Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/27/2019 in all areas

  1. 5 points
    Τελικα τσιμπησα πριν απο καμια βδομαδα ενα rns-e led version απο γερμανικο ebay και σημερα το εβαλα μονος μου. Η μοναδα ειναι κατασκευης του 2015 και ηταν σαν καινουργια, μαζι με κεραια gps και κωδικο. Ολα δουλευουν αψογα και ηδη περασα το καινουργιο firmware και τους χαρτες του 2019. Το γκριζαρισμα των σταθμων ειναι ανεπαισθητο και δεν ενοχλει καθολου!
  2. 4 points
    Καλησπέρα παιδιά σε όλους και από εμένα,καινούργιο μέλος, από Αθήνα αν και τα τελευταία 5 χρονια ζω μόνιμα Γερμανία, κάτοχος ενός Audi TTS (2018) έγινε η αγορά. Ψάχνω γενικά για ένα καλό remap,stage 1 ή 2. Αν τύχει το καλοκαιράκι και γίνει καμμία συνάντηση μετά χαράς θα παρευρεθώ. Να και μια φωτογραφία με τα καλοκαίρινα λάστιχα και ζάντες που του έβαλα. Καλή σας ημέρα. Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
  3. 4 points
    Δύο αδέλφια, δύο διαφορετικοί κόσμοι... υ.γ. ο ένας κάνει πολλήηηηηηηη φασαρία 😅
  4. 3 points
    Με γεια! Κατα την άποψη μου, απο τις καλύτερες ΟΕΜ αναβαθμίσεις. Δημητρης
  5. 3 points
    Καλησπέρα παιδιά σε όλους και από εμένα,καινούργιο μέλος, από Αθήνα αν και τα τελευταία 5 χρονια ζω μόνιμα Γερμανία, κάτοχος ενός Audi TTS (2018) έγινε η αγορά. Αν τύχει το καλοκαιράκι και γίνει καμμία συνάντηση μετά χαράς θα παρευρεθώ. Να και μια φωτογραφία με τα καλοκαίρινα λάστιχα και ζάντες που του έβαλα. Καλή σας ημέρα. Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
  6. 2 points
    Είσαι μια χαρά με το 1 λίτρο ανα 10000χλμ. Ναι πολύ σωστά στα πρώτα χιλιόμετρα δεν καίει καθόλου και μετά αυξάνεται ο ρυθμός, και αυτός και είναι ο λόγος που αλλάζω πια στις 5.000χλμ, αλλά και σαν προσπάθεια να ξεφορτωθώ όση περισσότερη μούργα που σίγουρα δημιουργείται από το παρατεταμένο blow by. Είναι απλά φυσική ρευστών όσο πιο χονδρό τόσο λιγότερο blow by, χωρίς να περιμένω θαύματα αξίζει να κάνω το πείραμα. Ίσως αξίζει να σημειωθεί ότι το στυλ οδήγησης μου είναι σπορτίφ και ενίοτε αρκετά επιθετικό, κάνοντας χρήση των αλόγων αλλά και ζορίζοντας μέχρι τα κόκκινα. Υπό αυτές τις συνθήκες και με δεδομένο τον χαρακτήρα του μοτέρ θεωρεί ο μηχανικός μου ότι είμαι προς το παρών καλά. Η κατανάλωση λαδιού επίσης φαίνεται να είναι περισσότερη όταν δεν ζορίζω πράγμα που μου φαίνεται περίεργο αλλά πέρα για πέρα αληθινό. Το αμάξι πλησιάζει τις 120.000 χλμ. Κάποια στιγμή επισκευή σίγουρα την οποία θα συνδυάσω με τουρμπίνα Κ4, και downpipe οπότε μια φορά συνεργείο, και λίγο περισσότερα άλογα. Ίδωμεν. Είσαι μια χαρά (μην το πεις ούτε του παπά), αλλά θα σου πρότεινα να κάνεις πιο συχνές αλλαγές όπως πολύ σωστά επισημαίνεις. Προσωπικά νομίζω ότι για το Ελληνικό κλίμα ακόμα και σε κινητήρα που δεν τσιμπάει καλύτερο w5-40 (παρά το w5-30), υπάρχουν πολλές διαφωνίες επάνω σε αυτό, αλλά εφόσων ο κατασκευαστής στην λίστα του δίνει ένα κάρο w5-40 και μερικά w10-40 σαν κατάλληλα και με τις προδιαγραφές, δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιηθούν.
  7. 2 points
    και εγω παρατηρω οτι μετα τα 8.000χλμ το λαδι περνει την κατω βολτα και αρχιζει και τσιμπαει ml περιπου 200 με 300 ml μεχρι τα 10.000 χλμ περιπου, ειδικα μετα απο σκισιμο ψηλα..αρα λαδακι αλλαγη καθε 7 με 8.000 και εχεις το κεφαλι σου ησυχο..το Molygen w5-40 με το βολφραμιο θελω να το δοκιμασω και εγω, για την ωρα αλλαγες κανω με το toptec 4200 5-30, το οποιο ειναι παρομοιο σχετικα.
