Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/22/2019 in all areas

  1. 6 points
    Για να γιορτάσουμε τα 125k χλμ, πήγαμε ένα ταξιδάκι Αυστρία, σε μία από τις καλύτερες διαδρομές για οδήγηση, τον θρυλικό Grossglockner alpine road. Φτάνεις σε ύψος 2504m και είναι το πιο ψηλό σημείο στις Άλπεις που μπορείς να πας με αμάξι. Διαδρομή όνειρο:
  2. 5 points
    Έτσι για να σας βοηθήσω εν συντομία μιας και το έχω αναλύσει και σε άλλο τοπικ. 5w-40!!!!!!. Η μεγαλύτερη κατανάλωση με λάδι 30αρι στην Ελλάδα λόγω ζέστης είναι απολύτως φυσιολογική!!!!
  3. 3 points
    μετά από 25 χρόνια λοιπόν η Audi διαθέτει στην αγορά των ΗΠΑ το νέο RS6 Avant... Promotion με το πιό κάτω βίντεο. Τουλάχιστον συγκινητικό για κάποιους ρομαντικούς! Υπέροχη δουλειά από την "αγαπημένη" μας αυτοκινητοβιομηχανία
  4. 3 points
  5. 3 points
    Το θέμα είναι ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα από την πλευρά των αντιπροσωπειών (όχι μόνο της Audi) ότι ακολουθούν τυφλά προγράμματα σέρβις και συντήρησης χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν τόσο τις τοπικές ιδιαιτερότητες της χώρας μας (βλ. πολύ υψηλές θερμοκρασίες τα καλοκαίρια) όσο και την "κοινή" μηχανολογική λογική. Πιστεύω έχεις διαβάσει το νήμα του αυτοκινήτου μου και πως έχω τσακωθεί στον Γκρατσία από τις βλακείες που μου έχουν πει εκεί. πχ δεν αλλάζονται οι βαλβολίνες σασμάν, η μεγαλύτερη βλακεία του κόσμου αυτό και τόσα άλλα, και αυτοί με πήραν στο λαιμό τους με τα μπουζί που εγώ ήθελα να βάλω NGK ψυχρότερα και παραλίγο να πάθω και εγώ ζημιά πρόσφατα. Ούτε 30.000 δεν άντεξαν τα μαμά μπουζί στο δικό μου αμάξι. Το άλλο θέμα είναι ότι ο απλός οδηγός που δεν έχει την αυτοκίνηση σαν χόμπι όπως εμείς εδώ, δεν έχει ιδέα από μηχανολογικά πράγματα και πιστεύει (τις περισσότερες φορές )τις χαζομάρες στις αντιπροσωπείες, και μάλιστα υπεραμύνεται υπέρ των αντιπροσωπειών και του εκάστοτε κατασκευαστή. Σε παρέες με κοιτάνε περίεργα όταν τους λέω τις απόψεις μου για συχνές αλλαγές λαδιών, και υγρών στο αυτοκίνητο επικαλούμενοι ότι τους το είπε ο τάδε μηχανικός στην τάδε αντιπροσωπεία. Γενικά με πιάνουν τα νεύρα μου, όταν ένα αμάξι 45.000 ευρώ έχει πάθει τέτοια ζημιά καθαρά από αστοχία υλικών και κακή συντήρηση ευθύνης του επίσημου συνεργείου. Και ο φίλος δεν είναι ο μοναδικός
  6. 3 points
    +1 για liqui moly. Αλλο ένα για Κ04!!!
  7. 3 points
  8. 3 points
    Τώρα με τον Μητσοτάκη θα γεμίσουμε Q3 2λιτρα τετρακίνητα με dsg...έρχεται η ανάπτυξη...
