Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/18/2019 in all areas

  1. 5 points
    Νέες αφίξεις!!! Αλλαγή ζάντας... Αυτη την φορά επέλεξα κάτι διαφορετικό. Vossen hf-3 19x9.5 ET 35.
  2. 3 points
    Γιαννη εχει δυο αισθητήρες λαδιου ενα μπλε κι εναν καφε με παρτ ναμπερ 06H919081A(This sensor is located basically in the front middle of the engine block, it stands out once you see it but it is a tight fit to get to. 24MM and and it’ll come out just wiggle the socket till it catches and angle the wrench and you will do just fine!) και 038919081C(This is the oil pressure sensor that is located on the oil filter housing, 24mm socket and it comes right off.) αντιστοιχα. Για το που βρισκεται ο καθενας τα εγραψα οπως τα βρηκα στο web, αγγλικα ξερεις δεν σε φοβαμαι Ισως να σου αλλαξαν αυτον που δεν ειχε θεμα οποτε το προβλημα παρεμεινε. Στην ουσια το αμαξι αυτοπροστατευεται καταλαβαινει οτι κατι δεν παει καλα με την πιεση λαδιου οποτε πεφτει σε safe mode. Οσο για τον καταλυτη ή πας στον εξατμισα σου και σου βαζει εναν "κλεφτη" πανω εκει που βιδωνει ο λαμδα ειτε μιλας με τον προγραματιστη στο ρυθμιζει.
  3. 2 points
    Οκ τελικα δεν χρειαζεται κοψιμο το τουρμπο το καταφεραμε και εκατσε με λιγο μονταρισμα.. κριμα οι αυπνιες μου, παρασκευη ρυθμιζω και ετοιμαζω ποστ!! Ευχαριστω και τους δυο για την βοηθεια απ'οτι καταλαβα και για κ4 παλι εδω θα επιστρεψω (οταν)
  4. 2 points
    Καλησπέρα σε όλους. Η τιμή για το αυτοκίνητο είναι 19.500 (συζητήσιμη) Έχω ανεβάσει αναλυτικά τι έχω κάνει στο αμάξι στο φορουμ: και αυτή είναι η αγγελία που έχω στο car.gr https://www.car.gr/classifieds/cars/view/24435125/
  5. 2 points
    τα είπε όλα ο ποιητής.
  6. 2 points
    Να μεταφέρω τη δική μου εκδοχή: Όταν είχα πάρει το αμάξι (βλέπε 2008), είχα ρωτήσει κάθε πότε θέλει αλλαγή το DSG (για να ξέρω τη λυπητερή), και τότε μου είχαν πει ότι το πολύδισκο κανονικά πρέπει να αντέξει ~1.000.000km. Εξάρτάται η χρήση φυσικά. Κρατώντας αυτό αλλά και βλέποντας ότι μετά από 180.000km στο δικό μου αμάξι (Α3 6άρι υγρού συμπλέκτη) όπου η λειτουργία του είναι "σα να ήταν καινούριο" και η χρήση δεν θα την έλεγε και κάποιος ως νορμάλ, θα τολμούσα να πιστέψω αυτά που μου είπαν όταν αγόρασα το αμάξι... ΥΓ: Σε καθε περίπτωση η ζωή του πολύδισκου είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από αυτή του τυπικού συμπλέκτη.... Σίγουρα ίσως στα 500.000 ή και παραπάνω (κατά τη δική μου γνώμη βέβαια) ίσως χρειάζεται αλλαγή, αλλά σε αυτά τα km λειτουργίας, θα τολμούσε να πει κάποιος ότι οποιοδήποτε μέρος του οχήματος είναι αναλώσιμο... Πάντα εξαρτάται η χρήση βέβαια και η συντήρηση....
  7. 2 points
    το πολυδισκο αργα ή γρηγορα θελει αντικατασταση αναλωσιμο ειναι φυσικα και τα λαδια..αν το πολυδισκο ειναι προσφατα αλλαγμενο και εχει γινει η δουλεια εντος δικτυου audi σε καλυπτει η εγγυση ανταλλακτικου..την ειχα πατησει παλαιοτερα στο gti v που ειχα. Και τα λαδια μονο μαμα παντα για dsg..
