Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/12/2019 in all areas

  1. 4 points
    Χα χα χα...! Όλα καλά με τα φανάρια, δουλεύουν μια χαρά, κανένα καμένο λεντ και ούτε είχα θέματα με την στεγανότητα που φοβόμουν περισσότερο από όλα. Εξακολουθούν να μου αρέσουν πάρα πολύ. Με έχουν σταματήσει αρκετοί στον δρόμο να με ρωτήσουν για τα φανάρια.. 😁 Εδώ και κάποιες σημερινές φώτο:
  2. 3 points
    Καλημέρα , το μοτέρ παραδόξως έχει 135000 χιλ. τελικά πήγε σε εξουσιοδοτημένο και με την πρώτη διάγνωση ήταν το ρεύμα, είχε πιάσει μούχλα ο διανομέας σε δυο από τα τέσσερα μπουζο-καλώδια τέλος καλό όλα καλά.
  3. 3 points
    Πολύ ωραίο το φωτογραφικό υλικό κύριοι Μοναδική μου απορία η απουσία φωτογραφιών μέσα στην ταβέρνα... μήπως ήταν ακατάλληλο το υλικό ???
  4. 2 points
    Θα το πουλήσεις αποκαλύπτοντας ότι καίει λάδια? Έτσι πάλι θα χάσεις αφού ο αγοραστής θα χρειαστεί να κάνει επισκευή και θα προσπαθήσει να του κάνεις καλύτερη τιμή ή να το επισκευάσεις εσύ πριν την πώληση. Η δεν θα πεις τίποτε για τα λάδια? Η επισκευή είναι μονόδρομος νομίζω. Βρες ένα καλό συνεργείο και καλή τιμή και προχώρα το.
  5. 2 points
    Αναφορικά με σετ συμπλέκτη η sachs είναι καλύτερη σαν εταιρεία από την luk. Βέβαια και η τιμή είναι μεγαλύτερη. Σαν αίσθηση και σαν λειτουργία σε αμάξι χωρίς επιπλέον μετατροπές είναι μια η άλλη καμία απολύτως διαφορά. Προφανώς έχετε ξεσυνηθισει την μαμά αίσθηση ενός καινούργιου σετ. Τώρα σχετικά με την πρώτη τοποθέτηση δλδ το OEM σετ δισκοπλατου τα τελευταία χρόνια η luk έχει μπει σε πολλές εταιρείες μιας και η sachs δεν προλάβαινε να καλύψει όλες τις εταιρείες και τα μοντέλα τους. Μια χαρά είναι τα δισκοπλατα σας παιδιά μην ανησυχείτε. Καλές βόλτες!!!!!
  6. 2 points
  7. 2 points
  8. 2 points
    Μετά από μια φοβερή εκδρομή έρχεται η σκληρή Δευτέρα. Για μια ακόμα φορά η οργάνωση ήταν άψογη με καλό φαγητό, παρέα και πολύ συζήτηση. Άντε και στην επόμενη. Εν αναμονή των φωτογραφιών!!!!!!
  9. 2 points
    Χρήστο σε ευχαριστω πολύ ! Θα χαρώ να τα πουμε από κοντά σε κάποια συνάντηση α4/α5
  10. 2 points
    Θες καπό, φανάρια, προφυλακτήρα/grill, και προγραμματισμό στα φώτα / προβολάκια, συν βάσεις φαναριών και διάφορα βιδάκια κλιπάκια κλπ, και δεν είμαι σίγουρος αν τα καλώδια είναι ακριβώς ίδια για τα φαναρια οπότε πού πιθανόν να θες και νέα πλεξούδα καλωδίων για τα φανάρια. Όλα είναι bolt on χωρίς μετατροπή. Καλως όρισες!!
  11. 2 points
    Καλημέρα μας και sorry για την καθυστερημένη απάντηση... ο δρόμος της αφετηρίας είναι προσβάσιμος.
  12. 2 points
    Καλησπέρα σε όλους. Θα είμαι και εγώ παρών (1 άτομο).
  13. 2 points
    Έλα και τρόμαξα ότι δεν θα έχει λαό. Είναι και η αγαπημένη μου διαδρομή αλλά θα συμπεριφερθώ κόσμια.
