Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/04/2020 in all areas

  1. 3 points
    Φυσικά, αν δεν έχει πατήσει σωστά το τακάκι και γλύφει το δίσκο όλη την ώρα, οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται είναι απαγορευτικές. Να το πω κι αυτό γιατί το ξέχασα. Κατά την τοποθέτηση των stoptech, όταν ήρθε η ώρα να μπουν τα τακάκια, στη δεξιά πλευρά το τακάκι δεν έμπαινε εντελώς στη θέση του λόγω μικρής ατέλειας από το εργοστάσιο (στα τακάκια συμβαίνει συχνά, σε όλες τις μάρκες). Αν τα αφήναμε έτσι, θα γινόταν αυτό που είπα παραπάνω. Σ' αυτή την περίπτωση χρειάζεται το τακάκι λίγο τρίψιμο στο σημείο που βρίσκει σε κάποια γωνία συνήθως και ο φρενάς πρέπει μετά να σιγουρευτεί ότι το τακάκι έχει περιθώριο να παίξει μέσα-έξω. Ακούγεται αστείο σαν δουλειά αλλά μη νομίζεις ότι το προσέχουν όλοι, γιατί το τακάκι με μια πρόχειρη ματιά φαίνεται ότι έχει μπει, πρέπει να το παίξεις με το χέρι μέσα-έξω και να βεβαιωθείς ότι υπάρχει κενό για να μη γλύφει το δίσκο. Από κει και πέρα στην περίπτωσή σου και χωρίς να ξέρω ότι σόνι και καλά αυτή ήταν η αιτία, το πιθανότερο είναι ότι ο δίσκος έχει στραβώσει και εφ' όσον το τρέμουλο όταν φρενάρεις είναι στο τιμόνι θα είναι στους εμπρός. Σου βάζω ένα link στα αγγλικά όπου θα δεις και το εργαλείο που ΠΡΕΠΕΙ να βάλετε πριν πούμε οτιδήποτε άλλο: https://ebcbrakes.com/articles/what-causes-brake-vibration-or-steering-wheel-flutter/ Το εργαλείο είναι στην πρώτη φωτό κάτω από την κοντινή με το δίσκο. Υπάρχει και μικρότερο εργαλείο που κάνει την ίδια δουλειά χωρίς να βγει ο δίσκος, αλλά όλα έχουν την ίδια λογική με αυτές τις ακίδες που σκανάρουν το δίσκο και είναι σχεδιασμένα να εντοπίζουν και την παραμικρή κλίση. Μιλάμε για δέκατα και υπο-δέκατα του χιλιοστού. Διάβασε ειδικά αυτή την παράγραφο δίπλα στη φωτό με το εργαλείο γιατί πιστεύω ότι αυτό είναι το πρόβλημά σου. Εννοείται θες τσεκάρισμα και στους δύο. Αν υπάρχει στράβωμα, τότε πας είτε για τόρνο είτε για καινούργιους αν η forge δεχτεί να στους αντικαταστήσει. Ελπίζω μόνο να μην πατήσουν πάνω στο θέμα κόκκινο/κίτρινο τακάκι. Πάντως είτε τόρνος είτε καινούργιοι, πριν βάλετε πάνω τους ίσιους δίσκους, να σιγουρευτείτε ότι όλα τα υπόλοιπα είναι οκ γιατί αλλιώς θα ξαναστραβώσουν. Γι΄αυτό σου λέω μόνο καλός και σχολαστικός φρενάς θα σου λύσει το πρόβλημα. Σε νιώθω απόλυτα πάντως και κρίμα πραγματικά που ταλαιπωρείσαι έτσι. Σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα και να χαμογελάσεις και πάλι.
  2. 3 points
    Τον κάβουρα δε βλέπω να γράφει σεντόνι κι αρχίζω ν ανησυχώ......
  3. 3 points
    Μπήκε σήμερα η μεμβράνη στον προφυλακτήρα. Αισθητικό αποτέλεσμα, άψογο. Σαν να μην υπάρχει. Σε λίγο θα δοκιμαστεί και στην Εθνική. Εντυπώσεις εν καιρώ.
