Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Πανελλήνια Eκδρομή στους Δελφούς - Κοπή Πίτας14-16/2 2020

Περισσότερα

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/20/2020 in all areas

  1. 4 points
  2. 4 points
    μετά από μακρόχρονη απουσία μου λέω να σας ξανά τιμήσω με τη παρουσία μου χαχαχ Νίκος +1
  3. 3 points
    Σας παρουσιάζουμε την χειμερινή ένδυση του Audi Sport Club για το 2020. Πρόκειται για 3 φούτερ και 3 μπουφάν! Φούτερ Φούτερ1: Unisex 280gr βάρος,50% βαμβάκι-50% πολυεστέρας. Σε τρια χρώματα: Μαύρο, Κόκκινο και Γκρι σκούρο . Μεγέθη: XS-S-L-XL-XXL (XXXL & XXXXL +5 €). Το κόστος ανέρχεται στα 30€ Φούτερ2: Μπλούζα φούτερ με κουκούλα 280γρ. 50%πολ-50%βαμβ. Σε τρια χρώματα: Μαύρο, Κόκκινο και Γκρι σκούρο . Μεγέθη: XS-S-L-XL-XXL (XXXL & XXXXL +5 €). Το κόστος ανέρχεται στα 40€ Φούτερ3: Ζακέτα Φούτερ με κουκούλα & φερμουάρ 310γρ. 80%Βαμβ.-20%πολ. Σε τρια χρώματα: Μαύρο, Κόκκινο και Γκρι σκούρο . Μεγέθη: XS-S-L-XL-XXL . Το κόστος ανέρχεται στα 50€. Μπουφάν Μπουφάν1: Unisex επενδυμένο αντιανεμικό. Εξωτερικό:100% αδιάβροχο νάϋλον 210Τ Επένδυση:100% πολυέστερ διχτυωτό Φερμουάρ σε χρωματική αντίθεση. Σε Μαύρο. Μεγέθη: XS-S-L-XL-XXL . Το κόστος ανέρχεται στα 55€. Μπουφάν2: Αντιανεμικό με επένδυση fleece Σε Μαύρο & Κόκκινο . Μεγέθη: S-L-XL-XXL . Το κόστος ανέρχεται στα 70€. Μπουφάν3: Τζάκετ ψύχους Αδιάβροχο με αφαιρούμενα μανίκια. Με αφαιρούμενα μανίκια απο αδιάβροχο ύφασμα oxford με εσωτερική θερμομονωτική επένδυση και επένδυση φλις στον γιακά, Μεγέθη: απο S μέχρι 3XL. Χρώματος Μαυρου. Το κόστος ανέρχεται στα 75€. Επίσης για όποιον επιθυμεί παραλαβή μέσω courier θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση 5 ευρώ για τα μεταφορικά και 2 ευρω για αντικαταβολή. Η ημερομηνία που λήγουν οι παραγγελίες είναι η 16/2/2020 Για την εξόφληση των ρουχων υπαρχουν 2 τρόποι πληρωμης: 1. Με αντικαταβολή με έπιπλέον χρέωση. 2. Με κατάθεση σε τρ. Λογαριασμό που θα δώθει κατόπιν pm. Οπωσδήποτε μετά την κατάθεση των χρημάτων να στέλνετε pm στο μέλος ΚeM ή Nassos ή Kavouras με τα εξής: 1) Nickname, πλήρες ονοματεπώνυμο και διευθυνση αποστολής (εφοσον επιθυμείτε να αποσταλούν ταχυδρομικά) καθώς και τηλ. επικοινωνίας 2) Ημερομηνία & ποσό κατάθεσης ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ *Όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει να μας ενημερώσουν για το μέγεθος/χρώμα του ρούχου ή για τυχόν αλλαγές μέσα στο χρονικό όριο των παραγγελιών, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις. **Εφόσον οριστικοποιηθεί η παραγγελιά, για τους κατοίκους Αθηνών, τα ρούχα θα παραδοθούν κατόπιν ανακοίνωσης σε κάποιο καφέ είτε ταχυδρομικά με αντικαταβολή. Τα μέλη της υπόλοιπης Ελλάδας θα επιβαρύνονται την αποστολή με courier με αντικαταβολή. Τα στοιχεία της αποστολής θα πρέπει να αποστέλλονται με pm στα μελη Nassos ή Legend.
  4. 3 points
    Λοιπόν νομίζω ότι αρκετό καιρό έχουμε να βρεθούμε... Panthir +1
  5. 3 points
    Μετα από πολυ καιρο και εμεις μεσα!! giorgos quattro+2
  6. 3 points
    και εμείς επίσης μέσα 2 δωμάτια adui+1 mangp +1
  7. 3 points
    κλείνω δωμάτιο!!!! kavouras +1 (2 άτομα δηλαδή)
  8. 2 points
    Αν και έχει περάσει πολύ καιρός από την τελευταία ανάρτηση... Τα καθίσματα από τo avant μπαίνουν κανονικά στο saloon, όπως επίσης και του Β7 στο Β6. Έβαλα πριν κάνα μήνα καθίσματα από Β7 avant σε Β6 saloon χωρίς κανένα πρόβλημα.
