Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/28/2022 in all areas

  1. 7 points
    Το 2020 αποχωρίστηκα το Α3 μου. Πολλά συνέβησαν τα τελευταία 2 χρόνια, ήμουν έτοιμος για "μεγαλίστηκες" επιλογές όπως RS3, RS6 V10, ακόμα και S8 d4, όμως τελικά το νεανικό μου όνειρο με κέρδισε αυτή τη φορά, μιας και δε με άφησε να ησυχάσω! Όπως έχω πει πολλές φορές άλλωστε: Κάποια όνειρα είναι για να γινονται πραγματικότητα. RS4 B7 και μάλιστα avant το επόμενο αμάξι για τα επόμενα χρόνια και μάλιστα με το.....σωστό (για μένα) πακέτο εξοπλισμού.
  2. 3 points
    Μετρημενη μπροστινη οεμ αντιστρεπτικη 22.5mm Και πισω 21.0 mm Τοποθετηθηκαν οι H&R 26mm μπροστα και 22mm πισω Και σηκωσα και λιγο το αμαξι σε υψος ανεβασα ενα εκατοστο μπροστα και πίσω. Το αμαξι εσφιξε, εγινε λιγο πιο σφιχτο στις χαμηλες ταχυτητες και σε καποιες περιπτωσεις φαινεται λιγο πιο αποτομο. Στον δρομο σε κυληση ειναι σχεδον το ιδιο με πριν. Μαζι με αντιστρεπτικες αλλαξαν ακρομπαρα ημιμπαρα και ζαμφορες. Και καποιες εργασιες καθαρισμου Βασικα ξηλωθηκαν τα παντα μπροστα απο γεφυρα ψαλιδια για να μπει. Αξιζε τον κοπο.
  3. 3 points
    Ναι σε αυτό το αμάξι αναφέρομαι αν και σιγά σιγά, λόγω των εκτενών βελτιώσεων που έγιναν στο συγκεκριμένο όχημα, έχασε τον (ωραίο για μένα) χαρακτήρα του. Δυστυχώς όσο "σεντόνι" και να γράψω, δύσκολα μπορώ να το περιγράψω χωρίς να κουράσω στο αναγνώστη. Θα σταθώ μόνο στο ότι το δικό μου όχημα θα προσπαθήσω να το κρατήσω όσο πιο κοντά στον χαρακτήρα του οχήματος... Είμαι απόλυτα συνειδητοποιημενος στο τι αγόρασα και με τι επέλεξα ως (πραγματικά) καθημερινό μου όχημα. Ειδικά με τα οχήματα τύπου V και πολυκύλινδρων, πόσο μάλλον για οποιοδήποτε σπορ/motorsport αυτοκίνητο, είναι δεδομένο πως αναγκαστικά λόγω χώρου κατεβαίνει μοτέρ για οποιαδήποτε σοβαρή εργασία πέραν των service. (πιο πολύ πρόβλημα/ταλαιπωρία είναι για το μάστορα που κάνουν λες και ήρθε η καταστροφή) Από την άλλη πόσες φορές κάνεις αυτές τις σοβαρές εργασίες? (που αν το χειριστείς λίγο έξυπνα, με το που κατέβει το μοτέρ, αλλάζεις και ό,τι αναλώσιμο βλέπεις, οπότε δεν ξανα-ασχολείσαι για αρκετό καιρό με αυτό) Τέλος, γνωρίζω πως δεν είναι ό,τι γρηγορότερο κυκλοφορεί στο δρόμο αν και με 4,9sec 0-100km/h δεν το κατατάσεις στα αργά ή έστω ικανοποιητικά οχήματα , ούτε το 100-200km/h σε 10sec το λες κακό. ΥΓ: έχοντας την τύχη να έχω οδηγήσει και πολύ γρηγορότερα οχήματα (με 700 και 800 αλλά και 900ps), τελικά αυτή την παραπάνω δύναμη από τα 4kg/ps (420ps στα 1700 κιλά), πέραν του εγωισμού και "ποιός την έχει μεγαλύτερη την ιπποδύναμη", δεν ξέρω αν τη χρειάζομαι πραγματικά ώστε να είμαι ικανοποιημένος.
  4. 2 points
    Καλημέρα στην παρέα. Με λένε Γιάννη και είμαι φίλος του Γιώργου Κάβουρα. Έχω στην κατοχή μου ένα Seat Leon 5F (mk3) 1.8 EA888 gen.3 FR σε ασημογκρί. Η Seat το ονομάζει Urban Silver, η Audi το λέει Florett Silver αλλά η κωδική ονομασία εντός του ομίλου είναι LZ7G. 5 χρόνια σχεδόν με συντροφεύει από καινούριο και αυτή τη στιγμή είναι πρώτο στάδιο και με κάποια άλλα πραγματάκια επάνω. Θα χαρώ να τα πούμε και σε κάποια συνάντηση μιας και χθες μπήκα βόλτα στο RS4 του Γιώργου.
