Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/21/2021 in all areas

  1. 7 points
    Σε ενα εργοστασιακο αυτοκινητο το 5w30 ειναι μια χαρα! Απο τη στιγμη ομως που μιλαμε για βελτιωμενα αυτοκινητα τα οποια δουλευουν πολυ πλουσια (στοχο 0,8λ ισως και πιο κατω) σημαινει οτι τρωνε φουλ βενζινες. Επειδη σε ολα τα μοτερ το λαδι με τη βενζινη ερχεται σε επαφη (ακομα περισσοτερο στα αμεσου ψεκασμου), ενα πιο χοντρο φιλμ λαδιου θα αντεξει περισσοτερο στο "oil dilution". Το λαδι γενικως οταν τρωει βενζινες την ακουει πολυ ασχημα, ειδικα αν δουλευει σε κινηση και δεν τρωει σκισιμο που και που για να "αποβαλλει" ολο αυτο το καυσιμο που εχει φαει. Επισης βελτιωση σημαινει πιο σκληρη χρηση και υψηλοτερες θερμοκρασιες. Ενα 40αρι λαδι με καλα προσθετα εχει καλυτερες τιμες σε HTHS και NOACK απο ενα 30αρι που ειναι και τα ζητουμενα. Τα προσθετα και τη βαση του λαδιου μονο αν κοιταξεις σε αναλυσεις στο oil-club.de μπορεις να τα βρεις, καθως και σε τι κατασταση ειναι μετα απο Χ χλμ οταν παει για αλλαγη. Εχει τυχει καποια λαδια να χουν φαει τοση βενζινη και χουν γραψει τοσα πολλα χιλιομετρα που ξεκινανε απο 40αρια και εχουν γινει 20αρια! Επισης ολα τα καθαριστικα και τα προσθετα που περιεχουν εχουν παει περιπατο! Αν κοιταξεις τα specs, π.χ. του castrol edge fst LL 5w30 θα δεις οτι στους 100c, η κινηματικοτητα του ειναι 11,8-11,9 mm²/s ενω στα περισσοτερα 40αρια ειναι μεταξυ 13,5-14,5 mm²/s. Αυτο σημαινει οτι ειναι αρκετα κοντα το 30αρι με το 40αρι. Μαλιστα πολλοι σε ξενα forums ορισμενα 40αρια λαδια τα λενε "χοντρα 30αρια" επειδη ειναι πολυ κοντα οι κινηματικοτητα στους 100c. Υπαρχει βεβαια και το redline που ειναι πιο χοντρο 40αρι με 15,6 mm²/s στους 100c. Eφοσον μιλαμε για vag 10ετιας+ που εχουμε και οι πιο πολλοι, ο κατασκευαστης ζηταει προδιαγραφες vw504 (5w30) ή vw502 (5w40) οποτε δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα!! Το αφηνει στην κριση σου δηλαδη για το τι θα βαλεις, γιατι το ιδιο μοτερ θα δουλεψει στον Καναδα το χειμωνα με -30 βαθμους, το ιδιο και στο Καταρ με +45 βαθμους. Στο oil-club.de ολοι προτεινουν 5w40 για κλιμα Γερμανιας, οποτε στο δικο μας ισως ειναι και λεπτο, ειδικα το καλοκαιρι. Ειπαμε, η τεχνολογια παει μπροστα, το ποταμι παει μπροστα, δεν παει πισω και τα καινουργια μοτερ εχουν ακομα πιο "σφιχτες" ανοχες και απαιτουν ολο και πιο λεπτο λαδι... Βαλε στην εξισωση οτι ενα λεπτοτερο λαδι μειωνει περισσοτερο τις τριβες, το οποιο εχει αποτελεσμα στους ρυπους! Μεχρι και το τελευταιο gr/C02 κυνηγανε οι βιομηχανιες πλεον! Τα vag τα τελευταια ζητανε vw508/509 προδιαγραφη λαδιου, που σημαινει 0w20... Φαντασου. Σαν καταναλωση λαδιου δεν νομιζω να σωσει την κατασταση ενα λαδι απο μονο του, ποσο μαλλον 40αρι απο 30αρι που ειναι πολυ κοντα... Ισως τη βελτιωσει λιγο, αλλα ειναι πιο "σωστο" για ενα βελτιωμενο μοτερ το 40αρι. Μιλαμε παντα για τις "στανταρ" βελτιωσεις που κανουν ολοι στα 2λιτρα. Αν μιλαμε τωρα για setup με τεραστιες τουρμπινες, σφυρηλατα κτλ, εκει ισως και να χρειαζεται και 10w50/60 για να την παλεψει. Τελος, για εμενα αυστηρα αλλαγες καθε 5000/6000χλμ και το λαδι να προμηθευεται αποκλειστικα και μονο απο τους επισημους dealers.
  2. 4 points
    Κακος χρονισμος και ο μαστορας που το φτιαχνει να δηλωσει συμμετοχη στη φαρμα καλυτερα.
  3. 3 points
    Η παραγγελία έγινε!!! 19*8 ΕΤ50!!!!!!!