  9. 2 points
    Καλησπέρα σε όλους. Παραθέτω link (MEGA SYNC) με συλλογή 55 οδηγιών εργασιών και πληροφοριών για AUDI A4 AVANT QUATTRO B8 1.8 TFSi (οι πιο πολλές ισχύουν και για 2.0). Τα στοιχεία προέρχονται από ELSA Win. Επισυνάπτω δείγμα. Link https://mega.nz/#F!VBExjQBB Key x6EL9-Eb7rAWEqJNwOPVSg Removing and installing electric coolant.pdf
  10. 2 points
    σκοπεύεις να σπάσεις καμια πέτρα στα νεφρά?
  11. 2 points
    Πιό σωστή διάσταση είναι η 235/35 που φοράνε και τα καινούργια. Τα καινούργια έχουν και επιλογές προφίλ οδήγησης που περιλαμβάνουν αλλαγές στη σκληρότητα της ανάρτησης, σε τέτοιο βαθμό που στην επιλογή comfort πρέπει να πέσεις σε κρατήρα για να κουνηθείς. Στην πιό σκληρή ρύθμιση αλλάζει το πράγμα, αλλά και πάλι είναι πιό άνετη από μία aftermarket coilover για προγενέστερα μοντέλα. Και όχι μόνο δεν υστερούν σε κρατήματα έναντι μιας σκληρότερης aftermarket, υπερτερούν και εκεί. Άσε που οι καθρέπτες αυτόματα στρίβουν προς τα κάτω όταν βάζεις όπισθεν και οι ρόδες φαίνονται πεντακάθαρα ώστε να μην τις γδάρεις στο πεζοδρόμιο. Όχι πως δεν μπορείς να τους στρίψεις με το κουμπί, αλλά αν το αμάξι διαθέτει αυτόματη ρύθμιση δεν θα ξεχαστείς ποτέ. Δεν είμαι σίγουρος ότι κάθε φορά θα θυμάσαι να τους στρίβεις, και δεν θα πεις ποτέ έλα μωρέ το χω. Μία φορά να οδηγήσεις ένα από αυτά θα καταλάβεις τι σου λέω. Άλλη δεκαετία, άλλη τεχνολογία. Πάντως όπως προανέφερα θα είσαι καλύτερα με 235/35. Αν δε, βρίσκεις στα φτερά/θόλους ενώ είσαι χαμηλωμένος και δεν θες να το σηκώσεις, υπάρχει λύση, που φαντάζομαι την ξέρεις.
  12. 2 points
    Καλησπερα, Τα πραγματα τα πηρα απο τρακαρισμενο facelift, ολα ομως (σκελετο, οθονη, κουμπια). Κουμποσαν μια χαρα κατευθειαν, ανταπτορα μονο για το Navy. To Clima οπως και εχεισ καταλαβει εχει θεμα οποτε και τριμαρα το δικο μου για να χωρεσει.
  13. 2 points
    Σωστα το θετεις..... αν και κατα τη δικη μου παντα γνωμη, το θεμα Σουνιου και στροφων λυνεται μονο με την 4κινηση και οχι με την οποιαδηποτε σφιχτη αναρτηση. Απο το 2007 εχω να οδηγησω μπροστα κινηση και οσο με παιρνει οικονομικα δεν προκειται να το αλλαξω. Αυτο το λεω γιατι η 4κινηση δινει τη δυνατότητα χρησης πιο confortable coilover, συνδυαζοντας τις extreme οδηγικες απαιτησεις (στροφιλικια, πιστα) με το extreme look (βλ. ζαντολαστιχα 19-20-21").
  14. 2 points
    Αυτο ανεφερα και εγω παραπανω. Η pss10 σε θεματα ανεσης δεν κανει.......
  15. 2 points
    Τα εργοστασια απευθυνονται σε σοβαρες χωρες για να κανουν πωλησεις, οι οποιες εχουν και το αναλογο οδικο δικτυο.... Αν περιμεναν απο την Ελλαδα θα ειχαν κλεισει.
  16. 2 points
    Eνταξει παιζει μεγαλο ρολο και η καροτσα... Το Α4 Β8 ειναι ανωτερο σε αναρτησεις, ποιοτητα, ηχομονωση, κυλιση απο το Α3 8p. Εχω κανει πολλες βολτες παντως με Μ3 Ε92 με 20αρες και πραγματικα ειχα παθει σοκ με την ανεση και την ποιοτητα κυλισης.... Ενταξει τι συγκρινω τωρα. 😛 Στην προκειμενη περιπτωση του Γιωργου @Kavouras η αναρτηση μπορει να μην βοηθαει στους καροδρομους που εχουμε.
