Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/20/2019 in all areas

  1. 6 points
    Για να γιορτάσουμε τα 125k χλμ, πήγαμε ένα ταξιδάκι Αυστρία, σε μία από τις καλύτερες διαδρομές για οδήγηση, τον θρυλικό Grossglockner alpine road. Φτάνεις σε ύψος 2504m και είναι το πιο ψηλό σημείο στις Άλπεις που μπορείς να πας με αμάξι. Διαδρομή όνειρο:
  2. 5 points
    Έτσι για να σας βοηθήσω εν συντομία μιας και το έχω αναλύσει και σε άλλο τοπικ. 5w-40!!!!!!. Η μεγαλύτερη κατανάλωση με λάδι 30αρι στην Ελλάδα λόγω ζέστης είναι απολύτως φυσιολογική!!!!
  3. 3 points
  4. 3 points
    Το θέμα είναι ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα από την πλευρά των αντιπροσωπειών (όχι μόνο της Audi) ότι ακολουθούν τυφλά προγράμματα σέρβις και συντήρησης χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν τόσο τις τοπικές ιδιαιτερότητες της χώρας μας (βλ. πολύ υψηλές θερμοκρασίες τα καλοκαίρια) όσο και την "κοινή" μηχανολογική λογική. Πιστεύω έχεις διαβάσει το νήμα του αυτοκινήτου μου και πως έχω τσακωθεί στον Γκρατσία από τις βλακείες που μου έχουν πει εκεί. πχ δεν αλλάζονται οι βαλβολίνες σασμάν, η μεγαλύτερη βλακεία του κόσμου αυτό και τόσα άλλα, και αυτοί με πήραν στο λαιμό τους με τα μπουζί που εγώ ήθελα να βάλω NGK ψυχρότερα και παραλίγο να πάθω και εγώ ζημιά πρόσφατα. Ούτε 30.000 δεν άντεξαν τα μαμά μπουζί στο δικό μου αμάξι. Το άλλο θέμα είναι ότι ο απλός οδηγός που δεν έχει την αυτοκίνηση σαν χόμπι όπως εμείς εδώ, δεν έχει ιδέα από μηχανολογικά πράγματα και πιστεύει (τις περισσότερες φορές )τις χαζομάρες στις αντιπροσωπείες, και μάλιστα υπεραμύνεται υπέρ των αντιπροσωπειών και του εκάστοτε κατασκευαστή. Σε παρέες με κοιτάνε περίεργα όταν τους λέω τις απόψεις μου για συχνές αλλαγές λαδιών, και υγρών στο αυτοκίνητο επικαλούμενοι ότι τους το είπε ο τάδε μηχανικός στην τάδε αντιπροσωπεία. Γενικά με πιάνουν τα νεύρα μου, όταν ένα αμάξι 45.000 ευρώ έχει πάθει τέτοια ζημιά καθαρά από αστοχία υλικών και κακή συντήρηση ευθύνης του επίσημου συνεργείου. Και ο φίλος δεν είναι ο μοναδικός
  5. 3 points
    +1 για liqui moly. Αλλο ένα για Κ04!!!
  6. 3 points
  7. 3 points
    Τώρα με τον Μητσοτάκη θα γεμίσουμε Q3 2λιτρα τετρακίνητα με dsg...έρχεται η ανάπτυξη...
  8. 3 points
    Σπάνε εύκολα. Με 3 λίρες κάνεις τη δουλειά σου https://www.ebay.co.uk/itm/Gray-Plastic-Sun-Visor-Clip-Hook-Bracket-Hanger-Fit-For-Audi-A1-A3-A4-A5-Q3-Q5/352558429337?hash=item52161eb499:g:WxQAAOSwpwZb1CXd Δημήτρης
  9. 3 points
    Προχθές βράδυ μετά από τσιγκλισμα έγινε πάτημα με r8 V8 Αμφιθέας. Το πάτημα έγινε από 2ες μέχρι και 4η με αποτέλεσμα το RS4 μπροστά κολώνα ανοιγομενη. Τα αμάξια και τα 2 πρώτο στάδιο.
