Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Αυτό που γράφει ο φίλος δηλαδή να ανεβάσει κόφτη για να γλιτώσει μία αλλαγή, έχει όντως αποτέλεσμα, το είχα κάνει εγώ όταν έβαλα stage 2 πρόγραμμα στο dsg. Και μιλάμε για dsg όπου οι αλλαγές δεν κοστίζουν σχεδόν τίποτα. Όταν όμως είσαι κοντά με τον άλλο και στο σημείο εκείνο γλιτώνεις εντελώς την αλλαγή που θα έκανες, η διαφορά φαίνεται. Ακόμα καλύτερα όταν σε αυτές τις παραπάνω στροφές ανά ταχύτητα το μοτέρ εξακολουθεί να δίνει, οπότε κερδίζεις και σε δύναμη. Ο κόφτης μου είναι στις 7500 αλλά μετά από πολλές δοκιμές είχα βρει ότι οι ιδανικές αλλαγές ήταν στις 7200. Υπάρχει όντως διαφορά σε σχέση με τις 6800, καθώς η αλλαγή σε 5η έρχεται στα 210 και όχι στα 190, οπότε σε ένα πάτημα μέχρι και τα 210 γλιτώνω την αλλαγή. Επίσης, το μοτέρ τη βγάζει τη δύναμη μέχρι εκεί, άρα εκμεταλλεύομαι 400 ακόμα ωφέλιμες στροφές και ας μην παραλείπουμε και το επίσης σημαντικό ότι η επόμενη αλλαγή πέφτει πάντα ψηλότερα, εκεί που το μοτέρ βγάζει παραπάνω δύναμη. Το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να το χαρακτηρίζω εντυπωσιακό, είναι το κερασάκι στη βελτίωση 1ου σταδίου, έτσι τουλάχιστον το είδα σε μένα. Δεν ξέρω για μέτρα κτλ., αλλά είναι το κάτι παραπάνω.
  3. Yesterday
  4. Για την ακρίβεια με το μακρύ έχεις 9.8 το 100-200 και 10.2 με το κοντό...για να δεις πως θαταν σε μια κόντρα από τα 100 ως περίπου τα 200 πρέπει να δεις που θαταν τα δύο αμάξια πχ μετά από 10σεκ...έτσι λοιπόν το μακρύ θαχε διανύσει 430 +12.5μετρα δηλ 442.5μετρα και το κοντό 455-12.5 δηλ πάλι 442.5μετρα....θαταν πλάι πλάι στην καλύτερη για το μακρύ...αλλά μέχρι εκεί γιατί αμεσως μετα ακολουθεί και το μακρύ με την αλλαγή σε 5η οπότε θα άρχιζε να μένει πάλι πίσω....
  5. 0χι φίλε μου...αυτό προσπάθησα να εξηγήσω...δεν θα είναι 25 μέτρα πίσω....δηλ 6 αυτοκίνητα....δεν γίνεται στα 190 νασάι μπροστά και στα 200 6 αμάξια πίσω....πάλι μπροστά θαναι...πολύ λίγο αλλά μπροστά....
  6. Στα 100-190 με το normal κιβωτιο ειχες 8,38 και τωρα με το πιο κοντο 8,17 αρα σε μια θεωρητικη κοντρα θα ησουν μπροστα καποια μετρα κενα με το νεο σασμαν. Ομως τωρα λογω αλλαγης σε 5η χανεις αυτο το πλεονεκτημα στα 200 αν παει ομως πιο μακρια η αναμετρηση πχ στα 220 θα ειναι διαφορετικο το αποτελεσμα. Αν ομως η κοντρα σταματουσε στα 200 κοφτης ταχυμετρου(τελικη ταχυτητα) και στα 2 αυτοκινητα οντως θα ησουν 25 μετρα πιο πισω. μηπως η λυση ειναι να αυξησεις τον κοφτη στις 7300 πχ για να πιανεις το τυπικα καθιερωμενο 100-200 με 4η?
