Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/22/2021 in all areas

  1. 7 points
  2. 3 points
    Καλησπέρα, το είχα πάθει στο παλιό μου αμάξι (VW Golf). Δυστυχώς η ιστορία περιλαμβάνει πολύ ταλαιπωρία (για μένα) τότε. Πριν σου πω το οτιδήποτε, τεχνικά αναφέρω πως το να ανοιχτούν νέες σπείρες, σημαίνει ότι μεγαλώνεις λίγο την τρύπα και φυσικά τα γρέζια μένουν και μέσα και έξω (κυρίως μέσα). Οπότε το ρισκάρεις να μην κατεβάσεις κάρτερ?Επιπλέον πρέπει να βρεθεί νέα λίγο μεγαλύτερη τάπα λαδιού στο κάρτερ μιας και η τρύπα θα είναι λίιιιγο μεγαλύτερη... Πάντως η προσωπική μου εμπειρία λέει τα εξής: - αρχικά βάζαμε τεφλόν για να μη χάνει (δεν έχανε), - τελικά με έπεισε ο μηχανικόςτελικά ότι οι σπείρες έχουν φαγωθεί πολύ και "ίσα που στέκεται η τάπα" και πρέπει να ανοίξουμε νέες. - δέχτηκα να γίνει επισκευή (άνοιγμα νέων σπειρών), όπου δεν πήγε καλά (έχανε που και που λάδι από την τάπα χωρίς να μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο -πχ μεγάλη συστολη/διαστολη?), τελικά - κατέληξα να ξαναπληρώσω εργασία ανέβα-κατέβα κάρτερ για να βάλουμε νέο. Και εδώ να σημειώσω ότι το κάρτερ του Golf έτυχε να βγει σχετικά χωρίς πολλά προβλήματα (όπου στράβωσε το ισιώσαμε -> κι εκεί είχαμε θεματάκια βέβαια αλλά το προσπερνάω). Οπότε εκ πείρας, επειδή το σωστό είναι να βγάλει (ούτως ή άλλως) το κάρτερ για να κάνεις νέα σπειρώματα και να το ξαναβάλεις πάνω (ώστε να μη μείνουν σίγουρα γρέζια μέσα στο κάρτερ) και επιπρόσθετα: α) αποκλείεται να βγάλεις το κάρτερ και να κρατήσει 100% το σχήμα του β) η πιθανότητα να γίνει μλκια είναι μεγάλη βάζοντας το παλιό πάνω γ) το να μην σφραγίζει πλήρως η νέα τάπα (λόγω πατέντας) είναι ΠΑΝΤΑ μία πιθανότητα, Στο τέλος η διαφορά του κόστους είναι μόνο το νέο κάρτερ (αφού όλη την εργασία την έχεις πληρώσει). Πιο δύσκολο είναι σα διαδικασία για το συνεργείο η όλη κατάσταση. Κι αυτό γιατί: 1. πρέπει να στραγγίξεις πολύ καλά λάδια, 2. να βγάλεις το κάρτερ, 3. να καθαρίσεις πολύ καλά, 4. να στεγνώσει από τα καθαριστικά και να περάσεις με νέα φλατζο-κόλλα το νέο κάρτερ, 5. να περιμένεις 24 ώρες για να στεγνώσει πλήρως (αλλιώς θα μείνουν πόροι ανοιχτοί και θα "ιδρώνει" στην φλατζό-κολλα) και μετά 6. να βάλεις λάδια να φύγεις. Δεν ξέρω πόσο μεγάλη είναι η διαρροή για να ασχοληθείς. Εγώ τότε ασχολήθηκα γιατί με πείσανε ότι η τάπα δε στεκόταν καλά πάνω και "ανα πάσα στιγμή" (μεγάλη κουβέντα αυτό) θα έφευγε και θα έμενε το μοτερ χωρίς λάδια στη μέση του δρόμου (και ήταν μια περίοδος που τότε έκανα πολλά km σε όλη την Ελλάδα). Ό,τι κι αν αποφασίσεις, θα ήθελα να μας γράψεις.
