Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Με 50-90 ευρώ βρίσκεις γνήσια μεταχειρισμένη. Στάλθηκε από το Mi MIX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. τις επισκευαζουν με 50-70 ευρω ... ψαξε λιγο
  4. Σήμερα ξήλωσα την πίσω αριστερή κλειδαριά για να δω αν μπορώ να κάνω κάτι με το γνωστό προβλημα.δεν κατάφερα να κάνω κάτι μάλλον χειρότερα τα έκανα αλλά παρατήρησα το εξής:η κατασκευή είναι απλά απαράδεκτη μια κακής ποιότητας πλαστικούρα που με έκανε να απορήσω πως άντεξε και τόσα χρόνια!συνθετος μηχανισμός που θυμίζει τους μηχανισμούς των όπλων με όλα αυτά τα ελατήρια και τα μοχλικά.ειλικρινα θα έπρεπε να είναι πιο προσεγμένο μιας και είναι μια βλάβη που την καταλαβαίνει όλος ο κόσμος και κάνει τεράστιο κακό κατά την άποψη μου στο πρεστίζ της Audi.μια μηχανική βλάβη την «κρύβεις» πιο εύκολα,το να μην ανοίγουν οι πόρτες όμως είναι να γελάει ο κόσμος ακόμα και αυτοί που δεν έχουν ιδέα από αυτοκίνητα . Τέλος πάντων αυτά είναι δικοί μου φιλοσοφικοι προβληματισμοί που όμως με κάνουν να το σκεφτώ πολύ καλά αν θα ξαναπάρω Audi. εν κατακλείδι από αύριο ξεκινά αναζήτηση μεταχειρισμένων κλειδαριων γιατί έχω 2 χαλασμένες αυτή τη στιγμή. Υ.Γ: πραγματικά ντρέπομαι να πω ότι έχουν χαλάσει οι κλειδαριές και δεν ανοίγουν οι πόρτες θα γελάνε και τα τσιμέντα Υ.Γ2: στο παλιό μου α3 είχα αλλάξει τουρμπίνα ψυγείο κρεμαγιέρα κ αλλά διαφορά που είχε βγάλει αλλά τόσο πολύ δεν με είχε πειράξει ελπιζω να μην σας κούρασα καλό υπόλοιπο καλοκαιριού
  5. Ούτε εγώ ήξερα ότι η ATE φτιάχνει δαγκάνες, υγρά έχω εγώ τα Typ 200 Racing και έχω μείνει ευχαριστημένος. Φίλε έχω την αίσθηση ότι και τα δύο που αναφέρεις θα είναι overkill για το αμάξι σου, αλλά θα συμφωνήσω με τον από πάνω να μας πεις για τι χρήση τα θέλεις, πέρα από τα βασικά δηλαδή να σταματάς καλά αν σου πεταχτεί κάτι, αν ο μπροστινός κολλήσει το φρένο στο πάτωμα κτλ. Τι παραπάνω ανάγκη έχεις, οδηγείς επιθετικά οπότε θέλεις ταχύτερη απαγωγή θερμότητας, σε ενδιαφέρει το λιγότερο βάρος της μη αναρτώμενης μάζας που προσφέρει αισθητά πιό άμεσο τιμόνι και συνολική μείωση βάρους στο αμάξι (που μπορεί να είναι μέχρι και 4 φορές το βάρος της μη αναρτώμενης), σε ενδιαφέρει το look γιατί ακόμα και αυτό είναι ένας λόγος. Να ξέρεις ότι τα aftermarket πολυπίστονα, ενώ μπορεί να είναι μεγαλύτερα και αποδοτικότερα, είναι συγχρόνως και πολύ ελαφρύτερα από τα ΟΕΜ. Αν όλα αυτά είναι πολύ μακριά από τις δικές σου ανάγκες, τότε είτε βάζεις μπροστά το κόστος και μένεις όπως είσαι βάζοντας καλύτερο τακάκι όταν έρθει η ώρα της αλλαγής, η οικονομικότερη επιλογή είναι αυτή που θα βελτιώσει σε ένα βαθμό το φρένο σου, είτε πάλι επιλέγεις σχετικά οικονομικά και παίρνεις κάποιο μεγαλύτερο μονοπίστονο μτχ OEM.
