Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7/2019

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/20/2019 in all areas

  1. 6 points
    Και ο λεβιές στη θέση του! Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
  2. 6 points
    εγω ας πουμε δεν τους χαιρεταω κανε αν δεν εχει αφμ το κλαμπ τους
  3. 5 points
    Φίλε Κώστα, τις συγκεκριμένες τις έχω δοκιμάσει σε Ibiza 6l. Είναι πολύ σκληρές αλλά με τρομερή συμπεριφορά στο στρίψιμο και την σταθερότητασε μεγάλες ταχύτητες και φρενάρισμα. ΟΜΩΣ, η φτηνή τιμή σημαίνει και κακό ή ανεπαρκές R&D. Η ανάρτηση δεν εφάρμοζε 100% σαν γεωμετρία (παρ' όλο που ήταν φτιαγμένη για το συγκεκριμένο μοντέλο) με αποτέλεσμα να είχα τριγμούς κατά την κίνηση (σκέψου σουμιέ παλιού κρεβατιού) αλλά και τριγμούς κατά το στρίψιμο του τιμονιού. Κυριολεκτικά με κοίταζαν όλοι όταν σταματούσα σε φανάρι. Επίσης σε 20.000 χλμ είχε βγάλει άχρηστα 2 σετ top mount το δεύτερο ενισχυμένο! Μετά από 1.5 χρόνο τις έβγαλα και τις πούλησα, δεν άντεξα άλλο! Στο Audi δεν θα τις έβαζα πότε, εκτός αν το είχα μόνο για track days. Μετά από πολλές δοκιμές σου λέω πως στην ανάρτηση ότι πληρώνεις παίρνεις. Προφανώς και οι προτιμήσεις στην ανάρτηση είναι υποκειμενικές, η ποιότητα κατασκευής όμως είναι πέρα για πέρα αντικειμενική. Κάνε οικονομία και υπομονή και βάλε κάτι καλύτερο αφού εκεί θα καταλήξεις στο τέλος!! Ελπίζω να βοήθησα Αντώνης
  4. 5 points
    Με το 1/5 των χρημάτων παίρνω ένα ΚΟ4 του προέδρου και κάνω και κόντρες Πέρα από τη πλάκα, η τιμή ξεπερνάει κάθε όριο.. Δεν έδινα αυτά τα χρήματα ούτε με σφαίρες. Δημήτρης
  5. 5 points
    Τζάμπα. Φτάνεις το 70άρι έτσι με το καλημέρα, τι κάνετε, καλά είστε; Πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου οι τιμές αυτές. Δημήτρης Edit : Κάβουρα σβήσε ένα μηδενικό από το 38000 θα παθουμε κανα εγκεφαλικό, είμαστε σε κρίσιμη ηλικία..
  6. 5 points
    Προχωράμε με την κατασκευή κεντρικού τούνελ και καθρέφτη. Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
  7. 4 points
    Τελος καλο ολα καλα! Χθες το ξαναπροσπαθησα και ολα δουλευουν ΟΚ! Ετσι για να υπαρχει εδω η λυση που μπορει να χρειαστει καποιος θα πω οτι ενω στο βιντεo-oδηγιες στο Ross-Tech λεει οτι για το καλιμπραρισμα θελει με σβηστη μηχανη να στριψουμε 90' αριστερα το τιμονι και μετα ευθεια , εγω το εκανα με αναμενη την μηχανη ,τερμα αριστερα μετα τερμα δεξια το τιμονι και to αφησα ευθεια. Φυσικα θα πρεπει να διαβαζει στο group5 τις μοιρες. Τωρα που το τελειωσα και τα εχω ''φρεσκα'' στο μυαλο μου μπορω να πω οτι η ολη διαδικασια retrofit cruise control σε Α4 b6 ειναι πολυ πιο ευκολη απ οτι πιστευα! Καλο καλοκαιρι και καλα χλμετρα σε ολους!
  8. 4 points
    1 χρόνο παρά κάτι μετά την "έναρξη της σχέσης" μας η μπαταρία σήμερα μας άφησε χρόνους... Δεν ξεκλείδωνε το αμάξι το πρωί, μετά ξεκλείδωσε μόνο η πόρτα οδηγού... Μπήκα μέσα και στην προσπάθεια για ξεκίνημα άναψαν τα λαμπάκια ωσαν Χριστουγεννιάτικο δεντράκι στα μέσα Ιουλίου 🎅 Αναμένω τον μηχανικό να περάσει από εδώ να μου εγκαταστήσει την καινούργια (περίπου στα €170 με την εγκατάσταση). Ατυχία μιας και τέλος του μήνα θα πήγαινε για "μεγάλο" σέρβις, αλλαγή λαδιών Gearbox & Haldex etc - (πιάσαμε τις 60000 χλμ) Έκτακτο έξοδο - oh well ας μην φάμε και αυτό τον μήνα. Εξάλλου το φαγητό είναι υπερκτιμημένο έτσι ;;;; 😂
  9. 4 points
  10. 4 points
    Σχεδόν έτοιμο! Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
  11. 4 points
    Ωραίο δεν λεω. Αλλα προσωπικά, δεν έδινα αυτά τα χρήματα με τίποτα. Οδηγικά δεν εχει τίποτα το ιδιαίτερο, ενώ κατα την άποψη μου, δεν εχει και χώρους. Δημητρης
  12. 3 points
    Να πω μόνο πως τα bilstein b6 και b8 είναι ίδια από σκληρότητα. Απλώς το b8 έχει πιο μικρή διαδρομή για να συνδυάζεται με ελατήρια χαμηλώματος.
  13. 3 points
    Μιας και η Audi Ελλάδας μας παραχώρησε αυτό το υπέροχο Q3 για το PMS του 2019, Είπα να μοιραστώ την εμπειρία μου, τα θετικά και τα αρνητικά του σημεία, πώς μου φάνηκε προσωπικά στη χρήση (μιας και κάναμε ~500km σε αρκετά σε εθνική οδό, αλλά και οδήγηση σε πόλη και σε στενά σημεία). Να πώ λίγα πράγματα για το αμάξι, μιας και ίσως δεν το ξέρουν όλοι. Λίγα τεχνικά: Audi Q3 του 2019, δικίνητο, DSG 7τάχυτο, με τον 1.5lt turbo που αποδίδει 150ps και τα 25kgm ροπής. Το Q3 στηρίζεται πλέον σε νέα πλατφόρμα και κατάφερε να σπάσει τη σύνδεσή του με το Α3. Ξέφυγε εντελώς από το χαρακτηρισμό "A3 allroad" και πλέον έχει το δικό του χαρακτήρα. Εσωτερικό: Όντας καθημερινός χρήστης ενός Audi A3 8P (αυτό), θα ξεκινήσω από τους χώρους. Παιδιά, πολύς χώρος... Πίσω καθίσματα άνετα, αρκετός χώρος ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού-συνοδηού, παντού αποθηκευτικοί χώροι. Πραγματικά ένιωθες μέσα ότι οδηγείς μεγαλύτερη κατηγορία. Πραγματικά καμία σχέση με το εσωτερικό που έχουμε συνηθίσει οι περισσότεροι από την Audi. Θήκες?? Παντού θήκες!!! Και.....