Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/29/2020 in all areas

  1. 3 points
    Αναμένοντας να έρθουν όλα!!!!! Big brakes kit forge 356mm ebc red. Rear 310mm slotted discs stoptech ebc red. 3M brake pads. Τα μπροστά πιθανότατα μαζί με τους πίσω δίσκους και τακάκια όλα τρυπητα Zimmerman sport, θα βγουν στο σφυρί .... Μπροστά φοράω 345 Cupra και πίσω οι δίσκοι είναι 310.
  2. 2 points
  3. 2 points
    Μη βάζεις άλλα λινκ σατανά!!!!!!!!!! Και μιας και έχω draggy θα γίνει και 100-0 να δούμε τι θα κερδίσει κάποιος από μια τέτοια αλλαγή, εάν με το καλό γίνει γιατί κάπου διάβασα για 1.5 sec πιο γρήγορο στοπ που είναι τρελό νούμερο εάν μεταφραστεί σε μέτρα..... Για τα Forge μιλάω πάντα...... 6.4 μέτρα πιο νωρίς σταμάτησε...... Έτσι ενημερωτικα το γράφω...... Αμάξι golf r
  4. 2 points
    Δεν εχω κατι με το car, απλα θεωρω λαθος τα παντρεματα ειδικα στα φρενα. Εχεις ενα δισκο απο mercedes ml 350mm τουλαχιστον 15kg, o οποιος δεν κεντραρει στο μουαγιε των vag και θελει μεταλλικο δαχτυλιδι περιπου 1mm ενδιαμεσα. Η δαγκανα ειναι τεραστια, βαρια (λογικο αφου προοριζεται για cayenne) οσο η μαμα του s3/cupra και με αγνωστα τα χιλιομετρα που εχει γραψει πριν. Αρνητικο ειναι οτι εχει πολυ μεγαλη επιφανεια εμβολων και χανεις παρα πολυ σε αισθηση στο πενταλ του φρενου. Επισης θες ζαντα που να βγαινει πολυ εξω (τουλαχιστον 8.5αρα με et45) αλλιως θες και αποστατες... Το ενα φερνει το αλλο δηλαδη. Πλεονεκτημα ειναι φυσικα το κοστος αυτων των σετ. Προσωπικη μου αποψη ολα τα παραπανω. Φυσικα ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι θελει!!
  5. 2 points
    Γεια σ Γιώργο! Πλέον, προτού περάσω το νεο file στη νέα εταιρεία,το αυτοκίνητο μπήκε στον μηχανικό, όπου και έβαλε μπεκ Bosch από golf 6 gti, και επίσης κατόπιν συναινεσης του programmer (για να μειώσω λίγο το απαιτούμενο budget) μ έκανε 3 σφιξεις στο εργοστασιακό westgate. Επίσης μιας και βγήκε η πολλαπλή εισαγωγής(Η οποια αντικαταστάθηκε πριν 27.000χλμ με καινούρια) έγινε και ένας καθαρισμός βαλβίδων. Τα υπόλοιπα hardware ως είχαν κ πριν ,δλδ μπουζιά ngk 8άρια, πολλαπλασιαστες ngk r8, κλπ.. Κατόπιν πολλών log στον δρόμο με διορθωσεις κάθε φορά, έχουμε μέχρι στιγμής ρυθμίσει 1.85 με 1.3~1,35 και 18° αβανς. Ήταν ντεμί να μ δώσει η Όχι άλλη 1,5° Αλλά επειδή διάβασε μια επιστροφή,μ είπε ας το αφήσουμε εδώ κ βλέπουμε. Μ ζήτησε κάποια στιγμή να πάω να το ξαναπρηζωσει να δει μήπως χρειαστεί να μ αλλάξει κάτι αφότου θα έχω κάνει κάποια χλμ με το νεο μας file, κι έπειτα θα ανέβει δυναμομετρο παρουσια του για τις τελικές ρυθμίσεις κάποια στιγμή. Στο επόμενο μου σερβις Εγώ θα κάνω αντικατάσταση της αντλιας καυσίμου καθότι βλέπει ο programmer μια πιθανή ελαφρα κόπωσή της καθώς ψηλά αδυνατεί να πιάσει (νομίζω 10bar?) Την ζητούμενη πιεση καυσίμου, και αυτά.... Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. 2 points