  5. 2 points
    Καλώς ήρθες στην παρέα μας!!! Μόνο μην κάνεις το λάθος κ περάσεις τον κάβουρα σε κανένα φιλικό πάτημα γτ μετά δεν θα είναι φίλος σου!!!! [emoji23][emoji23][emoji23]
  6. 2 points
    Καλησπερίζω την παρέα. Σα νέο μέλος περνάω απο το αντίστοιχο θέμα για να συστηθώ. Είμαι ο Buble με Seat ibiza (ταπεινο 1.4 101ps), αγορασμένο δεύτερο χέρι. Το έχω απο το 2006. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Θέλω να αναβαθμιστώ όμως και γι' αυτό μπήκα να διαβάσω σκέψεις και απόψεις περί.........audi.
  7. 2 points
    Χμ....δύσκολη ερώτηση, χωρίς πολλά δεδομένα. Με τι τούρμπο? Θα στροφάρει το μοτέρ πάνω από τις 7000rpm για να πετύχεις τα 600 άλογα? (υποθέτω πως ναι) Αν ναι, το κόστος πάει στη στρατόσφαιρα... Γιατί? Γιατί πρακτικά θέλουν ΟΛΑ τα πράγματα του μοτέρ πέταμα, εκτός από το μπλοκ. Υπερκυβισμός θα "παίξει" ή απλά άντε...ό,τι πάρει από τα πιστόνια? Μιλάμε για κόστη πάνω από 7.000€ συνολικά (για να βάλεις σοβαρά πράγματα πάνω), να καταργήσεις μεταβλητό χρονισμό αν πας πάνω από τις 7500rpm κοκ. Επίσης αν είναι χειροκίνητο, γρήγορες αλλαγές μετά τις 6500-7.000rpm τις ξεχνάς, οπότε πρέπει να σκεφτείς αν θες/μπορείς/πρέπει να το κάνεις και DSG. Αν όχι, μένεις με ένα ωραίο μεν μοτέρ με απόδοση 600ps αλλά για 1 ταχύτητα, μιας και πρέπει να κάνεις αργές αλλαγές ώστε να πέφτουν οι στροφές 6500 και κάτω ώστε να μπορείς να κουμπώσεις την επόμενη ταχύτητα. Άρα χάνεις κάθε νόημα αναβάθμισης στα 600ps (λέω εγώ βέβαια). Φυσικά ξεχνάς την αξιοπιστία, ευκολία χρήσης,, φιλικότητα χρήσης (λόγω lag, βαρύ συμπλέκτη αν το κρατήσεις χειροκίνητο) και την καθημερινή χρήση (τεράστια μπεκ = πολύ υψηλή κατανάλωση ακόμα κι όταν απλά κινείσαι σε ρυθμούς χαλαρής βόλτας). Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ξεχνάς τις εκκινήσεις!! Εκτός αν θες να "ταξιδέψεις" το πίσω διαφορικό ή κανέναν ημιαξόμιο... Στα παραπάνω κόστη δεν έχουμε υπολογίσει intercooler-εξάτμιση και ίσως και αερόψυκτο (πλέον) ψυγείο λαδιού... (και λαδιού DSG αντίστοιχα αν το κάνεις DSG). Αν είσαι έτοιμος για τέτοιους συμβιβασμούς, go for it που λένε και στο χωριό μου. Η πλατφόρμα του S3 8P έχει δει πολλές τέτοιες υλοποιήσεις!! ΥΓ: Δεν ξέρω τι έχεις κάνει στα περιφερειακά του οχήματος, αλλά αν ανέβεις στα 600 άλογα, οφειλεις για την ασφάλειά σου να υπολογίσεις στο budget σου και φρένα και ανάρτηση. Τα εργοστασιακά φρένα του S3 είναι τέλεια για ως και 450 άλογα, αλλά όταν έχεις 600 άλογα δεν "φτάνουν". Κι αυτό γιατί πιάνεις 200-250km/h πολύ πιο εύκολα από ό,τι πιάνεις με τα 350-400-450 άλογα, οπότε και τα φρένα βγαίνουν off μετά από 1-2 φρεναρίσματα (γιατί δεν μεσολαβεί κάποιος σημαντικός χρόνος για να ξαναπιάσεις 200 και 250km/h, που τα εργοστασιακά φρένα χρειάζονται για να κρυώσουν). Αντίστοιχα και για την εργοστασιακή ανάρτηση, τη φόρτισή της στις υψηλές ταχύτητες ή σημαντικές μετατοπίσεις βάρους σε υψηλές ταχύτητες. ΥΓ2: χωρίς να θέλω να σε αποθαρρύνω, όσους ξέρω που το έκανα σταδιακά 450ps -> 500ps -> 600ps -> 800ps (προσωπικά ξέρω 4 άτομα), όλοι τους μου έχουν πει κατα καιρούς ότι αν μπορούσαν να γυρίσουν πίσω, θα το κρατούσαν στα 400ps (ΦΠΕ δηλαδή). Σε αυτά τα άλογα το αμάξι ήταν στο χρυσό στάδιο βελτίωσης. Πατάς όλη μέρα, δύναμη σε όλες σχεδόν τις στροφές του κινητήρα, δε αγχώνεσαι κάθε φορά που πατάς γκάζι αν "έφυγε" κάτι στην "κόντρα" κτλ. Αλλά από την άλλη, μπορεί να τα λένε αυτά γιατι στα 800ps για παράδειγμα, οι συμβιβασμοί ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ πολλοί και κουράστηκαν. Ποιός ξέρει? Ό,τι κι αν αποφασίσεις, εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε να επιλέξεις το καλύτερο για σένα!!!