  4. 3 points
    Δεν μπορουμε να ξερουμε τι γινεται μεσα στο μοτερ εφοσον δεν κανουμε αναλυσεις οπως κανουν οι "συμπασχοντες" στο εξωτερικο... Στις αναλυσεις φαινονται τα παντα για το λαδι που ειναι για αλλαγη, νερο, καυσιμο, ιξωδες, μεταλλα, βαση, προσθετα κτλ, και αναλογως το παρακολουθεις/πραττεις. Εχει τυχει πολλες φορες σε διαφορες αναλυσεις που εχω δει να βρισκονται μεταλλα (αλουμινιο, σιδηρος κτλ) που σημαινει φθορα... Αλλαζουν μαρκα, ιξωδες, πιο συχνες αλλαγες και το παρακολουθουν στις επομενες αναλυσεις. Φθορα μην περιμενεις να δεις/ακουσεις χωρις να κανεις ολο το μοτερ βιδες και να αρχισεις να μετρας και να επιθεωρεις οπτικα οπου υπαρχει "τριβη", αν εχει "αρπαξει" κατι. Μην πιστευεις δηλαδη οτι στα 150.000χλμ καποια στιγμη θα εχει φαγωθει ενα κουζινετο και θα ακουσεις τη μπιελα να χτυπαει στο ρελαντι επειδη εβαζες αποκλειστικα 5w30, δεν παιζει. Εκτος και αν εχει ακομα μεσα τα λαδια του εργοστασιου, αν εχει δηλαδη.... Δεν υπαρχει μονο στο ρελαντι το oil dilution αλλα και στο "τερμα πατημα" οπου τρωει φουλ βενζινες και θερμοκρασιες. Ενα καλο 40αρι λαδι θα προσφερει καλυτερη προστασια στο "ξυλο" σιγουρα. Δεν θα ειναι πανακεια, αλλα βελτιωση ναι σιγουρα. Σε συνθηκες πιστας ή στο ring που γινονται συχνα track days προτεινεται οτι πιο χοντρο σε λαδι, 5w50 ακομα και 10w60 και μετα αλλαγη ξανα με 5w40. Aν πας με 30αρι ή 40αρι και πας τερμα δεν θα την παλεψει το μοτερ σου, εχω διαβασει πολλα posts σε ομαδες στο fb για θερμοκρασια λαδιου 120-130 βαθμους! Σε αυτους τους βαθμους ειδικα τα λεπτα λαδια εχουν παραδωσει πνευμα και εχεις μονο φθορα και αυξηση θερμοκρασιων. Σε αυτη τη χρηση ισως χρειαζονται και λαδια που προοριζονται για motorsport/competition με ψαγμενη βαση και esters οπως ειναι τα motul 300ν, millers nanodrive, gulf competition, fuchs race pro s κτλ... Τα οποια εχουν και την αναλογη τιμη. Δεν λεω οτι θα παμε για 30χλμ στα κοκκινα συνεχως στις βολτες μας στο δρομο αλλα μπορεις να καταλαβεις οτι σε σκληρη χρηση και με αυξημενη την ιπποδυναμη κατα 35-40% απο το εργοστασιο καλο θα ειναι να υπαρχει ενα 40αρι αντι 30αρι λαδι.
  5. 3 points
    To molygen να σου πω δεν μ αρεσει το χρωμα του γιατι ειναι πρασινο σε σχεση με το κλασσικο "χρυσαφι" που εχουν τα υπολοιπα... 😂 Απο liqui moly θα πηγαινα σε αυτο που ειναι full συνθετικο και διαβαζω πολυ καλα λογια στο oil-club.de: https://products.liqui-moly.com/synthoil-high-tech-5w-40-7.html Γενικα κοιτας το viscosity στους 100C, oσο πιο μεγαλο το νουμερο τοσο πιο παχυ και το φιλμ λαδιου. Η προδιαγραφη για το 40αρι λαδι ειναι απο 12,5 εως 16mm²/s, οποτε ολα τα 40αρια δεν ειναι τα ιδια. Το redline που κοιτας ειναι απο τα πιο χοντρα λαδια με 15,6mm²/s. Τα αλλα δυο χαρακτηριστικα που κοιταω εγω ειναι το NOACK και το ΗΤΗS.... Το πρωτο οσο πιο χαμηλο γινεται και το δευτερο να ειναι πανω απο 3,5. Eπισης και να ειναι και high saps δηλαδη να εχει 1-1,6% θειικη τεφρα που σημαινει καλυτερη προστασια αλλα και πιο ρυπογονο οταν καιγεται (μιλαμε παντα για σκληρη χρηση σε βελτιωμενα αυτοκινητα). Το redline ειναι κορυφη σε ολα αυτα αλλα πανακριβο και δυσευρετο. https://www.ebay.com/itm/RED-LINE-Euro-Series-5w-40-Motor-Oil-5w40-5-x-1-US-Quart-4-73-litre/172544582806 Επειδη εχω κανει φυλλο και φτερο το oil-club.de που ειναι αποκλειστικα μονο forum για λαδια, προτεινουν τα εξης (αγνωστα στους περισσοτερους) τα οποια δεν υπαρχουν εδω. https://www.rowe-oil.de/shop/produkte/hightec-synth-rs-sae-5w-40-20001-0050-99 https://addinol.oilfinder.net/produkt-finder/produkte/addinol-super-light-0540 https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-vst-sae-5w-40/ https://www.ravenol.de/en/product-range/rallye-racing-oils-1/ravenol-rup-sae-5w-40/ Προσωπικα βαζω τα rowe synth rs 5w40 το οποιο το παραγγελνω απο Γερμανικο καταστημα, επειδη το προτεινουν ως νο.1 επιλογη στο oil-club.de, ειναι 100% Γερμανικο και εχει πολυ δυνατα specs. Στο δια ταυτα, οποιο και να βαλεις δεν νομιζω να καταλαβεις διαφορα (απο τη στιγμη δεν κανει κανεις used oil analysis UOA), απλα το λαδι που θα επιλεξεις να το παρεις ΜΟΝΟ απο τον επισημο αντιπροσωπο στην Ελλαδα γιατι η μαιμου παει συννεφο και να κανεις αλλαγες καθε 5-6000χλμ αυστηρα.
  6. 3 points
    Σήμερα μπήκαμε μέσα λύθηκε ψευτοκαπακο. Αρχικά η εικόνα είναι καθαρή. Υπάρχει φθορά πολύ μικρή στους εκκεντροφόρους, στο πάτημα τους στον πρώτο και τέταρτο κύλινδρο....στο τεστ με το νύχι αντιλαμβάνεσαι μια πολύ μικρή ατέλεια. Η διαρροή ήταν όντως στον πρώτο κύλινδρο. Τώρα μιας και λύσαμε θ αλλαχθεί ότι γίνεται ν αλλαχθεί με κλειστό καπάκι. Ελατήρια βαλβίδων, ωστηρια, κοκόρια, καδένα , γλυστρες, τεντωτηρες ρυθμιστής πίεσης λαδιού εκκεντροφόρου, και ότι άλλο δενει σφίγγει καινούριο. Τουρμπίνα με 60000 χλμ άθικτη. Πάει κι αυτή για σέρβις.....εεεχμμμμ ναι και μόνο......κι ένα αθώο φτερό μπροστά με άνοιγμα πτερυγίων πίσω......και μόνο....
