Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/07/2022 in all areas

  1. 2 points
    Είχα ένα περίεργο θέμα με misfires μετά από κόφτες και πάτημα γκάζι τέρμα. Είχα αλλάξει τα πάντα χωρίς αποτέλεσμα και με το που έβαλα τα supertech το θέμα λύθηκε. Είχα αν θυμάμαι καλά βάσει πλαισίου τον τελευταίο κωδικό στα εξαγωγής και παλιό κωδικό στα εισαγωγής. Μπουρδ@λα vag μέχρι και οι βίδες έχουν αλλάξει κωδικό 5-6 φορές.
  2. 2 points
    Update ελαστικών + το backstory που είχα πει ότι θα μοιραστώ μαζί σας. Καταρχήν μπαίνει ένα προσωρινό τέλος στο θέμα επιλογής ελαστικών. Καθώς τα πίσω είχαν αρχίσει να γλιστράνε αρκετά με αποτέλεσμα να μπαίνω με το πλάι με εμφανώς λιγότερα χιλιόμετρα από πριν, έπρεπε να επισπεύσω την αλλαγή. Έχω ξαναπεί ότι μου αρέσει που το αμάξι είναι rear biased awd, αλλά τις τελευταίες μέρες είχε αρχίσει να γίνεται ελαφρώς φοβιστικό. Περίμενα μήπως και κάπως βρεθεί μία 4άδα A052 αλλά δεν παίζει τίποτα, και το χειρότερο είναι ότι σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η νέα παραγωγή πήρε και άλλη παράταση και θα ξεκινήσει το Φθινόπωρο. Έτσι είναι δυστυχώς με τις διαστάσεις που δεν φεύγουν εύκολα, το εργοστάσιο δεν βάζει νέα παραγωγή πριν συμπληρωθεί επαρκής αριθμός παραγγελιών και σε αυτές τις διαστάσεις μπορεί να υπάρξει αρκετά μεγάλο κενό. Με τα νέα δεδομένα, αναμένονται Ευρώπη από Ιαπωνία με το νέο έτος, και βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξουν τα ελαστικά μου μέχρι τότε, ειδικά τώρα που ήδη άρχισαν και γλιστράνε. Για καλή μου τύχη και ενώ υπήρχε έλλειψη και στα Mercedes PS4S, (είπαμε είναι δύσκολη η διάσταση), ξαφνικά γέμισαν οι αποθήκες, προφανώς έφτασε νέα παρτίδα από Γαλλία και δεν άφησα την ευκαιρία να χαθεί, κατευθείαν έκλεισα μία 4άδα δίνοντας πίσω τα BMW PS4S για τους λόγους που εξηγήθηκαν στα παραπάνω posts. Οπότε ουσιαστικά ξαναέβαλα αυτά με τα οποία ήρθε το αμάξι, που άλλωστε ήταν και η 2η επιλογή μου μετά τα A052. Ήρθαν τα ελαστικά τα τοποθέτησα πριν 1 βδομάδα, έχω κάνει 300 χλμ και ήδη έχει πατήσει σχεδόν όλο το πέλμα. Το νέο μου πλάνο είναι να δω πότε θα έρθουν επιτέλους τα A052 μήπως και δώσω τα PS4S, σαν μεταχειρισμένα βέβαια. Αυτά για το update, καιρός να δώσω και το backstory. Τι συνέβη και άρχισα να ψάχνω για ελαστικά πριν 2,5 μήνες, αφού ακόμα ήμουν καλά με τα PS4S. Βράδυ 25ης Μαρτίου Αττική Οδό, κινούμενος με 100 βγαίνω σε μία έξοδο. Με το που πιάνω τη λωρίδα της εξόδου, περνάω από δεξιά πάνω από κάτι που αρχικά έμοιαζε σαν ατέλεια του δρόμου, σαν απότομο σαμαράκι. Δεν προλάβαινα να κόψω, δεν φαινόταν από μακριά. Τραντάχτηκε όλο το αμάξι, αμέσως έκοψα και συνέχισα την πορεία μου κανονικά, κοιτάζοντας συνέχεια πιέσεις ελαστικών. Το αμάξι πήγαινε κανονικά πάντως, το τσέκαρα και στην ευθεία όλα οκ. 2-3 χιλιόμετρα παρακάτω μπήκα σε βενζινάδικο που είχα σκοπό έτσι κι αλλιώς για να γεμίσω, και βγήκα να τσεκάρω ελαστικά/ζάντες. Το εμπρός δεξί ελαστικό είχε πετάξει βυζί σε μέγεθος σαν κεράσι, αλλά στη ζάντα δεν φαινόταν κάτι. Πίσω μια χαρά. Όλες οι πιέσεις σωστές. Η