Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Παιδια νομιζω ολα τα λαστιχα αυτης της κατηγοριας ειναι κορυφη, απλα η επιλογη περιλαμβανει τη διαθεσιμοτητα εκεινης της στιγμης και την προσωπικη προτιμηση του καθενος.
  3. Γεια σου φιλε μου, ευχαριστω για το ενδιαφερον και την απαντηση. Σου παραθέτω σε φωτο τι εχει δειξει με απλό πρόγραμμα η revo για το α3 σκέφτομαι να βάλω το προγραμμα αυτης της εταιρείας, προτεινεται κατι αλλο; επισης δισκο τι κοστος εχει για αλλαγη περιπου για το α3 tdi 1.6 ? εγω βαζω vpower shell και το αμάξι σκέψου κινειται και αθηνα και σε ταξιδια
  4. Χμμμμμμ για τα r δες λίγο και κανένα βιντεάκι με τα νέα goodyear.....
  5. Ναι οι DOTZ Shift μοιάζουν άλλωστε με τις Ultraleggera, έχουν όμοια μπράτσα και με παρόμοιες αποστάσεις, με τη διαφορά όμως ότι είναι στυλ deep dish. Είμαι fan αυτού του στυλ από τις πρώτες που είδα ever, στο Getaway in Stockholm 2 τις οποίες φοράει η Supra του βίντεο. Οι συγκεκριμένες βέβαια έχουν τρελλό χειλάκι, πρέπει να είναι 4 ολόκληρα δάκτυλα βάθος. Οι Shift έχουν 2 δάκτυλα απ' ότι θυμάμαι. Μιλάμε για το 2001, πριν αρχίσω να ασχολούμαι με τη βελτίωση. Αν ποτέ, λέμε τώρα, αλλάξω ζάντες σίγουρα θα ψάξω deep dish και παρά τις 6πίστονες που θα δυσκολέψουν την επιλογή, έχει τουλάχιστον πρησμένα φτερά το αμάξι και παίρνει χαμηλά offset ώστε να μην βρίσκω όπως με το edition. Δύσκολο να τις αλλάξω όμως γιατί είναι σφυρήλατες (βολεύει για τους ελληνικούς δρόμους) και οι aftermarket σφυρήλατες είναι πανάκριβες. Μάλιστα. Εμένα μου φαίνονται να έχουν λίγο πιό μαλακό σκελετό από ότι είχα συνηθίσει στο παρελθόν, προερχόμενος από PS Cup, R888 και Neova AD08R. Το πιό θετικό που βρίσκω είναι ότι είναι εξωπραγματικά ήσυχα, το λέω βέβαια εγώ αυτό που είχα συνηθίσει με τα σκλυροπυρηνικά. Η 4κίνηση κρύβει τις αδυναμίες οποιουδήποτε ελαστικού, σίγουρα οι περισσότεροι από εσάς με πολύ πιό μακρόχρονη εμπειρία από εμένα θα το γνωρίζετε, όμως νιώθω ότι στο στρίψιμο παίρνει μία βελτίωση. Πολύ πιθανό λοιπόν στην πρώτη αλλαγή να πάω είτε στα R888R είτε στα Cup 2. Με χαλάει μόνο που τα πρώτα Cup που είχα στο edition το 2011-2012 αργούσαν χαρακτηριστικά να ζεσταθούν και μέχρι να το κάνουν δεν πατούσαν πουθενά. Τα R888 που έβαλα αμέσως μετά ήταν το αντίθετο, ζεσταίνονταν για πλάκα. Να δεις χαλίκι που κολλούσε. Οπότε λίγο πάω προς R888R.
  6. Μα τα 4s τα φοράω ήδη!!! Και το potenza sport το δίνουν ως ανώτερο από το 4s!!!