  4. 3 points
    Χθες τελείωσε και η αναβάθμιση του συστήματος ανάφλεξης. Τοποθετήθηκε icm delete kit μα πολλαπλασιαστες από νεώτερο μοντέλο (R8). Τα πρώτα συμπεράσματα είναι καταπληκτικά. Το αμάξι έγινε πιο βελούδινο στην λειτουργία του και αρπάζει καλύτερα. Άξιζε τα λεφτά της επένδυσης!!!! Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. 3 points
    1200 ευρώ για μεμβράνη αξίζει μόνο αν είναι εφ όρου ζωής κ φυσικά αν έχεις ένα αμάξι ολοκαίνουργιο... Τώρα στα δικά μας που έχει περάσει κ δεκαετία τα θεωρώ παρά πολλά!!
  6. 3 points
    Θεωρω τις μεμβρανες προστασιας λιγο ψυχαναγκασμο, δεν ειμαι φαν. 🤣 Προσωπικα δεν με ενοχλουν τα σημαδακια αυτα (εχω αρκετα), τα θεωρω φυσιολογικη φθορα και εχω και μαυρο αυτ/το που κανουν μπαμ! Αν καποια στιγμη θελησω στο μελλον ισως βαψω εναν προφυλακτηρα ή ενα καπο.
  7. 2 points
    Nαι μια χαρα εισαι! Αμα κανει λακουβα προς τα μεσα και φυγει ολη η μαυρη επικαλυψη απο πανω οπως στο stage3 απο κατω τοτε πας για εκκεντροφορο και ενδεχομενως καινουργια αντλια. 😢 Απο οσο ξερω, τα s3 8p facelift πηραν τον "μαλακο" εκκεντροφορο εισαγωγης, τελη 2008. Ειχε αλλαξει και ο κωδικος του μοτερ τοτε, απο bhz εγινε cdl. Tα tts ολα ειναι cdl. Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν λεει κατι απο μονο του, ειτε εχει καποιος cdl ειτε bhz.... Πρεπει να γινονται συχνες αλλαγες λαδιων (καθε 6-7000χλμ) και ελεγχος σε καθε 2η αλλαγη. Ποσο μαλλον οταν υπαρχει και προγραμμα για after αντλια που στρεσαρει ακομα πιο πολυ εκεινο το σημειο!!
  8. 2 points
    Κοίτα. Κανείς δεν μπορεί να σου πει αν αξίζει ή όχι, γιατί πχ το δικό σου αμάξι είναι "γνωστό", ξέρεις τι έχεις κάνει, τι έξτρα έχει και δεν βρίσκεις (ή βρίσκεις) εύκολα σε άλλα β6 κοκ. Σαν κόστος θα υπολογίζεις περίπου 5.000€ εργασία, ανταλλακτικά, εγκεφάλους κτλ, ηλεκτρολόγους, μηχανικούς. Δηλαδή δίνεις 5.000, αφήνεις και το αμάξι και το παίρνεις έτοιμο. Το μείον είναι ότι αφού βάλεις το 1.8Τ, θα χρειαστείς αναβάθμιση σε φρένα, ανάρτηση και γενικά στο στήσιμο του οχήματος. Τώρα κάποιοι θα σου πουν περισσότερα και κάποιοι λιγότερα. Προσωπικά δε θα έδινα ούτε 3.000€ για μετατροπή του δικού σου σε 1.8Τ, γιατί με 4.000€ και 5.000€ παίρνεις αμάξι "έτοιμο" και ίσως και 4κίνητο. Δε σημαίνει όμως ότι επειδή εγώ δε θα το έκανα, ότι είναι και η σωστή απόφαση για σένα. Δυστυχώς η τελική αξιολόγηση και τη σωστή απάντηση μπορείς να τη δώσεις μόνο εσύ. ΥΓ: θεωρώ ότι θα αλλάξεις και το σασμάν και γι' αυτό και 5.000€, γιατί το σασμάν του 1600 δεν θα αντέξει. ΥΓ2: τα χρήματα που αναφέρω είναι "χωρίς να κόψεις γωνίες". Δηλαδή καντράν από 1800, σασμάν από 1800, εγκέφαλο από 1800, ψυγείο νερού κτλ και οτιδήποτε είναι διαφορετικό από το 1,800 μηχανικά, αλλαγή με του 1.800...