  10. 2 points
    Φίλε να τα παρουμε από την αρχή.... Εδώ μέσα είτε καλώς είτε κακώς υπάρχουν άτομα που μπορούν να σε βοηθήσουν άπειρα... Αυτό έκανε και ο Βαγγέλης (Van leb)... Υπάρχουν άτομα που θα σε μπερδέψουν επειδή κρίνουν εξ ιδίων... Αυτο είναι βασικά και το νόημα του φόρουμ.... Χίλιες γνώμες άκου και κράτα την δικιά σου.... Συγκεκριμένα υπάρχουν τύποι εδώ μέσα (π.χ Dimitris _kon) οι οποίοι έχουν κάνει τηλεδιαγνωσεις και εχουν βοηθήσει πολύ κόσμο.. Απλά καμία φορά φαινόμαστε απότομοι όπως π.χ ο Βαγγέλης επειδή έχοντας μια πείρα παραπάνω (θεωρητικα) θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός να έχεις την αντιμετώπιση που είχες εσύ από υποτιθέμενο επαγγελματία.. Γενικά υπάρχει η διάθεση από όλα τα παιδιά να βοηθήσουν... Μπήκες στην διαδικασία να πας σε μάστορα και έφυγες από εκεί χωρίς την παραμικρή παραπανίσια πληροφορία σε σχέση με όταν πηγές;;; Είναι κρίμα.... Δεν το χωράει ο νους.... Είναι άδικο για επαγγελματίες που μας προσέχουν μοναδικά... Υ. Γ : Δεν είμαι επαγγελματίας... Απλά είμαι της άποψης ότι οπω κράζουμε τους απαράδεκτος καλή ώρα, πρέπει να επαινουμε τους καλούς...
  11. 2 points
    Να συμπληρώσω το Βαγγέλη.... Να πας σε συνεργείο άλλο ΌΧΙ στο ίδιο... Το μπριζωσε έσβησε την βλάβη και είπε είσαι έτοιμος;;;; Ωραίος......
  12. 2 points
    Χαμηλότερο δεν γίνεται!!!!!! Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. 2 points
    ηρθε η ωρα για λαστιχα και μπηκε ζαντα 18 OZ ultraleggera ελαστικα michelen pilot sport 4
  14. 2 points
    Καταναλωση λαδιου 400ml/1000 σημαίνει ότι στις ς 15000κμ θα είχες συμπληρώσει 6 λίτρα λάδι.Τεραστια κατανάλωση που μπορεί σε συνδυασμό με την soft χρήση να δημιούργησε πολλές επικαθισεις και αυτές να κατέστρεψαν το μπουζί, άρα και τον κινητήρα. Αν είχες κάνει πρωτόκολλο μέτρησης κατανάλωσης λαδιού, ίσως να μπορούσες να αξιώσεις καλύτερη τιμή στην επισκευή στην αντιπροσωπεία. Τωρα αν ψάχνεις οικονομική λύση, μάλλον πρέπει να βρεις ενα εξειδικευμένο συνεργείο και να λυθεί οριστικά η κατανάλωση λαδιού
  15. 2 points
    Μάλιστα οκ. Ο λόγος που σε ρώτησα είναι ότι πάτησα και γω με ένα αλλά εκείνο ήταν γκρι/ασημί. Τώρα πριν λίγες μέρες. Μόνος του αυτός, δικάβαλος εγώ, αποτέλεσμα του άνοιξα 1,5 αμάξι σε ρολλ 60-210 μπορεί και 220, αλλά άργησα να ανοίξω. Ουσιαστικά τη διαφορά άρχισα να τη χτίζω μόλις έβαλα 4η δηλαδή στα 160. Δε μιλήσαμε και πραγματικά βλακεία μου που δεν παρατήρησα τις μπούκες του καθώς στη συνέχεια πέρασε μπροστά και έφυγε καθώς εγώ έστριβα. Νομίζω όμως ότι τα λεντάκια μπροστά ήταν τελίτσες αλλά και πάλι δεν είμαι 100% σίγουρος. Δεν έχω ιδέα λοιπόν πόσα άλογα ήταν, αν ήταν μαμά, ακόμα και ποια έκδοση ήταν. Σκέφτηκα ότι ήταν το V10 μόνο για ένα λόγο, περίμενα ότι θα έριχνα κολώνα σε ένα V8 μαμά. Άρα λέω V10. Την άλλη μέρα μπαίνω να διαβάσω specs και δεν βγαίνουν τα νούμερα για V10, άκυρο λέω. Και κατέληξα ότι το μόνο που είχε λογική ήταν βελτιωμένο V8, διάβασα και το ποστ σου που πέτυχες πρωτοσταδιάτο και είχα την ελπίδα μήπως πέτυχα το ίδιο. Αυτά τα ολίγα. Κουβέντα να γίνεται τώρα έτσι; Ήταν δεν ήταν το ευχαριστήθηκα το πάτημα, τα υπόλοιπα να χαμε να λέγαμε. Πολύ ωραίο το R8 και μπράβο στον κάτοχο που το ευχαριστιέται στο δρόμο και όχι στα σαλόνια.
