Jump to content

Recall για A4 Β8?


Recommended Posts

Ήρθε η ώρα να απαντήσω και εγώ μιας και ήμουν πάαααρα πολύ εξαγριωμένος.

 

Κώστα:

 

1)Δεν αναφέρομαι σε σένα αλλά όπως προείπα σε ολόκληρα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

2)ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ο τρόπος λειτουργίας.Είναι δυνατόν φίλτατε να έρχεται οδηγία για recall και κάποιος να λέει (δεν γνωρίζουμε ακόμα; ).

Συγνώμη αλλα η οδηγία που έρχεται δεν είναι απο την Γερμανία σε ΟΛΑ τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία; Η μήπως θέλεις να μας πεις ότι

αυτό γίνεται στα κεντρικά στην αθήνα και απο εκεί και πέρα αποστέλεται σε ολόκληρη την ελλάδα; Όταν έρχεται το recall δεν αναγράφει

ξεκάθαρα μέσα κάποια πράγματα; Πως γίνεται ο καθένας να τα λέει με δικό του τρόπο και να φτάνει στο σημείο να λέει ότι θέλει;

Όπως και να έχει,εφόσον δεν μιλάμε για Αθήνα αλλα για θεσσαλονίκη (ΕΤΕΑ) πως γίνεται αυτοί να είναι ενημερωμένοι όχι μόνο για το

recall αλλα επίσης για τα ***παρακάτω και άλλα 5-6 "εξουσιοδοτημένα συνεργεία" να έχουν μαύρα σκοτάδια;

 

***

α)Πόση ώρα διαρκεί (2 ώρες δίνει το εργοστάσιο,3 σας λέμε για σιγουριά εμείς)

β)Ακριβώς αναφορά στο recall - τι αφορά και ποια η διαδικασία.

γ)Τι ανταλλακτικά χρειάζονται (1 αλενόβιδα/2 τσιμουχάκια που αν χρειαστεί αλλάζονται/1 γέφυρα εδραιώσεως)

δ)Ότι γίνεται ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ,το οποίο σημαίνει όταν ένα αυτοκίνητο πάει για σερβις γίνεται και αυτό.

 

Το συζητάω μαζί σου και αν σου είναι εύκολο,δείξε όση ειλικρίνια μπορείς πάνω στις συγκεκριμένες ερώτησεις μου.

Τι γνώμη έχεις για τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία; Θέλεις να μας πεις την διαδικασία που χρειάζεται για να ονομαστεί

κάποιος "εξουσιοδοτημένο συνεργείο" ; Τον πραγματικό τρόπο λειτουργίας δηλαδή,ποιος γνωρίζει και ποιος μας αλλάζει λάδια;

Κάποια πράγματα πιστεύω πρέπει να τα μάθει ο κόσμος (όσοι δεν τα γνωρίζουν).Φτάνει να ζούμε στα σκοτάδια και στις φαντασίες.

 

Σεβαστό το ότι βρίσκεσαι σε έναν χώρο εργασίας και άλλο τόσο σεβαστό ότι αν μη τι άλλο πρέπει να τον υποστηρίξεις. (και όχι μόνο τον δικό σου).

Πρέπει σε κάποια πράγματα να δείχνουμε ειλικρίνια,είναι κάτι που πιστεύω αρκετός κόσμος εκτιμάει.

 

 

Υ.Γ. Φανταστείτε 1 εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εταιρίας Χ που λειτουργεί ως εξής:

1) 1 μόνο άτομο που θα πρέπει να παρακολουθήσει σεμηνάρια,πράγμα που επαναλαμβάνεται

στο μέλλον όταν αυτό χρειάζεται για να "ονομαστείς και να υπάρχεις σαν εξουσιοδοτημένο συνεργείο. (Αν δεν είναι μέτοχος της αντιπροσωπείας είναι ο αρχιμηχανικός ως συνήθως).