  9. 2 points
    Ποιος είπε ότι τα 2,7 καίνε..... Αθήνα - Αίγιο 4 άτομα φουλ φορτωμένος με μέση ωριαία ταχύτητα 124 χιλιόμετρα. Δεν την λες και άσχημη την κατανάλωση!!!!! Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. 2 points
    Τώρα θα σε βάλει να αλλάξεις κ ζάντες ο@csaris [emoji23][emoji23][emoji23]
  11. 2 points
    Η πλεξούδα έμεινε η εργοστασιακή. Σε ορίτζιναλ συλλεκτικό αμάξι δεν κόβεις τέτοια πράγματα. Τα καλώδια ανταπτορες ήρθαν από Αμερική. Τα υπόλοιπα αγοράστηκαν από Ελλάδα.
  12. 2 points
    Όχι να υποθέσω δηλ......... Επισκευάστηκε το παλιό με ''χάρτινη'' φλάτζα και τέλος! Τα υπόλοιπα πίσω.........
  13. 2 points
    Έχει αρκετά bug fixes, όπως πχ το Red dis bug και άλλα μικροπραγματα που είναι ασήμαντα αλλά βοηθούν... Το link ειναι: https://rnse.pcbbc.co.uk/downloads_eu.php
  14. 2 points
    Eχω αλλαξει καμια 10αρια+ φορες ζαντες σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα μεχρι τωρα και το ζουμι ειναι να παιξεις σε φαρδυτερη ζαντα & πιο επιθετικο offset για να βγει πιο εξω και να φαινεται "πρησμενο" το αυτοκινητο.... Παντα εννοειται σε συνδυασμο με λιγο χαμηλωμα, αλλιως θα φαινεται σαν κατσικι!! Στο S3 που εχω τωρα (ιδια καροτσα με το Α3 σου ειναι), εχω αλλαξει ηδη δυο φορες ζαντες... To πρωτο σετ ηταν ΟZ Superturismo LM 8.5x19 et44 και το δευτερο OZ Ultraleggera 8.5x19 et47... Με κανενα απο τα δυο σετ δεν ειχα προβληματα και ας ειμαι χαμηλωμενος τερμα σχεδον!! Πιο πολυ οπτικα προτιμουσα το et44 γιατι εβγαινε 3mm πιο εξω απο το et47... Ειπαμε εχω αλλαξει τοσες πολλες φορες ζαντες και λαστιχα και καταλαβαινω στο ματι και το 1mm διαφορα!! Σε ξενα forums/fb να ψαξεις το μεγιστο που μπορεις να πας σε A3/Golf/Leon ειναι 8.5αρα ζαντα με et 45αρι... Oτι πιο εξω απο αυτο θα εχεις προβληματα, ειδικα αν εισαι πολυ χαμηλωμενος. Το ιδανικοτερο στο οποιο πανε και οι πιο πολλοι ειναι 8αρα ζαντα με et 45αρι. Λαστιχα για 18αρα μονο 225/40. Για γρηγορο υπολογισμο et και ποσο μεσα/εξω θα βγαινει η ζαντα δες εδω: https://www.1010tires.com/Tools/Wheel-Offset-Calculator#
  15. 1 point
    Μπλέτσας στην Θηβών 80 αν δεν κάνω λάθος.
  16. 1 point
    Παλιά είχαν ένα καρμπιρατέρ και έκανες ότι ήθελες .... Τώρα έχουν εάν σωρό ηλεκτρονικά και δεν μπορείς Απλά αλλάζεις αμάξι είναι το ποιο αξιόπιστο
  17. 1 point
    Τυχερός είσαι. Έπραξες γρήγορα και τους πρόλαβες πριν στραβώσουν περισσότερο. Ποιος ξέρει τώρα τι είχαν τα τακάκια, αν υποθέσουμε ότι είχαν μπει σωστά. Σε καμιά λακούβα μπορεί να έπεσες και να γ*μήθηκε κάτι (δεν ανέφερες κάτι τέτοιο βέβαια), μπορεί και ελαττωματικό τακάκι, σπάνια περίπτωση πάντως. Λάθος τοποθέτηση είναι το σύνηθες για ένα ολοκαίνουργιο κιτ που μόλις πρόλαβες και έστρωσες. Είπαν τι είχε το τακάκι; Και ήταν και τα δύο; Το σίγουρο είναι ότι το όποιο θέμα είχαν για να προκαλείται τρέμουλο, θα σου έβγαζε off το δίσκο. Από περιέργεια σε τι μονάδα μέτρησης σου είπαν τα 3 και 5/10; Επίσης τι τακάκια έβαλες τώρα; Aftermarket ή OEM από κάποιο μοντέλο που ταίριαζαν; Το ξέρω το feeling με το δάκτυλο στη σκανδάλη. Υπομονή για λίγες μέρες θα νομίζεις ότι καταλαβαίνεις τα πάντα, θα νικάς τους σεισμογράφους! Αλλά κάθε μέρα που θα είναι όλα οκ θα το ξεχνάς όλο και περισσότερο. Καλό στρώσιμο και αναμένουμε αποτελέσματα. Και draggy.
