Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Παιχνιδάκι θα είναι για σένα! Σωστό το ρητό σου και σοφό 😉 Όσο για το καλώδιο πάρτο καλύτερα από ένα κατάστημα ελληνικό, διότι εγώ για παράδειγμα που το πήρα από Ελλάδα, μ έδωσαν λάθος cd που ήταν για άλλη έκδοση καλωδίου ( πρέπει το cd με το set up να απευθύνεται στο software του συγκεκριμένου καλωδίου, αλλιώς δεν συνδέονται καλώδιο και πρόγραμμα μαζι) Και ξαναπηγα στο εν λόγω κατάστημα και μ έδωσαν το σωστό... Δλδ θέμα τεχνικής υποστήριξης καθαρά...Τώρα άμα εσύ θέλεις να το παραγγείλεις από εξωτερικό πάω πάσο. Όσο για το πιο μοντέλο καλωδίου χρειάζεσαι, το κάθε καλώδιο αναγράφει επακριβώς ποια μοντέλα και χρονολογίες παραγωγής VW group καλύπτει..
  3. καλησπέρα ποσο δυσκολο ειναι να κανω το Α3 8L τετρακίνητο και αν υπαρχει τετρακινιση για αυτο και ποσο μπωρει να στοίχηση
  4. Κavouras καταρχάς θελω να σε ευχαριστήσω πολύ, για την καλοσύνη και πρόθεση σου να με βοηθήσεις ,προσφερομενος να κανεις πράξη την επιθυμία μου. Ειληκρινα σαν άνθρωπος το εκτιμώ πολύ ,και γενικά τέτοιους ανθρώπους που "βοηθάν"γιατί είμαι ένας από αυτούς στη στάση ζωης μου. Όμως.... μια παροιμία λέει: "δώσε σε κάποιον ένα ψαρι και τον τάισες για μια μερα,μαθε στον άλλον να ψαρεύει και τον τάισες για μια ζωη..." Έτσι θέλω να αγοράσω το καλώδιο για να μάθω... Είμαι λίγο σχετικός με την ψηφιακή τεχνολογία (προγραμματιστής CNC /αυτοματιστης PLC κτλ ,επομενος ΝΟΜΙΖΩ πως δεν θα αργήσω να κατανοήσω τη φιλοσοφία του) Έχεις κάτι να προτείνεις ?από που το προμηθεύομε(και Ελλάδα αν ξέρεις κάτι)? Με μια γρηγορη ματια στο ebay ένα πολύ γνωστό (και προσιτό) χρώματος μπλε ,δεν είναι συμβατό με 8p, που σημαίνει ότι δεν κάνουν όλα.
  5. Βασικα δεν υπάρχει "undo" ούτε "επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων", οπότε γενικά όποιος το χρησιμοποιεί καλό θα είνια να κρατάει σημειώσεις τι άλλαξε, για ποιό λόγο και ποιά ήταν η παλιά κωδικοποίηση, ώστε αν χρειαστεί για οποιοδήποτε λόγο να επιστρέψει στην αρχική ρύθμιση (ή ενδιάμεση - ανάλογα την περίσταση) να μπορεί να το κάνει χωρίς να προσπαθεί να θυμηθεί τι άλλαξε. Επίσης υπάρχουν επιλογές που αν τις κάνεις, μετά δεν μπορείς να γυρίσεις πίσω και να την ξανα-αλλάξεις. Γενικά δεν είναι "παιχνίδι" και υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις ερασιτεχνών που κλείδωσαν τον εγκέφαλο "Χ" στο αμάξι τους (=πας για καινούριο!) γιατί δεν ήξεραν ακριβώς τι κάνουν ή πως να το κάνουν. ΥΓ: αυτό που θες, γίνεται μέσω vag-com/VCDS. Ίσως και με obd-eleven (δεν το έχω δοκιμάσει). Σαν διαδικασία είναι 2 λεπτά μετρημένα (ίσως και πολλά να λέω). Θα σου έλεγα να βρεθούμε να στο ενεργοποιήσω εγώ, αλλά λόγω των καταστάσεων ίσως θα πρέπει να περιμένουμε λίγο (ή να αγοράσεις ένα vag-com με ~50€ αλλά ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχή στο τι αλλάζεις και πάντα κάνεις το παραπάνω για σιγουριά)
  6. Προσωπικά το πηγαίνω το αμάξι στο Γιώργο Φόνσο: Autorep (Γεώργιος Φόνσος) Τηλέφωνο: 2109341905 Διεύθυνση: Ευξείνου Πόντου 186, Νέα Σμύρνη, ΤΚ 171 23 Αν και δύσκολα συστήνω επαγγελματίες, ο Γιώργος με έχει πείσει ότι είναι γνώστης του αντικειμένου του με μεράκι, σχολαστικός στην εργασία του, τίμιος (πάνω απο όλα) και σχετικά οικονομικός. Τώρα για το πόσο κάνουν....... αν θυμάμαι καλά στο 1.8Τ Α3 8Ρ τα εργοστασιακά silent blocks έχουν περίπου 100€, αλλά πάνε και αρκετά χρόνια (4+ χρόνια) που τα άλλαξα (με πιο σκληρά και ενισχυμένα, μειώνοντας σημαντικά όμως την άνεση για να βελτιωθεί το κράτημα). Με ένα τηλέφωνο όμως μπορείς να μάθεις τιμή και κόστος τοποθέτησης. ΥΓ: αν πάρεις στο παραπάνω συνεργείο, πες του ότι τον πρότεινε κάποιος από το Audi Sport Club. Αν είχες και κάρτα μέλους Audi Sport Club, θα είχες και 15% έκπτωση. (εδώ όλες οι εκπτώσεις από όλους τους χορηγούς μας)
