Jump to content

NightWalk 2019

Το πρώτο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Ηλιοπροστασίες 2019

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/19/2019 in all areas

  1. 7 points
    Μπήκαν επιτέλους τα πίσω φρένα από S5 (δαγκάνες S5, δίσκοι Zimermann διατρητοι 330χ22 αεριζομενοι https://www.antallaktikaonline.gr/zimmermann/7003830). Αλλάχθηκαν τακάκια εμπρός πίσω με ATE. Eμπρός έχω 345χ30 δίσκους Zimermann διατρητους και δαγκάνες από Α6 3,0 TFSI Quattro. Μπήκε και η αεροτομή από S5 (aftermarket από ebay), και ασημί καλύμματα στους καθρέπτες αυθεντικά S5.
  2. 5 points
    Τελικα τσιμπησα πριν απο καμια βδομαδα ενα rns-e led version απο γερμανικο ebay και σημερα το εβαλα μονος μου. Η μοναδα ειναι κατασκευης του 2015 και ηταν σαν καινουργια, μαζι με κεραια gps και κωδικο. Ολα δουλευουν αψογα και ηδη περασα το καινουργιο firmware και τους χαρτες του 2019. Το γκριζαρισμα των σταθμων ειναι ανεπαισθητο και δεν ενοχλει καθολου!
  3. 4 points
    Καλημέρα σε όλους! Σας παραθέτουμε φωτογραφίες από τη συμμετοχή του Audi Sport Club στο PMS (Patra's Motor Show), το οποίο διεξάγεται κάθε χρόνο και πλέον έχει γίνει θεσμός. Η παρουσία του περιπτέρου μας ήταν εντυπωσιακή. Είχαμε κάθε λογής οχήματα. Όλα καλογυαλισμένα, πολύ προσεγμένα και με ιδιοκτήτες "μερακλήδες". Όλα τα αμάξια στο περίπτερό μας συγκέντρωναν τα βλέμματα, το καθένα με το δικό του κοινό και τους δικούς του λόγους. Ευχαριστούμε θερμά όλα τα μέλη που διέθεσαν το αμάξι τους για να ομορφύνει το περίπτερό μας καθώς και την Audi Hellas που μας παραχώρησε αυτό το υπέροχο Q3 με υπερ-πλούσιο εξοπλισμό. Όσοι ήταν παρόντες, είχαν την τύχει να το δουν από κοντά, να μπουν μέσα και να τους πούμε την εμπειρία μας, μιας και το όχημα οδηγήθηκε από την Αθήνα, προς την εκδήλωση και πίσω. fun fact: με έναν πωλητή της Audi μαζί μας, παίζει και να το είχαμε πουλήσει πάνω από 10 φορές το όχημα αυτό. Οι φωτογραφίες νομίζω πως μιλάνε από μόνες τους: Και για όσους δεν ήταν εκεί, να "θυμίσουμε" ότι το ιταλικό club με φερράρι έκανε στο PMS τα γενέθλιά του: ΥΓ: για το Q3 θα ακολουθήσει τις επόμενες μέρες άλλο post για να σας μεταφέρουμε αναλυτικά την αντικειμενική εμπειρία που είχαμε, ζώντας μαζί του για 2 ημέρες. ΥΓ2: σύντομα θα ανέβουν και σε καλύτερη ανάλυση.
  4. 4 points
    Τριήμερο στο εξοχικό, και τι άλλο περιποίηση του αυτοκινήτου που δεν μπορώ να κάνω στην Αθήνα εύκολα μόνος μου. Θα ήθελα να σας πω τι προϊόντα χρησιμοποιώ και πως. Γενικά είμαι αντίθετος στα πολύ ακριβά μπουτίκ χημικά, αλλά έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς μέσης κατηγορίας τιμής προιόντα όπως Meguiars τα οποία αποδείχθηκαν πολύ καλά, και προϊόντα AutoGlym και Sonax επίσης έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος. Τώρα δοκιμάζω μερικά από Nanolex. Φυσικά δεν λείπουν ποτέ από το γκαράζ τα φτηνότερα προιοντα της Armorall, και Turtle Wax, αλλά και κάποια επώνυμα/ανώνυμα από supermarket κλπ. Προσπαθώ να καθαρίζω τα δέρματα και να βάζω αλοιφή τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο. Χρησιμοποίησα Nanolex Interior Cleaner https://www.swell.gr/webshop/el/interior/86-nanolex-interior-cleaner-rtu-750ml.html και Armorall 3in1 Leather Care https://www.armorall.eu/en/products/leather/3-in-1-leather-care-semi-matt Εξωτερικά χρησιμοποιώ Carcher Ultra Foam cleaner https://www.kaercher.com/gr/home-garden/chimika-proionta-katharismoy-tis-kaercher/reinigungs-pflegemittel/michanimata-katharismoy-ypsilis-piesis/katharismos-kai-frontida-ochimaton/afrogono-katharistiko-1l-62957430.html και Sonax XTREME Protect+Shine Hybrid NPT (αντί για κερί) https://www.skroutz.gr/s/14130718/Sonax-XTREME-Protect-Shine-Hybrid-NPT-210ml.html To ultra foam το χρησιμοποιώ και για το μηχανοστάσιο. Τα προαναφερθέντα προιόντα τα χρησιμοποιώ κυρίως για την ευκολία χρήσης τους χωρίς να μπορώ να πω εάν το αποτέλεσμα είναι υποδεέστερο κάποιου άλλου προϊόντος αλλά βλέπω ότι το πολυμερές νανοτεχνολογίας της Sonax είναι φτηνό, εφαρμοζεται πολύ εύκολα, και παραμένει υδρόφοβο για αρκετό καιρό σχεδόν 6 μήνες. Φυσικά ο αφρός δεν μπορεί από μόνος του να καθαρίσει το αμάξι εκτός και αν το πλένει κανείς κάθε εβδομάδα, πράγμα που δεν το κάνω. Στα ενδιάμεσα πλυσίματα χρησιμοποιώ στο τέλος μετά το στέγνωμα το detailer της Nanolex το Final Finish https://www.swell.gr/webshop/el/Αρχική/90-nanolex-final-finish-750ml.html βέβαια λίγο τσουχτερό αλλά αφήνει το χρώμα βελούδινο στην αφή και προστατεύει το πολυμερές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ζαντες καθαρίζω με το AutoGlym Magma https://www.autoglym.com/magma το οποίο μπορεί και να χρησιμοποιηθεί και επάνω στο χρώμα για να απομακρύνει όλες τις ενώσεις μετάλλου τόσο από τα τακάκια όσο και από τον δρόμο που επικολλούνται. Καλό είναι να χρησιμοποιηθεί πριν γυαλίσετε το αμάξι (πριν την χρήση πηλού) για μέγιστη απομάκρυνση ρύπων από το χρώμα. Κάθε μερικά χρόνια το αμάξι θέλει και επαγγελματικό γυάλισμα εάν θέλει κανείς να το έχει σε κατάσταση καινούργιου. Δεν το έχω κάνει ακόμα αλλά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά μιας και μετά από όλα αυτά τα χρόνια και παρά την δική μου περιποίηση το θέλει μάλλον. Αυτό είναι κάτι το οποίο δεν θέλω να κάνω μόνος μου.