  6. Κάποιος αισθητήρας εχει χαλάσει. Πήγαινε σε ένα συνεργείο να μπει διαγνωστικό θα σου πει ακριβώς ποιος αισθητήρας εχει χαλάσει. Δημητρης
  7. Μονης μαζας sachs performance σε s3 8p που εχω δει εκανε πολυ θορυβο στο ρελαντι και στις ψηλες στροφες δεν κουμπωναν οι ταχυτητες! Δυσκολα θα το επελεγα.
  8. Χαιρετώ όλα τα μέλη.. είμαι νέο μέλος κ δεν γνωρίζω αν έχει σηζητηθει πάλι το θέμα που με απασχολεί.. έχω ένα Q5 του 2010 με 52000 χλμ, το αγόρασα καινούργιο και το προσέχω σε σημείο που ζηλεύει η γυναίκα μου😅😂😂 χθες όπως έβαλα όπισθεν, αυτόματο σασμάν, το παρκτρονικ έκανε ένα παρατεταμένο μπιιιιιιιιπ και σταμάτησε χωρίς να ενεργοποιηθεί στην οθόνη το γραφικό με το όχημα και τις αποστάσεις μπρος πίσω... έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα και αν ναι πως το αντιμετώπισε;; Ευχαριστώ..
  9. Το ψάχνεις με κωδικό ανταλλακτικού...πάντα με κωδικό ανταλλακτικού και στο e-bay!
  10. Αν και το πήρα, πως υπάρχει στο ebay ρε φίλε;
  11. Πήρα τηλ στην αντιπροσωπεία. Πλέον έχει 9 ευρώ. Ευχαριστώ πολύ.
  12. Αντέχει αλλα φυσικά ολα έχουν ένα οριο. Επίσης δεν μπορεις να έχεις ένα σετ που να δουλεύει τέλεια στη πόλη καθημερινά και παράλληλα να το κανεις εκκινήσεις απο στάση με φορτίο. Το μονής μαλλον ταιριάζει περισσότερο σε σκληροπυρηνικούς και όχι για κίνηση μέσα στη πόλη. Δημητρης
  13. Η ATE φτιάχνει φρένα εδώ και δεκατίες και συνεχίζει. Θέλω απλά καλύτερα φρένα από τα δικά μου 314/25 δίσκοι και pr number 1LT.
  14. Φτιάχνει δαγκάνες η ΑΤΕ; από ποτε; δεν μας λες όμως για τι χρήση τα θελεις; Update : ακυρο...φτιάχνει δαγκάνες η ΑΤΕ απλά εγώ δεν το ήξερα... sorry...
  15. Καλημέρα. Ποιά θεωρείται αποδοτικότερα φρένα; τα τετραπίστονα ATE (Pr Number 1LD) ή τα μονοπίστονα S4 (Pr Number 1LJ);
  16. Καλημέρα Βασίλη και καλώς όρισες (έστω και καθυστερημένα!) Καταλαβαίνεις πως ο Αύγουστος παραδοσιακά είναι μήνας...σιέστας Καλή πλοήγηση εύχομαι, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και εννοείται πως ότι τυχόν δεν βρεις σαν πληροφορία στο φόρουμ, ανεβάσεις σχετικό θέμα/ερώτημα!
  17. Last week
  18. Θα δουλευει κανονικα μεσα στην Αθηνα και ταξιδια ... Σε φουλ πιεση θα αντεχει το βολαν διπλης μαζας ?