φωτιζόμενες με όμορφες λεπτομέρειες, χάρη στο πακέτο φωτισμού!! Και φυσικά λόγω του RGB, είχες 35 χρώματα διαθέσιμα (σε περίπτωση που βαριόσουν το ένα χρώμα, να έβαζες ένα άλλο) Οι θήκες στις πόρτες χωράνε μέχρι και όρθιο μπουκάλι 1,5lt (ιδανικό για ταξίδια)! Δε θα αναφέρω καν τις θήκες για καφέ ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού ή τη βαθιά θήκη ανάμεσα από τα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, γιατί με εξαίρεση το Α3 8Ρ, όλα τα (επόμενα) αμάξια της audi έχουν αυτές τις θήκες. Το καλύτερο από όλα (στην έκδοση και εξοπλισμό στο αμάξι που μας παραχωρήθηκε) ήταν το σημείο που έβαζες το κινητό στο Q3 και ήταν κάτω από τον κλιματισμό, όπου εκτός του ότι κρατούσε καλά το κινητό στη θέση του, στην έκδοση "μας" μπορούσες να φορτίσεις και ασύρματα το κινητό σου. Ξέχνα τα καλώδια!!! Ειλικρινά πολύ ωραία προσοχή στη λεπτομέρεια στην καθημερινή χρήση. Αναφορικά με το φωτισμό, αυτό που με εντυπωσίασε ήταν το logο της audi στο ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό. Φαίνεται να είναι ένα φιλέτο αλουμινίου πολύ ψιλό το οποίο φωτίζεται με το που πέσει το σκοτάδι!Παραθέτω φωτογραφία: (ξέρω τι σκέφτεστε μερικοι.... δεν ξέρω πόσο εύκολο όμως είναι να υλοποιηθεί...) ηλεκτρονικά-διάκοσμος: Navigation: Το δικό μας Q3 είχε το navigation πακέτο μαζί με το virtual cockpit που πραγματικά μεταμορφώνει το εσωτερικό. Το navigation έχει τη δυνατότητα να κατεβάζει live δεδομένα για αναβάθμιση του χάρτη, δεδομένα για την κυκλοφορία ή ακόμα τον καιρό (για τον προορισμό που θα του βάλεις). Όσοι ήρθαν στο PMS και το είδαν live, αυτό που εντυπωσίασε ήταν ο τρόπος εισαγωγής δεδομένων στο navigation. Ξεχάστε την εισαγωγή με τη ροδέλα ή με το virtual πληκτρολόγιο. Πλέον "γράφεις" με το δάχτυλο τα γράμματα στην οθόνη (πολλά μαζί ή και ένα-ένα) και σου αναγνωρίζει το γραφικό σου χαρακτήρα. Εντυπωσιακό ότι ακόμα κι όταν έγραψα με το αριστερό (όντας δεξιόχειρας) για να δείξω τη λειτουργία σε φίλους της λέσχης που ήρθαν να δουν το Q3 από κοντά, αυτό αναγνώρισε κανονικά τα (κυριολεκτικά) ορνιθοσκαλίσματα μου. Και σε συνδιασμό με το virtual cockpit, το ωραίο πλέον είναι ότι ο οδηγός μπορεί να δει το χάρτη στο καντράν και ταυτόχρονα ο συνοδηγός να διαλέγει τραγούδια ή να αλλάζει σταθμό, να αλλάζει χρώμα στον εσωτερικό φωτισμό (έχει 35 χρώματα να διαλέξεις!!) χωρίς να "κρύβει" το χάρτη στον οδηγό. Πολύ χρήσιμο ειδικά σε μεγάλα ταξίδια. Προσωπικά το μόνο που με σκάλωσε είναι η ύπαρξη μόνο μίας SD θύρας, αλλά από την άλλη, όταν αναγνωρίζει τόσο μεγάλες χωρητικότητες, όταν μπορείς να βάλεις USB stick και να το αναγνωρίσει, τι να τις κάνεις τις 2 θύρες SD? Το πακέτο φωτισμού (όπως έγραψα και παραπάνω) είναι πολύ εντυπωσιακό. Σου δίνει όλη τη γκάμα του RGB για να επιλέξεις το χρώμα που θες. Αυτό όμως που προσωπικά μου άρεσε ως πινελιά ήταν το φωτιζόμενο "S" στην άνοιγμα της πόρτας: Carplay: Συνδέεις το κινητό σου (iphone ή android) και αυτόματα έχεις τα βασικά apps (τηλέφωνο, μηνύματα, google maps, τη μουσική του κινητού σου (ό,τι μουσική έχεις βάλει) αυτόματα στο σύστημα του αυτοκινήτου. Δε θα πω πολλά. Πλέον είναι διαδεδομένο σύστημα και πραγματικά όσο κι αν έλεγα "σιγά δεν αξίζει", μετά από 1-2 μέρες, πραγματικά πλέον το θεωρώ απαραίτητο αξεσουάρ για το επόμενο αμάξι μου (ή της γυναίκας μου). Το δικό "μας" Q3 δεν είχε το αναβαθμισμένο B&O, αλλά έπαιζε πραγματικά εκπληκτικά. Αν δεν είσαι ΠΟΛΥ απαιτητικός ακροατής, θα σε καλύψει και το "βασικό" πακέτο που έρχεται με το navigation. καθίσματα: Τα καθίσμτα του Q3 που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν Sline καθίσματα με δέρμα στα πλαϊνά και ύφασμα στη μέση. Πολύ άνετα για ταξίδια και σε αγκάλιαζαν όσο έπρεπε χωρίς να κουράζουν. Αν πάρετε το πακέτο με την ηλεκτρική ρύθμιση κίνησης, πραγματικά δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρείτε ακριβώς τη στάση που σας βολεύει μιας και το κάθισμα κινείται σχεδόν προς όλες τις διευθύνσεις και όχι μόνο πάνω κάτω-μπρος-πίσω. Πορτ-μπαγκάζ: Ο χώρος αποσκευών αυξομειώνεται λίγο μιας και οι πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να πάνε μπρος (90 μοίρες το σώμα του επιβάτη) ως και αρκετά πιο ξαπλωτά (~100μοίρες το σώμα του επιβάτη). Αυτό επηρεάζει λίγο το χώρο αποσκευών όπου στην μικρότερη δυνατή θέση έχει 530 λίτρα (σύμφωνα με την Audi). Αν ρίξουμε τα καθίσματα φτάνει ως και τα 1.525 λίτρα! Το πιο χρήσιμο όμως από όλα ήταν ότι τα καθίσματα πλέον δεν πέφτουν απλά 1/3-2/3, αλλά μπορείς να ρίξεις ανεξάρτητα το αριστερό κάθισμα, το μεσαίο και το δεξί. Προσωπικά το πιο βολικό που βρήκα ήταν όταν ρίξαμε το μεσαίο κάθισμα όπου πλέον μπορείς να κουβαλήσεις μακρυά πράγματα αρκετά μεγάλα χωρίς να χρειαστείς να ρίξεις το ένα από τα 2 (αριστερά-δεξιά) καθίσματα. Καθιστά έτσι το αμάξι πλήρως λειτουργικό για 4 άτομα κι ας κουβαλάς......