2) Προσλαμβάνουμε χαμηλομεροκαματιάριδες ή πιτσιρικάδες για όλα τα σέρβις με απλά επίβλεψη του

αρχιμηχανικού που αυτό δεν υπάρχει όταν ο αρχιμηχανικός είναι απασχολημένος με κάποιο σοβαρό θέμα (συνήθως δηλαδή).

3)Φτάσαμε στο σημείο αυτά τα άτομα "αρχιμηχανικοί" να έχουν διωχτεί ή να έχουν κάνει το δικό τους συνεργείο με αποτέλεσμα

πραγματικά πολλές αντιπροσωπείες να έχουν μείνει πολύ πίσω σε σοβαρότερα προβλήματα πέραν των απλών σέρβις/προβλημάτων κλπ.

 

Θέλεις φίλτατε Κώστα να μας πεις το κατα πόσον το παραπάνω υστερόγραφο μήνυμα στέκει ως πραγματικότητα;

 

Πάντα φιλικά και ΠΟΤΕ προσωπικά.

Edited by ChRiS82
Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι που το λέω, αλλά άκρη δεν θα βγει.. Τα ίδια και τα ίδια, αυτή η μυστικοπάθεια θα μας φάει..

 

 

Δημήτρης

 

 

Επίσης ένα μεγάλο μπράβο στο μήνυμα σου αγαπητέ Δημήτρη.

Περιέχει απίστευτη ποσότητα αλήθειας μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Και για όσους δεν με ξέρουν είμαι στις πώλησης εγώ !!!!Προσπαθώ να μάθω συγκεκριμένα πράγματα γιατί άμα βλέπατε τι μας στείλαν από τι Γερμανία θα καταλαβαίνατε !!!Μας έστειλαν ένα σχέδιο στα γερμανικά που θέλει κανονικά το μισό αμάξι λύσιμο !!!!

 

 

Επίσης Νο2.

 

Ασχολίαστο φίλτατε το παραπάνω μήνυμα σου για να μην το χαρακτηρίσω διαφορετικά.

 

1) Προειδοποιούμε/αναφέρουμε στον κόσμο (συνφορουμίτες) ότι το συγκεκριμένο recall ΔΕΝ αφορά όλα τα Audi μοντέλα,αλλά συγκεκριμένα.

Όποιος θέλει να μάθει μπορεί ΜΟΝΟ αν πάει σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή αν δώσει τηλεφωνικά τον αριθμό πλαισίου του αυτ/νήτου του.

 

2) Το μήνυμα απο την γερμανία ΔΕΝ μπορεί να είναι πιο αναλυτικό και συγκεκριμένο,αν το έβλεπες θα έπρεπε να συμβούλευες τους συνφορουμίτες

ότι είναι κάτι αρκετά απλό και ΔΕΝ τίθεται θέμα ανησυχίας (εκφοβισμός).

 

3)Το να αναφέρεις ότι "κανονικά" το μισό αμάξι θέλει λύσιμο μήπως διάβασες κανένα recall για ελικόπτερο και μπερδεύτικες; Συγνώμη φίλτατε μου

αλλα αυτά τα μηνύματα μου θυμίζουν πολιτική και τρομοκρατική κατεύθυνση ότι δηλαδή αν δεν το κάνεις,καταστράφηκες.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ σας/σε παρακαλώ τα μηνύματα που περνάτε και δίνετε,πάντα φιλικά,πάντα συμβουλευτικά,πάντα με όποιον τρόπο θέλεις αλλά σε παρακαλώ,αν

βρίσκεσαι στις πωλήσεις και βγάζεις τον εαυτό σου στην άκρη απο τέτοιες λεπτομέρειες,κάνε αυτό που ξέρεις καλύτερα,πούλα,αλλά μην αλλάζεις στάση λίγο

αργότερα μεταφέροντας ακόμη και τώρα ΛΑΘΟΣ μηνύματα ή μηνύματα με λάθος τρόπο.