  8. 2 points
    Αν πέφτει η πίεση στην υψηλής σαν σύμπτωμα ρίξε και μια αλλαγή στον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου πάνω στην μπεκιέρα...... Αυτά τα μπουρδέλα τα παίζουν και δεν βγάζουν πουθενά βλάβη.
  9. 2 points
    Αυτό λέγεται κλιμακτήριο
  10. 2 points
    Καλησπέρα φίλε! Εγώ έχω revlimit και έχω περάσει από όλα τα επίπεδα: - μόνο πρόγραμμα - φίλτρο-προγραμμα-εξάτμιση - αλλαγή τούρμπο ΙΗΙ (από Golf 6 GTI) = ~280ps - αλλαγή τούρμπο σε κο4-064 (από S3 8P) = ~370ps Ως λειτουργία (γιατί πες στο τέρμα γκάζι όλα τα προγράμματα καλά είναι), η ευχρηστία ήταν "σαν εργοστασιακό". Δεν έκανε σκαλοπάτια. το αμάξι δεν έκαιγε άσκοπα παραπάνω (μη σου πω και λίγο λιγότερο όταν δεν το πάταγα), το γκάζι είχε "γλυκιά" λειτουργία και ομοιόμορφη. Σίγουρα υπάρχουν κι άλλα προγράμματα και προγραμματιστές, αλλά προσωπικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος από τον τρόπο που λειτουργούσε (και πιστεψέ με, είμαι ιδιαίτερα περίεργος με το πως λειτουργεί το αμάξι).
  11. 1 point
  12. 1 point
    Ακριβώς αυτό ήταν και το σκεπτικό του μηχανικού μου στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε πριν του το στείλω. Αλλά δεν ξέραμε ή πιο σωστά δεν έβλεπα , πως τελικά είχε μικρή διαρροή και η αντλία(άλλο κομμάτι αυτό).
  13. 1 point
    Μοσχατο θέλει κανονικα, αλλά το ζητημα ειναι οτι δεν έχει συντηρηθεί σωστά ο δρόμος εκεί και είναι ψιλοεπικίνδυνα σε καποια σημεια. Αλλιως κανεις το γυρο της λίμνης απο πεζουλα.... Και με το νεο τμημα νεοχωρι μπελοκομυτη αν ειδα σωστα που κατεβαινει χαμηλα παραλια λιμνης.
  14. 1 point
  15. 1 point
    Λόγω πιεσμένου προγράμματος μου σήμερα κατάφερα και έστειλα το αμάξι συνεργείο με οδική. Θερμαοστατης είναι η διάγνωση, αλλά υπάρχει θέμα και στην αντλία με μικρή διαρροή. Οπότε αλλάζω όλο το σετ που έτσι κι αλλιώς απ'οτι μου είπε ο μηχανικός πάει όλο μαζί. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά!
  16. 1 point
    Τώρα το μόνο που χρειάζεται είναι στροφηλικια
  17. 1 point
    βλέπω η χαβαλέ κίνηση σε έχει στιγματήσει!!!!
  18. 1 point
    Καλησπέρα Κάβουρα! Όχι ποτέ δεν είχα τρακάρει, προφανώς κάπου θα είχε βρει από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και θα είχε στραβώσει λίγο η μετώπη (ούτε καν φαινόταν, μη φανταστείς κάτι). Εγώ ούτε που το είχα δει φαντάσου. Και οι ίδιοι είπαν ότι δεν πρόκειται για τρακάρισμα σε καμία περίπτωση, απλά για μετακίνηση από κάποια πίεση κάπου που βρήκε κατά το παρκάρισμα. Τον καθαρισμό των μπεκ όχι δεν τον ζήτησα εγώ, ούτε το στέγνωμα των φώτων ούτε το ρύθμισμα. (εννοεί ότι ένα φως είχε λίγη υγρασία μέσα και το άνοιξαν και το καθάρισαν και όσον αφορά τη ρύθμιση εννοεί ότι μετακίνησε τον προβολέα ώστε να χτυπάει στην ευθεία).
  19. 1 point
    Έτσι! υπάρχει μία τάση προσηλυτισμού. Από ιταλός->ισπανός, σε βάλαμε στο vag group, οπότε επόμενη αγορά audi!!! Καλές βόλτες Γιάννη και ό,τι χρειαστείς, εδώ θα είμαστε να σε βοηθήσουμε. ΥΓ: άλλωστε τα αμάξια είναι για να μας ενώνουν και όχι να μας χωρίζουν, σε όποια μάρκα κι αν ανήκουν (τα αμάξια και τα συναισθήματά μας)!
