Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Είναι τελείως λάθος η διάσταση της ζαντας σε τέτοιο αμάξι...Κ προφανώς ο προηγούμενος κάτοχος αντί να βάλει ένα σετ σωστές ζάντες μαζί με λάστιχα πέταξε αποστατες για να βγάλει πιο έξω τους τροχούς κ να πάρει καλύτερο οπτικό κυρίως αποτέλεσμα... Κατ εμέ χρειάζεται άλλες ζάντες με σωστό πλάτος κ οφσετ κ σωστό νούμερο ελαστικών...
  3. Τα σωληνάκια πίεσης υποπίεσης στα έχουνε συνδέσει σωστά;
  4. Καλησπερίζω την ομάδα ξεθάβοντας λίγο αυτό το τόπικ Προέρχομαι από ένα vw polo το στρογγυλοφάναρο στο οποίο εχω εδώ και 12 τουλάχιστον απ ότι θυμάμαι χρόνια aftermarket φανάρια τύπου angel eyes με προτζάκτορα, δαχτυλίδια και xenon Έχω εδώ και 2 μήνες ένα Audi A4 B7 Cabriolet 1.8T και έχει πάνω τα εργοστασιακά με την κιτρινίλα για φώτα και δεν μπορώ να τα βλέπω Ντρέπομαι να κυκλοφορήσω μιλάμε χαχαχαχα Έχω καταλήξει σε 2 φαναράκια και θέλω την γνώμη σας και εάν τυχόν κάποιος τα έχει, να με βοηθήσει με τυχόν φωτογραφίες ή άν μπορώ να τα δω και από κοντά Αυτά τα φανάρια είναι: 1) https://www.fk-shop.de/el/rythmIsh-fwtIsmoy/provoleIs/provoleIs-hmeras-LED-DRL-emfanIsh-Audi-A4-typoy-8E-04-08-mayro-gIa-dexIa-odhghsh.html?cur=0&dcid=GR&gclid=CjwKCAjwvsqZBhAlEiwAqAHElcnsSP_3tvOxG-i-FGK9XVZuT12TNlSfPHyDUU-CPkhwM0FeBj8A8xoCg20QAvD_BwE 2) https://m.carpartstuning.com/index.php?page=product&id=43819&name=Headlights LED DRL suitable for Audi A4 B7 (11.2004-03.2008) Black To αμάξι...λόγω και του χαρακτήρα του...απλά θέλω να φάινεται πιο σύγχρονο και ωραίο και όχι καγκούρικο χαχα Σας ευχαριστώ
  5. Καλησπέρα σε όλους. Κάτοχος tt mk1 8n3. Ενα χρόνο πριν έκανα ανακατασκευή τουρμπίνας και άλλαξα maf. Το αμάξι δουλεύει μαμα και απροβλημάτιστα απο τότε. Πίεση είχα γύρω στο 0.8-0.9. Πριν δυο βδομάδες ξεκίνησα για ταξίδι και ξαφικά άκουσα την σκάστρα να σφυράει κάθε φορά που αφήνα το γκάζι σαν να είναι ανοιχτού τύπου. Την άλλαξα μόνος μου και έβαλα καινούρια με τον κωδικό 06A 145 710P - TOPRAN 114 986. Το αμάξι δεν σφυράει όπως πριν αλλα η πίεση τερματίζει στο 0,5. Πιάνει σχεδόν αμέσως το 0.5 αλλα κολλάει εκεί λες και κάτι το μπλοκάρει, τι μπορεί να φταίει; Σύνδεσα και obd αλλα δεν εμφάνισε κάποιο σφάλμα.
