Jump to content

Χειμερινή ενδυμασία

Περισσότερα

Ημερολόγια 2021

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυμασία

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/27/2023 in all areas

  1. 3 points
  2. 2 points
    Ήσυχο ήσυχο το ποταμάκι.. Στάλθηκε από το Mi MIX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. 2 points
    Τα μαντατα ως εχουν παραπανω.... 8.1 100-200. Πολυ πιο οικονομοκο πλεον... Πεσαμε στα ορια του οεμ κ04 σε καταναλωση Αλλα απ οτι καταλαβαινω για να παω παραπανω χρειαζεται συστημα ψεκασμου μπροστα στα απο 2.0. Οποια πληροφορια διαθεσιμη για κατι παρομοιο θα εκτιμηθει!!!
  4. 2 points
    Ρυθμισαμε......... Στο 2.2 οβερ και 1.9 στο dyno εδειξε 487 hp και 60 κιλα ροπη. Εκει φανηκε να εχει θεμα η υψηλης οσον αφορα οριο παροχης στο δυναμομετρο ομως γιατι στο δρομο το αμαξι κραταει 2.25-2.3 ψηλα 7400. Δεν προλαβα να μετρησω το κλασσικο. Θα δουμε συντομα.
  5. 2 points
    Καλημέρα συνομόματε και καλό μήνα! Για 500km στη θέση σου δε θα το έκανα τώρα. Θα το έκανα μία και καλή επιστρέφοντας, μιας και το να κάνεις service τώρα και να το αποθηκεύσεις το αμάξι για ένα χρόνο, ουσιαστικά θα χρειαστεί (κατά τη γνώμη μου) να ξανα-αλλάξεις λάδια όταν το ξαναβάλεις σε κίνηση. Ιδανικά κάνεις το εξής: 1. Βγάζεις την μπαταρία όπως είπες (για να μην αποφορτιστεί κάτω από το ελάχιστο επίπεδο τάσης της και καταλήξει στα σκουπίδια) και 2. Φουσκώνεις πάρα πολύ τα λάστιχα*. 3. Ιδανικά, αν έρθεις στους 4-5 μήνες, βάλτο μπρος, ζέστανέ το λίγο (έστω και σταματημένο), κάνε ένα γύρο το τετράγωνο και ξαναπάρκαρε. Έτσι θα κινηθούν νερά, λάδια, ρουλεμάν, σασμάν κτλ και φυσικά τα λάστιχα δε θα ξανακάτσουν στο ίδιο σημείο που είχαν κάτσει αρχικά. *Ενδεικτικά, όταν είχα πάρει το αμάξι μου καινούριο, επειδή δεν ήξεραν (από το εργοστάσιο) πόσο καιρό θα μείνει ακίνητο, είχε έρθει με 3,5bar πίεση τα λάστιχα. Μάλιστα ανακάλυψα με τον κακό τρόπο καθώς παραπονέθηκα σε κάτι γνωστούς ότι το αμάξι χοροπηδάει στις λακούβες σα να φοράει μπαλόνια. Έτσι τσεκάραμε τα λάστιχα (μιας και το αμάξι ήταν καινούριο και δεν πήγαινε πουθενά αλλού το μυαλό μας και βρήκαμε 3,5bar αντί για 2,1 που έπρεπε να είχε.
  6. 2 points
    Μόλις παρέλαβα το αμάξι από Μαυροϊδάκο. Full 76mm + cat100cpsi και μπούκες 2x80mm. Περιττό να σας πω ότι έχω πορωθεί τόσο με τη δουλειά του, όσο και με το οπτικοακουστικό αποτέλεσμα. @Unreal καταπληκτική η δημοσίευσή σου.