  8. 2 points
    Ψαξε στο fb τον themis retrofit creations...εγω εκει εκανα τα δικα μου φαναρια bixenon και 4 χρονια τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημένος.
  9. 2 points
    Τόσο στου πατέρα μου το Stronic που είναι επίσης 7τάχυτο (υγρού συμπλέκτη) αλλά και στο δικό μου 6άρι (επίσης υγρού συμπλέκτη) αναγράφει στο service manual ότι πρέπει να γίνεται αλλαγή κάθε 60.000km. ΥΓ: του πατέρα μου το αμάξι είναι Q5 2.0tdi
  10. 1 point
    Χλιαρό νερό με πράσινο σαπούνι το περνάς με μαλακό σφουγγαράκι. Αλλιώς με μωρομαντηλα αρκετά και υπομονή στα δύσκολα σημεία και γίνεται κούκλα.
  11. 1 point
    ό,τι χρειαστείς εδώ είμαστε. Εκτός του γεγονός ότι υπάρχει ήδη topic που έχουμε συζητήσει λίγο "ΙΗΙ vs k04"
  12. 1 point
    Πάλι καλά Σταθάρα μου, υπάρχουν και άλλοι τυχεροί που μόνο ένα μοτέρ τους έβγαλε στη 10ετία!!!
  13. 1 point
    Καλησπέρα παίκτες, ήθελα όσοι έχετε γνώση να μου πείτε την γνώμη σας. Μ'αρέσει ο ήχος που βγάζει η εξατμιση από εργαλεία όπως το rs3 τα σκασιματα που κάνει σαν να είναι πυροβολισμοί, δλδ ο ίδιος ήχος που βγάζει και με το antilag με τη διαφορά ότι αυτόν τον ήχο που θέλω εγω να τον βγάζει στις αλλαγές ταχυτητας ή οταν αφηνεις το γκάζι. Παράδειγμα: Στις αρχές νόμιζα πως αυτό γίνεται εξαιτίας της πολύ μεγάλης ιπποδύναμης ή της απουσίας καταλύτη αλλά βλέπω ότι μπορεί να γίνει και σε αυτοκίνητα μαμά με λιγότερα αλογα όπως το hyundai i30N όχι βέβαια τόσο loud. Το ερώτημα μου λοιπόν είναι υπάρχει τρόπος να κάνω κι εγώ το δικό μου όχημα να ακούγεται ετσι στο setup που ειμαι ? Το αμάξι μου είναι audi s3 8p φπε περίπου 340 hp με revo και η εξάτμιση φουλ 76αρα. Μήπως πρέπει να βάλω πιο δυνατό πρόγραμμα με flatshift ούτως ώστε να ακούγεται στις δυνατές αλλαγές και το revmatcing ? Κι αν ναι προκαλεί ζημιές όπως το antilag ?
  14. 1 point
    πλάκα πλάκα (μην το ματιάσω) μόνο μία κλειδαριά σε μένα.... σε 11 χρόνια συνεχόμενης καθημερινής χρήσης (κύριο αμάξι σπίτι-δουλειά-σπίτι συν εκδρομές). Δηλαδή δε γίνεται σε μένα πχ να χαλάνε και στον δίπλα όχι. ΥΓ: κι αυτή η μία κλειδαριά κλείδωνε με το κλείδωμα. Απλά δεν ανταποκρινόταν στο ξεκλείδωμα και μετά το "Αυτόματο" κλείδωμα του αυτοκινήτου (που κλειδώνει μόλις αναπτύξεις ~12km/h)
  15. 1 point
    Όχι, είμαστε πολλοί οι "τυχεροί" Πρίγκηψ
  16. 1 point
    θέλει κόψιμο στο σιγαστήρα από την βάση του και κόλλημα άλλο κομμάτι αλουμίνιο...προσοχή να μην κάνει σκαλοπάτι εσωτερικά....wg δεν έχεις θέμα αλλά σκάστρα θέλει relocation σίγουρα...όταν έχω χρόνο θ ανεβασω φωτό το έχω κάνει εγώ....