  17. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους από Αγγλία. Πριν 2 βδομάδες μπήκα και γω στην οικογένεια Audi. Λόγω οικογένειας λοιπον αγόρασα ένα Α6 c6 2005 3.2 V6 αυτόματο Quattro βενζινα. Το αμάξι μέχρι σήμερα πήγαινε πύραυλος και το εννοώ άλλωστε το ξέρετε καλύτερα από μένα. Σημερα λοιπον φευγοντας απο τη δουλεια με το καλοριφερ αναμμένο παταω γκαζι και το αμαξι είναιλες και έχει μπει σε sleep mode κατά κάποιο τρόπο. Αγχωμαχουσε να ανεβάσει στροφές από τις 3000 μέχρι τις 5000 Μόλις έπιανε τις 5000 ξεκολλαγε σα δαιμονας και αλλαζοντας ταχυτητα ξανακομπλαρε. Σερβις εγινε στο αμαξι την Παρασκευή που μας πέρασε με καινούρια λαδια φίλτρα λαδιού και αέρα και μπουζι. Χθες αλλά Θα και τις λάμπες του όλες με τύπου ξενον. Έχει κανείς παρομοια εμπειρία να μου πει να ξερω τι να κοιταξω? Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  18. 1 point
    Update Προχωρησα σε αναβαθμιση λαμπτηρων στο A4 allroad 2010,απο τους στοκ αλογονου σε led. Μεγαλη και μεσαια σκαλα H7: https://www.aliexpress.com/item/32913251936.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1fda4c4d5e5p61 Ομιχλης Η11: https://www.aliexpress.com/item/32913251936.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1fda4c4d5e5p61 Πορειας P13W: https://www.aliexpress.com/item/32599402485.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1fda4c4d5e5p61 ΟΛΕΣ οι λαμπες δουλεψαν χωρις σφαλμα,και η διαφορα με τις στοκ λαμπες,ειναι χαοτικη... Χρειαστηκε να βγουν τα φαναρια και οι προβολεις ομιχλης οπως παρακατω: Λιγο δυσκολα αλλαζουν οι μικρες πορειας,καθως πρεπει να κοπει το φαναρι απο κατω για να αλλαχτει λαμπιτσα... Δοθεισης ευκαιριας αλλαξα και τις λαμπες πινακιδας/πλαφονιερας εμπρος-πισω,με λαμπες Led απο ανταλλακτικα αυτοκινητων... Επιτελους ειδα πως ειναι το εσωτερικο του αυτοκινητου! Φωτοζζζζζ: ...και τωρα μενει να δουμε ποσο θα κρατησουν μεχρι να καουν...😀
  19. 1 point
    Δεν πειράζει Ζήση.... Σου κρατάω την απουσία για την επόμενη φορά!!!
  20. 1 point
    Φούτερ3: Ζακέτα Φούτερ xl μαυρο κατα προτιμησει εθνικη τραπεζα για αμεση μεταφορα
  21. 1 point
  22. 1 point
    Δυστυχώς επειδή και Σάββατο δουλεύουμε με την γυναίκα μου δεν μας βλέπω να ερχόμαστε εκτός αν κάνω καμιά καταδρομική μονοήμερη την Κυριακή!!!!!!
  23. 1 point
    Γι' αυτό το πρόβλημα: έχω κάνει πολλές ζυγοσταθμίσεις, ακόμα και δυναμική πάνω στο αμάξι στο Διονυσόπουλο. Μικροβελτιώσεις. Άλλαξα τα σινεμπλόκ με τα πιο ενισχυμένα. Βελτιώθηκε αρκετά αλλά δεν λύθηκε 100%. ( Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι έκανε ο μάστορας. Του είχα δώσει τον κωδικό του ανταλλακτικού αλλά δεν είδα τι έβαλε). Το αμάξι δεν το κινώ καθημερινά. Δεν το κάνει σε όλα τα οδοστρώματα. Παίζει ρόλο η πίεση των ελαστικών και η μάρκα (με τα continental νομίζω το κάνει λιγότερο). Τώρα είμαι σε φάση να το κάνει αρκετά πιο ψηλά (γύρω στα 140 km/h).