    με σωστη συνολικα ρυθμιση στο boost controller θα στρωσει η καμπυλη, σιγουρα στο δρομο δεν εχεις 54 βαθμους iat σε πορεια αλλα και εδω το dyno εχει κανει την διορθωση του (απο τα 340 σε 360) επομενως και η θερμοκρασια περιβαλλοντος ειναι νορμαλ για ελλα δα (27 βαθμους), δεν θα εδινα βαση στην πιεση αλλα στο πως θα εκμεταλλευομουν τα μεγαλυτερα μπεκ . σε καθε περιπτωση το αποτελεσμα ειναι καλο σε αξιοπιστο και αυστηρο dyno και επιπλεον μια μετρηση 100-200 με gps θα εδειχνε και τις πραγματικες δυνατοτητες στο δρομο οπου σιγουρα οι μετρησεις θα ειναι καλες
  7. 2 points
    Τα αλογα φυσιολογικα,το νουμερο ροπης επισης,θεωρω ομως οτι για κ04 με boost controller και μπεκ που δινουν το περιθωριο επαρκειας καυσιμου,οι καμπυλες δεν ειναι ικανοποιητικες εφοσον δεν ρυθμιζονται απο ν75. αυτες οι αυξομειωσεις στο φασμα 4κ-5κ που εχουν αμεση επιδραση στην ροπη και λιγοτερη στην ιπποδυναμη με πιο προσεκτικη ρυθμιση του duty cycle θα ομαλοποιηθουν και λογω μπεκ θα υπαρχει δυνατοτητα για περισσοτερη αποδοση ψηλα καθως μαλλον φαινεται οτι δεν εχει γινει εκμεταλλευση αυτων πληρως.
  8. 2 points
    Μην τον τσιγκλατε..... Είναι πιο επιρρεπής κι από μένα... Χαχαχαχαχαχα
  9. 2 points
    Νέο update στα μηχανικά. Χθες ολοκληρώθηκε η ρύθμιση του αυτοκινήτου πάνω σε δυναμόμετρο. Έπεσα σε πολύ ζεστή μέρα και το αμάξι ζορίστηκε. Η θερμοκρασία εισαγωγής κυμαίνονταν μεταξύ 50 και 55 βαθμών. Τελικά ολοκληρώθηκε με τα αποτελέσματα που φαίνονται παρακάτω.
  10. 2 points
    Τοποθέτηση πίσω S4 φρένα και αλλαγή τον μπροστά δίσκων και τακάκια με brembo.
  11. 2 points
    Δεν κρατουσε την πιεση του λαδιου. Αλλαξαν τα παντα σχετικα και δεν εστρωνε. Τελευταια λυση αντικατασταση κινητηρα. Κινητηρας μαμα 1.8tfsi με ολα οσα ειχε ο δικος μου πανω σαν εξτραδακια. Για retrofit οποτε θες. Τωρα μενω Βουλα, εχω απλετο parking, οποτε βρες μερα για retrofit. Αντε γιατι μου ελειψες
  12. 2 points
    ρε θα μας τρελανεις; τι εννοεις; γτ αλλαξες κινητηρα; τι ειχε τλκα; τι κινητηρα εβαλες; κοστος; ποτε να περασω να κανουμε κανα retrofitακι?
  13. 2 points
    έχεις δίκιο...Έτσι όπως τα γράφεις τα λέει στο site...οπότε η δικιά μου η εμπειρία δεν σε βοηθάει...ίσως θα πρέπει να απευθυνθείς στον dealer της apr... αν κ θα επιμείνω στην άποψη μου πως όταν ολοκληρώσεις το stage 2+ δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα....