  20. 1 point
    Ευχαριστω πολυ για την απάντησή σου.Το αμάξι πλέον είναι dsg. Το έχω σκεφτεί να το φτιάξω σε 2 στάδια. Πρώτα το μοτέρ και έπειτα περιφερειακά τουρμπο( κατά προτίμηση κάτι σε g25-660 κλπ. Εννοείται έχω και τις αναρτήσεις φρένα στο μυαλό μου όπως έχω και στο μυαλό μου το αμάξι να ρυθμιστεί με άγραφο. Τώρα από εκεί κ πέρα για το τι θα γίνει σύντομα θα μιλήσω και με τον μάστορα. Απλά ήθελα να είχα μια ιδέα.
  21. 1 point
    Νέα πατήματα... Λίγες μέρες μετά την παραπάνω μηχανή, μόνος στο αμάξι πέτυχα κι άλλη που όπως περνούσα από το άλλο ρεύμα ακουγόταν σαν F1. Αφού έκανα επιτόπου να δω τι σκ@τά ήταν γιατί έχω ακούσει πολλές αλλά τόσο F1 πρώτη φορά. Αναγκαστικά το πήγα κομμάτια για λίγα λεπτά ελπίζοντας να μην πυροβολεί τα φανάρια. Κίνηση ευτυχώς ανύπαρκτη γιατί αλλιώς δεν θα γύρναγα καν. Τελικά τα κατάφερα φτάνω πίσω του με λάδι κοντά στους 100 που σημαίνει κλιματισμός και power throttling μία ανάσα μακριά. Εκεί στάθηκα τυχερός γιατί ακολούθησαν 2-3 κοντινά φανάρια που απ΄ ότι φαίνεται ο rider δεν πυροβολούσε και μου δωσαν χρόνο να κρυώσω. Σε κάποια φάση γυρνάει με βλέπει και πατάει μπροστά μου και πέταξε φλόγες, οπότε μια χαρά πετύχαμε και decat μηχανή δε μας έφτανε ο ήχος. Εννοείται δεν είμαι μλκας, μόνο στάση θα τον πήγαινα αυτόν. Επόμενο φανάρι κάθομαι δίπλα, λάδι πλέον οκ, ετοιμάζω συστήματα κτλ και πατάω. Αυτόν τον άκουσα να πατάει μισό sec μετά. Του ρίχνω 3 στο κεφάλι, με κλειδώνει, αρχίζει να μαζεύει αλλά όχι όσο γρήγορα περίμενα και στα 180 είναι 1 αμάξι πίσω μου. Ακολουθεί στροφή την οποία πήρα χαλαρά, βγάζω φλας γιατί είχε διχάλα και έπρεπε να αλλάξω και τον βλέπω και αυτόν να κόβει και να βγαίνει μαζί μου. Τον έχω τώρα ακριβώς πίσω μου, ο οποίος μάλλον ήθελε ρεβάνς γιατί ισιώνει και πάλι ο δρόμος και δεν με περνάει. Εντάξει δεν ξαναπάτησα τι να πατήσω ρολλ 100; Με ακόμη 100 άλογα ευχαρίστως. 😁 Πάντως ακουγόταν πολύ πιό δυνατός από ότι φάνηκε, και επειδή είχα πρόσφατα πατήσει με GSX-R περίμενα κάτι αντίστοιχο μην πω και ακόμα πιό γρήγορο. Μέτρησα την πρώτη ήττα μετά το καλοκαίρι του 2021 από TTS μάλλον stock turbo αν κρίνω από το turbo flutter, αλλά καλό K04, λογικά θα έπαιζε στα 400 και αυτός όπως ένας άλλος που είχα γράψει με τον οποίο είμασταν κοπίο και είχε δηλώσει 400, που του είχε κάνει και εντύπωση επειδή του ρίχνω κοντά 200 κιλά και είχε αναρωτηθεί αν φοράω πρόγραμμα. Τέλος πάντων στο πρόσφατο που έκανα τώρα δεν μίλησα με το παιδί, αλλά το αποτέλεσμα ήταν πολύ κοντά σε εκείνο. Πάτημα από 3η 80-90 μέχρι 200 δικάβαλος εγώ μόνος αυτός (ενώ με το άλλο είμασταν μόνοι και οι δύο), ήμουν περίπου μισό αμάξι μπροστά όταν ξεκινήσαμε αλλά πάτησα με καθυστέρηση μισό sec, οπότε ήρθε δίπλα και πηγαίναμε κοπίο μέχρι τα 160, όπου άρχισε αυτός να περνάει μπροστά με αργό και σταθερό ρυθμό. Στα 200 ήταν 1 μπροστά. Συνήθως σε τέτοιο πάτημα το έξτρα άτομο "κοστίζει" 1 αμάξι οπότε μιλάμε για μικρές λεπτομέρειες μεταξύ των δύο TTS. Με το άλλο (μονοκάβαλοι) είμασταν φωτοτυπία. Μέχρι στιγμής οι ήττες σε σωστό πάτημα από οταν αγόρασα το αμάξι είναι από δύο GTR, ένα Impreza STI big turbo και τώρα το TTS, έστω και με δικό μου έξτρα άτομο. 