Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. 425 σύνολο ανταλλακτικό +προγραμματισμός+ εργασία
  3. Καλησπέρα σας, θέλω να παραγγείλω φρένα και βρήκα στο ebay αλλά είναι από LHD, παίζει ρόλο ?
  4. Αυτό που είχα γράψει νωρίτερα... Αισθητήρας γωνίας τιμονιού ή σερπαντινα... Και τέτοιο είχα εάν ήθελες... Τελικά πόσο σου κόστισε η αλλαγή του;
  5. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την προθυμία σου να με εξυπηρετήσεις. Τελικά το πήγα Karenta, και είπαν ο εγκέφαλος γωνίας θέσης τιμονιού ( εάν το άκουσα και το λέω και σωστά) τα έκανε όλα αυτά. Και πάλι σ' ευχαριστώ πάρα πολύ.
  6. opote apo ti katalava:D 8a einai mlkia na kanw sfuri pistoni mpieles kai na valw k04. poio pano set up turbo px GT 3071 R. gia 500 aloga. 8a xriastei na kanw tipota akoma sfuri ektos apo pistoni mpieles? kai ti entupwseis uparxoun giauto to turbo..... gamoto asxetos eimai....... h apofash exei par8ei toulaxiston na ginei sfuri pistoni mpieles giati to amaksi exei 200.000 xiliometra.
  7. Last week
  8. Δεν είναι ακριβώς φίλτρο... Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό λέγεται orifice, η ακριβής μετάφραση του οποίου είναι οπή, και ουσιαστικά είναι το σημείο που μετατρέπεται η χαμηλή πίεση του φρεον σε υψηλή. Κατά τα άλλα ισχύουν ακριβώς όπως τα έγραψε ο georgio3gr.
  9. Δυστυχώς είμαστε μακρυά διότι έχω μια τέτοια να δοκίμαζες εάν τελικά είναι αυτή που σου προκαλεί όλα αυτά τα προβλήματα...
  10. Καλησπέρα! Δύο τινά... Ή θες συμπλήρωμα φρεον ή θέλει άλλαγμα το φίλτρο του AC... το 2ο θα το καταλάβεις αν ανάψεις κλιματιστικό, βγάζει κανονικά στην αρχή αλλά στην πορεία πέσει η απόδοση και ανοίξεις εκείνη την στιγμή το καπό να δεις τις δύο σωλήνες του AC που πηγαίνουν μέσα στην καμπίνα επιβατών... Αν η μία είναι παγωμένη εξωτερικά (έχει πάγο κανονικά), τότε θέλει αλλαγή το φιλτρακι που βρίσκεται εκεί μέσα...
  11. Nick, Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση. Η τιμή που ανέφερα είναι τιμή αντιπροσωπείας, πήγα και εγώ ο ίδιος στην Karenta ( Πειραιώς) για να ρωτήσω. Επειδή δεν είμαι μηχανικός η ηλεκτρολόγος, σου περιγράφω στο περίπου πια πλακέτα είναι, βρίσκεται στους διακόπτες τιμονιού και μετά την σερπαντίνα που ανέφερες.
  12. Από αυτά που γράφεις ότι επηρεάστηκαν πιθανόν να είναι, είτε η "σερπαντινα" ή αλλιώς αισθητήρας γωνίας τιμονιού, είτε ο εγκεφαλος του τιμονιού ή steering wheel module... Η αλλαγή τους είναι παιχνιδάκι και δεν κάνει 380€...εγω για παράδειγμα είχα πάρει κομπλέ module με διακόπτες και σερπαντινα για να κάνω το cc και μου κόστισε 150€.
  13. κανε ενα τηλ σε καταστημα με ηχοσυστηματα αυτοκινητου και θα σε κατατοπισουν τί πρεπει να αγορασεις και να στο τοποθετησουν. Εν ολιγοις δεν συνδεεται αυτο το μηχανηματακι που χρειαζεσαι μεσω rca θυρων. συνδεεται στο πριζακι που εχει για cd changer.και για να το ενεργοποιεις θα πατας στην πηγη σ να σ διαβασει cd χωρις να εχεις μεσα καποιο cd βαλει,και θα συνδεεται με το ανταπτορακι αυτο.και αναλογως τι του εχει πρηζωσει καθε φορα ( πχ sd card, usb ή το εχεις συνδεσει μεσω bluetooth με το κινητο σ,θα παιζει αυτο) και το τοποθετεις μεσα στο ντουλαπακι του αυτοκινητου σου.αμα πιανουν τα χερια σ καντο μονος σ δεν ειναι δυσκολο .αν οχι πηγαινε και θα στο φτιαξουν.