  3. 3 points
    Επέτρεψέ μου να πω πως μπάζει πάρα πολύ νερό αυτό το "εις βάρος μου" και να εξηγήσω το γιατί. Δυστυχώς είναι μακροσκελές το post, μιας και πρέπει να μεταφέρω τον τρόπο σκέψης μου. Ελπίζω να έχεις το κουράγιο να το διαβάσεις (και ιδανικά να με "βρίσεις" στο τέλος ή και όχι ) Καταρχάς, εγώ δεν βλέπω τον μάστορα ή το κάθε συνεργείο ως αντίπαλο.Αντίθετα, τον βλέπω ως συνεργάτη σε μία δουλειά που θα κάνουμε μαζί. Γι' αυτό και σε όποιο συνεργείο έχω πάει, η πρώτη μου κουβέντα είναι ότι εγώ έρχομαι με τη διάθεση να γίνω σταθερός πελάτης, χτίζοντας μία σταθερή συνεργασία και όχι "σήμερα εδώ και αύριο αλλού επειδή είναι 5€ φτηνότερος ο άλλος". Οπότε πάνω στο παραπάνω, η όλη μου νοοτροπία είναι ότι δε θέλω γενικά να γίνει μια δουλειά τσάμπα (εκτός κι αν είναι ο αδερφός μου, που και πάλι να το συζητήσουμε). Αν είναι να μου την κάνεις τσάμπα, άστο δε θέλω να την κάνεις καθόλου. Εγώ ΘΕΛΩ να πληρώσω. Είτε τον μεσάζωντα που θα μου φέρει τα ανταλλακτικά είτε την εργασία που πρέπει να γίνει. (ναι σωστά, στο συνεργείο τυχαίνει να είναι το ίδιο πρόσωπο). Γιατί όμως να θέλω να πληρώνω? Δεν είμαι μαζόχας σίγουρα (ή δεν το έχω διαπιστώσει ακόμα). Όταν πληρώνεις για κάτι, έχεις σοβαρές αξιώσεις να γίνει η δουλειά σωστά και όπως πρέπει. Αν πάλι είναι τσάμπα ή πάμφθηνα, δεν μπορείς να μιλήσεις (=τι θες τώρα δηλαδή? Αφού δεν πλήρωσες!). Γιατί όταν γίνεται κάτι τσάμπα ή παμφθηνα, κρύβονται άλλοι κίνδυνοι που δυστυχώς όταν θα τους μάθεις, μόνο όταν είναι πολύ αργά και το χέρι πρέπει να μπει βαθιά στη τσέπη. Είναι γλυκό το φτηνότερο, ή ακόμα και το τσάμπα, αλλά "βλέπουμε το δάσος και χάνουμε το δέντρο". Επιπρόσθετα, λόγω της μακροχρόνιας εμπλοκής μου με τη λέσχη, παρατηρώ σταθερά πως δεν είναι τυχαίο που το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδιοκτητών (αν όχι το 99%) που ταλαιπωρούνται με τα συνεργεία είναι άνθρωποι που δεν ενδιαφέρονται να γίνει σωστά η δουλειά και προτιμούν να βρουν το γνωστό "που τον εμπιστεύονται" που θα τους προσέξει αλλά δε θα πληρώσουν κιόλας ή θα κάνουν τη δουλειά φτηνά (γιατί είναι γνωστός-φιλος). Ή το αμάξι έχει δει 10 μάστορες σε 5 χρόνια, γιατί κάθε φορά ήταν κι άλλος ο φτηνότερος. Και φυσικά συνήθως επειδή πάνε με αυτή τη νοοτροπία στο συνεργείο, και ο εκάστοτε μάστορας που επιλέγει να τους εξυπηρετήσει τους συμπεριφέρεται με τον αντίστοιχο τρόπο, γιατί είναι σίγουρος ότι δεν είναι πελάτης που θα μείνει. Μόλις βρει φτηνότερα ή θεωρεί κάποιον πιο "φίλο", τον έχασε από πελάτη. Πάντα έχω στην άκρη του μυαλού μου πως ο μάστορας δεν είναι εκεί στο συνεργείο για την ψυχή της μάνας του ούτε για να κάνει αγαθοεργίες. Έχει να πληρώσει νοίκι (και για μαγαζί και για σπίτι αν δεν έχει κάτι από τα 2 δικά του), φως-νερο-τηλεφωνο, ίσως και υπαλλήλους, λογιστή, ΕΦΚΑ, φόρο, ΦΠΑ και να μείνουν και ρέστα να πάει "ψωμί" στην οικογένειά του. Οπότε με κάποιον τρόπο πρέπει να το βγάλει το "ψωμί του". Καταλαβαίνω το ότι η "τάπα" σαν λογική ακούγεται άσχημη. Σκέψου όμως το εξής: Το αμάξι μείνει στο δρόμο για κάποιο λόγο που στο συνεργείο δεν το πρόσεξαν, δεν το προέβλεψαν, μέχρι να ξαναγίνει λειτουργικό, έχει γ@μήσει τουλάχιστον 15 μέρες από τη ζωή μου. Αξίζουν 15 μέρες από τη ζωή σου/μου/μας 15€ και 30€ παραπάνω στο συνολικό κόστος ενός service (γιατί μιλάμε για μία "τάπα" της τάξης του 10% στο κόστος του ανταλλακτικού)?? Χωρίς καν να λάβω υπόψη τον κόπο μου (να πάω να το πάρω + βενζίνες και κόστος μετακίνησης) και του χρόνου μου να ψάξω να βρω τον φτηότερο (κι άρα πόσο κοστολογείται αυτό?), αλλά και του extra bonus ότι αυτός το πήρε, άρα άμα γίνει μλκια κάλυψέ το, στα @@ μου τι έγινε. Οπότε με βάση όλα τα παραπάνω που ανέφερα, εν γνώση μου προσωπικά είμαι εντάξει στο να πληρώσω κάτι τις παραπάνω, αλλά δεν υπάρχουν μετά δικαιολογίες αν γίνει μλκια. Και φυσικάφεύγοντας και εγώ και το συνεργείο να είμαστε χαρούμενοι με την συναλλαγή που έγινε. Οπότε πριν πούμε τι είναι ακριβό και τι φτηνό, πρέπει να βλέπουμε τι θυσιάζουμε που ίσως δεν μετριέται άμεσα σε χρήματα και μετά να δούμε αν αξίζει να "δεχτούμε" το όποιο επιπλέον κόστος. Τέλος, δεν ξέρω ο καθένας τι προσωπική εμπειρία έχει. Σίγουρα υπάρχουν λαμόγια μηχανικοί αυτοκινήτων, όπως υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα (πχ ταξί, μπετατζίδες, βαφείς, υδραυλικοί, πατωματζήδες, Μηχανικοί, Δικηγόροι κοκ). Γι' αυτό η εμπιστοσύνη πρέπει να κερδίζεται και όχι a priori να υπάρχει. Με την παραπάνω λογική, μέχρι σήμερα όλες μου οι συνεργασίες (όχι μόνο με το αμάξι) είναι ξεκάθαρες και μένουν όλοι χαρούμενοι και θέλουν (κι εγώ κι αυτοί) να ξανασυνεργαστούμε.
  4. 3 points
    Ακόμα δεν ρύθμισα..... Άντε πάλι από την αρχή.......