  7. 1 point
    Καλησπέρα Γιώργο! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Είσαι φοβερός, έμαθα πάρα πολλά τα οποία σίγουρα δεν θα σκεφτόμουν να κάνω μόνος μου! Η αλήθεια είναι ότι ακόμα δε ξέρω πόσο θα λείπω και όπως είπα θα είναι από 1 χρόνο αλλά πολύ πιθανόν και 2-3 ... Σίγουρα θα με βοηθήσει να το προετοιμάσω σωστά. Όταν αποσυνδέσω την μπαταρία, μπορώ να την αφήσω απλά πάνω στο αμάξι ή πρέπει να την βγάλω και να την αποθηκεύσω αλλού; Επίσης όταν την αποσυνδέσω, πόσο καιρό μπορεί να μείνει έτσι πριν είναι για πέταμα; Αυτό με τα λάστιχα ήταν επίσης πολύ σημαντικό, σε ευχαριστώ! Το πλάνο είναι να έρχομαι κάθε 3-4 μήνες. Το αυτοκίνητο θα βρίσκεται σε κλειστό υπόγειο γκαράζ αλλά θα μπορώ να το βγάλω για μια γύρα το τετράγωνο σε ώρα που δεν υπάρχει ψυχή εννοείται για να κουνηθούν όλα, και να το αφήσω μετά την γύρα ίσως και στην άκρη με ρελαντί γύρω στο 10 ' πριν το ξανακατεβάσω για να προλάβει να ανεβάσει και λίγο θερμοκρασία. Το παραπάνω βέβαια θα είναι δυνατό μόνο εάν μπορώ να διατηρήσω με κάποιον τρόπο την μπαταρία. Γιατί να βρω μπαταρία μόνο για να το βάλω μπροστά είναι λίγο μπελάς και ίσως και δύσκολο.
  8. 1 point
    Λαδακι ακομα διαρρεει παρα το λυσιμο κατω της πλακας αναθιασεων - βαζοντας ρακορ και βγαζοντας τις αναθυμιασεος απο εκει σε κλειστό δοχείο αναθυμιασεων. Σε πολυ μεγαλο βαθμο και φοβάμαι μηπως κατι δεν πηγε καλα με την επαναστεγανοποιηση, ή κατι τεντωσε με την τοποθετηση της εργοστασιακης pcv (έτσι ρυθμιστηκε δυναμομετρο με ΟΕΜ PCV). Αυριο ξαναλυνω και βλεπουμε τι εχει γινει. Δυστυχως μπλεξαμε.......
  9. 1 point
    Εχει μπολικο σχετικα για τερμα πιεση σε σχεση με την οεμ Κ04. Χαμηλα την ακους να σφυρίζει συνεχως, αλλα δεν την λες ψοφια, ειναι ενα μεγαλο τουρμπο. Μεσα στην πολη απλα γυριζει κεφαλια με το σφυριγμα.........
  10. 1 point
    Το έκανα κι αυτό. Μερικώς δουλέψε..... Τώρα ψάχνω να δώ τί θα κάνω............ Δυστυχώς κάτω έχει διαρροή ξανά από το πλαστικό καπάκι των αναθυμιάσεων μπροστά........και ελπίζω να είναι μόνο αυτό και να μην άρπαξε και τίποτε άλλο. Δεν έχω δυο εβδομάδες που το ξαναπέρασα όλο το κύκλωμα για στεγανοποιηση. Λύθηκαν όλα κατω.
  11. 1 point
    Δοκίμασε πρώτα με ζεστό νερό και αν δεν φύγουν οινόπνευμα.
  12. 1 point
    αφου τοτε πισω κραταει 6.2 ναι λογικα τοτε ειναι η μπροστα δεν φαινετε να φταιει κατι αλλο
  13. 1 point
    ναι αυτο ειναι και φιλος το πηρε απο τον Βουρο 250 ευρω
  14. 1 point
    Καμια μετατροπη απολυτως...
