Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Εκδρομή Στενή Ευβοίας 24/11/2019

Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/18/2019 in all areas

  1. 4 points
    Καλησπέρα και απο μένα, Έκανα πριν λίγους μήνες την μετατροπή μόνος μου. Το cage το βρήκα στο ebay μάζι με την μονάδα κλιματισμού! Την πηγή android απο china! Όσον αφορά το δικό μου όχημα, έχει ενισχυτή -πράγμα το οποίο δεν γνώριζα- που σημαίνει ότι έπρεπε να κόψω την φίσα της πηγής και να προσθέσω ενα line level converter για να παίζει ο ήχος και στα πισω ηχεία. Το σημείο που με δυσκόλεψε αρκετά ήταν το χειρόφρενο και το κάλυμμα του. Στην τύχη το εβγαλα, στην τύχη το ξαναέβαλα! Το αποτέλεσμα είναι αυτό. Καλό Βράδυ.
  2. 3 points
    Καλησπερα και απο μενα. Μετα απο ταλαιπωρια 2-2,5 μηνων με την καταναλωση λαδιου στο allroad μου 10/2012 μετα τα 79,000χλμ εκαιγα 1λιτρο στα 1000χλμ και λεω ταλαιπωρια γιατι δεν ακουσα τον μηχανικο μου που μου το ειπε απτην πρωτη στιγμη για επισκευη και να με πιεσει να μην το χρησιμοποιώ μεχρι να αποφασισω τι θα κανω αρχισα να τρεχω στην αντιπροσωπεια για να βγαλω ακρη που φυσικα δεν εβγαλα καμια. Με ειπαν να κανω αλλα 1000 χλμ για να παρουμε την εγκριση οτι καιει λαδια, τους ελεγα αφου εχω συμπληρωσει 2 φορες ειχα 81,000χλμ αντε και να κανω αλλα 1000 θα με καλυψετε εσεις με καποια μεγαλη εκπτωση ??? Δεν ξερω μου λεγανε . Κανω αλλαγη λαδιων τα πληρωνω χρυσά και αντε να κανω αλλα 1000 με συμβουλες να μην το πιεζω το αμαξι. κανω τα 1000 χλμ παω στα 82,000 οντως περνουν το οκ οτι καιμε λαδια και τωρα?? Δεν με καλυπτει καμια εγγυηση και αντε μια εκπτωση 15% σε καποια πραματα δλδ με λιγα λογια με ειπανε 4 με 4,500 ευρω αναλογα. δεν αποφασιζω τπτ γιατι εχω θολωσει και παω μια βολτα χαλκιδικη μια κυριακη και κανεις δεν μου εχει πει ΜΗΝ χρησιμοποιεις το αμαξι. Στην επιστροφη με χαλαρη οδηγηση κανω μια προσπεραση με κατεβαζμα απο 7η σε 4η το αυτοματο δλδ ηταν καλο πατημα και εκει με χαιρετησε το 4ο πιστονι. Να μην τα πολυλογω αλλο που θελω να καταληξω, η αντιπροσωπεια μου ανεβασε το κοστος στα 5,500 ευρω κ αν ειχε αρπαξει ο κυλινδρος καινουργιο μοτερ στα 8,500. δεν ασχοληθηκα αλλο με αυτους πηγα στον μηχανικο μου που επρεπε απτην αρχη να το πιασει , εκανε γενικη επισκευη αλλαξαμε τα παντα καδενα πιστονια ελατηρια βαλβιδες απτον 4ο κυλινδρο και μπεκ γενικα ηταν σε πολυ καλη κατασταση το μοτερ απο επικαθησεις και οτι αλλο χρειαστηκε να αλλαξει στην επισκευη δεν ειχα θεμα με τον 4ο κυλινδρο απο γρατζουνιες και εχω κανει μεχρι στιγμης 1000 χωρις κανενα κουτακι να εχει πεσει και γενικα το μοτερ δουλευει παρα πολυ ηρεμα και πολυ στρωτα σαν να ηρεμησε.οδηγαω νορμαλ χωρις πατηματα μεχρι τα 3000 χλμ να κανω αλλαγη λαδιων και στρωσιμο. Εδωσα 2,500 και ηρεμησα και εγω και οπως μου λεει ο μηχανικος μου για τα επομενα 90-100,000χλμ μακαρι να συνεχισουν ολα καλα . Συμβουλη οποιος εχει θεμα με την καταναλωση λαδιου να μην το αφηνει το αμαξι ταλαιπωρειτε ανεβαινει και η συμπιεση και γινονται θεματα. Αν θελει καποιος απο θεσσαλονικη να προτεινω το συνεργειο που μου το εκανε ας μου στειλει.