μία τεράστια τέντα που κλειστή ήταν 2 μέτρα σε μήκος! (Τυχαίο παράδειγμα? ) Φώτα: Τα led lights φώτα του νέου Q3 πραγματικά φωτίζουν πολύ καθαρά το δρόμο ακόμα και σε σημεία όπου ο φωτισμός του δρόμου είναι (το λιγότερο) ελλειπης. Ειδικά το φως στροφής που έχουν ενσωματωμένα φωτίζει ιδανικά το εσωτερικό των στροφών στους επαρχιακούς δρόμους. Κινητήρας-επιδόσεις-κατανάλωση: Αυτό που όλοι περιμένατε να διαβάσετε (όσοι φτάσατε μέχρι εδώ 😞 Το αμάξι με τον 1.5lt Κινητήρα και το DSG είναι σβέλτο, κινεί το σασί του αυτοκινήτου αρκετά άνετα, αλλά δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Η κατανάλωσή του για το διάστημα που το χρησιμοποιήσαμε ήταν 8lt/100km και σημειώστε ότι επειδή ήταν "δανεικό" το αμάξι, δεν το πιέσαμε σε επιταχύνσεις και το αμάξι κινήθηκε για ~450km εθνική και μόλις 50km πόλη. Ναι δεν είναι λίγη, αλλά από την άλλη να σημειώσουμε ότι ήμασταν 100% φορτωμένοι (όλο το πορτ παγκάζ με την τέντα και πράγματα του κλαμπ για να πάμε στο PMS) και 4 επιβάτες. Δηλαδή περίπου πράγματα με ό,τι βάρος (και όγκο) όπως θα πήγαινε μία 4μελής οικογένεια μία πολυήμερη εκδρομή. Το σασμάν είναι πραγματικά πολύ γρήγορο και άμεσο. Οδηγώντας DSG αυτοκίνητο από το 2008 καθημερινά, κατάλαβα τα πολύ μεγάλα άλματα που έχουν γίνει ώστε το σασμάν να γίνει πολύ φιλικό και άνετο στην οδήγηση ακόμα και σε κάποιον που είναι άπειρος στην οδήγηση ενός αυτόματου κιβωτίου. Μερικές προσωπικές παρατηρήσεις: 1)Προσωπικά, οδηγώντας ένα αμάξι αρκετά πιο γρήγορο κάθε μέρα ή και το Q5 diesel (2.0tdi / 190ps) που έχουμε στην οικογένεια, θεωρώ ότι για κάποιον που ψάχνει και λίγο τις επιδόσεις, θα χρειαστεί να μεταβεί στο επόμενο μέγεθος κινητήρα (2.0lt / 230ps / 35kgm), το οποίο είναι και τετρακίνητο και υποχρεωτικά DSG 7 ταχυτήτων. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα 1500 κιλά (με το DSG, χωρίς οδηγό, 90% ρεζερβουάρ) χωρίς να λάβουμε υπόψη μας ότι το αμάξι αυτό φορούσε και 235/55/18. 2) Προσωπικά θα του έβαζα 19άρα ζάντα. Το Q3 έχει τεράστιους θόλους και φοράει μεγάλες ρόδες, οπότε η 18άρα έδειχνε μικρή. (σοβαρά το λέω, πολλοί που το είδαν από κοντά στο PMS δεν πίστευαν ότι η ζάντα ήταν 18 ιντσών!) 3) το navigation + virtual cockpit+τιμόνι Sline είναι must για αυτό το αμάξι...Οι φωτογραφίες τα λένε όλα:
  14. 3 points
    Καλημέρα και από μένα, Να πω και εγώ τη γνώμη μου και ας μην το έχω οδηγήσει ή δει από κοντά (προς το παρόν) το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά έχω διαβάσει πολύ αρθρογραφία, ελληνική και ξένη: πολύ καλό αμάξι ως πάτωμα/σασί, όμορφο δεν το λες με τη 18αρα ζάντα, θέλει την 20αρα για να δείξει λόγω μεγάλων θόλων όπως είπε και ο Κάβουρας (Γιώργο, ούτε καν 19αρα), μέτριος έως απαράδεκτος ο βασικός εξοπλισμός ακόμη και στην έκδοση sline...αν πρέπει να πληρώσω τα μαλλιά της κεφαλής μου για το καλό navigation system, πακέτο σύνδεσης με κινητά τηλέφωνα ή ακόμα πιο γελοίο, τους αισθητήρες parking έστω τους πίσω ρε γαμώτο τους χρεώνει extra η audi και να φτάσω για τα ελληνικά δεδομένα στο ποσό των € 55.000 με manual κιβώτιο, € 60.000 για dsg και για 1.500 κυβικά - 150 ίπποι, τότε που πάμε ρε παιδιά?? Υπάρχουν και άλλα, πολύ καλά αυτοκίνητα στην κατηγορία του και με πολύ λιγότερα χρήματα και περισσότερο "προϊόν" - θα μου πείτε κάποιοι "δεν είναι όμως audi"...είναι δικαιολογία όμως αυτό? συγνώμη αλλά το παραμύθι με το δράκο κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει!! Συμφωνώ 1000% με το Μητσάρα (Don), πρέπει να είμαστε τρελοί να δώσουμε αυτά τα λεφτά, γιαυτό το συγκεκριμένο αμάξι!! έκανα configuration στο site της ελληνικής αντιπροσωπείας: 35tfsi χειροκίνητο κιβώτιο, sline μέσα-έξω, βασικό χρώμα, ξεκινάμε από € 40.000 - βάλε επιπλέον χρώμα μεταλλικό, πακέτο technology και comfort, με βασικές ζάντες, όχι matrix led, όχι panorama, όχι το πλήρως ηλεκτρονικό πακέτο ενδείξεων με το 3d navigation, όχι B&O ηχοσύστημα, έφτασα € 49.000!!!!!!!!!! Χρεώνουν extra ακόμα και τα μπουλόνια ασφαλείας και το φαρμακείο!!! Για κάντε και μια διαμόρφωση στο 45tfsi για όσους έχετε "γρήγορες" ανησυχίες, αλλά πρώτα να έχετε προμηθευτεί μπουκαλάκι με ηρεμιστικά μαζί σας...
  15. 3 points
    Αδικαιολόγητος!!!! Παρακαλώ να λιθοβοληθεί!!!
  16. 3 points
    Άμα δεν πας Ζήση, να πάω εγώ
  17. 3 points
    Αν ήταν το ίδιο που είχε στο golden hall εκθεσιακό,είχε τελική τιμή 68.200 Euro.... Για να πούμε όμως την αλήθεια κατά κύριο λόγο ευθύνεται το τραγικό φορολογικό σύστημα της κυβέρνησης που εκτινάσσει τους φόρους και τιμές αν περάσεις τα διάφορα όρια Λιανικης τιμής προ φόρων ,αν προσθέσεις εξοπλισμό. Φυσικά δεν αξίζει με τίποτα τόσα λεφτά για δικινητο με 150ps... Εμένα και τα 38-40.000 που κάνουν τα βασικά Q3 πολλά μου φαίνονται... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  18. 3 points
    1500 δεν λέει; Απλά ρε φιλαρακι ειναι πολλά, το θεωρώ υπερτιμημένο. Αν ήταν το σκαρί του Q5 οκ, αλλα χωρίς κανένα οδηγικό ενδιαφέρον, χωρίς ιδιαίτερους χώρους, χωρίς χαμηλή κατανάλωση παρά μόνο τεχνολογική υπεροχή εσωτερικά, δεν αρκεί για να με πείσει στα 60χιλ. Εννοείται προσωπική άποψη μου και μόνο. Δημητρης
  19. 2 points
    Thanks , διαβάζοντας εδώ μέσα γυρω γυρω μου λύθηκαν και απορίες που δεν είχα πίστεψε με και προφυλαχτηκα αρκετά αφού πονηρεύτικα σε πράγματα που δεν θα περναγαν απο το μυαλο μου . Ευχομαι να βρω κατι συντομα να κολησω και εγω στο παρεακι .Αμα έχω κανένα νεο θα ενημερωσω , μαστορια καλα στα νοτια υπαρχουν καπου στο φορουμ ?