  14. 2 points
    Όχι πυρόμετρο δεν έχω, αλλά δεν χρειάζεται να ισχυρίζομαι ότι είχα υψηλές θερμοκρασίες....είναι σίγουρο ότι είχα υψηλές θερμοκρασίες εκ του αποτελέσματος. Επίσης έγραψα ότι έκανα χρήση του αερίου με πολύ υψηλές ταχύτητες και για πολλά χιλιόμετρα. Όσο για το πρόγραμμα δεν αντιλέγω, ίσως να έχεις απόλυτο δίκιο και φυσικά τώρα θα το ψάξω.
  15. 2 points
  16. 1 point
    Ότι σου είπε ο Χρήστος. Σε Α5 μπορείς να βάλεις μέχρι 10.5 πλάτος και 275 λάστιχο αν θες να το φτάσεις στο όριο. Έχεις τεράστιους θόλους. Αν έχεις το σωστό οφσετ θα είσαι μια χαρά.
  17. 1 point
    Εγώ έχω 19/35/255 και οι ρόδες είναι εντός των θόλων. Να κοιτάξεις να είναι τα σωστά offset. Δεν θα έχεις πρόβλημα με τα Eibach ή όποια ελατήρια τελικά διαλέξεις, εκτός και αν θες να ξεπεράσεις το εργοστασιακό μέγιστο των 255 και να βάλεις τίποτε τέρατα ελαστικά.
  18. 1 point
    Με 3 ή 3.5 cm θα είσαι σχετικά καλά για χρήση με τα μαμά αμορτισέρ. Να ξέρεις όμως πως θα επιταχύνεις την φθορά τους. Από εταιρείες θα σου έλεγα να δεις eibach ή h&r.
  19. 1 point
    Νομίζω ότι έγινε λίγο πιο μαλακός από τον luk όταν ήταν δε καλή κατάσταση αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου. Θεωρητικά θα έπρεπε να έχουν την ίδια αίσθηση. Μήπως έχει να κάνει με την δουλειά που σου έχουν κανει; Να ξέρεις ότι η αρχική πατέντα είναι της luk απλά την πήρε η Sachs και την βελτίωσε.
  20. 1 point
    Φίλε μου στα βίντεο που έχω ανεβάσει λέει τους κωδικούς. Εγώ είχα πάρει έναν καινουριο από Κινα-ebay βάση των κωδικών του βίντεο. Δες το βίντεο που ταιριάζει σε σένα. PS. Άντε... Όλα έτοιμα!
  21. 1 point
    Καλύτερα Sachs απ'οτι Luk. Μπορεί το μαμά να είναι Luk αλλά η Sachs έχει κάποια μέρη μεταλλικά που στο Luk είναι πλαστικά. Πρόσφατα άλλαξα σε B8 και μου πρότειναν με κλειστά μάτια Sachs μεταξύ των 2. Προφανώς είχες συνηθίσει άλλη αίσθηση.
  22. 1 point
    Όπως έγραψε και κάποιος στο facebook: πότε θα ξαναπάμε?? Αναγκαστικά έπρεπε να ανέβουν σε άλλο ιστότοπο αυτές...