  9. 3 points
    Σπάνε εύκολα. Με 3 λίρες κάνεις τη δουλειά σου https://www.ebay.co.uk/itm/Gray-Plastic-Sun-Visor-Clip-Hook-Bracket-Hanger-Fit-For-Audi-A1-A3-A4-A5-Q3-Q5/352558429337?hash=item52161eb499:g:WxQAAOSwpwZb1CXd Δημήτρης
  10. 2 points
    Φίλε να τα παρουμε από την αρχή.... Εδώ μέσα είτε καλώς είτε κακώς υπάρχουν άτομα που μπορούν να σε βοηθήσουν άπειρα... Αυτό έκανε και ο Βαγγέλης (Van leb)... Υπάρχουν άτομα που θα σε μπερδέψουν επειδή κρίνουν εξ ιδίων... Αυτο είναι βασικά και το νόημα του φόρουμ.... Χίλιες γνώμες άκου και κράτα την δικιά σου.... Συγκεκριμένα υπάρχουν τύποι εδώ μέσα (π.χ Dimitris _kon) οι οποίοι έχουν κάνει τηλεδιαγνωσεις και εχουν βοηθήσει πολύ κόσμο.. Απλά καμία φορά φαινόμαστε απότομοι όπως π.χ ο Βαγγέλης επειδή έχοντας μια πείρα παραπάνω (θεωρητικα) θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός να έχεις την αντιμετώπιση που είχες εσύ από υποτιθέμενο επαγγελματία.. Γενικά υπάρχει η διάθεση από όλα τα παιδιά να βοηθήσουν... Μπήκες στην διαδικασία να πας σε μάστορα και έφυγες από εκεί χωρίς την παραμικρή παραπανίσια πληροφορία σε σχέση με όταν πηγές;;; Είναι κρίμα.... Δεν το χωράει ο νους.... Είναι άδικο για επαγγελματίες που μας προσέχουν μοναδικά... Υ. Γ : Δεν είμαι επαγγελματίας... Απλά είμαι της άποψης ότι οπω κράζουμε τους απαράδεκτος καλή ώρα, πρέπει να επαινουμε τους καλούς...
  11. 2 points
    Να συμπληρώσω το Βαγγέλη.... Να πας σε συνεργείο άλλο ΌΧΙ στο ίδιο... Το μπριζωσε έσβησε την βλάβη και είπε είσαι έτοιμος;;;; Ωραίος......
  12. 2 points
    Χαμηλότερο δεν γίνεται!!!!!! Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. 2 points
    Πριν λίγο καιρό ολοκληρώθηκε ο τομέας φρένα με την προσθήκη των πίσω από S4 b8 με 330 δίσκο. Αν και δεν το περίμενα η διαφορά στο φρενάρισμα ήταν εντυπωσιακή. Το αυτοκίνητο σταματά χωρίς να βυθίζει μούρη.
  14. 2 points
    ηρθε η ωρα για λαστιχα και μπηκε ζαντα 18 OZ ultraleggera ελαστικα michelen pilot sport 4
  15. 2 points
    Καταναλωση λαδιου 400ml/1000 σημαίνει ότι στις ς 15000κμ θα είχες συμπληρώσει 6 λίτρα λάδι.Τεραστια κατανάλωση που μπορεί σε συνδυασμό με την soft χρήση να δημιούργησε πολλές επικαθισεις και αυτές να κατέστρεψαν το μπουζί, άρα και τον κινητήρα. Αν είχες κάνει πρωτόκολλο μέτρησης κατανάλωσης λαδιού, ίσως να μπορούσες να αξιώσεις καλύτερη τιμή στην επισκευή στην αντιπροσωπεία. Τωρα αν ψάχνεις οικονομική λύση, μάλλον πρέπει να βρεις ενα εξειδικευμένο συνεργείο και να λυθεί οριστικά η κατανάλωση λαδιού
  16. 2 points
    Μάλιστα οκ. Ο λόγος που σε ρώτησα είναι ότι πάτησα και γω με ένα αλλά εκείνο ήταν γκρι/ασημί. Τώρα πριν λίγες μέρες. Μόνος του αυτός, δικάβαλος εγώ, αποτέλεσμα του άνοιξα 1,5 αμάξι σε ρολλ 60-210 μπορεί και 220, αλλά άργησα να ανοίξω. Ουσιαστικά τη διαφορά άρχισα να τη χτίζω μόλις έβαλα 4η δηλαδή στα 160. Δε μιλήσαμε και πραγματικά βλακεία μου που δεν παρατήρησα τις μπούκες του καθώς στη συνέχεια πέρασε μπροστά και έφυγε καθώς εγώ έστριβα. Νομίζω όμως ότι τα λεντάκια μπροστά ήταν τελίτσες αλλά και πάλι δεν είμαι 100% σίγουρος. Δεν έχω ιδέα λοιπόν πόσα άλογα ήταν, αν ήταν μαμά, ακόμα και ποια έκδοση ήταν. Σκέφτηκα ότι ήταν το V10 μόνο για ένα λόγο, περίμενα ότι θα έριχνα κολώνα σε ένα V8 μαμά. Άρα λέω V10. Την άλλη μέρα μπαίνω να διαβάσω specs και δεν βγαίνουν τα νούμερα για V10, άκυρο λέω. Και κατέληξα ότι το μόνο που είχε λογική ήταν βελτιωμένο V8, διάβασα και το ποστ σου που πέτυχες πρωτοσταδιάτο και είχα την ελπίδα μήπως πέτυχα το ίδιο. Αυτά τα ολίγα. Κουβέντα να γίνεται τώρα έτσι; Ήταν δεν ήταν το ευχαριστήθηκα το πάτημα, τα υπόλοιπα να χαμε να λέγαμε. Πολύ ωραίο το R8 και μπράβο στον κάτοχο που το ευχαριστιέται στο δρόμο και όχι στα σαλόνια.
