Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/16/2020 in all areas

  1. 5 points
    Ημουν κατοχος Scirocco R ~360ps@49Nm και ενας απο τους λογους που το εδωσα και πηγα σε s3 ηταν λογω του quattro. Δυστυχως κ04 με αυτα τα αλογα σε 2κινητο σασι απλα δεν... ποσο μαλλον big turbo. Σπινιαριστρα και δεν εστριβε, ειδικα αν εμπαινες με τερμα γκαζι σε καμια στροφη πηγαινες στη μπαριερα συστημενος! Εκει που οντως γαζωνουν τα 2κινητα κ04 ειναι στο ρολ πατημα... Εκει πεφτει πολυ ξυλο. Tι να το κανεις ομως, θα στηνεις πατηματα απο το κοντρες dragster στο fb για ρολ?? Tο θεμα ειναι να εισαι γρηγορος παντου και σε ολες τις συνθηκες. Στο s3 πατας γκαζι και το αμαξι το νιωθεις οτι παταει κατω, δουλευει το σασι του και βγαινει η δυναμη στο δρομο, εχει τεραστια περιθωρια προσφυσης σε σχεση με τα 2κινητα ξαδερφακια του σε ολες τις συνθηκες... Αυτο ειναι που μετραει για εμενα. Αν θες να πας σε πολλα αλογα και big turbo, καλυτερα να το διωξεις και να παρεις ενα π.χ. s3 με dsg απο το να μπλεξεις με μετατροπη dsg και quattro στο υπαρχον Α3.
  2. 4 points
    Ο Άη Βασίλης έφτασε αν και λίγο καθυστερημένα. Ανυπομονώ για τοποθέτηση.
  3. 4 points
    🤗Καλή Χρονιά τελικό αποτέλεσμα
  4. 3 points
    Τα αλογα σε αυτο το σταδιο (stage2+) αναλογως το δυναμομετρο ειναι γυρω στα 360. Το δυναμομετρο ομως δεν λεει παντα την αληθεια... Την αληθεια τη λεει ο δρομος οπως λεει και ο Βαγγελης απο πανω. Εχει τυχει πολλες φορες σε πατηματα δικα μου να δηλωνουν οι "αντιπαλοι" κατι 380-390ps και στο δρομο να ειναι πισω απο τα 350-360 τα δικα μου. Η revo ειναι οτι να ναι ή εστω το παραρτημα που ειναι εδω. Τα ιδια ειχαν πει και σε μενα και μαλιστα ζητουσαν μια αστρονομική τιμη γυρω στα 800€! Εννοειται ακυρο και πηγα απευθειας σε apr. Γενικα, αν μιλαμε για τη revo στη Μεταμορφωση, οσες φορες και αν πηγα μου εδιναν παντα την εντυπωση οτι πανε να "δαγκωσουν" αγρια... Ειδικα αν καποιος ηταν ασχετος θα τον εκαναν κανονικο μεροκαματο. Η rtmg απο οσο ξερω στα 14αρια tsi κανει πολυ καλη δουλεια, στα 2λιτρα δεν ξερω. Εχουν βεβαια κυκλοφορησει τοσα προγραμματα για αυτα που ολα πανω-κατω ειναι τα ιδια. Επισης να ξερεις οτι σχεδον ολα ειναι αντιγραφα απο τα επωνυμα. Σκαστρα ΔΕΝ χρειαζεσαι τιποτα περα απο τον τελευταιο κωδικο 06H145710D. Τσαμπα λεφτα θα δωσεις, ειδικα για ανοιχτου τυπου ειναι πολυ λαθος αλλα ειπαμε, πρεπει να βγαλουν "μεροκαματο" τα συνεργεια! 😛 Bαλε για αρχη το προγραμμα που θα επιλεξεις και κοιτα το αμαξι να δουλευει σωστα, να εχει καλες καμπυλες και να πιανει ολους του στοχους που ζηταει το file σου. Επισης καλο θα ηταν να κανεις και ενα καθαρισμο επικαθισεων στις βαλβιδες, ειδικα ανα εχεις πολλα χλμ και δεν ξερεις ποσο συχνα αλλαζε λαδια ο προηγουμενος...Απο το να πεταξεις χρηματα για σκαστρα κανε αυτο δηλαδη.
