Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Μήπως μπορείς να με κατατοπίσεις στο τι χρειάζομαι ακριβώς. Δηλαδή μοτέρ σασμάν εγκέφαλο κλπ... Τι αλλά? Ευχαριστώ πολύ.
  4. Καλησπέρα, Θα μπορουσα να εχω καποια στοιχεία επικοινωνιας απο μηχανικους σας που εχουν κανει την μετατροπη. Ψαχνω τα parts και θελω να ρωτησω τιμες για να τα παραγγειλω. ΓΙα s3 8p cdl μηχανη. Θελω πεταλιερες gearbox βολαν μοχλο ταχυτητων χρειαζομαι κατι αλλο?
  5. Δεν βλέπω να έχει ξανα αναφερθεί, αλλά όποιοι βλέπουν μειγμα σε stage 1-2+ ας πούνε τι αριθμούς και στα πόσα άλογα βλέπουν.
  6. Audi A3 1.6 tdi τη βελτίωση μπορούμε να κάνουμε για να πάρουμε μερικά άλογα παραπάνω;
  7. Μπορεί να είναι πάρα πολλά πράγματα. Από χρονισμό, μέχρι να "μην πέτυχε" η επισκευή στο καπάκι. Πρέπει να πάει το αμάξι συνεργείο να δειτε τι γίνεται. Το χρονισμό νομίζω μπορείτε να τον τσεκάρετε με διαγνωστικό. (δεν είμαι σίγουρος για τη δική σου πλατφόρμα) Πρακτικά ό,τι είπαν και τα παιδιά πιο πάνω. Από το forum δε θα βρεις εύκολα άκρη καθώς τα συμπτώματα που έχει το αμάξι, μπορεί να είναι από το "είναι η ιδέα σου ότι δεν ανοίγει όπως πριν" μέχρι το "έχουν γίνει όλα λάθος και πρέπει να ξαναγίνουν από την αρχή". ΥΓ: το γιατί παίρνει με την 3-4-5η φορά μπρος όταν είναι κρύο μπορεί να συνδέεται με το ότι νιώθεις το αμάξι "σφιχτό", μπορεί και όχι. Δυστυχώς πάλι θα πω τη μαγική φράση που έγραψαν παραπάνω: "πήγαινε στο συνεργείο"
  8. συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. Υπάρχουν προγράμματα που είναι από επώνυμες εταιρίες που βάζουν πρακτικά το ίδιο πρόγραμμα σε όλα τα αμάξια, χωρίς αλλαγές. Γι' αυτό τις λένε στην πιάτσα "κονσέρβες". Υπάρχουν και οι custom λύσεις, δηλαδή προγράμματα που βάζει ο προγραμματιστής εδώ Ελλάδα και μπορούν να παραμετροποιηθούν κατά το δοκούν. Το πρόβλημα με τις "κονσέρβες" είναι πως με το που βγαίνει το νέο μοντέλο (πχ από το Β6 στο Β7), σταματάνε να εξελίσουν το πρόγραμμα του παλιού μοντέλου και "πέφτουν με τα μούτρα" στο νέο. Αντίθετα, συνήθως οι Custom λύσεις προτιμόνται από άτομα που δε θέλουν να μείνουν στο ΦΠΕ (Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση), οπότε όσο περνάνε τα χρόνια, τα προγράμματά τους (για ένα σημαντικό διάστημα μετά το λανσάρισμα του νέου Α4 πχ) συνεχίζουν να εξελίσσονται παράγοντας το ίδιο (ή και καλύτερο) τελικό αποτέλεσμα χωρίς να πιέζεται το μηχανικό σύνολο. Οπότε φαντάσου ότι στο Β6, που είναι και πολύ παλιό μοντέλο (πλέον), ίσως αυτό είναι αρνητικό.
  9. θα έχεις πρόβλημα με τα ηλεκτρικά σου. Γιατί δεν βρίσκεις ένα "δότη" με κινητήρα 1.8tfsi (ιδανικά τον ΒΖΒ κωδικό που θεωρώ ότι θα βρεις μεγάλο πλήθος από τρακαρισμένα για να πάρεις τα ανταλλακτικά που χρειάζεσαι?). Κι αυτό γιατί 1. από θέμα κόστους ο 1.8tfsi είναι πολύ κοντα΄στον 20vt. 2. Ο κινητήρας αυτός έμπαινε στο "σκάφος" σου, οπότε δε θα έχεις πρόβλημα με την άδεια (αν το δηλώσεις - θεωρώ ότι πρέπει να το κάνεις για πολλούς λόγους). 3. Αφού έμπαινε στο 8Ρ, σίγουρα υπάρχουν έτοιμες λύσεις χωρίς να μπλέξεις με πατέντες, αντάπτορες στις καλωδιώσεις, καντράν, can-bus κτλ. 4 . αφού έμπαινε ο κινητήρας, βάσεις κινητήρα, ημιαξόνια, άκρα, σασμάν, βάσεις σασμάν, λεβιεδέρα κτλ (αν δεν κάνουν τα δικά σου) μπορείς να βρεις έτοιμες λύσεις και όχι φτιαχτά-πατέντες με άγνωστη αντοχή. Γενικά καλό είναι στις μετατροπές, να επιλέγουμε κάτι που ήδη έμπαινε στο σασί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ανώδυνο για εμάς, το μάστορα και στην τελική την τσέπη μας. Το κόστος μετατροπής ενός 1.6FSI σε 1.8tfsi στα 8Ρ ήταν περίπου 4000€ (τιμές προ 3ετίας που είχα ψάξει για φίλο χωρίς τελικά να το κάνει γιατί σύμφερε να πουλήσει το δικό του και να πάρει ένα εργοστασιακό 1.8tfsi), κρατώντας ένα manual σασμάν. Ο μόνος μου προβληματισμός στη δική σου περίπτωση είναι το πάντρεμα του σασμάν που έχεις εσύ. Κι αυτό γιατί το δικό σου μοτέρ, αν θυμάμαι καλά, είναι mpi και έχεις το 5άρι σασμάν (5 ταχύτητες+1 όπισθεν) και όχι το 6άρι (6 ταχύτητες + 1 όπισθεν), Οπότε ίσως θα χρειαστείς και σασμάν από 1.8tfsi (ίδιο σχεδόν με του 1.6FSI).