  17. 2 points
    το ν8 απο το ν10 το καταλαβαινεις ως εξης.... εισαι μπροστα απο το ν8 και πισω απο το ν10...ωραιος ζηση
  18. 2 points
    Έβαλα 5w-40 από 30 και είδα αρκετή μείωση στην κατανάλωση μιας και ταξιδεύω καλοκαίρι.
  19. 2 points
    40€ για να αλλάξω τάπα...Πότε όμως... μόνο εκτός αν την χάσω η μου την κλέψουν!!!!
  20. 2 points
    Φιλε μου και μενα στο s3 κοπηκε... Τι να πει κανεις πια... Μονο vag. Σαν ανταλλακτικο εχει 40€ καινουργια ταπα απο Καρεντα... Α! Ακομα και στην ταπα εχει αλλαξει ο κωδικος. Ανοιξε λιγο τη θηλια και τραβα τη, θα βγει.
  21. 2 points
    Για να κλείσω τον κυκλο , αυτοκίνητο αγοράστηκε απλά όχι 1,8Τ αλλά 1,4Τ . Οι λογοι που με οδηγησαν σε 1,4 αρκετοι . Πρώτο απ' όλα ,το αυτοκίνητο θα το οδηγάει κυρίως το έτερον ημισυ . Δεύτερον το αυτοκίνητο θα κάτσει για λίγο 18-20 μήνες , οπότε ποιο εύκολα θα φύγει ένα 1,4 με 130Κ - 140Κ παρα ενα 1,8Τ με 180Κ - 190Κ . Τελός οντας μηχανοβιος δυσκολα εντυπωσιαζομαι απο γκαζι αυτοκινητου . Η αληθεια ειναι παντως οτι το 1,4 ξεψυχαει αμα πατησεις γκαζι . Προς το παρόν λοιπόν θα παίζω με το οικονομόμετρο και θα προσπαθώ να καταλσβω πως σκέφτεται το DQ200 στο D βαζει 7η απο τα 60 και στο S αλάζει στις 6000 , μάλλον τα κιβώτια χρειαζονται και εγκέφαλο τεχνιτής νοημοσύνης με δυνατότητες εκμάθησης . Μόλις γυρίσουν τα γυναικόπαιδα απο διακοπές θα βάλω ενα τιμονακι με paddles γιατί αλλιώς δεν θα τα παω καλά με το DQ200 .
  22. 2 points
    Σήμερα ξανά συνεργείο, έγινε αλλαγή της βαλβίδας αναθυμιάσεων και την βαλβίδας πίεσης τούρμπο, έλεγχος συμπίεσης και έλεγχος μπουζί. Τα μπουζί είχαν το σωστό χρώμα και η συμπίεση σε όλους τους κυλίνδρους τέλεια. Δυστυχώς ξέχασα να πάρω φωτογραφίες από τα μπουζί και δεν θυμάμαι τις πιέσεις αλλά ο μηχανικός με διαβεβαίωσε ότι ο κινητήρας δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Θα κοιτάξουμε να δούμε αν η κατανάλωση λαδιού μειωθεί με την αλλαγή της βαλβίδας αναθυμιάσεων. Τελευταία αλλαγή με τα Amsoil w5-40, από δω και πέρα δοκιμή με τα Liqui Moly Molygen w5-40. Ενώ ο μηχανικός στην αρχή μου είπε ότι μπορώ να βάλω τα Molygen w10-40, μετά τον έλεγχο συμπίεσης μου είπε καλύτερα όχι και να παραμείνω στα w5-40. Αυτά για την ώρα ΥΓ. σκέπτομαι πολύ σοβαρά για Κ04...