  7. 2 points
    πέτα τες ρε κ βάλε καμμία σοβαρή ζάντα να κάνεις δουλίτσα...
  8. 2 points
    Ομολογώ οτι εχω πλέον αποφασίσει να παω σε 5w-40..
  9. 2 points
    Να τα δώσω τώρα ειλικρινά σε ποιον και να πω τι μετά αν έχει παρόμοιο θέμα; Όχι σε μένα όλα καλά;; Χαζό θα με πείτε...και πιθανότατα θα έχετε δίκιο, αλλά αυτό δεν μπορώ να το κάνω.....
  10. 2 points
    @csaris πολύ καλό το oil-club. Εγώ από εκεί έχω κρατήσει αυτή τη φωτο: θεωρητικά οτιδήποτε καλύτερο από αυτό (το παραπάνω) είναι αποδεκτό. Επίσης ως γενική οδηγία έχω αυτό: Με βάση τα όσα στοιχεία έχω κρατήσει, προσωπικά θεωρώ πολύ καλή επιλογή οποιοδήποτε λάδι 5w40. Αν έπρεπε να διαλέξω οπωσδήποτε....δύσκολο. ίσως τα mobil1 5w50 https://www.mobil.com/en-au/passenger-vehicle-lube/pds/gl-xx-mobil-1-5w50 Έχει χρησιμοποιηθεί σε πολύ περίεργες κατασκευές με υψηλές απαιτήσεις σε λάδι και ανθεκτικότητα και έχουν αποδειχθεί πολύ καλά (και εκ του αποτελέσματος). Στο Α3 που είχα χρησιμοποιούσα τα pentozin super performance III, 5w40. http://www.pentosin.net/f_motoroil.asp Επίσης ακόμα και εκ του αποτελέσματος πολύ ευχαριστημένος. Ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες και γρηγορότερη απαγωγή θερμότητας (έβλεπα που έπεφτε πιο γρήγορα η θερμοκρασία λαδιού). Δεν έβαλα ποτέ το mobil1, επειδή με βόλευε που το συνεργείο έφερνε το pentozin που ήταν κι αυτό κοντά στο τι έψαχνα και το αγοραζα (από το συνεργείο) σε πολύ κοντυνή τιμή με αυτή που θα το αγόραζα κι εγώ αν πήγαινα στο Χ γνωστό μου που έχει μαγαζί με λάδια. (ας βγάλει και το συνεργείο στην τελική και εγώ δε χρειάζεται να "στοκάρω" λάδι) Προσωπικα έχω δυσκολευτεί αρκετά με τα λάδια και την επιλογή τους. Δεν υπάρχουν ξεκάθαρα στάνταρ για το τι κάνει κάθε λάδι και η τιμή δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτική της ποιότητας ή αυτού που ζητάς, οπότε να κάνεις μία λίστα (όπως πχ κάνεις κατά την αγορά οχήματος) και μπορείς εμπεριστατομένα και αντικειμενικά να φτάσει κάποιος σε 1-2 επιλογές. (μετά να μπει ο προσωπικός παράγοντας) ΥΓ: @Dikonou άφησα κάποιον άλλο να γράψει σεντόνια αυτή τη φορά
  11. 2 points
    Στα του μοτέρ όλα δέθηκαν και εδωθη σπινθηρας στα μπουζί. Πιο στρωτή λειτουργία στο ρελαντι. Λιγότερος θόρυβος με σηκωμένο το καπώ. Περιμένω να βγω σαν ανθρωπας κι εγώ να βγω να κάνω λίγα χλμ "στρωσιματος". Ν αλλάξω λάδι, να βάλω τα μπεκ όταν έρθουν και να ρυθμίσω..... Αναμένω να δεθούν και τα φρένα..... Και ερωτώ!!! Τι λάδι 5w40 να βάλω και γιατί; Παρακαλώ τον κάβουρα να μην γράψει σεντόνι εάν θελήσει να δώσει εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη απάντηση......
  12. 2 points
    Παρελήφθη η Κ04!! Θέλει σφίξιμο λίγο για να κάτσει στα παλιά σημάδια......χεχε
  13. 2 points
    Μήπως εννοεί αποδοτικότερα φτερά στις ίδιες διαστάσεις, που θα προσφέρουν καλύτερο σπουλάρισμα και πιό γεμάτες καμπύλες χωρίς να ανεβαίνει το peak. Ίσως έτσι να δει αξιόλογη διαφορά ακόμα και αν δεν πάρει τίποτα ή ελάχιστα σαν απόλυτο νούμερο. Δεν έχω ασχοληθεί με τέτοια λύση οπότε δεν ξέρω και τι επιλογές υπάρχουν, αλλά μόνο αυτό μου έρχεται.
  14. 2 points
    Χωρίς καμία διάθεση για κράξιμο, αλλά δεν είναι ότι ρετάρει το αμάξι και κάτσε να το βρούμε. Για να καρφώσει βαλβίδες, σημαίνει ότι κάτι είναι τελείως λάθος βαλμένο ή ρυθμισμένο. Το ότι εσύ δεν το ακούς, δε σημαίνει ότι είναι και σωστό. VCDS κουμπώσατε ή.....με το μάτι? ΥΓ: Δυστυχώς, το να κάνουμε το μηχανικό από το forum χωρίς καν οπτική επαφή (έστω φωτογραφίες) από το μοτέρ και τη ζημιά είναι σα να σου λέει κάποιος τα νούμερα του τζόκερ και να περιμένεις να τα έχει πετύχει.
  15. 2 points
    Θέλεις μπεκιέρα με ρυθμιστή και επιστρεφόμενα. Επίσης γραμμή επιστροφής καυσίμου στο ρεζερβουαρ και φίλτρο απο golf 4 gti. Τελος θέλεις άλλο πρόγραμμα
  16. 1 point
    ωραιες...καλοριζικες...!!!
