Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Θα μπορούσε καποιος να προτείνει ενα κιτ 4ποτ? 6ποτ? στα 1000 ευρώ κοντα που το εχει δοκιμασει η εχει καποια αποψη αποδοσης? Νιωθω σαν τις γυναικες που πανε στα hondos και δεν ξερουν τι να αγορασουν
  3. Ναι έχεις δίκιο. Δεν έγραψα μάρκες. (ΑΤΕ δισκόπλακες, εργοστασιακά audi τακάκια) Σίγουρα υπάρχουν και φτηνότερα. Απλά ήθελα να θίξω τη διαφορά τιμής στη χρήση. Τίποτα περισσότερο.
  4. Αναμένοντας να έρθουν όλα!!!!! Big brakes kit forge 356mm ebc red. Rear 310mm slotted discs stoptech ebc red. 3M brake pads. Τα μπροστά πιθανότατα μαζί με τους πίσω δίσκους και τακάκια όλα τρυπητα Zimmerman sport, θα βγουν στο σφυρί .... Μπροστά φοράω 345 Cupra και πίσω οι δίσκοι είναι 310.
  5. Yesterday
  6. Τα πολυπίστονα κιτ είναι απλησίαστα σε απόδοση από οποιοδήποτε μονοπίστονο. Καλύτερο initial bite, μεγαλύτερη συνολικά πίεση στο τακάκι, συνήθως μεγαλύτερο τακάκι και δίσκος που σημαίνει καλύτερη απαγωγή θερμότητας, καλύτερη κατανομή πίεσης στο τακάκι καθ' όλη του την επιφάνεια που σημαίνει ελαχιστοποίηση hot spots και μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο, μικρότερο βάρος που μπορεί να φτάνει ακόμα και το 1/2 του μονοπίστονου και φυσικά μιλάμε για μη αναρτώμενη μάζα που ισοδυναμεί με περίπου 6,5* φορές το βάρος αναρτώμενης, δηλαδή ελαφραίνοντας το φρένο (δίσκος και δαγκάνα) κατά 3,5 κιλά ανά τροχό, είναι σαν να αφαιρείς από το αμάξι σχεδόν 23 κιλά, άρα το κιτ γύρω στα 45 κιλά συνολικά. Αυτά για το θεωρητικό σκέλος. Περνάω και στο εμπειρικό. Στο golf από το μαμά 312 στο τετραπίστονο 328 η διαφορά ήταν χαώδης, σε απόσταση και επαναλειψημότητα. Σε σχέση με του S3 που είναι και μεγαλύτεροι οι δίσκοι, η διαφορά σύμφωνα και με την εμπειρία ενός από τους κορυφαίους φρενάδες της χώρας, δεν είναι μεν χαώδης αλλά αρκετά μεγάλη για να δικαιολογεί τα 1500 ευρώ της τιμής τους το 2015, έναντι π.χ. 6 κατοστάρικα από S3. Εδώ δεν έχουμε το κέρδος της επιφάνειας τριβής όμως όλοι οι υπόλοιποι παράγοντες ήταν υπέρ, πράγμα που δείχνει πόσο σημαντικό είναι το όφελος από τα πολυπίστονα κιτ, και μιλάμε εδώ για entry level πολυπίστονο, πολύ καλής μεν ποιότητας αλλά entry level, που είχα επιλέξει τότε για τις ανάγκες μου. Τα πιό προχωρημένα κιτ είναι σε άλλο επίπεδο κυριολεκτικά και αυτό πλέον μπορώ να το πω από προσωπική εμπειρία καθώς το νεό μου αμάξι φοράει εργοστασιακά εξαπίστονα. To καλό φρένο ανήκει στα πράγματα που ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Δεν ισχύει σε όλες τις αναβαθμίσεις αυτό, όπως π.χ. στην εξάτμιση δεν ισχύει πάντα. Στο φρένο ισχύει, απολύτως. Το θέμα είναι κανείς να επιλέγει αυτό που πραγματικά χρειάζεται γιατί δυστυχώς είναι και μία από τις ακριβότερες αναβαθμίσεις. * Για την ακριβή σχέση αναρτώμενης και μη αναρτώμενης μάζας υπάρχουν πολλές απόψεις και διαφωνίες, αλλά από όσο έχω ψάξει και το έχω ψάξει πολύ, βρίσκω ότι ο συγκεκριμένος αριθμός x6,5 είναι ο πιό αποδεκτός. Περισσότερες πληροφορίες από το ποστ αυτού που τον έφτιαξε: https://www.audiworld.com/forums/s4-rs4-b5-platform-discussion-6/study-investigating-effective-inertial-weight-wheels-warning-technical-nature-1475092/