  23. 1 point
  24. 1 point
    Το δίλιτρο Α4 ειναι περίεργη ιστορια σαν μεταχειρισμένο σήμερα καθότι υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα με πρώτη κυκλοφορία τα έτη 2009-2011 και μετά σταματάνε εντελώς μιας και η κρίση έστρεψε την αγορά -στον λογικότερο για την ελληνική αγορά- κινητηρα 1,8 .Το ίδιο ισχύει και για τα Α5 , Q5 κτλ.Αντίθετα π.χ. στην τριάρα της Bmw υπάρχουν αρκετά δίλιτρα ακόμα και στα χρόνια της κρίσης γιατι πιο κάτω κάτω υπήρχε ο ''λίγος'' 1600άρης κινητηρας. Ετσι σήμερα 8-10 χρονια αργοτερα καλείται ο πιθανός αγοραστής να πάρει ενα αυτοκινητο στην καλύτερη περίπτωση 2ο-3ο χέρι το οποίο εκτός απο τα γνωστά προβλήματα του μεταχειρισμένου μιας τέτοιας ηλικίας (χωρίς βιβλίο σέρβις , με διάφορες ''βελτιώσεις'' που δεν σου αρέσουν και πρέπει να τις ανατρέψεις , με ισχυρισμούς απο τους πωλητές που δεν μπορούν να αποδειχθούν -το είχε γιατρός/δικηγορος/πιλότος/ναυτικός, έχει αλλάξει το Ψ προβληματικό σημείο αλλά δεν αναγράφεται πουθενά , κτλ) - έχει και τα κοστοβόρα προβλήματα του κινητήρα και του mechatronic. Αυτα τα σχετικά λίγα αυτοκίνητα λοιπόν βρίσκονται στα χέρια ιδιωτών που ζητάνε ότι θέλει ο καθένας (δικαίωμά του) προφανώς σε ΜΕΤΡΗΤΑ χωρίς την option της ανταλλαγής που θα έδινε μια μάντρα και στο άνω άκρο της αγοράς γύρω στα 20.000 .Αντίθετα ο αγοραστής που διαθέτει αυτό το ποσό για αυτοκίνητο τέτοιας ηλικίας και όχι σε οτι άλλο νεότερο ή/και καινούριο (όσοι αντίστοιχα λίγοι ειναι και αυτοί) έχει κάθε δικαίωμα να πιστεί απόλυτα οτι αυτό που αγοράζει αξίζει τα χρήματά του στην ελληνική αγορά.Αν δεν πιστεί κρατάει τα χρήματα στην τσέπη του και περιμένει ή πάει παρακάτω.Στο τέλος το θέμα ειναι ποιός εχει μεγαλύτερη αναγκη την αγοραπωλησία....
  25. 1 point
    Οποιοσδήποτε φαναρτζής μπορεί να σου το κάνει, μην ξεχνάς και το καπό βέβαια. Μετά θες κάποιος μηχανικός Audi να δει τα καλώδια και να προγραμματίσει με VCDS τα φανάρια/προβολάκια. Δεν μπορώ να σου πω κόστος, θα τα πάρεις όλα καινούργια, θα τα βρεις μεταχειρισμένα? Εσύ πρέπει να δεις τι μπορείς να βρεις φτηνότερα και να δεις αν αξίζει το κόστος. Μην ξεχνάς ότι για να κάνεις το αμάξι να φαίνεται facelift θέλει και πίσω προφυλακτήρα και φανάρια. Για μένα δεν αξίζει αυτή η μετατροπή μόνο για αισθητικούς λόγους.
  26. 1 point
    Ευχαριστώ ! Γνωρίζεις κάποιον που θα μπορούσε να κανει τέτοια δουλειά; Και αν ναι ... ας πουμε ότι έχω φανάρια και προφυλακτήρα ... το υπολοιπο κόστος ποσο υπολογίζεται ;
  27. 1 point
    Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα οργανωθώ και θα προχωρήσω στα υπόλοιπα.
  28. 1 point
    Αν η θερμοκρασια ειναι σταθερη στο 90 κανονικα και δεν σου κανει ''νερα'(να πεφτει η να ανεβαινει)' σε κατηφορες,οταν τρεχεις κτλπ τοτε μαλλον δεν ειναι θερμοστατης η τρομπα,οποτε ξανακαθαρισε το (ισως και με καποιο ηπιο χημικο) να γλυτωσεις ξηλωμα ταμπλο και αλλαγη εβαπορετας νομιζω.Καθαρισμα καλο και καινουριο G12+
  29. 1 point
    Τσιώνης Η. +2 Δημητριάδης +2 Μαζαρακης +1
  30. 1 point
    οι συμμετοχές είναι πολλές, απλά τα περισσότερα παιδιά είναι στο fb και δεν γράφουν εδώ. Να και κάποιες σίγουρες που θυμάμαι αυτή τη στιγμή. Ασλάνης Γ. +1 Τσάκας Κ. +1 Τρίγκας Μ. +1 Παναγιώτου Γ. +1
  31. 1 point
    Όλα τα σαπάκια της Ευρώπης καταλήγουν στην Βουλγαρία, μην διανοηθείς καθόλου, είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα σε όλα, και άλλα αντάλλων τα στοιχεία πρώτης κυκλοφορίας κλπ.