  20. 2 points
    Έχοντας οδηγήσει και τα 3, αν έπρεπε να επιλέξω, θα διάλεγα το 1.8 γιατί είναι η χρυσή τομή όλων. Δύναμη, οικονομία, υπάρχει τρελή βελτίωση (αν σου τη βαρέσει και θες να ασχοληθείς) και ακόμα και ως "μαμά" είναι σημαντικά ταχύτερο και πιο ξεκούραστο ακόμα και σε ταξίδια από το 1.4Τ. Το 1.6 προσωπικά δε θα στο πρότεινα με τίποτα. Έχω οδηγήσει αυτό το μοτέρ και το έχουμε και στην οικογένεια σε άλλη καρότσα (golf 5). Καλό χρυσό, αλλά δεν πάει, με τη δική μου οδήγηση καίει 10lt/100km (όταν το Α3 μου καίει 10 επίσης και δεν έχει καμία επαφή σε απόδοση) και φυσικά για να μην μας βγάζει βλάβες, "αναγκαστήκαμε" να του βάζουμε 100στάρα. Πλέον με 160.000km δεν έχει βγάλει ζημιά, αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που έχουν θέματα με πυράκια (γιατί το 1.6fsi μοτέρ καίει 100στάρα κανονικά - στην Ελλάδα ό,τι 95-97 κι αν έβαλα, βάραγε πυράκια το αμάξι από καινούριο!) Τέλος, για το ΥΓ, αναφέρεσαι σε κατανάλωση λαδιού? Θα μπορούσε να είναι οκ, με τη λογική ότι η κατανάλωση μπορεί να ευθύνεται και από την τουρμπίνα λόγω χρήσης/χιλιομέτρων. Τώρα για τις διαφορές μεταξύ ΒΖΒ και CDAA έχει γραφτεί σχετικό topic. Προσωπικά ως κρούσματα "υψηλής" (ή και χωρίς "") κατανάλωσης λαδιού έχω διαβάσει για CDAA, αλλα όχι για ΒΖΒ μοτέρ. Ίσως αυτό ως ένδειξη να με οδηγούσε σε αγορά με ΒΖΒ μοτέρ, αλλά εν τέλει, σημασία έχει τι βρίσκεις στην αγορά διαθέσιμο. Δηλαδή αν έβρισκα το τέλειο αμάξι για μένα αλλά ήταν με CDAA μοτέρ, το πολύ-πολύ θα το αγόραζα με την προοπτική ότι ίσως καίει λάδι από τα ελατήρια πιστονιών και θα χρειαστεί σε βάθος χρόνου να κάνω (στη χειρότερη) full service στον κορμό του μοτέρ (αλλαγή πιστονιών+ελατηρίων - εξαρτάται βέβαια και η κατάσταση του μοτέρ και αν θα χρειαστεί να φτάσεις στα 1800€που λες - δυστυχώς αν δεν ανοίξεις μοτερ, αυτά δεν μπορείς να τα μαντέψεις από πριν με κανένα όργανο). Που στην τελική μπορεί να μην είναι κάτι τρελό και να μπορέσεις να πας πιο πίσω την επισκευή μοτέρ, απλά συμπληρώνοντας λάδι πιο τακτικά από τα 10.000km Αυτά εν τάχυ οι σκέψεις μου. ΑΝ ΘΕΣ και έχεις βρει κάτι που κοιτάς, πόσταρε την αγγελία εδώ μήπως σε βοηθήσουμε λίγο με το τι έχει το αμάξι από εργοστασιακά (ή και aftermarket) αξεσουάρ και τι μας φαίνεται περίεργο ή μη-εργοστασιακό ώστε να είσαι ψιλιασμένος πριν κάνεις συνάντηση με τον ιδιοκτήτη.
  21. 2 points
    Λάστιχα για 19αρα μπορείς να βάλεις είτε 245 35 19 είτε 255 35 19. Από το εργοστάσιο φοράει το Β8 8.5χ19 ΕΤ 43. Μπορείς να βάλεις άφοβα μέχρι 9.5 χ19 ΕΤ 40. Αν θες χαμήλωμα βάλε τα bilstein B8.
  22. 2 points
    Να προσθέσω κάτι στο topic: Σε μη συγχρονισμένο πάτημα, όλα είναι πολύ, μα πάρα πολύ σχετικά. Εξαρτάται αν ο άλλος είχε το "σωστή" ταχύτητα για το πάτημα και δεν πάτησε πχ από τα 80km/h με 3η και τέρμα γκάζι, αν ο άλλος πάτησε το γκάζι τέρμα 1sec μετά (άρα εσύ είχες αποκτήσει "φόρα"). κοκ Δυστυχώς ή και ευτυχώς, κανένα από τα αναφερόμενα αμάξια δεν είναι τόσο δυνατά που να καλύψουν την διαφορά "φόρας" που έχεις πάρει (αν είχες πάρει). Ούτε πατήσατε μέχρι "τελικές" ώστε να φανεί αν ο άλλος τελικά είχε ή όχι περισσότερη δύναμη. Επίσης αν ο άλλος δεν κατέβασε ή πάτησε τέρμα γκάζι αφού κούμπωσε δευτέρα (βλέπε mini couper S -> το "απλό" πρώτης γενιάς έχει μόλις 5 άλογα παραπάνω από σένα), τότε "καληνύχτα"! Χρειαζόταν τουλάχιστον 100 άλογα διαφορά για να τον βλέπεις να σε περνάει. Ειδικά το κομπρεσσοράτο δεν "πήγαινε" τόσο καλά. Ήταν πιο "πολεμικό" σαν αίσθηση, αλλά ως εργοστασιακό setup, ειδικά το κομπρεσσοράτο ήταν "λίγο πιο αργό" σε σχέση με ένα Α3 3θ 1.8tfsi. Οι "παλιοί" κοντράκηδες λέγανε ότι η ροπή κερδίζει μια κόντρα. Δεν είναι τυχαίο νομίζω. Από προσωπική εμπειρία να σου πω το εξής: Όντας ένας ιδιαίτερα ανήσυχος οδηγός, έχει τύχει να πατήσω με όλους τους πιθανόυς συνδιασμούς με σχεδόν οτιδήποτε αμάξι (από απλά αμάξια μέχρι κάτι θηρία). Μου έχει τύχει λοιπόν να δυσκολεύομαι να πιάσω αμάξι (πάτημα από roll, πηγαίναμε με ~70+km/h) που είναι περίπου στα κιλά του Α3 μου, αλλά 100 άλογα λιγότερο (αλλά με παρόμοιο peak ροπής). Κι αυτό γιατί εγώ ήμουν με D (drive), χαλαρά και φυσικά όταν "τσίμπησα" και εγώ επέλεξα να πατήσω, ήταν με χρονοκαθυστέρηση 1-2sec, χρόνος αρκετός, ώστε για να αρχίσει να φαίνεται η διαφορά δύναμη του οχήματος μου από το δικό του, έπρεπε να πλησιάσουμε στα 200+km/h. Ναι, πλησιάζοντας αυτά τα (απαγορευτικά) km/h, άρχισα να τον μαζεύω. αλλά ουσιαστικά με κέρδισε (και στα δικά του μάτια - λογικό δεν είναι?). Αν δεν "έκοβε" το παλικάρι την κόντρα στα ~200 και πατάγαμε πχ μέχρι τα 250-260, θα τον είχα περάσει, αλλά ως συνήθως ο δρόμος και ο χώρος/ανοιγμα του δρόμου δεν βοηθάνε για να δούμε με ασφάλεια τέτοια km/h... Λογικό λοιπόν αν μέναμε εκεί να έλεγε ο άλλος "το τσάγιασα το Α3" και "πως πάει έτσι το αμάξι μου είναι γαμάτο" κτλ (λογικό ξαναλέω από μέρους του). Μετά όμως που κάναμε συγχρονισμένο πάτημα, αμέσως φάνηκε η διαφορά μας και κέρδισα άνετα την φιλική μας κόντρα. Γι' αυτό προσωπικά λέω πως τα πατήματα στο δρόμο είναι τόσο σχετικά που καλύτερα να πατάς πιο πολύ για την πλάκα σου, παρά για να βγάλεις συμπέρασμα για το αμάξι σου. Για να γίνει το τελευταίο, πρέπει να ξέρεις το setup του άλλου που πατάτε, να συγχρονιστείτε και να πατήσετε με περίπου ίδιες rpm και (αν είσαι δίκαιος) από στροφές που βολεύουν και τους 2 σας. Όλα τα άλλα που γράφουμε/λέμε (όχι μόνο εσύ προφανώς) είναι καθαρά για λόγους χαβαλέ,. για συζητήσεις στο καφενείο (internet-ικό ή μη) και ίσως και τροφή για τον εγωισμό μας.