  5. 3 points
    Πάνω στο G25 550 είχα ψάξει αρκετά το διάστημα που σκεφτόμουν για big turbo στο edition. Φαίνεται απίστευτο turbo, σπουλάρισμα K04 και top end μεγάλου σαλίγκαρου, ενώ είναι small frame turbo. Θα πρέπει να στέκεται πολύ καλά δίπλα σε GTX 3071 Gen 2, για να μην πω ότι σε μία φυσιολογική ευθεία θα είναι και μπροστά. Μόνο σε πολύ ψηλές στροφές και σε μεγάλες πιέσεις θα φανεί η διαφορά υπέρ του μεγαλύτερου, που και πάλι σε καθημερινές συνθήκες δεν συγκρίνεται με αυτό που σου δίνει το G25 550 και αυτό είναι η δύναμη παντού. Αυτά όσο αφορά την επιλογή turbo. Και περνάω τώρα στην 4κίνηση. Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω, η αίσθηση της 4κίνησης είναι απίστευτη, όπως και η σιγουριά που σου δίνει αν είσαι του νυχτερινού αθλήματος. Τα παραπάνω κιλά τα αντισταθμίζεις εύκολα αν πατάς στάση και 1ες, ακόμα και 2ες θα λεγα. Στάση και 1ες απλά καμία επαφή, από τη δική μου μικρή εμπειρία έχεις τουλάχιστον 3 αμάξια αβάντα από τα πρώτα 50 μέτρα, για να σε μαζέψει θέλει παραπάνω setup (big turbo στην ουσία) και πολλά μέτρα. 2ες η αβάντα είναι μικρή αλλά ακόμα σημαντική, σε μαζεύει ένα setup με +30 άλογα προς το τέλος της ευθείας. 3ες το κέρδος είναι πολύ μικρό, δεν θα μπορέσει να σε βγάλει πολύ μπροστά και ίσως τότε το δικίνητο σε περάσει και σου ρίξει κάπου στα μισά προς 3/4 της ευθείας, ακόμα και στα ίδια άλογα. Το θέμα είναι ότι 60 με 90 πατάνε οι περισσότεροι και καλά κάνουν έτσι; Καθένας κοιτάζει να αξιοποιήσει αυτό που έχει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οπότε τις περισσότερες φορές δεν θα έχεις εύκολη δουλειά, θα πρέπει να είσαι και ψηλά δυνατός να αντέξεις όταν πάει να σε μαζέψει το δικίνητο. Οι επί σειρά ετών κάτοχοι σίγουρα θα μπορούν να μιλήσουν από άλλη βάση, αλλά αν θες τη δική μου γνώμη με βάση την ταπεινή μου εμπειρία το μικρό αυτό διάστημα που μπήκα και εγώ στο club της 4κίνησης, θα την απολαύσεις πολύ περισσότερο αν ξεχάσεις τι κάνουν οι άλλοι και απλά την χρησιμοποιείς σε αυτό που κάνει καλύτερα. Δηλαδή κάποιες λίγες φορές στάση για τους γνωστούς λόγους αξιοπιστίας και κυρίως 1ες. Όποιος άλλος θέλει να παίξει καλώς να έρθει. Σαφώς να πατήσεις αν τύχει και είσαι σε χαλαρή βόλτα με 3η και σου κάτσει πάτημα, αλλά αν π.χ. μετά το φανάρι έχεις ευθεία μπροστά, βάλε 1η και πάτα να το ευχαριστηθείς και όποιος θέλει ας ακολουθήσει. Από στρίψιμο δεν έχω πολλά να πω, το έχω στρίψει κάποιες λίγες φορές και είναι όντως μέρα με τη νύχτα, αλλά γενικά τα στροφιλίκια ποτέ δεν ήταν το αγαπημένο μου σπορ. Παρ' όλα αυτά, η δική μου σειρά θα ήταν λίγο διαφορετική και θα εξηγήσω γιατί: 1. G25 550 (με όλα τα παρελκόμενα, μοτέρ, βάσεις κτλ) 2. Πιστάδικο λαστιχάκι π.χ. Yokohama AD08RS, Toyo R888R για να πατήσει το αμάξι όσο γίνεται καλύτερα (και βελτιώνεται αρκετά να ξέρεις, έχω περάσει από πολλά σετ AD08R, R888 και Cup στο edition και είχα άλλο αμάξι όταν ζεσταίνονταν, συγκριτικά με ένα δρομίσιο. Αργότερα όταν το budget το επιτρέψει και πάλι: 3. 4κίνηση 4. DSG Και εξηγώ. Είναι καθαρά προσωπικό. Δεν θα άντεχα το αμάξι μου να γίνει πιό αργό σε ένα ρολλ 90 και αυτό όχι μην τυχόν με μαζέψει (που ως δικίνητος πες δεν θα με μάζευε), αλλά εχοντας συνηθίσω την αίσθηση μιας που τυχαίνει να πηγαίνω αρκετά ψηλά όταν πατάω, το κόστος της 4κίνησης σε ένα τέτοιο πάτημα θα με χάλαγε. Ακόμα και σε ρολλ 1ες που η 4κίνηση όπως είπα είναι εθιστική, μέχρι τόσο ψηλά που πάω θα με χάλαγε. Καθένας μπορεί να το βλέπει διαφορετικά, αλλά για μένα είναι σημαντικό θέμα αυτό. Σε τέτοιο βαθμό που αν η Mercedes ήταν πιό αργή από το edition ψηλά, θα είχα ήδη βάλει πρόγραμμα. Γι' αυτό λέω ότι καθένας μπορεί να το βλέπει αλλιώς, μπορεί κάποιος να πει δε με νοιάζει να χάσω λίγο ψηλά, προκειμένου να έχω τη δύναμη διαθέσιμη χαμηλά. Η αλήθεια είναι ότι τεχνικά είναι πιό σωστό να προηγηθεί η 4κίνηση, απλά βάζω στο τραπέζι και αυτή την (προσωπική) οπτική. Η καλύτερη επιλογή βέβαια είναι παίρνεις s3 s-tronic, κάνεις το 1 και ξεχνάς 2, 3 και 4 (ίσως μόνο δισκάκια στο 4 - σαν παραγγελία ακούστηκε).
  6. 3 points
    Εγκατάσταση rsnav android σύστηματος Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  7. 3 points
    Εγώ θα το άφηνα ως έχει μέχρι να υπάρχει λόγος να ανοίξω μοτέρ. Μετά θα το έκανα σφυρί.
