Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/23/2019 in all areas

  1. 3 points
    Αγαπητά μέλη, Σας περιμένουμε όλους στην πρώτη ανοιξιάτικη εξόρμηση μας για το 2019 την Κυριακή 14/4 στο Λουτράκι!! Σας περιμένουμε όλους με τη φιλενάδα σας ή ακόμα και με την οικογένεια σας για να περάσουμε καλά!! ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΗΛΩΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ το μέλος Panayiotis Venetis (Βενέτης Παναγιώτης) για τον σωστό προγραμματισμό της εκδρομής και του καταστηματος που θα φάμε. Το πρόγραμμα της εκδρομής: 12:30 - 13:00 ραντεβού ΣΕΑ ΜΕΓΑΡΩΝ - Αναχώρηση Λουτράκι. 14:00 Αφιξη στο Πανόραμα Restaurant https://www.facebook.com/PanoramaRestaurantLoutraki/ 17:00 - 19:00 Ο Καφές πιθανότατα στο Sea and Sand στα Ισθμια https://www.facebook.com/seaandsand/ Ληξη εκδρομής! Το μενού κοστίζει 20€ κατ' άτομο και περιγράφεται αναλυτικά παρτακάτω: Ορεκτικά (Ανά 4 άτομα) Φλογέρες γεμιστές με γαλοπούλα και τυρι, Ποικιλία άγριων μανιταριών με λάδι τρούφας Τυρι ταλαγανι, ψητο στα κάρβουνα με ψητα λαχανικά & καραμελωμένο βαλσάμικο. Σαλάτες (Ανα 8 άτομα) Χωριάτικη Σαλάτα με χαρουπόψωμο, Πανόραμα πανδεσίας λαχανικών με ρόδι, αποξηραμένα βερίκοκα, κάσιους, μανούρι και βινεγκρετ μαυροδάφνης. Κυρίως Πιάτο (ατομικό) Χοιρινό πουγκί στη λαδόκολλα, ψημένο με λαχανικά και τυρί Μετσόβου, συνοδευεται με πατάτες τηγανητές φρέσκιες. ή Αρνάκι στο φούρνο με κρούστα μελιού και δεντρολίβανο, συνοδευεται με πατάτες φούρνου. Υπάρχει και επιλογή στο γκρίλ εάν κάποιος θέλει μπιφτέκι ή ριζόττο ή πάστα. Ποτά κρασί 1lt ανά 4 άτομα. Επιδόρπιο Χειροποίητη Πορτοκαλόπιτα με παγωτό ,προσφορά του εστιατορίου. Τα μέλη που είναι απο Πάτρα, ας επικοινωνήσουν με τον Νίκο Φράγκο.
  2. 3 points
    Πραγματικά ήταν μια υπέροχη μέρα από κάθε άποψη! Όλα κύλισαν πολύ όμορφα και στη διαδρομή και στο φαγητό και στο καφέ. Είδαμε παλιούς φίλους και γνωρίσαμε καινούργιους. Από αυτοκίνητα πραγματικά ήταν πολύυυυ ανεβασμένο το επίπεδο, πράγμα που έκανε εντύπωση κατά την κίνηση μας. Ιδιαίτερα ξεχωριστό αμάξι κατά την προσωπική μου άποψη το S8 του Κώστα, αλλά ακόμα πιο ξεχωριστός ο ιδιοκτήτης του. Από τα παιδιά που κοσμούν λέσχες σαν την δική μας, κάτι που δεν αρκεί μόνο το αμάξι αλλά και ο άνθρωπος, κατά την γνώμη μου. Τέλος πολλά μπράβο στον Παναγιώτη, που ξέρω πόσο μεράκι και χρόνο αφιέρωσε ώστε να οργανωθούν μαγαζιά κλπ. Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλα παρόμοια events!
  3. 3 points
    σίγουρα ένα fmic είναι καλύτερο από άποψη θέσης...Αλλά είμαι κατά οποιουδήποτε τριμαρισματος η κοψιματος της τραβερσας για ευνόητους λόγους... φοράω κ εγώ της Αpr..το οποίο αντικαθιστά το μαμα στην ίδια θέση... σίγουρα κανει την διαφορά στα απανωτά πατηματα όμως άποψη για την απόδοση δεν έχω καθώς όταν το έβαλα μπήκε κ custom πρόγραμμα μετά από κάποιες μέρες...το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι έχει λιιιιιγο lag περισσότερο απ όσο είχε πριν με το μαμα!!!