  5. 4 points
    Συνέχεια update από το ΣΚ που μας πέρασε. Τελικά το "1" (flash και αλλαγή ψυκτικών υγρών) έγινε επειδή αλλάχτηκε το ψυγείο νερού. Έδειχνε να χάνει πολύ αργά και στις 2 πλευρές του (στις ενώσεις μεταξύ μεταλλικού πυρήνα και πλαστικών άκρων) και ήταν θέμα χρόνου να κάνει κρακ και με αφήσει. Επίσης παρατηρήσαμε ότι ήταν μισο-φραγμένο σε αρκετά διαμήκη σημεία. Έτσι δυσκολευόταν να ψύξει αρκετά το ψυκτικό υγρό. (το έβλεπα κάποιες φορές μετά από βόλτα στην εθνική ότι αργούσε τελευταία να κατέβει η θερμοκρασία νερού και λαδιού, αλλά θεώρησα ότι προέρχεται από την μεγάλη παραγωγή θερμότητας της κ04) Οπότε, αφού θα κατέβαινε η μούρη και τα ψυγεία, αλλάχτηκε και το ψυγείο του a/c, γιατί όταν βγάλαμε τη μούρη, είδαμε ότι με τα χρόνια μυγάκια, πετραδάκια κτλ είχαν στραβώσει και φράξει πάρα πολλές από τις κυψέλες με αποτέλεσμα να μην περνάει ο αέρας (θυμίζω τα ψυγεία μας είναι τύπου "σάντουιτς", δηλαδή ο αέρας περνάει από το ψυγείο του A/C, μετά από το intercooler, μετά από το ψυγείο νερού, οπότε αν φράξει το 1ο, δεν περνάει ο αέρας στο 2ο ψυγείο και στο 3ο). Και αφού ήμασταν εκεί, φτιάξαμε και ένα καλώδιο που είχε φύγει από τη φύσσα του δεξιού προβόλου ομίχλης και μου έβγαζε τελευταία error οτι είναι καμμένο το πρόβολάκι (μη με ρωτήσετε πως έγινε. Δεν μπορώ να φανταστώ πως). Και........αφού ήμασταν εκεί, αλλάξαμε και όλα τα κολλάρα νερού που υπάρχουν. Και........αφού ήμασταν εκεί, αλλάξαμε και o-rings στο κύκλωμα πίεσης αέρα (τουρμπίνα-intercooler-πεταλούδα) μιας και το κόστος ήταν μικρό αλλά το να φτάσεις μέχρι εκεί θα ήταν μανίκι με τα ψυγεία πάνω κτλ, ενώ τώρα ήταν αστείο) Και........αφού ήμασταν εκεί...... (όχι!!!! τούρμπο δεν αλλάξαμε!!έλεος!! φαγώθηκες να το σκέφτεσαι!!!) κάναμε και ένα καθαρισμό στο κάτω μέρος του μοτέρ να τσεκάρουμε διαρροές λαδιού (δεν έχουμε κάτι προς το παρόν) Μαζί με εργασία, 2 ψυγεία, κολλάρα κτλ φτάσαμε στα 700€. Σε καλή μου μεριά. Πρώτες εντυπώσεις: θερμοκρασία νερού και λαδιού (έχω υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού) έπεσαν αρκετά, ενώ ακόμα και μετά από σκίσιμο, η πτώση της θερμοκρασίας είναι πλέον σημαντικά ταχύτερη σε σχέση με πριν. Και το A/C μπορώ να πω ότι "σκοτώνει" και πάλι. Το βάζω στους 21.5 με 22 (εξωτερική 30+!) γιατί κρυώνω!!!