  18. 1 point
    Μετρήθηκε η απόκλιση της δισκοπλακας. Τρια δεκατα στην μια και πέντε στην αλλη. Απ ότι μου είπαν εντός ανεκτων ορίων. Δηλ δεν έχουν πάρει. Αυτό μου είπαν σας λέω. Άλλαξα τακάκια και βελτιώθηκε αφάνταστα το φρένο σε διάρκεια... Κοινώς τα άλλα από το τρίτο πάτημα το λέγανε το ποίημα καθαρά.... Να πω την αλήθεια όσο έκανα από Λάρισα Καρδιτσα δεν είδα κάτι σε τρέμουλο ( μια ελαααααχιστη υποψία ίσως).... Περιμένω να πατήσουν τακάκια ξανά και είμαι με το δάχτυλο στην σκανδάλη που λέει ο λόγος... Πραγματικά δεν περίμενα με νέα τακάκια τόση διαφορά, αλλά έχω να ξαναστρωσω πάλι.
  19. 1 point
    Πακέτο,αλλά αν και είσαι μακρυά πάρε απλα ένα τηλέφωνο το Μωραρη.Ειναι πολύ καλο παιδί.Πες ότι παίρνεις εκ μερους μου από τον Κώστα τον οφθαλμίατρο με το Α5.Να σου πει μια ιδέα βρε παιδι μου ή έστω να του τα στείλεις να τα ελέγξει. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  20. 1 point
    Επικοινώνησα φίλε μου με apr Θεσσαλονίκη και μου είπε NGK BKR9EIX με 0.6 διακενο! Ευχαριστώ!
  21. 1 point
    Να γράψω κάτι και να σε στενοχωρήσω ότι ήταν ή όχι καλή επιλογή? Ή ότι λένε μλκιες (που λένε κατά τη γνώμη μου - δες ΥΓ). Δε βοηθάει αυτή η τοποθέτηση και απλά "κάθεσαι στο πρόβλημα". Δεν κολλάει επίσης ότι από μετά το στρώσιμο στράβωσαν αμέσως. Δηλαδή είναι σα να λες ότι μία δισκόπλακα που είναι φτιαγμένη να αντέχει Χ ξύλο, τελικά στράβωσε με χ/100 επειδή έβαλες πιο μαλακό τακάκι από το προβλεπόμενο. Και να το πάμε παρακάτω? Αν μετά το στρώσιμο το έβαζες πίστα το αμάξι (δεν έβαλες τα φρένα για να πας supermarket), θα σκορπούσε η δισκόπλακα? Πιο πιθανό θα ήταν να γκρίνιαζες για fade στα φρένα με το κόκκινο (αν η δισκόπλακα είναι φτιαγμένη για πιο σκληρό τακάκι) παρά να στραβώσει η δισκόπλακα. Απλή λογική.... Τώρα, το ότι εσύ εκεί προσπαθήσεις να βρεις άκρη με τον πωλητή απομακρυσμένα μέσω email, είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που δεν ξέρω πως μπορει κάποιος μέσα από ένα forum να βοηθήσει. ΥΓ: τα κίτρινα τακάκια έχουν την πιο επιθετική πάστα από όσο ξέρω.Είναι πιο σκληρά από τα κόκκινα και σημαντικά πιο σκληρά από τα πράσινα και γι' αυτό σφυρίζουν όταν είναι κρύα (συνθήκες χαλαρής/νορμάλ οδήγησης). Είναι φτιαγμένα για πίστα και πρέπει να αντέχουν πολύ υψηλές θερμοκρασίες που δεν αναπτύσσονται σε χρήση δρόμου. Γι' αυτο και δεν τα προτείνει κάποιος για χρήση δρόμου. Βάζοντας τα κόκκινα ebc τακάια, εσύ ουσιαστικά επέλεξες μαλακότερη πάστα. Δεν κολλάει αυτό που σου λένε... ΥΓ2: φοβάμαι πολύ την λάθος τοποθέτηση στα φρένα. Τσέκαρε ότι το τακάκι δεν ακουμπάει όταν αφήνεις τελείως το φρένο (=σε ηρεμία δηλαδή το σύστημα πέδησης). Μακάρι να πέφτω έξω. ΥΓ3: εγώ αυτά φοβήθηκα και γι' αυτό δεν "εγκατέλειψα" την λύση με την audi S3 δισκόπλακα.