 

Αν φίλτατε εγώ που πλήρωσα 44,000€ για να αποκτήσω αυτό το αυτοκίνητο που έχω,αν εσύ ή οποιοσδήποτε στην θέση σου κάνει κάποιο λάθος και αυτό επιβάρυνε

την λειτουργία του αυτοκινήτου μου,θα έφτανα σε σημείο όπου θα κατέληγα σε δικαστήριο,όχι σαν κατήγορος,αλλά σαν κατηγορούμενος.

 

Αυτά και σταματώ να ασχολούμαι με το συγκεκριμένο θέμα.Όποιος θέλει κάτι,ακόμη και βοήθεια μπορεί να μου στείλει pm ή ακόμη να μιλήσουμε και τηλεφωνικά

να τον βοηθήσω,να του λύσω απορίες ή ακόμη να σηζυτήσουμε και για το συγκεκριμένο θέμα.

 

ΔΕΝ είμαι πωλητής / ΔΕΝ είμαι μηχανικός / ΔΕΝ έχω σχέση με αντιπροσωπεία αυτοκινήτων / ΔΕΝ έχω συμφέροντα πουθενά / Είμαι ένας ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ άνθρωπος & κάτοχος Audi Α4 Β8.

Link to comment
Share on other sites

Με πήραν σήμερα τηλέφωνο από την Audi να τους το πάω γιατι υπάρχει ανακληση για μία βάση και κάτι τσιμουχες. Όταν ρώτησα τι βάση μου είπαν βάση κινητήρα. Έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικά? Το αυτοκίνητο είναι tt 8j 1.8 tfsi μοντέλο 09.

 

Οι ανακλήσεις που έχουν ακουστεί για Α4:

1)Πολλαπλασιαστής

2)Ρυθμιστής μεταβλητού χρονισμού (ή με οποιαδήποτε άλλη έννοια έχει υποθεί)

3)Ηλιοροφή

4)ΜΜΙ

 

Ουδε μία σχέση με βάση κινητήρα στα έως τώρα δεδομένα στις ανακλήσεις του Α4 Β8.

 

Όχι μόνο δεν έχει σχέση αν είναι ακόμη και το ίδιο μοντέλο,άλλο τόσο αν πρόκειται και για διαφορετικό.

Ακόμη και σε ίδιο μοντέλο (π.χ. Α4 Β8) ίδιας χρονολογίας μπορούν να υπάρξουν διαφορετικές ανακλήσεις

και αυτό λόγω του ότι κάθε "παρτίδα" διαφέρει απο την άλλη.

 

Εμένα να φανταστείς απο την πρώτη μέρα που αγόρασα το Α4 Β8 υπάρχει πρόβλημα στο πορτάκι της βενζίνας,

(αυτό που ανοίγει για να βάλεις βενζίνα) και μετά απο 3 επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία κανείς

μα κανείς δεν μου ανέφερε ότι υπάρχει πρόβλημα,κατα τύχη το ρώτησα και η απάντηση τους ήταν (ααααααα,γι'αυτό

μου βγάζει ένδειξη στο πορτάκι της βενζίνης.....)

 

Έπρεπε να απαντήσω όμως,έπρεπε....

 

Πραγματικά το χάος φίλτατοι μου,πραγματικά,άβυσσος και όπως προανέφερε ο Δημήτρης ΔΕΝ πρόκειται να βγεί καμία άκρη.

Φροντίστε όσοι δεν γνωρίζεται να πάρετε τηλέφωνο σε ένα σωστό εξουσιοδοτημένο συνεργείο και να μάθετε βάση του πλαισίου

κινητήρα σας.