  6. 4 points
    Η πίσω γέφυρα είναι έτοιμη για μέτρηση. Μόλις επιβεβαιωθεί η σωστή γεωμετρία του αμαξιού θα γίνουν οι τελικές κολλήσεις. Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
  7. 4 points
    Ο καταλύτης στους εργοστασιακούς διαμήκης κινητήρες, εφάπτεται στο τούρμπο για λόγους κυρίως ησυχίας, αλλά δυστυχώς δημιουργεί το φαινόμενο που ονομάζεται στα αγγλικά bottleneck πνίγοντας ουσιαστικά τα καυσαέρια που εξάγονται από το τούρμπο και έτσι μειώνοντας κατά πολύ την απόδοσή του. Επομένως, κατά τη γνώμη μου, αν πραγματικά θες να αποδώσει καλά το τούρμπο (και όποιο τούρμπο είναι αυτό), είναι προτιμότερο να απομακρύνεις τον καταλύτη, αλλά θα αποκομίσεις λίγο παραπάνω θόρυβο στο εσωτερικό. Δημήτρης
  8. 4 points
    Για την ακρίβεια η ΚΟ4 εχει ενσωματωμένη την πολλαπλή, όπως και η ΟΕΜ. Δημητρης
  9. 3 points
    Φαίνεται ότι η Audi δεν είναι διατεθειμένη να παρατήσει τους diesel κινητήρες. Προς το παρόν τουλάχιστον. Το νέο SQ5 έρχεται με έναν εξακύλινδρο turbo ντίζελ που αποδίδει 347 ίππους και το εξωπραγματικό νούμερο των 700 Nm ροπής, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας 48volt εξαλείφει οποιαδήποτε υστέρηση. Φυσικά η μάσκα με τη μεγάλη γρίλια, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και οι τετραπλές εξατμίσεις στον πίσω προφυλακτήρα, το διαχωρίζουν από τις απλές εκδόσεις. Το μεγάλο SUV έχει αρκετά σπορ συμπεριφορά στο δρόμο και στρίβει έχοντας αρκετά περιθώρια πρόσφυσης. Όσο για τις επιδόσεις, τα 5,1 δευτερόλεπτα για τα 0-100 και τα 250χλμ/ώρα της ηλεκτρονικά περιορισμένης τελικής, είναι αρκετά για να σε πείσουν. Link
  10. 3 points
    ναι δν εχω αποφασισει ετσι και αλλιως ακομα για τιποτα !Θελω να μπω και σε αμαξι με κ04 να δω πως ειναι!αυτο που θα κανω αμεσα ειναι το φπε τα υπολοιπα τελος και μετα καλοκαιριου αρα υπαρχει αρκετος χρονος να αποφασισω και πολλα να κανω πριν την τουρμπινα(suporting mods)!!Ρωταω βεβαια γιατι το θεμα τουρμπο ειναι το πιο ενδιαφερον (και ακριβο)στις μετατροπες και θελω να εχω μια αποψη πριν προχωρησω σε κατι!Ευχαριστω παντως για τις απαντησεις σας και παλι!
  11. 3 points
    o,τι οχημα και να ειχα απο παντα μεχρι τωρα ανεξαρτητα τη μαρκα και την κατασταση του κινητηρα ειχε αυτη τη διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ νερου και λαδιου... δε θεωρω οτι αυτο ειναι ενδεικτικο της καλης ή κακης καταστασης ενος μοτερ.... ειναι ενδεικτικο ομως της ηλιθιοτητας αυτων που εξεφεραν αποψη βασισμενοι σε αυτο για το μοτερ σου. οσο για το debate εναλλακτη/ ψυγειο κλπ γι αυτο εβαλα '' '' αυτα στο αρχικο ποστ στη λεξη ψυγειο προφανως οσο το λαδι ψαχνει να βρει την θερμοκρασια του μετα την ψυχρη εκκινηση δεχεται θερμοτητα απο το νερο και βοηθιεται να ζεσταθει μια ωρα αρχύτερα(καλο αυτο) και στη συνεχεια οταν ξεπερασει το λαδι τη θερμοκρασια του νερου αποβαλλει προς το νερο θερμοτητα και συγκρατιεται σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες(καλο και αυτο) στην αρχη λοιπον ο εναλλακτης ειναι φουρνος και μετα γινεται ψυγειο οσο αφορα στο λαδι ή το αναποδο οσο αφορα στο νερο μουχαχα οποτε το ψυγειο νερου που θερμαινει τον αερα που περνα απο μεσα του πως να το λεμε? ψυγειο νερου ή φουρνο αερα?
  12. 3 points
    Την Τετάρτη 5 Ιουνίου το Audi Sport Club κάνει το πρώτo Night walk του 2019 με GARAGE DAY!! Όσοι λατρεύουν τις βραδινές καλοκαιρινές βόλτες και θέλουν να κάνουν ένα check με τα διαγνωστικά μας, ας ετοιμαστούμε! Σημείο συνάντησης είναι στο parking στο Δημαρχείο της Βούλας στις 20:30 που βρίσκεται εδώ: https://www.google.gr/maps/dir//37.839582,23.7614928/@37.8393884,23.7616319,20.19z Με τα όμορφα αμάξια μας θα δημιουργήσουμε το γνωστό πλέον audi train και σεβόμενοι πάντα τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου θα κινηθούμε παραλιακά με ήρεμους ρυθμούς βόλτας. Έτσι θα μας δοθεί η ευκαιρία να απολαύσουμε την διαδρομή μέχρι τη Βάρκιζα. Εκεί, στο τέλος της διαδρομής, βρίσκεται στο πάρκινγκ του Yiabanaki, (απέναντι από τα σουβλάκια του Ζάχου), θα ανοίξουμε τα καπό και θα δούμε – διαγνώσουμε και θα συζητήσουμε αναλυτικότερα τυχόν τεχνικές απορίες ή θέματα που υπάρχουν στα αυτοκίνητά μας. Περιμένουμε όλους τους "βραδινούς τύπους" να δώσουν το παρόν!!!