  14. 1 point
    Ναι έχεις δίκιο. Δεν έγραψα μάρκες. (ΑΤΕ δισκόπλακες, εργοστασιακά audi τακάκια) Σίγουρα υπάρχουν και φτηνότερα. Απλά ήθελα να θίξω τη διαφορά τιμής στη χρήση. Τίποτα περισσότερο.
  15. 1 point
    Τα πολυπίστονα κιτ είναι απλησίαστα σε απόδοση από οποιοδήποτε μονοπίστονο. Καλύτερο initial bite, μεγαλύτερη συνολικά πίεση στο τακάκι, συνήθως μεγαλύτερο τακάκι και δίσκος που σημαίνει καλύτερη απαγωγή θερμότητας, καλύτερη κατανομή πίεσης στο τακάκι καθ' όλη του την επιφάνεια που σημαίνει ελαχιστοποίηση hot spots και μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο, μικρότερο βάρος που μπορεί να φτάνει ακόμα και το 1/2 του μονοπίστονου και φυσικά μιλάμε για μη αναρτώμενη μάζα που ισοδυναμεί με περίπου 6,5* φορές το βάρος αναρτώμενης, δηλαδή ελαφραίνοντας το φρένο (δίσκος και δαγκάνα) κατά 3,5 κιλά ανά τροχό, είναι σαν να αφαιρείς από το αμάξι σχεδόν 23 κιλά, άρα το κιτ γύρω στα 45 κιλά συνολικά. Αυτά για το θεωρητικό σκέλος. Περνάω και στο εμπειρικό. Στο golf από το μαμά 312 στο τετραπίστονο 328 η διαφορά ήταν χαώδης, σε απόσταση και επαναλειψημότητα. Σε σχέση με του S3 που είναι και μεγαλύτεροι οι δίσκοι, η διαφορά σύμφωνα και με την εμπειρία ενός από τους κορυφαίους φρενάδες της χώρας, δεν είναι μεν χαώδης αλλά αρκετά μεγάλη για να δικαιολογεί τα 1500 ευρώ της τιμής τους το 2015, έναντι π.χ. 6 κατοστάρικα από S3. Εδώ δεν έχουμε το κέρδος της επιφάνειας τριβής όμως όλοι οι υπόλοιποι παράγοντες ήταν υπέρ, πράγμα που δείχνει πόσο σημαντικό είναι το όφελος από τα πολυπίστονα κιτ, και μιλάμε εδώ για entry level πολυπίστονο, πολύ καλής μεν ποιότητας αλλά entry level, που είχα επιλέξει τότε για τις ανάγκες μου. Τα πιό προχωρημένα κιτ είναι σε άλλο επίπεδο κυριολεκτικά και αυτό πλέον μπορώ να το πω από προσωπική εμπειρία καθώς το νεό μου αμάξι φοράει εργοστασιακά εξαπίστονα. To καλό φρένο ανήκει στα πράγματα που ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Δεν ισχύει σε όλες τις αναβαθμίσεις αυτό, όπως π.χ. στην εξάτμιση δεν ισχύει πάντα. Στο φρένο ισχύει, απολύτως. Το θέμα είναι κανείς να επιλέγει αυτό που πραγματικά χρειάζεται γιατί δυστυχώς είναι και μία από τις ακριβότερες αναβαθμίσεις. * Για την ακριβή σχέση αναρτώμενης και μη αναρτώμενης μάζας υπάρχουν πολλές απόψεις και διαφωνίες, αλλά από όσο έχω ψάξει και το έχω ψάξει πολύ, βρίσκω ότι ο συγκεκριμένος αριθμός x6,5 είναι ο πιό αποδεκτός. Περισσότερες πληροφορίες από το ποστ αυτού που τον έφτιαξε: https://www.audiworld.com/forums/s4-rs4-b5-platform-discussion-6/study-investigating-effective-inertial-weight-wheels-warning-technical-nature-1475092/
  16. 1 point