  22. 1 point
    Αφού σου έστειλαν τα κόκκινα, είναι υπεύθυνοι για το αποτέλεσμα. Δεν τους παίρνει να βγάλουν την ουρά τους απ έξω.
  23. 1 point
    Θα πω εγώ κάτι. Ακόμα και αν έχουν στραβώσει λίγο οι δίσκοι, αυτή είναι η μέγιστη παραμόρφωση που μπορούν να πάρουν από την θερμική καταπόνηση. Κοινώς οι τάσεις του υλικού έχουν "ψοφήσει". Αν δεν στους αλλάξουν, ένα πάσο στον τόρνο να πάρει αυτή την στραβαδα και θα τους χαρείς για πολύ καιρό.
  24. 1 point
    Δεν νομιζω να φταινε τα τακακια... Λογικο αυτοι να πουν οτι φταινε αυτα! Τα πρωτα 6000-7000χλμ ημουν με τα κιτρινα και επειδη δεν αντεχα το σφυριγμα τα αλλαξα με τα κοκκινα. Με τα κοκκινα εχω κανει αλλα τοσα χλμ χωρις προβληματα και τα εχω καπνισει πολλες φορες!! Δεν ξερω τι να πω.
  25. 1 point
    Κάτσε να δούμε τι θα γίνει αύριο και βλέπουμε..... Θα πάω για ολικό έλεγχο, ξανά, στον Αγγλόπουλο Λάρισα....να δω τι θα κανω
  26. 1 point
    Ένα μηχανουργείο δεν υπάρχει στην Καρδίτσα; Θα μιλήσουμε από κοντά σε λίγες μέρες αν δεν βγάλεις άκρη.
  27. 1 point
    300 χλμ στρώσιμο είναι λογικό νούμερο. Εγώ τα stoptech σε όλη τη διάρκεια του στρωσίματος τα πήγαινα πολύ χαλαρά και απέφευγα το παρατεταμένο φρενάρισμα (brake dragging). Αν χρειαζόταν να το κάνω λόγω π.χ. κατηφόρας, έκανα το κλασσικό πάτα άσε. Στόχος ήταν η διατήρηση όσο πιό σταθερής θερμοκρασίας. Μετά το στρώσιμο άρχισα κατευθείαν φουλ χρήση. Δυστυχώς κάτι περισσότερο δεν έχω να σου πω μιας και βλέπω ότι και μουαγιέ άλλαξες και σινεμπλόκ και ζάντες κτλ. Οπότε: Πήγαινε στον Μοράρη (Moraris Brakes) στην Αγία Παρασκευή, επιστήμονας στον χώρο. Αν το πρόβλημα είναι στο φρένο, στραβοί δίσκοι ή οτιδήποτε, θα στο βρει. Εμένα που του είχα πάει αν θυμάμαι καλά για αλλαγή υγρών ένα μικρό Polo που έχω για καθημερινό, μου είχε βρει ότι ο αριστερός δίσκος ήταν στραβός, και εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι! Βέβαια όταν το οδήγησε αυτός το έπιασε αμέσως, οπότε ξανά μέσα, έλεγχος στους δίσκους και μουαγιέ, και τελικά ήταν το μουαγιέ το οποίο είχε φτιάξει κλίση και στο δίσκο. Έκατσε και μου εξήγησε ότι κανονικά θα έπρεπε να αλλάξω και μουαγιέ εκτός από δίσκο, γιατί το μουαγιέ θα στραβώνει ό,τι δίσκο κάθεται. Μάλιστα μου είπε ακριβώς πόσο ήταν το στράβωμα και ότι ήμουν εκτός του επιτρεπτού +/- ορίου κι ας μην το ένιωθα εγώ στο τιμόνι. Υπάρχει συγκεκριμένο εργαλείο που το μετράει. Έχει και τόρνο. Εγώ εκεί σου προτείνω να πας, ο οποίος εκτός από τη γνώση που διαθέτει στο αντικείμενο σε επιστημονικό βαθμό και δεν υπερβάλλω, έχει και την υπομονή αν ενδιαφέρεσαι να κάτσει να στο εξηγήσει. Να σημειώσω ότι δεν κάνω διαφήμιση και δεν απολαμβάνω καμία έκπτωση στέλνοντάς του πελάτες. Μην του πεις καν ότι σε έστειλα.