  19. καλησπερα τελικα ηταν κομμενο το πισω κεντρικο καλώδιο του ρευματος ισως και για αυτο αναψε το λαμπακι την ωρα που κοπηκε τελειως παντως απο τοτε ολα καλα
  20. Καλησπερα σε ολη την παρεα. Μετα απο δυο χρονια ακινησιας και οντας κλεισμενο στο γκαραζ μου, ηρθε η επιφοιτηση να ασχοληθω ξανα σαν project car και παλι με την παλια αγαπη. Τα project αυτην την στιγμη ειναι δυο. Το ενα ειναι αυτο που γραφει ο τιτλος και το αλλο (πολυ kinky) θα ξεκινησει σε κανα 3μηνο-4μηνο. Αποφασισα λοιπον μετα απο πολυ καιρο να ενεργοποιησω τα θερμαινομενα καθισματα στο αυτοκινητο μου. Απο παλιοτερο project ειχα αλλαξει σαλονι και τα καθισματα που εβαλα εχουν ηδη την εγκατασταση πανω τους. Αυτο ομως δεν συνεβαινε και με την υπολοιπη ηλεκτρολογικη εγκατασταση. Σε γενικες γραμμες, χρειαζεται καλωδιωση, οι διακοπτες, ατελειωτη υπομονη γιατι εχουν να ξηλωθουν πολλα πραγματα, στοιχειωδης γνωση ηλεκτρολογικου σχεδιου και ορεξη. Ειχα την τυχη να πετυχω ενα τρακαρισμενο Α3 1.8Τ και εκεινο στην ουσια εγινε ο δοτης πολλων ανταλλακτικων. Με πολυ υπομονη ξηλωσα μονος μου ολη την πλεξουδα καμπινας (γιατι πολλα απο τα κομματια της θα χρειαστουν στο δευτερο project). To καλο ηταν οτι ειδα ολη την οδευση που πρεπει να ακολουθηθει και δεδομενου οτι πρεπει να ξηλωθει το ταμπλο (περναει πανω απο την κλωνα του τιμονιου και πισω απο την οριζοντια μπαρα του ταμπλο) θα τραβηξω και την custom καλωδιωση που θα χρειαστει για την αλλη δουλεια που θα γινει. Το αυτοκινητο δεν κυκλοφορει, οποτε δεν εχω το αγχος του χρονου γι αυτο και το κανω οσο πιο εργοστασιακο γινεται (στο θεμα της οδευσης της πλεξουδας). Ξεκινοντας το πρωτο πραγμα που πρεπει να βγει ειναι η προσοψη και πριν απο αυτο το στεροφωνικο και το σταχτοδοχειο. Η προσοψη εχει τεσσερις βιδες. Βγαζουμε το σταχτοδοχειο ξεβιδωνοντας την μια βιδα που υπαρχει στο πανω μερος και το ρεβαμε προς τα εξω. Αποσυνδεουμε τα δυο φισακια και ειμαστε ετοιμοι. Μολις βγει το στεροφωνικο εχει δυο πλαστικα καπακια εκατερωθεν. Με ενα πλαστικο κατσαβιδακι τα αφαιρουμε και ξεβιδωνουμε τις βιδες που εμφανιζονται. Τραβαμε προς τα εξω απαλα και αφαιρειται. Στο επανω μερος δεξια και αριστερα απο το κουμπι των αλαρμ εχει δυο κλιψακια. Οποτε μην σας τρομαξουν τα δυο κλακ που θα ακουστουν. Αφου ξηλωθουν αυτα πολυ βολικο ειναι να ξηλωθει το καντραν αλλα και η ιδια η κονσολα. Το καντραν για να βγει αφαιρουμε το πλαστικο στη βαση του οποτε και εμφανιζονται δυο βιδες. Τις ξεβιδωνουμε και με απαλες κινησεις τραβαμε προς τα εξω το καντραν και το αποσυνδεουμε. Η κονσολα για να βγει πρεπει να απελευθερωθει απο το ντουλαπακι του συνοδηγου αλλα και απο την ποδια στα ποδια του οδηγου. Η ιδια η κονσολα εχει αλλες δυο βιδες να βγουν οι οποιες ειναι στην ουσια αυτες που "φιλοξενουν" το ελασμα για τα κλιψακια της προσοψης. Εγω λογω βιασυνης για να τοποθετησω τα κοντρολ απλα χαλαρωσα την ποδια και το ντουλαπακι και καταφερα να μετακινησω περιπου 2-3 εκατοστα προς τα κατω την κονσολα. Αφου εχω αφαιρεσει το καντραν περναω απο την τρυπα την ακρη με τα φις και απο το κενο που δημιοργηθηκε τραβηξα την καλωδιοταινια μεσα στους εργοστασιακους οδηγους και την εφερα στην θεση που επρεπε. Συνδεσα και τα κοντρολ και η συνεχεια στο περασμα της πλεξουδας προς την ασφαλειοθηκη και απο εκει προς τα καθισματα.
  21. εδω που τα λεμε οχι και πολυ 2 ευρω βενζινη 100αρα ιωαννινα εαν παει στα 3-4. με βλεπω για https://www.evwest.com/catalog/index.php?cPath=40
  22. Αν θες τη γνώμη μου μην βάλεις σιλικόνη κινεζικη. Πάρε μια καλής ποιότητας, η αγελάδα ειναι σοβαρό εξάρτημα για τους τουρμπο κινητήρες. Δημητρης
  23. Το μονής μάζας ειναι λίγο άγριο και μπορεί να κάνει και ζημιά υπό προϋποθέσεις. Τι χρήση θα κανεις; Δημητρης
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.