    Ετσι για να εχουμε να λεμε... Σε brembo. 4 Τακακια 59€ https://www.autodoc.gr/brembo/7624602 2 Δισκοι μπροστα 142€ https://www.autodoc.gr/brembo/13801757 Τους κωδικους τους βρηκα απο εδω (για 1ΖΚ): https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/audi-a3-8p1-s3-quattro/000019914-1
  17. 1 point
    Mιλας με γρφους γεροντα! 😛
  18. 1 point
    Tελωνειο ακομα ειναι free απο Αγγλια, οτι ισχυε μεχρι τωρα δηλαδη. Οι ζαντες σου εχουν 1 δαχτυλο αερα τουλάχιστον με το σετακι της forge, οπως πιστευω οτι χωραει και του tt-rs (φοραει ζαντα 9αρα με et52). Του cayenne τωρα δεν ξερω, αγνωστο. Ιδανικο σε a3/s3/leon/golf ειναι 8.5αρα με et45. Με μικροτερο et σιγουρα θα βρισκεις, ειδικα αν εισαι χαμηλωμενος! Τα ειχα παρει 1550 λιρες Αγγλιας τοτε απο εδω: https://www.ebay.com/itm/322835475908#rwid , αλλα βλεπω οτι εχει ανεβει η τιμη. Δες εδω που ειναι πιο φτηνα: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=FMBKMK5&_sacat=0&_sop=15 Kαλη λυση επισης και οικονομικη ειναι να βρεις δαγκανες που συνεργαζονται με τις μαμα δισκοπλακες οπως ειπε πιο πανω o @Kavouras.
  19. 1 point
    Μήπως να σκεφτείς τη λύση αλλαγής τακακιών με κάτι πιο ανθεκτικό σε θερμοκρασίες? Να αναφέρω ότι εγώ έβαλα δαγκάνες μεγαλύτερες (που παίρνουν μεγαλύτερο τακάκι από του S3), αλλά σε δισκόπλακα 345χ30 του S3 8Ρ. Και επειδή η διαδρομή που έκανα πολύ συχνά παλιά (σπάνια πλέον λόγω έλλειψης χρόνου) είναι ιδιαιτέρως απαιτητική σε σταθερή απόδοση των φρένων (και όχι μόνο), μπορώ να σου πω ότι δε φταίνε οι δισκόπλακες, αλλά τα τακάκια. Αν το κόστος "είναι μέρος της εξίσωσης", θα σου πρότεινα να βρεις δαγκάνες που συνεργάζονται με τις δισκόπλακες που ήδη έχεις. (δε θα δυσκολευτείς άλλωστε να πουλήσεις μόνο τις δαγκάνες ) Αν το κόστος "δεν είναι μέρος του προβλήματος", θα σου πρότεινα κάτι ωραία φρενάκια 6πίστονα με κόστος βέβαια 3πλάσιο από αυτό της αρχικής λύσης.
  20. 1 point
    Aδερφε απο εδώ λογικά χάνεις
  21. 1 point
    TT-RS σετακι ειχα βαλει στο Scirocco R που ειχα πριν, περαν απο το look δεν εχουν κατι το ιδιαιτερο να σου πω. Εχεις μια πολυ ελαφρια δαγκανα της brembo 4πιστονη με ενα γαιδουρι δισκο 370mm βαρους 13+ κιλων. Διαφορα πολυ μικρη θα δεις και αν τα "καις" θεωρω οτι θα εχεις προβληματα με στραβωματα, ειδικα αν βαλεις και κανενα αγωνιαρικο τακακι επανω. Επειδη υπαρχουν πολλα σετακια μεταχειρισμενα με παλιους κωδικους, θα κοιταξεις οι δαγκανες να εχουν τρυπες για τα αντιβαρα πισω. Οι πρωτες παρτιδες δεν ειχαν και σφυριγαν συνεχεια! Επισης οι δισκοι να ειναι ο τελευταιος κωδικος, τον οποιο μπορεις να τον βρεις στο ΕΤΚΑ. Στο s3 που εχω τωρα εχω βαλει το 6πιστονο σετακι της Forge με διαιρουμενο 356mm δισκο... 