  5. 2 points
    Μόνο saleri και ΟΖ racing!!! forza italia!!! Ιμοτσιονε 😂
  6. 2 points
    Αυτη η saleri το μονο oem που μπορει να φτιαχνει στον ομιλο ειναι τιποτα καλτσονε ή πιτσες που τρωνε στο wolfsburg οι εργατες στo lunch brake.
  7. 2 points
    Τι έλεγα για το AC που μπορεί να βοηθήσει στην ψύξη του μοτέρ αν δεν επαρκεί το IC; Μου συνέβη, δύο φορές! Θα εξηγήσω πώς έγινε και μετά θα δώσω και μία ερμηνεία μηχανολογικά έπειτα από συζήτηση με τον Αυστραλό. Επιτρέψτε μου για τον σκοπό αυτό να μιλήσω για 2 πατήματα που έκανα, που κανονικά θα τα έγραφα στο σχετικό θέμα αλλά ο σκοπός μου είναι να μιλήσω για το συμβάν με το AC. Η πρώτη φορά ήταν πάνω σε πάτημα με ένα τουρμπάτο Starlet, πάνε τώρα 2 βδομάδες. Είχα βγει βόλτα και είχε πολύ παιχνίδι, έκανα άπειρα πατήματα εκείνο το βράδυ, πολλά εκ των οποίων συνεχόμενα και με μεγάλη διάρκεια. Οπότε στο καπάκι γυρνώντας πετυχαίνω το εν λόγω αμάξι, ακούω εξτέρναλ και τρελαίνομαι. Λίγο ακολουθώντας αυτός λίγο εγώ κατά διαστήματα, φάνηκε ότι τον είχα αλλά δεν ήταν κακός για αντίπαλος. Αλλά όποτε ακολουθούσε αυτός του έφευγα και όταν ήμουν εγώ πίσω τον έφτανα. Θυμάμαι ένα τελευταίο φανάρι που ήμουν πρώτος και αυτός πίσω, ξεκινάω πάω 2α και περιμένω να έρθει δίπλα πας και γίνει σωστό πάτημα και ξαναλέω από 2α ήθελα να τον πάω, ούτε καν με ενδιέφερε να έχω πλεονέκτημα, ε δεν ήρθε ποτέ, αλλάζει λωρίδα και πατάει. Οπότε τον βλέπω και πατάω αλλά είχε ήδη φύγει 3 αμάξια, ωστόσο μαζεύω και τον φτάνω στο αμάξι. Ε με τα πολλά το αμάξι έκαψε, θερμοκρασία λαδιού μοτέρ στους 106 (σε νορμάλ οδήγηση αυτή την περίδο είναι στους 85 με 87) και κιβωτίου δεν έχει σημασία για το συμβάν αλλά κάπου στους 93 (σε νορμάλ οδήγηση την περίοδο αυτή στους 73). Και φτάνουμε λίγο παρακάτω που επιτέλους τον βλέπω και κόβει και λέω άντε μπας και τα βάλουμε δίπλα δίπλα, ε και όπως πάω στο χαλαρό για να κάτσω δίπλα του, ακούω τον κλιματισμό να μπαίνει, κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο που ξέρουμε όλοι. Αμέσως κατάλαβα τι έπαιζε γιατί το είχα διαβάσει και το έχω ήδη εξηγήσει παραπάνω, οπότε δεν πάτησα. Έπρεπε να είχε έρθει νωρίτερα δίπλα όταν τον περίμενα εγώ, τέλος πάντων. Λοιπόν, δεν υπάρχει κάποιο λαμπάκι ή κάτι να σου λέει ότι έχει μπει σε λειτουργία για την ψύξη του μοτέρ, απλά το ακούς να μπαίνει κάνοντας τον ίδιο ήχο όπως όταν το ανάβεις για σένα, αλλά δεν φαίνεται πουθενά ότι δουλεύει, δηλαδή από το μενού φαίνεται κλειστό, οι ανεμιστήρες επίσης, οι αεραγωγοί δεν βγάζουν τίποτα, κτλ. Και έκανα καλά και δεν πάτησα με αυτές τις συνθήκες γιατί όπως θα δείτε παρακάτω, δεν είναι μόνο αυτό. Η δεύτερη ήταν με μία λευκή BMW E92 τουρμπάτη, βγαλμένα σήματα οπότε άγνωστο το μοντέλο, φουλ κατράμι τα παράθυρα, πολύ άξιος αντίπαλος πραγματικά, από τους πιό δυνατούς τον τελευταίο καιρό. Νομίζω στα επίπεδα του πολύ μάχιμου εξτερναλάτου Corsa OPC αν θυμάστε που είχα γράψει στο θέμα με τα πατήματα, απλά η BMW ήταν πιό δύσκολος αντίπαλος ψηλά. Μαζί με την BMW μάλιστα έπαιζε μαζί μας και ένα εξτερναλάτο Ibiza Cupra νομίζω 14άρι, μάλλον υβρίδιο. Και εκείνο το βράδυ όπως και το άλλο είχε πολύ παιχνίδι, μέχρι που συναντώ και τους δύο σε ένα φανάρι και μάλιστα και οι 3 μας μπροστά στη σειρά. Πατάνε στάση και οι δύο, εγώ δεν τον περίμενα έλεγα θα πάταγαν 1η, τουλάχιστον για την ΒΜW ήμουν σίγουρος, για το κουπράκι έλεγα 2α, anyway πατάνε στάση, εγώ δεν είχα ενεργοποιήσει το launch control οπότε ρόλλαρα 1η όσο πιό σβέλτα μπορούσα και πάτησα. Μαζεύω και περνάω το κουπράκι σε μια αλλαγή που ακόμα σπίναρε αυτός, και μαζεύω παρακάτω και την πισωκούνα και την φτάνω προφυλακτήρα, αλλά βρισκόμενοι πάνω σε στροφή και έχοντας την εξωτερική