  17. 1 point
    Λές; τζαπαν ρεσινγκ;
  18. 1 point
    Σήμερα βγάζω το αμάξι για στρώσιμο φρένων και λίγο να δω τι κάνει φουσκώνοντας το με μηχανική......... Και στα 110-140 τρέμουλο!!!!!!!!!! Εγκεφαλικό καρδιακό όλα μαζι... Πάω στον λαστιχά μου και αρχίζω με ζύγισμα.....πίσω δεξιά ζαντουλα λίγο στραβή και χτυπημένη από μεσα............εξού και το τρέμουλο........πώς έγινε θα μάθω αύριο αντιπροσωπεία.........
  19. 1 point
    κρατάνε την λίπανση σε καλύτερα επίπεδα. Επίσης το λάδι απάγει ταχύτερα τη θερμότητα που δέχεται ως υγρό μιας και στα περισσότερα οχήματα πλέον η ψύξη τους γίνεται με υγρό εναλλάκτη (μέσω του ψυκτικού υγρού). Τέλος όσα 5w40 έχω δει, έχουν τα ίδια ή περισσότερα πρόσθετα από τα αντίστοιχα 5w30. Ίσως γιατί προορίζονται για πιο απαιτητικές μηχανές που ίσως στροφάρουν ψηλά? Δεν ξέρω... Πάντως το Α3 μου επειδή το οδηγούσα ως καθημερινό, υπήρχαν μέρες καυτές όπου οι 30 βαθμοί (εξωτερική θερμοκρασία) ήταν καθημερινό φαινόμενο το καλοκαίρι. Δε λέω ότι πάταγα. Αλλά το λάδι όταν έχει όριο τους 30 βαθμούς και έξω έχει 35-38 βαθμούς (γιατι η Αθήνα βράζει δυστυχώς το καλοκαίρι), ας πούμε ότι ένιωθα και καλύτερα ψυχολογικά στο τέλος.
  20. 1 point
    Είσαι πολύ καλός ρε Dikonou τι να πω. Μπράβο βέβαια για τη στάση σου και σου εύχομαι η ζωή με κάποιο τρόπο να σε ανταμείψει. Πέρα όμως από αυτά, ίσως έπρεπε να τα είχες στείλει πίσω για αντικατάσταση ως ελαττωματικά. Οι μεγάλες εταιρίες δεν ρισκάρουν τη φήμη τους οπότε πολύ δύσκολα θα σου έκαναν μα μου. Αφού τόσα χρόνια δουλεύει απροβλημάτιστα, συνεχίζεις έτσι. Εμένα έκαιγε πολύ λιγότερο, αφού σε μία και μόνο πολεμική βόλτα 130+ χιλιομέτρων, τουλάχιστον δύο ώρες πάνω κάτω παραλιακές, κηφισίες, εθνικές, η μισή Αθήνα δηλαδή, ποτέ δεν μπορούσα να διακρίνω διαφορά. Διαφορά άρχιζα να βλέπω μόνο μετά από κάθε γέμισμα και συνήθως ανά 2 γεμίσματα συμπλήρωνα και 200 ml. Στόχος μου ήταν να βρίσκομαι 3/4 με 4/5 στη βέργα και το άφηνα να πέφτει μέχρι 2/3 πριν από κάθε συμπλήρωμα. Συνολικά στα 7000 έπινε γύρω στο λίτρο και αυτό όταν άρχισε να τσιμπάει, σε ένα αμάξι που ναι μεν είχε την τύχη να μην πέφτει σχεδόν ποτέ σε κίνηση, αλλά δούλευε στα κόκκινα συχνά πυκνά αφού δεν το είχα για καθημερινό. Βέβαια έκανε και χαλαρές βόλτες ενδιάμεσα, όπως και ταξίδια, στα οποία πρακτικά δεν έπινε τίποτα. Με αυτά τα δεδομένα δε θα είχε νόημα μία αλλαγή στο λάδι. Όπως λένε if it ain't broke, don't fix it. By the way η Mercedes δεν φαίνεται να καίει τίποτα και έχω κλείσει τα 11k. Αρχικά σε ευχαριστώ για την πολύ ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη απάντηση. Για το εργοστασιακό το καταλαβαίνω, αλλά ας πούμε για το προηγούμενο. Θεωρείς ότι η επί 12 ετών άριστη λειτουργία του, εκ των οποίων τα 9 ως stage 1 και τα 4 ως stage 2+ οφείλονται περισσότερο στον ευεργετικό τρόπο οδήγησης, π.χ. το σκίσιμο που έτρωγε τακτικά που απέτρεπε το oil dilution, παρά στο λάδι καθεαυτό; Αν και καθόλου ευεργετικός για την κατανάλωσή του, παρέμενε σε συγκρατημένα επίπεδα και αυτή. Είναι λοιπόν περισσότερο ο τρόπος οδήγησης, εφ' όσων θεωρήσουμε ότι το 5w30 δεν προσέφερε επαρκή προστασία; Και ας μιλήσουμε μόνο για τα τελευταία 4 χρόνια ως stage 2+ που οι απαιτήσεις είναι αυξημένες. Θέλω να αναφέρω βέβαια ότι δεν είχε και τρελλά χιλιόμετρα το αμάξι, παρά τα 12 χρόνια του. Αν θυμάμαι καλά το έδωσα με γύρω στα 135k, οπότε μελλοντικά δεν ξέρω αν θα χρειαστεί ένα 5w40. Συγγνώμη για το threadjack @Dikonou.
  21. 1 point
    Κρίμα, θα έχεις ξενερώσει. Και φαντάζομαι δεν τα πουλάς από ηθικής άποψης. Κάνε τα άγκυρες μιας που είναι και μεγάλα. Έχω φρένα άγκυρες λέει ο κόσμος, εσένα θα είναι και κυριολεκτικά.
