλά μπορεί να δουλέψει το κιβώτιο με TVS stg3 ). Καύσιμο παντού σταθερά και χωρίς να πιεστεί και πολύ η αντλία υψηλής ( με VIS σωθηκά όμως ).
  11. Σαν κατι να εγινε Σπινιαροντας ολη η τριτη κατω με κρυο λαστιχο......
  12. Για να χαλαρώσεις λίγο.......... πανε μια και κάντο εξάφτερο.....στρώστον καλά και δες τι χλμ θα σου βγάλει.......κόστος κοντά στο 300άρι + ανέβα κατέβα σασμαν... Και η Παναγιά μαζί σου....
  13. Για να μην αναφερθώ και στην πρόωρη φθορά σε θρός!!!! από το βαρύ πεντάλ συμπλέκτη........ ούτε στην δυσκολία ακόμα και αδυναμία αποσύμπλεξης σε αρκετά υψηλές στροφές .........δες μετά από 7100 ........ τον ένα -οργανικό- δίσκο τον έβγαλα πέντε κομμάτια και με μετατοπισμένο κατά 1.5 χιλιοστό το οργανικό υλικό του δίσκου πάνω στα πριτσίνια του.......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.