  23. 2 points
    https://www.k-electronic-shop.de/AUDI/AUDI-A1/AUDI-A1-8X/AUDI-VW-Stanzwerkzeug-fuer-PDC--PLA-Sensoren-Leihgeraet.html Ορίστε το βρήκα Επίσης και ένα κιτ από YouTube να καταλάβεις πώς λειτουργεί. Και μετά ανοίγεις συνεργείο. Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk
  24. 2 points
    Είναι σαφώς πιο σφιχτή αλλά δεν πέφτουν σφραγίσματα και νεφρά. Αν έχεις μέχρι και 17 άρα ζάντα με 225/50 τότε είναι καλό. Την μαμά την χαρακτήρισε κάποιος παλιότερα εδώ στο φορουμ σαν βουτυρένια και είναι η καλύτερη παρομοίωση. Οι περισσότεροι αναφέρουν ότι η Β6 δεν συνδυάζεται με ελατήρια χαμηλώματος εννοώντας ότι θα έχουν πιο σύντομη ζωή και ότι υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα σε μεγάλη ανωμαλία/λακούβα/τάφο να τερματίσει η ανάρτηση και να κοπανήσει. Σωστά τα παραπάνω. Αν όμως έχεις μπει σε χαμηλωμένο αμάξι με Β8 τότε τα διαγράφεις όταν πρόκειται να οδηγείς στην πόλη. Δέν μπορείς να τα έχεις όλα. Αν θες και χαμήλωμα και "σχετική" άνεση τότε πας σε κάτι από τα παραπάνω και ξέρεις ότι θα αλλάξεις αμορτισέρ λίγο συντομότερα. Κάτι κερδίζεις- κάτι χάνεις.
  25. 2 points
    Τελικα μετα απο πολυ καιρο που το εψαχνα αποφασισα να αλλαξω κομπρεσσορα κλιματιστικου μιας και το ac υπολειτουργουσε....απο εβδομαδα θα μεταφερω εντυπωσεις!
  26. 2 points
    Κοίτα να δεις, όπως είπα και παραπάνω, το πώς θέλει ο καθένας την ανάρτηση του και το τι θεωρεί ο καθένας σκληρό μαλακό ή ιδανικό είναι πολύ σχετικό. Αν θες κάτι πιο σφιχτό από την μαμά ανάρτηση έχεις πολύ απλές λύσεις όπως να βρεις ελατήρια από έκδοση ambition που είναι 2 εκατοστά χαμηλότερα από την απλή έκδοση (μπορεί να τα έχεις ήδη ανάλογα την έκδοση του αυτοκινήτου σου) και να τα συνδυάσεις με Bilstein b6 (κίτρινα λεπτά). Αυτό έχω εγώ τώρα και είναι πιο σφιχτό, πιο σπορ χωρίς να είναι άβολο. Επίσης μπορείς να ψάξεις και για την ανάρτηση Sline που είναι κάτι αντίστοιχο με αυτή που σου περιγράφω αλλά είναι εργοστασιακή. Αν θες να είναι ακόμα πιο χαμηλό τότε πας σε άλλα ελατήρια π.χ eibach ή H&R προοδευτικά ελατήρια που θα σου δώσουν 3 με 3.5 πόντους χαμήλωμα. Όλες οι παραπάνω λύσεις είναι εγγυημένες ως προς την ποιότητα κατασκευής. Σίγουρα δεν είναι οι μόνες. Πιθανόν κάποιος άλλος να έχει δοκιμάσει άλλους συνδυασμούς και να σου πει και άλλες ιδέες. Ψάξτο και μην πας στα τυφλά.
  27. 2 points
    S8 για την δουλειά, S6 Avant για την οικογένεια (που γράφω παραδίπλα) μια χαρά!
  28. 2 points
    Νέο AUDI S8 Το νέο Audi S8 συνδυάζει κορυφαία πολυτέλεια με δυναμικό σπορ στιλ, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί σημείο αναφοράς για το Vorsprung durch Technik με τα καινοτόμα συστήματα ανάρτησής του. ΟV8 bi-turbo βενζινοκινητήρας 4.0 TFSI αποδίδει 571 ίππους και αστείρευτη ροπή 800 Nm. Εξοπλίζεται με την υβριδική τεχνολογία MHEV για την τέλεια απόδοση της ισχύος. Η προγνωστική ενεργή ανάρτηση, η ενεργητική τετραδιεύθυνση και η μετάδοση quattro με στάνταρ το σπορ διαφορικό εξασφαλίζουν εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά. Το νέο Audi S8 χρησιμοποιεί συγκεκριμένα σχεδιαστικά στοιχεία για να εκφράσει με απόλυτη ακρίβεια τον σπορ χαρακτήρα του υπερπολυτελούς σεντάν. Εντυπωσιακή απόδοση: ο κινητήρας - Χάρη στην υβριδική τεχνολογία, ο V8 του Audi S8 με τους δύο υπερσυμπιεστές προσφέρει απόλυτα γραμμική απόδοση των 571 ίππων και της ροπής των 800 Nm, καθώς και την άμεση διαθεσιμότητά τους ανά πάσα στιγμή. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ειδικοί σύνδεσμοι στον αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο ελαχιστοποιούν τις τριβές για εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, ενώ τα αυτόματα ενεργοποιημένα κλαπέτα στο σύστημα εξαγωγής/εξάτμισης συνθέτουν έναν μοναδικό, εντυπωσιακό ήχο. Κάθε συναρπαστική στιγμή στο Audi S8 συνδυάζεται με υψηλή άνεση και απόδοση. Το υβριδικό σύστημα (MHEV) συνδράμει διαρκώς στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Η μίζα/γεννήτρια με ιμάντα, με την πρόσθετη μπαταρία ιόντων λιθίου σε δίκτυο 48 V, επιτρέπουν σε συνθήκες χαμηλού φορτίου ή στο ελεύθερο ρολάρισμα την προσωρινή απενεργοποίηση του κινητήρα και την επέκταση της αυτονομίας. Στην καθημερινή οδήγηση η εξοικονόμηση καυσίμου φτάνει μέχρι και τα 0,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης κυλίνδρων (cylinder on demand) λειτουργεί σε συνθήκες χαμηλού φορτίου προσφέροντας περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Το σύστημα ήχου του αυτοκινήτου διαθέτει ενεργή ακύρωση θορύβου για την εξάλειψη του από την καμπίνα, διασφαλίζοντας απόλυτη άνεση. Δυναμικά χαρακτηριστικά: ενεργή ανάρτηση, δυναμικό σύστημα τετραδιεύθυνσης και quattro με σπορ διαφορικό - Ο μοναδικός συνδυασμός των καινοτόμων συστημάτων ανάρτησης επιτρέπει στη ναυαρχίδα της Audi να προσφέρει τα απαράμιλλα επίπεδα άνεσης ενός κορυφαίου σεντάν με τις δυνατές συγκινήσεις ενός σπορ αυτοκινήτου. Το νέο S8 έρχεται στάνταρ με την προγνωστική ενεργή ανάρτηση. Αυτό το high-tech σύστημα, το οποίο λειτουργεί σε συνδυασμό με την ενεργή αερανάρτηση, μπορεί να ανυψώσει ή να κατεβάσει ανεξάρτητα κάθε τροχό, μέσω ηλεκτρομηχανικών μηχανισμών. Με αυτό τον τρόπο και για πρώτη φορά είναι εφικτός ο ενεργός έλεγχος του αυτοκινήτου σε οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης, με αποτέλεσμα να μειώνονται σημαντικά οι κλίσεις κατά την επιτάχυνση ή την επιβράδυνση. Η εμπρόσθια κάμερα, η οποία ανιχνεύει τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, διασφαλίζει την προγνωστική λειτουργία της ανάρτησης. Το νέο Audi S8 μπορεί ταυτόχρονα να είναι ένα εξαιρετικά άνετο υπερπολυτελές σεντάν ή ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο εστιασμένο πλήρως στον οδηγό του. Το Audi drive select προσφέρει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε προφίλ οδήγησης. Η λειτουργία "Comfort +" είναι ένα νέο προφίλ για μεγαλύτερη άνεση. Στις στροφές το αμάξωμα παίρνει αντίθετη κλίση κατά 3 μοίρες για να μειώσει την πλευρική επιτάχυνση που επενεργεί στους επιβάτες. Στη λειτουργία "Dynamic" το S8 εξισορροπείται τελείως. Σε μία γρήγορη στροφή η μέγιστη γωνία (roll-angle) είναι μόλις 2,5 μοίρες σε σύγκριση με τις 5 μοίρες στην περίπτωση μιας συμβατικής ανάρτησης. Η ενεργή ανάρτηση προσφέρει μια ακόμη νέα