  32. 1 point
    Δεν αμφιβάλω, ούτε μπορώ να διαφωνήσω μαζί σου, το πιο λογικό είναι να έχεις δίκαιο. Τώρα έχω εφοδιαστεί με πυρόμετρο και θα επιλέξω άλλον προγραμματιστή για το αμάξι μου.
  33. 1 point
    Μιάς και μου είχαν καεί 2 led από τα πίσω φανάρια είπα να δοκιμάσω την τύχη μου με κάποια aftermarket, τα οποία φέρνουν λίγο και από τα φανάρια του fl τα οποία μου αρέσουν περισσότερο. Έτσι πήγα από αυτό: Σε αυτό: Ποιότητα αρκετά καλή, και εφαρμογή καλή αλλά όχι τέλεια όπως τα μαμά, χωρίς όμως να προβληματίζει η να φαίνονται άσχημα. Θα πρέπει να τα δεις από πολύ κοντά για να διαπιστώσεις ότι δεν είναι τέλεια η εφαρμογή. Προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Οπτικά μου αρέσουν περισσότερο. Ελπίζω απλά να αντέξουν, και να μην έχω θέματα στην πορεία. Τα φανάρια για όποιον ενδιαφέρεται είναι αυτά: https://www.fk-shop.de/en/By-Brand-Manufacture/FK-Automotive/Led-Taillights-Audi-A4-B8-8K-Limo-Yr-07-11-red-clear-fk.html Τα συγκεκριμένα είναι για αμάξια με εργοστασιακά πίσω led, αλλά υπάρχει και το αντίστοιχο πακέτο για αμάξια χωρίς led.
  34. 1 point
    H αλήθεια είναι οτι πεθύμησα Νεκτάριο !!!!!!!! Ακόμα ανοιγεις δρόμους !!!!!! Για πες εντυπώσεις μετά απο 1 χρονο συμβίωσης με αυτά τα φανάρια!!!!
  35. 1 point
    Για τρέμουλο στο φρένο θες έλεγχο μουαγιέ, που δεν κάνει καμιά αντιπροσωπεία οπότε θα πρέπει να πας σε φρενά. Αν είσαι Αθήνα κάνε μία επίσκεψη στο Μοράρη στην Αγία Παρασκευή, δεν υπάρχει καλύτερος.
  36. 1 point
    Τι σκληροπυρηνικές ιδέες είναι αυτές, με έστειλες! Θα το δοκιμάσω.
  37. 1 point
    Δεν ξέρω να σου απαντήσω πάνω σε αυτό, γνωριζω όμως ότι τράβαγε και βενζίνη. Γενικά δεν νομίζω ότι το αέριο είναι για χρήση σε ταξίδι πηγαίνοντας γρήγορα με 180 ή 200 χιλιόμετρα ακόμη και χωρίς να σηκώνεις πίεση. Εκεί ππέπει να έγινε η μεγάλη ζημιά.
  38. 1 point
    big turbo κ υγραέριο...Πότε δεν τον κατάλαβα αυτόν τον συνδιασμό!!!
  39. 1 point
    Ευχαριστώ για την βοήθεια, οι περισσότερες απορίες μου λύθηκαν και συγνώμη για τα κεφαλαία δεν το γνώριζα. Κάθε επιπλέον βοήθεια δεκτή.
  40. 1 point
    Μπορείς να τα αλλάξεις όλα και να χρησιμοποιήσεις dsp για να ρυθμίσεις σωστά τις αποκρίσεις στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, αλλά αυτό για να είναι σωστό είναι και ακριβό, οπότε η παλιά λύση εμπρός mid/tweater και πίσω sub, με καλά ενισχυτικά είναι μια τίμια λύση. Στο Α5 δεν έχω πειράξει τίποτε (απλά γιατί δεν μπορώ να δικαιολογήσω το κόστος για να το κάνω όπως πρέπει). Σε παλαιότερα αμαξια είχα καλό ήχο.