4η ήττα λοιπόν από το καλοκαίρι του 2020. EVO 8 decat πάτημα 3η 80-90 μέχρι 210-220, δικάβαλος εγώ, αυτός ήταν λέει 4 άτομα μέσα, πολύ σκούρα φιμέ δεν φαίνονταν τίποτα πίσω, μπροστά μόνο που κατέβασε παράθυρο και μιλήσαμε μετά το πάτημα. Απ΄ότι κατάλαβα πρέπει να με περίμενε να πατήσω για να πατήσει οπότε ας πούμε ότι πάτησε μισό sec μετά. Του κάνω γρήγορα 1,5 αμάξι, στη συνέχεια με πιό αργό ρυθμό και άλλο 1, κλειδώνει η διαφορά και μένει εκεί. Στις αλλαγές δεν κέρδιζα. Αν ήταν όντως 4κάβαλος και δεν περίμενε να πατήσω πρώτος, λογικά με -2 άτομα θα ήταν μπροστά. Δεν ρώτησα άλογα δυστυχώς, δεν υπήρχε χρόνος. Πάντως βγάζοντας τον παράγοντα βάρος επιβαινόντων, καθαρά σαν βάρος αμαξώματος το περνάω γύρω στα 150 κιλά (1490 κιλά το EVO 8 σύμφωνα με το fastestlaps) αλλά από την άλλη αυτό έχει τις απώλειες της μόνιμης τετρακίνησης. Πλεονέκτημα αυτό στα κιλά και εγώ στις απώλειες λοιπόν, γιατί η Μερσεντές είναι στο 16% ενώ αυτό υποθέτω στο 25%. Για να έχουμε λοιπόν ίδιο power (at wheels) to weight, θα πρέπει το EVO να είναι ~420 άλογα. Οπότε έτσι έχουμε 370 ρόδα / 437 μοτέρ η Μερσεντές (όπως έχω ξαναπεί δυναμομετρημένα από 2 κατόχους σε Αγγλία και Αυστραλία σε Maha MSR 500 linked dyno) και ~340 ρόδα πρέπει να είναι ένα EVO που βγάζει 420 μοτέρ. Αν κάνω κάποιο λάθος ας με διορθώσει κάποιος αλλά τόσο υποθέτω κοστίζει σε απώλειες η μόνιμη τετρακίνηση. Από κει και πέρα το συγκεκριμένο είχε και +2 άτομα παραπάνω οπότε μάλλον μιλάμε για 450+ άλογα γιατί αν ήταν 420 θα του άνοιγα συνέχεια, ενώ η διαφορά κλείδωσε. Βέβαια είναι και οι καμπύλες του καθενός δεν είναι ένα σκέτο νούμερο, οπότε τρέχα γύρευε. Ωραίο πάτημα πάντως και μπράβο στο ακομπλεξάριστο παιδί που πατάει 4κάβαλος.
  22. 1 point
    Μεγειά σου Γιώργο, καλά, ασφαλή, απροβλημάτιστα, ταξιδιάρικα, βολτάδικα, γρήγορα (και αργά, όπως γουστάρεις εσύ) πολυτελή και πρεστιζάτα χιλιόμετρα. Ένα από τα τελευταία ICE legends, πριν ακόμα και το downsizing.
  23. 1 point
    καλημέρα! Όχι, δεν χαλάνε εύκολα. Ειδικά οι αντλίες υψηλής (αν βάλεις γνήσια) βγάζουν περίπου 120.000km εκτός κι αν είναι ελαττωματική (δεν έχω ακούσει-διαβάσει κανέναν με τέτοια περίπτωση, αλλά μπορεί να είσαι ο πρώτος)
  24. 1 point
    Όχι, δεν κατάλαβες, δεν αναφερόμουν στα πάθη του οδηγού αλλά του κινητήρα... Σχεδόν ότι πεις να αλλάξεις θέλει κατέβασμα κινητήρα... Καταναλώσεις τις είδες ήδη. Πέραν αυτών, το αμάξι είναι εκείνο που φορούσε ένα σκασμό πράματα και είχε γίνει κομπρεσσορατο;
  25. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους, σκέφτομαι να αγοράσω το Α4 Β7 1.8 turbo quattro, με σκοπο να το κανω ολο look sline, εσωτερικα και εξωτερικα... Ηθελα να ρωτησω πως λεγονται οι ζαντες στην φωτογραφια και που μπορω να τις βρω, και που μπορω να βρω μπρος προφυλακτηρα sline... ευχαριστω εκ των προτερων
  26. 1 point
    Καλησπέρα, εντελώς κατά προσέγγιση, turbo θες 1500, εξάτμιση 1000, χταπόδι 600, εξτερναλ 400, μπιελες 600+-, πιστόνια 700+, ic 600+, εισαγωγή 1000+, κιτ φιλτροχοανης 350+, βίδες κεφαλής και στροφάλου 600+, βαλβίδες ελατήρια 1000+-, αντλία πίσω και μπροστά 1000+. Βάλε δισκοπλατο, κάνα boost controller και τα αναλώσιμα (λαδια φλαντζες μέταλλα) και είσαι άνετα πολύ πάνω από 10000€
  27. 1 point
    Καλορίζικο Γιώργο! Καλοτάξιδο και καλες 8αρες! Άσχετα με τα πάθη και τις χαρές του συγκεκριμένου κινητήρα, τα οποία στην τελική τα ζυγίζει ο καθένας με την τσέπη του (και την υπομονή του ίσως), προσωπικά ζηλεύω σε αυτό το αμάξι την εμφάνισή του, οπως και στο Β5. Τα φουσκωμενα φτερά του είναι έρωτας και το κάνουν να μην περνάει απαρατήρητο!!! Εύχομαι να το χαρείς μέχρι τελευταίας ρανίδας της 100αρας βενζίνης του...