  3. 2 points
    2 ρελε στον εγκέφαλο αλλάχθηκαν και προς το παρόν δεν παρουσιάστηκε το σφάλμα.
  4. 1 point
    Καλησπέρα, τελικά μπήκε στο αυτοκίνητο δίσκος πλατό sachs performance με μια επιπλέον διαφορά 330€ για τα ακριβότερα ανταλλακτικά. Το βολάν ευτυχώς δεν την είχε ακούσει ακόμα. Προς τιμήν του συνεργείου δεν χρεώθηκε (για άλλη μια φορά) εργασία και προς τιμήν και της sachs δέχθηκαν την αλλαγή με διαφορά χρημάτων. Να σημειώσω ότι ήρθε ο γερμανός αρχιμηχανικός της sachs αυτοπροσώπως να διαπιστώσει ότι όλα είχαν τοποθετηθεί σωστά και να παραδεχθεί ότι η φθορά δεν είναι φυσιολογική. Τελικά, όπως είπε και ο φίλος csaris, δεν μπορεί να διαχειριστεί το εργοστασιακού τύπου δίσκο-πλατό τόσο πολύ ροπή. Το πεντάλ σκλήρυνε πολύ όπως και τα χέρια μου όταν έδινα τα εξτρά 330 αλλά τουλάχιστον θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Προς γνώση και συμμόρφωση λοιπόν....
  5. 1 point
    Καλησπέρα..Ρίξε μια ματιά στους κανόνες του φόρουμ,γιατί όπως θα παρατήρησες σε όλα τα θέματα όλοι γράφουμε Ελληνικά.. Τώρα στο θέμα σου,ξεκίνα καθαρίζοντας πεταλούδα γκαζιού και μετά το καθάρισμα κάνε βασικές ρυθμίσεις με ένα vagcom. Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. 1 point
    Όπως τον ξεβίδωσε ο εξατμισάς για να μου βάλει τον αποστάτη, στην προσπαθειά του μάλλον τον τραυμάτισε. Τον αλλάξαμε και όλα καλα.
  7. 1 point
    Καλησπέρα. Στον τίτλο δεν βάζουμε ολόκληρο το κείμενο της αγγελίας, παρά μόνο το είδος. Στο συμμάζεψα λίγο.Επίσης βάλε περισσότερα στοιχεία όπως χιλιόμετρα που έχει κάνει, κωδικούς και φωτογραφίες προϊόντος.
  8. 1 point
    1ον εισαι σε λάθος ομαδα θεμάτων.... 2ον απαντωντας στη προβλημα σου, μαλλον η μπαταρια σου ζοριζεται στην αρχη και σε κρυο περιβαλλον. Υποθέτω οτι μετα απο λιγο στρώνουν τα θεματα με τον φωτισμο κτλ.
  9. 1 point
    Στα αμορτισερακια αναφέρεσαι, πάνε για αλλαγή.
  10. 1 point
    Καλησπέρα σε όλους Έχει δοκιμάσει κανείς να βάλει θερμαινόμενους καθρέπτες σε A3 8V? κάπου διάβασα τουλάχιστον για τα 8p ότι είναι προκαλωδιομένα και ότι μόνο κρύσταλλο αλλάζεις ενώ η θέρμανση λειτουργεί όται το switch είναι στη μεσαία θέση αλλά μου κάνει χλωμό...
  11. 1 point
    Πωλούνται τετραπίστονα φρένα από Audi Q5 3.0 quattro με δίσκους 345 x 30 και γνήσια τακάκια σε άριστη κατάσταση. Κατάλληλα για audi A4 B8, A5, Q5, Q3, A3, S3, S4. Σε Α4, Α5 και Q5 ταιριάζουν χωρίς ανταπτορες. Τιμη 750 €.