3 κιλα η δαγκανα και 8 κιλα ο δισκος ζυγιζει μολις. Πολυ καλη αισθηση στο αρχικο φρεναρισμα (ερχονται με τακακια ebc yellowstuff) και ειναι σαφως καλυτερα απο τα μαμα. Υποψιν οτι δεν τα εχω πιεσει ιδιαιτερα γιατι πλεον δεν κανω πολλες καγκουριες. Αρνητικο ειναι τα yellowstuff τακακια που σφυριζουν συνεχως!! Τα αλλαξα μετα απο λιγο καιρο με τα ebc redstuff οπου και το σφυριγμα εξαφανιστηκε... Το συγκεκριμενο σετ oπως και πολλα αλλα επωνυμα, ειναι για fast road καταστασεις. Αν θες κατι για να το καψεις πας σε Brembo, οχι τα ξαναβαμμενα σετ που υπαρχουν αλλα σε καινουργια, παντα με το αναλογο κοστος. Βασικο επισης ειναι και το κοστος που εχουν οι δισκοι και τα τακακια σε ολα αυτα τα σετ... Oι δισκοι της Forge εχουν 600€ και 150€ τα τακακια, καμια σχεση με τα εργοστασιακα s3/cupra που παιρνεις Brembo δισκους και τακακια 180€ ολα μαζι. Σκεψου και αυτο δηλαδη. Επισης δεν θα εβαζα σετακια που πουλανε στο car απο 6πιστονες Brembo απο cayenne με δισκο 350mm απο mercedes ml + δαχτυλιδι κεντραρισματος. Kαλα λογια διαβαζω και για του tts 8s clubsport εκδοση: https://www.ebay.com/itm/Audi-TTS-8S-4Pot-Brake-kit-Upgrade-ClubSport-brake-discs-NEW-Black-Audi-S3-8v-8p/292897294482?epid=8025940465&hash=item44320a0892:g:czoAAOSwyqleGElw https://www.ebay.com/itm/Audi-TTS-8S-4Pot-Brake-kit-Upgrade-Tarox-F2000-Slotted-brake-discs-NEW-mk7-R-S3/293412634802?epid=8025940465&hash=item4450c180b2:g:CYcAAOSwoMFeFLj6 Βλεπω οι Ρουμανοι στο ebay εχουν πολυ πραγμα... 😛
  22. 1 point
    Τα 6πιστονα του rs5 B9 μπαίνουν σε εσάς; Επίσης τα z18; Μονοπιστονα δύσκολο αλλά γιατί όχι με περισσότερα πιστόνια;
  23. 1 point
    Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλές επιλογές μεγάλης βελτίωσης (σε σχέση με αυτό π εχεις τώρα) σε μονοπίστονη γκαμα, καθώς αυτό ως επί το πλείστον είναι για αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής... Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  24. 1 point
    προσφατα οδηγησα α3 προσθιοκινητο ενος γνωστου μου που μου ειπε οτι εχει πανω αναρτησεις απο s3.Δεν εκατσα να το ψαξω παραπανω μιας και δεν μπορουσα να δω τι φοραει χωρις να σηκωθει το αυτοκινητο, αλλα αυτο που υποπτευομαι ειναι οτι φοραει ελατηρια χαμηλωματος για α3 και αμορτισερ απο s3 που ουτως η αλλως καθεται πιο χαμηλα απο α3.Αυτο που εχω να πω ειναι οτι το αυτοκινητο ηταν αρκετα μαλακο,μου θυμησε α3 με εργοστασιακη αναρτηση σε αποσβεση,δεν μπορεσα ομως να το πιεσω λιγακι σε στροφες ωστε να δω πως αντιδρα. Ειναι γεγονος οτι τα εργοστασιακα αμορτισερ δεν εχουν καμια σχεση με τα εμποριου,εκτος αν δωσεις ενα σκασμο λεφτα οποτε ειναι μια πολυ σημαντικη αποφαση το τι θα βαλεις στο αυτοκινητο σου.