λειτουργία. Όταν ενεργοποιείται η λαβή της πόρτας τότε το αμάξωμα αυτόματα ανυψώνεται γρήγορα μέχρι και 50 χιλιοστά για ακόμα πιο άνετη επιβίβαση ή αποβίβαση. Το Audi S8 επαναπροσδιορίζει τα όρια της φυσικής χάρη στο ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης που επιτρέπει την ανεξάρτητη ρύθμιση των γωνιών διεύθυνσης των τροχών στον εμπρός και στον πίσω άξονα. Έτσι προσφέρει σπορ και άμεση απόκριση κατευθυντικότητας στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες με εξαιρετική σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο και στις πιο σφιχτές διαδρομές, εξισορροπώντας δύο αντικρουόμενους παράγοντες. Σε μια γρήγορη στροφή το σπορ διαφορικό κατανέμει ενεργά τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών. Κατά την είσοδο ή την επιτάχυνση σε μια στροφή, η περισσότερη ροπή μεταφέρεται στους εξωτερικούς τροχούς περιορίζοντας την υποστροφή. Στην περίπτωση υπερστροφής, το σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα μεταφέρει τη ροπή κίνησης στον εσωτερικό τροχό για να σταθεροποιήσει το S8. Η ενεργή τετραδιεύθυνση, το σπορ διαφορικό και η προγνωστική ενεργή ανάρτηση είναι στάνταρ στο Audi S8. Η αλληλεπίδραση αυτών των συστημάτων είναι μοναδική στην κατηγορία του και εξασφαλίζει σύνθετο και σπορ χειρισμό σε όλες τις καταστάσεις. Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν οι κεραμικοί δίσκοι φρένων από ανθρακονήματα με διάμετρο 420 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και 370 χιλιοστά στον πίσω. Τα κεραμικά φρένα είναι εσωτερικά αεριζόμενα, χαμηλής φθοράς και μαζί με τις δαγκάνες είναι κατά 9,6 κιλά ελαφρύτερα από τους συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο. Κάθε μία από τις εμπρός δαγκάνες έχει δέκα έμβολα. Σπορ και κομψός: ο σχεδιασμός - Ο δυναμικός και εκλεπτυσμένος εξωτερικός σχεδιασμός του Α8 περνά σε άλλη διάσταση με την έλευση του νέου Audi S8. Οι νέες αισθητικές εξωτερικές και εσωτερικές αναβαθμίσεις τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ διαθέσιμοι για το σπορ σεντάν των 5,17 μέτρων είναι οι νέας σχεδίασης τροχοί έως 21 ιντσών. Νέα στοιχεία στον εμπρός, πιο επιθετικό προφυλακτήρα, στα πλαϊνά του αμαξώματος, στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και οι διπλές απολήξεις, δίνουν έμφαση στον σπορ και δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι επιλογές φωτισμού περιλαμβάνουν έως και τους προβολείς HD Matrix LED με Audi laser και οπίσθια φώτα OLED. Προηγμένη και σύγχρονη τεχνολογία: ο εξοπλισμός - Κάθε λεπτομέρεια του νέου Audi S8 αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα ενός αυθεντικού σπορ premium μοντέλου. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι τα στάνταρ ειδικής σχεδίασης καθίσματα με σπορ εμφάνιση. Διαθέτουν έναν ευρύ συνδυασμό ρυθμίσεων, προσαρμοζόμενες πλευρικές ενισχύσεις και ανεξάρτητη θέρμανση τριών σταδίων για κάθε κάθισμα, καθώς και λειτουργίες εξαερισμού και μασάζ. Τα πίσω καθίσματα προσφέρουν επίσης πολυάριθμα χαρακτηριστικά για εξαιρετική άνεση και παρέχουν μια first class ατμόσφαιρα στο Audi S8. Τα 38 συστήματα υποβοήθησης οδηγού που προσφέρει η Audi για το νέο S8 διαχωρίζονται στα πακέτα City και Tour. Το ενεργό Adaptive Cruise Control είναι αυτό που ξεχωρίζει στην υπερπλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης. Συνδυάζει τις λειτουργίες του συστήματος ACC, της υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (traffic jam assist) και της διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας. Σε συνδυασμό με τη προγνωστική υποβοήθηση απόδοσης, επιβραδύνει και επιταχύνει το Audi S8 ανάλογα με τις επερχόμενες συνθήκες. Στο πακέτο City, το σύστημα Audi pre sense συνδυάζει τις λειτουργίες πρόληψης στα δύο άκρα του αυτοκινήτου ώστε να δημιουργήσει τον πλήρη έλεγχο Audi pre sense 360°. Αν το σύστημα ανιχνεύσει μια επικείμενη πλευρική σύγκρουση, τότε ειδοποιεί την προγνωστική ενεργή ανάρτηση για να ανυψώσει άμεσα το αμάξωμα κατά 80 χιλιοστά. Αυτή η λειτουργία φέρνει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου σε μία καλύτερη θέση για να απορροφήσει την ενέργεια πρόσκρουσης, περιορίζοντας τις πιθανές συνέπειες ατυχήματος για τους επιβάτες. Ο εγκέφαλος πίσω από τα συστήματα υποβοήθησης του νέου S8 είναι μια υψηλής απόδοσης μονάδα επεξεργασίας δεδομένων, ο κεντρικός ελεγκτής υποβοήθησης οδηγού (zFAS). Υπολογίζει συνεχώς ένα διαφοροποιημένο αλγόριθμο των εξωτερικών συνθηκών γύρω από το αυτοκίνητο με βάση τα δεδομένα που παρέχουν οι αισθητήρες. Ο πληρέστατος εξοπλισμός περιλαμβάνει πέντε αισθητήρες ραντάρ, έξι κάμερες, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και έναν ανιχνευτή λέιζερ. Ψηφιακό και έξυπνο: έλεγχοι και συνδεσιμότητα - Το νέο Audi S8 προσφέρει μια προηγμένη τεχνολογική εμπειρία με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και υπερσύγχρονη συνδεσιμότητα. Η λειτουργία αφής MMI στο νέο Audi S8 είναι πλήρως ψηφιακή ώστε ο οδηγός να ελέγχει σχεδόν όλες τις λειτουργίες μέσω δύο μεγάλων οθονών. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιήσει έλεγχο με φυσική ομιλία, ο οποίος προσφέρει σχεδόν απεριόριστη ελευθερία στη διαμόρφωση ερωτήσεων και εντολών. Οι απαντήσεις παρέχονται είτε από πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στο αυτοκίνητο, είτε από τον απομακρυσμένο διακομιστή (cloud). Το MMI navigation plus αποτελεί ένα ολοκληρωμένο κέντρο ψυχαγωγίας (infotainment) και μέσων ενημέρωσης. Εκτός από την υποστήριξη φωνητικής υπηρεσίας Amazon Alexa, η εκτεταμένη σειρά Audi connect περιλαμβάνει πολλές car-to-X υπηρεσίες που ανταλλάσσονται στον στόλο Audi. Οι πληροφορίες σχετικά με τους φωτεινούς σηματοδότες ρύθμισης της κυκλοφορίας είναι ένα νέο χαρακτηριστικό που η Audi προσθέτει διαδοχικά σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές πόλεις. Η διασύνδεση με την υποδομή της πόλης επιτρέπει στο όχημα να λαμβάνει πληροφορίες από τον κεντρικό υπολογιστή φωτεινού σηματοδότη μέσω ενός σέρβερ, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει ταχύτητα όταν πλησιάζει η στιγμή που θα ανάψει πράσινο. Το Audi virtual cockpit εμφανίζει μια προτεινόμενη ταχύτητα καθώς και τον υπολειπόμενο χρόνο μέχρι να εμφανιστεί το πράσινο, εάν ο οδηγός περιμένει ήδη με κόκκινο. Το σύστημα συμβάλλει έτσι σε ένα προγνωστικό και αποδοτικό στιλ οδήγησης και διευκολύνει μια σταθερή ροή κυκλοφορίας. ΠΗΓΗ: CAPITAL.GR
