Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. σε ευχαριστω για την επισημανση σου. θα το κοιταξω !
  3. Καλημέρα!έχω ένα audi A4 1.9tdi b6 και είδα την συγκεκριμένη συνομιλία γιατί τώρα τελευταία μου παρουσιάζει και μένα ένα τρέμουλο στις υψηλές στροφές και ειδικά σε 4η 5η κ 6η ταχύτητα ...τι θα συμβαίνει?
  4. Last week
  5. Είσαι από τους λίγους τυχερούς Νίκο... Δυστυχώς τα περισσότερα sedan (και το δικό μου μέσα) έβγαιναν με σταθερή πλάτη...
  6. Έχει εξτέρναλ στο αμάξι και θέλει να μάθει αν μπορεί να το δουλέψει χωρίς boost controller, κοινώς αν μπορεί να το κυκλοφορεί εως ότου αγοράσει BC... Μηχανική είναι η πίεση που σηκώνει από το ελατήριο του εξτέρναλ που έχεις επιλέξει να χρησιμοποιήσεις μέσα, χωρίς δλδ την παρέμβαση κάποιας ηλεκτροβαλβίδας ή μηχανικής μπαροβαλβίδας... Εγώ πχ με 0.85 bar ελατήριο στο εξτέρναλ και με κλειστό BC (δλδ μηχανική πίεση), σηκώνω εως 1.1 πίεση... Αν είχα ελατήριο 0,6 bar, θα σήκωνα 0,8-0,9 πίεση...
  7. Τα λάδια και το παραφλου ειναι καθαρα φιλε.....
  8. Προσδιόρισε ποια είναι ακριβώς η ερώτηση. Τα πάντα γίνονται εσύ τι θες να κάνεις και τι εννοείς μηχανική πίεση
  9. Μήπως σου ένωσε τα καλώδια ανάποδα.... Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk
  10. Φίλε μου για σού είμαι και  εγώ παθών.Εχω ενα Audi a4 b8 120αρι και μού καεί 1lit/800χιλ που μου προτείνης να κάνω επισκευή ?  Και πια είναι η γνώμη σού να το ανεβάσω παραπάνω άλογα στα 211.

  11. Το λάδι σε τι κατάσταση είναι; Ρωτάω μήπως έχει κάποιο θέμα ο εναλλακτης νερού-λαδιού και σου δημιουργεί το θέμα που παρατηρείς.
  12. Αυτό εξυπακούεται... Έτσι και αλλιώς το avant δεν βγαίνει με σταθερά καθίσματα οπότε εννοείται ότι αναφέρομαι σε ανακλινομενα.
  13. Μόλις χθες διαπίστωσα ότι οι αλλαγές ταχυτήτων δεν γίνονται από τα paddles... τα πατάω και είναι εντελώς ανενεργά... ούτε ανεβάζουν ούτε κατεβάζουν ταχύτητα.. Ωστόσο, αν χρησιμοποιήσω τον μοχλό ταχυτήτων για ανέβασμα και κατέβασμα ταχυτήτων λειτουργεί μια χαρά. Όταν το γυρίζω στο αυτόματο δεν έχω κανένα πρόβλημα, πέραν του γνωστού προβλήματος που μάλλον έχει να κάνει με τη φυσιολογική φθορά του σασμάν μιας και το αυτοκίνητο έχει 220.000 χλμ. Είχε κάποιος παρόμοια εμπειρία; θα το κοιτάξω σε συνεργείο και θα ενημερώσω με την πρώτη ευκαιρία.
  14. Εβγαλε ενα σφαλμα στον crankshaft sensor.Έτρεξα διαγνωστικά obd το αμάξι καθαρό. Και τελικά ήταν κακής ποιότητας βενζίνη. Μόνο 100αρα πλέον και βρήκα την υγειά μου. Μετα το ανακάτεμα δεν εμφανίστηκετπτ πάλι και το αμάξι δουλεύει ρολόι
  15. Εχει κανεις ιδεα ποιο ειναι το security code gia to 42 module για το a3?