  4. 2 points
    Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το Audi Sport Club παρουσιάζει την καλοκαιρινή ενδυμασία 2019. Υπάρχουν διαθέσιμα : T - shirt Το σχέδιο που επιλέξαμε για φέτος αντικατοπτρίζουν το πάθος μας για τα Audi και φέρουν το λογότυπο της λέσχης μας. Το σχέδιο για το T-Shirt ειναι ανεξίτηλη βαφή σε υφασμα dry fit το οποίο δεν προκαλεί εφυδρωση ή κακοσμία. Μεγέθη XS/S/M/L/XL/XXL Η τιμή έχει οριστεί στα 25€. Επίσης για όποιον επιθυμεί παραλαβή μέσω courier - αντικαταβολή (ή και τα δύο) θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση ανάλογα με την περιοχή (κανονική ή δυσπρόσιτη ή εξωτερικού) Η ημερομηνία που λήγουν οι παραγγελίες είναι η 31/5/2019 Για την εξόφληση των ρουχων υπαρχουν 2 τρόποι πληρωμης: 1. Με αντικαταβολή με έπιπλέον χρέωση. 2. Με κατάθεση σε τρ. Λογαριασμό που θα δώθει κατόπιν pm. Οπωσδήποτε μετά την κατάθεση των χρημάτων να στέλνετε pm στο μέλος legend με τα εξής: 1) Nickname, πλήρες ονοματεπώνυμο και διευθυνση αποστολής (εφοσον επιθυμείτε να αποσταλούν ταχυδρομικά) καθώς και τηλ. επικοινωνίας 2) Ημερομηνία & ποσό κατάθεσης ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ *Όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει να μας ενημερώσουν για το μέγεθος/χρώμα του ρούχου ή για τυχόν αλλαγές μέσα στο χρονικό όριο των παραγγελιών, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις. **Εφόσον οριστικοποιηθεί η παραγγελιά, για τους κατοίκους Αθηνών, τα ρούχα θα παραδοθούν κατόπιν ανακοίνωσης σε κάποιο καφέ είτε ταχυδρομικά με αντικαταβολή. Τα μέλη της υπόλοιπης Ελλάδας θα επιβαρύνονται την αποστολή με courier με αντικαταβολή. Τα στοιχεία της αποστολής θα πρέπει να αποστέλλονται με pm στo μελος Legend
  5. 2 points
    Μιας και δε βλέπω κανείς να κάνει κάποιος άλλος το πρώτο βήμα, ας κάνω εγώ το πρώτο σχόλιο: Λοιπόν, ξεκινώντας από τον καιρό, να πω ότι ήμασταν τυχεροί γιατί η μέρα ήταν ζεστή και δε μας έπιασε καθόλου βροχή. Προσωπικά αν και ήρθα με όλη την οικογένεια (μαζί με 2 μικρά παιδιά - 4 ετών και 1 έτους-), μπορώ να πω ότι πραγματικά πέρασα υπέροχα. Είδα πολλά νέα μέλη, αρκετά παλιά μέλη και πραγματικά πολλά διαφορετικά μοντέλα. Απλά διάλεξε τι θες να χαζέψεις!! Από Α3, S3 και Α4 μέχρι RS2, RS4, S5 και S8! Όλα τους πραγματικά ξεχωριστά και δύσκολα να διαλέξεις ποιό ήταν καλύτερο! (φυσικά ακόμα πιο ξεχωριστοί οι ιδιοκτήτες τους ) Το φαγητό στην ταβέρνα ήταν καταπληκτικό αν και οκ, μας άργησε λιγάκι να μας εξυπηρετήσει. Προσωπικά βέβαια δεν το πολυκατάλαβα, γιατί ασχολιόμουν με τα παιδιά (μου). Η θέση της ταβέρνας ήταν πολύ καλή. Είχες θέα όλο το Λουτράκι από τις τζαμαρίες που καθόμασταν. Η ωραία μέρα και ο καθαρός ουρανός έδεναν το τοπίο. Η καφετέρια επίσης ήταν ίσως σε φοβερό σημείο και ιδανικό για να φιλοξενήσει τα πολλά αμάξια μας. Ήταν σε αδιέξοδο με πολύ γραφική και ωραία θέα και "φυσικά" ακρογαλιά μπροστα με θάλασσα για να ξεκουραστεί το μάτι σου. Τα παιδιά μας (όσοι τα έφεραν) μπορούσαν να παίξουν άνετα χωρίς φόβο. Αναμένουμε φωτογραφίες από τον φωτογράφο μας. Φυσικά όποιος έχει τραβήξει φωτογραφίες, μη διστάσει να τις ανέβασει (και έχουν τραβηστεί πολλές, μιας και είδα στο facebook πολλές και ωραίες φωτογραφίες). Μπραβο σε όλους όσους βοήθησαν για να υλοποιηθεί αυτό το event αλλά και μπράβο σε όλους όσους ήρθαν και έκαναν αυτό το event ξεχωριστό!! Σας περιμένουμε στο επόμενο event να περάσουμε πάλι όμορφα!!!
