Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/21/2024 in all areas

  1. Φίλε μου ας τα πάρουμε από την αρχή... Πίεση πάνω από 1.4 στην k03 δεν προσφέρει παραπάνω δύναμη, μόνο ψήνει την τουρμπινα και την κάνει σεσουάρ. Το eliminator kit είχε καλή τουρμπινα αλλά βγήκε με το σκεπτικό να μπει στην μαμά πολλαπλή, η οποία έχει πολύ στενούς αυλους και δε μπορεί να σπρώξει αέρα. Αυτό σε συνδιασμο με το στοκ μοτέρ - άρα κομμενο αβανς, το κάνει ένα άχρηστο setup. Έχοντας περάσει από φουλ πρώτο στάδιο, στην συνέχεια gt2860rs με χταπόδι σε στοκ μοτέρ και μετέπειτα σφυριλατο με gtx2863, μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι το πρώτο στάδιο με Κ03 δεν έχει επαφή με gt2860rs στο 1.3-1.4 σε στοκ μοτερ (που έχει 47mm φτερό, ποσω δε μάλλον με την 2871 που φοράει 50mm φτερό). Για να καταλάβεις την διαφορά, ήμουν μπροστά και από TT 225 φουλ πρώτο στάδιο. Αυτό για να μη δημιουργείται η εντύπωση ότι με 029 βάζεις φωτιά στο δρόμο...
    1 point
  2. Πρακτικά χρειάζεσαι όλη την πλεξούδια και το μοτέρ από το 1.8T 20VT. Δεν ξέρω τι σασμάν φοράει το δικό σου. Ίσως χρειάζεσαι ΚΑΙ σασμάν (κι άρα και νέο δίσκο-πλατό και ίσως ΚΑΙ ημιαξόνια). Οπότε εγώ θα ξεκινούσα από επεί. Να δεις το Α4 Β5 τι σασμάν φορούσε και αν είναι το ίδιο με το δικό σου (αυτό που έχεις τώρα). Ίσως καταφέρεις να παντρέψεις τα ηλεκτρικά από το Α4 Β5 (που φορούσε 1.8T 20VT του 1998-1999) με του 80αριού. Εναλλακτικά, περνάς από μία μάντρα, παίρνεις μοτέρ-σασμάν (τα δίνουν πολύ φτηνά πλέον) από Α4 (για να έχει το μοτέρ στο διαμήκη άξονα) και βλέπεις μετά πως θα το βάλεις πάνω. Θα χρειαστούν σίγουρα "μόντες" για να προσαρμώσεις πράγματα που τώρα δεν έχει το αμάξι σου όπως ψυγείο AC (θα είσαι τυχερός αν έχει), intercooler, ψυγείο λαδιού κτλ. Αν σκοπεύεις να το κάνεις μόνος σου, ψάξε για το πρόγραμμα ELSA. Είναι το πρόγραμμα που έχει η audi και δίνει στις αντιπροσωπίες, όπου περιέχονται όλες οι καλωδιώσεις και τα σήματα που πάνε για κάθε όχημα (αφού μιλάμε για παλιά οχήματα, στην πράξη δε σε νοιάζει να βρεις την τελευταία έκδοση) Εφόσον σπουδάζεις ηλεκτρολόγος μηχανικός, η ανάγνωση των ηλεκτρονικών - ηλεκτρικών διαγραμμάτων δε θα είναι δύσκολη υπόθεση για σένα. Το πλεονέκτημα του 80αριού και του Β5 είναι πως οι πιθανοί εγκέφαλοι "μιλάμε" με K-line και όχι can-bus, οπότε θα μπορέσεις πιο εύκολα να τους κάνεις να συνεργαστούν. Θα μπορούσες να δουλέψεις και με άγραφο βέβαια, αλλά προσθέτεις ακόμα ένα έξτρα κόστος (συν του ότι πρέπει να βρεις κάποιον να σου φτιάξει τα βασικά στο χάρτη, εκτός κι αν είσαι hard-core "παίχτης" και γουστάρεις να το ρυθμίσεις μόνος σου - γίνεται, αλλά απαιτούνται πάρα πολλές ώρες διαβάσματος για να το κάνεις απλά να δουλέψει που δεν ξέρω αν τις έχεις λόγω και της σχολής που σπουδάζεις*). Ό,τι χρειαστείς και πιστεύεις ότι μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος, μη διστάσεις να ρωτήσεις. ΥΓ: υπήρχε μέλος που πήρε audi 80 και του έβαλε μοτέρ RS2 και λειτουργούσαν όλα ρολόι, οπότε το εγχείρημά σου γίνεται σίγουρα. Το θέμα είναι πιο πολύ οικονομικό (δηλαδή πόσα χρήματα μπορείς/θες να ξοδέψεις) κι όχι αν γίνεται. ΥΓ2: το εγχείρημα που συζητάμε έχει κόστος ανταλλακτικών όσο ένα έτοιμο Α4 Β5 ή και Β6 ή ακόμα και Β7 20VT (και ίσως και τετρακίνητο!!), οπότε μπορεί οικονομικά σίγουρα να μην αξίζει, αλλά από την άλλη ποιός εκτιμά την συναισθηματική αξία του οχήματος σου και του να αποκτήσεις ένα όχημα ξεχωριστό που δεν κυκλοφορεί (πλέον) στους δρόμους?? *έχω σπουδάσει την ίδια σχολή (στην Πάτρα) και όπως καταλαβαίνεις, γνωρίζω ότι η συγκεκριμένη σχολή απαιτεί αφοσίωση και πολύ διάβασμα (+τα εργαστήρια κτλ).
    1 point
  3. είναι κρίμα να το χαλάσεις εφόσον λειτουργεί , δεν θα σου κοστίσει λιγότερο από το να πάρεις ένα A4 B6 quattro
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.