  8. 2 points
    Πιστεύω είσαι για 360 και 45-46 κιλά. Κούλερ πώς και δεν βάζεις; Η wastegate μπορεί να μην είναι απαραίτητη αν δεν ενδιαφέρεσαι να φτιάξεις ένα πολύ δυνατό setup αλλά το κούλερ θα δώσει καλύτερα αποτελέσματα ψηλά, και οι R8 πολλ/στες δουλεύουν άψογα με αυτά τα μοτέρ. +1 και από μένα σε όσα απάντησαν τα παιδιά, να πω μόνο για το Revo ότι σε εμένα και παραθέτω την απολύτως προσωπική μου εμπειρία, ήταν Άψογο με Α κεφαλαίο. Κανένα πρόβλημα στα 9 χρόνια που το φόραγα, εκ των οποίων τα 5 με stage 1 + πολύ καλή εισαγωγή + OEM revision D σκάστρα (αυτή που αναφέρεται παραπάνω), ρύθμιση στο πρόγραμμα για 100άρα με 322 άλογα / 46-47 κιλά και γεμάτες καμπύλες για το στάδιο, τσεκαρισμένο σε 2 δυναμόμετρα. Τα τελευταία 4 χρόνια μέχρι που το έδωσα το αμάξι, ήταν με όλα τα περιφερειακά + R8 πολλ/στες + 8άρια μπουζί ιριδίου, stage 2+ και όσο πιό επιθετική ρύθμιση γινόταν (για όσους ξέρουν 979 με λίγες ανεκτές επιστροφές, οριακά δηλαδή) και με stage 2 πρόγραμμα στο DSG μετρηθήκαμε 372 άλογα στις 7200 και 48 κιλά, με πολύ γεμάτες καμπύλες, τσεκαρισμένο πάλι σε 2 δυναμόμετρα. Η δε μέτρηση έγινε με τρισάθλιες συνθήκες σε βαθμό που πιέστηκε ακόμα και το APR κούλερ. Η δε διόρθωση δεν είναι ποτέ απόλυτη, πάντα χάνεις. Είχα φτιάξει ένα πολύ μάχιμο setup καθώς ήμουν και είμαι του μεταμεσονύχτιου σπορ, αλλά το είχα παράπονο που δεν είδα το 4 μπροστά. Το αμάξι ήταν δικίνητο ξαδερφάκι του S3 8P. Πάνω κάτω στα 370 (και λέω πάνω κάτω γιατί πάντα τα περιφερειακά που επιλέγεις επηρεάζουν προς τα πάνω ή προς τα κάτω το αποτέλεσμα, είτε σε απόλυτο νούμερο είτε σε καμπύλες, και είναι και η ρύθμιση που θα επιλέξεις), τελειώνει ο χάρτης της K04 και από εκεί και μετά έχεις ένα περιθώριο άλλα 10-20 άλογα να τα πάρεις με wastegate ή να βάλεις water methanol και με τη σχετική ρύθμιση την οποία έχει και η Revo να βγάλεις 400-410. Άποψή μου δεν έχεις να φοβηθείς κάτι με τα 380 και τα 390, το μοτέρ αντέχει πάρα πολύ άνετα σε αυτά τα επίπεδα. Κάφτης μόνο προσπάθησε να μην είσαι, όχι τελικές, όχι πατήματα με 35 βαθμούς, κοινή λογική. Και στα 370 και στα 350 άλογα ισχύει αυτό. Μόνο για το κιβώτιό σου δεν ξέρω, αν ήσουν DSG θα σου λεγα προχώρα άφοβα (με πρόγραμμα και εκεί όμως για καλύτερα αποτελέσματα και για να μην πατινάρει αν σηκώσεις πίεση). Το manual δεν ξέρω αν χρειάζεται κάτι στα επίπεδα των 47-48 κιλών. Το πρόγραμμα της APR το βάζω ακριβώς στα ίδια επίπεδα αξιοπιστίας και αν θυμάμαι καλά παρόμοια αποτελέσματα έδινε. Μόνο κάπου στις αρχές του 2017 είχα μάθει για ένα νέο file που θα ξεπερνούσε για κάτι άλογα το αντίστοιχο της Revo, αλλά δεν είδα ποτέ κάτι χειροπιαστό για να πω ότι πράγματι έβγαζε περισσότερα. Άρα κατ' εμέ ό,τι και να διαλέξεις από τα δύο είναι μια χαρά. Μόνο το support κοίτα και ποιο συνεργείο σου κάνει κλικ καλύτερα και αποφάσισε, αν και αν κατάλαβα καλά σπάστηκες που σου ζήτησαν να ξαναπληρώσεις για το Revo. Εντύπωση μου κάνει βέβαια. Ότι η τιμή του είναι φωτιά, είναι. Αλλά φίλε είναι η μόνη βελτίωση που δεν έχω κανένα πρόβλημα να χρυσοπληρώσω, είναι το Α και το Ω. Εξάτμιση βρίσκεις/φτιάχνεις διαμάντι και χωρίς να τα στάξεις, κούλερ βρίσκεις χρυσάφι και ας είναι και κινέζικο. Για πρόγραμμα ναι θα τα έσταζα, έχοντας φυσικά καλό και επαρκές feedback έτσι; Το RTMG όπως ειπώθηκε έχει δουλέψει πολύ πάνω στα 14άρια, αλλά στα δίλιτρα δεν έχω feedback. Στη θέση σου θα πήγαινα στα πιό σίγουρα και πολύ παλαιότερα στον χώρο. Περιμένουμε dragy 100-200.
  9. 2 points
    με τον φίλο σου έχετε αρκετή διαφορά στο βάρος... γι αυτο έχετε αρκετή διαφορά σε πάτημα ρολ... Τώρα αν έχετε πατήσει πολλές φορές...με το καινούργιο σου σετ απ θα καταλάβεις τι κ πόσο περίπου "κερδισες"
  10. 2 points
    Γιατι δεν πας σε αυτη η οποια ειναι δοκιμασμενη και σε πολυ δυνατη τιμη?? https://www.car.gr/parts/view/29938990-audi-s3-quattro-kit-eisagwgis-aera Tην ειχα σε Scirocco R και ηταν αψογη! Το να μπεις σε διαδικασια για μεταχειρο vflow και να αλλαξεις το φιλτρο (εξτρα κοστος) δεν αξιζει για εμενα. Αν σου φαινονται σκληρες οι μαμα αναρτησεις τοτε ξεχνα τις ρυθμιζομενες.... Ισως στην περιπτωση σου να ταιριαζει καλυτερα κανενα after αμορτισερ οπως koni κιτρινο.