  10. καλημερα, μενει μονιμα αναμενο αφου κλειδωσεις???Δεν σβηνει ποτε? Στο δικο μου με το που κλειδωσω μενει αναμενο για καποια δευτερολεπτα αλλα μετα σβηνει.
  11. Χαιρεται, Επεσε στα χερια μου ενα 8P 1.6 BGU με αρκετα χιλιομετρα. Τον τελευταιο καιρο καιει αρκετο λαδι και ο μηχανικος μου προτεινει να αλλαξω μοτερ γιατι δεν συμφερει η επισκεευη του (ρεκτιφιε). Σκεφτομαι να βαλω μοτερ 20vt. Θεωρειτε αξιζει τον κοπο η να κοιταξω για αλλη λυση? Τι χρειαζεται μια τετοια αλλαγη για να γινει σωστα σε αυτο το σασι? Ποσο ειναι το κοστος περιπου?
  12. Ευχαριστώ παίδια,πήγα σήμερα και πράγματι δεν το υποστηρίζει η έκδοση μου που έψαξε ο μηχανικός.
  13. needle sweep λέγεται ως επιλογή αυτό που θες. Δεν ενεργοποιείται σε όλα τα καντράν δυστυχώς. Σαν διαδικασία ενεργοποίησης (αν υπάρχει σαν επιλογή στο καντράν σου) είναι πολύ απλή (αν έχεις VCDS).
  14. Καλημέρα παιδιά.!!! Έχω εδώ και πολύ καιρό ένα πρόβλημα που μου τρώει την μπαταρία και πρόσεξα ότι όταν το κλειδώνω το αυτοκίνητο μένει το φωτάκι από το αλάρμ ανοιχτό, τώρα αυτό με κάτι έχει σχέση, με κάποιο εγκέφαλο ή κάποιον αισθητήρα, μήπως έχει τύχει σε κάποιον το ίδιο πρόβλημα ή μήπως ξέρει κάποιος κάτι γι' αυτό το πρόβλημα να με βοηθήσει?? Το αυτοκίνητο μου είναι : Audi Quattro A4 B6 '01. Σας Ευχαριστώ Πολύ.!!!
  15. Μέσω vcds αλλά παίζει ρόλο και ποια έκδοση καντράν φοράει... Στο δικό μου π.χ. δεν γίνεται.
  16. Καλησπέρα παιδιά. Μπορεί να βοηθήσει κανένας στο θέμα της κωδικοποίησης;
  17. αν ξερει καποιος το αυτοκινητο μου φοραει την πλακετα ανεσης 8E0959433AR ταιριαζει καποια αλλη πλακετα
  18. Earlier
  19. Καλησπέρα παίδες,ξέρει κάποιος πως ενεργοποιούμε τις βελονές καντράν να κάνουν check (δεξιά-αριστερά);
  20. Συγνώμη αλλά τότε δεν κατάλαβα το ερώτημα. Αφού είναι "έτσι" ως σετ, ποιά ακριβώς είναι η απορία? Αν είναι καλά? Είναι οκ, αλλά εξαρτάται αν είναι στραβοί ή όχι, αν έχουν τορνιριστεί σωστά (αν έχει γίνει κάτι τέτοιο) και φυσικά τι χρήση έκανε ο άλλος. Αν τους έχει κάψει (έχουν μπλεδιάσει λίγο), πρακτικά έχουν χάσει σημαντικό μέρος από την θερμοχωρητικότητα τους και θέλουν αλλαγή ακόμα και αν στο πάχος τους είναι οκ.
  21. Τα φρένα θα τα πάρω έτοιμα παιδιά(με δίσκους Tarox και τακάκια Carbotech), δηλαδή έτσι τα πουλάει ο πωλητής. Αρχικά δεν θα πειράξω τους δίσκους γιατί έχουν ακόμη ψωμί, αλλά τα τακάκια μάλλον θα αλλαχτούν επειδή έχουν σκληρή πάστα και λογικά θα βγάζουν θόρυβο.
  22. Δεν νομίζω ότι αξίζει να πληρώσεις τα διπλά/τριπλά χρήματα ειδικά για τους δίσκους γιατί η διαφορά με τους μαμά ate/zimmerman κτλ ίσως είναι μηδενικη. Μιλάμε για μασιφ δίσκο πάντα και στις 2 περιπτώσεις. Άποψη μου βάλε δίσκους μαμά σε ate και πειραματισου με ένα τακάκια λίγο πιο ψαγμενο όπως τα ebc redstuff/yellowstuff.
  23. Τα φρένα του S3 8P είναι ίδια με του Golf 6 R ;;
  24. οι δίσκοι σίγουρα έχουν άλλο offset από όσο θυμάμαι και δεν κάνουν.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.