  24. 1 point
    άντε να μαζεύονται τα παλαιά μελή !! πανθηρακο πες και του Ανέστη
  25. 1 point
    κοινώς.......μάτωσε!!!!! (το σασμάν)
  26. 1 point
    Θα παω απο βδομαδα να το τοποθετησω, θα βγαλω και ενα βιντεο αν θες να το pin
  27. 1 point
    Καλημέρα φίλε Γιάννη, Κάποια (αρκετά) CDAA μοτέρ* είχαν θέμα και όντως έκαιγε λάδια. Αν κοιτάς facelift A3 8Ρ, να ξέρεις ότι κοιτάς αμάξι που είναι στην χειρότερη 12ετίας (2008 έναρξη παραγωγής και πώλησης του facelift) ή 7ετίας (2013 που πουλήθηκαν τα τελευταία αν θυμάμαι καλά). Μετά από τόσο διάστημα αποκλείεται ο άλλος να μην τα έχει αλλάξει και να έχει επισκευάσει τη ζημιά (πες από το εργοστάσιο). Μετά την επισκευή δεν έχει ξανά τέτοιο θέμα (Φυσικά αν γίνει σωστά). Είναι δυσλειτουργικό ως αμάξι (καίει τόσο λάδιο, όσο και βενζίνη) αν είχε πρόβλημα (εξαρχής) και μετά από τόσα km δεν το έχει φτιάξει.... Από την άλλη, εστω ότι δεν είχε πρόβλημα το μοτέρ. Μετά από 160.000 (λίγα λέω μάλλον) και 200.000km (πραγματικά km και όχι "τα γύρισα για να δείχνει ότι έχει 120.000), ακόμα και υγιές να ήταν αρχικά το μοτέρ, αποκλείεται να μην τσιμπάει λίγο λάδι. Έχει κάνει και 200.000km!! Και από που μπορεί να καίει λάδι? Πχ από την τουρμπίνα (Αν δεν την έχει αλλάξει ποτέ, έχει κάνει και 160-200.000km!). Ή από τα τσιμουχάκια βαλβίδων (έχουν κάνει και 160-200.000km!!) Ή από τις αναθυμιάσεις (πχ χαλασμένη PCV που κολλάει ανοιχτή ή μισάνοιχτη). Γενικά όλα φτιάχνονται και επισκευάζονται με αντίστοιχα μικρό ή μεγάλο κόστος (εξαρτάται τι ορίζει ο καθένας ως μεγάλο). Απλά σου έγραψα το παραπάνω παράδειγμα για να σε προϊδεάσω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις μεταχειρισμένο αμάξι και να είναι "στην πένα"... (όσο και αν το προσέχει ο προηγούμενος, αν δεν είχε τίποτα τότε γιατί το έδωσε? σίγουρα για κάποιο λόγο το έδωσε ο προηγούμενος!) *φορέθηκαν στο Α3 facelift, οπότε ότι Α3 8Ρ 1.8lt βλέπεις με led, έχει αυτό το μοτέρ. Επίσης αν κοιτάς αυτόματο, το facelift 1.8Τ φοράει το "κακό" 7-άρι DSG με το ξηρού τύπου συμπλέκτη που δεν αντέχει βελτιώσεις.
  28. 1 point
    Προσωπικά δεν έχω φορέσει καμία από τις δύο φίλε... Αλλά στα φορουμ αυτό λένε... ότι δλδ η fsd είναι λίγο πιο σφιχτή από sline ενώ η bilstein είναι πολύ πιο σφιχτή...
  29. 1 point
    Το λαστιχο σου εχει θεμα, εμενα το εχει παθει απο την πανω μερια της πορτας, οποτε αν ανοιξω παραθυρο οδηγου και βρεξω το παμπριζ και δουλεψει ο υαλοκαθαριστηρας μου τα πεταει μεσα, εχω ακουσει διαφορες κοστολογισεις απο 20 ευρω εως 100 (δεν ξερω καθε μαγαζι τι χρεωνει επιπλεον) αλλα γενικα και εμενα ιδιας χρονολογιας περιπου εχω δει καποια λαστιχακια ξεραμενα και καπως σκισμενα.
  30. 1 point
    Μάλιστα κατάλαβα. Έχει την εργοστασιακή πηγή. Η ροδέλα αριστερά δεν αλλαζει σταθμούς δεν κάνει τίποτα. Μόνο η δεξιά λειτουργεί της έντασης. ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
  31. 1 point
    Καλησπέρα στην παρέα.. Εδώ κ λιγο καιρό αντιμετωπίζω ένα θέματακι με το πορτάκι του καυσίμου. Συγκεκριμένα δεν ξεκλειδώνει με τον παραδοσιακό τρόπο. Πρέπει να βγάλω το κλειδί από την μίζα, να πατήσω το κουμπί του κλειδιού για το ξεκλείδωμα 2 η 3 φορές και μονο τοτε απασφαλιζει το πορτάκι. Συνέπεια αυτού είναι να κατεβαίνω θελω δεν θελω από το αυτοκίνητο γιατί ο υπάλληλος του πρατηρίου δίνει πόνο πατώντας ξανά κ ξανα το πορτάκι (θα του κάνει ζημιά από την πιεση). Στο προκειμενο τωρα, δεν ξεκλειδώνει πατώντας το αντίστοιχο κουμπάκι στην πόρτα του οδηγού, δεν ξεκλειδώνει ούτε οταν βγάζεις απλά το κλειδί από την μίζα, που και στις 2 περιπτώσεις ξεκλειδώνει όλο το αυτοκίνητο. Επισης από το MMI πήγα στις ρυθμίσεις για το ξεκλείδωμα θυρών, αλλά εκεί είναι όλα οκ, ξεκλείδωμα όλων των θυρών. Στο σέρβις που το πήγα κ το ανέφερα, τσέκαραν τις ρυθμισεις στο MMI όπως έκανα κ εγω και μετα μου είπαν ότι έβγαλαν τους πόλους της μπαταρίας μήπως κ συνέλθει..!! Με αρνητικό αποτέλεσμα.. Υπάρχει κάποιος να έχει αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο.? Υπάρχει κάποια ρύθμιση με το κλειδί πέρα από το MMI? ΥΓ. Το πρόβλημα μου παρουσιάστηκε αφού είχαν πάρει το κλειδί μια μέρα τα καμάρια μου....!!