  23. 2 points
    Βλέπω Αγγλικές πινακίδες, άρα το τιμόνι είναι στη σωστή μεριά 😅
  24. 2 points
    Στο αμάξι τελικά αλλάχθηκαν μπουζί και πολλαπλασιαστές. Τα μπουζί διότι είχαν πρόβλημα (και εκεί οφείλεται το κόμπιασμα) και οι πολλαπλασιαστές προληπτικά. Στεγνό μείγμα, μεγάλα διάκενα και το τρίτο μάλλον καίει λάδι. Ο μηχανικός συστήνει να τα ξαναδούμε μετά από κάποια χιλιόμετρα. Πολλαπλασιαστές Bosch Μπουζί NGK ιριδίου Εγιναν αρκετά πατήματα λογκαρισμένα με VCDS για να δούμε αν υπάρχουν διαφορές στην ζήτηση και στην παροχή καυσίμου και είδαμε ότι οι αντλίες είναι καλές και παρέχουν σωστή ποσότητα καυσίμου πάντα. Επίσης στα πατήματα είδαμε ότι δεν κάνει misfires. Στην οδήγηση είδα ότι το αμάξι ξυπνάει πιο εύκολα σαν να του έχω δώσει μερικές μοίρες avance. Επίσης είδα καλύτερη κατανάλωση. Ο μηχανικός είπε γενικά ότι τα κομπιάσματα εάν είναι ένα και καλό οφείλονται σε μπουζί ή μπέκ, εάν είναι μερικά στην σειρά είναι πολλαπλασιαστές ενώ αν είναι αντλία συνήθως συνοδεύεται από θορύβους κλικ κλικ κλικ από το μηχανοστάσιο. Αυτά τα αναφέρω μήπως και διευκολύνω κάποιον να κάνει την διάγνωση πιο εύκολα.
  25. 2 points
    Καλησπέρα φίλε μου! Maha όλοι ξέρουμε ότι δεν κοιτάμε ποτέ τροχό.Απ ότι βλέπω σε dyno το stage 2+apr βγάζει παραπάνω απ ότι λέει το site..Με dragy εγώ με το δικό μου αμάξι έχω δει 100-200 10.2 Και 10.1..Εγώ το υπολογίζω σε στροφαλο 375-380!
  26. 2 points
    Έλα φίλε μου, πάρε κάτι τέτοιο να τελειώνεις : https://www.ebay.de/itm/GEBLASEMOTOR-FUR-AUDI-A4-B8-8K-LIMO-KOMBI-1-8-2-0-2-7-3-0-3-2/111838470905?hash=item1a0a17a2f9:g:qckAAOSwBPldKzhF Δημήτρης
  27. 2 points
    Προχθές βράδυ μετά από τσιγκλισμα έγινε πάτημα με r8 V8 Αμφιθέας. Το πάτημα έγινε από 2ες μέχρι και 4η με αποτέλεσμα το RS4 μπροστά κολώνα ανοιγομενη. Τα αμάξια και τα 2 πρώτο στάδιο.
  28. 2 points
    Αναβάθμιση μπροστινών φρένων. Ο δίσκος παρέμεινε 345 x 30 σε διαστάσεις και οι δαγκάνες από S5 αντικαταστάθηκαν από τετραπιστονες από Q5, κατασκευής Brembo.