  28. 1 point
    Καλησπέρα φίλε! Δε χρειάζεται ούτε υπερκυβισμός ούτε σφυρίλατα πιστόνια-μπιέλες από αυτά που αναφέρεις, ούτε μπεκ (θεωρητικά). Κ04-064 και είσαι στα χαμηλά 400άρια. Διάβασε εδώ: νομίζω θα σου λυθούν πολλές απορίες. Και δεν είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που το έκανε αυτό το setup. Τέλος στην αρχική σελίδα, έχω κάνει "περιεχόμενα" ώστε να βρεις αυτό που θες (αν θες να δεις για ανάρτηση, φρένα κτλ ή ό,τι άλλο είχα κάνει στο αμάξι*) * το αμάξι πουλήθηκε το 2020 με 200.000km χωρίς κανένα πρόβλημα (χαμηλή συμπίεση, να χάνει λάδια από κάπου κτλ) στον επόμενο ιδιοκτήτη, οπότε δεν υπάρχει θέμα αξιοπιστίας όσο σέβεσαι το αμάξι.
  29. 1 point
    καταλύτη βάζεις καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο οι σωλήνες είναι απλά σωλήνες , βάζεις καινούριους τι νόημα έχει απλά πας σε εξατμισά και παίρνεις τιμές , το έχεις κάνει !!!???
  30. 1 point
    Δες το βιβλίο του αυτοκινήτου για ποιον τύπο λαδιού πρέπει να βάλεις και πόσο παίρνει με φίλτρο και χωρίς. Λάδι προσωπικά χρησιμοποιώ mobil 1 esp 5w-30 από κατάστημα που έχω ελέγξει ότι αγοράζει απο τον επίσημο διανομέα mobil Ελλάδας
  31. 1 point
    παίζει ασύρματα ναι. USB μου έβγαλε μέσα στο ντουλαπάκι (και χωρίς τρύπα, μιας και είχε κάπου χώρο να το περάσει).
  32. 1 point
  33. 1 point
    Δε θυμάμαι καθόλου κόστος αλλά η διαδικασία ήταν αρκετά απλή. Σα χρόνος ήταν καμια ώρα? Λύσε-δοκίμασε-δέσε, "έφυγες".
  34. 1 point
    Καλησπέρα Γιάννη! Η παροχή της Κ04-023 (πιθανόν αυτήν εννοείς) σε λογικές πιέσεις φτάνει μέχρι τα 270+- άλογα. Με εκκεντροφορους ατμοσφαιρικους θα ανέβεις άλλα 5-10 άλογα μετατωπιζοντας παράλληλα την δύναμη κάποιες στροφές πιο ψηλά. Σκασμένη τέτοια τουρμπινα έχει ξεπεράσει και τα 300hp αλλά για λίγα πατήματα γιατί την περιορίζει το μαντεμι που σε μεγάλες πιέσεις πυρωνει και η τουρμπινα γίνεται σεσουάρ. Η διαφορά του στοκ με το 1ο στάδιο + εκκεντροφορους είναι τεράστια... Η διαφορά του πρώτου σταδίου σε σχέση με την προσθήκη εκκεντροφορων, θα είναι αισθητή μεν αλλα μην περιμένεις τρελη διαφορά και σίγουρα θα την συνηθίσεις γρήγορα...