  6. Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας Ο προηγούμενος που ρώτησα μου πε ότι έχει βάλει αποστάτες γιατί αλλιώς οι ζάντες που χε βρει δεν έμπαιναν...άρα ίσως είναι με διαφορετικό καρέ (;) και η ζάντα είναι στενή 7 ή παρακάτω και άν έβαζε 235 θα έβρισκε λέει. Τώρα τί εννοεί και τι σκ@τ@ του παν...ποιος ξέρει... Υποθέτω πρέπει να ρωτήσω έναν βουλκανιζατερά να μου πει πόσο είναι και τί μπορώ να κάνω Βέβαια άν πάω σε 235 ή 245 το κόστος θα ξεφύγει αλλά τώρα λογικά δεν θα 'χω σωστό βήμα
  7. Καλημέρα, ανοίγω το θέμα για λογαριασμό φίλου που αυτό τον καιρό είναι σε φάση βελτίωσης στησίματος και φρένων σε Leon Cupra 5F. Για τα φρένα έχει αποφασίσει τι θα βάλει και υπάρχει περίπτωση να σας βάλω την αγγελία των εργοστασιακών όταν είναι έτοιμα προς πώληση, ίδια φρένα με του S3 8V. Γενικά πρόκειται για το δικίνητο ξαδερφάκι του S3 8V με ίδιο μοτέρ, IS38 turbo, DSG DQ381, πλατφόρμα MQB κτλ. Προς το παρόν θέλει γνώμες για αυτά τα braces, (αν ξέρει κανείς πώς λέγονται στα ελληνικά ας γράψει), στόχος των οποίων είναι η ενίσχυση της ακαμψίας του οχήματος. Η Racingline έχει βγάλει αυτά εδώ που προσφέρουν ακόμα πιό ενισχυμένη ακαμψία από τα εργοστασιακά και έξτρα περιθώριο για μεγαλύτερες εξατμίσεις. Στο θέμα του περιθωρίου, το αυτοκίνητο φοράει Milltek 76άρα και είναι έτσι η κατασκευή της που κάποιες φορές ακουμπούσε ο σωλήνας στο πίσω εργοστασιακό brace και χτύπαγε λίγο, αλλά το πρόβλημα λύθηκε τοποθετώντας παξιμάδια εκεί που το brace βιδώνει, δηλαδή τα παξιμάδια λειτουργούν σαν αποστάτες χαμηλώνοντας το brace μισό πόντο. Βέβαια της Racingline δεν θα χρειάζεται παξιμάδι και θα μπορεί να βιδώνει απευθείας πάνω στο σασί. Για το στήσιμο τώρα. Δύο είναι τα ερωτήματα. Πρώτον, για χρήση δρόμου, πατήματα και λίγο στρίψιμο όπως κάνουμε οι περισσότεροι, όχι πίστα και extreme καταστάσεις, αξίζουν τα ενισχυμένα braces της Racingline ή τσάμπα λεφτά; Θα δει ο φίλος κάποια βελτίωση στο στήσιμο; Γύρω στο 300άρι παίζουν και τα δύο μαζί, δεν είναι φθηνά. Δεύτερον, η λύση που δώθηκε με το εργοστασιακό brace ώστε να μην χτυπάει η εξάτμιση, έχει κάποια λογική να έχει βλάψει την ακαμψία του οχήματος; Εγώ με τις όποιες γνώσεις φυσικής που διαθέτω μπορώ να υποθέσω ότι ίσως μόνο καταπονούνται λίγο παραπάνω οι βίδες και όχι λόγω των παξιμαδιών κάθε αυτών, αλλά της επιπλέον ροπής που δέχονται οι βίδες που είναι συνάρτηση της απόστασης του brace από το σασί. Αλλά καμία επίπτωση στο στήσιμο. Σε κάθε περίπτωση, Racingline ή το αφήνει ως έχει; Το αυτοκίνητο είναι stage 2 και μετά τα φρένα πάει για το επόμενο στάδιο γύρω στα 500 άλογα με 60+ κιλά.
  8. Last week
  9. File m ti exeis valei sto amaksi kai eisai tosa ?
  10. καλησπερα εχω ενα Audi A4 B5 kai egw quattro fwraw ta ekseis. tourmpo k04-015 filtro eleuthero agelada eksatmisei olosomi 70 mm psaxno na dw ti allo xriazwmai gia na ftase ta 240 250 to moter den einai sfuri alla tou exw kanei episkeuh kai exei 25.000 xiliometra gnwmes ?