  11. 2 points
    Μεταξύ μας τώρα... θα σου βάλουν τι δική τους επανω καθώς θέλουν να πουλήσουν το δικό τους προιον...Ακόμα κ έτσι...ας είναι...το θέμα είναι να δουλεύει σωστά το αμάξι (Όπως σου είπε κ παραπάνω ο Χρήστος) κ αν δεν δουλέψει να το κάνει να δουλέψει ο προγραμματιστής...κ ασχέτως του τι θα δείξει το δυναμομετρο πας κ πατάς με κάποιον φίλο σου που ξέρεις το αμάξι του να δεις που βρισκεσαι...
  12. 2 points
    μπορείς να βάλεις κ μια wastegate forge να κρατήσεις λίγο περισσότερη πίεση ψηλά...Επίσης θεωρώ λάθος την σκαστρα ανοιχτού τύπου...αν έχεις fl μοντέλο δεν την πειράζεις αν έχεις pro fl βάζεις η από fl μαμα η αν έχεις χρήμα για πέταμα μια κλειστού τύπου της forge... την αντλια υψηλής δεν την εχω ξανακούσει... θεωρητικά θα παίξεις από 360-380hp αναλογα το δυναμομετρο... Κατ εμέ το δυναμομετρο θα σου δώσει απλά ένα νούμερο...το θέμα είναι τι κάνει το αμάξι σε συνθήκες δρόμου όπου εκεί οι παράμετροι είναι διαφορετικοί (πιο ιδανικοι)
  13. 2 points
    Attraction Πίσω 16mm 8K0511305T Μπροστά 25mm 8K0411309M Ambition Πίσω 21.7mm 8K0511305AB 8K0511305M Μπροστά 25,6mm 8K0411309K S4/Sline Πίσω 21.7mm 8K0511305AB 8K0511305M Μπροστά 26.5mm 8K0411309L RS5 Πίσω 22.5mm 8K0511305S Μπροστά 28mm 8K0411309N
  14. 2 points
  15. 2 points
    Χωρις πλάκα η ΚΑΛΥΤΕΡΗ εσωτερικη αναβαθμιση!!!!! Θα νιώσεις οτι έχεις άλλο αμαξι!!!! Να το απολαύσεις!!!!!!
  16. 2 points
    ενας φίλος είπε κάποτε: η καλύτερη μετατροπή/βελτίωση που έκανα ποτέ ήταν με την εξής σειρά: 1) κ04 2) τετρακίνηση 3) DSG Επίσης μετά την αναβάθμιση της κ04 (που το αμάξι ήδη οριακά ως δικίνητο διαχειριζόταν τη δύναμη) , μου έλεγε (και λέει) ότι αν το αμάξι ήταν τετρακίνητο θα χαζοσπίνιαρε συνέχεια. Ήδη με την 4κίνηση σε κάποια οδοστρώματα γλιστράει με τα 4 με 2α.... Φαντάσου (λέει) ως δικίνητο. Μπορεί το αμάξι να βαρύνει λίγο και σε απόλυτα νούμερα αυτό να δείχνει κακό, αλλά με την τετρακίνηση, πρακτικά έχεις διαθέσιμη ΟΛΗ την ισχύ ακόμα και σε χαμηλές (σχετικά) ταχύτητες, ακόμα και σε οδοστρώματα που ως 2κίνητο θα σπίνιαρε. Προσωπικά ο λόγος που δεν έβαλα 4κίνηση ήταν γιατί είχα ήδη το DSG και έπρεπε να το...."πετάξω" και να βρω ένα DQ250 από S3 για να μπορέσω να βάλω τετρακίνηση και..... δε μου πήγαινε καρδιά.
  17. 2 points
    Εγώ αν είχα 110000 ευρώ για κάψιμο...το πιθανότερο θα άλλαζα αυτοκίνητο...Όχι μοτέρ!!!
  18. 2 points
    Ο προφυλακτήρας είναι γνήσιος Rs4 μπήκε στο αμάξι αφού κόπηκε το πάνω χείλος για να μπει ποιο μέσα και το αποτέλεσμα είναι στην πρώτη φωτογραφία να εξέχει και να είναι και ποιο μεγάλος ως προς την ρόδα, βγήκε κόπηκε ένα κομμάτι κάθετα γύρο στον ένα πόντο και ενώθηκε με κόλλα ξανά η απόληξη του προφυλακτήρα, τρίψιμο στοκαρισμα και αστάρι είναι σε φάση που τρίβεις βάφεις τώρα. Όσο αφορά το κόστος είναι αγορά προφυλακτήρα, περίπου στα 40€ η κόλλα και εργασία δική μου.