  35. 1 point
    Εμένα μου ήρθε μια ιδέα το εχω δει σε bmw εχουν προζεκτορες με το λογκο τους στους καθρέφτες κάτω , Αν κάνω με ντρεμελ κάτω τους καθρέφτες και τα περάσω εχω δει να κάνουν έτσι με aftermarket 360 κάμερες Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk
  36. 1 point
    Ωραίο αποτέλεσμα. Μόνο μία παρατήρηση. Εμένα το αμάξι είναι του 2016 και έχει φώτα επιβίβασης (απλά δεν έχουν logo audi - δε θα μου άρεσε προσωπικά κιόλας) από το εργοστάσιο και στις 4 πόρτες (και κόκκινο στο πλάι και λευκό στο κάτω μέρος) Οπότε αυτό που θέλω να πω είναι πως υπάρχουν και στα πρώτα Α3 8V τα φώτα, απλά επειδή είναι extra εξοπλισμός, δύσκολα θα το βρεις (όχι απίθανο). edit: Συγνώμη, είναι 136€ για 2 φώτα με logo ή για 4?
  37. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους, Μετά από ώριμη σκέψη και έχοντας δώσει το προηγούμενο αμάξι μου (εδώ), έγινα κι εγώ ένας από αυτούς τους...."ντιζελάτους" (που λένε και στις "κακές" παρέες). Παραθέτω φωτογραφίες: Ξέρω πως κάποιους (που με γνωρίζουν καλύτερα εδώ μέσα) τους ξάφνιασα λίγο με την επιλογή (έφυγες από ένα αμάξι με 350ps και πήγες σε diesel με 110? Πώς το έκανες αυτό?), όμως η οικονομική πρόταση που έγινε για αυτό το αμάξι ήταν τέτοια που δεν μπορούσα να πω όχι. (ήταν τόσο χαμηλή η τιμή που θα μπορούσα πχ να το πουλήσω απευθείας και να βγάλω και χρήματα - πράγμα που δε θα γίνει για πολλούς λόγους) Σκεπτόμενος επίσης πιο καθαρά θα μπορούσα τώρα να απεγκλωβιστώ από ένα "υποχρεωτικά οικογενειακό αμάξι", και ίσως....λέω ίσως να αγοραστεί κάτι πιο ιδιαίτερο ως προσωπικό μου όχημα. Καλά να είμαστε και θα έχω καιρό να το επεξεργαστώ, να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σας (όσοι έχετε όρεξη - να λυπάστε τους φίλους μου να ξέρετε... ) και να οργανώσω τα επόμενα βήματα πιο χαλαρά.
  38. 1 point
    Μάγκες καλησπέρα! Αυτό το DIY είναι πολύ συγκεκριμένο και αφορά τη τοποθέτηση των facelift διακοπτών σε prefacelift κλίμα όπως και το απαραίτητο τριμάρισμα για να χωρέσει το prefl κλίμα στο 2din πλαίσιο. Οι περισσότεροι που κάνουν τη μετατροπή από 1din σε 2din συνήθως δεν ασχολούνται με το facelift κλίμα, αφού επιλέγουν απλά να τριμάρουν το ήδη υπάρχον. Σε αυτό το thread θα δείτε αναλυτικές οδηγίες για το πως θα ταιριάξετε στο prefl κλίμα, το βασικό στοιχείο που κάνει τη διαφορά στο fl, δηλαδή τους chrome διακόπτες. Θα μου πείτε και γιατί να μην βάλω απευθείας το fl κλίμα? Γιατί σε μοντέλα παλιότερης παραγωγής του 2007 το AC απλά δε λειτουργεί (είναι 100% αποδεδειγμένο, το είδα και εγώ στην πράξη, εξ' ού και το DIY) Γνωρίζοντας το αυτό πριν αγοράσω το κλίμα, εν τέλει το αγόρασα ώστε να παλέψω το ενδεχόμενο να κουμπώσω τη νέα πρόσοψη με την παλιά μονάδα. Η προσπάθεια αποτυχημένη (ο ηλεκτρολόγος μου αποδείχτηκε λιγότερο..'γάτα' απ' όσο πιστεύαμε και οι δύο) οπότε αποφάσισα ότι δεν αξίζει τελικά το ρίσκο (ίσα ίσα μπορεί να ήταν καταστροφή αν δεν πετύχαινε-απαιτεί ακριβή λεπτοδουλειά σε motherboard κλπα) οπότε ξεκίνησα αυτό το DIY, πετυχαίνοντας 100% λειτουργικότητα και σαφή αναβάθμιση από αισθητικής πλευράς. Τελοσπάντων, για να μπούμε στο ψητό.... Κατ’ αρχάς χρειαζόμαστε το prefl και το fl κλίμα (αν βρείτε να πωλούνται μόνο οι διακόπτες ακόμα καλύτερα) Εγώ το αγόρασα ολόκληρο γιατί πήγαινα για τη φουλ μετατροπή. Έπειτα χρειαζόμαστε τα εργαλεία που θα δούλεψουμε: Βασικά: 8άρι torx, πένσα, μικρό κατσαβιδάκι & γυαλόχαρτο (budget version, το ιδανικό εργαλείο είναι το dremel το οποίο δεν είχα) Προαιρετικά για κάποιες