Edited by ChRiS82
Link to comment
Share on other sites

Οι ανακλήσεις που έχουν ακουστεί για Α4:

1)Πολλαπλασιαστής

2)Ρυθμιστής μεταβλητού χρονισμού (ή με οποιαδήποτε άλλη έννοια έχει υποθεί)

3)Ηλιοροφή

4)ΜΜΙ

 

Ουδε μία σχέση με βάση κινητήρα στα έως τώρα δεδομένα στις ανακλήσεις του Α4 Β8.

 

Όχι μόνο δεν έχει σχέση αν είναι ακόμη και το ίδιο μοντέλο,άλλο τόσο αν πρόκειται και για διαφορετικό.

Ακόμη και σε ίδιο μοντέλο (π.χ. Α4 Β8) ίδιας χρονολογίας μπορούν να υπάρξουν διαφορετικές ανακλήσεις

και αυτό λόγω του ότι κάθε "παρτίδα" διαφέρει απο την άλλη.

 

 

 

+1000 :sHa_thumbsup2:

Edited by Stamp
Link to comment
Share on other sites

 

Ουδε μία σχέση με βάση κινητήρα στα έως τώρα δεδομένα στις ανακλήσεις του Α4 Β8.

 

Όχι μόνο δεν έχει σχέση αν είναι ακόμη και το ίδιο μοντέλο,άλλο τόσο αν πρόκειται και για διαφορετικό.

Ακόμη και σε ίδιο μοντέλο (π.χ. Α4 Β8) ίδιας χρονολογίας μπορούν να υπάρξουν διαφορετικές ανακλήσεις

και αυτό λόγω του ότι κάθε "παρτίδα" διαφέρει απο την άλλη.

 

Εκανε λαθος η κοπέλα που με πήρε τηλεφωνο. Καμια σχεση με βάση κινητήρα.

Αλλαχτηκε σημερα ο τεντωτηρας της καδενας χρονισμου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πήγα σήμερα στην Αντιπροσωπεία και...........

1/ Στο Α4 Β8, μοντ. 2008, χρειάζεται αλλαγή ο τεντωτήρας της καδένας χρονισμού (άν το λέω σωστά).

2/ Στο Allroad..... τίποτα.

3/ Από Πολλαπλασιαστές είμαστε εντάξει......... και στα δύο (2) αυτοκίνητα.

 

Κλείσαμε ραντεβού, για την επόμενη Πέμπτη, για αλλαγή.

 

Υπόψιν ότι............ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ή ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ SERVICE............ δεν θα βγάλετε άκρη :sHa_thumbgoodjob:.

Μόνον εκεί και με τον αριθμό πλαισίου......... θα σας πουν ακριβώς τι γίνεται με το δικό σας αυτοκίνητο :sHa_thumbgoodjob:.

Καμία σχέση.... με μοντέλα........ χρονολογία κτήσης........ κλπ κλπ :sHa_thumbgoodjob:.

Το άλλο που μου είπανε είναι ότι.........

"Δεν είναι Επείγουσα Recall και γι αυτό δεν υπάρχουν ατομικές ειδοποιήσεις........... απλά το κάθε αυτοκίνητο θα ελέγχεται στο Επόμενο Service και θα γίνονται οι προβλεπόμενες αλλαγές" :sHa_thumbgoodjob:.

"Οι Πολλαπλασιαστές αφορούν κυρίως......... αυτοκίνητα παλαιότερης έκδοσης".

 

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: Μην Πανικοβάλλεσθε................. Μην Ρωτάτε δεξιά - αριστερά, και........... "βουρ" για Αντιπροσωπεία !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Edited by Dim80A4Allroad
Link to comment
Share on other sites

Εκανε λαθος η κοπέλα που με πήρε τηλεφωνο. Καμια σχεση με βάση κινητήρα.

Αλλαχτηκε σημερα ο τεντωτηρας της καδενας χρονισμου.

 

 

Μπορεις μηπως να μας ενημερωσεις κατα ποσο ''ανοιχτηκε'' το αμαξι?