  19. 2 points
    Guys, Δεν έχει νόημα αυτό που γίνεται. Οκ, σχολιάστηκε το κόστος. Όμως τώραο φίλος μας το πλήρωσε αυτό τώρα. Δεν γυρίζει πίσω. Το να του λεμε ότι είναι (ή όχι) ακριβό, το μόνο που κάνουμε είναι να τον στενοχωρούμε. Είναι σα σκοντάφτεις, να πέφτεις κάτω και ο ένας μετά τον άλλο να σου λένε πόσο βλάκας είσαι που δεν είδες την πέτρα και σκόνταψες. Οκ, έγινε, πάμε παρακάτω. Τεχνικά μιλώντας, ούτε εμένα μου αρέσουν οι κολλήσεις γενικά (κάθε αρμός = κι ένα failure point), αλλά αυτό επιλέχθηκε και μπήκε. Δηλαδή τι θα κάνουμε στο τέλος? Άντε και τον κράξουμε τον εξατμισά για τη δουλειά και το κόστος. Μετά τι? Να του πούμε να παει να βάλει κάποια άλλη εξάτμιση (να ξαναπληρώσει δηλαδή)? Το μόνο που καταφέρνουμε είναι να τον φέρνουμε σε αμυντική θέση, από τη στιγμή που η επιλογή έγινε. Πάμε παρακάτω. @Giorgoskak Φίλε μου, δε θα σχολιάσω αυτά που έχουν ήδη ειπωθεί. Στην τελική, καταλαβαίνω απόλυτα την (αμυντική) θέση στην οποία βρίσκεσαι. Ας πάμε παρακάτω. Σχετικά με το πρόγραμμα, αυτό που θα σου προτείνω (επειδή έτυχε να εμπλακώ σε αρκετά projects) είναι πως θα ήθελα να δώσεις βάση στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου. Να είναι γραμμικό, να μην κάνει κομπιάσματα, να μην έχεις φόβο να το πατήσεις/ξεζουμίσεις αν χρειαστεί από οποιαδήποτε ταχύτητα (2α,3η,4η,5η). Πάντα θα βρεθεί κάποιος με το ίδιο αμάξι/μοτέρ με σένα που ΈΤΥΧΕ να είναι λίγο πιο αποδοτικό απο το εργοστάσιο κι άρα να πάει λίγο καλύτερα (όπως και το αντίστροφο). Αν πας για....κόντρες με αυτό το setup, μάλλον κάτι σου εξήγησαν λάθος. Στο setup που είσαι, νομίζω ότι κυρίαρχο ρόλο πρέπει να παίξει η καθημερινή/βολτίσια επιλογή. Τα περι logs κτλ καλά είναι να γίνονται, δε θα πω όχι, αλλά πρέπει να μπορείς να τα κάνεις σωστά, να τα διαβάσεις και εν τέλει να τα ερμηνεύσεις ώστ ενα βγάλεις συμπεράσματα. Θα τολμήσω εδώ να βάλω την προσωπική μου πινελιά και να πω τα εξής: Προσωπικά είχα μεγάλη εμπλοκή τόσο στα logs του δικού μου αυτοκινήτου όσο και μετά και στον προγραμματισμό. Ο χρόνος που αφιέρωσα είναι σημαντικά δυσανάλογος με τη διαφορά που έφερε στο όποιο τελικό αποτέλεσμα. Οπότε προσωπικά λέω σε όλους το προφανές: αν δεν έχεις (ήδη) τις απαραίτητες γνώσεις, άσε τον προγραμματιστή να τα κάνει και να κρίνει . Στην τελική αυτός έχει τον πηγαίο κώδικα και ξέρει ακριβώς τι έχει κάνει. Μην μπαίνουμε στη λογική να γίνουμε προγραμματιστές για να πούμε στον προγραμματιστή τι να κάνει. Αν είναι έτσι, προγραμματίζουμε και μόνοι μας και μας μένει και το χρήμα στην τσέπη. Αλλά επειδή ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ κόσμος έχει απλά μία πολύ βασική ιδέα του τι σημαίνει προγραμματίζω (για να μην πω ημιμαθείς και γίνω κακός / θα τολμούσα να πω πως κι εγώ μέσα στους "άσχετους" με βάζω), ας πούμε το προφανές: άσε τον επαγγελματία να κάνει τη δουλειά του. Δώστου απλά κάποιες κατευθυντήριες γραμμές ώστε το αποτέλεσμα (πρόγραμμα) να είναι πιο κοντά στα μέτρα σου. Και εν τέλει, μιλάμε για 1ο στάδιο, πιο περπατημένο setup "πεθαίνεις". Δε θα στείλουμε κανα πύραυλο στον Άρη (που κι αυτό δεν είναι ακατόρθωτο, αλλά απαιτείται μεγάλη επένδυση χρημάτων και πολλή, ΠΑΡΑ πολύ προετοιμασία - ξεφύγαμε). Αν ο προγραμματιστής δεν αποφασίσει να "αυτοκτονήσει", όλα θα πάνε μια χαρά. Αυτά απο μένα και εύχομαι καλά αποτελέσματα!!!! Περιμένω νέα σου!!!! Ό,τι άλλη απορία έχεις, μπορείς να ρωτήσεις (αυτό εννοείται) και αν μπορούμε θα σε βοηθήσουμε
  20. 1 point
    Ωπ αυτή μοιάζει με την ITG που φορούσα. Έτσι σπαστή ήταν με τα κολάρα και τους κολιέδες (edit βάζω την αντίστοιχη σε S3): https://www.awesomegti.com/shop-by-brand/itg/itg-maxogen-audi-s3-8p-maxogen-induction-kit/ Όταν το φίλτρο έφαγε τα ψωμιά του το αντικατέστησα με αυτό: https://www.awesomegti.com/shop-by-car/audi/a3-8p/replacement-filter-for-2-0tfsi-itg-maxogen-kits/ Το οποίο είναι ακόμα πιό ελεύθερο από αυτό με το οποίο έρχεται αρχικά η εισαγωγή και φαίνεται αν το δεις από την είσοδο, ενώ είναι και δυο δάχτυλα μακρύτερο, οπότε κάθεται οριακά ανάμεσα στην ασφαλειοθήκη και το φανάρι. Ακουμπάει το κάλυμα του φαναριού λίγο. Θέλει ένα μικρό maintenance κάθε 3-6 μήνες ανάλογα τη χρήση, που περιλαμβάνει πλύσιμο με ειδικό διαλυτικό, καλό ξέβγαλμα, ελεύθερο στέγνωμα σε σκιερό μέρος και λάδωμα με ειδικό spray και μασάζ για μερικά δευτερόλεπτα ώστε να εισχωρήσει εσωτερικά το λάδι. Κανένας φόβος για το λάδι, είναι τεχνικά αδύνατο να το ρουφήξει η εισαγωγή λόγω ειδικής σύστασης. Το αναφέρω γιατί έχω παρατηρήσει και από άλλα forums ότι φοβάται ο κόσμος αυτά τα φίλτρα. Σε λίγα λεπτά από τον ψεκασμό έχει εξατμιστεί ο παράγοντας που του επιτρέπει να εισχωρεί στους πόρους και μετά μένει εκεί, καθώς παίρνει σταδιακά μία κολλώδη υφή ώστε να μπορεί να συγκρατεί τα μικρά σωματίδια (είναι πολύ ελεύθερα τα φίλτρα αυτά και χρειάζονται το λάδι για να φιλτράρουν επαρκώς σε μη ελεγχόμενες συνθήκες). Στα 9 χρόνια με άπειρα πλυσίματα και λαδώματα, κανένα πρόβλημα. Διαβάζεις και ακολουθείς τις οδηγίες πόσο και πώς θα ψεκάσεις: https://itgairfilters.com/category/accessories/oil-and-cleaners/ Εγώ είχα το CLK-2 που προορίζεται για χρήση σε μη ελεγχόμενο περιβάλλον, στο δρόμο δηλαδή. Πάντως πραγματικά μοιάζει πολύ με την RamAir αν κρίνω από τις φωτό. Μία καλή εισαγωγή μπορεί πράγματι να βελτιώσει τις επιδόσεις προσφέροντας μεγαλύτερη διάρκεια λίγες στροφές ψηλότερα. Δεν θα μιλήσω για κάτι +10 ή +20 άλογα που γράφουν οι κατασκευαστές γιατί δεν το έχω τσεκάρει κιόλας. Ποιος πάει να μετρήσει μόνο για μία εισαγωγή; Η διάρκεια όμως είναι γεγονός, δεν είναι αμελητέα η διαφορά, και η διάρκεια είναι σημαντικότερη από ένα στιγμιαίο νούμερο.