  16. 2 points
    το ν8 απο το ν10 το καταλαβαινεις ως εξης.... εισαι μπροστα απο το ν8 και πισω απο το ν10...ωραιος ζηση
  17. 2 points
    Έβαλα 5w-40 από 30 και είδα αρκετή μείωση στην κατανάλωση μιας και ταξιδεύω καλοκαίρι.
  18. 2 points
    40€ για να αλλάξω τάπα...Πότε όμως... μόνο εκτός αν την χάσω η μου την κλέψουν!!!!
  19. 2 points
    Φιλε μου και μενα στο s3 κοπηκε... Τι να πει κανεις πια... Μονο vag. Σαν ανταλλακτικο εχει 40€ καινουργια ταπα απο Καρεντα... Α! Ακομα και στην ταπα εχει αλλαξει ο κωδικος. Ανοιξε λιγο τη θηλια και τραβα τη, θα βγει.
  20. 2 points
    Σήμερα ξανά συνεργείο, έγινε αλλαγή της βαλβίδας αναθυμιάσεων και την βαλβίδας πίεσης τούρμπο, έλεγχος συμπίεσης και έλεγχος μπουζί. Τα μπουζί είχαν το σωστό χρώμα και η συμπίεση σε όλους τους κυλίνδρους τέλεια. Δυστυχώς ξέχασα να πάρω φωτογραφίες από τα μπουζί και δεν θυμάμαι τις πιέσεις αλλά ο μηχανικός με διαβεβαίωσε ότι ο κινητήρας δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Θα κοιτάξουμε να δούμε αν η κατανάλωση λαδιού μειωθεί με την αλλαγή της βαλβίδας αναθυμιάσεων. Τελευταία αλλαγή με τα Amsoil w5-40, από δω και πέρα δοκιμή με τα Liqui Moly Molygen w5-40. Ενώ ο μηχανικός στην αρχή μου είπε ότι μπορώ να βάλω τα Molygen w10-40, μετά τον έλεγχο συμπίεσης μου είπε καλύτερα όχι και να παραμείνω στα w5-40. Αυτά για την ώρα ΥΓ. σκέπτομαι πολύ σοβαρά για Κ04...
  21. 2 points
    Βλέπω Αγγλικές πινακίδες, άρα το τιμόνι είναι στη σωστή μεριά 😅
  22. 2 points
    Στο αμάξι τελικά αλλάχθηκαν μπουζί και πολλαπλασιαστές. Τα μπουζί διότι είχαν πρόβλημα (και εκεί οφείλεται το κόμπιασμα) και οι πολλαπλασιαστές προληπτικά. Στεγνό μείγμα, μεγάλα διάκενα και το τρίτο μάλλον καίει λάδι. Ο μηχανικός συστήνει να τα ξαναδούμε μετά από κάποια χιλιόμετρα. Πολλαπλασιαστές Bosch Μπουζί NGK ιριδίου Εγιναν αρκετά πατήματα λογκαρισμένα με VCDS για να δούμε αν υπάρχουν διαφορές στην ζήτηση και στην παροχή καυσίμου και είδαμε ότι οι αντλίες είναι καλές και παρέχουν σωστή ποσότητα καυσίμου πάντα. Επίσης στα πατήματα είδαμε ότι δεν κάνει misfires. Στην οδήγηση είδα ότι το αμάξι ξυπνάει πιο εύκολα σαν να του έχω δώσει μερικές μοίρες avance. Επίσης είδα καλύτερη κατανάλωση. Ο μηχανικός είπε γενικά ότι τα κομπιάσματα εάν είναι ένα και καλό οφείλονται σε μπουζί ή μπέκ, εάν είναι μερικά στην σειρά είναι πολλαπλασιαστές ενώ αν είναι αντλία συνήθως συνοδεύεται από θορύβους κλικ κλικ κλικ από το μηχανοστάσιο. Αυτά τα αναφέρω μήπως και διευκολύνω κάποιον να κάνει την διάγνωση πιο εύκολα.
  23. 2 points
    Καλησπέρα φίλε μου! Maha όλοι ξέρουμε ότι δεν κοιτάμε ποτέ τροχό.Απ ότι βλέπω σε dyno το stage 2+apr βγάζει παραπάνω απ ότι λέει το site..Με dragy εγώ με το δικό μου αμάξι έχω δει 100-200 10.2 Και 10.1..Εγώ το υπολογίζω σε στροφαλο 375-380!