  22. 1 point
    Πάντως και σύμφωνα με τον τελευταίο πίνακα το 5w30 το βρίσκω λογική επιλογή ακόμα και για τη χώρα μας, με δεδομένο ότι με εξωτερική πάνω από 30 βαθμούς έτσι κι αλλιώς δεν πατάς αν αγαπάς το μοτέρ σου. Το δε καλοκαίρι αργά τη νύχτα πάνω από 30 βλέπουμε πολύ σπάνια. Στο edition και τα 12 χρόνια τα περισσότερα εκ των οποίων βελτιωμένο, 5w30 έβαζα ασταμάτητα και συγκεκριμένα το SLX Professional Powerflow LL3 τα πρώτα χρόνια και μετά το EDGE Professional Titanium FST LL3 που αν δεν κάνω λάθος αντικατέστησε το SLX. Με αλλαγές ανά 7500 ήμουν αρκετά ευχαριστημένος και λέω αρκετά και όχι απόλυτα γιατί τα τελευταία ίσως 4 χρόνια τσίμπαγε λίγο παραπάνω. Δεν νομίζω όμως στο βαθμό που θα χρειαζόταν πιό χοντρό λάδι. Και η Mercedes 5w30 δουλεύει. Και ερωτώ, τι σας κάνει εσάς να προτιμάτε το 5w40; Επίσης θέλω να πω ότι στα σύγχρονα μοτέρ το πιό χοντρό λάδι ίσως δεν λιπαίνει σωστά.
  23. 1 point
    Θα πρότεινα οι του αθλήματος να αρχίσετε να βολτάρετε τα ΣΚ αν δεν το έχετε κάνει γιατί άρχισε να έχει λίγο παιχνίδι από τα παλιά, απλά πρέπει να πετύχετε την ώρα που σπάει λίγο η κίνηση και δεν κρατάει πολύ, γιατί αρχίζει και πάλι όταν όλοι επιστρέφουν. Και πάλι δεν είναι όπως αργά τη νύχτα που πηγαίναμε, αλλά επειδή το σπορ έχει λείψει σε όλους, έστω και αργά το απόγευμα υπάρχουν καλές προϋποθέσεις. Το Σάββατο προχθές που κατεβήκαμε νότια με τη Mercedes πετύχαμε 3-4 βελτιωμένα και έγινε και παιχνίδι. Δεν έτυχε να βρεθούμε δίπλα δίπλα αλλά λίγο έλειψε και θα είχαμε κανονικό πάτημα όπως παλιά. Έστω και μπρος πίσω όμως ήταν μία όαση μετά από τόσο καιρό. Το προηγούμενο Σάββατο που άρχισαν οι διαδημοτικές είμασταν με το άλλο (σύντομα θα ανοίξει παρουσίαση) και πάλι υπήρχαν οι προϋποθέσεις. Θεωρώ ότι σε ένα μήνα από τώρα θα έχει πάει στον αγύριστο το sms και τότε θα είναι κάθε μέρα γιορτή, αλλά μέχρι τότε κάντε καμιά βόλτα αργά το απόγευμα, απλά τα μάτια σας ανοιχτά για μπλε. Για πάμε!
  24. 1 point
    κοίτα το pentosin pentosynth 5/40... Αυτό χρησιμοποιώ τα τελευταία 6 χρόνια κ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος...
  25. 1 point
    Σε 17αρες μονο αυτες εβγαιναν: http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A3/year/2006/drive_standart/412/hg_ug/601/subcategory/601070/part_id/254951/lang/e
  26. 1 point
    Επειδή την φοράω σε 17αρα σε Α4 Β6, δεν εβγαινε ποτε γνήσια σε 17αρα...η γνήσια που φορούσαν τα Β7 s-line ήταν 18αρα!
  27. 1 point
    Το συγκεκριμένο σχέδιο δε βγήκε ποτέ σε μικρότερη ζάντα από 18άρα ζάντα από όσο ξέρω.
  28. 1 point
    Θα βγαλεις το λεβιε μαζι με το πλαισιο του (κουμπωτο ειναι) και θα ξεβιδωσεις τις βιδες (torx t30) που εχει απο κατω. Μετα θα βγαλεις και το τασακι και εχει αλλες 2 μεσα κρυμμενες με 10αρι καρυδακι νομιζω λυνουν. Kαι επισης με αλλεν κατσαβιδι (δεν θυμαμαι μέγεθος) θα βγαλεις και αυτες που ειπες.
  29. 1 point
    «Μαμά» κ16....εεεε....κ04;
  30. 1 point
    Η Κ04 μετά από έλεγχο και ερώτηση του υπεύθυνου εάν είναι καινούρια!!!!!!! έγινε σχετικά υβρίδιο....καλά νέα αυτά για 60000 Κ04 με 2μπαρα, αλλά προσεκτικό ξεκίνημα σβήσιμο μοτέρ με ποτέ παρατεταμένα σκισίματα...........εξού και το αποτέλεσμα........αύριο πιθανότατα θα είναι στα χέρια μου. Τα επίσημα εργαλεία του γκρούπ θα λάβουν κι αυτά ενεργό ρόλο από αύριο μάλλον για αλλαγή ελατηρίων εισαγωγής εξαγωγής με αυτά του S3 ( σημειωτέον αυτά φοράνε και τα νέας γενιάς 2,5 μοτέρ σε κάποιες εκδόσεις απ΄ ότι είδα ), πιθανότατα εάν είναι εφικτό να αλλαχθούν και τσιμουχάκια βαλβίδων....και όλα τα υπόλοιπα..... Αναμένοντας λοιπόν τα νέα από το συνεργείο ....για παραλαβή ανταλλακτικών εργαλείων και πορεία εργασιών.
  31. 1 point
    Λαθος εκανα τελικα. Τα αλογα που λες ειναι εφικτος στοχος για το 122αρι.
  32. 1 point
    Θα δούμε για το πρότζεκτ υβρίδιο....ολοένα και μαζευομαι με ότι ακούω...... Μόλις έχω τελικά νέα θα σας ειδοποιήσω παίδες και με φωτό για ότι έχει γινει
  33. 1 point
    Αλλαγή μπροστά με 11 πτερύγια και πίσω με ίδιες διαστάσεις αλλά 9 αντί για 12 πτερύγια....ειδωμεν
  34. 1 point
    Μεγαλυτερα φτερα χωρις να φας μαντεμι; ; χωρανε; επισης αντεχουν οι μαμα μπιελες και οι πυροι την παραπανω ροπη που θα εχεις μετα ; πολυ πιθανον να χρειαστεις και αντλια καυσιμου μεγαλυτερη..
