Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. 1480 στην πλάστιγγα χωρις εμενα μεσα. Γι αυτό λεω... Αμαξι με 200-300κιλα κατω στο συνολο 17αρια και σωβρακο μεσα για βγαλει χρονο δε μου λεει κατι........
  3. "Θα βάλω πρόγραμμα στο αμάξι για να γεμίσει καλύτερα", "για τη βελτίωση της απόδοσης σε καθημερινή χρήση", κάνεις και τα μαζέματα που επιβάλλονται αν είσαι σωστός και μερακλής, πσστ; Το πράγμα φωνάζει από μόνο του, ετοιμάζεται project. Απλά τα πράγματα. Το ερώτημα είναι αν θα παίξει μονό ή διπλό.
  4. Εγώ δεν θα σχολιάσω το χρόνο σου μέχρι να ρυθμίσεις. Πώς γίνεται όμως να είσαι στα κιλά του S3 8P; Το έχεις ζυγίσει και όντως είναι τόσα; Μήπως ήθελες να γράψεις 1380; Δεν σε συγκρίνω, απλά παραθέτω ενδεικτικά ένα setup σε Leon Cupra 5F, που φοράει μαμά IS38 και έχει γίνει υβρίδιο με άλλα φτερά και άξονα (επώνυμο υβρίδιο που το αγοράζεις κουτί και μετά τους στέλνεις το δικό σου turbo και σου επιστρέφουν την αξία του), με απόδοση περίπου 500ps στο 1,9 και οι χρόνοι που παίζουν σε ένα τέτοιο setup είναι 6,5 sec με +/- μισό sec ανάλογα τα ελαστικά και τις συνθήκες γιατί αν σπινάρεις πολύ το χασες το μισό sec πριν καν το σκεφτείς. Πάντως max 7. Μπράβο σου για τη δουλειά που έχεις κάνει και αναμένουμε αποτελέσματα μετά τη ρύθμιση. Και που σαι, χέσε τα άλογα, τα δυναμόμετρα στην Ελλάδα είναι γτπ, στο 100-200 πληρώνονται όλα. Καιρός να κοιτάξεις για 4κίνηση όμως, δε νομίζεις; Καταρχήν μακράν το σημαντικότερο, θα πορωθείς, έστω και 1ες να πατάς γιατί η στάση ενέχει κινδύνους, έστω και 1ες θα νιώσεις όπως δεν ένιωσες ποτέ (ξέρω πώς ακούστηκε χαχα, όμως μεταξύ σοβαρού και αστείου, το λες και ηδονή). Και δεύτερον, είναι κρίμα με τέτοιο θηρίο να σου κουνιέται δε σου λέω στάση, έστω και 1ες 4κίνητο με 100 άλογα κάτω και να πετάς χαρταετό. Και είναι πολλέεες οι περιπτώσεις για πάτημα 1ες, πολλές, πάρα πολλές. Άκου με και mark my words, τα ωραιότερα λεφτά που έδωσες ποτέ.
  5. Yesterday
  6. Θα δουμε συντομα Μπηκε δευτερο 1000αρι μπεκ μεθανολης Και απο βδομαδα αν μας αφησει η πτν η ζωη ήσυχους λεω να ρυθμισω.....
  7. Εγώ πάλι σε βλέπω να φλερτάρεις με κάτι κοντά στο 500...
  8. Λογικα πανω απο 470 ...συμφωνα με βαρος και βημα
  9. καλως ορισες!!! Αν έχεις facebook, μπες και στην ομάδα μας για να λαμβάνεις ταχύτερα τα νέα των εκδηλώσεων της λέσχης μας! https://www.facebook.com/groups/audisportclub
  10. γιατί δυστυχώς οι εξατμισάδες είναι μάστορες. Δεν το ψάχνουν, δεν τους ενδιαφέρει. Εφαρμόζουν τη λύση που θα φύγει κατά 99,99% ευχαριστημένος, όλοι νομίζουν ότι το μεγαλύτερο=καλύτερο, οπότε γιατι να σπάσουν το κεφάλι τους? Κάτι σαν το φέρυ: αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι... ΥΓ: Και 180 άλογα να έλεγες ότι είχες, θα σου έβαζε 76άρι.