  7. P0321 VOLKSWAGEN Meaning Ignition failure sensor is used to check whether the spark ignition is occurred correctly or not and also used to tachometer drive. The sensor monitors the voltage difference between a resistance which is on the battery circuit for ignition coil. When the ignition coil works properly, the electric current through the resistance is detected as voltage drop. This is confirmed for every ignition event with the crankshaft sensor and the camshaft sensor. If ECM detects a malfunction, no ignition is possible, so the engine would not start. If there is no ignition signal for a predetermined cycle for one or two ignition coils, an ignition coil circuit failure exists. Ή έχεις πρόβλημα σε καλωδίωση. Συνήθως κάτι δεν πάει καλά με τους πολλαπλασιαστές. Μήπως κατά την επισκευή ταλαιπωρήθηκαν οι καλωδιώσεις της μηχανής; Για ψάξτο πιο πονηρά... Επίσης όλα τα άλλα που άλλαξες μάλλον ήταν περιτά... Ο κωδικός αυτός δεν εμπλέκει το κύκλωμα καυσίμων. Μόνο ηλετρικά κομμάτια και αισθητήρες.
  8. Πρέπει να μπεις στο κρυφό μενού της μονάδας. Δεν θυμάμαι απ΄έξω αλλά με ένα ψάξιμο στον γκούγκλη θα το βρεις. Εκεί διαλέγεις την επιλογή στον ήχο.
  9. Λαδάκι από την ακινησία μάλλον...Και ο καπνός είναι άσπρος. Στραγγίζει λάδι από το καπάκι. Πόσα χιλιόμετρα έχει;
  10. Yesterday
  11. Σήμερα κάθισα και ασχολήθηκα,και το έφτιαξα. Με 2 κοματακια 25mm αυτοκόλλητης ταινίας αρμαφλεξ πλάτους 10mm και πάχους 5mm. Κολληθηκε κάθε κομματάκι σε κάθε πλευρά αντίστοιχα , στο κινητό μερος στο σημείο που ακουμπάει (όχι στη ράγα).(καλος καθαρισμός με ισοπροπολικη αλκολη στο σημείο για να κολλήσει καλα η ταινία) Μέσα σε 10 λεπτά το πρόβλημα λύθηκε με επιτυχία 100%!Πλέον δεν ακουγιετε τίποτα! εύκολα γρήγορα και κυρίως χωρίς να ξεβιδωθεί βίδα! Έτσι και αλλιώς με τον εργοστασιακό τρόπο να το έφτιαχνα,-με το κλιπ- (βλέπε βίντεο παραπάνω)προσωπικά θεωρώ πως εφόσον έφυγε μια φορα , κάποτε θα ξαναφύγει και πάλι,αφου ο σχεδιασμός κ ο τρόπος λειτουργιας παραμένει ο ίδιος .
  12. Μετα το σημερινο κτεο με ενημέρωσανοτι χρειαζεται αλλαγη το μπροστα δεξια συνεμπλοκ. Αναφερομαι σε 1.6 bse 8pa. Μπορειτε να μου πειτε τι κοστος να αναμένω και καποιο συνεργείο νοτια και δυτικά στην Αθήνα;
  13. Καλημέρα. Είχα πάθει παρόμοιο πρόβλημα στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο (OPEL corsa ‘07) μετά από βλάβη φλάντζα κεφαλής. Μετά το πρώτο καθαρισμό του ψυγείου καλοριφέρ με ειδικό μηχάνημα και υγρό (σε μηχανικό για ψυγεία αυτοκινήτων) μου έβγαζε για μερικές ημέρες ζεστό αλλά ξαναβουλωσε και τελικά καθαρίσαμε και το σύστημα ψύξης της μηχανής και το ψυγείο καλοριφέρ και έστρωσε. Πιθανόν υπήρχαν λάδια στο σύστημα ψύξης της μηχανής (λόγω της βλάβης) που μπούκωναν ξανά το ψυγείο καλοριφέρ. Ψάξου καλού κακού μήπως είσαι και στην αρχή βλάβης για φλάντζα κεφαλής. (Το G12 πριν το αλλάξεις ήταν καθαρό το χρώμα του ή είχε σκουρίνει-βρωμίσει; Το καπάκι από το ψυγείο της μηχανής όταν το ανοίγεις έχει βρωμιά-γλίτσα από μέσα; Το καπάκι που βάζουμε λάδια στη μηχανή έχει κάποια γλίτσα όταν το ανοίγεις;) Όλα αυτά δείχνουν αν έχουμε μεταφορά λαδιών από τη μηχανή στο σύστημα ψύξης ή αντίθετα υγρού G12 στη μηχανή. [Εάν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με] ΥΓ. Είχα αλλάξει και θερμοστάτη.