  7. Δε σε πρόλαβα. michelin pilot sport 4s Ξέρω ότι ίσως γίνομαι κουραστικός αλλά σε ό,τι αμάξι το έχω οδηγήσει πραγματικά έχω εκπλαγεί όχι μόνο με τη φιλικότητά του στα όραι της πρόσφυσης, αλλά και το μεγάλο εύρος λειτουργίας του (παρότι θερινό λάστιχο) και την γενικότερη συμπεριφορά του (λες και το αμάξι πήρε 10% σε κρατήματα - grip που λένε και στο χωριό μου ) Θυμίζουν πολύ σε συμπεριφορά τα dunlop sp sport maxx GT που είχαν kevlar σκελετό και 3 διαφορετικές στρώσεις γόμας. Μέχρι και που τα άλλαξα (βρήκαν τα λινά στα 3 χρόνια και μετά από ~45.000 με ~50.000km), δεν "πίστευες" πως κρατούσαν. Δυστυχώς με εξαίρεση το 4s δεν έχω βρει άλλο τέτοιο λάστιχο. ΥΓ: 4s, όχι το "απλό" 4άρι.... έχουν τεράστια διαφορά στον τρόπο κατασκευής τους.
  8. Θα το κοιτάξω με το διαγνωστικό μου και θα επανέλθω. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει στα 8V. Στα 8p υπήρχε αυτή η δυνατότητα.
  9. Ευχαριστώ πολύ για ανταπόκρισή σας.Προσωπικά το τοποθετώ στο individual ( dYNAMIC all besides steering to Comfort) Μου αρέσει αίσθηση αμεσότητας και επαναφοράς τιμονιού , θα ήθελα λιγότερο βάρος-υποβοήθηση , προκειμένου να ανταποκρίνεται περισσότερο στη πραγματικότητα, ως πιο προβλέψιμο.
  10. Με τις ζάντες πάντα λέω πώς είναι γούστα προσωπικά......Έψαχνα κάτι κοντά σε BBS ή κάτι παρόμοιο....Ήταν οι μόνες που μου άρεσαν και βγαίνανε σε νορμάλ σχετικά διαστάσεις για το δικό μου. Απ΄ ότι κατάλαβα σου αρέσει πολύ το στύλ της DOTZ και της ΟΖ Ultraleggera. Εγώ την έβαλα και παρά το γεγονός ότι είναι ποιοτικότατη ζάντα δεν μου έκατσε καλά στο μάτι. Τώρα για τα ps4s δεν έχω κάποιο παράπονο, πέρα από το δικό μου πόδι μιας και FWD με πάνω από 45 κιλά ροπής είναι σπινιαρίστρα και τα μπροστά φεύγουνε σε χρόνο dt. Προσωπικά έως τώρα θεωρω ότι το καλύτερο λάστιχο που έχω βάλει ήταν το michelin pilot Supersport made in USA σε 18/40/225. Άψογο και μακάρι να το βγάζανε ακόμα. Στο 4S μάλλον προσπάθησαν να το εκπολιτίσουνε λίγο ( η μισή έξω γόμα στο Supersport κρατούσε και το παραμικρό χαλίκι όταν ζεσταινότανε μιας και ήταν σχεδόν γόμα ημισλίκ.......και το λάστιχο αυτό δεν μπαλόνιαζε με τίποτα λόγω κατασκευής ), παρόμοια εσωτερική κατασκευή για να κρατάει σωστό πέλμα στα ζόρια, αλλά το μόνο μειονέκτημα που κατάλαβα ήταν λίγο πιο ουδέτερο κρύο.....επικίνδυνο δεν το έλεγες ποτέ!!! να το νιώσεις να φεύγει όπως πάθαινα με τα Conti3. Διπλή γόμα και το PS4S, αλλά πιο ήρεμη η εξωτερική σύνθεση όχι τόσο sticky όσο ο προκάτοχός του. Τώρα για τα potenza...........είναι η πρώτη φορά που βλέπω λάστιχο UUHP να περνάει σε φρένο σε βρεγμένο το μιτσελέν και σε στεγνό ...γενικά ένα λάστιχο να είναι μπροστά από το PS4S και είπα να κάνω την δοκιμή. Για το προηγούμενο S001 ΄άκουγα από πολλούς καλά λόγια, αλλά μόνο όταν το ζέσταινες, εδώ φαίνεται να το έχουν διορθώσει αυτό. Ελπίζω δηλ.