λεπτομέρειες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επίσης και μια δεύτερη πένσα (μυτερή), κοφτηράκι και λίμα. (prefl μονάδα) Αρχικά ξεβιδούμε με το torx τις 8 βίδες από το καπάκι. Στη συνέχεια προσεχτικά σηκώνουμε τα δύο πλαστικά από το πάνω μέρος και τραβάμε προς τα έξω. Μετά ξεβιδώνουμε 6 ακόμα βίδες από τη motherboard. (fl μονάδα) Ξεβιδώδουμε τις 6 βίδες από το καπάκι και ακόμα 6 από τη motherboard. (μην ψαρώνετε, τράβηξα τη φώτο κατά λάθος μετά το ξεβίδωμα :P) Έπειτα με ένα μικρό κατσαβιδάκι και τραβώντας ταυτόχρονα τον διακόπτη προς τα έξω (από την μπροστινή μεριά) προσεκτικά ξεμπλοκάρουμε τα μικρά μαύρα πλαστικά. Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία και για την prefl μονάδα. To αποτέλεσμα θα είναι αυτό: Όπως θα διαπιστώσουμε, το prefl έχει στη μέση αυτά τα πλαστικά κυκλάκια τα οποία προεξέχουν αρκετά σε αντίθεση με το fl. Θα πρέπει να τα κόψουμε ώστε να μπορέσουν οι fl διακόπτες να ‘κάτσουν’ πάνω. Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα με μια πένσα. Η εικόνα που θα έχετε θα είναι περίπου αυτή: SOS όταν θα έχετε τελειώσει με τα ‘χοντρά’ χρησιμοποιήστε ένα κοφτηράκι για τις τελευταίες λεπτομέρειες και μετά ένα μικρό κομμάτι από γυαλόχαρτο για να λειάνετε τις επιφάνειες. Διαφορετικά ίσως έχετε θέματα μετά με την κίνηση στους διακόπτες. Το έπαθα γι’ αυτό σας το λέω. Αρχικά ψιλοκόλλαγαν, αλλά μόλις λείανα τις επιφάνειες, δούλεψαν τζάμι. (*** σε αυτό το σημείο ξεκινάει η διαδικασία του τριμαρίσματος την οποία θα διαβάσετε στο τέλος του ποστ, όσοι το έχετε κάνει απλά συνεχίζετε με τους διακόπτες***) Στη συνέχεια θα παρατηρήσουμε ότι τα fl ‘δαχτυλίδια’ είναι πιο κοντά από τα prefl και γι' αυτό το λόγο δεν κουμπώνουν στην παλιά μονάδα. Θα πρέπει να συνδυάσουμε τους νέους διακόπτες με τα prefl δαχτυλίδια. Για να αφαιρούμε τα δαχτυλίδια από τους fl διακόπτες, σπρώχνουμε προς τα μέσα πάρα πολύ προσεκτικά τα μικρά πλαστικά ενώ παράλληλα τραβάμε προς τα έξω τους διακόπτες. Για να αφαιρούμε τα δαχτυλίδια από τους prefl διακόπτες, τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα, αφού απλά τραβάμε προς τα έξω το μπροστινό πλαστικό. Μπαίνοντας στην τελική ευθεία, αφού έχουμε τοποθετήσει ήδη το λευκό πλαστικό με το ελατήριο στο πίσω μέρος το οποίο τραβάμε ελαφρώς προς τα έξω, όπως και το διαφανές πλαστικό +/- στο μπροστινό μέρος, ‘κλικάρουμε’ το δαχτυλιδι μαζί με τον διακόπτη. Τέλος τοποθετούμε και βιδώνουμε motherboard αρχικά και το καπάκι σε δεύτερο χρόνο. Είμαστε έτοιμοι!!! ***Σε αυτό το σημείο για όσους δεν έχουν κάνει ακόμα το τριμάρισμα, είναι η στιγμή πριν ασχοληθούν με τους διακόπτες. Η τεχνική που χρησιμοποίησα είναι να βάλω δίπλα-δίπλα τις 2 προσόψεις από fl & prefl και να σημαδέψω από ποιο σημείο πρέπει να ξεκινήσω το κόψιμο. Μετά με μια λευκή ταινία ενώνω το πάνω και το κάτω σημείο, έτσι ώστε να ξέρω που να σταματήσω όσο κόβω. Να πω εδώ ότι στα πλάγια θα βρείτε δυο ‘μαξιλαράκια’ τα οποία βγάζετε και τα δυο πλαστικά τοιχάκια τα οποία θα πρέπει να σπάσετε με την πένσα. Τα μόνα τοιχάκια που θα αφήσετε είναι τα μικρά τέρμα πάνω και κάτω. Με το εργαλείο dremel η δουλειά γίνεται πάρα πολύ πιο εύκολα, εγώ πάλι βολεύτηκα με γυαλόχαρτο το οποίο κάνει καλή δουλειά αλλά χρειάζεται αρκετή υπομονή. Το τελικό μέγεθος θα πρέπει να δείχνει σαν του fl. *** Αυτό ήταν το πρώτο μου DIY! Ελπίζω να σας άρεσε και να βοηθήσει αρκετά όσους έχουν στο μυαλό τους να ομορφύνουν το κλίμα τους!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.