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις μηπως να μας ενημερωσεις κατα ποσο ''ανοιχτηκε'' το αμαξι?

 

αφαιρεθηκαν ολα οσα βρισκονταν απο εκεινη τη μερια του κινητητρα + μια βαση κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

αφαιρεθηκαν ολα οσα βρισκονταν απο εκεινη τη μερια του κινητητρα + μια βαση κινητηρα.

Οπως κοιταμε τη μηχανη στεφ απο τη δεξια πλευρα;

Link to comment
Share on other sites

Όπως κοιτάμε τη μηχανη, αριστερα. Διπλα στο στρογγυλο δοχειο του ψυκτικου υγρου.

Στα Α3,ΤΤ ειναι εκει!

Στα Α4,Α5 λογικα μπροστα!

Link to comment
Share on other sites

Άσχετα δηλαδή αν έχει λήξει η εγγύηση η το αμάξι δε το πηγαίνεις για σέρβις στην αντιπροσωπεία πρέπει να πάει κάποιος που έχει οποιοδήποτε μοντέλο audi στην αντιπροσωπεία να ρωτήσει για recall;;;

Link to comment
Share on other sites

Άσχετα δηλαδή αν έχει λήξει η εγγύηση η το αμάξι δε το πηγαίνεις για σέρβις στην αντιπροσωπεία πρέπει να πάει κάποιος που έχει οποιοδήποτε μοντέλο audi στην αντιπροσωπεία να ρωτήσει για recall;;;

 

Ακριβώς :new_thumright:

 

Μόνο οι αντιπροσωπείες με εξουσιοδοτημένο σέρβις μπορούν να γνωρίζουν τα recall για το δικό σου Audi βάση του αριθμού πλαισίου του κινητήρα.

 

Και κάτι ακόμα,μιας που ήδη έχουμε μπερδευτεί αρκετά θα έλεγα με τα συγκεκριμένα recall για το Α4.

Γιατί να μπλέκουμε και με διαφορετικά μοντέλα εφόσον μιλάμε για το Β8 και άλλο τόσο ιδίως όταν μιλάμε για

άλλη σειρά όπως ΤΤ Α3 κλπ.Δεν πρόκειται να βγει κάποια άκρη έτσι παίδες και θα μπερδευτούμε αρκετά.

 

Εντελώς φιλικά,έστω για να προσπαθήσουμε να βγάλουμε κάποια άκρη,ας χωριστούν στην κάθε και σωστή κατηγορία

όσοι έχουν ασχοληθεί με recall στο αυτοκίνητο τους.Αν κοντέψαμε να αλληλοσκοτωθούμε με αντιπροσωπείες για το

ΤΙ μπορεί να είναι το recall που μόλις βγήκε,δεν θα βγεί άκρη αν μιλήσουμε και για διαφορετικά μοντέλα και

βάσεις κινητήρα...

 

Φιλικά πάντα η ταπεινή μου γνώμη για την συγκεκριμένη "παρατήρηση".

Edited by ChRiS82
Link to comment
Share on other sites

 

Και κάτι ακόμα,μιας που ήδη έχουμε μπερδευτεί αρκετά θα έλεγα με τα συγκεκριμένα recall για το Α4.

Γιατί να μπλέκουμε και με διαφορετικά μοντέλα εφόσον μιλάμε για το Β8 και άλλο τόσο ιδίως όταν μιλάμε για

άλλη σειρά όπως ΤΤ Α3 κλπ.Δεν πρόκειται να βγει κάποια άκρη έτσι παίδες και θα μπερδευτούμε αρκετά.

 

Εντελώς φιλικά,έστω για να προσπαθήσουμε να βγάλουμε κάποια άκρη,ας χωριστούν στην κάθε και σωστή κατηγορία

όσοι έχουν ασχοληθεί με recall στο αυτοκίνητο τους.Αν κοντέψαμε να αλληλοσκοτωθούμε με αντιπροσωπείες για το

ΤΙ μπορεί να είναι το recall που μόλις βγήκε,δεν θα βγεί άκρη αν μιλήσουμε και για διαφορετικά μοντέλα και

βάσεις κινητήρα...

