Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Χρειάζομαι εκκεντροφορους για s3 και δεν βρίσκω πουθενά. Μόνο τους Α3. Καμία ιδέα?
  3. Today
  4. όπως είπε και ο Γιάννης, όχι δεν φτιάχνουν. Παίρνεις άλλα. Εϊτε εργοστασιακά, είτε διαβάζεις για πόσο βάρος (και μήκος) είναι τα δικά σου και αγοράζεις αντίστοιχα.
  5. του 2.0 είναι διαφορετικοί από όσο ξέρω. Δεν κάνουν από όσο ξέρω.
  6. Μπορείς να φυσώσεις το αμάξι να δούμε τι σφάλμα βγάζει (και τον κωδικό του σφάλματος) και αν βγάζει?
  7. 500kb φτάνουν για ανάλυση 1600χ1200... Εγώ βλέπω κάτι εικονίδια 200χ200 (εκτός κι αν μου το κόβει ο browser και δεν μου ανοίγει την εικόνα)
  8. αν θες το bold το συζητάμε από κοντά αν και το ένα δεν αντικαθιστά το άλλο (δυστυχώς ή ευτυχώς). Κατά τα λοιπά, είπα τη γνώμη μου. over and out . Μην κουράζω ΥΓ: το Α4 και άνω έχουν διπλά ψαλίδια και έχουν τελείως διαφορετική συμπεριφορά από τα Α3 (γιατί και τα S3, Α3 είναι σε πάτωμα). Επίσης από το Β8 και μετά φοράνε και πιο μεγάλη ρόδα (λάστιχο+ζάντα) οπότε σε παίρνει για extreme επιλογές.
  9. Καλησπέρα! Παρακαλώ βοηθήστε! Πρέπει να αλλάξω εκκεντροφορους σε audi s3 8p. Και θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάνουν οι εκκεντροφοροι από audi a3 2.0. Δεν μπορώ να βρω πουθενά μεταχειρισμένους s3 και οι καινούριοι είναι κάπως τσουχτεροι Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  10. εβγαλα και τον εγκεφαλο κατω απο το φαναρι και εριξα σπρει επαφων επισης και στην φυσα του φαναριου παλι σπρει επαφων ... αλλα τπτ. Αυτο που με παραξενευει ειναι οτι ενω στην αρχη μου το εκανε στο δεξι φαναρι μετα κομπλε το δεξι και αρχισε το αριστερο. δεν εχω αλλαξει λαμπες
  11. Εχει οριο στα 500kb για upload ... γενικα αξιζει η μετατροπη και δεν ειναι φοβερα δυσκολη. Εγω με οδιγιες απο post εδω στο φορουμ το καταφερα, απλα περιμενα ισως και 6 μηνες μεχρι να κατσει και να βρω τα πραγματα απο ενα αμαξι σετ. @Audream good luck ευχομαι να το φερεις οπως θες
  12. Πριν 60Κ κμ περίπου που είχα μικρή διαρροή , άλλαξα την αντλία νερού και εγώ με γνήσια της AUDI. Το αποτέλεσμα σήμερα πάλι ένδειξη coolant engine. Και βλέπω πιθανή διαρροή από την αντλία πάλι. Συγχαρητήρια στα υλικά της AUDI. Κανα swift του 93 θα πάρω να ησυχάσω.
