Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Συμφωνώ με τα παραπάνω σχόλια, μόνο ένα πράγμα θα προσθέσω αν και ίσως είναι καθαρά υποκειμενικό: πρώτα χαμήλωμα, μετά ζάντα, εκτός και τα κάνεις μαζί. Αν βάλεις π.χ. 18άρες χωρίς να έχεις χαμηλώσει, το αποτέλεσμα θα θυμίζει SUV, ή "4x4 look" όπως είναι γνωστό στην Αμερική. Το χαμήλωμα έρχεται να "δέσει" τη ζάντα με το αμάξι, να τα κάνει ένα. Χωρίς αυτό, οι ζάντες φαίνονται ξένες. Επιπλέον όταν η ζάντα βγει πιό έξω, τα κενά στους θόλους θα είναι ακόμα πιό ευδιάκριτα, ενισχύοντας την SUV εικόνα του αυτοκινήτου και καθιστώντας το χαμήλωμα ακόμα πιό αναγκαίο. Με άλλα λόγια, μπορεί μια εργοστασιακή ζάντα να δείξει πολύ καλύτερη με χαμήλωμα, από μία μεγαλύτερη και πιό εντυπωσιακή aftermarket ζάντα χωρίς χαμήλωμα. Καλύτερα απλά και πρόχειρα ρούχα που ταιριάζουν αρμονικά μεταξύ τους, παρά στυλάτο σακάκι με φόρμα από κάτω. Σκοπός είναι να δείξεις το σύνολο, όχι το σακάκι. Εξαίρεση για όλα αυτά αποτελούν μοντέλα ήδη χαμηλωμένα από το εργοστάσιο, όπου εκεί μπορώ υπό προϋποθέσεις να δεχτώ αλλαγή ζάντας χωρίς χαμήλωμα, αλλά και πάλι προσωπικά θέλω το ελαστικό να έρχεται στο ύψος του φτερού, δηλαδή χωρίς κενό, ή άντε το πολύ 1 πόντος. Τέλος αν το αντέχεις οικονομικά, βάλε coilover ρυθμιζόμενη καθ' ύψος.
  3. Today
  4. Μάλιστα ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
  5. Να πω κι εγώ την γνώμη μου. Με τις 16αρες που είσαι τώρα δεν σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα. Αν πας σε 17αρες με περιορισμούς, πάλι θα έχεις μέτριο αποτέλεσμα και θα έχεις δαπανήσει ένα σεβαστό πόσο. Η ζάντα και το αμάξι για να δείξει θέλει λάστιχο με χαμηλό προφίλ και να γεμίζει τον θόλο. Για μένα 18 άρα μια και το κάνεις. Και αν χρειαστεί βάλε και ελατήρια για ήπιο χαμήλωμα τριών πόντων και θα μπορείς να έχεις και ωραίο αισθητικό αποτέλεσμα και το αυτοκίνητο σου θα είναι απόλυτα χρηστικό.
  6. Yesterday
  7. Το σχέδιο είναι καθαρά ναι υποκειμενικό. Αυτό που σκέφτομαι πως μετά θα θέλω χαμήλωμα και θα φαίνεται άσχημο. Αυτό με την άνεση αν δεν μπω δεν θα το καταλάβω που λες.
  8. Άκυρο το βίντεο. Δυστυχώς ο αέρας που πέφτει πάνω στο μικρόφωνο του κινητού υπερκαλύπτει τα σκασίματα. Εδώ θέλει GoPro ή αντίστοιχη με βεντούζα που θα μπορούσα να βάλω κοντά στην εξάτμιση και δυστυχώς δεν διαθέτω. Με κλειστά παράθυρα φυσικά δεν ακούγεται το ίδιο. Ίσως μόνο αν ακολουθώ με άλλο αμάξι από πολύ κοντά και με κλειστά παράθυρα επιχειρήσω να καταγράψω, ίσως τότε κάτι γίνει καθώς θα έχω την εξάτμιση μπροστά μου, αλλά και πάλι θα θέλει φαντασία για να έχεις πραγματική εικόνα. Άρα μόνο σε κάποια συνάντηση, εφόσον γίνει καμία Παρασκευή ή Σάββατο βραδάκι σε κανένα Ζάχο, Ρίμπας κτλ.