εγώ, τον έβλεπα να του φεύγει κατά πάνω μου και φοβήθηκα μην ακουμπήσουμε οπότε πατάω φρένο και χάνω την ευκαιρία να τον περάσω. Είπαμε να κάνουμε την πλάκα μας το χόμπυ μας όχι να γ@μηθούμε κιόλας. Μένω λοιπόν πίσω του και το πάτημα τελειώνει. Στη συνέχεια πηγαίνουμε έτσι πότε αυτός μπροστά πότε εγώ μέχρι άλλη μία τεράστια ευθεία όπου αυτός είναι μπροστά, εγώ πίσω 2 αμάξια και είμαι οπλισμένος με 3η. Ήλπιζα να προλάβω να κάτσω δίπλα αλλά με προλαβαίνει και πατάει, οπότε πατάω πίσω του. Το πάτημα μεγάλο, από 90-100 μέχρι τουλάχιστον 230. Μαζεύω τα 2 αμάξια και είμαι ακριβώς προφυλακτήρα, τρώω και λίγο ακομα έχω τη μούρη στην πίσω του πόρτα και από εκείνο το σημείο και μέχρι που αφήσαμε πηγαίνουμε κοπίο. Στο μεταξύ το κουπράκι πρέπει να είχε μείνει κάπου πίσω γιατί άργησα να τον ξαναδώ. Στη συνέχεια και για κάμποσα χλμ πηγαίνουμε πότε η BMW μπροστά πότε εγώ, και κάπου εκεί ξαναβλέπω το κουπράκι που ήρθε αγριεμένο από πίσω. Ήταν πολύ ωραία η όλη φάση, γούσταρα πολύ, μέχρι το επίμαχο σημείο φίλοι μου. Κάπου ανάμεσα στα ψιλοπατηματάκια, παιχνιδάκια καλύτερα, που κάναμε έτσι καθώς ακολουθούσε ο ένας τον άλλο σαν να πηγαίναμε εκδρομή, πρέπει να μπήκε το AC και λέω πρέπει γιατί αυτή τη φορά δεν το άκουσα να μπαίνει αφού ήμουν εν μέσω πατημάτων, δεν το ακούς, την πρώτη φορά το είχα ακούσει πηγαίνοντας χαλαρά. Θερμοκρασία λαδιού μοτέρ πάλι 106 και άρχισα να νιώθω σε αυτά τα ψιλοπατηματάκια ότι είχε χάσει δύναμη το αμάξι. Τέλος πάντων για να μην τα πολυλογώ κάπου παρακάτω φεύγει το κουπράκι και μένω με την λευκή πισωκούνα. Και φτάνουμε σε μεγάλη ευθεία όπου τον βλέπω να κόβει, άντε λέω επιτέλους θα κάτσουμε δίπλα και βέβαια ήμουν σίγουρος για τη νίκη αφού σε εκείνο το προηγούμενο πάτημα που πάτησα πίσω του σχεδόν τον μάζεψα έστω και δύσκολα και μετά κοπίο. Άρα κοινή λογική, ξεκινώντας δίπλα του θα πεταχτώ και θα διατηρήσω το προβάδισμα. Αμ δε, παιδιά το αμάξι σαν να είχε χάσει 100 άλογα, δεν παίζει να είχα πάνω από 330, που στα 1630+ κιλά μου είναι αστείο. Ε αμέσως αφήνω δεν είχε νόημα. Α θερμοκρασία λαδιού μοτέρ 109, ρεκορ! Φεύγει η BMW, τουλάχιστον προλάβαμε ένα καλό πάτημα έστω και όχι δίκαιο, όπου φάνηκα καλύτερος στο σύνολο, αλλά μάχιμη η Γερμανίδα. Επιστρέφοντας σπίτι στο χαλαρό για να πέσουν οι θερμοκρασίες, φτάνει το λάδι στους 90 και λέω να κάνω ένα ακόμη πάτημα να δω ότι επέστρεψε η δύναμη, οπότε κάνω ένα 0-160 και όλα καλά το αμάξι τράβαγε όπως έπρεπε. Εδώ το 0-100, υπόψη ήμουν και δικάβαλος το βράδυ εκείνο: Μίλησα με τον Αυστραλό, του τα εξήγησα όλα όπως έγιναν και, καταρχήν μου είπε ότι όντως έτσι έγινε μπήκε το AC λόγω θερμοκρασιών στο inlet manifold, μεταξύ άλλων υπερβάσεων που ανίχνευσε η ECU. Πιστεύει ότι η θερμοκρασία του ψυκτικού μέσα στο κύκλωμα του IC αυξήθηκε τόσο που πλέον δεν ήταν ικανό να κατεβάσει τη θερμοκρασία του inlet manifold με αποτέλεσμα η ECU να ζητήσει τη συνδρομή του AC, του οποίου το κύκλωμα παρεμβάλλεται. Έπειτα από την κουβέντα μας μου είπε επίσης ότι πιθανότατα να ήταν και η θερμοκρασία λαδιού, όπως και άλλα που παρακολουθεί η ECU, αλλά πάντως σίγουρα το inlet manifold. Μπορεί και να μην έχει σχέση το λάδι, ίσως απλά τυχαίνει και αυτό να είναι πάνω από τους 105 όταν μπαίνει το AC, αφού όλες οι θερμοκρασίες μαζί ανεβαίνουν, λάδια, νερά, τα πάντα. Εγώ δεν βλέπω inlet manifold, λάδι βλέπω, και μετά τους 105 μπαίνει το κλιματιστικό και έχω απώλεια δύναμης, η οποία δεν αφορά τη λειτουργία του κλιματιστικού, που πόσο να είναι, 20 άλογα μαξ, αλλά έχουμε και επιπλέον κόψιμο που κάνει τη μέρα νύχτα κυριολεκτικά, σας λέω μείον 100 άλογα στάνταρ, άλλο αμάξι. Επίσης πιστεύει ότι ίσως είναι και η θερμοκρασία καυσίμου στο δευτερεύον fuel rail που πάνω από ένα σημείο προκαλεί εξάτμιση και έτσι επηρεάζεται η ροή στα δευτερεύοντα μπεκ. Επειδή και αυτό παρακολουθείται από την ECU, πιστεύει ότι είναι άλλη μία πιθανή αιτία που εκτός της συμβολής του AC, ζητάει και κόψιμο πίεσης, αβάνς κτλ. Αυτά λοιπόν. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αμάξι, όλα είναι οκ, απλά έτσι είναι το μοτέρ μας. Είναι το μοτέρ τόσο πιεσμένο, είναι η AMG που είναι παρανοϊκή με τις δικλείδες ασφαλείας, ίσως είναι λίγο απ' όλα. Για να εξηγούμαι όμως, για να φτάσει στο σημείο να μπει το κλιματιστικό και να κόψει και δύναμη, πρέπει να το πιέσεις πολύ το αμάξι. Εδώ και ενάμιση χρόνο που το έχω, μείον πες τα lockdown, δύο φορές μου συνέβη που απλά έτυχε να κάνω πολλά απανωτά πατήματα χωρίς να το αφήνω στο ενδιάμεσο να κρυώνει. Σε καμία από όλες τις υπόλοιπες άπειρες βόλτες μου. Εδώ είναι και το απόλυτο ρεκόρ μου στο 0-100 που το έκανα πρόσφατα, μονοκάβαλος (3,74 το προηγούμενο):
  8. 2 points
    Τώρα αυτό που πρέπει να γίνει έιναι ν ανέβει η πίεση στα δισκάκια γιατί με την μεγάλη πίεση πατινάρω 4η και πάνω.......και καμιά φορά τρίτη. Πάτησα ελάχιστες φορές με την μεγάλη..... πίεση που κρατάει το σασμάν είναι 11.5 μπάρ και πέφτει στα 10 και κάτι στα ψηλά με την μεγάλη πίεση την μια και μοναδική φορά που λόγκαρα την μεγάλη. Με την μηχανική κρατάει λιγότερο στο 1,1 περίπου ... 10 και κάτι για αρχή και μετά πάει 9 παρά κάτι μπάρ, αλλά εκεί δεν έχω πατινάρισμα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι θέλω να σηκώσω και άλλη πίεση στο σασμάν κοντά στα 15 μπάρ απ΄οτι διαβάζω για stg3. Αναμένω reflash. A! περάστηκε και μαύρος ουρανός και λοιπά τσιριτζιμάτζουλα, κάηκε η μια λάμπα στα bixenon και πρέπει να λύσω τα πάντα τώρα μπροστά για να γίνει δουλειά...... Σε δουλειά να βρισκόμαστε.........
  9. 2 points
    Επίσης τα καθίσματα όπως φαίνεται δεν είναι ηλεκτρικά κάτι το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό
  10. 2 points
    Το τιμόνι θέλει αλλαγή
  11. 2 points
    άντε μέχρι το τέλος του χρονου τι εμεινε;;; ένας haldex...
  12. 2 points
  13. 1 point
    θα έχεις πρόβλημα με τα ηλεκτρικά σου. Γιατί δεν βρίσκεις ένα "δότη" με κινητήρα 1.8tfsi (ιδανικά τον ΒΖΒ κωδικό που θεωρώ ότι θα βρεις μεγάλο πλήθος από τρακαρισμένα για να πάρεις τα ανταλλακτικά που χρειάζεσαι?). Κι αυτό γιατί 1. από θέμα κόστους ο 1.8tfsi είναι πολύ κοντα΄στον 20vt. 2. Ο κινητήρας αυτός έμπαινε στο "σκάφος" σου, οπότε δε θα έχεις πρόβλημα με την άδεια (αν το δηλώσεις - θεωρώ ότι πρέπει να το κάνεις για πολλούς λόγους). 3. Αφού έμπαινε στο 8Ρ, σίγουρα υπάρχουν έτοιμες λύσεις χωρίς να μπλέξεις με πατέντες, αντάπτορες στις καλωδιώσεις, καντράν, can-bus κτλ. 4 . αφού έμπαινε ο κινητήρας, βάσεις κινητήρα, ημιαξόνια, άκρα, σασμάν, βάσεις σασμάν, λεβιεδέρα κτλ (αν δεν κάνουν τα δικά σου) μπορείς να βρεις έτοιμες λύσεις και όχι φτιαχτά-πατέντες με άγνωστη αντοχή. Γενικά καλό είναι στις μετατροπές, να επιλέγουμε κάτι που ήδη έμπαινε στο σασί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ανώδυνο για εμάς, το μάστορα και στην τελική την τσέπη μας. Το κόστος μετατροπής ενός 1.6FSI σε 1.8tfsi στα 8Ρ ήταν περίπου 4000€ (τιμές προ 3ετίας που είχα ψάξει για φίλο χωρίς τελικά να το κάνει γιατί σύμφερε να πουλήσει το δικό του και να πάρει ένα εργοστασιακό 1.8tfsi), κρατώντας ένα manual σασμάν. Ο μόνος μου προβληματισμός στη δική σου περίπτωση είναι το πάντρεμα του σασμάν που έχεις εσύ. Κι αυτό γιατί το δικό σου μοτέρ, αν θυμάμαι καλά, είναι mpi και έχεις το 5άρι σασμάν (5 ταχύτητες+1 όπισθεν) και όχι το 6άρι (6 ταχύτητες + 1 όπισθεν), Οπότε ίσως θα χρειαστείς και σασμάν από 1.8tfsi (ίδιο σχεδόν με του 1.6FSI).