  11. Μοιάζουν με τις μαμά δικές μου, με την εναλλαγή U-Y-U-Y. Σχεδιαστικά η διαφορά τους είναι κυρίως στο Υ, όπου εσένα έχει μεγαλύτερο ύψος ενώ εμένα μοιάζει περισσότερο με V παρά με Y. Επίσης υπάρχει και μία διαφορά στο κέντρο, αλλά οφείλεται περισσότερο στα μπουλόνια που στη μία φαίνονται ενώ στην άλλη καλύπτονται από καπάκι. Περιμετρικά έχουν και οι δύο τονισμένο χειλάκι, το οποίο είναι και εσένα νίκελ αν βλέπω καλά και είναι και οι δύο ματ, ενώ υπάρχει μία μικρή διαφορά στην απόχρωση καθώς οι δικές μου είναι μαύρες ενώ αυτές φαίνονται σαν σκούρο ανθρακί, όχι εντελώς μαύρες, εκτός και ξεγελάει η φωτό. Ωραία ζάντα. Παρ' όλα αυτά όταν πρόκειται για aftermarket ζάντες, έχω μεγάλη αγάπη για τις τύπου "deep dish", στις οποίες τα μπράτσα, σε όποιο σχέδιο και αν είναι, ξεκινάνε πάντα από πιό μέσα σχηματίζοντας εσωτερικά μεγάλο χείλος, εξού και deep dish δηλαδή βαθύ πιάτο. Τέτοιες ήταν για παράδειγμα αυτές που είχα βάλει στο edition, οι DOTZ Shift Pinstripe Red (satin black) σε 8x18 ET48. Ψάξτες στο google. Bγαίνουν και με νίκελ χειλάκι. Αυτό το στυλ λέγεται deep dish και είναι από τα πιό δύσκολα, αν όχι το πιό δύσκολο για να σετάρεις με μεγάλα φρένα, ακριβώς επειδή τα μπράτσα βρίσκονται πιό μέσα. Είχα πάθει για να βρω το κατάλληλο offset ώστε να μην βρίσκουν οι 4πίστονες αλλά να μην παραβγαίνουν έξω και μετά βρίσκω φτερό. Με ΕΤ48 είχα βρει τη χρυσή τομή και πάλι οριακά, με τη δαγκάνα να απέχει 1 χιλιοστό, όσο μία πιστωτική (συγκεκριμένα είχα δοκιμάσει να περάσω από μέσα διάφορα για να δω την απόσταση και μέχρι μία πιστωτική πέρναγε, και αυτή ακουμπώντας). Ενώ παράλληλα ψιλοέβρισκα φτερό και αυτό έχοντας ρολλάρει τα φτερά και αφαιρέσει την επάνω βίδα, δηλαδή πιό έξω αποκλείεται να έβγαινε η ζάντα. Σχετικά τώρα με το 1 χιλιοστό, με λίγη βολτούλα και κάνα πάτημα δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα, ούτε γρατζουνιά, αλλά αν το αμάξι έμπαινε πίστα με τις διαστολές αλλά και τις στρεβλώσεις που φυσιολογικά υπόκεινται οι ζάντες, αυτό το 1 χιλιοστό θα μπορούσε να ήταν καταστροφικό. Θέλει τουλάχιστον 3-4 χιλιοστά μην πω 5 για τέτοια χρήση. Πάντως ερχόταν πρόσωπο με το φτερό, αισθητικά ήταν άψογο το αποτέλεσμα όπως το ήθελα. Αυτά. Αν και μ' αρέσει αρκετά η ζάντα σου, μόνο και μόνο επειδή έχω κόλλημα με τις deep dish, θα κοιτούσα προς τα εκεί. Καλοφόρετες. Καλοφόρετα τα Potenza Sport. Πώς σου φάνηκαν τα PS4S; Τι σου άρεσε και τι σε χάλασε περισσότερο;