  16. Ξέρω ότι το αντίστροφο ισχύει (από S3 σε Α3), οπότε γιατί όχι και αυτό που ζητάς? Δυστυχώς όμως επειδή είναι custom made, δεν ξέρω από μέσα τι νευρώσεις έχει. Αν ο έμπορος λέει ότι δεν κάνει για το αμάξι σου, προσωπικά θα τον εμπιστευόμουν.
  17. Να διευκρινήσω μόνο ότι οι συνδιασμοί γίνονται μόνο μεταξύ ανακλινόμενων ή μεταξύ σταθερών καθισμάτων
  18. Ναι μπορείς να το δουλέψεις με το ελατήριο που θα'χει μέσα. Αν θυμάμαι καλά, συνδέεις το σωληνάκι από την τουρμπίνα στο κάτω του εξτέρναλ και το πάνω το αφήνεις στον αέρα...
  19. Διακόπτη αφτερμαρκετ αντίστοιχο για Β6 έχω δει να πουλάνε στο ιντερνετ. Ουσιαστικά είναι ίδιος με τον μαμά μόνο που έχει την φωτοδίοδο η οποία ανάβει ή σβήνει τα φώτα ανάλογα το φως. Υπάρχει και ως εργοστασιακή επιλογή αλλά θέλει συγκεκριμένους εγκεφάλους άνεσης και module για να δουλέψει...
  20. Στην τουρμπίνα πάνε δύο κολλάρα, η αγελάδα που οδηγεί στο φιλτροκούτι και η άλλη σωλήνα που οδηγεί στο ιντερκουλερ. αν εχεις λάδια στην αγελάδα, προέρχονται από τις αναθυμιάσεις του κινητήρα... Αν εχεις λάδια στο ιντερκούλερ, η τουρμπίνα σου αρχίζει να καίει λάδια... Σε φυσιολογικές συνθήκες, ξεραμένα λάδια εχουν ολα, αν τρέχει όμως το λάδι αρκετά, τσέκαρε μη σου πλημμυρίσει το κούλερ...
  21. Αν δεν κάνω λάθος Νίκο, λαμπάκι στο καντράν ανάβει...
  22. πρέπει βέβαια να συμπληρώσω ότι αυξάνοντας ιπποδύναμη ψιλά, χάνεις spool-αρισμα και δύναμη από χαμηλά, αφού το μοτέρ πλέον δε θα μπορεί να "γυρίσει" την μεγαλύτερη τουρμπίνα. Κερδίζεις σε δύναμη, χάνεις σε εύρος/γραμμικότητα.
  23. Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει ακριβώς για να σε βοηθήσω. Επίσης ξέρεις αν έχει καταγράψει κάποιο σφάλμα στον εγκέφαλο του σασμάν? (κωδικό και περιγραφή)
  24. Η εργοστασιακή πίεση σε ένα 1.8tfsi είναι 0,8bar over και σχεδόν μηδενική κοντά στον εργοστασιακό κόφτη. Αυτή η πίεση είναι στόχος. Δε σημαίνει ότι μπορείς να την πιάνεις συνέχεια και σε όλες τις ταχύτητες και ανεξάρτητα από την κλίση του δρόμου (που επηρεάζει το φορτίο του κινητήρα). Η εφαρμογή που χρησιμοποιείς είναι συνδεδεμένη με OBD2 μέσω κάποιου tool. Αυτά όλα τα εργαλεία είναι ερασιτεχνικής χρήσης και δεν πρέπει να στηρίζεσαι σε αυτούς για έλεγχο. Μπορείς να έχεις μία αίσθηση (άλλο 0,7bar άλλο 1,7bar πχ), αλλά δεν έχουν ακρίβεια στην "μετάφραση" του σήματος.
  25. Γιατί όχι? Είμαι καμια κότα εγώ?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.