  6. 2 points
    πολυ ομορφο το σ3 σου... μη δινεις και πολυ σημασια στις δυναμομετρησεις ακουγοταν μια χαρα δεν εβγαλε τιποτα περιεργο απο πισω και μετρηθηκε ως 4κινητο που αυξανει τις τριβες κλπ... δεν καταλαβα ποιος εισαι τοτε να συστηθω καλυτερα... το 3200 ειναι μια χαρα για ενα δυναμομετρο που φημιζεται για τα μεγαλα φορτια που ασκει
  7. 2 points
    Όχι ρε, μόνος εννοώ ως τρόπος του γράφειν. 4 θα είμαστε, οικογενειακώς
  8. 2 points
    Εκτός και έχεις ήδη αυξημένες IAT με αποτέλεσμα να σου ρίχνει αβάνς και πίεση, οπότε θα δεις διαφορά και στο δυναμόμετρο, όπως εγώ που είχα κέρδος 24 άλογα με το APR κούλερ, σε stage 2+ όταν οι 60 βαθμοί (στο δυναμόμετρο και παραπάνω) με εξωτερική 26 έγιναν 35, με ίδιες συνθήκες στη μέτρηση αφού μέτρησα πριν και μετά, και βέβαια η διαφορά ήταν παραπάνω από αισθητή στο δρόμο. Σημαντική βέβαια σημείωση, το μαμά κούλερ είναι μικρότερο από το δικό σας κι ας φοράμε ίδιο μοτέρ. Αν δεν έχεις τέτοια θέματα, όπως είπε ο csaris θα πάρεις διάρκεια στο πάτημα και θα κάνεις απανωτά πατήματα χωρίς heatsoak. Είναι καλή επένδυση ένα καλό κούλερ και είναι από εκείνες που μένουν. +1 στα επώνυμα πράγματα.
  9. 2 points
    Σχετικο πολυ το αν αξιζει ή οχι.. Απο ενα σημειο και μετα τα κερδη ειναι πολυ μικρα και δυσαναλογα με το κοστος, απλα σου μπαινει το μικροβιο της βελτιωσης. Το ιντερκουλερ το ιδιο θα μεινει και 600 αλογα ροδες να το κανεις. Προφανως στα 600€ μαζι με σωληνωσεις εννοεις το κινεζικο universal που πιανει στην τραβερσα? Αν εννοεις αυτο, το φορανε πολλοι και σε αμαξια με πολλα αλογα, οποτε πρεπει να κανει δουλεια. Εγω απλα θελω να βαζω επωνυμα πραγματα και δεν το επελεξα το συγκεκριμενο παρολο που το ειχα βρει σε πολυ πιο χαμηλη τιμη απο αυτη που αναφερεις.
  10. 2 points
    Ευχαριστώ mod για το καλωσόρισμα ! εχω γράψει ηδη σε άλλο ποστ ότι περιμένω το αυτοκίνητο μέσα στην Εβδομάδα. Είναι μεταχειρισμένο μεν, όμως μοντέλο του 17 και με λίγα χιλιόμετρα. Είχε κάποιες ελλείψεις, με σημαντικότερη την σύνδεση με τηλέφωνο. Παρήγγειλα και μου έχουνε βάλει ήδη cruise control, καθώς και αισθητήρες παρκαρίσματος. Αυτά είναι τα μόνα που πρόσθεσα, οπότε μην αγχώνεσαι, θα το κρατήσω στα βασικά! Το μόνο σίγουρο είναι ότι Θα μου φανεί διαστημόπλοιο, καθώς μέχρι πρότινος οδηγούσα μία c class W 202, μοντέλο του 1999. Σίγουρα μπροστά για την εποχή της και με αρκετά καλώδια, αλλά η εποχή έχει φύγει μπροστά και πρέπει να ακολουθήσουμε! Θα τα λέμε από εδώ!