  15. 1 point
    εντυπωση μου κανει γιατι κανονικα αυτες οι αντλιες μεχρι 180 bar κανονικα δεν πεφτουν αν η πισω αντλια με σωστα ρευματα κτλπ ειναι οκ , απο κει και περα αν ειναι σιγουρα η μπροστα βαζοντας μια μαμα s3 mqb οπως σου ειπα θα εισαι υπερ καλυμενος απλα να ξερεις εχουν ταβανι τα 500hp γι αυτο σου προτεινα και το κιτ της don octane
  16. 1 point
    ιδιες αντλιες ειναι σε ολες τις σειρες μοτερ EA888 εκτος απ τα εντοσθια και το ελατηριο τα οποια ειναι βελτιωμενα σε σχεση με τα gen1
  17. 1 point
    Παντα αναλογως την ζητουμενη που εχει το προγραμμα σου, αν τωρα ζηταει 200bar και δεν τα παιρνει ναι βαζοντας μια τετοια αντλια θα τα πιασει χωρις επεμβαση στο προγραμμα
  18. 1 point
    με μαμά διαχείριση από ECU; χωρίς κάτι άλλο; συνδεσμολογία δεν έχει διαφορά; Σημείωση έχω 1.8 tsi μοτέρ όχι 2.0
  19. 1 point
    Mπαινει κουτι αν εννοεις αυτο, οσο για τα bar ειναι μετρημενο σε μαμα s3 8v με vcds, και για εξτρα βελτιωση αν θες να την κανεις πιο δυνατη βαζεις και ενα κιτ σωθηκα της don octane στα 250 ευρω και εχεις και περισευμα για πανω απο 550hp
  20. 1 point
    Ναι μετρήθηκε με μανόμετρο πίσω κύκλωμα μέχρι υψηλής σήμερα..........6,2 μπάρ παντού σε κάθε περίπτωση
  21. 1 point
    Αντλια απο s3 8v mqb facelift η οποια δουλευει 200bar μαμα αλλα εισαι σιγουρος οτι μενει απο μπροστινη?
  22. 1 point
    Πολλά πατήματα από την τελευταία φορά που έγραψα, έχω διαλέξει μερικά από τα καλύτερα: Πάτημα με TTS MK2 ίδιο με τα παραπάνω στο προηγούμενο ποστ (αυτό που έβγαινε με 270), δύο πατήματα. Πρώτα roll δικής μου 3ης ~90χλμ/ω μέχρι 210-220, κλειδωμένη διαφορά 1 αμάξι εγώ. Να σημειώσω ότι πάτησε πίσω μου και ανοίχτηκε, ήμουν έτοιμος και μόλις τον είδα να ανοίγεται πάτησα. Μάζεψε λίγο και μόλις έφτασε ακριβώς 1 αμάξι πίσω κλείδωσε η διαφορά και έμεινε εκεί. Δεν πρόσεξα αν ήταν μόνος του, εγώ δικάβαλος. Στις αλλαγές καμία διαφορά άρα s-tronic. Μαζί ήταν και μία μηχανή που πάτησε στην 3η λωρίδα, η οποία κρατήθηκε μαζί μας μέχρι περίπου τα 180 και μετά άρχισε να μένει πίσω. Εντυπωσιακή η επίδοση του TTS δεδομένου ότι η Merc δεν λαχανιάζει ούτε και μετά τα 190-200, εκεί όπου με παρόμοια VAG αρχίζω να βλέπω διαφορά, οπότε περίμενα στα τελευταία μέτρα να αρχίσω να ανοίγω, αλλά τίποτα, εκεί το TTS. Το επόμενο όμως ήταν στάση, όπου φάνηκε η διαφορά 15 ετών εξέλιξης και ήταν κάτι για το οποίο θα στοιχημάτιζα άνετα. Μάλιστα έφυγε ένα κλικ πρώτος, αλλά πάτησα τόσο καλά που πέρασα και του έκανα 2 στα πρώτα μέτρα με ανοιγόμενη τη διαφορά στα 3 μέχρι όπου νομίζω ότι άφησε. Και η μηχανή πάτησε μαζί μας για πολύ λίγο αλλά άφησε καθώς ήταν πολύ έξω από τα νερά της. Κιλά το TTS πούπουλο, η Merc έχω ξαναπεί γύρω στα 1630-1640, ζυγισμένο ενός Αυστραλού φίλου με παρόμοιο εξοπλισμό (π.