  24. 2 points
    Έλα φίλε μου, πάρε κάτι τέτοιο να τελειώνεις : https://www.ebay.de/itm/GEBLASEMOTOR-FUR-AUDI-A4-B8-8K-LIMO-KOMBI-1-8-2-0-2-7-3-0-3-2/111838470905?hash=item1a0a17a2f9:g:qckAAOSwBPldKzhF Δημήτρης
  25. 2 points
    Αναβάθμιση μπροστινών φρένων. Ο δίσκος παρέμεινε 345 x 30 σε διαστάσεις και οι δαγκάνες από S5 αντικαταστάθηκαν από τετραπιστονες από Q5, κατασκευής Brembo.
  26. 1 point
  27. 1 point
    Φτιάχνει δαγκάνες η ΑΤΕ; από ποτε; δεν μας λες όμως για τι χρήση τα θελεις; Update : ακυρο...φτιάχνει δαγκάνες η ΑΤΕ απλά εγώ δεν το ήξερα... sorry...
  28. 1 point
    Μας κανεις πλάκα ετσι;; Δημητρης
  29. 1 point
    Φίλε θα πας αντιπροσωπεία, δεν ειναι ακριβό! Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να έκανε το 2013 που άλλαξα το δικό μου κανα €20 - €25...
  30. 1 point
  31. 1 point
  32. 1 point
    Για την ιστορία, έγινε αλλαγή του σεβρο και όλα είναι ξανά οκ. Το πώς χάλασε αυτό, μάλλον θα παραμείνει μυστήριο..
  33. 1 point
    Νάσαι καλά Πάνο. Τόση διαφορά ε? με μπριζώνεις τώρα χεχεχεχε...
  34. 1 point
    Πριν λίγο καιρό ολοκληρώθηκε ο τομέας φρένα με την προσθήκη των πίσω από S4 b8 με 330 δίσκο. Αν και δεν το περίμενα η διαφορά στο φρενάρισμα ήταν εντυπωσιακή. Το αυτοκίνητο σταματά χωρίς να βυθίζει μούρη.
  35. 1 point
    Αυτα τα γενικα σχολια για τους V8 πρεπει να τα προσεχουμε γιατι ποτε δεν ξερεις τι γινεται....Aλλοου boyz
  36. 1 point
    Δυστυχώς οι επικαθίσεις έχουν προκαλέσει αύξηση θερμοκρασίας και καταστροφή του κυλίνδρου. Αν έχεις εγγύηση έχει καλώς, ειδάλλως αλλαγή κυλίνδρων/μπιέλες/ελατηρίων/οδηγών βαλβίδων θα σου κοστίσει πάνω από 2500 ευρώ ανάλογα που θα αποφασίσεις να το φτιάξεις. Τώρα αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως και δεν πήγες να τους παραπονεθείς για την τόσο μεγάλη κατανάλωση λαδιού, πως και δεν έκανες σέρβις σε συχνότερα διαστήματα και πως κανένας μηχανικός δεν σου είπε ότι σε τέτοιο μοτέρ που καίει τόσο λάδι θεωρείς ότι τα μπουζί τα άλλαξες και νωρίς στις 50.000. Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι.
  37. 1 point
    Γιατί ρε παιδιά ξέρω απειρες περιπτωσεις μπαταριών που βγάζουν 5-6 χρόνια. Βεβαια ήταν οι απλες. Απλά πίστευα πως οι ενισχυμενες είναι και καλυτερεσ με μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο. Κατάλαβα όμως πως τα φορτία σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολλά και μεγαλα. Η αλλαγή τελικά έγινε με μια Bosch, δεν βρήκα Varta, 60Ah ενισχυμένη για το start and stop, 150€. Είχε και απλές τύπου 75€-90€ που κάνουν κανονικά για το όχημα μας απλά δεν έχουν τόσο ρεύμα για να λειτουργήσει αποτελεσματικά το start-stop. Οι ενισχυμένες αν δείτε βγάζουν περισσότερο ρεύμα, πιο πολλά Amper. Προτίμησα όμως την start and stop και ας μην το λειτουργώ. Πληροφοριακά να πω πως μόλις σύνδεσα τελευταίο τον αρνητικό πόλο έκανε ένα θόρυβο σαν κόρνα, εβαλα μπρος, το Κατραν έγινε χριστουγεννιάτικο δέντρο, αναβόσβηναν όλα και έβγαιναν πολλά μνμ τα. Εκανα τέρμα δεξιά και αριστερά το τιμόνι και έσβησαν όλα. Εκανα μια σύντομη πορεία και το μόνο που παρατήρησα είναι πως έχασε την μέση κατανάλωση και γενικά ότι εμφανιζει με 2. Θεωρώ πως με κάποια χιλιόμετρα θα τα ξαναφέρει. Παραθυρα, μουσική, φώτα φαίνονται να λειτουργούν κανονικά. Σε λίγο θα τεστάρω και συναγερμό, κατέβασμα παραθύρων με το κλειδί κτλπ. Θα ενημερώσω σχετικά. Ευχαριστω παιδιά! Update: Κατεβασμα καθρέφτη ρυθμίστηκε πάλι, το μόνο που δεν λειτουργεί ακόμα είναι το κατέβασμα-ανέβασμα παραθύρων με το κλειδί παρόλο που από το MMI το ρύθμισα σε off και πάλι on. Επίσης η μέση κατανάλωση δεν έχει στρώσει ακόμη.