αιτία που έψαχνα για ελαστικό ήταν λοιπόν το βυζί και ψάχνοντας με τις ελλείψεις που υπήρχαν, είχα βρει μόνο μία 4άδα BMW PS4S και η συνέχεια όπως τα είπαμε στα προηγούμενα posts. Φυσικά την άλλη μέρα πέρασα από το λαστιχά μου για έλεγχο και της ζάντας όπου επιβεβαιώθηκε ότι δεν έπαθε το παραμικρό. Επίσης το βυζί στο ελαστικό δεν πατούσε κάτω οπότε μπορούσα να το κινώ, έστω και με προσοχή. Βασικά δεν υπήρχε κανένα θέμα με νορμάλ οδήγηση, μόνο για νυχτερινές "βόλτες" δεν ήταν. Βέβαια μέχρι να βρω μια άκρη το κινούσα με το σταγονόμετρο. Χωρίς να θέλω να φανώ κακός, αν πέρναγα πάνω από το "σαμάρι" με RS3 που σύμφωνα με το configurator και άλλα sites που αναλύουν τα specs διαθέτει cast ζάντες χωρίς forged επιλογή, θα έκλαιγα και τη ζάντα, που ίσως αν ήμουν πολύ τυχερός να πήγαινε για απλό ίσιωμα (που και πάλι χαλιέσαι έτσι δεν είναι, καινούργιο αμάξι;) αλλά ήταν τέτοιο το χτύπημα που πιθανότατα να ράγιζε, και το χειρότερο δεν θα ήταν το κόστος της ζάντας, αλλά η αναμονή αντικατάστασης που σε πολλές περιπτώσεις φτάνει και 2 με 3 μήνες, λόγω βέβαια της κατάστασης που επικρατεί με τα containers. Οι ζάντες όμως της A45s είναι σφυρήλατες και το είχαν το "πεζοδρόμιο" για πρωινό. Είναι οι λίγες, αλλά πολύ ευχάριστες στιγμές που λες, χαλάλι τα λεφτά που έδωσες. Χαλάλι λοιπόν τα 2-3 χιλιάρικα του option των σφυρήλατων ζαντών όταν τίκαρα τα options στο δελτίο παραγγελίας. Βέβαια επειδή είναι σφυρήλατες είναι και ελαφριές, προσόν και αυτό, αλλά στους ελληνικούς δρόμους, η αντοχή είναι το σημαντικότερο κομμάτι όταν μιλάμε για 19άρες με 35άρι προφίλ. Όχι ότι οι σφυρήλατες δεν ραγίζουν, αλλά θα πρέπει το ελαστικό να γίνει κομμάτια. Ένας το κατάφερε στο άλλο forum που γράφω. Φυσικά είτε ραγίσει είτε στραβώσει είναι το ίδιο γιατί δεν ισιώνουν οι σφυρήλατες, πας για αντικατάσταση. Έχουν όμως 10πλάσια+ αντοχή, ιδιαίτερα σημαντικό σε χώρες με υπανάπτυκτους δρόμους. Για την ιστορία, στη συγκεκριμένη περίπτωση τελικά δεν ήταν κακοτεχνία του δρόμου, αλλά γκαντεμιά δική μου. Λίγες ώρες μετά πέρασα πάλι από το σημείο για να το βγάλω φωτό, και δεν υπήρχε τίποτα. Συμπέρασμα, μάλλον κάτι που έπεσε από κάποιο φορτηγό, κάνα δοκάρι, κάνα σίδερο δεν ξέρω, και απλά έτυχε να περάσω από πάνω του πριν το μαζέψουν. Αλλά μικρό το κακό, αφού θα πήγαινα για νέα ελαστικά έτσι κι αλλιώς 2-3 μήνες αργότερα. Το σημαντικό ήταν η ζάντα που το καβάλησε και "το φτυσε" για πλάκα. Εγώ απλά είχα ένα τρέξιμο να ψάξω να βρω νέα ελαστικά, κράτησα τα 2 από τα 3 που ήταν οκ, τα δύο τα πίσω δηλαδή για να έχουν και ομοιόμορφη φθορά, έβαλα μπροστά 2 από τα 4 BMW και έμεινα έτσι για λίγο, τα άλλα 2 BMW επιστροφή για τους λόγους που έχω εξηγήσει με το πέλμα και τα σχετικά, και τώρα που βρήκα 4 νέα Mercedes επιστροφή και τα υπόλοιπα και όλα καλά. PS4S MO1 λοιπόν (και έκανα λάθος MO = Mercedes Original όχι Mercedes Only που έχω γράψει), και βλέπουμε του χρόνου τι θα κάνουμε με τα A052. 😉
  3. 1 point