χ. aero, ηλιοροφή) οπότε λογικά εκεί είμαι. Θεωρητικά, κρίνοντας από το roll και μόνο, το TTS θα μπορούσε να ήταν στα άλογα των προηγούμενων που είχα γράψει παραπάνω. Σίγουρα αυτό και τα άλλα 2 είναι τα δυνατότερα TTS που έχω πατήσει. Πάτημα με Toyota Celica ST205 τουρμπάτο και decat (φλόγες και τα σχετικά), στάση μέχρι 190-200, μπροστά εγώ μισό αμάξι. Επειδή δεν υπάρχει περίπτωση, ο Θεός ο ίδιος να κατέβαινε να σπρώξει, να καθόταν έτσι το Celica από στάση αν ήταν μπροσθιοκίνητο, αλλά ούτε και πισωκίνητο που νομίζω δεν έβγαινε τέτοιο, ήταν 99% τετρακίνητο, είτε το ίδιο το GT-Four αυτοπροσώπως, πολύ σπάνιο αμάξι, είτε το απλό με AWD μετατροπή (προφανώς από GT-Four). Πατάει πρώτος με μισό δευτερόλεπτο διαφορά, μου κάνει σκάρτο 1, μαζεύω και περνάω στα 100 (δηλαδή πολύ πιθανό να έκανε ένα 4,5 0-100 αυτός), πατάω πάνω στο μομέντουμ και ανοίγω πολύ αργά τη διαφορά, στα 170 είμαι σκάρτο 1 μπροστά και στα τελευταία μέτρα με μαζεύει λίγο και φρένα στο μισό εγώ μπροστά. Θα πάταγα κι άλλο και ας με πέρναγε στο τέλος, αλλά το οδόστρωμα ήταν επιεικώς ακατάλληλο. Πάντως με μάζευε τόσο αργά που με αυτό το ρυθμό θα θέλαμε χιλιόμετρο για να περάσει, που και πάλι θα πω εγώ κανείς δεν ξέρει εκεί ψηλά ποιος θα πλεονεκτούσε. Πούπουλο και το GT-Four στα ~1460 κιλά, στα επίπεδα του TTS. Στις αλλαγές καμία διαφορά άρα flat τις κάρφωνε το Celica, και θεωρητικά θα πρέπει να είναι πάνω από 420 άλογα λόγω μόνιμης τετρακίνησης, δηλαδή 25% απώλειες. Στην πράξη έχουμε παρόμοια κατάσταση με τα 8άρια EVO που είναι και σε παρόμοια κιλά (ίσως +20 το EVO άνευ ουσίας), όπου ό,τι κερδίζουν σε βάρος απέναντι στα δικά μου, το κερδίζω εγώ με τις απώλειες λόγω μη μόνιμης AWD μετρημένες 16% στο καλύτερο Maha στον πλανήτη, MSR 500 linked. Θυμίζω δύο διαφορετικές Merc σε αυτό το dyno, σε Αυστραλία και H.B. έχουν μετρηθεί μαμά 437 μοτέρ, 370 ρόδες. Ακόμα μία M3 E92 αλλά αυτή βελτιωμένη, δεν άκουσα turbo αλλά φόραγε εξάτμιση, πολλά σκασίματα και τα σχετικά. Πάτημα στάση μέχρι 170-180, κάνω launch φεύγουμε ταυτόχρονα και ανοίγω άνετα όπου μέχρι τα φρένα ήμουν 1,5 κολώνα μπροστά ανοιγόμενη. Λογικό και αναμενόμενο, και μπράβο που δεν κόλωσε το M. Πέρασαν μερικά λεπτά όπου πηγαίναμε μπρος πίσω, οπότε κανονικά αν ήθελα δεν υπήρχε πρόβλημα να ξανακάνω LC (back to back είναι που δεν σε αφήνει), αλλά λίγο παρακάτω που σταματήσαμε, ενώ στην αρχή σκέφτηκα να ξανακάνω, είπα να μην το καταπονήσω άλλο, γιατί όπως έχουμε πει δεν είναι bulletproof όπως το PDK της Porsche, συν ότι δεν θα είχε κανένα νόημα, δηλαδή και κάτι να μην είχε κάνει