  13. 3 points
    μπορεί να κάνει αχ-βαχ το τούρμπο, αλλά κατά τα άλλα δεν κάνει κάτι. Ξέρω γω? Θα έπρεπε να κάνει κάτι? να το χαλάσω να κάνει? Μόνο κάτι μπιιιιπ κάνει. Ξερει κανείς τι είναι? (πάτημα 3ης σε σχετικά ελαφριά-?- κατηφόρα) Πέραν της πλακας, όχι δεν κάνει τίποτα. Δουλεύει πολύ καλά και θα τολμούσα να πω απροβλημάτιστα. Γενικά με τις σωστές εργασίες και να μην το προγραμματίσει ο προγραμματιστής στο όριο της απόδοσης, το μοτέρ αυτό (1.8) δουλεύει πολύ καλά με την κ04 και κατά τη γνώμη μου δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα 2λιτρα μοτέρ. Το μόνο θέμα που έχει είναι με το surging , όταν πατάς τέρμα γκάζι με 4η-5η-6η (μεγάλες ταχύτητες = μεγάλο φορτίο) από τις ~2500rpm όπου χτίζει πίεση (και ροπή) από πολύ χαμηλά και στο φάσμα 3500-3800 (που θα έχει παραχθεί η μέγιστη πίεση) ο αέρας που σπρώχνει το τούρμπο προς το μοτέρ δεν προλαβαίνει να καταναλωθεί από το μοτέρ. Και είναι κάπως σπαστικό γιατί όταν συμβαίνει, το αμάξι δεν πάει (όπως θα έπρεπε -ας πούμε). Αλλά οκ, το ξεπερνάς αυτό θεωρητικά αν δεν οδηγάς σαν "κάγκουρας" και δεν κάνεις αυτό το συγκεκριμένο (που θεωρητικά επίσης θα έπρεπε να αποφεύγεις δια ροπάλου!)
  14. 3 points
    φίλε...αν σε πάει βόλτα ο Κάβουρας θα ψάχνεις την άλλη μέρα για κ04 κ θα κυνηγάς τα s3 όπου τα βρίσκεις...
  15. 3 points
    Σωστός!! Το πρόβλημα με την ΙΗΙ και ταυτόχρονα το ωραίο της είναι το spool. Δηλαδή σπουλάρει σχεδόν σαν το εργοστασιακό τούρμπο και "απλά" δίνει περισσότερη δύναμη σε (σχεδόν) το ίδιο εύρος στροφών. Ελάχιστη διαφορά θα καταλάβεις (μιλάμε για 200rpm - ίσως λέω και πολλές). Από τις 2000rpm μπορείς να έχεις φουλ πίεση (ακόμα και 2,1bar!!!) Σε ρεπρίζ (ειδικά χωρίς κατεβάσματα), θα νιώθεις ότι αμάξι "έτσι έπρεπε να βγαινει από το εργοστάσιο". Το μειονέκτημά της είναι πάλι αυτό. Σηκώνει πίεση από πολύ νωρίς, οπότε πρέπει να είσαι προσεκτικός με το γκάζι. Πατώντας απότομα τέρμα το γκάζι με 1η-2α, το αμάξι δεν παίζει να βρει πρόσφυση. Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ. Απλά όντας αχόρταγος με την δύναμη, κάποια στιγμή το συνήθισα και είπα να βάλω το επόμενο setup. Τέλος, απλά θα συμπληρώσω ένα link με το topic με το αμάξι μου (εδώ) , μιας και έχω περάσει από όλα τα στάδια: - μαμά - πρόγραμμα - φούλ 1ο στάδιο (Φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση - ΙΗΙ - κ04-064 (τωρινό σεταπ). Το link σε πάει στη μέση του τόπικ όπου βάζω την τουρμπίνα ΙΗΙ. Ρίξε μία ματιά (αξίζει να φτάσεις από την 23 ως την 29 σελίδα για το θέμα του τούρμπο, παρακάτω ασχολούμαι με αναβάθμιση φρένων και στη 40 για αλλαγή τουρμπίνας). Προσπάθησα να κάνω τις παρουσιάσεις, όσο πιο αναλυτικά γινόταν. Το "πρόβλημα" της κ04 είναι και αντίστοιχα και το πλεονέκτημά της. Είναι μία σχετικά μεγάλη τουρμπίνα που σημαίνει ότι χτίζει πίεση πιο αργά, τουρμπίζει από τις 3000rpm και μετά ενώ έχεις "σοβαρή" πίεση (που νιώθεις ότι παράγει έργο και όχι απλά να δείχνει πίεση το μπαρόμετρο) μετά τις 3500-3700rpm. Βέβαια σε "σπρώχνει" δυνατά μέχρι τις 7000rpm (όταν η ΙΗΙ μετά τις 6000 "πέφτει" σε απόδοση - λογικό αφού ένα τούρμπο ιδανικά έχει 4000rpm εύρος λειτουργίας). Αυτό την κάνει πιο "γλυκιά" αν το πόδι σου είναι από το 2ο επάγγελμα που κάνεις τα βράδια (πατωματζής ), αλλά σε ταξίδια σημαίνει ότι ίσως χρειάζεται να κατεβάζεις (τουλάχιστον 1 ταχύτητα) για να προσπεράσεις. Ό,τι θες, γράψε εδώ ή στείλε μου pm. Αν μένεις αθήνα, τέλη Ιουνίου θα κανονιστεί βόλτα. Έλα αν θες, να σε πάρω βόλτα να αποκτήσεις προσωπική εμπειρία. (δυστυχώς από το τελευταίο setup) edit: στην 1η σελίδα του topic μου έφτιαξα και τα links (τα είχα ως ευρετήριο - περισσότερο για μένα) γιατί δε δουλεύανε μετά την αναβάθμιση του site στη νέα πλατφόρμα.