  28. 1 point
    Κανενα θεμα δεν ειχα ουτε με τα κιτρινα ουτε με τα κοκκινα.
  29. 1 point
    Oχι ποτε, ουτε τωρα. Τι να πω ειλικρινα λυπαμαι.
  30. 1 point
    Πραγματικα περιεργο... Τα δικα μου τα εχω 15.000χλμ πανω χωρις κανενα προβλημα. Για στρωσιμο εκανα συνεχη πατηματα απο πολλα χιλιομετρα με τη μιση δυναμη (και πιο κατω) στο πεταλι του φρενου για να καπνισουν λιγο. Υπαρχει καποιος φρενας που να μπορει να ελεγξει αν οντως εχουν στραβωσει οι δισκοι??? Στειλε ενα email στη forge info@forgemotorsport.co.uk και εξηγησε τους το προβλημα, μην το αφησεις ετσι.
  31. 1 point
    Φιλε ακριβως γι αυτο το λογο υπαρχουν οι κωδικοι στα ανταλλακτικα... Επειδη μιλαμε για group vag, εναν κατασκευαστη μαζικης παραγωγης πολλα εξαρτηματα ειναι τα ιδια μεταξυ τους. Αν ειναι ακριβως ο ιδιος κωδικος θα ταιριαζει 100%.
  32. 1 point
    δεν έκανα ΄τιποτα περισσότερο από το απλώς να βοηθήσω. Χαίρομαι που το πρόβλημα το προκαλούσε κάτι πολύ φτηνό και φτιάχτηκε εύκολα. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Δεν έκανα κάτι φοβερό όμως. Εσύ ρίχνεις λάδι στη φωτιά
  33. 1 point
    Universal ειναι αυτα που δινει τα οποια σιγουρα θα χρειαζονται μονταρισματα για να κατσουν καλα. Αποδοση τωρα αγνωστο... Τι σταδιο εισαι?
  34. 1 point
    Ο κάβουρας είναι επιστημονας. Μ έχει δώσει κι εμένα σημαντικές λύσεις τεχνικές που είχα προβληματισμούς σε διάφορα θέματα!
  35. 1 point
    99% θέλεις βαλβίδα φρενου... Είναι φθηνό ανταλλακτικό (περίπου 25€) και αλλάζει πολύ εύκολα...
  36. 1 point
    Θεσσαλονίκη παντός που ρωτισα μου είπαν καπό προφυλακτήρα φτερά καθρέπτες φαναρια 1200€.
  37. 1 point
    με κ04 κ μεθανολη θα βγάλεις γύρω στα 430 σκασμένο...
  38. 1 point
    Με λιγα σχετικα χρηματα μπορεις να το κανεις k04 με φουλ περιφερειακα και θα παιζεις στα 350-360 αλογα... Οτι πρεπει για ρολ πατηματα και ευθεια. Για 4κινητο κτλ το πουλας και βρισκεις ενα ετοιμο tts που εχουν πεσει και λιγο οι τιμες και δειχνει και πολυ πιο ομορφο απο το απλο tt (γνωμη μου). Για tt-rs ξεφευγεις παρα πολυ... Ενα 10αρικο θες μονο για μοτερ / σασμαν.