  35. 1 point
    Λοιπόοοον μετά από μια διαρροή στον πρώτο κύλινδρο στο ψευτοκάπακο και μιας και θα το λύσω που θα το λύσω για στεγανοποίηση, λέω να βγάλω Κ04 για σέρβις και ψιλουβρίδιο με αλλαγή φτερωτών μπροστά πίσω, να βάλω και τα μπέκ από S3 8v 06L906036AJ και να δώ τί θα κάνει!!!!! Θα με βρίσετε τώρα αλλά έλεγα μετά απο 60000 με δίμπαρα να κάνω έναν έλεγχο στο τούρμπο και αφού θα λυθεί που θα λυθεί να το ''βελτιώσω'' όσο γίνεται.....δεν θα φάω ούτε μαντέμι ούτε αλουμίνιο....μόνο αλλαγή φτερωτών...
  36. 1 point
    Έκλεισα ραντεβού με την revlimit για 15 Απρίλη Μου είπε εξάτμιση δν υπάρχει λόγος να αλλάξω ολόσωμη εννοώ Εάν θέλω ένα τελικό κ μέχρι εκεί Επίσης μου είπε ότι ούτε εισαγωγή αξίζει να μπει στο συγκεκριμένο Το αμάξι μου είπε θα πάει 147-148 κ θα είμαι πολύ safe Μππρουμε κ 155 αλλά θα είναι στην τσίτα κάτι που δν το θέλει κανεις νομίζω για τον κινητήρα του Ενα συρμάτινο φίλτρο ελευθερας επίσης και τπτ άλλο Γνωμες ;
  37. 1 point
    Μπορείς να βάλεις εξάτμιση και μετά πρόγραμμα. Και εισαγωγή μπορεί να βάλεις πριν βάλεις πρόγραμμα. Απλά το εργοστασιακό πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο με τα εργοστασιακά περιφερειακά και δε θα τα εκμεταλλεύεσαι στο 100% μέχρι να βάλεις "πρόγραμμα". Από κει και πέρα, αρκετά μέλη έχουν βάλει πρόγραμμα. Σου παραθέτω ένα link-topic μέλους με το ίδιο μοτέρ σε 8Ρ πλαίσιο. Τέλος, σου μεταφέρω το topic σου στο section με τα 8V.
  38. 1 point
    μπορεις να πας να δει αν η μπαταρια ειναι ενταξει και να σου κανει μια επαναφωρτιση της μπαταριας δεν φωρτιζει μονο με χιλιομετρα που κανεις
  39. 1 point
    Εγώ έβαλα πρόπερσι VARTA από τον παρακάτω και είναι πάντα εκεί για after sales support , έχει ότι θέλεις και θα σου πει τις διαφορές, δεν πουλάει μία μάρκα μόνο για να σου πει φούμαρα https://automotobatteries.gr/
  40. 1 point
    Αρκει τα λάδια που θα βάζεις να έχουν τις προδιαγραφές που προτείνει/απαιτεί η VW. Από κει και πέρα, τα ακριβότερα λάδια, συνήθως έχουν και κάποια πρόσθετα που βοηθούν στη ζωή του κινητήρα. Τώρα αν εσύ το πήρες μεταχειρισμένο πχ και το αμάξι έχει κάνει ήδη 200.000km, το ακριβό λάδι (πάντα λέμε σωστών προδιαγραφών) κατά τη γνώμη μου, λίγα πράγματα θα κάνει. Προσωπικά προτιμώ επώνυμα λάδια και κυρίως mobil και pentozin όσο πιο λεπτόρευστα γίνεται αρκεί να έχουν στη σωστή προδιαγραφή και να τα αλλάζω περίπου στα 10.000km (είναι και στρογγυλλές οι αλλαγές λαδιών, δύσκολα θα σου ξεφύγουν). Γνώμη μου βέβαια όλα τα παραπάνω (με εξαιίρεση την τυποποίηση της VW που θεωρώ ότι είναι κανόνας και όχι "η γνώμη μου").