  16. 3 points
    Το νέο Audi TT Quantum Gray Edition θα κατασκευαστεί σε πολύ περιορισμένη παραγωγή 99 μονάδων και ο μόνος τρόπος για να το αγοράσει κανείς θα είναι μέσω διαδικτύου. Η Audi μπαίνει στη νέα ψηφιακή εποχή και εγκαινιάζει τις διαδικτυακές της πωλήσεις με μια ειδική έκδοση του TT. Το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να ανακοινώθηκε ότι θα σταματήσει την παραγωγή του και θα αντικατασταθεί από ένα άλλο, ηλεκτρικό αυτοκίνητο όμως η φίρμα του έδωσε έναν πολύ σημαντικό ρόλο: να είναι το πρώτο καινούργιο μοντέλο της που θα πωλείται αποκλειστικά μέσα από το ίντερνετ. Το συγκεκριμένο TT Quantum Gray Edition έχει τον βενζινοκινητήρα 2.0 TFSI κάτω από το καπό του με τους 245 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic. Συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης Quattro και ξεχωρίζει από το γκρι χρώμα και τις ειδικές ταπετσαρίες στην καμπίνα με τις κόκκινες ραφές. Θα παραχθεί σε μόλις 99 μονάδες και θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στις ευρωπαϊκές αγορές. Οι ενδιαφερόμενοι παραγγέλνουν το αυτοκίνητο online και επιλέγουν την αντιπροσωπεία που θέλουν να γίνει η παράδοση. Υπάρχει η δυνατότητα «εξερεύνησης» του εσωτερικού του TT με γυαλιά VR (εικονικής πραγματικότητας) και θα μπορούν να το επιλέξουν με χρονομίσθωση (leasing) αντί της κλασικής χρηματοδότησης. Link
  17. 3 points
    Μπήκε η τρόμπα, Κάπου σκάλωσε το φλοτερ και δείχνει το τεποζιτο μέχρι τη μέση γεμάτο, οπότε περιμένω να κατέβει η στάθμη να το ξαναδώ, και επίσης κάναμε και μια αισθητική αναβάθμιση που έδωσε ψυχολογικά 20 άλογα τροχό!
  18. 3 points
    Γεια σας παίδες, είμαι ο Γιώργος και είμαι κάτοχος ενός Α4 Β8. Θέλω να σας ευχαριστήσω γιατί μέσα από εδώ έχω μάθει πάρα πολλά πράγματα για το αυτοκίνητο. Για όποια απορία έχει κάποιος, υπάρχει κι ένα σχετικό θέμα στο οποίο μπορεί να βρει απαντήσεις. Να είστε καλά!
  19. 3 points
    Αλλαξα και το logo να λεει s3 με το vcds. Για οποιον θελει εδω οι οδηγιες: STG 56 -> Adaptation -> Function 10 Channel 018 (Startup Logo, sw US 0150+/EU 0500+) 0 - Default 1 - S3 (EU 0500+ only) 2 - S4 (EU 0500+ only) 3 - RS4 (EU 0500+ only) 4 - TT 5 - R8
  20. 3 points
    Να πω δυο λόγια για την Κ04. Υπάρχουν πλέον turbo που μπαίνουν Bolt on στον διαμήκη κινητήρα που φοράμε. Στην εξάτμιση, η μεταφορά καταλύτη δίνει επιπλέον δύναμη αλλά δεν είναι και απαραίτητο να γίνει. Αντλία βενζίνης έχω την μαμά όπως επίσης και τα μπεκ του 1.8. Κάποιος που είναι διλιτρος δεν χρειάζεται να αλλάξει μπεκ για Κ04. Το αμάξι είναι καθημερινό και όποτε θελήσω μεταμορφωνεται! Μέτα από 50000χλμ με αυτή την τουρμπίνα και με 114000 στο σύνολο η κατανάλωση λαδιού που έχω είναι κάτι λιγότερο από λίτρο στα 10000 χλμ.
  21. 3 points
    Με γεια! Κατα την άποψη μου, απο τις καλύτερες ΟΕΜ αναβαθμίσεις. Δημητρης
  22. 2 points
    Γεια σας και απο εμένα Ευχαριστώ για την αποδοχή!!Αν και με gti edition 30... apr stage 2+,rfd,forge intercooler,apr downpipe 76αρι,hpfp apr,intake IE!!
  23. 2 points
    Φιλε μου θαυματα δεν γινονται... Tα stage 2+ σταδια, δηλαδη προγραμμα, εξατμιση, εισαγωγη, αντλια υψηλης παιζουν στα 350-360 αλογα στροφαλο που μεταφραζονται σε 290-295 ροδα... Υποψιν τα 290-295 που αναφερω ειναι απο s3 που πατησαν 2κινητα με ξεφυσωμενο haldex! Σε 4κινητο πατημα θα ηταν προφανως λιγοτερα... Τα 350 τροχο που αναφερεις δεν πατανε πουθενα...
  24. 2 points
    Εγώ θα σου έλεγα να κάνεις λίγο υπομονή για το τούρμπο κ να πάρεις μια κ04...Μπορει να μην ξερω προσωπικα το οδηγικο σου προφίλ...Αλλά πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα εκεί θα πας...άλλωστε όλοι μας σχεδόν ξεκινήσαμε με "Ένα πρόγραμμα κ τελος". Είμαι 6 χρονια στο κλαμπ κ όσους ήξερα με ΙΗΙ αργα η γρήγορα πήγαν σε κ04...άλλωστε είναι το τελευταίο στάδιο τούρμπο που μπορείς να βάλεις με κλειστό μοτέρ χωρίς να φοβάσαι να το πατήσεις...