  17. 1 point
    Και εγώ προσπάθησα να κάνω αυτό το εγχείρημα στο Α5 μου. Είναι μεγάλος μπελάς διότι θές άλλους καθρέπτες και πρέπει να βγουν οι παλιοί. Για να γίνει αυτό πρέπει να βγει η κάρτα της πόρτας τα καλώδια κλπ. Επίσης πρέπει να αλλαχθεί ο εγκέφαλος του καθρέπτη, και να αλλαχθεί επίσης ο διακόπτης διαχείρισης των καθρεπτών. Στο Α5 οι ηλεκτρικά ανακλινώμενοι καθρέπτες είναι και auto dimming. Οπότε εάν η πλεξούδα δεν υποστηρίζει τα έξτρα καλώδια πρέπει να έχει και πλεξούδα καινούργια, σε εμένα ευτυχώς (αλλά δεν βοήθησε τελικά αυτό) είχε τα εξτρά καλώδια. Το δικό σου μάλλον θα το έχει αφού έχεις lane assist. Εν πάση περιπτώσει ο μάστορας παιδεύτηκε μια ολόκληρη μέρα έγιναν ζημιές στα κλιπς της πόρτας και στα ξύλινα ένθετα και τελικά για κακή μου τύχη οι βάσεις του νέου καθρέπτη δεν ταίριαζαν απόλυτα με την πόρτα οπότε το εγχείρημα εγκαταλείφθηκε, απλά έβαλα το ασημί κάλυμμα (από S5) καθρέπτη τα άλλα μου έμειναν. Οπότε πολύ προσοχή να έχεις τον κατάλληλο καθρέπτη, ο μάστορας να θέλει να ασχοληθεί και να χάσει ένα ολόκληρο μεροκάματο σχεδόν, και φυσικά χρειάζεται και προγραμματισμός.
  18. 1 point
    Καλορίζικες Πάνο!!!!
  19. 1 point
    το πρόβλημα ήταν η μπαταρία τώρα το αμάξι δουλεύει μια χαρά.!!! ευχαριστω για την βοήθεια.!!
  20. 1 point
    Γεια σας και παλι. Τελικα σημερα μου ηρθε η μοναδα ανεσης που αγορασα απο την Λιθουανία. Την εβαλα στο αυτοκινήτο με τον αρνητικό πολο βγαλμένο οπως μου ειπαν. Ολα καλα τα παράθυρα λειτουργούν κανονικα πλέον. Αλλα εχω πρόβλημα με τα κλειδιά δεν λειτουργεί ο τηλεχειρισμος. Εκανα καποιες προσπάθειες απο κατι βίντεο που βρηκα στο YouTube αλλα δεν μπορεσα να τα προγραμματισω. Ξερεις καποιος αν γίνετε να το κανω μονος μου η πρεπει να παω αντιπρόσωποια? Και μου άναψε και το λαμπάκι του αντισπιν.
  21. 1 point
    Με το καλό να τα παραλάβετε! Και αναμένουμε παρουσιαση...