  32. 1 point
    Καλημέρα! Και στο δικό 8v (2013) όταν το είχα πάει για service τον Δεκέμβριο μου είπαν ότι το διαγνωστικό,τους έδειξε ότι υπάρχει πρόβλημα με το μοτεράκι. Δεν είχα κάποιο θέμα μέχρι τότε στο κλείδωμα/ξεκλείδωμα,αλλά καλού κακού το άλλαξα. Κόστος όσο και του akis_n και σε μια ώρα το είχαν έτοιμο.
  33. 1 point
    Καλημέρα. Είχα κι εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε Α3 8V του 2013. Πότε πότε λειτουργούσε κανονικά πότε πότε όχι. Στο τέλος κατέληξε μόνιμα ξεκλείδωτο. Σε κάποιο σερβις σε αντιπροσωπεία βρήκαν να έχει κρατήσει σφάλμα στο μοτεράκι που κλειδώνει-ξεκλειδώνει το πορτάκι και μου ανέφεραν ότι θέλει αντικατάση. Το κόστος επειδή έπρεπε να αλλαχτεί και το μαύρο πλαστικό πλαίσιο γύρω από την είσοδο του ρεζερβουάρ, έφτανε στα 55€. Επομένως θεωρώ ότι δεν είναι θέμα κάποιας ρύθμισης ούτε έχει να κάνει με το κλειδί, απλά τα έπαιξε κι εσένα το μοτεράκι.
  34. 1 point
    Παιδιά έχω ένα renualt megane Kaι για πρώτη φορά μου ακούγεται ένας ήχος μπροστά όταν είμαι εν κίνηση με συγκεκριμένες στροφές δλδ περιπου στις 3 και όσο το πατάς το γκάζι ακούγεται λίγο παραπάνω το δοκιμασα ενω είμαι σταμάτημενος και όσο και αν πατήσεις το γκάζι δεν ακούγεται παρατήρησα ότι έχεται εικόνα μπορεί να μου απαντήσει κανείς τι παίζει?
  35. 1 point
    Update! Βρήκα αυτό που χρειάζεται για να ματσάρω το prefacelift φισάκι με το facelift ESP. Το ανταπτοράκι είναι αυτό εδώ και οι οδηγίες για τις καλωδιώσεις εδώ . Φαίνεται σχετικά απλή διαδικασία. Θα κοιτάξω μπας και το βρω από κανα μαγαζί εδώ, να το έχω στα χέρια μου γρήγορα, γιατί από το ali θα αργήσει αρκετά. Μήπως γνωρίζετε κάνα μαγαζί Αθήνα που παίζει να έχει τέτοια? Το λαμπάκι του Airbag δε θα το χρειαστώ έτσι κι αλλιώς, οπότε είμαι καλυμμένος. Το Alarm από ότι διάβασα και φαίνεται, ταιριάζει κανονικά, οπότε είμαστε τζετ με το μεσαίο. Επόμενο βήμα, κλίμα. Να παντρέψω facelift πρόσοψη με prefacelift σύστημα. Το guide το έχω, θα το ψάξω και ακόμα περισσότερο για να ξέρω ακριβώς τι πρέπει να γίνει ώστε να μην έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις! Stay tuned!!!
  36. 1 point
    οχι φιλε μου ... δεν ηξερα την λεπτομερια με vcds εσβησα την βλαβη και ολα οκ. μονο εχει καποιο διαστημα τωρα που μου αναβοσβηνει ... το περιεργο ομως ειναι οτι μου το εκανε στην αρχη το δεξι φαναρι και χωρις να του κανω κατι σταματησε και τωρα αρχισε το αριστερο.