  29. 1 point
    Συμφωνώ και εγω με τον Chris1967...τωρα αναλογα τι ζητας απο ενα SUV, Sport Sedan αν δεν μπεις μεσα να δεις χωρους και συμπεριφορα δυσκολα θα στο περιγραψει καποιος. Σαν κατοχος Q5 θα σου πω οτι ειναι ευρυχωρο, μεγαλο πορτπαγκαζ και ανετη καμπινα. Λογω οτι ειναι κοντα 2 τονους προσεξε απο κατω μπαλακια,ζαμφορ,ψαλιδια γτ ειναι αναλωσιμα και τα τρωει σχετικα πιο γρηγορα..και μια 4αδα αμορτισερ τα χρειαζεται γτ τα μαμα ειναι μονο για ανεση και τπτ αλλο..τα διαφορα προβληματα περι καταναλωσης λαδιου ειναι ευρεως γνωστα και η θεραπεια μονοδρομος..το Α6 εχει περισσοτερο χωρο για τους πισω επιβατες και απο το Α4/Α5/Q5..
  30. 1 point
    Με το Α5 Sportback 2,0T manual, μου δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα εκτός από κατανάλωση λαδιού (εντός προδιαγραφών) και φυσικών φθορών. Τα χιλιόμετρα είναι 118.000. Το πορτμπαγκάζ μεγάλο, τα πίσω καθίσματα ειδικά αν κάθονται ψηλότεροι στα μπροστινά δεν είναι για μεγαλόσωμους ενήλικες συν ότι είναι "τετραθέσιο". Αν θες περισσότερο χώρο (και "πενταθέσιο"), μάλλον σε βλέπω για Α6. Δεν έχω μπει σε Q5 και δεν ξέρω. Βέβαια η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου κρύβει πάντοτε κάποιες εκπλήξεις. Κοίταξε προσεκτικά την εμφάνιση των αυτοκινήτων και απέφυγε τις μεγάλες "εμπορικές" μάντρες. Από ιδιώτη καλύτερα ειδικά αν δεις ότι είναι μερακλής.
  31. 1 point
    3 από τις 5 του sportback μου, εργοστασιακες, πήγαν για φούντο, μοντέλο αυτοκινήτου 2008 το facelift 8P. Στάλθηκε από το Mi MIX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  32. 1 point
    Κάποιος αισθητήρας εχει χαλάσει. Πήγαινε σε ένα συνεργείο να μπει διαγνωστικό θα σου πει ακριβώς ποιος αισθητήρας εχει χαλάσει. Δημητρης
  33. 1 point
    Φτιάχνει δαγκάνες η ΑΤΕ; από ποτε; δεν μας λες όμως για τι χρήση τα θελεις; Update : ακυρο...φτιάχνει δαγκάνες η ΑΤΕ απλά εγώ δεν το ήξερα... sorry...
  34. 1 point
    Μας κανεις πλάκα ετσι;; Δημητρης
  35. 1 point
    Υπάρχει και στο eBay αν θες πάντως. Δημητρης
  36. 1 point
    Φίλε θα πας αντιπροσωπεία, δεν ειναι ακριβό! Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να έκανε το 2013 που άλλαξα το δικό μου κανα €20 - €25...
  37. 1 point
    Ευχαριστώ πολύ!!
  38. 1 point
    Όχι. Από 18 και πάνω.
  39. 1 point
    Μμμ.... αυτό ακούγεται σαν να είναι πολύ σφιχτά κομπλαρισμενο το ac με το μοτέρ...μήπως κάποιος τεντωτηρας θέλει λίγο χαλαρωμα? Κάποιος τεχνικός που γνωρίζει που και πως κομπλαρει θα σε διαφωτίσει...υπομονή!