  12. Last week
  13. απο αμορτισερ τα bilstein b14 ποσο διαφορετικα εινα απο τα μαμα για a4 quattro. Audi 🤪
  14. πρεπει να ειναι καλος αποστατης ....ζυγοσταθμισμενος .. τεσπα ... επιλογες ειναι και αμα σου κατσει.... αλλαζοντας το κεντρο της ζαντας εκτος αξονα αμορτισερ δημιουργεις ροπη στρεψης στον αξονα στηριξης , γιαυτο δεν πρεπει να μεταβαλεται σε μεγαλο βαθμο
  15. Για το πρώτο σκέλος δεν γνωρίζω να σου απαντήσω με βεβαιότητα... για το δεύτερο σκέλος έχεις λάθος..πρωτίστως παίζει ρόλο η κατασκευή κ το κόψιμο...λάθος επίσης κ τα μπουλόνια... πχ στα δικά μας που η ζάντα μπαίνει σε χείλος...αν ο αποστάτης δεν έχει σωστό χείλος καληνύχτα... κ όχι δεν είναι κάτι που φαίνεται με γυμνό μάτι...
  16. Στα δικά μας π.χ. είχαμε αν θυμάμαι καλά 17*7,5 ΕΤ 56 και σε 19άρα ΟΕΜ 19*8 ΕΤ49
  17. το θέμα της ανάρτησης λογικά το έχεις με το που αλλάζεις το κέντρο της ζάντας offset ασχέτως εάν είναι με αποστάτες το 45-50 πόσο μεγαλύτερο είναι από το εργοστασιακό !?? το τρέμουλο είναι θέμα εγκατάστασης .... φτηνής ή ακριβής ...
  18. Άμα θές έχω φρένα στην άκρη.....εξαπίστονα μιλάμε Άγκυρες!!!!!!!!!!
  19. ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Ενταξει σιγουρα το μεταχειρισμενο ειναι λαχειο. 3 θυρο δεν το μπορω, ειναι ταλαιπωρια. θα το ψαξω αρκετα μου φαινεται. πιο πολυ κοιταζω σε Α3 που ειναι λιγο πιο μαζεμενο απο το Α4.
  20. καταρχήν ξεκινάμε με την περίπτωση που αρκετοί με αποστατες είχαν θέμα με τρέμουλα...Αλλά ακόμα κ αν ας πούμε βρεις σωστούς αποστατες επιβαρυνεις αρκετά το άκρο του αυτοκινήτου..κυρίως τρώει ολο το ζόρι η ανάρτηση...
  21. Θα έρθουν και τα νέα Bridgestone potenza sport να δούμε τι ψάρια πιάνουνε και αυτά!!!!!!! 225/35/19
  22. Μα τόσο καιρό έλεγα για πιο κλειστό οφσετ και όχι ανοιχτό........δηλ. ΄τωρα με το πώς έκανα την παραγγελία εαν θέλω ΄βαζω απόστάτη ( που δεν θα θέλω ) αλλά σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δεν μπορόυσα να βρώ ζάντα 19*8,5 με οφσετ πάνω απο 45
  23. γιατι οχι αποστατες και λετε τοσες μερες για offset .... και ειναι ποιο ευκολο να αλαχτουν ξανα
  24. Σε 10 μέρες θα είναι Ελλάδα, λάστιχο τώρα τί να βάλω; Ν αλλάξω από Michelin PS4S;
  25. Λαστίχο τί βάζω; Bridgestone potenza sport?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.