  14. 1 point
    καλημερα, μενει μονιμα αναμενο αφου κλειδωσεις???Δεν σβηνει ποτε? Στο δικο μου με το που κλειδωσω μενει αναμενο για καποια δευτερολεπτα αλλα μετα σβηνει.
  15. 1 point
    needle sweep λέγεται ως επιλογή αυτό που θες. Δεν ενεργοποιείται σε όλα τα καντράν δυστυχώς. Σαν διαδικασία ενεργοποίησης (αν υπάρχει σαν επιλογή στο καντράν σου) είναι πολύ απλή (αν έχεις VCDS).
  16. 1 point
    Συγνώμη αλλά τότε δεν κατάλαβα το ερώτημα. Αφού είναι "έτσι" ως σετ, ποιά ακριβώς είναι η απορία? Αν είναι καλά? Είναι οκ, αλλά εξαρτάται αν είναι στραβοί ή όχι, αν έχουν τορνιριστεί σωστά (αν έχει γίνει κάτι τέτοιο) και φυσικά τι χρήση έκανε ο άλλος. Αν τους έχει κάψει (έχουν μπλεδιάσει λίγο), πρακτικά έχουν χάσει σημαντικό μέρος από την θερμοχωρητικότητα τους και θέλουν αλλαγή ακόμα και αν στο πάχος τους είναι οκ.
  17. 1 point
    Δεν νομίζω ότι αξίζει να πληρώσεις τα διπλά/τριπλά χρήματα ειδικά για τους δίσκους γιατί η διαφορά με τους μαμά ate/zimmerman κτλ ίσως είναι μηδενικη. Μιλάμε για μασιφ δίσκο πάντα και στις 2 περιπτώσεις. Άποψη μου βάλε δίσκους μαμά σε ate και πειραματισου με ένα τακάκια λίγο πιο ψαγμενο όπως τα ebc redstuff/yellowstuff.
  18. 1 point
  19. 1 point
    Προσωπικά έκανα πολύ σκληρή χρήση με τους δίσκους audi αλλά και με τους ΑΤΕ με τακάκια ιδιαίτερα σκληρά (έχω γράψει αναλυτικά τα specs στο topic με το αμάξι μου). Δεν είχα ΠΟΤΕ θέμα. Θεωρώ ότι είναι "πεταμένα" λεφτά οτιδήποτε ακριβότερο καθώς πολύ δύσκολα κάποιος να οδηγάει πιο "σκληρά" σε δημόσιο δρόμο....
  20. 1 point
  21. 1 point
    Μόνο saleri και ΟΖ racing!!! forza italia!!!
  22. 1 point
    Πάντως για να είμαστε δίκαιοι, το πελατολόγιό τους είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό: https://originalequipment.saleri.com/web_eng/clienti.asp Εκεί που αναφέρει Audi προφανώς εννοεί και VW, Seat, Skoda αφού πολλά εξαρτήματα τα μοιράζονται, όπως σίγουρα η αντλία νερού. Τώρα σίγουρα δεν φτιάχνουν μόνο ένα μοντέλο αντλίας, οπότε πιθανότατα το μοντέλο που μπαίνει στα οικονομικότερα αυτοκίνητα του ομίλου αλλά και άλλων κατασκευαστών όπως Fiat και Ford, να είναι χαμηλότερης ποιότητας και επομένως μικρότερης αξιοπιστίας. Δεν νομίζω π.χ. η Audi να το βάζει στο S3, ούτε και η VW στο edition, ούτε η Ford στο RS. Σε οικονομικότερα μοντέλα όμως μπορεί. Πάντως σε κάποια μπαίνει. Όπως και να χει, όταν διαβάζω σχόλια σε forums και είναι στο 50-50, είναι να μένεις μακριά. Προσπαθώντας τέλος να το δω από την οπτική του συνερείου, θα λεγε κανείς μα γιατί επέλεξε Gates που είναι καλή μάρκα, πιθανότατα γιατί αν την πάθεις από ιμάντα τη γ@μησες, ενώ η αντλία άντε να αρχίσει να χάνει. Οπότε επιλέγει Saleri που είναι 50-50 αν θα κάνει διαρροή και έτσι μπορεί και προσφέρει χαμηλότερες τιμές. Πολλά συνεργεία δουλεύουν με αυτό το σκεπτικό και πολλούς πελάτες δεν τους νοιάζει. Σίγουρα οι περισσότεροι που έχουν στην κατοχή τους αμάξια των 3.000 ευρώ δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να προσθέτουν λίγο νεράκι κάθε τόσο, εδώ λάδια χάνουν και δεν πάνε συνεργείο. Το θέμα είναι εγώ πώς κατέληξα εκεί... Τέλος πάντων τα δικά μας ανταλλακτικά και τέλος. Αν πιάνουν και τα χέρια σου το κάνεις και μόνος σου, ότι μπορείς τουλάχιστον. Ως γνωστόν άλλωστε, κανείς δεν θα το κάνει καλύτερα από εσένα, είτε αυτό είναι πλύσιμο, είτε ένα αυτοκόλλητο.