  13. Yesterday
  14. Καλησπέρα @olsi20 Πολυ καλή δουλειά. Βλέπω και εσύ δεν έβαλες facelift κλίμα γιατί ξέρεις τι παίζει. Παρολαυτα εγω επειδή το χω βαλει πείσμα, θα κάνω προσπάθεια για το facelift. Η λύση λογικά θα είναι το..επικινδυνο εγχείρημα να παντρέψω πρόσοψη facelift με εσωτερικό prefacelift. Υπάρχει guide για αυτό από το ξένο Audi sport το οποίο και θα ποσταρω άμεσα. Όπως επίσης και για την ενδιάμεση (και πιο ανώδυνη) λύση του να βάλεις απλά τους chrome μεσαίους δείκτες στο prefacelift κλίμα. Θα το βρω και θα το ποσταρω και αυτό. Όσον αφορά το μεσαίο με τα κουμπιά, παρατήρησα ότι λογικά έχεις τo πρωτο facelift που βγήκε, στο οποίο τα κουμπιά (esp κλπα) είναι ξεχωριστα με χωριστά φισακια και όχι ενωμένα με το κόκκινο πλαστικό. Οπότε σου ταίριαξε απευθειας. Έχεις φωτο από φισακια-καλωδια και πως τα ταιριαξες? @Kavouras Θα μείνω στην αρχική μου απόφαση και θα το παλέψω για το ολικό facelift!! Το ξέρω ότι είναι μπλεξιμο αλλά θα το παλέψω! Σήμερα πήγα στον μηχανικο μου που παράλληλα είναι κ ηλεκτρολόγος και μου είπε ότι μπορούμε να βρούμε λύση. Δυστυχώς με το πλαίσιο δε μπορεί να γίνει κάτι, θα αναγκαστώ να πάρω το 'D'. Αλήθεια ενδιαφέρεται κανείς για 2din πλαίσιο για manual κλίμα? Μόλις έχω στα χερια μου το σωστό πλαίσιο, του τα πάω όλα και βλέπουμε..παράλληλα φουλ ψάξιμο για να βγει το σωστό αποτέλεσμα..ειδωμεν...
  15. Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσασα Fkon. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  16. Καλησπέρα.Πολύ πρόσφατα στο Α3 2013 μου παρουσιάζονται κάτι σαν οριζόντια παράσιτα από την δεξιά πλευρά της οθόνης χωρίς συγκεκριμένη ακολουθία(σαν να μην κάνει συνεχή επαφή κάποιο καλώδιο .Δεν επηρεάζεται κάτι στην λειτουργία της. Γνωρίζει κάποιος από εσάς να με πληροφορήσει περί τίνος πρόκειται.Ευχαριστώ.
  17. σβήσε όλες τις βλάβες που έχουν καταγραφεί. Ας σταυρώσουμε τα δάχτυλά μας ότι απλά έχει κρατήσει σφάλμα ο εγκέφαλος φώτων και ο can-bus και γι' αυτό συνεχίζει το πρόβλημα... ΥΓ: σίγουρα την κούμπωσες σωστά? edit: τι λάμπα πήρες?
  18. Έκατσε πολύ ωραία αν και αυτό περι κουμπιών οκ, αν το χωνέψεις (μετά από λίγο ίσως να μην το παρατηρείς καν και να είναι περισσότερο "η ιδέα"), είναι αδιάφορο Μία χάρη μόνο: Μπορείς να ανεβάσεις μεγαλύτερης ανάλυσης φωτογραφίες? Δεν φαίνεται σχεδόν τίποτα.....
  19. οχι φιλε μου ... δεν ηξερα την λεπτομερια με vcds εσβησα την βλαβη και ολα οκ. μονο εχει καποιο διαστημα τωρα που μου αναβοσβηνει ... το περιεργο ομως ειναι οτι μου το εκανε στην αρχη το δεξι φαναρι και χωρις να του κανω κατι σταματησε και τωρα αρχισε το αριστερο.
  20. Καλησπερα, Τα πραγματα τα πηρα απο τρακαρισμενο facelift, ολα ομως (σκελετο, οθονη, κουμπια). Κουμποσαν μια χαρα κατευθειαν, ανταπτορα μονο για το Navy. To Clima οπως και εχεισ καταλαβει εχει θεμα οποτε και τριμαρα το δικο μου για να χωρεσει.
  21. καλως όρισες φίλε στην παρέα μας!!!
  22. Σβήσε το σφάλμα και δες. Κανονικά δεν πρέπει να βγάζει αν κάνεις σωστά τη διαδικασία... ΥΓ: θεωρώ ότι έβγαλες κλειδί, περίμενες κανα 2 λεπτά κει μετά ξεφύσωσες τη φύσα, οπότε ο εγκέφαλος δεν κατάλαβε ότι έβγαλες το φανάρι από τη θέση του.