  11. Εξαρτάται πάρα πολύ από την κατάσταση που βρίσκεται το τούρμπο την ώρα που θα το πάρεις. Αν είναι σε καλή κατάσταση και δε χρειάζεται service ή....δεν έχει κανα ραγισματάκι στο μαντέμι ή στο αλουμίνιο (πιο σπάνιο), είναι κατά τη γνώμη μου μία λογική. ΥΓ: στα "must" είναι να τσεκάρεις ότι δεν έχει μπόσικα ο άξονας της φτερωτής και ότι δεν έχει ραγίσματα (είτε στο μαντέμι είτε στο αλουμίνιο) πριν το πάρεις.
  12. Τελικά ήταν η αντλία βενζίνης. Ευτυχώς πήγα σε μάστορα που το διέγνωσε αμέσως κ δεν κάναμε πειράματα...
  13. @Kavouras ναι το τσεκαρα και βρήκα μια στα 450€ μαζί με forge wastegate. Πιστεύεις είναι καλη τιμή;
  14. Earlier
  15. υπάρχει κωδικός. δες το topic μου. Φαίνεται σε κάποια από τις φωτογραφίες της τουρμπίνας.
  16. θα σου πρότεινα να πας στο delectronics. Φοβεροί στη δουλειά τους. Όσες φορές έχω πάει, το αποτέλεσμα είναι ισάξιο του εργοστασιακού.
  17. Καλησπέρα σας. Μόλις πήρα ενα tt mk1 150hp και αρχίσαμε προβλήματα. Δεν ανάβει η μεσαία σκάλα. Μετράω στη φίσα έχει 12v, μόλις βάλω την λάμπα οπλίζει ένα ρελέ, μετράω στη φίσα 0v. Πρόταση για ηλεκτρολόγο Αθήνα;
  18. Το b7 cabriolet από ότι βλέπω εδώ https://www.wheel-size.com/size/audi/a4/2008/#trim-18t-eudm-161 σε 18'' φοράει 235-40-18 και η ζάντα είναι 8''
  19. Good Evening! Any rs4 cabrio b7 owner if it's easy to show me a photo of the sticker from the maintenance book with the PR codes without the frame number. mine some letters don't stand out, I'm also uploading a photo so you can see. thanks https://ibb.co/fHvYjh5
  20. αν δεις διαφορά στην τσέπη ψάξε το , αλλά τα AUDI έτσι είναι δεν υπάρχει 0,ΧΧΧΧΧ εμένα λέει 12.0
  21. Καλησπέρα...μόλις αγοράσα ένα A3 1.8tfsi του 09 με 74000 χιλιόμετρα..τα πάντα δουλεύουν όπως πρέπει στο αυτοκίνητο απλά αναρωτιέμαι γιατι στο ρελαντί με ζεστό μοτέρ έχω στιγμιαίες καταναλώσεις συνήθως κοντά στα 4 λίτρα και λέω συνήθως γιατί μερικές φορές είναι 6 και άλλες 3 σίγουρα δεν έχω δει 0.7 καμία φορά..είμαι προηγούμενος κάτοχος golf 5 και σε συνθήκες ρελαντί είχα 0.7 και με μαρσαρισμα με νεκρά ανέβαινε η στιγμιαία κάτι που δεν συμβαίνει στο Audi παραμένει σταθερη..ηρθα σε επικοινωνία με τον προηγούμενο κάτοχο και είπε ότι στην καρεντα του είπανε ότι έτσι μετράει το οικονομομετρο της Audi και ότι σχετίζεται με το ότι το αυτοκίνητο δεν κινείται..ισχύει κάτι τέτοιο η θα πρέπει να το ψάξω το θέμα ;;
  22. Καλησπέρα σας, Έχω ένα Audi Α3 2002 και θα ήθελα την βοήθεια σας. Τις τελευταίες μέρες πατάω από το το τηλεχειριστήριο να κλείσει ή να ανοίξει όλο το αμάξι και ενώ κλείνουν ή ανοίγουν όλες οι κλειδαριές, το πορτ παγκαζ δεν ανταποκρίνεται(δεν κλειδώνει). Ακούγεται όμως παρατεταμένα ένας θόρυβος για 30 περίπου δευτερόλεπτα από την αριστερή πλευρά του πορτ παγκαζ, όπου γνωρίζω ότι βρίσκεται το κεντρικό κλείδωμα. Είναι σαν να προσπαθεί να το κλειδώσει αλλά δεν τα καταφέρνει. Επιπλέον ο συναγερμός μετά από λίγα δευτερόλεπτα βγαίνει ενώ το αμάξι παραμένει κλειδωμένο(εκτός από το πορτ παγκαζ), αν το δοκιμάσω 3-4 φορές να το ανοιγοκλείσω παραμένει ο συναγερμός. Τέλος με το κλειδί χειροκίνητα το πορτ παγκαζ κλείνει κανονικά και αυτό και όλο το αυτοκίνητο. Πως μπορώ να λύσω το πρόβλημα μόνος μου? Έχει συμβεί σε κάποιον? Υπάρχει κάποιο βίντεο?