  41. 1 point
    Πωλείται για λογαριασμό φίλου σετ δαγκάνες 6πιστονες porsche cayenne για δίσκο 345. Περισσότερες λεπτομέρειες στο λινκ: https://www.car.gr/parts/view/24837210-frena-dagkanes-porsche-18z-6-pot Τιμή 650€ Με τους κατάλληλους δίσκους ειναι Bolt on σε πολλά μοντέλα του group.
  42. 1 point
    Ότι είπε ο Χρήστος παραπάνω. Ένα ηχοσυστημα στήνεται σαν κέντρο σκηνής τον οδηγό. Πίσω έχω τα μαμά ηχεία που είναι πολύ μικρότερα σε ισχύ. Παρόλα αυτά όταν το fader είναι στο 0 μου χαλάει την σκηνή και ακούω πρίμα από πίσω.
  43. 1 point
    Σχετικά με τα leasing η μόνη λύση είναι να βάλεις παραλληλο για προγραμματισμό τον οποίο να τον αφαιρεις πριν πας για σέρβις ή έλεγχο. Μόνιμο πρόγραμμα δεν θα σε αφήσουν και σε περίπτωση που το δουν θα πληρώσεις αρκετά ειδικά σε περίπτωση ζημιάς.
  44. 1 point
    Καλησπέρα στο team παρών και εγω στην εκδρομή, θα σας συναντήσω κάπου στην Χαλκίδα από όπου θα ξεκινήσω.[emoji6][emoji106][emoji594] Στάλθηκε από το Redmi 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  45. 1 point
    Νάσο, επειδή περνάω από κει καθημερινά, ενημερώνω πως από έξοδο Αγίου Στεφάνου προς παράδρομο από τα δεξιά για Λαμία (που οδηγούν στα πρώην Goodys) είναι ανοιχτά. Είχαν κάποια έργα αρχικά (και άνοιξαν έναν έξτρα δρόμο στο ρεύμα της Λ. Κρυονερίου (προς Εθνική) για τον παράδρομο ως παράκαμψη, εδώ και μέρες όμως τα έχουν σταματήσει χωρίς να υπάρχει ίχνος κάποιου έργου... Τώρα προς τα πάνω στον παράδρομο στο ύψος παλαιών Goodys δεν έχω ελέγξει τι παίζει, πάντως από κει κατεβαίνουν κανονικά ορδές αυτοκινήτων κάτω στην διασταύρωση... Θα το τσεκάρω και θα ενημερώσω.
  46. 1 point
    συμφωνώ απόλυτα. Όλοι δυστυχώς κοιτάνε απλά το τελικό νούμερο. Λες και μόνο αυτό υπάρχει. Κανείς δεν λέει ότι με την κ04 παίρνεις (στη μέγιστη απόδοση) 50 άλογα παραπάνω σε σχέση με την ΙΗΙ αλλά..... σχεδόν όλα μεταξύ 6200 και 7000.... Κανείς δε λέει ότι με την ΙΗΙ έχεις 4000rpm οφέλιμες (2000rpm-6000rpm, δηλαδή σχεδόν από ρελαντί!!!), ενώ με την κ04 3000rpm (4.000-7.000rpm - μη γράψει κανείς από 3500, εκτός κι αν υπάρχει κάποιος που έχει μέγιστη πίεση στις 3500...!) Δηλαδή αν βρίσκαμε κάποιον τρελό με φουλ κ04 (όσο πιο τσιτωμένο πάει) και ακόμα έναν με ΙΗΙ (ομοίως φουλ τσιτωμένο) για να γίνει "πάτημα" ΙΗΙ και κ04 και με μόνες παραμέτρους: - πάτημα από τις 3500rpm (που να σπουλάρει και η κ04) και - αλλαγή ταχύτητας στις 6500rpm, παίζει στο τέλος της 4ης ταχύτητας (εμένα γράφει 220km/h - απαγορευτικές καθημερινές ταχυτητες δηλαδή...) να είχαμε πολύ μικρές διαφορές. Ίσως βέβαια να είχε πιο...