  11. 2 points
    Καλώς όρισες Γιάννη στο forum! Αφού ήδη σκανάρεις τις ενότητες για να ενημερωθείς, σε συμβουλεύω να συγκρατηθείς διότι από απλή απορία μπορεί να φτάσεις σε σημείο χωρίς να το καταλάβεις (λέμε τώρα) να κρατήσεις εργοστασιακά μόνο κάνα ντουλαπάκι και τροχούς . Οι συντηρητικοί και παραδοσιακοί (με θεωρώ έναν από αυτούς) είναι λίγοι και "κρυφοί", σαν τους ιλουμινάτι ένα πράγμα Ότι θες ρωτάς, έχε κατά νου και τις ανακοινώσεις συναντήσεων της ομάδας να βρεθούμε και από κοντά να λύσουμε απορίες και μη. Καλοφόρετο και καλοτάξιδο το sedan με το που το παραλάβεις, ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα που έχει βγάλει η Audi κατά την γνώμη μου.
  12. 1 point
    στο είπα και από κοντά Ζήση... Ζήλεψα. Απλά.- Σκέφτομαι σοβαρά να κάνω κάτι αντίστοιχο. Δεν ξέρω ακόμα αν θα είναι βαφή ή θα το ντύσω...
  13. 1 point
    Το συγκεκριμενο δυναμομετρο ειναι (κατα την γνωμη μου) απαραδεκτο ή δεν ξερει να το δουλεψει ο ιδιοκτητης του (απο προσωπικη αποψη), δεν μπορουσε να πατησει το προηγουμενο αυτοκινητο μου λογο σπιναρισματος με 5η ταχυτητα (και οχι με 4η λογο προβληματος του σασμαν) και κοντεψε να μου σκασει τα αμορτισερ (540 αλογα) λογο πιεσης που ασκησε με ιμαντες στον μπροστινο αξονα (να αναφερω επισης οτι πατησε το αυτοκινητο 12φορες πανω στο δυναμομετρο για να καταφερει να το δυναμομετρησει και ανεβασε την θερμοκρασια εισερχομενου αερα στον θεο απο τα πολλα πατηματα και απο τον ελειπη αερα που εχει το συγκεκριμενο δυμαμομετρο) , που κατα τα λεγομενα του ιδιοκτητη εχει μετρησει αυτοκινητα τα οποια εχουν βγαλει 2100 αλογα ιπποδυναμη, ενω δεν μπορουσε να μετρησει το αυτοκινητο μου στα 540αλογα, για να μην πουμε για τα μετρημενα αλογα που ενω εχω βγαλει σε αλλα πολυυυυ αυστηρα δυναμομετρα (με χαμηλοτερη πιεση turbo 2,35bar, λιγοτερη και χειροτερη ποιοτικα μεθανολη και χωρις προσθετα βενζινης) 595 αλογα, εκει εβγαλε 540 αλογα (με περισσοτερη και καλυτερη μεθανολη με πολυ περισσοτερη πιεση 2,7bar και αρκετο σε ml βελτιωτικο βενζινης torco) οποτε το μονο που εχω να πω για το συγκεκριμενο δυναμομετρο ειναι κουκουρουκου και ο καθε ενας ας βγαλει τα δικα του συμπερασματα...
  14. 1 point
    Ειναι παντου το audi club τελικα! Φιλε δεν εχει τυχει να γνωριστουμε απο καμια συναντηση γι αυτο..Να σαι καλα σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια! Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. 1 point
    Έχω παρόμοια εμπειρία από maha με το δικό μου να κάνει παρόμοια αποτελέσματα, και να έχω διάφορα της τάξης των 10 με 20 αλόγων μεταξύ maha και dynapack( αν θυμάμαι καλα) του ανδριανακη. Ή εξήγηση που μπορούσα να δώσω είναι η πλασματική και υπερβολική δόση φορτίου στο αμάξι προκειμένου να φορτώσει την πίεση που πρέπει για να μετρηθεί σε αυτή, γεγονός που όμως όταν δεν γίνει σωστά μπορεί να προσομοιώσεις δυναμομετρηση σε ανηφόρα! Όταν σε συνθήκες δρόμου μετράω το αμάξι μου με logs και αρχείο εύρεσης της ιπποδύναμης, η ανηφόρα βγαίνει πάντα με πολύ λιγότερα άλογα. Αντίστοιχα η κατηφόρα με αρκετά περισσότερα. Γενικά ίσως είναι και ένας εύκολος τρόπος να δηλώνει ένα δυναμόμετρο αυστηρό. Κατά αντίστοιχο τρόπο, όταν πρόκειται για αμάξια που φτιάχνονται στο δυναμόμετρο, μπορείς αλλάζοντας τις παραμέτρους να δείξεις στον ιδιοκτήτη ότι να όλα δείχνουν τέλεια και βγάζεις αλογα
  16. 1 point
    Μικρή ανανέωση.... Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  17. 1 point
    Να μια προφίλ μ..[emoji573] Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  18. 1 point
    Θα τραβαει καλυτερα το αμαξι σου στα απανωτα πατηματα επειδη θα μενει χαμηλα η θερμοκρασια εισαγωγης αλλα και λογω καλυτερης ροικοτητας. Αν το συνδυασεις και με αλλες σωληνωσεις, ειδικα με throttle pipe (εγω εχω το μαμα ακομα) το οποιο εχω διαβασει οτι κατι δινει, θα παρεις ακομα παραπανω κερδος. Ναι, αυτο το ιντερκουλερ που λεω ειναι... Tα επωνυμα παιζουν απο 750€ εως 1200€ + εργασια, με τις μαμα σωληνωσεις. Τι να σου πω τωρα, εσυ αποφασιζεις.