  39. 1 point
    Από Αγγλία είχα βρει ανακατασκευή κινητήρα TTRS χωρίς μεταφορικά γύρω στα 5Κ.... δυστυχώς δεν έχω επαφές με μάντρες. Αν βγαίνει πιο φτηνά τότε γράψε λάθος. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  40. 1 point
    Καλησπέρα Εγώ που το είχα δει πάντως για το δικό μου, έβγαινε πιο "φτηνά" να το αγοράσεις μεταχειρισμένο από την αρχή.... φρένα, κινητήρας χωρίς εργατικά πανε κοντά στα 10Κ.... Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  41. 1 point
    Γεια σας . Με λένε Νίκο και είμαι απο Θεσσαλονίκη.Ειμαι καινούργιο μέλος στο Σίτε. Εχω διαβάσει πάρα πολλά απο το Φόρουμ και θέλω να μάθω ακόμα πιο πολλά. Ειμαι Κάτοχος enos Αudi tt mk 2 FWD 2008 και 8έλω να κάνω μετατροπή se TT RS H SE TTS . Το σκέφτομαι για κ04 το Απλο ττ αλλα πιστεύω ακράδαντα οτι θα το μετανίοσω μεταγενέστερα. Υπάρχει καποιο μέλος του σίτε να μου πει και απο τα δυο μοντέλα τι θα πρέπει να αλάκσω απο το ΤΤ μου. ΣΕ ΤΤΣ Η ΤΤ ΡΣ 2 ΓΕΝΙΑΣ μιλάω πάντα. Εκτος απο μοτερ, σασμαν ,διαφορικό . σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  42. 1 point
    Οντως του πανε πιο πολυ και δεν κυκλοφορουν πολυ οι superturismo lm, απλα με ειχε πιασει τοτε η τρελα να τις αλλαξω με τις ultraleggera που ειναι το "ιερο δισκοποτηρο" των ζαντων!! 😛 😂 Στο βαρος οι superturismo lm ηταν λιγο πιο βαριες (11,7kg) σε σχεση με τις ultraleggera (10,5kg). Tις "πηρε" το απο κατω tt-rs παρεα με αποστατες 10mm και εδειξε τελεια!!
  43. 1 point
    Το topic μεταφέρθηκε, μιας και δεν έχει κάτι να μοιραστεί με τις εκδρομές της Θεσσαλονίκης
  44. 1 point
    Αν κ οι 2 είναι ζανταρες...προτιμώ 1000 φορές την superturismo από τις πολυφορεμενες leggera...βεβαια γουστα ειναι αυτα... Αν το ήξερα θα στις έπαιρνα χθες...
  45. 1 point
    Ελαστικά 225/40/18, ζάντες με πλάτος 7,5 j και offset απο ΕΤ56 εώς ΕΤ54, δεν θα έχεις κάποιο θέμα, είναι οι εργοστασιακές διαστάσεις που χρησιμοποιούνται σε Α3/S3 Εδώ: (https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/15211-oem-ζάντες-audi/) θα βρείς τις διαστάσεις και τα σχέδια ανά μοντέλο αυτοκινήτου. Θα μπορούσες να πάς και σε 8 j ζάντα, αλλά με προσοχή στο offset... Kατά την γνώμη μου όχι κάτω από ΕΤ50...
  46. 1 point
    Για την ιστορία πάντως γίνεται.... 😉
  47. 1 point
    Το αμάξι μένει ακίνητο για μεγάλα διαστήματα; Το λέω αυτό γιατί μπορεί να στραβωνει ο σκελετός των ελαστικών και να δημιουργείται τρέμουλο.
  48. 1 point
    Βολάν μονής από 80αρι 2λιτρο quattro, πλατό sachs performance και δίσκο 228 κεβλαρ... Αυτά φοράω εγω με 300+ στο Β7... ξεκινάει με σούζα... :)))
  49. 1 point
    Δεν θα έπρεπε να πατιναρεις. Αντέχει παραπάνω. Μιας και το αλλάζεις βάλε κάτι σε εξαφτερο.
  50. 0 points
    Και με το που τα έστρωσα και πάτησα...... Τρεμουλοοοοοο Ουπς!!!!!!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.