  14. Ξεκινώντας χθες τις διακοπές μας από την Αθήνα για την κάτω Αχαια, ενώ το κλιματιστικό δούλευε από την αρχή του ταξιδιού σε λειτουργία auto με ρύθμιση 17-18C ξαφνικα άρχισε να χάνει ψύξη. Λόγω του καύσωνα ταλαιπωρήθηκα για ~200km καθώς ότι κουμπι και να πάτησα ότι θερμοκρασία κι αν έβαλα auto ή μη ο αέρας που έβγαινε ήταν χλιαρός, ψυχρότερος βέβαια από τον εξωτερικό αλλά σε καμμία περίπτωση ικανός να κανείς ταξίδι. Το μόνο που παρατήρησα σε μια στάση είναι ότι ίσως ο ψυχρός αέρας βελτιώθηκε αρκετά όσο ήμουν στο ρελαντί! υπαρχει κάποια πρόταση για Πάτρα να το πάω μέσα στην εβδομάδα να μου ρίξει μια μάτια;
  15. Δεν καταλαβαίνω. Η πηγή δεν έχει Bluetooth. Αν δεν έχει ούτε rca πως θα γίνει η δουλειά;
  16. Εχω ένα Audi A4 1.8T (2001), ξαφνικά και ενώ γυρνούσα από δουλειά, πριν 15 μέρες, "άναψαν" λαμπάκια στο καντράν, αντισπιν-ABS , δεν δούλευαν τα φλας (τα alarm είναι ΟΚ), οι υαλοκαθαριστήρες,η κόρνα, και τα παράθυρα να μην ανεβαίνουν μέχρι και τώρα. Πήγα σε 3 ηλεκτρολόγους και οι 3 έβαλαν το αυτοκίνητο στο εγκέφαλο, και οι 3 δεν διάβασαν βλάβη ηλεκτρολογική, ούτε μία ένδειξη, μετά άρχισαν να κάνουν υποθέσεις, φταίει πιθανόν η πλακέτα που βρίσκεται στο διακόπτη των φλάς (κόστος 380 ευρό) αλλά δεν είναι και σίγουροι, και μου είπαν να την αλλάξω με φόβο ότι μπορεί και να μην είναι από εκεί το πρόβλημα. Επειδή έχω πελαγώσει και δεν έχω σκοπό να χρεωθώ 380 ευρό για κάτι μη σίγουρο, μήπως έχετε καμία ιδέα από παρόμοια περίπτωση τι μπορεί να συμβαίνει; Οποιαδήποτε απάντηση θα βοηθήσει. Ευχαρίστω.
  17. Καλησπέρα,με τα χιλιόμετρα μειώθηκε το σκορτσάρισμα..???αν μπορείς στείλε μου σε pm που τον έφτιαξες,ευχαριστώ. Στάλθηκε από το SNE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  18. Μάλλον στη πρώτη περίπτωση βλέπω να καταλήγω γιατί το οδηγάει και η γυναίκα οπότε δεν θέλω να το κάνω δύσχρηστο...δεν ξέρω αν φτιαχτός τετράφτερος θα κάνει σκορτσαρίσματα...!!! Στάλθηκε από το SNE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  19. Καλησπέρα παιδιά.Χθες άλλαξα φίλτρο και λάδια(πήρε 5 λίτρα ακριβώς).Το άφησα όλη νύχτα στο γκαράζ και σήμερα το πρωί ειδα μια στάμπα κατω (σαν 20 σταγόνες).Έβγαλα την ποδιά και καταλήγει εκεί που είναι μια φυσά στον πάρω του Κάρτερ αλλά δεν ξέρω από που ξεκινάει.
  20. Πάντως ως κάτοχος 6φτερου δίσκου, θα έλεγα ότι δεν είναι καθόλου απολίτιστος ο δίσκος σε συμπεριφορά...κάθε άλλο θα έλεγα...Η μόνη διαφορά Εγώ που έχω καταλάβει είναι ότι δεν έχει την δυνατότητα ουσιαστικά να πατιναρει τόσο όσο ο εργοστασιακός δίσκος για να κάνει κάποιος ελιγμούς όπως πχ παρκάρισμα ...που και αυτό το στοιχείο και πάλι ,θεωρω, οτι είναι αμελητέο (Εκτός αν εγώ είμαι πορωμενος και μ φαίνονται όλα ρόδινα😜😜) ...εν ολίγοις θεωρώ μια χαρα κοσμιος είναι ο 6φτερος ...
  21. Ωραίος!!! Μπα, δεν είναι καιροί για τέσλα τώρα!! Μια χαρά είναι και το B8..!! 😂 Πέραν του ότι μάλλον είμαι από τους λίγους που δεν του έβγαλε κάτι το αμάξι. Είμαι στα 140K τώρα και πέραν από το δίσκο συμπλέκτη που άλλαξα μόλις τώρα τον Ιούνιο προληπτικά, δεν έχω κανένα άλλο θέμα. Λαδάκι είμαι ακόμα στο 1-1.5 λίτρο στα 12k-15k χλμ, αντε να έχει τσιμπήσει 0.5 λίτρα από όταν ήταν καινούργιο.