  25. 2 points
  26. 2 points
    https://www.instructables.com/id/Reset-service-reminder-in-Audi-A2-A3-A4-A6-TT/
  27. 2 points
    Συγνώμη αλλά όλοι οι εναλλάκτες θερμότητας που αφορούν το αμάξι ονομάζονται στην πιάτσα ως ψυγείο. Ψυγείο νερού λένε τον εναλλάκτη θερμότητας ψυκτικού υγρού με τον αέρα, παρότι ούτε ψυγείο είναι ούτε νερό ψύχει. Όπως ψυγείο A/C λένε τον αερόψυκτο εναλλάκτη θερμότητας μεταξύ υγρού A/C και αέρα. Αντίστοιχα ψυγείο λαδιού το λένε αυτό τον εναλλάκτη θερμότητας μεταξύ ψυκτικού υγρού και λαδιού μοτέρ. Όπως αντίστοιχα ψυγείο DSG λένε τον εναλλάκτη θερμότητας λαδιού DSG με τον ψυκτικό υγρό. Απλά για λόγους που δεν είναι του παρόντος, στο συγκεκριμένο αμάξι επιλέχθηκε ως ψυκτικό μέσο το ψυκτικό υγρό της μηχανής και όχι ο αέρας. ΥΓ: σε περίπτωση που σου διαφεύγει, ο αέρας είναι ρευστό.
  28. 2 points
    Προφανώς υπάρχει πρόβλημα στο deadlock... Μπες στο αμάξι και κλείδωσε τις πόρτες από το τηλεκοντρόλ.Δοκιμασε τις πόρτες αν ανοίγουν από μέσα.Κανονικα δε πρέπει να ανοίγουν. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  29. 2 points
    Ο εριστικός με το RS4 ποιος είναι βρε παιδιά?????
  30. 2 points
    Πάντως να ξέρεις ότι η ΙΗΙ είναι λίγο δύστροπη και απότομη. Επίσης, θέλει να ασχοληθεί ιδιαίτερα ο προγραμματιστής σου, για να βρεις τη χρυσή τομή. Δημήτρης
  31. 2 points
  32. 2 points
    360-370 περιπου κ με μεθανολη φτανει μεχρι 420...
  33. 2 points
    Bilstein b6 ή b8.
  34. 2 points
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ! :)
  35. 2 points
    Ως αναφορά το πρόγραμμα, όλα τα 1ου σταδίου 2,0 TFSI βγάζουν από 260 μέχρι 290 άλογα ανάλογα με το καύσιμο και τα περιφερειακά. Η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ σε σχέση με μαμά. Έντονη επίσης και η αύξηση ροπής, τόση που σε οχι επίπεδο δρόμο υπάρχει τάση power steer. Τώρα αν το αμάξι είχε πριν πρόγραμμα πρώτου σταδίου και τώρα έβαλες άλλο πρόγραμμα επίσης πρώτου σταδίου δεν πρόκειται να δεις διαφορές αν και τα δύο προγράμματα ήταν σωστά διότι λίγο πολύ όλα τα ίδια είναι.
  36. 2 points
    Αγαπητά μέλη, Η λέσχη μας έφτιαξε και πάλι ηλιοπροστασίες με πανί πολύ καλής ποιότητας -με μεγαλύτερη διασταση απο την προηγούμενη (1.1μ Χ 1.85μ) και με το logo του αγαπημένου μας Audi Sport Club. Δείτε το σχέδιο: Τιμές ηλιοπροστασίας: 18€ Υπάρχει δυνατότητα αποστολής σε όλη την Ελλάδα με επιπλέον κόστος 5€+2€ αποστολή + αντικαταβολή. Σε περίπτωση που μένετε εκτός Αθηνών, μη διστάσετε να επικοινωνήστε με το μέλος kavouras ή Nassos ώστε να σας ενημερώσουν για τους τρόπους πληρωμής και να τους πείτε που να τη στείλουν. Επισημαίνουμε ότι υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός τεμαχίων που είναι άμεσα διαθέσιμες, οπότε.....προλάβετε!!!!!!
  37. 2 points
    Θα σου έρθω για μετρήσεις...
  38. 2 points
    To retrofitlab.gr ειδικεύεται στην μεταποίηση φαναριών, τοποθετηση μεμβρανών, ανταλλακτικά αυτοκινήτων (φαναριών) & αξεσουάρ - retrofit bi xenon projector lens,bi led projector lens,fog lamp projector lens,car & moto LED light. Τηλ. επικοινωνίας 2614014091 e-mail: info@retrofitlab.gr http://retrofitlab.gr Πανεπιστημίου 84 Πάτρα.
  39. 2 points
    Εδώ φίλε μου : https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/8291-αλλαγή-στο-ποτηράκι-του-εκκεντροφόρου-σε-tfsi-το-γνωστό-θέμα/ Δημήτρης
  40. 2 points
    οσο πυκνωνει το μιγμα στον κυλινδρο (πχ λογω αυξησης πιεσης στην εισαγωγη αυξησης αβανς κλπ) τοσο δυσκολοτερο ειναι σε αυτο το βεβαρυμενο περιβαλλον ο πολλαπλασιαστης να καταφερει να δημιουργησει σπινθηρα... τι κανουμε λοιπον? μειωνουμε την αποσταση ωστε το βολταζ που δεινει να αρκει στις νεες συνθηκες... ιδανικα θελεις το μεγαλυτερο διακενο που μπορει να υποστηριχθει... πρακτικα δεν πληρωνεις μια περιουσια σε αφτερμαρκετ πολλαπλπασιαστες οποτε κλεινεις το διακενο ωστε να μειωθει ο κινδυνος μισφαιρ... πρακτικοτερα επιλεγεις μπουζι που εχει μανισιο το διακενο που εξυπηρετει η ψυχροτητα που αναφερθηκε πιο πανω ειναι αλουνου παπα ευαγγελιο αυτο δεν ειναι προσωπικη αποψη ... ειναι ετσι και τελος...