σωστά προηγουμένως το M, 1,5 κολώνα ήταν, πόσο πιό καλά να πήγαινε. Άλλωστε δεν περίμενα και ο ίδιος να ξαναπατήσει στάση, οπότε επέλεξα να ανεβάσω χαλαρά και να πατήσω 1ες. Ε τελικά πάτησε και πάλι στάση, δεν καταλαβαίνω με ποιο σκεπτικό, και εγώ επειδή δεν τρέχω για κανένα κύπελλο, τον βλέπω να πατάει και πατάω με κάτω στροφές και ο,τι γίνει. Πιάστηκα στον ύπνο κοινώς. Θέλω να σημειώσω στο σημείο αυτό γιατί μπορεί κάποιος να μην το γνωρίζει, ότι η διαφορά του LC από το ξερό τσαρούχωμα, είναι χαώδης, γιατί αλλάζει ολόκληρη η χαρτογράφηση, δεν είναι μόνο ότι πατάς από 4000 στροφές και άρα φεύγεις χωρίς lag, τα πάντα στον τρόπο που ανεβάζει είναι πιό αραφινάριστα, πιό ωμά και οι αλλαγές είναι μέρα με τη νύχτα, πάνω σε κάθε αλλαγή είναι σαν να τρως κλωτσιά στον κωλο. 1000% παίζει άλλη ρύθμιση στην πεταλούδα και γενικά ο MG1 μπαίνει σε φάση "fuck longevity" (τρόπος του λέγειν γιατί και πάλι είπαμε δεν σε αφήνει back to back αλλά μόνο μετά από λίγα λεπτά, επίσης αν ανεβάσει IAT και EGT αρχίζει το κόψιμο κτλ, δεν σε αφήνει να το @#$%σεις). Πραγματικά καμία σχέση με το να πατήσεις με κάτω στροφές, δηλαδή ξερό τσαρούχωμα, ή και roll που τεχνικά είναι το ίδιο πράγμα (τσαρούχωμα χωρίς LC). Αποτέλεσμα λοιπόν του παραπάνω, είναι ότι μου έκανε πολύ γρήγορα μέσα στα πρώτα 100 μέτρα 3-4 αμάξια αφού άργησα να ξεκινήσω, συν το lag από 0 μέχρι τις 5000 που τουρμπίζω, συν τη χαρτογράφηση γιατί είναι σαν να έκανα roll, όλα αυτά δηλαδή που είπαμε προηγουμένως, και αυτό που προσωπικά ήθελα να δω ήταν η συνέχεια, η συνέχεια λοιπόν είναι ότι κλείδωσε εκεί η διαφορά μέχρι 200 χλμ/ω νομίζω κάπου εκεί. Τελικά καλύτερα που έγινε έτσι γιατί μόνο έτσι μπόρεσα να δω με τι πραγματικά πάτησα, αφού από στάση με LC νωρίτερα δεν υπήρχε επαφή. Θα ήθελα βέβαια να είχαμε κάνει ένα ωραιότατο roll 1ες ή 2ες και πραγματικά δεν ξέρω γιατί δεν κατέβασα παράθυρο να του πω. Anyway, πολύ δυνατός, πραγματικά δεν το περίμενα. Σε μαμά Ε92 έριχνα 3-4 αμάξια 90-200, και εδώ μιλάμε για κοπίο (κλειδωμένη τη διαφορά μετά από ό,τι παίχτηκε στην εκκίνηση). Δηλαδή αν όντως πατάγαμε roll που ήθελα εγώ, και περισσότερο 2ες γιατί και 1ες θα είχα ένα μικρό πλεονέκτημα, πραγματικά μόνο φωτοτυπία θα μπορούσα να μας φανταστώ. Δηλαδή αυτός ρίχνει σε ίδιο μαμά 3-4 αμάξια αφού τόσο τους κάνω εγώ ενώ με αυτόν κλειδωμένοι. Τρελλό. Και δεν άκουσα turbo! Δεν καταλαβαίνω πώς πήρε τόσο χωρίς turbo. Anyway, αν ποτέ διαβάσει ο κάτοχος ας γράψει specs, εγώ μαμά (ακόμα). Από κιλά παίζει κοντά στα δικά μου, ίσως καμιά 20αριά λιγότερα άνευ ουσίας. Τελευταία έχουν αρχίσει να πληθαίνουν οι φωτοτυπίες ή έστω οι οριακές νίκες. Πρόγραμμα επιγόντως!