  9. Καταλαβα αρα το ξεχνάω για υβρίδιο Ωραια οκ ! Μια μεταχειρο IHI σε τιμη παιζει και μπορω να ψαξω σε τρακαρισμένα πχ ;
  10. καλησπέρα φίλε, σημασία έχει εσένα τι σου αρέσει και όχι τι αρέσει σε εμάς, μιας και το σχέδιο και τι του πάει είναι καθαρά υποκειμενικό. Πχ εμένα δε μου αρέσουν οι vossen που έχουν γίνει της μόδας. Πολύς κόσμος τις επιλέγει όμως. Είναι καθαρά θέμα γούστου. (αντίστοιχα εμένα δε μου αρέσει το κόκκινο σαν χρώμα εκτός από ένα πέρλα κόκκινο που έχω δει σε ferrari - δεν ξέρω καν αν ήταν εργοστασιακό ως χρώμα- που και πάλι μου φαίνεται πολύ κάπως... πάλι κάποιοι το επιλέγουν γιατί τους αρέσει) Τώρα.... προσωπικά τόσο εγώ όσο και άλλα μέλη φοράμε 18άρα ζάντα. Η εργοστασιακή διάσταση είναι 7,5χ18 (φάρδος ζάντας χ διάμετρος, σε ίντσες) με ET54 (offset). εργοστασιακή διάσταση σε 18άρα για το α3 8ρ είναι 225/40/18. Προσοχή στις τρύπες της ζάντας (το καρέ δηλαδή) που στο Α3 είναι 5χ112. Αν φοβάσαι αν θα χάσει άνεση, ναι φυσικά και θα χάσει. Όχι τραγικά πράγματα. Απλά αν σου φαίνεται τώρα οκ η άνεση, με την 18άρα (Αφού θα μειωθεί το πάχος του πλαϊνού) θα μειωθεί λίγο η άνεση... Αν θες, μπορώ να σε πάω μία βόλτα με το αμάξι μου ή να κανονίσουμε σε κάποια βόλτα να έρθει ο Νάσος που έχει κάμπριο 8Ρ αμάξι να σε πάει μία βόλτα (αν αυτό σε φοβίζει).
  11. Καλημέρα!Είμαι σε αναζήτηση για led για τα μεσαία φώτα!!πηγαίνω προς nighteye!μπορεί να με βοηθήσει κάποιος ως προς τα watt;τι Πρέπει να πάρω?πόσα lumens
  12. Last week
  13. προφανώς είναι value for money η ΙΗΙ. Προσωπικά την είχα βρει μεταχειρισμένη πολύ λίγα χρήματα. Επίσης η κ03 δε θα γίνει ποτέ ανθρωπινό το υβρίδιο. πάντα το ΙΗΙ θα δουλεύει καλύτερα και πιο αξιόπιστα.
  14. (Κ03 υβριδιο vs K04) Καλησπεριζω την ομαδα και το ποστ μου μετα απο κατι μηνες!Υστερα απο αρκετο καιρο σκεψηςς περασε και το καλοκαιρι εχουν γινει καποιες οικονομιες εχουν φτιαχτει και τα πρωτα στο αμαξι ζαντες λαστιχα φρενα και αναρτηση μεσα στο μηνα και σιγα σιγα θα ξεκινησω τη βελτιωση του μοτερ!Ακομα δεν εχω κατασταλαξω στο το τι πρεπει να ακολουθησω 🤣🤣.σε θεμα IHI vs K04 θα επιλεξω κ04(το κ04 δυστυχως θα με παει για μετα τα χριστουγεννα και δν αντεχω αλλο με τα μαμισια αλογακια χαχα) οκ αλλα θελω μια γνωμη για να κανω τη Κ03 μου υβριδιο σε σχεση με το κ04 σεταπ !Γνωριζουμε πλεονεκτηματα και μεινοεντκηματα σε μια τετοια κινηση!??Μηπωςς ειναι τελειως ασκοπη μετατροπη?Τυπου 100 φορες IHI?Ειναι μηπως value for money?Με λιγα χρηματα να βγαλει 300 αλογακια?Οι γνωστες να παραθεσουν την γνωση τους παρακαλωω!!