  41. 2 points
    Προσωπικά παντός πήρα μετρητή και κοιτάω τα διάκενα πάντα στα μπουζι μου καθώς υπάρχουν διαφορές ακόμα και στο ίδιο αεράκι μεταξύ τους. Όσον αφορά την αλλαγή, επίσης πήρα εργαλείο και έτσι θεωρώ τη διαδικασία ασφαλή. Μέχρι τώρα και στα δικά μου (Bosch F5DPOR) 0.6 διάκενο χωρίς προβληματα
  42. 2 points
    Ωραία τη HEPU την έχω ακουστά 99% και εγώ αυτή θα βάλω. Για ιμάντα να πω την αλήθεια είμαι ανάμεσα σε Dayco, Gates πάλι, SKF και Continental για διαφορετικούς λόγους το καθένα. Dayco απλά και μόνο λόγω ΟΕΜ καθώς γενικά σε όλα τα service από υγρά DSG μέχρι μπαταρία και φίλτρα λαδιού και βενζίνης OEM βάζω και μου χουν βγει άψογα ειδικά οι μπαταρίες 6,5 χρόνια έβγαλε η πρώτη. Εξαίρεση έχουν τα αναλώσιμα που σχετίζονται με βελτιώσεις και επηρεάζονται άμεσα π.χ. υγρά φρένων βάζω κάποια καλύτερα λόγω big brake. Στο DSG απέφυγα να βάλω άλλα υγρά στην αλλαγή των 120k και ας υπάρχει πρόγραμμα γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος. Gates γιατί βγήκε καλός έως τώρα, ούτε squeaks από τεντωτήρες ούτε τίποτα. SKF γιατί έχω ακούσει και εγώ καλά λόγια, και όσο για τους Continental δεν έχω ακούσει τίποτα αλλά σκέφτηκα καλή μάρκα, θα έχουν ποιοτικούς ιμάντες. Θα ψάξω και τους INA, Hella και Valeo. Τον INA τον έχω ακουστά. Τώρα πού βρήκα τη Saleri φίλε csaris, όσο ζούμε μαθαίνουμε δυστυχώς τόσα ήξερα εκείνη την εποχή. Το ευτύχημα είναι να μην πονέσουμε μαθαίνοντας. Η φάση είχε γίνει ως εξής, είχα πάει στον Βενετσιάνο μετά από συστάσεις, και πράγματι ήταν καλός δηλαδή σαν εξυπηρέτηση και σαν δουλειά ήταν σχολαστικός και προσεκτικός, δεν έχω παράπονο. Αυτός λοιπόν δεν ξέρω τι συνεργασίες έχει τώρα αλλά τότε έβαζε Gates ιμάντες, ευτυχώς. Πρώτη φορά τους είχα ακούσει, μιλήσαμε λίγο τελικά με έπεισε για Gates, πάρε προκαταβολή. Δεν ξέρω για ποιο λόγο νόμιζα ότι για αντλία θα μου έβαζε OEM, όχι πως ήξερα ποια φορούσα - ακόμα δεν έχω μάθει ποια φοράμε από το εργοστάσιο - αλλά δεν είχα αντιμετωπίσει το παραμικρό οπότε ας την ξαναβάλω. Οι γνώσεις μου εκείνη την περίοδο ήταν αρκετά περιορισμένες, δεν καθόμουν να ψάξω τι θα βάλω και να πω στο μάστορα αυτά θα μου βάλεις, με εξαίρεση μόνο όσα aftermarket ήδη φορούσα όπως μπουζί, δεν ήταν και πολλά τα aftermarket, stage 1 ήμουν ακόμα. Επίσης εξαιρούνται τα λάδια που και αυτά τα πήγαινα ο ίδιος στο μάστορα, τα Castrol EDGE Professional FST 5-30 τα οποία συνεχίζω ακόμα και τώρα να βάζω. Όταν λίγα χρόνια μετά παρατήρησα την πρώτη διαρροή και εντόπισα ότι προέρχεται από την αντλία κάτσε λέω να δω τι σκ@τά φοράω, πάω στο αρχείο μου βρίσκω το τιμολόγιο βλέπω Saleri, την ψάχνω στο net ααα μάλιστα ωραία. Μόλις τα τελευταία 3-4 χρόνια ασχολούμαι ενεργά με τη συντήρηση, ψάχνω, διαβάζω, συγκεντρώνω ο ίδιος τα πράγματα και τα πηγαίνω στον μηχανικό, ενώ κάποια τα αλλάζω ο ίδιος και όχι για τα χρήματα, με ευχαριστεί ότι το έκανα μόνος μου. Τώρα τον άλλο μήνα π.χ. έχω να συγκεντρώσω μπόλικα, ιμάντα, αντλία, παραφλού, μπαταρία (5 ετων με ψωμί ακόμα αλλά ευκαιρία είναι να γίνει και αυτό, άλλωστε όπως και το ιμαντικό service ίσως η τελευταία που αλλάζω ως κάτοχος), αμορτισεράκι μόνο για καπό (του πορτ μπαγκάζ μετά από 11,5 χρόνια και είναι λουλούδι), ποτηράκι αντλίας και μπουζί (φοράω τα 8άρια ιριδίου ngk και τα αλλάζω κάθε 10 με 12k μαζί με το ποτηράκι, να δυο DIY δουλειές).