  12. 1 point
    +1000 like για το Χ5.. ηταν το προηγουμενο μου αμαξι πριν το Allroad , 3λιτρο του 08. Περα απτην ψαρωτικη εμφανιση που πρεπει να το φτιαξεις με τα 20αρια του και τα σποιλερ του για να δειξει απο εκει και περα ενα αθλιο πραμα στο δρομο οδηγικα πολυ βαρυ πολυ αργοστροφο καμια απολαυση στην οδηγηση. το ειχα 4 χρονια και δεν εκανα κ πολλα χιλιομετρα το πηρα με 83,000 και το πουλησα με 113,000 πληρωσα 1 ψυγειο χαλασμενο 1 καπακι μηχανης και ειχα κ διαρροη λαδιων σαζμαν μονο φλατζα αλλαξα κ μετα το πουλησα. Στο καλο και να μας γραφει. και μετα πηγα στην αλλη επιτυχια του Audi 😄.. οσο το απολαυσα αυτο το αμαξι 2 χρονια μου βγαλε το θεμα με τα λαδια ...αλλα τωρα ολα καλα. 100,000 ακομα χιλιομετρα θα κανω σε 10 χρονια κ αν...
  13. 1 point
    Φιλε σοβαρα τωρα Χ6?? Θα δουλευεις για να το συντηρεις αυτο και οι τιμες που δινει η bmw στα ανταλλακτικα ειναι διαστημικες.... Εχω κολλητο φιλο με Χ5 '08 3λιτρο, αγορασμενο κουτα 80.000€ και κανει γυρω στα 450.000χλμ. Εχει αλλαξει 3 φορες σασμαν και 2 φορες μοτερ στην εγγυηση. Και μιλαμε για κοστολογια με 1000αρικα τωρα... Μακρια φιλε. Επισης εχεις κανεις βολτα να το δεις στο δρομο? Μιλαμε το αυτοκινητο παρολο τον ογκο του ειναι τσιμεντο σκληρο... Το Χ6 φαντασου ειναι ακομα χειροτερο. Το προβλημα θεωρω ειναι οτι κατι δεν εγινε σωστα την 1η φορα στην επισκευη. Θα εβρισκα ενα καλο συνεργειο και θα το ελυνα να δω που ειναι το προβλημα εξαρχης και απο εκει και περα βλεπεις.
  14. 1 point
    Δεν ξέρω πόσο εύκολη είναι η μετατροπή, αλλά το 8 μπεκο μοτέρ με κωδικό cjeb που φοράνε τα 170άρια μετά το 2012 ίσως είναι καλύτερη λύση από τις αμφίβολες επισκευές. Το βάζεις και ξεχνάς καδένες, επικαθήσεις, λάδια....
  15. 1 point
    E μην το λες...ΜΙΝΙ και BMW είναι πολύ χειρότερες και μιλάω εκ πείρας.Ακόμα και οι εξακυλινδροι κινητηρες.Και με τιμές φωτιά! Επίσης μιας και είπες Aygo ,φαντάζομαι ξέρεις τα τρελά προβλήματα με κατανάλωση λαδιού σε Aygo ,Yaris ,Avensis και RAV...
  16. 1 point
    Όντως απογοήτευση.... Αλλά και τα Χ6 που σκέφτεσαι είναι πολύ χειρότερα.... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  17. 1 point
    νομιζα ότι εξαρχής το συνεργείο σου είχε βάλει performance αλλά απ ότι κατάλαβα Όχι... Κάνε ότι σου λέει ο Χρήστος πιο πάνω βάλε sachs performance θα έχεις πολύ πιο σκληρό πετάλι με την αποσυμπλεξη Επίσης ψηλά...Αλλά θα κάνεις πολύ καιρό να τον αλλάξεις... Η άλλη σου εναλλακτική είναι να ξαναβάλεις πάνω τον μαμα δίσκο αλλά να ξέρεις ότι με κυρίως χαλαρή οδήγηση θα σε βγάλει Μαξ 20-30κ χιλιόμετρα... Επίσης να συμπληρώσω ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η τοποθέτηση κ μαζί με δισκοπλατο να αλλαχτεί κ το τρομπακι του συμπλέκτη κάθε φορά που αλλάζει κ ο δίσκος...
  18. 1 point
    https://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/drive_unit/engine_2.0/103_kw_tdi_pd_2.0/100_kw_tdi_pd/exhaust_turbocharger_g-charger/charge-air_system_with_exhaust_gas_turbocharger_part_1/connection_diagram_on_the_solenoid_valve_block_and_for_vacuum_connector_for_engines_with_engine_identification_characters_bkd_a/
  19. 1 point
    Update: τελικα ηλεκτρομαγνητικη πλακετα εφταιγε (και αυτη που ειχα κανει δοκιμη Αποδειχτηκε ελλατωματικη). Low cost η βλαβη τελος καλα ολα καλα.