  7. Καλησπέρα στην ομαδάρα.. νεος Μέλος στην ομάδα αν και πιο παλιός ιδιοκτήτης και λάτρης της Audi με Α4 Β5 τότε... και τώρα με β7 1,8 Quattro έχω την εξής ερώτηση ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του οχήματος μου είχε βάλει στα μαμά αμορτισέρ ελατήρια χαμηλώματος και όπως καταλαβαίνετε θέλω να αλλάξω αμορτισέρ και λέω να πάω σε bilstein αλλά δεν θέλω να είναι κούτσουρο να έχει λίγο άνεση.. Β6 η Β8 χοντρομπουκαλα; Φοράω 17 άρες ζάντες από α5 ευχαριστώ εκ των προτέρων
  8. Καλησπέρα παιδιά Σκέφτομαι να αγοράσω ενα Audi A3 8P του 2010 και ειμαι αναμεσα σε αυτους τους 2 κινητηρες. Με το αμαξι θα κανω τουλαχιστον καμια 150-200 χιλμ την εβδομαδα. Απο αποψη καταναλωσης ο 1.8 ξεφευγει πολυ σε πραγματικα νουμερα? Ο 1.4 μπορει να κανει ενα ταξιδι ικανοποιητικα? Απο αποψη προβληματων ποιος απο τους 2 εμφανιζει λιγοτερα? Το σερβις στο περιπου ποσο βγαινει σε συνεργειο? Επισης εχετε να μου πειτε καμια συμβουλη για το τι να προσεξω οταν παω να το δω?
  9. τελικα η διαγνωση εδειξε ωριακη ανοχη πολυδισκου...δηλαδη προγραματισμοσ για αντικατασταση!ΤΙΜΟΥΛΑ 1055 ΕΥΡΩ ΤΕΛΙΚΗ ΜΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΗΙΣΗ!
  10. Last week
  11. Αλλαξε φίλε μου τις λάμπες... 2 σετ έχω αλλάξει στα 10 χρόνια... Στο εμπόριο βρίσκεις καλής ποιότητας στα 60Ε το σετ... Υπάρχουν φυσικά και φθηνότερες... στην αντιπροσωπία μου είχαν πει 125Ε την μία...
  12. Φίλε μου τι συμπτώματα είχες και άλλαξες σασμάν;;;; Στο dragy αν δεν είχες την αλλαγή της 4ης θάσουν κοντά στο 9.5. και φαίνεται και στο 100-180 που είσαι πλέον κάτω από 7σεκ...όσο για τα 25 μέτρα δεν είναι ακριβώς ετσι....απο τα διαγράμματα φαίνεται ότι μέχρι κόφτη τετάρτης θάσουν μπροστά από το μαμισιο σασμάν και ενώ το μακρύ 200αριζει σε λιγότερα μέτρα παραμένει οστοσο οριακά πίσω από το νέο σε μια θεωρητική κοντρα !περα όμως από αυτό πως σου φαίνεται στη καθημερινότητα σου;; Δεν είναι πιο πρόθυμο το αμάξι στο πάτημα με το το κοντιτερο σασμάν;;;
  13. Καλημέρα στην ομάδα! Πώς το έλυσες τελικά φίλε Loggi7 γιατί ταλαιπωρούμε κι εγώ με το ίδιο πρόβλημα εδώ και πολύ καιρό! Οι μπροστινοί νομίζουν ότι τους κάνω σινιάλο, άσε δε άμα είσαι σε καμιά επαρχία που δεν έχει φώτα ο δρόμος... χαίρεται!! Κανείς μάστορας δεν μου δίνει σαφή απάντηση. Άλλος λέει ότι πρέπει να αντικατασταθούν οι λάμπες στα Bi Xenon μου, άλλος οι μετασχηματιστές και επειδή τα νούμερα(€€€$$$) δεν είναι καθόλου μικρά για όλα αυτά δεν μπορώ να πάω ψάχνοντας & να φύγει κανά 1000ρικο!!