  23. Ευχαριστώ πολύ @Kavouras και μόνο για τον χρόνο που αφιέρωσες. Πολύ κατατοπιστική απάντηση, έλυσα πολλές απο τίς απορίες μου. Ενα τελευταίο που δεν εχω καταλάβει ακόμα μιας και ψάχνω για μεταχειρισμένη IHI είναι πως θα ξεχωρίσω την σωστή. Υπάρχει κάποιος κωδικός της συγκεκριμένης που ψάχνω;
  24. Καλημέρα! Οι δικές μου απαντήσεις στα ερωτήματά σου: 1. IHI είναι μάρκα. Όταν λέμε IHI εννοούμε την τουρμπίνα από το Golf 6 GTi. Αυτές που αναφέρεις είναι από το 8V μοντέλο. 2. Εγκυκλοπαιδικά, όταν το είχα ψάξει (πάει καιρός και δεν ξέρω αν έχω κρατήσει και τις πηγές), λέγαμε πως αντέχει 56kgm ροπής το DSG. Αλλά και στην πράξη εγώ με το DSG δεν είχα θέμα ούτε με το ΙΗΙ setup (287hp/45kgm) ούτε με το κ04-064 (380ps/48kgm*). Αν το οδηγείς το αμάξι πολύ επιθετικά (επιθετικά = πίστα) ίσως σου ζεσταθούν τα υγρά και πρέπει να πας λίγο χαλαρά. Προσωπικά μου είχε συμβεί μία φορά που το κυνηγούσα το αμάξι ανελέητα για 20 λεπτά με γκάζι-φρένο. Φαντάσου ότι κατάφερα και έκαψα (έβγαλαν σοβαρό καπνό)τα τακάκια από τα φρένα τότε (4πίστονα 345x30, όπου το τακάκι ήταν τεράστιο, μεγαλύτερο από των TTRS φρένων). Τότε μάλιστα μου προτάθηκε να βάλω κάποιο αερόψυκτο ψυγείο για το DSG, αλλά επειδή δε μου ξανασυνέβη, το "παράτησα". Επίσης μετά από το IHI setup, πέρασα στο k04-064, όπου η ροπή ήταν περισσότερη και για μεγαλύτερο εύρος στροφών και ποτέ δεν εμφανίστηκε πρόβλημα με τη λειτουργία του σασμάν-μοτέρ. 3. Δε θα δεις εύκολα 300 άλογα. Θέλει κιτ μεθανόλης για να αυξήσεις τα οκτάνια του καυσίμου και σίγουρα ελεύθερη εξάτμιση που θα είναι μάλλον δυσάρεστη σε ταξίδια λόγω βουητού. Έχω διαβάσει κατά καιρούς και 310 άλογα με το σετάπ αυτό σε δυναμόμετρο, αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μπορεί να βγάλει 310+ το setup σε απανωτά πατήματα και όχι "ένα βεγγαλικό" και μετά "πρέπει να κρυώσει το μοτέρ, να ξαναβάλουμε ενισχυτικά βενζίνης κτλ" για να πετύχεις πάλι 310. Προσωπικά δεν ήμουν ποτέ φαν των απόλυτων νούμερων. Καλύτερα να βγάζει 270-280 άλογα για περίπου 1000rpm παρά να έχει ένα πικ να βγάλει 310 αλλά στο αντίστοιχο εύρος στροφών να είναι λιγότερα τα άλογα (σίγουρα το 1ο σενάριο θα πηγαίνει καλύτερα στο δρόμο). Γι' αυτό και δεν εστιάζω τόσο στα άλογα αλλά κυρίως στη λειτουργία του. Τέλος, το setup αυτό το έχει φορέσει (πλέον) πάρα πολύς κόσμος. Όταν γράφαμε για δύστροπο setup, ήταν