  41. 1 point
    Δεν το κατέχω το μοτέρ αλλά όσο αφορά το φίλτρο βενζίνης, με τις βενζίνες στη χώρα μας που στην πλειοψηφία τους δεν είναι και οι καλύτερες, κάντο 30.000 για μεγαλύτερη ασφάλεια. Εγώ στο προηγούμενο αμάξι το άλλαζα κάθε χρόνο και για ευνόητους λόγους πάντα μετά το τέλος της καλοκαιρινής σεζόν και την επιστροφή από τις διακοπές, γιατί στην Αθήνα έχω συγκεκριμένο πρατήριο τσεκαρισμένο. Δεν ξέρω τη χρήση που του κάνεις, αλλά είτε το κάνεις και εσύ έτσι, είτε έστω 30.000. Στα 90 δεν ξέρω τι χρώμα θα είναι το φίλτρο. Φίλτρο αέρος ανά 90.000 και εμένα μου φαίνεται πολύ, ίσως και αυτό ανά 30; Δεν ξέρω και το φίλτρο που φοράς για να σου δώσω ακριβή απάντηση. Τα υγρά φρένων, αν δεν φοράει το αμάξι σωληνάκια αεροπορικού τύπου (που δεν φοράει) τότε είναι λογικά τα δύο χρόνια. Απλά ενημερωτικά, τα αεροπορικού τύπου εκτός από τη βελτίωση του φρένου, προσφέρουν και καλύτερη στεγανοποίηση από την υγρασία που χαλάει το υγρό φρένου, με αποτέλεσμα να παραμένει σε καλύτερη κατάσταση για πολύ περισσότεορ καιρό. Στο προηγούμενο αμάξι που φορούσα big brake και περιελάμβανε τα σωληνάκια, σκέψου είχα φτάσει να έχω το υγρό 3,5 χρόνια και ακόμα ήταν σε καλή κατάσταση. Υπάρχει συσκευή που όλοι οι φρενάδες πρέπει να έχουν, είτε σε μορφή σύριγγας που τραβάς από το παγούρι και αυτή αμέσως αναλύει την ποιότητα, είτε σε μορφή πιό "εργαστηριακή" που διαθέτει μία επίπεδη επιφάνεια και εσύ τραβάς με κανονική δική σου σύριγγα από το παγούρι και ρίχνεις μερικές σταγόνες πάνω της για ανάλυση. Και ανάλογα τη συσκευή μπορεί να στο βαθμολογεί από 1 μέχρι 3, μέχρι 5 κτλ. ακόμα και να μετράει το ποσοστό υγρασίας, ή απλά να σου λέει αν είναι για αλλαγή χωρίς επιπλέον πληροφορίες. Μπορείς και εσύ να αγοράσεις μία, αν ενδιαφέρεσαι ψάξε "brake fluid tester". Αν δεν θέλεις να ασχοληθείς, τα δύο χρόνια είναι λογικό διάστημα με απλά σωληνάκια. Και εγώ μέχρι να αναβαθμίσω τα φρένα, άλλαζα τα υγρά κάθε 2 χρόνια όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Μακάρι όμως να ήξερα για τα testers νωρίτερα. Το φίλτρο καμπίνας εγώ το άλλαζα πάντα κάθε χρόνο και συγκεκριμένα αμέσως μετά από την περίοδο της ανθοφορίας, δηλαδή μέσα στο Μάϊο, για να τραβήξει το παλιό όλη τη γύρη και να έχω καθαρό φίλτρο για ένα χρόνο. Αν το σκεπτικό σε καλύπτει, κάντο και εσύ έτσι. Ακριβή απάντηση για την αντοχή του φίλτρου δεν μπορώ να δώσω.
  42. 1 point
    Ζητω προκαταβολικά συγγνώμη που παρελειψα να συστηθώ νωρίτερα. 2013-2019 A3 8P 1.6 FSI 06 2019-2020 A3 8P 1.2 TSI 10 2020- A3 8V 1.4 COD 16 Εξαιρετικη προσπάθεια που γίνεται εδω στο φόρουμ, κάποιες συμβουλές παιδιών από εδω μεσα με γλύτωσαν παρα πολλά χρήματα, χρονο και κόπο. Keep going
  43. 1 point
    Καλησπέρα φίλοι μου και καλή σαρακοστή Λοιπόν παρατήρησα ότι το αμάξι μόνο όταν είναι κρύο χτυπάει υψηλές τιμές για λίγα λεπτά μέχρι να πάει η θερμοκρασία στη σωστή θέση. Μετά παίζει στο 6,5 με 7 όσο μου έκαιγε δηλαδή στην ίδια διαδρομή εδώ και ένα χρόνο.μια μέση κατάσταση..ούτε πόλη αλλά και ούτε νέκρα..και 6 σε Αττική οδό και εθνική Μάλλον καθάρισαν οι βρωμιές που είχαν μαζευτεί.. οπότε νομίζω λύθηκε το θέμα..
  44. 1 point
    κι εγώ έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Έψαχνα να το ανανεώσω και δεν μπορούσα μέσω της εφαρμογής. Τηλέφωνο έχω πάρει, δεν πήρα απάντηση. Από εκεί πήγα (karenta), δεν ξέρανε να μου πουν. Εντομεταξύ μέχρι να λήξει, εγώ μπορούσα να βλέπω τη θέση του οχήματος, μου έβγαζε κάποιες φορές όπου είχαν γίνει ατυχήματα... Κρίμα να χάνουμε κάποιο feature του οχήματος, όχι γιατί το επιλέξαμε εμείς, αλλά γιατί δεν βρίσκουμε κάποιον από την audi να μας κατατοπίσει για το πόσο κοστίζει αυτό το πράγμα και πως γίνεται.
  45. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους, Μετά από ώριμη σκέψη και έχοντας δώσει το προηγούμενο αμάξι μου (εδώ), έγινα κι εγώ ένας από αυτούς τους...."ντιζελάτους" (που λένε και στις "κακές" παρέες). Παραθέτω φωτογραφίες: Ξέρω πως κάποιους (που με γνωρίζουν καλύτερα εδώ μέσα) τους ξάφνιασα λίγο με την επιλογή (έφυγες από ένα αμάξι με 350ps και πήγες σε diesel με 110? Πώς το έκανες αυτό?), όμως η οικονομική πρόταση που έγινε για αυτό το αμάξι ήταν τέτοια που δεν μπορούσα να πω όχι. (ήταν τόσο χαμηλή η τιμή που θα μπορούσα πχ να το πουλήσω απευθείας και να βγάλω και χρήματα - πράγμα που δε θα γίνει για πολλούς λόγους) Σκεπτόμενος επίσης πιο καθαρά θα μπορούσα τώρα να απεγκλωβιστώ από ένα "υποχρεωτικά οικογενειακό αμάξι", και ίσως....λέω ίσως να αγοραστεί κάτι πιο ιδιαίτερο ως προσωπικό μου όχημα. Καλά να είμαστε και θα έχω καιρό να το επεξεργαστώ, να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σας (όσοι έχετε όρεξη - να λυπάστε τους φίλους μου να ξέρετε... ) και να οργανώσω τα επόμενα βήματα πιο χαλαρά.
  46. 1 point
    ελπιζω να ειναι ευδιακριτες...