  23. "καλο S3" με 17 λιγο δυσκολο Γενικά ο Έλληνας ψάχνει ένα αμάξι που να το οδηγούσε κάποιος ευλαβικά, να έχει λίγα km και να είναι τόσο παλιό που τα υπόλοιπα αμάξια που πωλούνται να πιέζουν την τιμή του χαμηλά (πχ αμάξι 10ετίας με 80.000km). Με εξαίρεση πραγματικά περιπτώσεις 500 ανθρώπων στη χώρα, δεν πιστεύω ότι υπάρχει κόσμος που παίρνει αμάξι όπως ένα S3 (τότε ξεκινούσε γυμνό ~42.000€ το 3θ) και δεν το κινούσε καθόμου (8.000km/έτος καταλαβαίνεις ότι ίσα που έκανε 4-5 ταξίδια το χρόνο και ΑΝ! χειρότερη τοποθέτηση χρημάτων ever και σίγουρα κανένας αγοραστής δεν είναι χαζός - κατά τη γνώμη μου-) edit: επειδή πέρασα από την φάση πώλησης του Α3 για να πάρω S3, δε βρήκα στην αγορά S3 sportback που να μην είχε αλλάξει τουλάχιστον 2 ιδιοκτήτες (άρα αυτός που πουλούσε ήταν ο 3ος και εγώ θα ήμουν ο 4ος). Επίσης καθαρά αμάξια (να είναι αυτό που λένε οι πωλητές και όχι "α....σοβαρά, αυτό δεν το ήξερα, δεν μου το είπε ο προηγούμενος" -κλασσική καραμέλα) κανένα, γιατί ήταν το δύσκολο να εντοπιστεί αμάξι με λίγους ιδιοκτήτες, ιδανικά να ήταν 2ο χέρι. Άρα όταν δεν μπορείς να ξέρεις ιστορικό, πως ξέρεις ότι το αμάξι αυτό δεν έχει θέματα (δε λέμε να το βελτιώσεις...πριν φτάσεις εκεί!). Ενώ με τα χρήματα που συζητάμε, πρακτικά το δικό σου θα τα έχει όλα αυτά "λυμμένα". Αν θες κάτι αντίστοιχα αξιόλογο και καλύτερο από αυτο το σύνολο που θα γίνει το δι΄κο σου μετά από το παραπάνω ποσό σε βελτίωση, πρέπει να κοιτάς σε 2πλάσια χρήματα οχήματα... Να κερδίσεις αρκετά χρόνια καρότσας και σίγουρα καινούρια τεχνολογία, παθητική ασφάλεια κτλ. Γνώμη μου βέβαια όλα τα παραπάνω και δε σημαίνει ότι είναι και 100% σωστά.
  24. Κοιτωντας λιγο τι παιζει στο car για παραδειγμα, ενα s3 στα 17k μπορεις να παρεις, η ενα ΤΤ 2λιτρο με 300-400 μουλαρια βρησκεις, φυσικα και θα εχουν και αυτα αλλα 100-180κ χιλιομετρα θα μου πεις μετά και μπορει να χρειαστεις επιπλεον χρηματα, απλα κανεις μεταβαση πιστευω σε αλλη κατηγορια, οπου μετεπειτα λες ισως και να αξιζει να βελτιωσεις ενα s3 η ενα ΤΤ 2λιτρο η ακομα και α4 2λιτρο. Επισης πιστευω οτι και φουλ επισκευη να το κανω, εγω ειμαι ατομο που θελω να κανω πολλα χιλιομετρα με το αμαξι μου, οποτε καποια στιγμη σε 1-2-3 χρονια θα εχει φτασιε 300κ+ , μπορει το μοτερ να ειναι καινουργιο αλλα οποιοσδηποτε δει καροτσα 300κ+ θα μπει σε δευτερες σκεψεις ακομα και ο καλυτερος ιδιοκτητης να ημουν και ο πιο ευλαβικος, ακομα και ολα τα χιλιομετρα να ταν ταξιδιαρικα γενικα η νοοτροπια του Ελληνα ειναι να κανει focus μονο στα χιλιομετρα χωρις να σημαινουν για μενα παντα απολυτος τπτ.
  25. Σωστα το θετεις..... αν και κατα τη δικη μου παντα γνωμη, το θεμα Σουνιου και στροφων λυνεται μονο με την 4κινηση και οχι με την οποιαδηποτε σφιχτη αναρτηση. Απο το 2007 εχω να οδηγησω μπροστα κινηση και οσο με παιρνει οικονομικα δεν προκειται να το αλλαξω. Αυτο το λεω γιατι η 4κινηση δινει τη δυνατότητα χρησης πιο confortable coilover, συνδυαζοντας τις extreme οδηγικες απαιτησεις (στροφιλικια, πιστα) με το extreme look (βλ. ζαντολαστιχα 19-20-21").
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.