  37. 1 point
    αν δεν φοράει εσωτερικό Sline, φοράει η μαμά ανάρτηση. Την Sline ανάρτηση δε θα στην πρότεινα γενικά ως ανάρτηση. Δεν απευθύνεται στο δικό μας οδικό δίκτυο. Αν ο άνθρωπος που το έχει δεν τρέχει, ξέρεις..... αμορτισερ αντικατάστασης (όχι υποχρεωτικά audi, αλλά bilstein, sachs κτλ, αμορτισέρ που αντικαθιστούν τα εργοστασιακά με ίδια σκληρότητα)
  38. 1 point
    Ισχύει αυτό που λες αλλά εξαρτάται πως αγοράστηκε. Επέτρεψέ μου να δικαιολογηθώ (Χωρίς να υπάρχει ίσως λόγος). Κοίτα.... όταν την έβαλα (το 2012) είχα άλλες απαιτήσεις από το αμάξι. Επίσης οδηγούσα ειλικρινά και πολύ πιο επιθετικά από ό,τι οδηγώ σήμερα. Τότε λοιπόν την είχα στο "3" μπρος-πίσω (πιο μαλακό 1, πιο σκληρό 10, ανάποδα από την PSS9). Τότε το μόνο που είχε σημασία ήταν (και ακόμα είναι απλά δεν υπάρχει απαραίτητος χρόνος για να βρεις αυτό το "τσικ" που ψάχνεις για να βελτιωθείς) πόσο γρήγορα μπορείς να πας σούνιο. Για μένα άλλωστε πάντα η ευθεία είναι βαρετή. Πλάκα έχει στα πρώτα 10 πατήματα που θα κάνεις φουλ γκάζι. Μετά το συνηθίζεις. Αυτό ήταν. Η στροφή έχει άλλη μαγεία (πες με ρομαντικό, ή ακόμα και κόλλημένο. τους δέχομαι τους χαρακτηρισμούς). Όμως ο χρόνος είναι ανελέητος δυστυχώς. Τα χρόνια της "επίθεσης"(??) πέρασαν είτε το θέλω είτε όχι. Πλέον κάνω πολλά km και μάλιστα "αναγκαστικά" πλέον με το Α3* για να πάω από το Α στο Β χωρίς να μπορώ να ευχαριστηθώ το στήσιμο του οχήματος (που για μένα για την καρότσα του Α3 δεν ξέρω αν πάει άλλο χωρίς να κάνεις απαράδεκτες υπερβολές). Παρότι την έχω μαλακώσει (3 εμπρός, 1 πίσω) παραμένει σφιχτή ανάρτηση. Όταν τρέχεις καταλαβαίνεις γιατί είναι έτσι σκληρή, αλλά από την άλλη τα προσωπικά μου γούστα δεν αντέχουν την 19άρα. Σκεπτόμενος όμως ότι πρόσφατα μπήκα πάλι σε αμάξι S3 με 19άρες με ανάρτηση bistein μαύρα και διάβαζε τις λακούβες/ανωμαλίες χειρότερα από το Α3 μου (που δεν το λές επιτομή της άνεσης ούτε σε όνειρο ), διάβασα για 19άρα πάλι και είπα να πω την (ίσως μη-αγαπητή*) γνώμη μου. *παλιά είχα και εταιρικό αμάξι για πολλές μετακινήσεις και πιο πριν πήγαινα με το τραμ στη δουλειά, οπότε το α3 το έπαιρνα μόνο όταν πραγματικά ηθελα να οδηγήσω είτε σπορ είτε όχι. **με την έννοια περισσότερο ότι δεν θα πω "ναι βάλτη, θα είναι τούμπανο", αλλά θα το εξορθολογήσω περισσότερο από όσο πρέπει.
  39. 1 point
    Αν εννοεις σε παρκαρισμα εννοειται βαζεις καθρεφτη κατω και παρκαρεις αλλιως θα φυγουν κομματια. Στην οδηγηση εννοειται θα εισαι πιο προσεκτικος και παντα θα κοιτας τον αερα.
  40. 1 point
    Απο αναρτηση δεν ξερω τι φοραει η αληθεια ειναι και εγω s-line εχω αλλα α3, οταν αλλαξα αμορτιστερ εβαλα τα Β6 τα κιτρινα της bilistein με μαμα ελατηρια, το αμαξι χαμηλωσε 1 ποντο που ουτε καν φαινετε και το θεωρω ακομα ψηλο. Αυτα τα αμορτισερ τα εχω 5 χρονια, και τα εχω κανει 100.000 χιλιομετρα με 1 επισκευη στο μπροστα αριστερο αμορτισερ γιατι επεσα σε λακουβα στην ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ παρακαλω, με 120 χιλιομετρα, μου πηρε 50 ευρω να μου το επισκευασει και μετρηθηκε παλι στο 99%. Δεν κοπανανε (18αρα ζαντα με ενισχυμενα τοπ μαουντ) και ειναι ανετα στο δρομο, οχι οσο σκληρα θα ηθελα να ειναι βεβαια, πιστευω οτι ειναι μια οικονομικη λυση αν θυμαμε καλα 4αδα τα ειχα παρει 460 ευρώ, και τα εχω δει να παιζουν δεξια και αριστερα και στα 360-380, καποιος που ισως εχει δοκιμασει καποια πιο καλα σιγουρα θα εχει να σου προτεινει κατι καλυτερο.