  23. 1 point
    Μαργαρίτα κιόλας μην ξοδευόμαστε, είναι και πολλοί οι εργάτες
  24. 1 point
    Νομίζω ο κάβουρας εννοεί γενικά το υπερβολικά φθηνό που κρύβει τους γνωστούς κινδύνους, το τσάμπα ήταν τρόπος του λέγειν. Είναι η γνωστή και τόσο διαχρονική φράση: the bitterness of poor quality is remembered long after the sweetness of low price is forgotten. Με άλλα λόγια τα φράγκα θα τα δώσεις, είτε τώρα είτε αργότερα. Το θέμα είναι να τα δώσεις από την αρχή και να φύγεις κύριος, ή αργότερα επιστρέφοντας με λαμπάκι. Τσάμπα ποιότητα δεν υπάρχει. Για την παρουσία σου στον χώρο που φτιάχνεται το αμάξι σου, ούτε εγώ το αφήνω από τα μάτια μου. Με το edition μάλιστα είχε τύχει μερικές φορές να προσέξω κάτι που δεν είχε δει ο μηχανικός, όπως μία βίδα. Ποτέ δεν δέχτηκα παρατήρηση, απλά θέλει διακριτικά. Παρακολούθα από μία μικρή απόσταση. Παίζε και λίγο με το κινητό κάθε τόσο, μην νιώθει ότι έχεις 100% το βλέμμα σου πάνω του. Αν έχεις κάποια απορία δεν πειράζει να ρωτήσεις, αλλά όχι ακριβώς τη στιγμή που ο άνθρωπος κάνει δουλειά για δύο λόγους, πρώτον σίγουρα θα είναι εκνευριστικό και νομίζω καθένας το αντιλαμβάνεται, και δεύτερον αποσυγκεντρώνοντάς τον μπορεί να είσαι εσύ η αιτία να ξεχάσει κάτι. Καλύτερα κάνε την ερώτηση ενδιάμεσα, δηλαδή αφού τελειώσει με αυτό που κάνει και πριν πιάσει το επόμενο. Κοινή λογική είναι όλα αυτά. Τέλος για τα ανταλλακτικά. Με το edition από ένα σημείο και μετά που είχα μάθει και πέντε πράγματα, και εγώ πήγαινα τα δικά μου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της σημασίας που έχει αυτό, είναι το ιμαντικό service που είχα κάνει το 2014 και είχα πάει σε ένα συνεργείο στο Μοσχάτο. Τότε ακόμα δεν γνώριζα πολλά αν και είχα ξεκινήσει τη βελτίωση, έχοντας πρόγραμμα και εισαγωγή. Δεν γνώριζα όμως π.χ. ποιες αντλίες νερού κυκλοφορούσαν, ποιες είναι καλές ποιες όχι. Ούτε για ιμάντες γνώριζα. Ευτυχώς ιμάντα μου είχε βάλει καλό όπως το έψαξα αργότερα, Gates. Αντλία όμως, Saleri. Όλα καλά για 2-3 χρόνια και μετά άρχισε να χάνει, πάρα πολύ αργά, πρέπει να ήταν μία σταγόνα το λεπτό ξέρω γω, τόσο αργά που εξατμιζόταν πριν φτάσει κάτω. Συμπλήρωνα πες ένα σφηνάκι κάθε 500χλμ. Όπως και να χει όμως, χαλιέσαι ή δεν χαλιέσαι; Η Saleri λοιπόν είναι μία ιταλική μάρκα για την οποία έχουν γράφτει καλά και κακά, είναι από τις περιπτώσεις 50-50. Είχα διαβάσει ότι ήταν και ΟΕΜ προμηθευτής σε κάποια μοντέλα του ομίλου και ως εκ τούτου, λέγανε, ήταν ασφαλής επιλογή (αν και δεν συμφωνώ πάντα με το σκεπτικό ΟΕΜ = safe αλλά τέλος πάντων). Υπάρχει περίπτωση να έβαζα αυτή τη μάρκα αν γνώριζα; Χάθηκε π.χ. να έβαζα μια Hepu; Καλύτερα λοιπόν τα δικά μας ανταλλακτικά και όχι αυτά που χρησιμοποιεί το εκάστοτε συνεργείο, που τα έχει επιλέξει κατόπιν συμφωνίας με τους προμηθευτές του. Να το συνδέσω αυτό το τελευταίο με την πρώτη παράγραφο περί τσάμπα ποιότητας; Είχα πληρώσει ελάχιστα πάνω από 300 ευρώ τελική τιμή με εργασία και ΦΠΑ. Να γιατί έβαζε Saleri. Κάθε συνεργείο στοχεύει σε συγκεκριμένο πελατολόγιο, σου λέει θέλω να είμαι ο φθηνότερος στην περιοχή, θα βάζω φθηνά ανταλλακτικά, ή θέλω να βάζω ποιότητα και ας είμαι ο ακριβότερος, και θα φαίνεται στη δουλειά που κάνω. Έτσι πάει παιδιά, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο, it's just business. Δεν θα ήθελα να αποκαλύψω το όνομα του συνεργείου δημόσια γιατί παρά το θέμα που αντιμετώπισα, δεν του αξίζει δυσφήμιση. Δεν ήταν κακό σαν συνεργείο. Και προσεκτικός ήταν ο μηχανικός και ευχάριστος και πρόθυμος. Απλά είχε σαν στόχο να δίνει τις καλύτερες τιμές και όπως είπαμε, τσάμπα ποιότητα δεν υπάρχει.