  22. 1 point
    Εχθές έκανα καθαρισμό στον maf, βυθίζοντας τον αισθητήρα για 15 λεπτά μέσα σε λεκανακι με οινόπνευμα 70% και κινώντας το ανά τακτά διαστήματα. Στον πάτο του μετά διαπίστωσα ότι είχαν κατακαθισει παρά πολύ μικροί μαύροι κόκκοι...😏 Κατόπιν το ακούμπησα και το άφησα να στεγνώσει πλήρως. Έπειτα το μονταρα, και βγήκα δρόμο.. πάτησα μια καλή 2α και αρκετή από 3η (esp off). Μετά από λίγη ώρα έκανα και ένα μικρό δρομολόγιο κάπου στα 50 χλμ με κάποιες προσπεράσεις (να γεμισει το μοτέρ). Κατόπιν της επιστροφής μου, φυσωσα και σφαλμα ουδέν! Επίσης διαπίστωσα ότι το ανεπαίσθητο αυτό "ρεταρισμα" που είχα περιγράψει στην κρύα εκκίνηση ήταν αρκετά λιγότερο. Αυτά.... *Συμπληρώνω λέγοντάς ότι η εισαγωγή μου είναι custom με φιλτροχοανη...επομένως είναι αληθές αυτό που λένε, ότι υπάρχουν πολύ μικρά σκονάκια που το "μαμα " φιλτρο θα τα πιάσει, άλλη η φιλτροχοανη Όχι. Συνεπώς όσοι φοράτε φιλτροχοανη να είστε προειδεασμενοι ότι κάθε τόσο ο αισθητήρας maf θέλει λίγο "proderm" 😉
  23. 1 point
    στην κρύα εκκίνηση το αμάξι ψεκάζει περισσότερο καύσιμο, προσπαθώντας να ζεστάνει (μέσω της καύσης) τους κυλινδρους και τον καταλύτη το ταχύτερο δυνατό. Η αυξομείωση της πίεσης στην κρύα εκκίνηση σε τόσο μικρές διαφορές μπορεί να υπάρχει και λόγω αυτού. Αν δεν καταλαβαίνεις τρέμουλο (πχ) και απλά το βλέπεις στο μπαρόμετρο είναι οκ. Θα μπορούσες για τον φόβο των ιουδαίων να κάνεις ένα leak test να δεις μήπως τραβάει αέρα από κάποιο κομμάτι που δε μετριέται αέρας (στη ροή αέρα μετά το μαφ ως και την εισαγωγή του αέρα μοτέρ). Υπερβολικό ίσως αλλά έτσι για να σου φύγει η ιδέα ότι δεν έρχεται από αλλού αυτή η αστάθεια στην (υπερ-υπο)πίεση. Τώρα για το στατικο ηλεκτρισμό, πρέπει να τσεκάρεις λίγο τι γίνεται με το θέμα της γείωσης που έχεις στο αμάξι. Ένας ηλεκτρολόγος εύκολα μπορεί να δει τι απώλειες ρεύματος έχεις όταν έχεις κλειστό το κύκλωμα του ρεύματος (κλειδί έξω από τη μίζα και οι εγκέφαλοι του οχήματος σε φάση ηρεμίας). Το πρόβλημα με το στατικό ηλεκτρισμό μπορεί να οφείλεται από την ατμόσφαιρα (αδιάφορο δηλαδή) ως και κάτι σοβαρό (διαρροή ρεύματος στο κύκλωμα του οχήματος).
  24. 1 point
    Μπορείς να ποστάρεις ακριβώς το σφάλμα που σου βγάζει?? κωδικό σφάλματος εννοώ...
  25. 1 point
    Θα σου προτεινα να κανεις δοκιμες με pipercross. ΕΙχα κι εγω αυτη την ανησυχια, δεν το εκανα ποτε ολοκληρωμένο, μαλιστα ειχα παρει και σωληνες για να το φτιαξω. Θεωρω οτι καλο ειναι η χοάνη ή το μανιτάρι να το βαλεις προς τα κατω, κατω απο το φαναρι, ωστε να τραβαει καλά αέρα. Αν ψαξεις θα δεις πολλες κατασκευες στο διαδικτυο. Φ70 νομιζω ειναι ο MAF και μπορείς να χρησιμοποιησεις και συστολες, οι περισσοτερες χοάνες ειναι Φ80
  26. 1 point
    Ρε παιδια τι ακριβως λετε ολοι πισω απο ενα πληκτρολογιο λες και κανατε διαγνωση απο μακρυα... Ειναι απολυτως φυσιολογικο να μην σηκωνει την ροπη της Κ04 ενα απλο μαμα σετ μιας και δεν ειναι κατασκευασμενο για τετοια ροπη. Εγω σε Β6 με Κ03-073 (ειναι η αμεσως μικροτερη της Κ04-015, την οποια φορουσαν τα Α4 με ΒΕΧ κινητηρα) και χαμηλη πιεση (1,20) με καινουριο μαμα δίσκο, ελεγμενο βολαν και ενισχυμενο πλατω ηδη πατιναρει στην 4η και στην 5η μετα απο 10.000km απο την τοποθετηση...φυσιολογικο ειναι! Μην συγκρινετε S3 με Α4 Β5....