  15. Τοσο ζητανε, (εμενα πριν 4 χρονια 350 ζητουσαν) τοσο παει γενικα. Εγω ζητησα τον κωδικο του ανταλλακτικο που αντιστοιχει στο δικο μου, το ειχανε 250, μονο το ανταλλακτικο. Το βρηκα απο Γερμανια, καινουριο στο κουτι του 170 ευρω, τοποθετηση στο σπιτι βάση elsawin, και στην αντιπροσωπεια 30 ευρω κωδικοποιηση. Συνολο 200 ευρω και 2 ωρες δημιουργικης απασχολησης
  16. ολα γινονται, με το αναλογο κοστος. Ηχοσυστημα δεν ξερω να σου πω, αλλα για το τιμονι, επειδη το εκανα, το πιθανοτερο να χρειαστεις εγκεφαλο ανεσης που να το υποστηριζει(και να αντιστοιχει στο αμαξι σου, την επαθα για αυτο στο λεω). Επιδης θα χρειαστει το καλωδιο του αεροσακου που ταιριαζει με τα κουμπια Υποθετω οτι το ηχοσυστημα δεν θα χρειαστει κατι το ιδιαιτερο, αν εχεις ολη την καλωδιωση. Το σιγουρο ειναι οτι θα χρειαστεις αντιπροσωπεια να στα ξεκλειδωσει ολα αυτα(ηχοσυστημα, εγκεφαλο ανεσης) Καλο κουραγιο
  17. Για δοκίμασε το 8X0061190 Ανοίκει στο 2016 τότε που προτοεμφανίστηκε το Β9
  18. Καλημέρα και πάλι. Επειδη το ψαχνω λιγο το θέμα ετσι για να μαθαινουμε , είδα οτι αν κάποιος μαστορας ασχοληθεί , υπάρχει κιτ με τα manifold flaps ή/και με τα 2 linkages (οδηγους που φθειρονται) με OEM number 059 198 212 Το θέμα είναι απο οτι φαινεται οτι αυτο το number ειναι για TDI μοντελα και δεν βρισκω αντιστοιχο για TFSI. Ξέρει κανεις αν κανουν τα ίδια ή ποιο είναι το αντιστοιχο part number για TFSI 1.8?
  19. Καλησπέρα στην παρέα! Έχω ένα Audi 8V TDI του 2015 χωρίς ΜΜΙ και χειριστήρια. Έχω βρει από Ebay πακέτο εργοστασιακή οθόνη, μονάδα μέσα στο ντουλαπάκι και χειριστήρια στην κονσόλα. Τιμόνι με χειριστίρια βρίσκω εύκολα. Υπάρχει κάποιος που το έχει ξανακάνει, γίνεται ή ζητάω πολλά 😁?
  20. Καλημέρα και από μένα, έχω βάλει CC σε Α3 8V του 2015 αλλά το παρρείγειλα και μου το τοποθέτησαν στην επίσημη αντιπροσωπεία. Κόστος γύρω στα 300€ ανταλλακτικό και τοποθέτηση.
  21. Φανάρι βρες αυθεντικό μεταχειρισμένο από car. Είχα πάρει κι εγώ , νομίζω 140 ευρώ, καινούριο είχε 300-350 αν θυμαμαι καλά
  22. Ρέντη σε βολεύει; Με αυτοκίνητο αντικατάστασης.
  23. Πωλείται ολοκαίνουρια ανάρτηση BC Racing ρυθμιζόμενη σε ύψος- σκληρότητα και προφορτιση ελατηρίων. Έχει γίνει ρύθμιση για άνεση. Δεν έχω κάνει ούτε 1000 χλμ. Είναι πάνω στο αυτοκίνητο για όποιον θέλει δοκιμή. Τιμή 750€
  24. Χλιαρό νερό με πράσινο σαπούνι το περνάς με μαλακό σφουγγαράκι. Αλλιώς με μωρομαντηλα αρκετά και υπομονή στα δύσκολα σημεία και γίνεται κούκλα.
  25. Κάπου να προτείνετε νότια προάστια ; Ένας καλός φανοποιος ;
  26. Όχι παιδιά τα φώτα δεν ειναι xenon σας ανεβάζω φωτογραφία
  27. αν εχεις bi-xenon κοιτα σε μεταχειρισμενο καλυτερα ...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.