  38. 1 point
    Γιατί είναι απαράδεκτο να τελειώσει μια μπαταρία στα 3.5 χρονια;;;
  39. 1 point
    H επισκευη οπως ειπα εγινε μεσα στη Καρεντα. Αλλαχθηκαν πιστονια με τον τελευταιο κωδικο με τα ανανεωμενα ελατηρια τους 06H-107-065-DM καθως εγινε και καθαρισμος στο καπακι, βαλβιδες, αλλαγη τσιμουχακια βαλβιδων κλπ παρελκομενων αφου ανοιγετε το μοτερ (αλλαγη μπουζι,λαδια,φιλτρο λαδιου ειναι δεδομενο οτι τα αλλαζουν και αυτα)..οχι δεν καιει λαδι, η ποσοτητα που συμπληρωνω πριν καθε αλλαγη λαδιου ειναι 100 με 200ml στα 10.000 χλμ περιπου που κραταω τα λαδια..
  40. 1 point
    μην ασχοληθείς...γνώμη μου...κόβονται από τις "στροφές" που παίρνουν κάθε φορά που βάζεις την τάπα στο στόμιο για να κλείσει...
  41. 1 point
    Ωχ, με πληγώνεις! Κοίτα το mail σου...
  42. 1 point
    Σαφέστατα. Σε ευχαριστώ πολύ [emoji6] Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  43. 1 point
    Από τι σου έλιωσε ρε φίλε η βαλβίδα?? βγάλατε κυλινδροκεφαλή να δείτε τα χιτώνια και τα έμβολα?? πολλά στα λένε € 5.000 για επισκευή, άλλαξε νέο κινητήρα καλύτερα - και ξέρω καλά τι σου λέω!
  44. 1 point
    Κουκλί Στάλθηκε από το Mi MIX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  45. 1 point
    Νικο, το κλιματιστικο στο δικό μου ήταν ψυγειο κυριολεκτικά. Πολυ δυνατό. Αλλαξα και εγω συμπιεστη, ειχα βαλει denso αν θυμαμαι καλά, ειχε την ιδια αποδοση με τον μαμα. Μαλλον θελει ξανα ελεγχο το κυκλωμα, αν εχει τη σωστη ποσοτητα ψυκτικου, κτλ.
  46. 1 point
    Fixed Καλημέρα μας!
  47. 1 point
    Να σχολιάσω στο θέμα ότι από τα πρώτα στοιχεία φαίνεται για ένα ακόμη εξαιρετικό αυτοκίνητο και μια coupe νότα στα suv που έλειπε από την Audi... Δεν μπορώ να μην σχολιάσω (αρνητικά) βέβαια την τιμή του, τουλάχιστον στην Ελλάδα καθώς δε θα είναι affordable για τον περισσότερο κόσμο (τα € 35.000 είναι η απλή εισαγωγική έκδοση με τον 1500αρι κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο), καθώς και το μακρύ, μακρύ, πολύ μακρύ κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού!!! Λίγα σπαρτιάτικα πράγματα στα βασικά και μετά ότι άλλο θέλεις, το πληρώνεις και θα το πληρώσεις και χρυσό!! Αχ βρε Audi δεν αλλάζεις ποτέ...
  48. 1 point
    Εμενα μου φαινεται οτι, δυστυχώς, εσπασε...
  49. 1 point
    Συνήθως όταν το πας κάπου για πρόγραμμα δεν πρόκειται να ασχοληθούν για το τι είχε πριν ο εγκέφαλος. Εκτός βέβαια και αν είναι δικό τους το πρόγραμμα και υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Η τακτική είναι να φορτώσουν κατευθείαν το δικό τους (reflash) και να παραμετροποιήσουν το δικό τους ανάλογα με τα περιφερειακά και τις ανάγκες.
  50. 1 point
    ή απλά συμπληρώνεις λάδι όπως όλοι μας
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.