επιστημονικό ενδιαφέρον να πατάγανε από τις 2.500rpm... Αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως δυστυχώς ή όχι το "περισσότερο" δεν είναι πάντα "το καλύτερο". Πόσο μάλλον για όλους... (γιατί περισσότερη ροπή, και άρα και ισχύς σημαίνει και περισσότερες φθορές.... μην ξεχνάμε ότι τα περιφερειακά συστήματα είναι φτιαγμένα να δουλεύουν με 0,8bar max! Σκεφτείτε ότι κάποιος (τούρμπο) τα πρεσάρει με 1,5 και 2μπαρ... Πόσο θα αντέξουν? Συγνώμη αν γίνομαι γραφικός, αλλά άνεξάρτητα τι επιλέγει ο καθένας, προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να δώσει κάποιος (που έχει κάνει και τα 2 βήματα) και τα θετικά αλλά κυρίως να τονίσει τα αρνητικά της κάθε επιλογής. Αυτό το λέω γιατί όλοι λένε "βάλε κ04, θα βγάλεις τα ίδια άλογα με ΙΗΙ και αν θες έχεις καβάτζα άλλα 50!". Ναι λογικό, αλλά κανείς δεν γράφει ότι όσο είσαι στα 300 άλογα, είσαι πιο αργός από ό,τι να είχες ΙΗΙ πάνω στο αμάξι. Επίσης ακόμα κι αν "φουσκώσεις" την κ04 ώστε να πάρεις αυτά τα επιπλέον 50 άλογα, το lag είναι πολύ σημαντικό σε σχέση με την κ03. Πόσο μάλλον το πως πρέπει τελικά να οδηγείται το αμάξι πριν (κ03) και μετά (κ04). Δηλαδή όταν βάλεις την κ04 πρέπει, για να είσαι μέσα στο boost (κοντά στο peak της ροπής), να οδηγείς με μία ταχύτητά κάτω, ειδικά αν θες να κινηθείς σβέλτα....Και στην καθημερινή (σβέλτη) οδήγηση αυτό είναι πρόβλημα... ΥΓ:καλώς ή κακώς δεν είμαστε όλοι "κοντράκηδες", δεν οδηγούμε όλοι με τον ίδιο τρόπο, κάποιοι οδηγάνε χαλαρά, κάποιοι είναι πιο "ακραίοι" οδηγοί (ή έχουν ρυθμό "σε παίρνει ο ύπνος" ή τους τη δίνει και πάνε με ρυθμό "προσπερνάω μέχρι και τα αεροπλάνα" ) ΥΓ2: για μένα η κ04 έχει δύο καλά: Α) δεν σπουλάρει χαμηλα και με ένα μακρύ σασμάν (πχ του Α4 Β8) μπορείς να κρατήσεις χαμηλά κατανάλωση (οδηγείς αργά όμως και άρα εκτός boost) και από την άλλη το αμάξι είναι πλέον ~350ps και εξωτερικά τίποτα δεν το προδίδει, οπότε αφήνει περιθώρια να "πειράξεις" γρηγορότερα εν γένει αμάξια που δεν σε "υπολόγησαν" και να γίνει χαβαλές.
  47. 1 point
    Και μια ακόμα φώτο:
  48. 1 point
  49. 1 point
    Θα ηθελα την βοηθεια σας οποιος εχει ετκα Να μου πει κωδικο για τα 4 λαστιχακια που καθοντε τα μπεκ. Και κωδικο για το φυσακι που κουμπωνει ο αισθητηρας του παρκτρονικ Για να τα παραγγειλω, γιατι οσες φορες προσπαθησα να βρω καποιο κωδικο σε αντιπροσωπεια, ακρη δεν εβγαλα! A6 1.8tq 5/2000 AJL κωδικος κινητηρα αμα χρειαζετε κατι αλλο πειτε μου Ευχαριστω
  50. 0 points
    Παρόλο την χαμηλή πίεση που δούλευε η τουρμπίνα, μετά από χρήση περίπου δύο χρόνων με υγραέριο, το μαντέμι διέλυσε στην κυριολεξία. Το τούρμπο άρχισε να μην σηκώνει σταδιακά πίεση και στο τέλος δεν σήκωνε πάνω από 0.4bar. Βγάζοντας την τουρμπίνα είχε ένα ρήγμα κοντά στο πορτάκι του wastegate που όμως κατά τον μηχανικό και μετά του τουρμπινά δεν δικαιολογούσε να μην σηκώνει πίεση.έτσι από περιέργεια την λύσαμε και πάθαμε πλάκα......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.