  29. 2 points
    Με τον πετρελαιοκινητήρα 3.0 V6 TDI απόδοσης 349 PS, ηλεκτρικό κομπρέσσορα και σύστημα mild-hybrid για την αγορά της Ευρώπης. Η Audi παρουσίασε τα νέα S6 Sedan, S6 Avant και S7 Sportback, τα οποία θα διατεθούν με πετρελαιοκινητήρα 3.0 V6 TDI στην Ευρώπη και με βενζινοκινητήρα 2.9 V6 TFSI σε ΗΠΑ, Ασία και Μέση Ανατολή. Οι κορυφαίες εκδόσεις των Α6 και A7 (τουλάχιστον μέχρι την παρουσίαση των νέων RS6 και RS7) εξοπλίζονται με σύστημα Mild-Hybrid 48V που επιτρέπει coasting με σβηστό τον θερμικό κινητήρα για έως και 40 δευτερόλεπτα, χάρη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών. Το σύστημα προσφέρει μειωμένη μέση κατανάλωση κατά 0,4 lt/100km ενώ παράλληλα υποστηρίζει τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο 3.0 V6 TDI αποδίδει 349 PS και 700 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης quattro και το αυτόματο κιβώτιο Tiptronic οκτώ σχέσεων. Ο turbodiesel τον οποίο συναντήσαμε και στο Audi SQ5 TDI εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κομπρέσσορα (EPC) που εξαλείφει το turbo lag αλλά και ένα τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,0" για το S6 Sedan και σε 5,1" για τα S6 Avant και S7 Sportback ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση διατηρείται χαμηλά, μεταξύ 6,2 και 6,5 lt/100 km ανάλογα με την έκδοση αμαξώματος και το μέγεθος των τροχών. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro που συνδυάζεται με torque vectoring λειτουργεί με αρχική αναλογία 40:60 ενώ μπορεί να στείλει μέχρι και το 70% της δύναμης στους εμπρός τροχούς ή μέχρι και το 85% της δύναμης στον πίσω άξονα. Προαιρετικά διατίθεται και σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο S προσφέρεται το προαιρετικό σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης για ακόμα καλύτερο κράτημα και ευελιξία. Η σπορ ανάρτηση S sport suspension με ηλεκτρονικό έλεγχο των αμορτισέρ είναι χαμηλωμένη κατά δύο πόντους στο S6 και κατά ένα στο S7. Εναλλακτικά διατίθεται και ενεργή αερανάρτηση με τρεις λειτουργίες και επιλογή αύξησης της απόστασης από το έδαφος. Πίσω από τις ζάντες 20" με λάστιχα επιδόσεων 255/40 κρύβεται το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που περιλαμβάνει 6πίστονες δαγκάνες με δίσκους 400 mm εμπρός και 350 mm πίσω. Για τους πιο απαιτητικούς η Audi διαθέτει και carbon κεραμικούς δίσκους 400 mm εμπρός και 370 mm πίσω που ζυγίζουν 9 kg λιγότερο από τα σιδερένια φρένα. Επιπλέον, το ηλεκτρονικό σύστημα ECP ελέγχει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, του κιβωτίου, του τιμονιού (ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση) και του διαφορικού, προσφέροντας στον οδηγό πέντε λειτουργίες οδήγησης: Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency και Individual. Εξωτερικά, τα S6 Sedan, S6 Avant και S7 Sportback απέκτησαν ένα διακριτικό αλλά εμφανώς πιο επιθετικό bodykit που τα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις των A6 και A7. Αυτό περιλαμβάνει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με πιο τονισμένα νεύρα, λεπτομέρειες από αλουμίνιο και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέο splitter, ελαφρώς διαφορετική γρίλια, διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος, διαχύτη και τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης με επικάλυψη από χρώμιο. Την εμφάνιση αναβαθμίζουν και τα νέα σχέδια των τροχών σε διάσταση 20" ή ακόμα και 21". Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα με δεκάδες ρυθμίσεις και λειτουργίες μασάζ και κλιματισμού, τα οποία έχουν επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, ή προαιρετικά από κορυφαίας ποιότητας δέρμα Valcona. Το flat-bottomed τιμόνι, οι επενδύσεις από αλουμίνιο, τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και τα πατήματα των μαρσπιέ με το λογότυπο S ενισχύουν τη σπορ ατμόσφαιρα ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα συστήματα τελευταίας τεχνολογίας της Audi. Η τιμή των μοντέλων στη Γερμανία θα ξεκινά από 76.500 ευρώ (S6 Sedan), 79.000 ευρώ (S6 Avant) και 82.750 ευρώ (S7 Sportback). Τέλος, να αναφέρουμε πως ο κινητήρας 2.9 V6 TFSI που προορίζεται για ΗΠΑ, Ασία και Μέση Ανατολή αποδίδει 450 PS και 600 Nm ροπής, ενώ και αυτός συνεργάζεται με το σύστημα MHEV 48 Volt. Link
  30. 2 points
    Και εγω πιστεύω ότι ειναι full υπερτιμημενο.
  31. 2 points
    Παναγιώτη, Σου απάντησα και στο pm. Θεωρώ ότι δεν έχει χαλάσει ο καταλύτης, αν και πρέπει να το ψάξεις (μπορεί να έπεσες στην περίπτωση της αστοχίας υλικού). Από την άλλη, όπως έγραψα και πιο πάνω, το μυαλό μου πάει σε αισθητήρα λ που δε μετράει σωστά (και γι αυτό ακολουθείται το σφάλμα στον εγκέφαλο για χαλασμένο καταλύτη) ΥΓ: Το σφάλμα του χαλασμένου καταλύτη πως βγαίνει? Μετράει με τον λ πριν τον καταλύτη και μετά τον καταλύτη με 2ο λ. Αν ο 2ος αισθητήρας λ καταγράφει εντός ορίων καυσαέρια, τότε όλα οκ. Αν δε βλέπει διαφορά ή η διαφορά μεταξύ των λ είναι ανεξήγητα μεγάλη (=εκτός ορίων), τότε τι υπάρχει ανάμεσα στους λ που δε δουλεύει? ο καταλύτης => σου βγάζει αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι έχει πέσει η απόδοση του καταλύτη.
  32. 2 points
    Τετάρτη 26 Ιουνίου στο Audi Sport Club βάζουμε μπρος για το δευτερο Night Walk! Η βόλτα θα ξεκινήσει χωρίς καθυστέρηση στις 20:00 απο το πάρκινγ του Δημαρχείου Βούλας *** θα κάνουμε πιο μεγάλη διαδρομή χωρίς φανάρια και θα καταλήξουμε... στο Λαυριο και συγκεκριμένα για σουβλάκια! Αφού φάμε, θα κάνουμε την τελευταία στάση για ...χώνεψη στο λιμάνι του Λαυριου για να κάνουμε και την φωτογράφηση. Σας περιμένουμε όλους! *** Όσοι δεν προλαβουν το σημείο εκκίνησης, ας κινηθούν απευθείας για Λαύριο. Τηλ. Επικοινωνίας 6906909060
  33. 2 points
    Πολύ ωραία η βόλτα.Η διαδρομή ήταν όπως πάντα πολύ ωραία. Προσωπικά μέτρησα 25 αμάξια και 30 άτομα...!!! Στο σημείο εκκίνησης, όταν ξεκινήσαμε, δημιουργήθηκε μποτιλιάρισμα από Audi... Παραθέτω φωτο όπου όντας κάπου στη μέση των οχημάτων, γελούσα που "πήξαμε" την έξοδο του parking. Σύντομα θα ανέβουν όσες φωτογραφίες τράβηξα προσωπικά. Όσοι έχετε τραβήξει φωτογραφίες, μη διστάσετε να τις ανεβάσετε!!!