Ειμαι μεγαλος υπερμαχος της εργοστασιακης αναρτησης(εννοω αυτα τα πανακριβα που βαζει η αντιπροσωπεια και εχει το αυτοκινητο απο το εργοστασιο και οχι τα εμποριου που προοριζονται για αντικατασταση του εργοστασιακου προιοντος) και ειναι μονοδρομος αν θες να παραμεινει το αμαξι στις εργοστασιακες προδιαγραφες. επομενη λυση coilovers οπου μπορεις να χαμηλωσεις κιολας.Πολυς κοσμος εκθιαζει τις st και τις ap,ισως να ειναι οντως τοσο καλες δεδομενου οτι ειναι θυγατρικες τις kw αλλα εχε στο πισω μερις του μυαλου σου οτι το καλο αμορτισερ φαινεται ΚΑΙ σε βαθος χρονου και με αυτο εννοω οτι τα περισσοτερα αμορτισερ που εχω δοκιμασει ηταν αψογα μεχρι τα 20-30.000χλμ, μολις περνουσαν αυτο το οριο ηταν λες και επεφταν αποτομα και το αυτοκινητο δεν ειχε καλη αποσβεση στους κραδασμους. Αυτα που ειναι αθανατα ειναι τα μονου σωληνα της bilstein,ομως καποια ειναι σκληρα (β6,β8) και αλλα ειναι ακριβουτσικα pss9/pss10. Αν θες να πας σε τοσο ακριβα μπορεις να κοιταξεις και ohlins που ειναι εξαιρετικα καλης ποιοτητας προιοντα. συγγνωμη για το μεγαλο ποστ!!
  25. 1 point
    Πήρα aeroflow όπου μου πήγε στο 160 και μπήκε στο καβούκι της παλιάς με παροχή πάνω από 500
  26. 1 point
    Για την ιστορία πάντως γίνεται.... 😉
  27. 1 point
    Τελικα σημερα περαστηκε νεο file σε νεα εταιρεια ...ολα καλα...ουτε πεταλουδες πλεον κλεινουν ουτε τπτ 😊
  28. 1 point
    Αν εχεις το 2007 με κινητηρα ΒΥΤ, εχεις το παλιο συστημα αναθυμιασεων, ειναι ενα "πλαισιο τετραγωνο που στη μεση μπαινει το καπακι με το σημα της audi" αν βγαλει το καπακι σου μενει αυτο το "πλαισιο" κατω απο αυτο υπάρχουν 2 τρυπες με 2 σωληνακια, απο εκει χανεις λαδια, και πανε μεχρι εκει, 2 λυσεις, το αλλαζεις ολο (κοστος αν θυμαμε καλα 150 ευρω) που περιλαμβανει τα σωληνακια και το πλαστικο πλαισιο, ή το ξηλωνεις το καθαριζεις, βαζεις φλατζοκολα στις τρυπες γυρω για να πατισουν τα σωληνακια και ετοιμος. Κοστος 20 ευρω.
  29. 1 point
    Το πηρα αποφαση και το πουλαω. Εχω αναφερει και εδω τις εργασιες εχω κανει... Ο μονος λογος που το πουλαω ειναι οτι δεν το χρησιμοποιω πλεον (ηταν αμαξι σ/κ). 153.000 km μοντελο 2004 1.8Τ/full extra (δερμα/parktronic/audi concert/clima/esp/abs) ΥΓΡΑΕΡΙΟ με πιστοποιηση και ΚΤΕΟ. εξτρα: Philips DLR (ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ) και λαμπες LED PHILIPS Μηχανικα αψογο μιας και καθε χρονο ανεξαρτητα απο χλμ το ελεγχαμε με το μηχανικο. ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΘΕΙ ΜΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ Τιμή: 7.600€ H αγγελια με πολλες φωτο εδω https://www.car.gr/28193415-audi-a4
  30. 1 point
    Εννοείς μεθανελότερα; Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  31. 1 point
    Πολύ καλό!!!!!!! Δυνατό και γεμάτη καμπύλη..... Καλά χιλιόμετρα... Και εις ανώτερα!!!!!