  47. 1 point
    Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιώργο! Αν κατάλαβα καλά κάνεις σκέψεις να έχεις αυτό για 2ο (καθημερινό) και να πάρεις άλλο για αντικαταστάτη του Κ04-064 που είχες. Πολύ καλή επιλογή που συνδυάζει πρεστίζ και οικονομία, που είναι μέχρι και overkill με την καλή έννοια για τον ρόλο του 2ου. Για να καταλάβεις εγώ έχω για 2ο ένα 14άρι Polo αυτόματο του 2007. Βέβαια μέσα σε 115k ολόκληρα χιλιόμετρα, έχοντας μόνο θέμα μία φούσκα μπιλιοφόρου που άλλαξα πριν 2 χρόνια και ένα αισθητήρα λαδιού που χάνει λίγο και πρέπει να αλλαχθεί, θα ήταν έγκλημα να το αλλάξω. Όπως και να χει είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις ένα καθημερινό και ένα βολτάδικο, όπως θα διαπιστώσεις. Ειδικά αν παρκάρεις σε κλειστό γκαράζ, ή ακόμα και σε πιλοτή. Σημαίνει τρώει τη βροχή το καθημερινό και το "καλό" το βγάζεις μόνο με καλό καιρό. Αυτό σημαίνει λιγότερα και αραιότερα πλυσίματα, μικρότερη έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και στον ήλιο, αποφεύγεις τη φθορά από τα δέντρα και όλα αυτά συντελούν στην απείρως καλύτερη διατήρηση του χρώματος σε βάθος χρόνου. Ο κυριότερος λόγος που το προηγούμενο με ρωτούσαν πού πήγα και το κέρωσα και τους απάνταγα στο εργοστάσιο το 2007. Και φυσικά σε περιοχές με δύσκολο παρκάρισμα έχεις την επιλογή του καθημερινού. Γλιτώνεις και το άγχος πού θα παρκάρεις. Μεγάλη υπόθεση φίλε. Αν και επειδή είμαι ψείρας ακόμα και το Polo δεν το πετάω και φεύγω, προσέχω λίγο. Επίσης το "καλό" που δεν τρώει ποτέ βροχή, τα πιτσιλιστήρια μπρος πίσω και οι υαλοκαθαριστήρες να δουλέψουν λίγο πριν από κάθε πλύσιμο είναι πολύ καλή τακτική. Αυτά από εμένα. Λοιπόν και πάλι καλορίζικο, όπως είπα πολύ καλή επιλογή που για πολλούς θα ήταν το κύριο αμάξι όχι το 2ο, και αναμένω το "καλό" που φαντάζομαι θα ακολουθήσει. Δεν σε βλέπω να αντέχεις καιρό μακριά από τα 350 άλογα που άφησες!
  48. 1 point
    προσφατα οδηγησα α3 προσθιοκινητο ενος γνωστου μου που μου ειπε οτι εχει πανω αναρτησεις απο s3.Δεν εκατσα να το ψαξω παραπανω μιας και δεν μπορουσα να δω τι φοραει χωρις να σηκωθει το αυτοκινητο, αλλα αυτο που υποπτευομαι ειναι οτι φοραει ελατηρια χαμηλωματος για α3 και αμορτισερ απο s3 που ουτως η αλλως καθεται πιο χαμηλα απο α3.Αυτο που εχω να πω ειναι οτι το αυτοκινητο ηταν αρκετα μαλακο,μου θυμησε α3 με εργοστασιακη αναρτηση σε αποσβεση,δεν μπορεσα ομως να το πιεσω λιγακι σε στροφες ωστε να δω πως αντιδρα. Ειναι γεγονος οτι τα εργοστασιακα αμορτισερ δεν εχουν καμια σχεση με τα εμποριου,εκτος αν δωσεις ενα σκασμο λεφτα οποτε ειναι μια πολυ σημαντικη αποφαση το τι θα βαλεις στο αυτοκινητο σου.Ειμαι μεγαλος υπερμαχος της εργοστασιακης αναρτησης(εννοω αυτα τα πανακριβα που βαζει η αντιπροσωπεια και εχει το αυτοκινητο απο το εργοστασιο και οχι τα εμποριου που προοριζονται για αντικατασταση του εργοστασιακου προιοντος) και ειναι μονοδρομος αν θες να παραμεινει το αμαξι στις εργοστασιακες προδιαγραφες. επομενη λυση coilovers οπου μπορεις να χαμηλωσεις κιολας.Πολυς κοσμος εκθιαζει τις st και τις ap,ισως να ειναι οντως τοσο καλες δεδομενου οτι ειναι θυγατρικες τις kw αλλα εχε στο πισω μερις του μυαλου σου οτι το καλο αμορτισερ φαινεται ΚΑΙ σε βαθος χρονου και με αυτο εννοω οτι τα περισσοτερα αμορτισερ που εχω δοκιμασει ηταν αψογα μεχρι τα 20-30.000χλμ, μολις περνουσαν αυτο το οριο ηταν λες και επεφταν αποτομα και το αυτοκινητο δεν ειχε καλη αποσβεση στους κραδασμους. Αυτα που ειναι αθανατα ειναι τα μονου σωληνα της bilstein,ομως καποια ειναι σκληρα (β6,β8) και αλλα ειναι ακριβουτσικα pss9/pss10. Αν θες να πας σε τοσο ακριβα μπορεις να κοιταξεις και ohlins που ειναι εξαιρετικα καλης ποιοτητας προιοντα. συγγνωμη για το μεγαλο ποστ!!
  49. 1 point
    τα Β6 ειναι μια χαρα, σαφως πιο σφιχτα με ποιοτικο rebound και καμμια σχεση με τα μαμα τοσο σε κρατημα οσο και σε ανεση..αν εχεις ελατηρια χαμηλωματος νομιζω πας σε b8 μιας και ειναι το ιδιο αμορτισερ με το B6 απλα ειναι για ελατηρια χαμηλωματος..επισης μια πιο οικονομικη επιλογη με καλυτερη ανεση ειναι τα Monroe specttrum.
  50. 0 points
    Το είπα ότι το έλυσα γιατί έτσι νόμιζα κι εγώ.......ξαναξεκινησε το τρέμουλο μετά από κάποια χλμ και ζορισμα στα φρένα. Το αμάξι έχει ελεγχθεί κάτω πάνω μέσα έξω και τρυγιρω........μουαγιε καινουρια....και ξανά από 180 -100 τρέμουλο.... Δεν ξανασχολουμαι....μηχανισμός ρολογιού σε κάθε δισκοπλακα χάραξη ώρας και led εσωτερικά στις δαγκάνες για φωτιστικό.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.