  22. ΧΧμμμμμ εύκολη απάντηση δεν υπάρχει στο βαθμό του πάρε βάλε και ξένοιασες.... ή βάζεις ενισχυμένο σετάκι sachs 228 που πουλάνε, αλλά δεν ξέρω καθόλου τίς αντοχές του ως κ@λόφαρδος ιδιοκτήτης 1.8 CDAA με 240 δίσκο ( αλλά κι εγώ τον ξέκανα νωρίς,,,,,,,) ή πάς σε εξάφτερο δίσκο.......... με τον δεύτερο θα έχεις πιο απότομη συμπεριφορά στην σύμπλεξη αποσύμπλεξη οπότε ρωτάμε ...το οδηγείς μόνο εσύ το αμάξι; ή και κάποιο άλλο μέλος της οικογένειας; Εάν είσαι ο αποκλειστικός οδηγός τότε το βλέπεις...
  23. Γειά σας παιδιά,θέλω τα φώτα σας...είναι φυσιολογικό μετά απο 30.000km να ξεκινήσει να πατινάρει ο εργοστασιακός δίσκος...???μου το έκανε σε ταξίδι εχθές σε πάτημα 5ης 6ης...με 4η πιο λίγο...είναι περίπου 230 με 250 άλογα,φοράει το δίσκο που είναι 228 και δεν μπαίνει απο δίλιτρο,Το θέμα είναι τι κάνω τώρα...παω σε φτιαχτό 4φτερό...ή υπάρχει και τίποτα άλλο....???Και κάτι ακόμα που πρέπει να ξέκανε το δίσκο μετά απο αλλαγή καταλύτη που έκανα πριν λίγο καιρό έχει ανέβει το over απο 1,4 σε 1,65....!!!!http://cloud.tapatalk.com/s/5f25697acda49/VID_20200731_222027.mp4 Στάλθηκε από το SNE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  24. Σε ευχαριστώ πολύ, η αλήθεια είναι ότι ψάχνω κάτι κοντινό σε μένα...
  25. Όπως το περιγράφεις μάλλον για misfire μου κάνει εμένα. Το ζήτημα είναι γιατί; εάν είναι αυτό. Και μάλλον έδωσες μόνος την απάντηση σου.... Βενζίνη 95 από χωριό της Κατερίνης...... Την "κοπελιά" μου την λένε νερό ένα πράγμα δηλ. Κάψτε την βενζίνη σας χωρίς να πιέζετε το αμάξι και βάλτε εκλεκτά οκτάνια 100 από γνωστό βενζινάδικο τουλάχιστον, ειδάλλως το μοτέρ θα βγάλει χέρι να βαρέσει....
  26. Η εταιρία Astonish (Αστόνις) είναι μια μεγάλη οικογενειακή επιχείρηση η οποία παρασκευάζει καθαριστικά προϊόντα ποιότητας εδώ και περίπου 40 χρόνια. Τα προϊόντα Astonish παρασκευάζονται με τα υψηλότερα στάνταρντ ποιότητας στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρίας στο Μπράντφορντ της Μεγάλης Βρετανίας. Η Astonish εξάγει τα προϊόντα της σε πάνω απο 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, ενώ δίνει έμφαση στην συνεχνή προώθηση νέων προϊόντων με ελκυστικές συσκευασίες, ανταγωνιστικές τιμές και βεβαίως καλή ποιότητα και εξυπηρέτηση. Χωρίς κακοποίηση – Cruelty free Τα προϊόντα Astonish δεν δοκιμάζονται σε ζώα και δεν περιέχουν ζωικά συστατικά. Επίσης η Astonish έχει αποκλείσει τους προμηθευτές που προβαίνουν σε δοκιμές σε ζώα. Όλα τα προϊόντα είναι πιστοποιημένα από την BUAV και την κοινότητα Χορτοφάγων “Vegeterian Society”. Το συμβολο “Leaping Bunny” (=λαγός που χοροπηδάει) βρίσκεται σε όλες τις συσκευασίες μαζί με την επίσημη σφραγίδα του της Vegsoc. Περιβάλλον Η ομάδα ανάπτυξης των προϊόντων Astonish εργάζεται σκληρά, προκειμένου να αντικαταθιστά όλα τα τοξικά και βλαβερά συστατικά τα οποία επιβαρύνουν τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Η Astonish εστιάζει στην ελαχιστοποίηση της περιβαλλοντικής ρύπανσης των προϊόντων της, ενώ όλα τα προϊόντα κατασκευάζονται σύμφωνα με τις πιστοποιήσεις ISO 9001 και BRC για τα καταναλωτικά προϊόντα. Ανακυκλώσιμες συσκευασίες χωρίς προωθητικά αεροζόλ Η Astonish κάνει ότι είναι δυνατόν προκειμένου οι συσκευασίες να είναι ανακυκλώσιμες, να μην επιβαρύνουν το περιβάλλον, ενώ παράλληλα να εξοικονομούν χώρο, ώστε η μεταφορά τους να επιβαρύνει το περιβάλλον όσο το δυνατόν λιγότερο. https://www.astonish.gr Τηλεφωνικές παραγγελίες: 2691 888 055 | customers@astonish.gr Εισοδίων & Κολοκοτρώνη 11 Αίγιο – Αχαϊα 25100 Τηλ.: 2691 888 055 Κιν.: 6975 534 116
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.