  21. 1 point
    Για να πηγαινει μαζι s3 8p με αλλο 2κινητο k04 πρεπει το s3 να ειναι +30 αλογα επανω για να καλυψει το ντισαβανταζ βαρους και quattro.
  22. 1 point
    Χωρίς να ξέρω 100% αν γίνεται να βάλεις τα χειριστήρια...θα πήγαινα να βάλω ένα άλλο τιμόνι που θα τα έχει πάνω έτοιμα...Εκτός από αυτό θα χρειαστείς κ τον εγκέφαλο του τιμονιού (slip ring) για να παίξουν τα χειριστήρια...Ο οποίος θα σου χρειαστεί κ αν θες να βάλεις αργότερα cruise control...
  23. 1 point
    Καλησπέρα Kavouras! Ευχαριστώ για την απάντηση. Ναι η κόρνα δουλευεί κανονικά. Έκανα μια έρευνα και διάβασα ότι το πιο σύνηθες πρόβλημα είναι με την καλωδιοταινία όπως είπες. Έχω κανονίσει να το πάω συνεργείο από εβδομάδα για ένα ωραίο σέρβισ, μιας και μεταχειρισμένο χρειάζεται μια καλή φροντίδα. Θα ενημερώσω μόλις έχω νεότερα! Ξέχασα να πω ότι μαζί με την νέκρωση των χειριστηρίων, νέκρωσαν και οι αλλαγές f1 :p
  24. 1 point
    Η είσοδος και η έξοδος όταν ζεσταθεί το αμάξι είναι καυτή πραγματικά έχει δυνατή θερμοκρασία για αυτό δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται διαβάζοντας το post και από άλλα άτομα που ανεβάζουν εδώ αλλά κι από site και βιντεάκια που έχω δει στο Youtube Ίσως μπορεί να φταίει η οθόνη που είναι κάτω από το CD Player την οποία την έχω αλλάξει μου την πούλησε κάποιος από την ομάδα μου είπε ότι είναι άριστοι ότι δεν έχει κάποια θέματα και δεν δουλεύουν τα λαμπάκια όταν ανάψω τα φώτα Ίσως να υπάρχει πρόβλημα και στη μονάδα αυτή δεν γνωρίζω τι θα πρέπει να αλλάξω Όσο αφορά την πλαφονιέρα έχω βρει μία μεταχειρισμένη θα την αγοράσω καλού-κακού αν δω όμως και δεν δουλεύει και αυτή πάει να πει ότι υπάρχει πρόβλημα επίσης έχω αλλάξει τα λαμπάκια σε όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε LED Αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί δηλαδή να φταίνε τα φώτα αλλά καλού κακού θα το δοκιμάσω κ αυτο! Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  25. 1 point
    ΠΡΙΝ ΛΥΣΕΙΣ: Η είσοδος και η έξοδος του νερού του καλοριφέρ της καμπίνας είναι καυτό ή το ένα ζεστό και το άλλο χλυαρό? Αν είναι κρύα ή χλιαρή η είσοδος, προφανώς και δεν μπορεί να αποδόσει το καλοριφέρ.... Αν είναι κρύο στο μπες αλλά στο βγες παγωμένο, μάλλον δεν κυκλοφορεί καλά το νερό μέσα στο καλοριφέ. Σχετικά με την πλαφονιέρα, αυτό που εγώ καταλαβαίνω από την συζήτηση είναι δεν δουλεύει η επαφή της πόρτας. Δοκίμασε κάποια άλλη πόρτα για αρχή μήπως το πρόβλημα έιναι στην πλαφονιέρα και όχι στην πόρτα.
  26. 1 point
    Θα έδινα προτεραιότητα σε άλλες αναβαθμίσεις, αν το αμάξι αυτό ήταν δικό μου. Να μου έλεγες ότι έχεις 200.000km να το συζητάγαμε αλλά και πάλι δε θα το έβαζα στα 2-3 πρώτα πράγματα της λίστας. Προσωπική μου γνώμη είναι αυτή.