  43. 2 points
    Τελευταία φορά που μπήκε η οροφή μου είχαν σπάσει το εν λόγω πλαστικό κολονακι. Τα έχω ντύσει με μια πολύ καλή απομίμηση alcantara μαύρο και μόλις βρήκα αντικαταστάτη χρησιμοποίησα ρετάλια που έχω και το έφτιαξα. Αύριο θα παίξει κόλλα σε ένα δύο σημεία που έχουν φύγει λιγο στα μεσαία κολονακια
  44. 2 points
    Λες ρε συ? Γι'αυτό μάλλον μένω πίσω, ίσως και από βενζίνη...!
  45. 2 points
    Γεια σου Γιώργο και σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!!
  46. 2 points
    Με την Κ4 μπορεί κανείς να φλερτάρει 400 άλογα, αλλά εγώ θα ήθελα να έχω πρόγραμμα χωρίς να είναι πιεσμένο πολύ, δηλαδή 340-360 άλογα μαξιμουμ. Τα 270-280 που έχω τώρα με καλύπτουν αλλά το γκάζι πανάθεμα το το συνηθίζεις και θέλεις ακόμα περισσότερο. Καγκουριά εννοώ εγώ οτιδήποτε πειράζει κανείς στο αμάξι που δεν είναι μαμίσιο/εργοστασιακό δεν είναι μόνο το αισθητικό κομμάτι. Με την Κ4 θές πολλαπλή εξαγωγής, downpipe, μεταφορά καταλύτη, και εν γένη αλλαγή εξάτμισης. Επίσης καλύτερο είναι και να αλλαχθεί και η αντλία βενζίνης και τα μπέκ. Από την άλλη πάντοτε θέλω τα οχήματα μου να διαφέρουν λίγο από το εργοστασιακό και να έχουν μια προσωπική ιδιαιτερότητα χωρίς να κάνει μπαμ το πράγμα. Πιστεύω ότι το έχω καταφέρει στο Α5 μου. Έχω πάρει και την αεροτομή του S5 να βάλω επάνω ελπίζω σύντομα.
  47. 2 points
    ναι ο τροπος οδηγησης συμβαλει στο αποτελεσμα της καταναλωσης...το εχω διαπιστωσει αυτο μετα απο συζητηση με διαφορους μηχανικους οπου ολοι τους συμφωνουσαν οτι τα μοτερ αυτα δε θελουν μονο οικονομικη οδηγηση..ισα ισα λιγοτερη καταναλωση λαδιου με πιο αργο build up στις βαλβιδες, με πληρες φορτιο σε ολο το φασμα των στροφων.. οσον αφορα την αναβαθμιση σε k04 δεν τη θεωρω καγκουρια, ισα ισα παιζεις στα 300+ αλογα στρωτα..βεβαια οι στυλιστικες επιλογες ειναι το "καγκουρικο" της υποθεσης απο εμενα αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο στον καθενα μας.. oσον αφορα το ΜοLygen που αναφερεις πιο πανω, το οποιο θα το δοκιμασω και εγω συντομα, προσφατα σε email που ανταλαξα με την Liqui Moly αυτην την στιγμη για short intervals το πλασαρουν σαν το state of the art λαδι τους, καλυτερο και απο το κλασσικο αξιοπιστο 4200.
  48. 2 points
    Μπορεί να είναι τεχνολογίας του 2006 με ότι αυτό συνεπάγεται...Αλλά τίποτα.δεν είναι πιο ταιριαστό πάνω στο αμαξι κατά την γνώμη μου!!!
  49. 2 points
    Είναι πολύ δύσκολο να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα από φόρα και συζητήσεις διότι είναι άγνωστος ο τρόπος οδήγησης του καθένα, όπως και η συντήρηση (που έχω πει πολλάκις ότι είναι πλημμελής ο τρόπος που προτείνει η Audi). Η αλήθεια είναι ότι οι κινητήρες αυτοί εκ κατασκευής έχουν μεγαλύτερες ανοχές, για μείωση τριβών και οικονομία καυσίμου, από κει και πέρα είναι θέμα χρόνου και στυλ χρήσης του αυτοκινήτου (και συντήρησης με μικρότερα διαστήματα στην αλλαγής λαδιών), πότε θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού που μοιραίως θα επέλθει λόγω φθοράς ελατηρίων και τεράστιων επικαθίσεων σε βαλβίδες κυρίως. Παράγοντες που επιβαρύνουν το πρόβλημα φαίνεται να είναι τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής λαδιού, και η συνεχόμενη και παρατεταμένη αργή/οικογενειακή οδήγηση ή/και η συνεχής οδήγηση σε αστικό περιβάλλον. Συχνότερες αλλαγές και Italian tuning (Περιοδικά, με κινητήρα και λάδια σε θερμοκρασίες λειτουργίας πίεση του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών μέχρι τα κόκκινα και με πλήρες φορτίο/τέρμα θέση γκαζιού), φαίνεται να περιορίζουν το πρόβλημα χωρις να το εξαλείφουν. Εγώ βασίζομαι στις γνώσεις που έχω και στην απλή μηχανολογική λογική (αλλά και σε τι λένε οι μηχανικοί που έχουν μεγάλη πείρα σε αυτά τα αμάξια). Βάση τούτου την επισκευή δεν την γλυτώνεις αν θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο μεγάλα χρονικά διαστήματα και αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Μπορείς όμως να περιορίσεις την κατιούσα για ένα χρονικό διάστημα. Τώρα για την Κ4, βαριέμαι τις καγκουριές γενικά αλλά όταν και εφόσον γίνει επισκευή και κατεβει το μοτέρ, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά.
  50. 2 points
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.