  7. Ετσι για να εχουμε να λεμε... Σε brembo. 4 Τακακια 59€ https://www.autodoc.gr/brembo/7624602 2 Δισκοι μπροστα 142€ https://www.autodoc.gr/brembo/13801757 Τους κωδικους τους βρηκα απο εδω (για 1ΖΚ): https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/audi-a3-8p1-s3-quattro/000019914-1
  8. Παιδιά καλησπέρα!! Μόλις ανακάλυψα ότι δεν ακούγονται καθόλου τα ηχεία στις μπροστινές πόρτες. η ρύθμιση από το ΜΜΙ είναι οκ (ρυμισμένη να ακούγονται) μπορεί κάποιος να βοηθήσει?? τι άλλο θα πρέπει να κάνω ? ευχαριστώ εκ των Προταίρων. αυτοκινητο Α4 Β8 ΜΟΝΤΕΛΟ 2011 με υχοσήστημα concert
  9. απλά και μόνο για να μην τα ξαναγράφω δες εδώ (αξίζει πραγματικά να το διαβάσεις) Εγώ κατέληξα να βάλω 4πίστονες στις δισκόπλακες του S3, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης ων Cupra (S3 φρένων δηλαδή) που είχα αγοράσει καινούρια. ΑΛΛΑ!!! δεν οδηγώ σαν άνθρωπος σε καμία περίπτωση και τα S3 φρένα ήταν πολύ καλά εκτός από όταν έγινε το αμάξι k04 και άρχισα να οδηγώ σε συγκεκριμένη διαδρομή σα να οδηγώ σε πίστα (λάθος και βαρέστε με όλοι μαζί). Όπως εγραψα και στο post μου (κάπου στη μέση), θεωρώ ότι το φρένο του S3 είναι τέλειο για τα λεφτά του. Επίσης (επειδή κανείς δεν το λέει) το κόστος συντήρησης/χρήσης των S3 είναι πολύ λογικό και μπορεί κάποιος πολύ εύκολα να αντεπεξέλθει. Όλα αυτά τα πολυπίστονα φρένα έχουν και ακριβά τακάκια ή/και δισκόπλακες. Για να σου δώσω μία εικόνα: S3 δισκόπλακες 220€ S3 τακάκια 70€ (και τα 4 έτσι?) Καμία επαφή σε τιμή με τα τακάκια στα πολυπίστονα όπου ένα καλό τακάκι κάνει ~200€... Χωρίς να σημαίνει ότι αυτή η αύξηση τιμής αντιστοιχεί σε αντίστοιχη αύξηση απόδοσης. Γενικά το αμάξι είναι ακριβό σπορ. Προτείνω να κινηθείς σε κάτι που χρειάζεσαι και όχι σε κάτι "για μούρη". Τέλος μην ξεχάσεις τον περιορισμό του servo-φρενου που από κάποιο μέγεθος πιστονιών και πάνω, δε μπορεί να τα κλείσει αρκετά αποτελεσματικά με αποτέλεσμα να μην έχεις το δυνατό φρενάρισμα που μπορεί να προσφέρει το φρένο που πλήρωσες. (όχι πως δε θα φρενάρει καλύτερα, αλλά αν πάρεις το 80% από αυτό που πλήρωσες? και θα έπαιρνες το ίδιο ίδιο αποτέλεσμα με το 100% σε κάτι άλλο μικρότερο = φτηνότερο σε συντήρηση/χρήση? )
  10. Είναι πιστεύω τιμιότατο σετ......το ζήτημα είναι τί σετάπ ζάντας χαμηλώματος έχεις και εάν θες να βάλεις αποστάτες εάν χρειαστεί!! Και η διαφορά που θα δείς είναι τουλάχιστον μεγάλη σε σχέση με ότι έχεις τώρα. Ακόμα και με διπίστονο. Τώρα τα μπροστά του S3 στα 500-600 είναι μια χρυσή τομή εάν θέλεις να μην ξεφύγεις πολύ.
  11. Nομιζω το πιο safe να πας απο αποψη κοστους και συμβατοτητας ειναι του s3. Δεν θα κοιταγα κατι αλλο στη θεση σου.
  12. Nαι θελει , και κατι ακομα θελει αλλα δεν θυμάμαι θα ρωτήσω τον λαμαρινά μου.
  13. Παντως παιδια θελω να ρωτησω κατι, ενας γνωστος μου καποιοι ισως τον ξερεται κιολας, πουλαει σετ φρένα απο S6-SQ5, σαν τις φωτογραφιας με Καινούργιους δισκους ζιμμερμαν ,καινούργια τακακια σωληνακια , φρεσκοβαμμένα διπιστονα. Η τιμη τους αγγιζει αυτήν στο car με τα 4-6 πιστονα sest brembo. Αξιζει η αγορα τους? Εχω ακουσε οτι αν και μεγαλα φρενα δεν φρεναρουν οπως τα 4πιστονα/6πιστονα. Επειδη θελω να προβω σε αλλαγη set φρενων μπρωστά δεν ξερω ποια να αγορασω, εχω βρει και του s3 στα 550-650 ευρώ. Το budget μου ειναι στα 1000 ευρώ για τα φρένα. Και εδω στην Θεσσαλονικη εχω βρει πολλες επιλογες απο 500-1000 ευρώ , απο διπιστονα εως 6 πιστονα. Ολες οι γνωμες δεκτές.