  40. 1 point
    Γιατί ρε παιδιά ξέρω απειρες περιπτωσεις μπαταριών που βγάζουν 5-6 χρόνια. Βεβαια ήταν οι απλες. Απλά πίστευα πως οι ενισχυμενες είναι και καλυτερεσ με μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο. Κατάλαβα όμως πως τα φορτία σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολλά και μεγαλα. Η αλλαγή τελικά έγινε με μια Bosch, δεν βρήκα Varta, 60Ah ενισχυμένη για το start and stop, 150€. Είχε και απλές τύπου 75€-90€ που κάνουν κανονικά για το όχημα μας απλά δεν έχουν τόσο ρεύμα για να λειτουργήσει αποτελεσματικά το start-stop. Οι ενισχυμένες αν δείτε βγάζουν περισσότερο ρεύμα, πιο πολλά Amper. Προτίμησα όμως την start and stop και ας μην το λειτουργώ. Πληροφοριακά να πω πως μόλις σύνδεσα τελευταίο τον αρνητικό πόλο έκανε ένα θόρυβο σαν κόρνα, εβαλα μπρος, το Κατραν έγινε χριστουγεννιάτικο δέντρο, αναβόσβηναν όλα και έβγαιναν πολλά μνμ τα. Εκανα τέρμα δεξιά και αριστερά το τιμόνι και έσβησαν όλα. Εκανα μια σύντομη πορεία και το μόνο που παρατήρησα είναι πως έχασε την μέση κατανάλωση και γενικά ότι εμφανιζει με 2. Θεωρώ πως με κάποια χιλιόμετρα θα τα ξαναφέρει. Παραθυρα, μουσική, φώτα φαίνονται να λειτουργούν κανονικά. Σε λίγο θα τεστάρω και συναγερμό, κατέβασμα παραθύρων με το κλειδί κτλπ. Θα ενημερώσω σχετικά. Ευχαριστω παιδιά! Update: Κατεβασμα καθρέφτη ρυθμίστηκε πάλι, το μόνο που δεν λειτουργεί ακόμα είναι το κατέβασμα-ανέβασμα παραθύρων με το κλειδί παρόλο που από το MMI το ρύθμισα σε off και πάλι on. Επίσης η μέση κατανάλωση δεν έχει στρώσει ακόμη.
  41. 1 point
    Δεν ξέρω για εγγύηση κλπ - αλλά εμένα που πέθανε έτσι ξαφνικά ένα πρωινό πήρα aftermarket (alphaline) στα 160ευρώ με εγγύηση 2 έτη. Στην ίδια τιμή ήταν και οι Varta απλά δεν είχαν σε στοκ. 2 λεπτάκια δουλειά, αλλαγή, βάζεις μρός και στρίβεις το τιμόνι τέρμα δεξιά και μετά τέρμα αριστερά. Αυτό κάνει τα απαραίτητα reset και είσαι έτοιμοπόλεμος
  42. 1 point
    Η επισκευή είναι αναποφευκτη από την στιγμή που τα ελατήρια που τοποθετήθηκαν στους κινητήρες CDNB (όπως ο δικός μου) και σε πολλούς άλλους δεν ήταν τα σωστά. Άλλα αμάξια θα καίνε πιο πολύ και άλλα πιο λίγο, αλλά ΟΛΑ θα καταναλώνουν λάδι ακόμα και αυτά με την επισκευή αν φτάσουν στα χιλιόμετρα που έχουμε τώρα, δηλαδή πάνω από 100.000 και ας έχουν καλύτερα ελατήρια (φυσικά όμως θα έχουν καλύτερη κατανάλωση από ότι χωρίς την επισκευή με τα ίδια χιλιόμετρα). Είναι έτσι η φύση του κινητήρα αυτού. Το 1,5 λίτρο/10.000χιλ δεν είναι τραγικό και μπορεί να το βελτιώσεις αν βάλεις w5-40. Στα αυτοκίνητα με direct injection καλό είναι οι αλλαγές να γίνονται συχνά ακόμα και κάτω από 10.000 χιλιόμετρα διότι το λάδι πρέπει να είναι ικανό να διασπά όσο μπορεί καλύτερα και τις επικαθίσεις. Καταλαβαίνετε ότι αλλαγές στα 20.000 χιλιόμετρα το λάδι δεν έχει απολύτως καμία απορρυπαντική ικανότητα. Πλέον αλλάζω αυστηρα στις 6.000 με 8.000 χιλιόμετρα ώστε το λάδι να μην προλάβει να σπάσει, αλλά και ταυτόχρονα να μην προλάβει να χάσει την απορρυπαντική του ικανότητα.