  20. 1 point
  21. 1 point
    Χωρίς να το έχω δει, αυτό μου φαίνεται για συγχρονιζέ πρώτης. Συμβαίνει επειδή την πρώτη, πολλοί (και μάλλον και εσύ) την πιέζουν έντονα για να μπει αντί να αφήνουν το μπόσικο της, όταν το αμάξι είναι εν κινήσει. Είναι μικρή ζημιά αλλά θέλει κατέβασμα το σασμάν, και το περισσότερο κόστος πάει στα εργατικά. Γιατί ρωτάς πρώτα εδώ και όχι τον μηχανικό σου πρώτα όμως?
  22. 1 point
    Όχι δεν έχει πρόγραμμα το αυτοκίνητο......ακόμα.
  23. 1 point
    Χαχαχαχα...προφανώς δεν υπάρχει επαρκής γνώση επί του θέματος.
  24. 1 point
    Είναι κάποια ψαλίδια που μπορείς απλά να αντικαταστήσεις τα σινεμπλόκ τους αν κρίνεις ότι όλο το υπόλοιπο δε χρίζει αλλαγής, δεν είναι στραβωμένο πχ ή δεν έχει θέμα στο μπαλάκι. Εννοείται ότι το καλύτερο είναι να αλλάζει όλο το ψαλίδι ώστε να μην μπαίνεις στη διαδικασία να αναρωτιέσαι εάν ο μάστορας έκανε σωστά την αλλαγή κτλ και να είναι απλά βάλε-βγάλε η διαδικασία. Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνεται για ποια ψαλίδια υπάρχουν ως ανταλλακτικά και σκέτα τα σινεμπλόκ τους.
  25. 1 point
    Αν ακουγεται κρακ-κρουκ για οσο διαρκει η περιστροφη του τιμονιού και μόνο σε πολύ μικρές ταχύτητες, τότε είναι top mount. Αν ακούγεται ένα ντουκ μόνο όταν ξεκινάς να στρίβεις το τιμόνι, τότε είναι σινεμπλόκ.
  26. 1 point
    Εγω έχω βάλει τα Dunlop sport maxx rt εδω και δυο μήνες σε 245/45/17. Απορώ γιατι η audi βάζει πρώτη τοποθέτηση τα potenza....Kαλα ξέρω αλλα ρητορικό το ερώτημα... Το αμαξι εχει μεταμορφωθεί.Κρατάει τρελά δε σπινάρει και έχει γίνει όσο ανετο επρεπε να ήταν απο την αρχή.Στο βρεγμένο απόλυτη αίσθηση ασφάλειας.Είναι και αθόρυβα. Το μόνο μειονέκτημα που είχα βρει ήταν ενα ελαφρύ μαγούλιασμα στις στροφές αλλα αυξησα λίγο τις πιέσεις και είναι πλέον ανεπαίσθητο.
  27. 1 point
    Δυστυχώς δικαιώθηκαν οι φωνές των πιό έμπειρών και η αλλαγή ελαστικών δεν ήταν επαρκής, οπότε 8 μήνες μετά και με 13000χλμ πλέον, σήμερα μου άλλαξαν τα ψαλίδια. Οφείλω να ομολογήσω ότι η αντιπροσωπεία (Καρέντα) ήταν άψογη. Μια μικρή δοκιμή δεν παρουσίασε πλέον πρόβλημα, θα το δω στην πορεία και θα σας πω.
  28. 0 points
    Αυτό καλό είναι, κάθε 100.000 θα κάνουμε επισκευή; Εγώ έφτασα τις 110.000 μετά από επισκευή και τώρα έχω τρέμουλο στο ρελαντί από χαμηλή συμπίεση στον πρώτο κύλινδρο, έχω ρωτήσει σε 3-4 συνεργεία και μου λένε λογικά βαλβίδα, δεν έχω κατανάλωση λαδιού. Όσο όμορφα είναι τόσο απογοήτευση είναι το μοτέρ τους δυστυχώς, είναι έρωτας το αμάξι αλλά πλέον το σκέφτομαι έντονα για επισκευή και διώξιμο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.