  14. Γνήσιος δε θέλει μεγαλύτερα φτερά μπροστά;
  15. Τον εχω βρει σε ενα γνωστο μαγαζι εδω στη θεσσαλονικη με ΑBS υλικο υψηλης ποιοτητας, θα παρω τον λαμαρινα μαζι μου να δει αν μπορει να τον βαλει και θα προβω σε αγορά του, αλλιως θα παρω γνησιο s3 και με ενα σποιλερ που βρηκα θα γινει και αυτος μου...
  16. Δεν ξέρω εάν στην xenonz-uk θα βρεις αυτό που θες, αλλά ακριβά μιας και είναι από abs υλικό, εάν δεν κάνω λάθος!
  17. θέλω τον πίσω εγώ αν κάνεις καμια κίνηση. (τον μπροστά τον έχω ήδη )
  18. ούτε κατά διάνοια!!! Αλλά είχα άλλο "ενδιαφέρον" στη θεωρητική...
  19. Last week
  20. Να ευχαριστήσω το μέλος csaris και από εδώ για το άπλετο φως που έριξε σε όποιες απορίες είχα, και με βοήθησε αφάνταστα στο θέμα ιντερνετικα μαγαζια.... τόσο που πραγματικά πιο πρακτικά και οικονομικά δεν γίνεται. Υπερευχαριστω για την γνώση που αποκτήθηκε με ώρες ψαξίματος και που μου παραχωρήθηκε απλά μ ένα λινκ!!!! Να τα λέμε κι αυτά.... Για τους υπόλοιπους... Πιφ ας στέλνατε κι εσείς..... Χαχαχαχα
  21. Οι προφυλακτηρες απο fiberglass ειναι μονο για αλλαγη της εμφανισης, σαν υλικο για την συγκεκριμενη χρηση ειναι ακαταλληλο κατα την γνωμη μου και εννοειται οτι δεν εχει καμια σχεση με του γνησιους !! Εαν υπαρχουν σε ABS πλαστικο θα ειναι καλυτερα, αλλα και παλι θα πρεπει να ειναι καλης κατασκευης και να ταιριαζουν καλα στη τοποθετηση, αλλιως οι after market πολλες φορες εχουν θεματα με την εφαρμογη τους. Προσωπικα θα επελεγα γνησιους απο S3, ειναι πολυ ομορφοι και του πάνε τρελά, αλλά... γούστα ειναι αυτα...!! Υ.Γ BillPhreak εαν τελικα βγαλεις τους S-Line και θελησεις να τους δωσεις, στειλε μου ενα μηνυμα, με ενδιαφερουν...
  22. A, δεν ξερω απο αυτα ημουν θετικη εγω! 😛
  23. Γιώργο θεωρητικός ήσουν; Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  24. Να υποθέτω (ή βασικά να είμαι σίγουρος) δεν είναι εργοστασιακό αυτό το κιτ έτσι? Επίσης τι υλικό χρησιμοποιείται? Ο εργοστασιακός προφυλακτήρας είναι από ένα ανθεκτικό αλλά ταυτόχρονα ευλύγιστο υλικό ώστε να αντέχει την πίεση του αέρα όταν το αμάξι χωρίς να λυγίζει αλλά ταυτόχρονα να είναι ευλύγιστος και να μην σπάει σε "ακουμπήματα" των άλλων πχ κατά το ξεπαρκάρισμα. Για ρωτήστε τους από τι υλικό είναι φτιαγμένα. edit: λέει τι είναι: Fiberglass Γι' αυτό είναι τόσο φτηνό και κατά τη γνώμη μου στο πρώτο "ακούμπημα" θα σπάσει και απορώ αν θα διορθώνεται/επισκευάζεται.
  25. στα λατινικά "ο κύβος ερρίφθη" ή κάπως έτσι. Έχω να δω λατινικά από το σχολείο
  26. Τελικα εχει συμπιεση αρα κομπλε δεν καρφοσε βαλβιδα ενα ηχο ακουω στην πεταλούδα σαν μπιμπερ
  27. Ψαχνω να το προμηθευτώ απο Ελλαδα γιαυτο. Εξω το βρηκα ολο το body kit στα 900 pounds
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.