  32. 1 point
    Εδώ δε θα δούμε τίποτα; Ε;
  33. 1 point
    boost pressure limit exceeded overboost contition. P0234-001 Upper limit exceeded. Καλησπέρα σας! Αντιμετωπίζω κ εγώ το ίδιο πρόβλημα. Αν μπορείς να μου πεις τελικά αν βρήκες την βλάβη θα σου ήμουν υποχρεωμένος. Ευχαριστώ
  34. 1 point
    Oτι κουμπωνει, κουμπωνει... Oπως και σε ποσα αλλα vag. Eιναι λαθος ομως γιατι το S3 εχει διαφορετικα βαρη ανα αξονα σε σχεση με απλο Α3 και στο δρομο θα ειναι οτι να ναι. Απο οπτικης αποψης τα S3/S3 sb καθονται καπως περιεργα απο το εργοστασιο.. Η μουρη ειναι 1-1,5 cm πιο σηκωμενη απο οτι πισω. Η eibach φαντασου βγαζει ελατηρια για τα s3 ΜΟΝΟ μπροστα!! Επειδη ειχα Α3 ambition παλαιοτερα, ειχα βαλει ΚΟΝΙ κιτρινα με hr ελατηρια και ειχε μεταμορφωθει το αυτοκινητο, σου προτεινω το ιδιο.
  35. 1 point
    Ευχαριστώ πολύ Παντελή, θα το πάω από βδομάδα συνεργείο να δούμε τι ειναι.
  36. 1 point
    Εχω ετοιμο, πιο πολυ restore οχι retrofit, αλλα οκ!! Για αρχη καλο ειναι
  37. 1 point
    Στείλε διεύθυνση κ βρες πρότζεκτ!! 💪🏻
  38. 1 point
    3d printed ποτηροθηκη μπαίνει στην κερματοθηκη πίσω από τον αναπτήρα, δοκιμασμένη δεν βρίσκει στον τεμπέλη δεν ενοχλει ,χωράει ποτήρι freddo espresso/cappuccino νερό 500ml,μικροπραματα ,στιβαρή κατασκευή,μπαίνει βγαίνει πανευκολα. ΤΙΜΗ 15€ (Προς το παρόν δεν κάθεται καλά σε όσους έχουν θύρα aux μέσα στην κερματοθηκη. Θέλει τροποποίηση) Φωτογραφίες πολλες δεν χωράνε να ανεβάσω εδώ .Οποίος θέλει περισσότερες πληροφορίες λεπτομέρειες ας στείλει πμ
  39. 1 point
    Καλοκαιράκι ζέστη φημε παράθυρα ε και δεν βάζεις μια ωραία ζάντα. Και λίγο χαμήλωμα ε; Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  40. 1 point
    Wg έχεις ΟΕΜ ή Forge? Από 6000 και μετά πας με κλειστή πεταλούδα!!!!!!! Εάν θες μου λες τι πρόγραμμα φοράς;
  41. 1 point
    Φίλε μου πιθανόν είναι η βαλβίδα θερμοκρασιας που στέλνει μέσα στο καντράν, είναι χαμηλά στο ψυγείο αυτή η βαλβίδα,ξεκινάει έτσι και θα χειροτερέψει, και μια μέρα θα μείνει κολλημένη κάτω η θερμοκρασία. Στάλθηκε από το Redmi 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  42. 1 point
    Kαλως ηρθες στον κοσμο των vag.... 😛
  43. 1 point
    Θα πρεπει να λογκαρεις αντλια υψηλης και πισω αντλια να δεις τι γινεται οταν στο κανει... Μπορει και το μαμα μπρουτζακι να ευθυνεται.
  44. 1 point
    πλις ντοντ γραιτ γκρεεγκλις ιτ ις ντιφικαλτ το ριντ
  45. 1 point
    Καλησπερα, δεν γνωριζω εαν εχουν καλη κατασκευη, παντως προκειται για οικονομικες ζαντες αλουμινιου, με ο,τι αυτο συνεπαγεται... Ριξε μια ματια για γνησιες μεταχειρισμενες, εχουν περισσοτερη αντοχη σε σχεση με φτηνές aftermarket. Δες απο S3 8V και S3 8P Facelift, μοιαζουν λίγο σε αυτες που σου αρεσουν...