  27. 1 point
    Το 8v είναι διαφορετικό στα ηλεκτρικά του τα έχουν αλλάξει για θέμα ασφάλειας μάλλον γι'αυτό δεν μπαίνει το cc όπως τα 8p, αν ηταν 8p μου είπε ο ηλεκτρολόγος της αντιπροσωπίας ότι θα το έβαζε μπαίνει.
  28. 1 point
    Οι κωδικοί που αναφέρει η αντιπροσωπεία, είναι οι λεγόμενοι SVM Codes, που όταν ενεργοποιηθούν, κάνουν αυτόματα κωδικοποίηση ή adaptation του εγκεφάλου που αφορά, πράγμα που γίνεται με VCDS άνετα αν γνωρίζεις. Κι εγώ στο δικό μου ενεργοποίησα Cruise Control μετά από τοποθέτηση που έκανα μόνος και το ενεργοποίησα κανονικά με VCDS, όταν παω αντιπροσωπεία αν κάνουν έλεγχο κωδικοποίησης ξαναμπαίνουν οι εργοστασιακές επιλογές άρα πρέπει να το κάνεις από την αρχή. Νομίζω όμως στην MQB πλατφόρμα τα πράγματα έχουν αλλάξει, μέχρι να βρεθεί η λύση πάλι φυσικά
  29. 1 point
    φιλε μου, οπως ειχα γραψει και σε αυτο το θεμα: στην MQB πλατφορμα δεν νομιζω να γινεται σε εξωτερικο ηλεκτρολογο χωρις τους κωδικους που ερχεται μαζι το βιβλιαρακι του cruise control. Εχω κανει και εγω εγκατασταση και στο δικο μου (A3 8v 2015) και στου πατερα μου(A4 B6 2004). Στο Α4 η εγκατασταση εγινε με κινεζικο καλωδιο VCDS, στο Α3 επρεπε να παω αντιπροσωπεια να περασουν εκει τους κωδικους(30 ευρω χρεωση). Σε εξωτερικους ηλεκτρολογους λογικα γινεται αν βρεις αυτους τους κωδικους απο τον πωλητη, και εχουν ημερισιους κωδικους του συστηματος της Audi για να συνδεθουν στο server. Υπαρχουν και ατομα τα οποια το κανουν ενεργοποιηση και μεσω teamviewer (αυτο μονο φιλοσοφικα το ξερω). Αυτα τα λιγα απο το δικο μου ψαξιμο οταν ηταν να το περασω. BTW οτι αλλο ανταλλακτικο εχω περασει(π.χ. εγκεφαλο ανεσης) ηθελε απλη ενεργοποιηση χωρις κωδικους, παλι στην εταιρεια βεβαια. Ελπιζω να βγαλεις ακρη
  30. 1 point
    Ναι έχεις απόλυτο δίκιο! Έκανα το search Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είδα πολλές αναφορές για το 1.4 τα περισσότερα είναι για το 1.8. Σε ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες και τις επισημάνσεις!
  31. 1 point
    Κατι παίζει μεταξυ βολάν πλατό και δίσκου. Όταν τα έβαλες τα είδε μηχανουργείο ότι δένονται και λειτουργούν σωστά ειδικά το διπλής μάζας;;;;;; Αν απλά τα βάλατε πάνω χωρίς να δοκιμαστούν τότε ναι είναι λογικό ότι σου συμβαίνει εφόσον έχεις παίξει με μεταχειρισμένο βολάν.