  14. Last week
  15. Καλησπέρα. Ίδιο πρόβλημα......!! Αλλάχτηκε θερμοστάτης - καθορίστηκε το ψυγείο καλοριφερ....και το πρόβλημα παραμένει. Καθόλου ζεστός αέρας....και δουλεύει και ο κομπρέσορας!!! Ίσως το μοτέρ που ανοίγει κανένα κλαπετο; έχει καμία βαλβίδα εκτός από αυτή πάνω στο θερμοστάτη που μπορεί να παίζει ρόλο;
  16. ειναι ακριβως το ιδιο. Απλα οπως φανταζεσαι θελει πολυ προσοχη το τί πατας καθε φορα και το πού μπαινεις.... το γτ το καταλαβαινεις....
  17. "vcds" είναι το ίδιο και το αυτό με "vag com" Εννοείτε και πρέπει να το πάρω!
  18. πολυ πιθανον να χρειαζεται να κανεις κωδικοποιηση με vcds... ειναι καθαρα ενα ΄΄τικ΄΄ στο αντιστοιχο κουτακι του αρμοδιου κελιου με την κωδικοποιηση των ηλεκτρονικων... μπορεις να αγορασεις εναν κλωνο καλωδιο vcds (με μαξ ποσο στα 50 ευρω) με το λογισμικο του( οπως πολλοι απο εδω μεσα εχουν οπως και εγω..) και εχουμε κανει διαφορες παραμετροποιησεις στα ''θελω μας'' στις λειτουργιες των αυτοκινητων μας, οπως επισης και ελεγχους ,κλπ...αξιζει να το παρεις ,να το περασεις στο laptop ή το tablet σου και να το χρησιμοποιεις, δεν θα σ παει χαμενο (στο λεω απο τη δικη μ εμπειρια)
  19. Για τα ηλεκτρικά παράθυρα ,λειτουργει το "κόλπο"(πατώντας πατημένο το κουμπί κλειδώματος)όμως "εντολή"δεν περιλαμβάνει την ηλιοροφή,και ενώ κλείνουν τα παράθυρα εκείνη συνεχίζει να είναι ανοιχτή. Γνωρίζει κανεις με ποιο τρόπο γίνετε? (S3 8P 09 FCLFT)
  20. Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια... Όσο για τα greeklish τα έγγραφα από το κινητό που δεν έχει ελληνικά. Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ
  21. Προσωπικά εγώ δεν περνάω ούτε καν έξω από αντιπροσωπεία 😉
  22. Δεν ξέρω αν στο άκρο αυτό ,το οποιο κουμπώνει το κλιπ,και που ουσιαστικά αυτό ακουμπάει στη μεταλλική ράγα του μηχανισμού στις λακουβες και κάνει το θόρυβο,ΑΝ κάποιος περάσει ένα σωληνάκι από αρμαφλεξ ή μαλακό πλαστικό ,αν έχει κάποιο θέμα. Για να μη μπαίνει σε όλη αυτή τη φασαρία. (Καθότι αυτό που λέω μπορεί να γινει χωρίς να βγάλεις τίποτα.αρκει να έχεις καλο φακό...) Κάποιος που έχει καλύτερη εικόνα του μηχανισμού ,ας πει. Υ.Γ. Άμα πας αντιπροσωπία γι αυτό ,ειμαι σίγουρος ότι θα σου πουν ότι πρέπει να σου ξηλώσουν όλο το αμάξι (τον ουρανο)για να στο φτιάξουν ,(έτσι κάνουν αυτοί τους ξέρω καλα...)
  23. 2009-2012 τα facelift...Υπάρχουν κ κάποια ελάχιστα που πρόλαβαν να πουληθούν το 2008... Βαγγέλη, δε θες απλά facelift S3 8P. Θές το τελευταίο "revision"(?) που φόρεσαν τα τελευταία μοντέλα πριν το τέλος του 8P μοντέλου.
  24. Καλημέρα φίλε Βασίλη, Τσέκαρε τον μαφ και τον αισθητήρα λ. Αυτά συνήθως ευθύνονται για την υψηλή κατανάλωση "χωρίς λόγο". Από την άλλη, αυτές τις μέρες έχει κρύο, οπότε είναι φυσιολογικό να καίει λίγο παραπάνω σε σχέση με τις ζεστές μέρες.
  25. Καλημέρα φίλε Δημήτρη και καλώς ήρθες στην παρέα μας. Α) οφείλεις να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες, σύμφωνα με τους κανόνες του forum. Β) έχεις γράψει στην ενότητα των εκδρομών. Το μεταφέρω στο σωστό μέρος. Για την ερώτησή σου, ας απαντήσει καλύτερα κάποιος που έχει Β5 1.8Τ
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.