  41. 1 point
    Περα απο την πλακα.... καποια πραγματα ειναι και θεμα ηλικιας και γουστου και τρελας και και και!! Εγω χρονια τωρα βαζω μονο 19αρια και την τελευταια 2ετια μονο 20αρια (Α4-Α5 πατωμα παντα). Συνδυάζω ομως αυτες τις διαστασεις με coilover sport μεν, αλλα πιο soft φιλοσοφιας, ετσι ωστε να μην περναει στον επιβατη η καθε ανωμαλια του δρομου. Με τον τροπο αυτο εχω καταφερει να εχω και τα 2, ανεση και μεγαλη διασταση. Στην προκειμενη περιπτωση η αναρτηση σου αν και πολυ καλη......δεν κανει........
  42. 1 point
    Απαντώντας σοβαρά, ίσως και απλά να.....γέρασα. Δεν ξέρω τι να σου πω... Γενικά μετά από αρκετή αναζήτηση της χρυσής τομής, οτιδήποτε λάστιχο με πλαϊνό κάτω από 100mm θυσιάζει άνεση κατά τη γνώμη μου. Τώρα το ότι εγώ το ανέχομαι και εσύ δεν το ανέχεσαι (ή το ανάποδο) είναι πιο υποκειμενικό. ΥΓ: Προσωπικά δε θα πρότεινα σε κανέναν και με τίποτα να βάλει 19άρα στο πλαίσιο του Α3 που έχει γονατα μακ φέρσον μπροστά... (Το Α4 έχει διπλά ψαλίδια εμπρός, καμία σχέση με το σύστημα του Α3). Έχω δει και 20άρα σε 8Ρ πλαίσιο και ο άλλος έσκιζε τα ρούχα του να με πείσει ότι δεν θυσίασε άνεση.... τι να σου πω? Έχω αρχίσει να νιώθω παππούς από τα 36 μάλλον....
  43. 1 point
    καλημέρα φίλε, Έχεις εργοστασιακό συναγερμό?
  44. 1 point
    Ειμαι με 19αρες τωρα στο s3 (8.5j et47) αλλα και σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα... Στο θεμα ανεσης συγκεκριμενα στο s3 δεν καταλαβα διαφορα στη μεταβαση σε 19αρες απο τις μαμα 18αρες. Το maximum που μπορεις να πας στα Α3/S3 8p ειναι 8.5 παχος και 45 offset. Εχω φορεσει ζαντα 8.5αρα και με 44 offset και δεν ειχα κανενα θεμα, ουτε στο 43 που κοιτας θα χεις. Τη συγκεκριμενη ζαντα την κοιταγα και γω γτ ηταν σε καλη τιμη αλλα στο ασημι που την ηθελα δεν υπηρχε στοκ τοτε.
  45. 1 point
    Καλησπέρα, τελικά μπήκε στο αυτοκίνητο δίσκος πλατό sachs performance με μια επιπλέον διαφορά 330€ για τα ακριβότερα ανταλλακτικά. Το βολάν ευτυχώς δεν την είχε ακούσει ακόμα. Προς τιμήν του συνεργείου δεν χρεώθηκε (για άλλη μια φορά) εργασία και προς τιμήν και της sachs δέχθηκαν την αλλαγή με διαφορά χρημάτων. Να σημειώσω ότι ήρθε ο γερμανός αρχιμηχανικός της sachs αυτοπροσώπως να διαπιστώσει ότι όλα είχαν τοποθετηθεί σωστά και να παραδεχθεί ότι η φθορά δεν είναι φυσιολογική. Τελικά, όπως είπε και ο φίλος csaris, δεν μπορεί να διαχειριστεί το εργοστασιακού τύπου δίσκο-πλατό τόσο πολύ ροπή. Το πεντάλ σκλήρυνε πολύ όπως και τα χέρια μου όταν έδινα τα εξτρά 330 αλλά τουλάχιστον θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Προς γνώση και συμμόρφωση λοιπόν....
  46. 1 point
    Καλησπέρα και απο μένα, Έκανα πριν λίγους μήνες την μετατροπή μόνος μου. Το cage το βρήκα στο ebay μάζι με την μονάδα κλιματισμού! Την πηγή android απο china! Όσον αφορά το δικό μου όχημα, έχει ενισχυτή -πράγμα το οποίο δεν γνώριζα- που σημαίνει ότι έπρεπε να κόψω την φίσα της πηγής και να προσθέσω ενα line level converter για να παίζει ο ήχος και στα πισω ηχεία. Το σημείο που με δυσκόλεψε αρκετά ήταν το χειρόφρενο και το κάλυμμα του. Στην τύχη το εβγαλα, στην τύχη το ξαναέβαλα! Το αποτέλεσμα είναι αυτό. Καλό Βράδυ.
  47. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους. Θα είμαι και εγώ παρών (1 άτομο).