  11. https://t.me/pump_upp

  12. Καλημέρα Γιώργο. Τα έχουμε πει και στο τηλέφωνο. Για κάποιο λόγο ακόμη και στο σετάπ μου οι εξατμισάδες αλλά και διάφοροι "επώνυμοι" δίνουν 76mm dp. https://rm-motors.de/RM-Motors-Downpipe-fuer-Seat-Leon-18-TSi-5F1-mit-Sport-Katalysator-100-CPSI-Euro-3-76mm-3 Για να είμαι ειλικρινής και χωρίς καμία διάθεση ξερολίασης και κολλήματος, δεν νομίζω λοιπόν να πάω σε κάτι άλλο πέρα από 76άρι dp. Τα υπόλοιπα τα έχω σκεφτεί αλλά είπα να τα κάνω μια και καλή γιατί και πιο φθηνά μου βγαίνει σαν κόστος πχ στον Μαυροϊδάκο, γλιτώνω και τα πηγαινέλα και τις χαμένες ώρες δουλειάς. Μόνο και μόνο για αυτό σκέφτομαι να τα κάνω όλα μια και καλή. Και φυσικά επειδή είναι όλα μια και καλή, για αυτό και το ψάχνω καλά καλά.
  13. Είσαι πάνω από 400 άλογα λογικά. 420-440 περίπου;
  14. Καλημέρα στην παρέα, Τις τελευταίες μέρες ακούγεται ένας θόρυβος οταν πατάω συμπλέκτη. Αυτο συμβαίνει είτε το αμάξι είναι σταματημένο ειτε εν κινήσει. Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο δεν πατιναρει σε καμμία ταχύτητα . Επίσης δεν ακουγεται πάντα. Ο θόρυβος ειναι τυπου τακ οταν φτασει το πεντάλ σχεδόν τέρμα κάτω. Τι μπορεί να είναι;
  15. Last week
  16. Ειχα θεμα με την ηλιοροφη σε audi q5 2009. Αγορασα το ιδιο πανι απο το trop στην Αμφιθεας και μετα πηγα λιγο πιο κατω στον Βαλεντινο και μου το τοποθετησε. Συνολικο κοστος 200 €. Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  17. Αρρύθμιστο πεερίπου στο 2.1 Για όσους σπευσουν να πούνε σιγά και τί έκανε........1480 κιλά και άλλα 95 εγώ πλέον.......και 19άρες........και θεόκοντο σασμάν Γιατί βλέπουμε χρονάρες γενικά και παλεύουμε να καταλάβουμε πώς έγιναν.....
  18. Καλησπερα καλός σας βρήκα είμαι κάτοχος σε ενα Q3 quattro 2000cc U8 μοντέλο 2012
  19. Ημιαξόνια οκ για την ώρα και βλέποντας ότι υπάρχει έλλειψη σε redline 5W40 έγινε η παρακάτω παραγγελία: https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-40/ravenol-rup-5w40-racing
  20. Να πω και εγώ μια «χαζομάρα»… που είχε τύχει και σε εμένα κάτι παρόμοιο. Στα μπουζί, έχεις τσεκάρει αν τυχόν έχει εγκλωβιστεί υγρασία-ελάχιστο νερό εκεί που κουμπώνουν; Σε ένα corsa που είχα, είχα κάτι προβλήματα με το γκάζι (αναβόσβηνε και το λαμπάκι της μηχανής για κάποια δευτερόλεπτα) και ανακάλυψα οτι έπαιρνε υγρασία μέσα στα μπουζί, αλλά δεν καταλάβαινα πως. Τελικά το βρήκε ένας μάστορας ότι είχε χαμηλώσει ο νεροχύτης (το πλαστικό κάτω από το παρμπρίζ που διοχετεύει τα νερά) και όταν έβρεχε έσταζε μικροποσότητα πάνω στο καπάκι της μηχανής και στο καπάκι του πολλαπλασιαστή και από εκεί σε 2 μπουζί.