 

Φιλικά πάντα η ταπεινή μου γνώμη για την συγκεκριμένη "παρατήρηση".

 

:sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά και έχω και εγώ recall κάποιο γρανάζι στη μηχανή,δεν άκουγα καλά,και αναβάθμιση στο ράδιο σιντί..

τους είπα τα δικά μου:

γιατί δεν με ειδιποιήσαν κλπ κλπ..

μου είπαν τα δικά τους:

δεν τείθεται θέμα ασφαλείας κλπ κλπ..

άκρη δεν θα έβγαζα,δεν μου έφταιγε και ο υπάλληλος για την ηλίθια πολιτική της εταιρίας,αν είναι έτσι οι καλές εταιρίες!

συμπέρασμα:

όλοι τηλέφωνο στις αντιπροσωπίες!

Link to comment
Share on other sites

Πήρα τηλ και γω με τη σειρά μου και μου είπαν για βαλβίδα (εκτόνωσης?) λαδιού.......ΑΝΑΚΛΗΣΗ flag_of_truce.gif

2 ώρες εργασία δωρεάν φυσικά...

 

Στη μια αντιπροσωπεία που πήρα τηλ μου το είπαν "βαλβίδα εκτόνωσης λαδιού" και στην άλλη που πήγα και το είδα κιόλας στην οθόνη του pc "γέφυρα εδρασης" που έχει να κάνει με κάτι γρανάζια και τον εκκεντροφόρο.

Edited by kostas_7
Link to comment
Share on other sites

Πήρα τηλ και γω με τη σειρά μου και μου είπαν για βαλβίδα (εκτόνωσης?) λαδιού.......ΑΝΑΚΛΗΣΗ flag_of_truce.gif

2 ώρες εργασία δωρεάν φυσικά...

 

Στη μια αντιπροσωπεία που πήρα τηλ μου το είπαν "βαλβίδα εκτόνωσης λαδιού" και στην άλλη που πήγα και το είδα κιόλας στην οθόνη του pc "γέφυρα εδρασης" που έχει να κάνει με κάτι γρανάζια και τον εκκεντροφόρο.

 

 

κάτι τέτοιο είπαν και σε μένα!

Link to comment
Share on other sites

Πήρα και εγώ τηλέφωνο την Cosmocar

και μου ανέφεραν ανάκληση για το γρανάζι του χρονισμού

και μία αναβάθμιση στο ΜΜΙ, την οποία την έχω κάνει εγώ από πέρυσι.

Το δικό μου το αγόρασα 4οs του 2008.

Link to comment
Share on other sites

και γω είχα κάνει πέρσυ μια αναβάθμιση αλλά απ οτι είδα όσοι έκαναν αναβάθμιση έχουν διαφορετικό λογισμικο από το δικό μου και λέω να ξαναπάω

Link to comment
Share on other sites

Χθες λοιπόν αλλάχθηκε.......... σύμφωνα με την υπάρχουσα Recall και κατόπιν ραντεβού........... η "Βάση του Τεντωτήρα της Αλυσίδας του Εκκεντροφόρου" .......... στο Α4 Β8 του dj-xatzi :sHa_thumbgoodjob:.

Όπως είχα γράψει και σε παλαιότερο post.......... όλες οι Recall είναι ανάλογα με τον Αριθμό Πλαισίου, του κάθε αυτοκινήτου :new_thumright:.

 

 

 

Δημήτρης :sFun_oldguy:

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου είναι 12ος του 2008 και φυσικά θα κάτσω μπάστακας πάνω από το αμάξι 2-3 ώρες, όσο πάρει η εργασία με το καφεδάκι ανά χείρας JC_cheesy.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.