  48. 1 point
    Χα χα χα...! Όλα καλά με τα φανάρια, δουλεύουν μια χαρά, κανένα καμένο λεντ και ούτε είχα θέματα με την στεγανότητα που φοβόμουν περισσότερο από όλα. Εξακολουθούν να μου αρέσουν πάρα πολύ. Με έχουν σταματήσει αρκετοί στον δρόμο να με ρωτήσουν για τα φανάρια.. 😁 Εδώ και κάποιες σημερινές φώτο:
  49. 1 point
    Καλησπέρα, έχουμε λοιπόν Edition 30 DSG μοντέλο 2007, καινούργιο αγορασμένο που σημαίνει μόλις κλείσαμε 10ετία και πάμε για άλλα 10, με τα παρακάτω στον βασικό εξοπλισμό. Εξωτερικά: - Gloss Black ζάντες Detroit 7,5x18 (υπήρχε και η επιλογή Pescara 7,5x18 χωρίς χρέωση) - Λάστιχα Michelin Pilot Exalto (225/40/ZR18, 92Y), συμπαθητικό για τότε - Μασπιέδες, εμπρός και πίσω προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξιού όπως και το εμπρός lip που είναι διαφορετικό part από του GTI - Πίσω φανάρια όπως του R32 - Θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες - Σηματάκι EDITION 30 πίσω δεξιά Πάμε μέσα: - Θερμαινόμενα bucket εμπρός καθίσματα με ηλεκτρική υποστήριξη μέσης/πλάτης, σε μισό δέρμα Vienna και μισό ύφασμα Interlagos - Κόκκινες ραφές στο τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο και καθίσματα - Κόκκινο περίγραμμα σε όλα τα πατάκια και foot rest - Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός - Εμπρός και πίσω τεμπέλης - Αυτάκια για τις αλλαγές και σκαλισμένο λογότυπο DSG στο λεβιέ ο οποίος είναι σε σχέδιο μπάλας golf, ταιριάζει με το ανοιχτήρι της μπύρας στην ποτηροθήκη, κάνεις ένα birdie χτυπάς και μια μπυρίτσα - Κεντρικός καθρέπτης που σκουραίνει αυτόματα - Αισθητήρες φωτός και βροχής - Coming Home / Leaving Home - Και πάλι σηματάκια EDITION 30 στο ντουλαπάκι και κάτω στις πόρτες, δεν πάνε πάνω από 3-4 χρόνια που ανακάλυψα ότι το ντουλαπάκι έχει και επιλογή ψύξης, που τραβάει αέρα από τον κλιματισμό και τον ρίχνει μέσα μπας και την παλέψει το παγωτάκι Τέλος σαν έξτρα έβαλα μόνο το RNS MFD DVD GPS, το χρώμα του αμαξιού Diamond Black και τον συναγερμό, τον οποίο ρύθμισα να ακούγεται ένα διακριτικό σύντομο μπιπ όπως περίπου στις ταινίες. Βελτιώσεις: Revo stage 2+ στην ECU Revo stage 2 στο DSG με κόφτη 7600, LC 4000, τέλος το lag από την εντολή μέχρι την εκτέλεση, γρηγορότερες αλλαγές και τέλος το kickdown και γενικά οι αυτόματες αλλαγές στο manual Εισαγωγή ITG Maxogen με φίλτρο ITG JC60-86 λαδιού Εξάτμιση φτιαχτή full 76 από τον Exhaustflow Δανελάτο με 200άρη HJS τον μεγάλο, χωρίς μεσαίο, μικρό τελικό και 80άρες μπούκες, κυριολεκτικά δεν παίρνω τηλέφωνο ότι έρχομαι, δεν υπάρχει λόγος Αντλία υψηλής Autotech Κούλερ APR Σκάστρα OEM revision D η μεταλλική με το πιστόνι Πολλαπλασιαστές NGK U5014 (R8) Μπουζί NGK BKR8EIX κτλ... Άλλες βελτιώσεις: Φρένα StopTech ST41 BBK με τρυπητούς Πίσω δίσκοι Neuspeed τρυπητοί Σωληνάκια Goodridge πίσω για να ολοκληρωθεί το σύνολο Λαστιχάκι Toyo Proxes R888 μαμά διαστάσεις 225/40/18 πριν απ' αυτά έφαγα 2 σετάκια Cup από Michelin άψογα και αυτά αλλά τα 8άρια ζεσταίνονται πιό γρήγορα Coilover KW Variant 1 με αρκετό χαμήλωμα, πήγαινα για την V3 αλλά τελικά δεν το έχω μετανιώσει από σκληρότητα μου χει κάτσει όπως την ήθελα 4 χρόνια πάνω, τελευταία το χαμήλωσα κι άλλο από τις τελευταίες φωτό, σε άγνωστους δρόμους κότα, διασταυρώσεις τύπου Λυκαβηττός κότα, ανέβα κατέβα ράμπες τριγωνομετρία, κόρνες από πίσω και τα σχετικά κτλ... Το αμάξι τελευταία μετρήθηκε πάνω από 370 μοτέρ και καμιά 50ριά κιλά. To be continued...
  50. 0 points
    του 2.0 είναι διαφορετικοί από όσο ξέρω. Δεν κάνουν από όσο ξέρω.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.