  14. Καλησπερα εχω ενα audi a1 sportback 2019 πως μπορω να βαλω πλοηγηση η να ενεργοπιοισο το carplay ,χωρις η οθονη MMI να τα υποστηρίζει απο την αρχη ?
  15. Καλησπέρα σας, αν και έχω A3 8P , μου φάνηκε εξαιρετικά πολύτιμο το συγκεκριμένο thread. Θα χαιρομουν πολύ αν κάποιος μπορούσε να με βοηθήσει με κάποιες απορίες που έχω. Για να μπορέσω να τοποθετήσω άλλο καντράν πρεπει ο αριθμός να είναι ολοιδιος με τον ήδη υπάρχων? Έχω βρει με παρόμοιο με διαφορά ενός ψηφίου( 932 D αντί για 902 D που είναι το δικό μου)
  16. Νομίζω πως το καλύτερο είναι να το επισκευάσεις και να το κρατήσεις. Μετά την επισκευή δεν θα έχεις ξανά θέμα. Επίσης δεν είναι ότι καλύτερο να το πουλήσεις με πρόβλημα και να μην το γνωρίζει ο άλλος. Δεν θα ήθελες να σε κυνηγάει γιατί τον εξαπάτησες, αν και στην ουσία το ίδιο εξαπατήθηκες και εσύ και πολλοί άλλοι από την ίδια την audi .
  17. Δυστυχως φιλε η ποιοτητα του group vag ειναι γτπκ... Φιλος με Α5 2.0tsi 211ps ακριβως το ιδιο προβλημα. Ολα τα ea888 1.8tsi & 2.0tsi gen 2 μοτερ και ειδικα αυτα που ειναι τοποθετημενα στον διαμηκη αξονα οπως στα Α4 εχουν προβλημα. Σε αυτα τα μοτερ εβαλαν αλλα πιστονια/ελατηρια για να μειωσουν την τριβη για οικονομια καυσιμου και το αποτελεσμα ειναι αυτο που αναφερεις. Οι κωδικοι αντικαταστασης φαντασου ειναι απο τα παλια 2λιτρα μοτερ που δεν ειχαν προβλημα. Μπορεις με τα μισα χρηματα απο αυτα που αναφερεις να φτιαξεις το προβλημα σε εξωτερικο συνεργειο πιστευω με γνησια πραγματα.
  18. Θα το πουλήσεις αποκαλύπτοντας ότι καίει λάδια? Έτσι πάλι θα χάσεις αφού ο αγοραστής θα χρειαστεί να κάνει επισκευή και θα προσπαθήσει να του κάνεις καλύτερη τιμή ή να το επισκευάσεις εσύ πριν την πώληση. Η δεν θα πεις τίποτε για τα λάδια? Η επισκευή είναι μονόδρομος νομίζω. Βρες ένα καλό συνεργείο και καλή τιμή και προχώρα το.
  19. Ακριβώς πόσο λάδι μου καεί δεν γνωρίζω. Περίπου θέλω ένα λίτρο το μήνα και μη φανταστείς ότι κάνω τα τρελά χιλιόμετρα. Προχθές το πήγα να μετρήσουν και αναμένω. Τι πρέπει να γίνει τώρα. Τι εργασίες; Τι θα αλλαχθει; Αν το αφήσω κανένα χρόνο έτσι, για να το πουλήσω, θα πάθει κάτι χειροτερο; Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  20. Πόσο λάδι θέλει στα 1000 κμ ? Δυστυχώς δεν είσαι ο μόνος, το έχουν αντιμετωπίσει πολλοί και κάποια στιγμή μάλλον και εγώ. Τα 5500 που σου είπαν προφανώς μιλάνε για τιμές αντιπροσωπίας. Αν είσαι τακτικός πελάτης τους μπορείς να το διαπραγματευτείς. Σε εξειδικευμένο συνεργείο έχω διαβάσει εδώ από άλλους ότι κοστίζει από 1500 και ανεβαίνεις, αναλόγως και τι άλλα πράγματα θα αλλάξεις. Γιατί αφού θα ανοιχτεί ο κινητήρας θα αλλαχθεί και το σετ καδένας κλπ...το οποίο χρειάζεται αντικατάσταση μετά από κάποια χιλιόμετρα. Δυστυχώς από θέμα κινητήρα αυτή η παρτίδα βγήκε σκάρτη....Μετά το 2012 τα πράγματα βελτιώθηκαν.