  43. 1 point
    Τα Liqui Moly Molygen w10-40 τα βρήκα μόνος μου ψάχνοντας για λάδια προδιαγραφών VW 502.00, δεν μου τα πρότεινε κανένας, και μάλιστα όλοι όσους ρώτησα (Λαμπριανίδης, ο μηχανικός μου και άλλος ένας μηχανικός) ήταν αντίθετοι στην χρήση του. Το θέμα είναι να βρεθεί σε κάθε περίπτωση ο λόγος αυξημένης κατανάλωσης λαδιού (και αν πράγματι είναι αυξημένη) και μετά η θεραπεία. Όπως έχουμε πει πολλές φορές οι κινητήρες αυτοί είναι έτσι κατασκευασμένοι ώστε να έχουν κάποια κατανάλωση λαδιού. Στην αναζήτηση του λόγου "αυξημένης κατανάλωσης" πρέπει να δούμε και άλλους λόγους εκτός των "ελαττωματικών" ελατηρίων/οδηγών βαλβίδων, όπως η βαλβίδα αναθυμιάσεων (έμαθα ότι και σε αυτή υπάρχουν μερικές βερσιόν, και καλό είναι να έχουμε την πιο νέα), αναβάθμιση λογισμικού κινητήρα στον τελευταίο, έλεγχος και ενδεχομένως σέρβις τούρμπο κλπ. Το είδος και μάρκα λαδιού επίσης μπορεί να παίζει ρόλο όπως και τα χιλιόμετρα (συχνότητα) αλλαγής, αλλά και ο τρόπος οδήγησης. Μετά την αλλαγή λαδιού που έκανα πρόσφατα, "έκαψε" 100ml λαδιού περίπου στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα. Τώρα με την αλλαγή βαλβίδας αναθυμιάσεων θα τσεκάρω να δω τι κατανάλωση έχω. Σίγουρα και η τουρμπίνα μου είναι κουρασμένη (η wastegate έχει μαλακώσει από την πολυκαιρία αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) μετά από 118.000 χιλιόμετρα και ενδεχομένως και από εκεί να υπάρχει απώλεια λαδιού. Από την δική μου εμπειρία η αλλαγή από w5-30 σε w10-40 δεν είναι τραγική ειδικά σε συνθήκες καλοκαιριού δεν πιστεύω να υπάρχει θέμα (και το έχω κάνει σε άλλα αμάξια), αλλά όλοι λένε για αυτούς του κινητήρες όχι. Τι να πω δεν ξέρω, δεν θέλω να πάρω κάποιον στο λαιμό μου, και βλέπετε ότι και εγώ έχω κάνει πίσω με την την χρήση w10-40.
  44. 1 point
    Γεια σου μεγάλε Γιάννη. Προσπαθώ να σου στείλω PM αλλά δεν μπορείς να το λάβεις... Γιατί; Κάποιο mail επικοινωνίας;
  45. 1 point
    Χωρις να ξερω τιποτα περι εμβολων κλπ! Με 5000 βαζεις και μοτερ απο σ3 που λεει ο λογος χαχα μπορει οντως να κανει τοσο μια ανακατασκευη του μοτερ με γνησια audi ανταλλακτικα αρα θα κοιταζα σε αλλο μεταχειρο μοτερ? η κατι παρομοιο με 5000 μπορεις να παρεις αλλο αμαξι μην τρελαθουμε !!Παρε και μια δευτερη αποψη περι επισκευης του μοτερ σου πριν κανεις οτιδηποτε!Σιγουρα αν εχει τοσο πολυ επισκευη εγω δεν θα το προχωραγα ελπιζω να βρεις την ακρη!
  46. 1 point
    Καλημέρα φίλε, Τσέκαρε την ασφάλεια που δίνει ρεύμα στο παράθυρο.... ΥΓ: το EPC ακόμα και για misfire (=κακή καύση) που προήλθε από αστάθεια του ρεύματος. Μπαταρία πότε άλλαξες? Έχεις τσεκάρει τάση που βγάζει το αμάξι (στον αναπτήρα έστω) όταν έχεις το μοτέρ αναμένο? Εμένα εκεί θα πήγαινε το μυαλό μου...
  47. 1 point
    Κουκλί Στάλθηκε από το Mi MIX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  48. 1 point
    Ναι ναι Δημήτρη θα το πάω Παρασκευή και θα ενημερώσω.