  34. 2 points
    Έτσι ειναι. Πάντως, θα σου συνιστούσα να έπαιρνες ένα υγρό αφαλάτωσης που βάζουν στα σκάφη και να βάλεις λιγο μέσα στο δοχείο των υαλοκαθαριστήρων. Συνήθως απο τα άλατα προκαλείται σταδιακά η ζημιά, όποτε αν ανοίξει καλα η παροχή, λιγοστεύει ο κίνδυνος να φράξει γιατί το αλάτι του νερού, σταδιακά «τρώει» το σώμα του μοτερ. Δημητρης
  35. 2 points
    Οι συναντήσεις αφορά τα μέλη του Audi Sport Club, ιδιοκτήτες δηλαδή και φίλους της μάρκας Audi. Από κει και πέρα, τα αμάξια υπάρχουν για να μας ενώνουν και όχι για να δε μας χωρίζουν. Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να έρθουν με το αμάξι τους (κι ας μην είναι audi), να βρεθούμε να γνωριστούμε και να περάσουμε καλά. Τώρα, τα μέλη μας έχουν διάφορα αμάξια. Α3. S3. A4. S4. RS4. A6. Q5, Α4 cabrio, Α3 cabrio... Στην τελευταία συνάντηση, αν είδες τις φωτογραφίες ήρθε μέχρι και RS2 και audi quattro "το κοντό" (αν το λέω καλά).... Και επειδή το έθιξες έμμεσα (άθελά σου μάλλον), στο παρελθόν είχαμε κάνει και κοινές συναντήσεις με άλλα clubs, αλλά δεν βρέθηκε κάποιο κοινό σημείο επαφής (στην τελική οι ιδιοκτήτες S3 και ΤΤ είναι ιδιοκτήτες audi... οπότε...?). Υπήρχαν σκέψεις στο παρελθόν να βρεθούμε και με άλλα clubs του group vag (πχ VW club, Seat club), αλλά το προχωρήσαμε για λόγους που δεν είναι του παρόντος. Αν έρχεσαι από έξω (πχ Γερμανία), τα events στην Ελλάδα δεν είναι κοινά, γιατί δεν υπάρχει ο αντίστοιχος πολύς κόσμος που να "δικαιολογεί" να σπάσουμε (οι ιδιοκτήτες) σε πολλά clubs/λέσχες. Τέλος, από όσο γνωρίζω το Audi Sport Club είναι το μόνο club για ιδιοκτήτες και φίλους Audi που είναι λέσχη, δηλαδη διέπεται από καταστατικό, έχει νομική υπόσταση με ΑΦΜ, νομιμο εκπρόσωπο κτλ. Είναι κι αυτό ένα (σοβαρό κατ' εμέ) πρόβλημα, όταν προσπαθείς να κανονίσεις κάτι με ένα άλλο κλαμπ που ουσιαστικά από πίσω δεν υπάρχει κάτι επίσημο και από τις 2 πλευρές. Γιατί? Διότι στα κοινά events, μαζεύονται πολλά (50+) αμάξια και από τα 2-3-5 clubs, πολύς κόσμος (2 άτομα σε κάθε αμάξι = 100 άτομα τουλάχιστον) και η πιθανότητα να γίνει κάτι στραβό (από λάθος, δε σου λέω να γίνει επίτηδες) είναι μεγάλη... Άρα πρέπει να υπάρχει οργάνωση, ασφάλεια, τα οποία δεν μπορούν να γίνουν χωρίς να υπάρχουν νομικές μορφές από πίσω.
  36. 2 points
  37. 2 points
    Τα πρώτα του σημάδια είναι αυτά που αναφέρετε, στο τέλος θα σταματήσει εντελώς την κίνησή του. Τα έπαιξε το μοτεράκι του. Δυστυχώς, και εδώ παθών Αντικατάσταση πριν χρόνια με Valeo 150 ευρώ. Welcome to the world of Α3 8P. Έχει πολλά καλά, έχει και αυτές τις "στιγμές".
  38. 2 points
    Κανένα πρόβλημα. Θα εκπλαγείς (θετικά) με την πληροφορία παντός θέματος που έχουν συγκεντρώσει τα μέλη του club.
  39. 2 points
    Καλοκαίρια δεν κανονίζονται meeting κανονίζονται βόλτες με σουβλάκια! Γερμανία γίναμε!
  40. 2 points
    Παιδιά Καλά να περάσετε, αν μπορουσε να γίνει όπως έχω πει σε μια παλαιότερη ανάρτηση μια συνάντηση ,θα το εκτιμούσα πολύ,κατά προτίμηση μετά τον 15αυγουστο. Όπως και να έχει καλή οδήγηση παιδιά. Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
  41. 2 points
    Και μετά την χθεσινή απονομή βραβείων, η λέσχη μας πήρε 2 βραβεία!!! Ένα για το καλύτερο ιστορικό αμάξι (ως το 1963) και ένα για το καλύτερο "μεσαία" (όχι extreme δηλαδή) βελτιωμένο αμάξι που συμμετείχε στο event!!! Ευχαριστούμε και πάλι όσους συμμετείχαν στο event και μας παραχώρησαν τα αμάξια τους για να δείξουμε τη δυναμική της λέσχης μας!!!
  42. 2 points
    Το συνεργείο που το πήγες έχει να πει κάτι από πλευράς του για την πεταλούδα που χρεώθηκες και δεν αποκαταστάθηκε το πρόβλημα;; Τώρα απεφάνθη για αντλία υψηλής; (άλλο ένα 300άρι δλδ) αλλάζοντας και βλέποντας; Εννοείται δεν μου πέφτει λόγος, δεν αποφασίζω με αλλουνού πορτοφόλι, απλά τροφή για σκέψη...
  43. 2 points
    Προχθές παρέλαβα και γω τις μπλούζες μου!!Να ευχαριστήσω τον φίλο Παναγιώτη (legend) για όλη την βοήθεια!Οι μπλούζες είναι όλα τα λεφτα!!
  44. 2 points
    Συγνώμη αν καθηστερισα να απαντήσω ειμουν εκτός Ίντερνετ
  45. 1 point
    ααα οκ τότε...Κ από μένα ότι σου είπε πιο πάνω ο Δημήτρης...Καλά χιλιόμετρα φίλε μου...εύχομαι να το χαρείς ακόμα περισσότερο τώρα!!!
  46. 1 point
    Δεν θα έπρεπε να στο πει ο ρεκτιφιετζης αυτο;
  47. 1 point
    Ναι εννοειται δευτερα πρωι πρωι!Ευχαριστω πολυ!
  48. 1 point
    Ναι ναι το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό
  49. 1 point
    Καλημέρα μας Εάν στο έκανε περιστασιακά, θα μπορούσες να ρίξεις σπρέι επαφών μπας και συνέλθει, θα εξακολουθεί όμως να είναι προσωρινή λύση. Εάν στο κάνει μόνιμα πια, έχει χαλάσει το ηλεκτρικό του κομμάτι οπότε και πας για αλλαγή ολόκληρης της κλειδαριάς. 3ο σενάριο χειροκίνητο "χειρουργείο" από εσένα (αν πιάνουν τα χέρια σου) ή από κάποιον γνώστη, αν έχεις την απαραίτητη υπομονή. Κόστος από αντιπροσωπεία από 170-210 περίπου. Εμπορίου αρκετά παρακάτω (και την απαραίτητη τύχη για την διάρκεια τους) Κλασικό παραδοσιακό πρόβλημα στα 8P εδώ και χρόνια (παθών και στα 2 πρώτα σενάρια σε 3 κλειδαριές)
  50. 1 point
    Δυστυχώς έχω ένα meeting και δεν ξέρω αν θα προλάβω. Ωραία στριφτερη διαδρομή. Με κολαζετε!!!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.