  25. 1 point
    Έχω την εντύπωση πως οι γνήσιοι r8 πολλαπλασιαστες έχουν 100 ευρώ ο ένας από καρεντα... έχεις κάτι με τον εισαγωγέα των dtm ρε φιλε; [emoji23][emoji23][emoji23]
  26. 1 point
    Οι ορίτζιναλ πολλαπλασιαστές είτε οι μαμά, είτε του r8 είναι eldor και δεν υπάρχουν στο εμπόριο. Ngk, bosch κτλ είναι after. Απλά έχει επικρατήσει ότι του r8 είναι καλύτεροι γιατί δεν καίγονται όπως οι πρώτοι κωδικοί των μαμά και είναι "κόκκινοι" που δείχνουν και πιο "ωραια". Πλέον δεν καίγονται ούτε οι μαμά σε τελευταίους κωδικούς. Oι ngk r8 κάνουν 100€ οι 4αδα και οι eldor 200€ από Καρεντα. Βάλε μια 4αδα ngk r8 και ένα σετ μπουζί ngk pfr7s8eg και βλέπεις αν θα λυθεί (που δεν νομίζω). Αλλιώς παίρνεις συμπίεση και πας για αλλαγη μπεκ και μιας και τα χεις λύσει όλα κάνεις και ένα καθαρισμό επικαθισεων. DTM δεν τους ξερει η μανα τους, περα απο τον εισαγωγεα στα βορεια που τους φερνει.
  27. 1 point
    Α ξέχασα, μετρήθηκαν οι απώλειές μας, στρογγυλά 16%. Μετρημένο μαμά στην Αγγλία 437,7 μοτέρ 369,2 ρόδες και απώλειες 15,65%. Στη συνέχεια μετρήθηκε και με πρόγραμμα στα 470 μοτέρ με απώλειες 16%. Στρογγυλά λοιπόν 16% γιατί αφενός δεν πρόκειται για μόνιμη 4κίνηση και αφετέρου γενικά στο σύνολο φαίνεται ότι έχει γίνει καλή δουλειά, οπότε προσεγγίζουμε αρκετά τις απώλειες ενός προσθιοκίνητου. Αυτό σίγουρα συμβάλλει και στους καλούς χρόνους στο 100-200 παρά τα 1630+ κιλά.
  28. 1 point
    Το dtm είναι dtm δεν είναι sline
  29. 1 point
    To μαμα ουτε για ενα stage 1 δεν ειναι.... Ειδικα για stage 2+ μολις το πιεσεις λιγο θα αρχισει να πατιναρει. Οπωσδηποτε βαζεις στο προγραμμα sachs performance δισκο/πλατω και βολαν. Ο κωδικος του ειναι ο ιδιος με του golf v gti που ειναι για 28nm εργοστασιακη ροπη! οταν του σκας 46-48nm (τοσα βγαζουν τα 2+) τι περιμενεις να κανει??? Το χαμηλωμα ειναι το τι θες ΕΣΥ και το κατα ποσο σε εξυπηρετει για τη χρηση που κανεις... Δεν υπαρχει σωστο ή λαθος....
  30. 1 point
    Καλησπέρα στην όμορφη παρέα. Έπειτα από 45 μέρες έλυσα θεωρώ το πρόβλημα που με ταλαιπωρούσε τόσο καιρό. Ήταν δύσκολο από την άποψη ότι δεν υπήρχε σφάλμα! Παρόλα αυτά όμως πρέπει να πω ότι το πρόβλημα τελικά το έλυσα εγώ και όχι κάποιος μηχανικός! Ως γνωστόν το Δυναμό περιλαμβάνει τον ανορθωτη. Ενώ φορτίζει τη μπαταρία ο Δυναμό η ένταση του ρεύματος ήταν για τα πανηγύρια το ανακάλυψα δε όταν σε βραδυνό ταξίδι πάτησα φρένο για κλάσματα του δευτερολέπτου έπεσε η ένταση των φώτων, παρόμοιο πρόβλημα είχα αντιμετωπίσει στη μηχανή μου. Ζήτησα από το μηχανικό μου να αλλάξει τον Δυναμό και ως δια μαγείας τα προβλήματα σταματήσανε. Θελω πάρα πολύ να ευχαριστήσω τον Γιώργο (ακα Καβουρας) για την υποστήριξη. Στάλθηκε από το SM-A310F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  31. 1 point
    Μετά από περίπου 1500 χιλιόμετρα ο θόρυβος εξαφανίστηκε, ο μηχανικός μου μου το είπε εξαρχής μετά που τον ρώτησα, κατόπιν συνεννόησης με τον αντιπρόσωπο της Sachs. Δεν ενημέρωσα εδώ άμεσα, για να βεβαιωθώ ότι δεν λέγανε χαζομάρες, αλλά πράγματι το κροτάλισμα αυτό, όταν πάταγα μέσα τον συμπλέκτη, εξαφανίστηκε.
  32. 1 point
    καλησπερα παιδια εχω προβλημα με το αμαξι μου αναβει το esp οχι συνεχεια αλλα μετα απο λιγα χιλιομετρα λειτουργειας και μερικες φορες αναβει και το abs....λοιπον πηγα στην audi και μου ειπαν οτι ο ηλεκτρολογος μας διαπιστωσε πως εχεις προβλημα στον αισθητηρα πλευρικης επιταχυνσης και το κοστος ειναι 530 και 70 η εργασια συνολο 600..ρωταω θα λυθει το προβλημα δηλαδη???μου απανταει λογικα ναι αλλα δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι...τα παιρνω στο κρανιο και φευγω μου κανανε διαγραφη ολων των σφαλματων που εδειξε το αμαξι και πηγα σε εξουσιοδοτημενο της boss πριν φτασω αναψε παλι το esp μονο το βαλαμε στον εγκεφαλο και εβγαλε προβλημα στην αντλια abs μου ειπε γι αυτο αναβαν esp και abs το κοστος ειναι 240 ευρω για 2 αντλιες μου ειπε....τι να κανω??ποιος να εχει δικιο????
  33. 0 points
    βάλε λίγο τεφλόν για αρχή.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.