  23. 1 point
  24. 1 point
    Πρέπει να μπεις στο κανάλι που θα βλέπεις και τις ζητούμενες τιμές του file που λειτουργεί η ecu του αυτοκινήτου σου , για να μπορείς να συγκρίνεις εάν τα μηχανικά μέρη ( εν προκειμένω οι αντλίες ) δίνουν τις πραγματικές τιμές .. Εαν δεν τις δίνουν , τότε πιθανώς ευθύνονται .. Εαν όμως τις δίνουν , τότε ενδεχομένως φταίει κάτι άλλο ..
  25. 1 point
    2200 μόνο επισκευή σασμάν - μπλοκέ και βαλβολίνες...... βάλε νέο βολάν και δισκάκια και εργατικά ανέβα κατέβα σασμάν A! μην ξεχάσω........πλάκα αναθυμιάσεων πήρε δρόμο.... μαμά ξανά όλα μέχρι να δώ τι θα κάνω.........πολύ λαδίλα μαζεμένη και όχι σωστή λειτουργία των αναθυμιάσεων.......... κάτι προτείνει η apr αλλά κι αυτό δεν ξέρω πόσο σωστό είναι............. https://www.goapr.com/products/engine_hardware/catch_cans/apr_catch_can_-_pq35_18t_20t_ea888_gen_1/
  26. 1 point
    Διαφορικό τελικά ήταν και σήμερα μπήκε ξανά επάνω σήμερα.......... Όλα όπως πρέπει για την ώρα.... Αύριο μένει να γίνει ευθυγράμμιση και πάμε στρώσιμο Μαζί με σασμάν μπλοκέ διαφορικό μπήκαν νέα ΟΕΜ δισκάκια και νέο βολάν. Ποσό μη ρωτάτε καλύτερα................. Πήρε 6 λιτρα και κάτι κοντά το σασμάν μαζί με το κύκλωμα του ψυγείου βαλβολίνης. Καινούριες και οι ΟΕΜ βαλβολίνες..........
  27. 1 point
    Αν και το αυτοκίνητο δεν ειναι κοντράδικο(q3) , έγινε πολυ ωραίο!Φυσικά δεν έχει το spool που είχε με την κ4, αλλά έγινε και πιο οικονομικό στο ταξιδί,καθώς πάει ατούρμπιστο.Τελικά έβαλα g25-660, το οποίο έβγαλε 627 άλογα, με 75κιλά ροπή!Θα ανοίξω ένα θέμα κάποια στιγμή να κάνω κάποια παρουσίαση!Πιστεύω 100-200 να έχει 7,5 sec( το αυτοκίνητο φοράει και 21αρες ζάντες),Ξέρει κανείς που μπορώ να το ζυγίσω στην Αθήνα?
  28. 1 point
    Σε 10 μέρες βάζω st2. Όχι απλά ωραία, θα έλεγα έκανε καταπληκτική δουλειά. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τις κολλήσεις που είναι σαν ραφές, με τα v-band, με το τελικό, πως το τοποθέτησε και τις μπούκες που τα έχει κεντράρει άψογα. Επίσης είμαι σούπερ ευχαριστημένος που έβαλα 100άρη τελικά και όχι 200άρη, όπως και το ότι πήγα σε full 76mm setup και χωρίς μεσαίο. Το αποτέλεσμα έκατσε όπως το είχα φανταστεί για να είμαι ειλικρινής. Και οπτικά και ακουστικά. Οπότε δεν νομίζω να ασχοληθώ ιδιαίτερα και με διαχύτη. Μου αρέσει όπως είναι. Πρόσεξε, εννοώ στα δικά μου μάτια. Προτιμώ να δώσω λεφτά για μηχανικά μέρη. Πχ κούλερ, ενισχυμένο δίσκο και παρακάτω καμιά IS20/38 ... θα δούμε. Το αμάξι με st2 θα βρίσκεται περίπου στα 270-280 άλογα με ροπή 42-44 κιλά.