  27. 1 point
    Καλησπέρα φίλε, Για τα προβλήματά σου, προσωπκά θα κοίταγα τα εξής: 1) για το καλοριφέρ, τσέκαρε ότι το νερό πάει μέσα στη "σερπαντίνα" της καμπίνας. Αν δεν πηγαίνει το νερό εκεί, προφανώς και ΠΟΤΕ δε θα βγάζει ζεστό αέρα το κλιματιστικό. Έβγαζε παλιά ζεστό και απλά σταμάτησε ή από τότε που το πήρες το αμάξι, δεν έβγαζε ζεστό ποτέ? 2) για το κεκτρικό κλείδωμα, πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος το αμάξι. Μπορεί να είναι κάτι απλό (πχ κλειδαριά οδηγού) μέχρι κάτι πολύ σύνθετο όπως να υπάρχει πρόβλημα στην καλωδίωση ή να έχει καεί/χαλάσει κάποιος εγκέφαλος ηλεκτρονικών. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται αναζήτηση από κάποιον επαγγελματία. 3) Θα έλεγα ότι πιθανά το πρόβλημα αυτο σχετίζεται με το πρόβλημα "2". Τσέκαρε τα καλώδια που πάνε στην πόρτα του οδηγού. Υποψιάζομαι ότι κάποιο καλώδιο ή καλώδια έχουν φθαρεί και δεν δίνουν σωστά ρεύμα. Ό,τι άλλο θες γράψε μας και κάποιος θα βρεθεί να σου απαντήσει. Τέλος, θα ήθελα αν μπορείς να μας γράψεις αν βρήκες λύση στα προβλήματά σου και τι τελικά ήταν. Η κοινότητα των "αυτοκινητόβιων" συντηρείται επειδή επικοινωνείται η λύση που βρέθηκε.
  28. 1 point
    Ευχαριστώ τελικά ήταν από το πρόγραμμα
  29. 1 point
    Κλασσικα εικονογραφημενα πλεον... 😛 Περα του στανταρ ελεγχου για φανοποιεια και μηχανικα πρεπει να γινει ελεγχος σε: -Κρεμαγιερα, για περιεργα κρακ-κρακ στα αποτομα αριστερα-δεξια του τιμονιου και σε full lock. -Ποτηρακι εκκεντροφορου. -Βολαν, αν κανει κροταλισματακια καθως πιανει ο δισκος. -Με τον αρ. πλ. για το ποια ελατηρια βαλβιδων φοραει, αν φοραει παλιο κωδικο σε stg2+ παιζει να χεις misfires. -Αντλια νερου για διαρροες και να εχει αλλαχθει ολο το σετ με ιμαντα κτλ. -Καδενα/τεντωτηρα, αν κανει σαν "ταξι" στην καμπινα πας για αλλαγη. -Σασμαν, θα βαλεις 5η και θα δεις με χαμηλη ταχυτητα αν βουιζει. -Κλιματισμος, να δουλευει κανονικα και να σε παγωνει. -Θερμοστατης, κλασσικη βλαβη, πας με σταθερη ταχυτητα και βλεπεις τη θερμοκρασια του νερου να πεφτει. -Το παγουρι καθως και το αντιψυκτικο που μπαινει μεσα να ειναι πεντακαθαρα. Γενικα θα δεις το αμαξι να ειναι καλοσυντηρημενο, λαδια, φιλτρα, υγρα haldex, υγρα transfer, βαλβολινες ολα να ειναι οπως πρεπει. Επισης και το εσωτερικο σε τι κατασταση ειναι... Εχει φυσιολογικες φθορες ή ειναι σα σταβλος μεσα.
  30. 1 point
    πολλές επιλογές από προγραμματιστές και σε κονσέρβες κ σε καστομ...Όλοι πάνω κάτω με τα ίδια αποτελέσματα σε αποδόσεις... Για μένα πρέπει να βρεις 2-3 εταιρίες να συνομιλήσεις με τους αντιπροσώπους κ όποιος σου κάνει καλύτερα αυτόν να επιλέξεις... Αυτό διότι (κατ εμε) πολύ σημαντικό ρόλο παίζει το after sales στην περίπτωση που έχεις κάποιο πρόβλημα η στην περίπτωση που θες να προχωρήσεις σε επόμενο σταδιο ή στάδια... Προσωπικά θα σου πρότεινα Apr από κονσέρβες κ revlimit (αυτο εχω τωρα) από καστομ
  31. 1 point
    Εάν κρατήσεις την ΟΕΜ τουρμπίνα δεν θες wg Αν πάλι πάς Κ04 τότε είναι στανταράκι!!!!
  32. 1 point
    Πολύ ωραίο!!! Συγχαρητήρια για την δουλειά!!!
  33. 1 point
    Σε ευχαριστώ Διονύση. Περιμένω πως και πως την τοποθέτηση.
  34. 1 point
    Με γεια σου Παναγιώτη.. από τα ωραιότερα αξεσουάρ στο εσωτερικό του αυτοκινήτου!!! Πανέμορφο.
  35. 1 point
    Μπράβο φίλε μου! Άψογη δουλειά!
  36. 1 point
    Με λιγότερα χρήματα θα προτιμούσα να το έκανα τουλάχιστον 4κινητο...νομίζω θα το χαιρόμουν πιο πολύ...και αν σ έμενε και ποσό από το budget που σκέφτεσαι να δώσεις για το gtx? (Για να μην πιάνουν τα χάρτινα και χωρο😄😄) Κάντο και dsg επιπλέον 😉
  37. 1 point
    και πιστευεις οτι με μπροστινη κινηση θα μπορεις να χαρεις το ποσό που θα εχεις δώσει περα για περα; θα εισαι καταδικασμενος (ειδικα στους επαρχιακους δρομους με τη γνωστη μειωμενη προσφυση) να ακους την πεταλουδα σου να ανοιγοκλεινει (με esp on) ή αλλιως να αφηνεις κατω λαστιχα ( με esp off)... εκτος αμα πατας απο τα 100+ χλμ/ωρα ταχυτητα....αλλα και παλι .... δεν ξερω ...εγω δε θα εμπαινα καν στη διαδικασια αυτη και στο κοστος αυτο ( γτ δε θα χρειαστεις αλλαγη κουλερ-εξατμισης-εντοσθιων;) για μπροστινη κινηση....