    δεν πιάνονται 260 άλογα με το εργοστασιακό τούρμπο. Με το ΙΗΙ το φτάνεις μόνο με τούρμπο και πρόγραμμα. Ούτε εισαγωγή ούτε, εξάτμιση, ούτως ic. Συγκεκριμένα ο kem το είχε πετύχει όταν εγώ μόλις το έκανα 1ο στάδιο και θυμαμαι πόσο βλάκας ένιωθα που έδωσα τα διπλά λεφτά και είχα και χειρότερο τελικό αποτέλεσμα από τον kem που έβαλε ένα ΙΗΙ και ένα πρόγραμμα. εδώ το topic του kem. https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/14359-audi-a3-18t-ihi-turbo/#comments
  4. 1 point
    Εγω είμαι οκ και με 260 hp που ακούω εδώ στο club να έχουν πιάσει κάποιοι μόνο με την IHI και πρόγραμμα. Επισης εκτος του οτι δεν θελω να χαλασω και πολυ τον χαρακτηρα , αλλα δεν θελω ουτε να ανεβω πολυ σε budget αλλα κυρίως δεν θέλω θόρυβο. Ομως μίλαγα τώρα με γνωστό προγραμματιστή στον οποιο ειχα κανει και το stg 1 και μου ειπε μην ακους τετοια..χωρις περιφερειακά αντε να παρεις 20-30 Hp (είμαι στα 200hp τώρα), για να πιάσεις αυτά τα άλογα και παραπάνω θες οπωσδήποτε ολόσωμη εξάτμιση και IC. Oυτε καν με ενα DP που ακούγεται εδώ στο forum. Υπαρχει εδω κανεις εδω να εχει πιασει 250-260Hp με μαμα εισαγωγη εξαγωγη και ic?
  5. 1 point
    Nα σου πω εμενα καθε φορα που αλλαζω λαδια (5w40) ακουω κροταλισμα απο τον μεταβλητο για 400-500χιλιομετρα, μετα σταματαει δεν ξερω γιατι. Οταν ζεσταθει εννοειται, γιατι κρυο δεν κανει κατι. Και γω supertech φοραω, βεβαια σε αλλο μοτερ ea113 οχι ea888, αλλα δεν νομιζω να παιζουν ρολο τα ελατηρια. Νομιζω αν αφησεις να δουλεψει για καποια χιλιομετρα μεσα το 5w40, δεν θα κανει θορυβο. Ισως παιζει ρολο οτι τις τελευταιες 2-3 φορες που εχω αλλαξει λαδια, γινονται παραλληλα και αλλες εργασιες και μενει για πολυ ωρα "αδειο" το μοτερ απο λαδια και κροταλιζει λιγο μετα μεχρι να φτασει το λαδι παντου και να τα "γεμισει" ολα μεσα. Μην ασχολεισαι αλλο με 18αρι, παρε ενα 2,5λιτρο και και ξεκινα απο εκει νεο προτζεκτ.
  6. 1 point
    10w60 μου φαίνεται υπερβολή για τα άλογα σου. Αυτό το λάδι για να το βάλεις θα πρέπει να έχεις πολλά άλογα, θερμοκρασίες και βενζινες στο θεό. Ή να μπαίνεις σε πίστα και να κάνεις γύρους που θες το φιλμ λαδιού να μη σπάει. Επειδή το αμάξι είναι και daily, ξεκινά με 5w40 ravenol rcs παραγγελία απo Γερμανία ή το redline αν το βρεις. Μπορείς να παίξεις μπάλα και με το 5w50 molygen της liqui moly που έχει και φουλ μόλυβδο μέσα που είναι αντιτριβικο και έχει 502/505 προδιαγραφή. Άποψη μου, πηγαινε στο 40αρι ravenol rcs που είναι ότι καλύτερο (μαζί με το redline) και το αγοράζεις απευθείας από την ίδια την εταιρία στην Γερμανία.
  7. 1 point
    Σημερα εγινε η τοποθετηση της ihi απο διλιτρο α5..το αμαξι φοραει ολοσωμη εξατμιση 76dp 70 υπολοιπο, ελευθερο φιλτρο αφρου pipercross, μπουζι 8αρια, πολλαπλασιαστες r8..το αμαξι απο 199αλογα ροδα ανεβηκε στα 245ροδα με σαφως μεγαλυτερη διαρκεια ψηλα..αλλο αμαξι πραγματικα..το εντυπωσιακο ειναι οτι οταν εγινε πατημα εντελως κρυο εβγαλε 260ροδα...αλλα επειδη φοραω μαμα ιντερκουλερ μετα επεσε 245..συνολικα καταευχαριστημενος με το αποτελεσμα κ το τροπο λειτουργιας του μοτερ..προγραμμα ace motosport δημητριαδης.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.