  32. 1 point
    Καλησπέρα. Γράφε καλύτερα με μικρά γράμματα. Με κεφαλαία είναι σαν να φωνάζεις! Επί του θέματος, πως το επικεντρώνεις στην τουρμπίνα; Ακούγεται έτσι και με το αυτοκίνητο σταματημένο (ξερογκαζιά) ή μετά από φόρτωμα σε κίνηση; Ακούγεται μεταλλικός θόρυβος-σφύριγμα ή αέρας-φύσιγμα; Πόσα χιλιόμετρα έχει γράψει η τουρμπίνα; Είναι μαμά ή άλλη μετατροπή; Έχει επισκευαστεί ποτέ; Έχεις πρόγραμμα με υπερπίεση; Τα κολλάρα αέρα τα κοίταξες;
  33. 1 point
  34. 1 point
    Ο θόρυβος έχει να κάνει με τα καζάνια περισσότερο. Επίσης για θόρυβο αν απομακρύνεις τον καταλύτη από το τούρμπο θα γίνει ο ήχος πιο μπάσος.
  35. 1 point
  36. 1 point
    Στο ερώτημα σου : Το άθροισμα των εμβαδών διατομής των δύο σωλήνων πρέπει να ισούται με το εμβαδόν διατομής της μονής σωλήνας. Βρίσκεις την θεωρητική τιμή και πηγαίνεις στην πιο κοντινή διατομή που υπάρχει στο εμπόριο. Στο δικό μου, πηγαίνει 70 μέχρι το μεσαίο καζανάκι και μετά χωρίζει σε 2χ57 mm.
  37. 1 point
    Διαβασες στο φορουμ και δεν βρηκες απατνησεις? το εχουμε εξαντλησει το θεμα εξατμιση σε αυτο το τοπικ που σου επισυναπτω αλλα και σε άλλα... https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/21333-χειροποίητη-εξάτμιση-για-α4-β8/
  38. 1 point
    Βαζεις sachs performance με καινουριο βολαν...η μονη λυση.
  39. 1 point
  40. 1 point
  41. 1 point
    Ουσιαστικά θα πήγαινα σε αυτά https://www.rellasamortiser.gr/el/audi/481-audi-a3-55mm-bilstein-b6-sport-2004-2012-35-108177-24-172936-ve3-a817-be5-a610.html?cid=45 Από τη στιγμή όμως που παίρνω στα ίδια χρήματα coilover ρυθμιζόμενα με ελατήρια, δεν υπάρχει λόγος για συζήτηση. Την αγορά θα τη κάνω σε 1-2 μήνες. Στάλθηκε από το Mi MIX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  42. 1 point
    Ε ναι τότε θέλουν αλλαγή.Και εγώ στο allroad τότε τα άλλαξα... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  43. 1 point
    Άμα είναι b8 δίλιτρο αυτόματο Quattro ,είναι σίγουρα stronic .Dual clutch , δηλαδή. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  44. 1 point
    Το λαμπάκι στην πόρτα του οδηγού όταν κλειδώνεις αναβοσβήνει κανονικά;
  45. 1 point
    απότι φαινεται σε όλα ανεξαιρέτως τα μοντέλα της δικιάς μας σειράς με το περασμα της 10ετίας οι οροφές πέφτουν σαν ώριμα φρούτα... η απόλυτη ξεφτιλα δηλαδή μιας premium μάρκας που δεν κάνει ένα ποιοτικό έλεγχο στα υφάσματα της οροφής και σε τόσους άλλους προβληματικούς υποκατασκευαστές με προβληματικά εξαρτηματα... Ακόμα και στο πεζώ 106 που έχω ακόμα μετά από 20 χρόνια ,ο ουρανός έχει ξεβάψει τελέιως από πάνω και το υφασμα της οροφής είναι ανέγγιχτο. Πυρηνκή φυσική δηλ για το group vag ...
  46. 1 point
    Εμενα 1.8Τ quattro του 2002 μεσα στην Αθηνα ημουν 12 εως 14 λιτρα ανα 100km...εκτος ημουν στα 9,5 περιπου με λογικες ταχυτητες.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.