  49. 1 point
    Κοίτα αντλίες βενζίνης - γνώμη μου. Δημήτρης
  50. 1 point
    Στο facelift τα γράμματα έγιναν άσπρα. Οπότε μη σε ξενίζει. Τώρα για το 1ο: τα καθίσματα δεν είναι τα σπορ καθίσματα που έχει η audi για τις σπορ εκδόσεις (ambition). Υποθέτω από αυτά που βλέπω στον εξοπλισμό ότι είναι μάλλον η attraction έκδοση με έξτρα το DSG. (attraction = η "φτωχή" έκδοση του Α3 χωρίς σχεδόν κανένα εξοπλισμό) Πάντως αυτό "μυρίζει" για leasing αμάξι... Επίσης θα απέφευγα DSG σε facelift, γιατί φοράει το 7άρι σασμάν με το ξηρό συμπλέκτη, τα οποία δεν έχουν υψηλή αντοχή όπως τα υγρού τύπου. Επίσης......Βλέπω κάποιες σφραγίδες από το συνεργείο, ο οποίος τυχαίνει να είναι και χορηγός της λέσχης μας. Πέρασε από εκεί. Ίσως μπορέσει να σου πει την ιστορία του αυτοκινήτου... (βέβαια πηγαίνει 1 φορά το χρόνο, οπότε μπορεί και να μην το θυμάται καν) Για το 2ο αμάξι: Το αμάξι είναι ambition χειροκίνητο. Είναι η έκδοση που πούλησε περισσότερο στο Α3 γιατί έτσι ερχόταν ετοιμοπαράδοτο. Δεν έχει όμως τίποτα έξτρα από εξοπλισμό. Τα σπόιλερ που δε σου αρέσουν και έχει βάλει (αεροτομή πίσω και σπόλιερ μπροστά), μάλλον (=αν δεν είναι ιμιτασιόν δηλαδή) είναι τα εργοστασιακά αξεσουάρ της audi (τα πουλάει ξεχωριστά αφού πάρεις το αμάξι). Σε καμία περίπτωση δεν έχει Sline πακέτο (ούτε εσωτερικό ούτε εξωτερικό) Αν καταλαβαίνω καλά, ψάχνεις κάτι αυτόματο και γύρω στα 8.000€. Γιατι δεν τσεκάρεις και αυτά? https://www.car.gr/23229617-audi-a3-8000 https://www.car.gr/23291275-audi-a3-sportback-s-tronic-dsg Ειδικά το 2ο λέει ότι έχει κάνει όλα τα service στην karenta (που θεωρητικά είναι καλό και μπορείς να πάρεις και πλήρες ιστορικό). Βέβαια επειδή έχει τύχει να ψάξω να βρω κι εγώ αμάξι στο παρελθόν, πολλοί λένε κάτι στην αγγελία που αν το ψάξεις, δεν ισχύει (θεωρούν οτι δε θα το ψάξεις έστω υποτυπωδώς? δεν ξέρω με ποιό σκεπτικό το κάνουν αυτό...) Τέλος, αν ψάχνεις ιδανικά για αυτόματο, να πας σε αντιπροσωπεία να στο τσεκάρουν πριν την αγορά. Η βλάβη σε αυτόματο κιβώτιο DSG είναι ακριβή. Δεν συμβαίνει συχνά (προσωπικά δεν έχω ακούσει κανένα), αλλά αν πάρεις αμάξι με πρόβλημα (δεν κρύβεται εκτός κι αν και ο αγοραστής δεν το ψάχνει στοιχειωδώς), μιλάμε για νούμερα σαν αυτά που προ-ανέφερες. ΥΓ: Δεν ξέρω αν τυχαία μου έδειξες αμάξια με ~100.000km και έχεις απορρίψει άλλα με περισσότερα, αλλά....Αν το όριο των 100.000km είναι ψυχολογικό όριο για σένα, θα θυμίσω ότι διανύοντας ~12.000km με ~15.000km το χρόνο, ένα αμάξι σαν το Α3 και το 2007-2008-2009 δύσκολα θα έχει κάτω από 120.000km εκτός πολύ ειδικών περιπτώσεων (που επίσης θα απέφευγα για άλλους λόγους). Κι αυτό γιατί το αμαξι δεν "δικαιολογείται" να είναι για 2ο (πχ αμάξι ταξιδιών μόνο). Ναι. Σου προτείνω όμως να πάρεις μαζί τιμόνι και αερόσακο
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.