  29. 1 point
    Ωραία δουλειά ο Μαυροειδάκος, μεγειά! Έβαλες stage 2; Αν και όταν βάλεις διαχύτη με μπούκα και από δεξιά, και εφόσον βρίσκουν οι μπούκες, (όπως είπαμε δεν νομίζω να βρίσκουν ούτε με τον Cupra ούτε με τον Rieger, αλλά με τον Maxton λογικά ναι) θα σου πω και θα σου δείξω με άλλη φωτό ακριβώς πού μπαίνουν οι αποστάτες για να κατέβει το catback και να μην έχεις πρόβλημα. Απλά επειδή η μπούκα είναι συνεχόμενη και δεν ρυθμίζεται, αφού κατέβει το τελικό, θα αποκτήσουν οι μπούκες μία ελαφρώς καθοδική κλίση, αλλά θα τα συζητήσετε και θα σου δώσει τη λύση. Νόμιζα θα τα έβαζες όλα μαζί, οπότε λόγω custom εξάτμισης ο Μαυροειδάκος θα στα έφτιαχνε όλα πένα. Μην ανησυχείς όμως, όλα γίνονται. Καλές βόλτες!
  30. 1 point
    Teaser K04-RS550+ πρωτες βολτες.... Πρωτο σχολιο: ολοι big turbo αδελφιααα... VID_20230127_212204.mp4
  31. 1 point
    Μετά από 6 χρόνια απουσίας, επιστρέψαμε με κάποιες μικρές αλλαγές.....(τώρα στα γεράματα του ήρθε του άλλου θα πουν πολλοί και θα έχουν δίκιο....) Νομίζω ότι πήρα άλλο αυτοκίνητο..... Στην δύσκολη εποχή που ζούμε πλέον, κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας με καμιά αλλαγή, γιατί καινούργιο αυτοκίνητο είναι όνειρο απατηλό πλέον για πολλούς.... Να είμαστε καλά και θα τα ξαναπούμε κάπου....κάποτε 😎
  32. 1 point
    Συμφωνω εξαλλου ισα ισα εγω δεν θελω θορυβο ουτε να τραβαω τσαμπα προσοχη.Για αρχη επειδη ειμαι και απο επαρχια πρεπει να τελειωσει η ολη υποθεση με lockdown και θα ανεβω για 1-2 βδομαδες πρωτευουσα για προγραμμα-εξατμιση-βολτα.Μεχρι τοτε πρεπει να εχω κατασταλλαξει σιγουρα σε προγραμματιστη και την εξατμιση θα τη βολεψω!Αρα οποιος μπορει να προτεινει κατι σε προσωπικο μηνυμα μην χαλαω και το ποστ του φιλου θα ηταν πολυ βολικο γιατι δυσκολη περιπτωση οι προγραμματιστες στην ελλαδα ¨χαχα!
  33. 1 point
    Επειδή έχω ασχοληθεί πολύ σε retrofit με το Q3, πες μας αν από έξτρα έχεις LED PAckage ή cruise control, καθώς αν έχεις αυτά, λογικά θα έχεις εγκέφαλο τιμονιού που τα υποστηρίζει. Για να το κάνεις μόνος, σίγουρα θα χρειαστεί VCDS για κωδικοποιήσεις και πιθανόν αντιπροσωπεία για αφαίρεση Component Protection εφόσον χρειαστείς άλλο CAN Gateway
  34. 0 points
    Τσιμουχα στροφαλου....... Καινουρια.... Αυριο μαλλον λυνω.... Ξανα....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.