  19. 1 point
    Κλασσικο προβλημα σε αυτα τα μοτερ ειναι αλλαγη ποτενσιομετρου ή η αντικατασταση ολης της πολλαπλης. *Αλλαζεις συνεργειο χθες*
  20. 1 point
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213 Με μια γρήγορη ματιά βρήκα αυτό. Για μένα ξεκινά με ποτενσιομετρο και αν συνεχίζεται κοιτάς για flaps. Φοράς πρόγραμμα;
  21. 1 point
    Εχεις απ όλα τα μοντέλα εκτός από το σωστό 🤔 Μην ρισκάρεις φοβάμαι θα μπλέξεις.
  22. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους ! σημερα μόλις έγινα μέλος και έχω περάσει όλη την ημέρα εξερευνώντας το forum! Καλώς εχόντων των πραγμάτων την εβδομάδα που έρχεται θα οδηγάω a3 sedan 8v, 1.4 και πρέπει να ενημερωθώ! θα τα λέμε από εδώ λοιπόν!
  23. 1 point
    το εγχειρήδιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του κατασκευαστή και μέρος ή ολόκληρη αντιγραφή του απαιτεί έγγραφη έγκριση από την audi. (όπως γράφει στο πίσω μέρος του ). Γι' αυτό και δε βρίσκεις τίποτα δωρεάν. θα σου πρότεινα να πας αντιπροσωπεία και να ρωτήσεις τι τύπος λαδιών προτείνεται για το αμάξι σου (μοτέρ σου) και τι πρόγραμμα συντήρησης υπάρχει. θα μπορούσαν θεωρητικά να σου εκτυπώσουν κάτι τέτοιο. Το θέμα είναι αν θέλουν. ΥΓ: μπορείς να ζητήσεις να αγοράσεις και το manual από την αντιπροσωπεία αλλά δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να κοστίζει. Μία ερώτηση βέβαια είναι και "τσάμπα" μάλιστα.
  24. 1 point
    Χθες τελείωσε την πορεία του σε μία πολύ γνώριμη γι΄ αυτό θέση...πάνω σε αναβατόριο! Ζορίστηκα στον αποχωρισμό γιατί όσο και ριμάδι να ήταν είχαμε ζήσει μαζί 10 χρόνια παρά 2 μήνες και γενικά δένομαι πάρα πολύ με τα αυτοκίνητά μου. Το πιο άκυρο σκηνικό βέβαια είναι ότι σε σχεδόν 5 μήνες αγγελίας, το πήρε ο ένας και μοναδικός που πήρε τηλ. Μέχρι και χθες...που για κάποιο ανεξήγητο λόγο χτύπησε 2 φορές το τηλ και μάλιστα με αρχική τιμή 1000€ πάνω από αυτή που το έδωσα! Το αμάξι πλέον θα κυκλοφορεί στο Αμύνταιο. Ήμουν τυχερός γιατί το παιδί που το πήρε ήταν πολύ τίμιος, συνεννοήσιμος, γνώστης και σίγουρα γουσταρε πολύ αυτό που πήρε. Μακάρι στα χέρια του να είναι όσο πιο απροβλημάτιστο γίνεται. Μέχρι και την τελευταία μέρα πάντως με ταλαιπώρησε. Τον τελευταίο μήνα είχα αναμμένο λαμπάκι αερόσακων που ήταν τελικά καμένος εγκέφαλος (585€ τιμή νέου). Αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο χθες και τελικά δεν έπαιξε 100% σωστά και τώρα αναμένουμε νέο μεταχειρισμένο ώστε να σταλεί Φλώρινα. Εν αναμονή βρωμόγκαζου...δυστυχώς του ίδιου Group...
  25. 1 point
    Ας εγκαινιασουμε το τοπικο για το 2019... Ειπαμε και μεις να ζμπρωξουμε λιγο χιονακι...
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.