πολύ καιρό πριν όπου μόλις είχαν "ανακαλύψει" ότι μπαίνει αυτό το turbo σε κατάσταση plug&play και μάλιστα ούτε την εργοστασιακή εξάτμιση δεν χρειαζόταν να τροποποιήσεις ή τα σωληνάκια νερού-λαδιού!! Αν τελικά αποφασίσεις να φτάσεις στην υλοποίηση, επικοινώνησε με τον προγραμματιστή "σου" (ή όποιον επιλέξεις) για την επιλογή των περιφερειακών (εξάτμιση?intercooler?εισαγωγή?) και αναλωσίμων (μπουζί). ΥΓ: Με την ΙΗΙ έχω κάνει δυναμομέτρηση, οπότε έχω και καμπύλες δυναμόμετρου, αντίθετα με την Κ04, τα νούμερα είναι με αστεράκι, καθώς έχουν βγει από εκτίμηση με προσομείωση και τα νούμερα "επαληθεύθηκαν" και με φιλικά πατήματα. τα νούμερα είναι και με τις δυο τουρμπίνες φουλ πιεσμένες, με σκληρές wastegate κτλ, χωρίς ύπαρξη κιτ μεθανόλης ή "χυσίματος" άλλου πρόσθετου καυσίμου στο ντεπόζιτο. Βενζίνη πρατηρίου 100oct κτλ. Τα setup θεωρώ πως τα έχω υπεραναλύσει στο topic μου για το Α3 8Ρ.
  25. Καλημέρα. Διαβάζω με τις ώρες και έχω καταλήξει στο ihi setup. Έχω μερικές απορίες που δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω. 1. Ψάχνοντας για ihi τουρμπίνα βλέπω τις is20 και is38. Ποια είναι η σωστή επιλογή; 2. Με το DSG θα έχω θέμα με την αυξημένη ροπή; 3. Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να δώ ~300 άλογα σχετικά εύκολα ή τερματίζει στα 280; Μιλάω πάντα για safe καταστάσεις, κλειστό μοτέρ χωρίς πολύ ρίσκο 😂. Αν ναι εκτως απο φπε και τουρμπίνα τι αλλο θα χρειαστώ; Επίσης 2 ακόμα πράγματα που με αγχώνουν είναι απο όσο διάβασα οτ 1.είναι δύσκολο να προγραμματιστεί ενα ihi setup και ότι είναι λίγο δύστροπο. Το αρνητικό είναι οτι βρίσκομαι επαρχία και δεν υπάρχει η άνεση να ανεβοκατεβαίνω συνέχεια Αθήνα για ρύθμισμα κλπ. 2. Οτι το αμάξι θα γίνει σπινιαριστρα λόγο πολύ ροπής από χαμηλά. Ευχαριστώ πολύ όσους συνεισφέρουν καθώς και αν μπορεί το μέλος @Kavouras μίας και από ότι εχω δει εχει περάσει απο το σεταπ και έχει πολλές γνώσεις πανω στο θέμα.
  26. πρεπει να μας πεις κ τι πλατος εχει η ζαντα... κανονικα το Α4 σε 18αρες παιρνει 245/40/18 εαν ομως εχεις φαρδος 7,5 η 8 τοτε το λαστιχο θα ''μαγουλιαζει'' πολυ...
  27. καλησπέρα σε όλους. Αγόρασα ένα tt mk1 2002 μοντέλο. Δεν ανάβει η μεσαία σκάλα στα φώτα ενώ όλα τα υπόλοιπα λειτουργούν. Ο ηλεκτρολόγος βρήκε τα καλώδια ψωριασμένα (εφευγε το κάλλυμα τους). Τι κάνουμε;
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.