  38. 1 point
    Έλεγα να φύγω από Κ04 και να πήγαινα σε GTX 2867R genII ή G25 550, αλλά θέλει υποδομή για τέτοιο παιχνίδι...........και μάλλον θα βρεθώ και με τουρμπίνα και μοτέρ για ολική μετά....
  39. 1 point
    Νομίζω η εικόνα ταιριάζει απόλυτα εδώ 🤣
  40. 1 point
  41. 1 point
    οοοοοοο μλκια μου...ζητάω συγνωμη...Κάνε πως δεν το είδες το ποστ!!!! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
  42. 1 point
    110000 χλμ ρε ουφο!!!!!! .................μ αρέσει που σου απαντάω κιόλας ρεμάλι!!!!!!!!🤣
  43. 1 point
    τελικά τι είχε συμβεί?
  44. 1 point
    Παιδια λυθηκε το προβλημα.Ολα καλα.
  45. 1 point
    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σου. Δυστυχώς δν έχω τις γνώσεις για να μπορώ να κρίνω πολλα πράματα οπότε και να δώσω απαντήσεις. ΣΤο αυτοκίνητο μελλοντικά θα αλλαχτεί τούρμπο και ιντερκουλερ. Αυτός τουλάχιστον εινΑι ο στόχος χωρίς να θέλω να κερδίσω το κάθε άλογο. Μαρεσει η δύναμη και το γκάζι αλλά δν έχω σκοπό να κάνω κόντρες να ζορίζω το αμάξι καθημερινά κτλ. Θέλω δύναμη που πιστεύω τα 300.. 310άλογα με ικανοποιοουν. Αλλά αυτό επιτυγχάνετε απότι διαβάζω μόνο με αλλαγή τούρμπο. Οσον αφορά τ θεμα τις εξατμισης δέκτες όλες οι γνώμες και κριτικές. Δημοκρατία έχουμε. Ημαστε σε αυτό τ γκρουπ για να βλέπουμε άλλα πρότζεκτ, εμπειρίες, λαθοι, αλλαγές και πολλα αλλά. Όπως είπα δεν έχω την γνωση..οποτε εμπιστεύτηκα άτομα μετά από κουβέντες και ακολούθησα το δρόμο που πρότειναν. (είχα την επιλογή και για άλλες δουλειές με λιγότερα λεφτά..απλα δεν την ακολούθησα.. Δλδ μ είπαν και για τις επιλογές που όλοι πάνω κάτω εδώ μέσα αναφέρανε.) Όλα θα φανούν στην πορεία. Εγώ θέλω το αυτοκίνητο να είναι απροβληματιστο.. Και αν ειμαι ικανοποιημένος κάνοντας όλα αυτά θα λεω οκκκ πέτυχα αυτό που ήθελα. Το ότι θα μπορούσα να το κάνω και αλλιώς και πιο φθηνά και πιο ακριβά είναι το μόνο σίγουρο. Πάντως πρώτες μέρες με εισαγωγή και εξατμιση βλέπω διαφορά. Δηλαδη νιώθω σαν να ξύπνησε το αμάξι. Θα επανέλθω όταν βάλω και το πρόγραμμα. Ευχαριστώ όλους και πάλι.
  46. 1 point
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Η εξατμιση ειναι 76 και μετα 70. Ο καταλύτης εργοστασιακά είναι στο dp αλλά μου είπαν ότι μεταφέρεται πιο κάτω.. (αυτό που έχω διαβάσει και εδώ μέσα.. Δεν θυμάμαι που..αλλα το έχω διαβάσει στο φόρουμ ότι στα μοντέλα αυτά καλύτερο είναι να μεταφέρεται.) Ο ήχος ειναι μπάσος ωραίος.. Με σταθερό γκάζι κ ταχύτητα 120..130 είναι νορμάλ.. Αν πατήσεις δινει αρκετά. Επέλεξα χωρίς καζανάκι για να έχω την επιλογή μόλις το δουλέψω να κρίνω αν θέλω να βάλω, δλδ να μειώσω ηχο... Και όχι να βγάλω σε περίπτωση που δν μ έφθανε ο ήχος. Γτι δν είχα εμπειρία από πριν κάποια εξατμηση για να γνωρίζω τον ήχο στο περίπου. Όπως είπα σε άλλο ποστ είχα την επιλογή να κάνω άλλη εξατμιση στο ποσο των 900.. Με γωνίες κτλ.. Αλλά επέλεξα..ακουσα..εμπιστευτηκα το βελτιωτη ας πούμε. (ότι Και αν σημαίνει αυτό..συνεργασίες..φιλοι..καπελα..κτλ) Εννοειεται το αυτοκινητο το είδε μηχανικός γνωστός μου (με όση εμπειρία μπορεί να έχει σε κολλήσεις εξατμισεων κ είπε πως έγινε πολύ καλη δουλειά ) γτι αν το πήγαινα σε αλλον εξατμησα ο καθένας θα παινευει τον εαυτό του και τη δουλειά του που είναι πολύ λογικό.. Ο χρόνος θα δείξει όμως. Ότι και να είναι πρώτη μέρα το έχω.. Και με τις καταστάσεις που έχουμε τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι λίγα.
  47. 1 point
    Έχοντας αγοράσει πρόσφατα ένα Α3 1.4 COD με τα 150 άλογα, μοντέλο του 16, θεωρώ ότι είναι πολλά τα 18 χιλιάρικα για το 1000cc. Μπορείς να περιμένεις να βρεθεί κάποια ευκαιρία με τον 1.4, πραγματικά αξίζει και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
  48. 1 point
    update μετά από αρκετή υπομονή ξεκινάει η μετατροπή για stronic........ θα έχω νεότερα από βδομαδα
  49. 1 point
    Σήμερα μετά από 1 χρόνο περίπου κατάφερα και έκανα την μετατροπή από basis σε Sline για το sportback του 2015 και την μάσκα RS3. Το αποτέλεσμα δεν περιγράφεται. Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk
  50. 0 points
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.