  21. Για τα μπουζί συγκεκριμένα: Τα F5DPOR είναι μπουζί για RS2 πρακτικά. Πολύ καλά, θα δεις που σε λίγο καιρό θα εμφανιστούν και πάλι με 2πλάσια ή 3πλάσια τιμή γιατί.... απευθύνονται πλέον σε αμάξια συλλεκτικά οπότε και η τιμή (θα) είναι ανάλογη. Καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που περιγράφεις. Γι' αυτό πάρα πολλές φορές προτείνω σε μέλη (σε γνωστούς, αγνώστους και φίλους) να επιλέγουν επαγγελματίες που είναι κοντά τους. Όσο τέλειος κι αν είναι ο άλλος, αν το support του (για να το πάρεις), πρέπει να ταξιδέψεις και να κάνεις 250-300-400km για να σε δει, άστο καλύτερα....
  22. Γιάννη, εγώ σου έχω πει τη γνώμη μου για την εξάτμιση, αλλά ας τα γράψω εδώ μήπως και έχει κάποιος άλλος σχόλια: Για μένα το "σωστό" (χωράει πολύ κουβέντα αυτό) είναι: downpipe 70Φ, καταλύτης 100cpi euro5, ξερή σωλήνα Φ70 από καταλύτη μέχρι τελικό και διατηρείς μαμά τελικό καζανάκι. Θα αγριέψει λίγο ο θόρυβος χωρίς να βουίζει στις μεσαίες στροφές με σταθερό γκάζι. Με αυτή την κίνηση έχεις πληρώσει ελάχιστα σε αλλαγές (που θα έκανες "αναγκαστικά" ούτως ή άλλως), ανά πάσα στιγμή προσθέτεις μεσαίο αν θες (αν κάνει περισσότερο θόρυβο από το επιθυμητό), ή αλλάζεις το τελικό (πάλι αν θες) με κάποιο πιο ελεύθερο (γιατί τελικά παρα-έκανε λίγο θόρυβο). Το βάζεις, το οδηγείς ένα διάστημα και σταδιακά κάνεις τα επόμενα βήματα. Έτσι προστατεύεις και την τσέπη σου (πληρώνεις αχρείαστα πράγματα) και κάνεις κάθε βήμα ανάλογα με το τι αποτέλεσμα έρχεται. Ήδη και το 70άρι είναι υπερβολή για το setup σου, αλλά θα μπορέσει να υποστηρίξει και μελλοντικά σχέδια. Επίσης το τελικό καζανάκι είναι ελάχιστα περιοριστικό (ανάξιο λόγου) για τα άλογα και το μοτέρ-σεταπ που συζητάμε.
  23. Οπότε θεωρώ πως η 76-70 με έναν 100αρη καταλύτη είναι οκ για το σεταπ σου!! Όσο αναφορά τον μαυροιδακο πολύ καλή επιλογή...αν κ είναι λίγο τσιμπημενος σε τιμές η δουλειά του είναι αντάξια των χρημάτων που ζητάει...
  24. άρχισαν οι δύσκολες ερωτήσεις. Πέραν της πλάκας, δεν ξέρω μήπως του RS3 αν σου κάνουν... Επειδή φοράς και DSG, πρέπει να δεις με αυτό το σασμάν αν έβγαινε κάποιο πιο δυνατό ώστε να δούμε κωδικούς.
  25. @Van.Leb καταρχάς ευχαριστώ για την απάντηση. Πριν λίγο πήγα βόλτα με φιλικό Leon 1.8 mk3 με σετάπ IS20, 76/70mm, cat 200, με μεσαίο/τελικό δια χειρός Μαυροϊδάκου. Πολύ ήσυχο. Δεν "φτιάχτηκα" δηλαδή για τα γούστα μου.
  26. Denso κατά 99% είναι κ της πρώτης τοποθέτησης από το εργοστάσιο...κ αν θυμάμαι καλά κάνει στα μισά κ πιο κάτω χρήματα από το "γνησιο" αντιπροσωπείας.... Για denso κοιτάζω και εγώ αν και ο ηλεκτρολόγος μου είπε και για valeo. Προς το παρόν μπήκε φρέον και το παρακολουθώ. Σταμάτησε ο ήχος που έκανε. Στην αρχή ξεκίνησε ένας ήχος σαν ελαφρύ γρατσούνισμα και έφθασε μέχρι πρίν του συμπληρώσω υγρό να κάνει σαν μεταλλικός ήχος (ίσως απο το ρουλεμάν). Αυτό στο ρελαντί με λίγες στροφές. Όταν ανέβαζα στροφές σταμάταγε ο ήχος.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.