  21. Έχω 85.000 χλμ και το λάδι το καταπίνει σαν δίχρονο. Το πήγα σε εξουσιοδότημενο και αφού τους εξήγησα για την κατανάλωση κάτι μου είπαν για 5.500 ευρώ επισκευή κινητήρα. Καλά είναι σοβαρά πράγματα αυτά στα 85.000 χλμ. Αυτά είναι τα καλά αυτοκινητα; Το έχει και άλλος αυτό το πρόβλημα; Τι κάνουμε τωρα; Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  22. Ότι σου είπε ο Χρήστος. Σε Α5 μπορείς να βάλεις μέχρι 10.5 πλάτος και 275 λάστιχο αν θες να το φτάσεις στο όριο. Έχεις τεράστιους θόλους. Αν έχεις το σωστό οφσετ θα είσαι μια χαρά.
  23. Εγώ έχω 19/35/255 και οι ρόδες είναι εντός των θόλων. Να κοιτάξεις να είναι τα σωστά offset. Δεν θα έχεις πρόβλημα με τα Eibach ή όποια ελατήρια τελικά διαλέξεις, εκτός και αν θες να ξεπεράσεις το εργοστασιακό μέγιστο των 255 και να βάλεις τίποτε τέρατα ελαστικά.
  24. 3, 3.5 δεν θα κατέβει πολύ επειδή είναι μαμά τα αμορτισέρ κ με τν 19 αρα ζαντα δεν Θα βρίσκει πολύ?
  25. δεν ειναι, ειναι λαθος της αγγελιας, αν δεις ο κωδικος ειναι 8V0..... δες απο αλλου: https://srotas24.co.uk/car-parts/lighting-parts/headlamp-control-units/headlamp-control-units-1/light-switchaudi-a3-8v-8v0941531aj-16497569570.html Ακολουθησε το παλικαρι στο βιντεο κατα γραμμα και δεν ειναι δυσκολο, καλη επιτυχια
  26. @Marklio Παραγγέλνω και ο Θεός βοηθός!!!! To πρώτο είναι από 8P
  27. Αναφορικά με σετ συμπλέκτη η sachs είναι καλύτερη σαν εταιρεία από την luk. Βέβαια και η τιμή είναι μεγαλύτερη. Σαν αίσθηση και σαν λειτουργία σε αμάξι χωρίς επιπλέον μετατροπές είναι μια η άλλη καμία απολύτως διαφορά. Προφανώς έχετε ξεσυνηθισει την μαμά αίσθηση ενός καινούργιου σετ. Τώρα σχετικά με την πρώτη τοποθέτηση δλδ το OEM σετ δισκοπλατου τα τελευταία χρόνια η luk έχει μπει σε πολλές εταιρείες μιας και η sachs δεν προλάβαινε να καλύψει όλες τις εταιρείες και τα μοντέλα τους. Μια χαρά είναι τα δισκοπλατα σας παιδιά μην ανησυχείτε. Καλές βόλτες!!!!!
  28. Με 3 ή 3.5 cm θα είσαι σχετικά καλά για χρήση με τα μαμά αμορτισέρ. Να ξέρεις όμως πως θα επιταχύνεις την φθορά τους. Από εταιρείες θα σου έλεγα να δεις eibach ή h&r.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.