  46. 1 point
    Αν μιλας για προγραμμα με crackles (σκασιματα), εγω εχω χρονια στο αμαξι μου χωρις κανενα προβλημα!!
  47. 1 point
    Μην το πάρεις στραβά, το αμάξι είναι εξαιρετικά σπάνιο στην Ελλάδα και γι' αυτό δεν θα ήθελα να το αποκαλύψω, τουλάχιστον όχι εδώ. Αν το καλοκαίρι πρώτα ο Θεός γίνει καμία συνάντηση στην οποία μπορέσουμε να έρθουμε, να γνωριστούμε με κάποια παιδιά θα είναι διαφορετικά, όμως και πάλι δεν θα το γράψω εδώ. Είμαι σίγουρος ότι η συντριπτική πλειοψηφία εδώ μέσα είναι εντάξει άτομα, αλλά το forum διαβάζεται από πολύ κόσμο, συν τους επισκέπτες. Το μόνο που θα πω είναι ότι είναι αυτοκίνητο επιδόσεων με πολλά περισσότερα άλογα από το stage 2+ edition. Η αλήθεια είναι ότι μέτα από 12 χρόνια με το edition, αποφάσισα να κάνω ένα τεράστιο άλμα και μέχρι στιγμής και καθώς είμαι ακόμα στο στρώσιμο, έχω πάθει πλάκα. Αν δεν ήταν και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις που ζούμε, θα ήμουν κάθε μέρα έξω και δεν θα ήμουν ακόμα στα 800 χιλιόμετρα.
  48. 1 point
    Έχει εξτέρναλ στο αμάξι και θέλει να μάθει αν μπορεί να το δουλέψει χωρίς boost controller, κοινώς αν μπορεί να το κυκλοφορεί εως ότου αγοράσει BC... Μηχανική είναι η πίεση που σηκώνει από το ελατήριο του εξτέρναλ που έχεις επιλέξει να χρησιμοποιήσεις μέσα, χωρίς δλδ την παρέμβαση κάποιας ηλεκτροβαλβίδας ή μηχανικής μπαροβαλβίδας... Εγώ πχ με 0.85 bar ελατήριο στο εξτέρναλ και με κλειστό BC (δλδ μηχανική πίεση), σηκώνω εως 1.1 πίεση... Αν είχα ελατήριο 0,6 bar, θα σήκωνα 0,8-0,9 πίεση...
  49. 1 point
    Ναι μπορείς να το δουλέψεις με το ελατήριο που θα'χει μέσα. Αν θυμάμαι καλά, συνδέεις το σωληνάκι από την τουρμπίνα στο κάτω του εξτέρναλ και το πάνω το αφήνεις στον αέρα...
  50. 0 points
    Καλησπερα!!! Τελικα τιποτα δεν ηταν τοσο απλο οσο φαινονταν!! Αλλαξα τους δυο αισθητηρες λαδιου σε ενα εξειδικευμενο αλλα τιποτα. Αλλαξα ξανα τον εναν απο τους δυο σε αλλο εξειδικευμενο, επειδη ενδεχετο να μην ειχε μπει καλα αλλα παλι το λαμπακι εκει. Επομενο βημα αλλαγη τρομπας λαδιου και αν δεν φτιαξει επισκευη κινητηρα. Επισκεψη σε αλλο εξειδικευμενο και ακουω το ιδιο τροπαριο. Παμε αντιπροσωπεια λοιπον και ξεκιναμε, αλλαγη πρωτης βαλβιδας, αλλαγη δευτερης βαλβιδας, τιποτα. Αλλαγη τρομπας λαδιου, τιποτα! Αλλαγη κινητηρα λοιπον! Παραγγελια απο Γερμανια λοιπον εν μεσω κορωνοιου και μετα απο 1 μηνα περιπου, χθες ξαναρχισαμε στρωσιμο!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.