  8. 2 points
    Άρα για το δικό μου που έχει κατανάλωση περίπου 1 λίτρο ανά 10000 κμ , να είμαι και ευχαριστημένος ? Έτσι και εγώ δοκίμασα αρκετά 5-30 και 5-40 αλλά το μόνο που συμπέρανα είναι ότι στα πρώτα χιλιόμετρα, το λάδι άντεχε περισσότερο και το έκαιγε με μικρότερο ρυθμό. Με το 10-40 δεν νομίζω πάντως να μειωθεί φοβερά οι κατανάλωση που έχεις. Έχουν κάνει λάθος επιλογή πιστονιών - ελατηρίων και κάποια στιγμή δεν την γλιτώνουμε την επισκευή.
  9. 2 points
    ελπίζω να βοήθησα...
  10. 2 points
    Καλημέρα και καλό μήνα στην όμορφη παρέα! Με είχατε βοηθήσει πιο παλιά προκειμένω να αλλάξω τα αμορτισέρ στο 80άκι μας! Γνωρίστε το!!!
  11. 1 point
    Ήταν όντως πολύ κοντά.... καλοκαίρι έρχεται θα μας ξανά επισκεφθείτε τι στο καλό 😃
  12. 1 point
    Η κατανάλωση είναι λίγο καλύτερη, αλλά έχω εφαρμώσει αλλαγές κάθε 5.000 χιλιόμετρα οπότε μόνο και μόνο οι βραχύτερες αλλαγές έχουν σαν αποτέλεσμα την ελάττωση της κατανάλωσης. Η αλήθεια είναι όμως ότι περίπου 1,2 με 1,5 λτ λαδιού στα 5,000 χιλιόμετρα φαντάζει αρκετή και είναι. Ο μηχανικός μου λέει να μην αγχώνομαι και τον ακούω. Βέβαια θέλω να κάνω και άλλο πείραμα κάποια στιγμή με w10-40 αλλά από Liqui Moly, το w10-40 Molygen new generation (το οποίο φυσικά έχει προδιαγραφές για το μοτέρ που φοράω/άμε). Βέβαια έχω ακόμα Amsoil w5-40 με το οποίο, θα κάνω την επόμενη αλλαγή, και αφού περάσουν 5.000 θα δοκιμάσω το Liqui Moly.
  13. 1 point
    Εν τέλει αν και καθυστερημένα το πρόβλημα διαγνώστηκε και ήταν τα μπεκ. Αλλάχτηκαν και το αμάξι ξύπνησε ξανά.
  14. 1 point
    Σας ευχαριστώ πολύ όλους παιδιά για το καλωσόρισμα,θα κοιτάξω να ψάξω στο φόρουμ γενικά με την απορία μου αλλιως θα ξεκινήσω μια ενότητα. Φέτος τον Αύγουστο κατεβαίνω Ελλάδα, οπότε όπως προείπα καλώς εχόντων των πραγμάτων 21 Αυγούστου θα τα πούμε από κοντά. Να είσαι όλοι καλα,καλή συνέχεια Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
  15. 1 point
    Καλώς όρισες Tetix στο forum. Να χαίρεσαι και το απόκτημά σου. Εύχομαι καλή πλοήγηση, αν δεν βρεις την πληροφορία που τυχόν αναζητάς, μπορείς να θέσεις το ερώτημά σου σε παρεμφερές topic ή (αν δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο) σε νέο. Έχε κατά νου και τις ενότητες με συναντήσεις/εκδρομές μελών να γνωριστούμε και από κοντά εφόσον είσαι Ελλάδα.
  16. 1 point
    Καλώς ήρθες φίλε...καλό ταξίδι κ καλά χλμ με το καινούργιο σου απόκτημα...να το χαίρεσαι με καλά κ ασφαλη χλμ...
  17. 1 point
    Και με το παραπάνω!!!Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Γιώργο!!
  18. 1 point
    Μην δινεις βαση στην δυναμομετρηση που εκανες στο maha lps 3000 για τον απλο λογο οτι δεν εγινε με την σωστη διαδικασια... Σε αυτο το dyno οπως και σε πολλα ακομη που δεν ειναι linked (παλιας γενιας dyno) σε haldex οπως το s3 8p πρεπει να βγει ειτε η ασφαλεια ειτε η φυσα του haldex και να μετρηθει με μπροστινη μονο κινηση. αν δεν γινει αυτο η μετρηση ειναι παντελως ακυρη... Αν του revlimit ειναι το df4fshl εισαι κομπλε μετρηθηκες σωστα. Το maha lps 3000 ειναι εξαιρετικο με ακριβεια και επαναληψιμοτητα απλα ειναι προηγουμενης γενιας maha και τετρακινητα μετραει σωστα με 3 διαφορικα impreza, evo ,torsen αλλα οχι haldex λογω τεχνολογιας....
  19. 1 point
    Βλέπει πολύ masterchef ο Βενετης
  20. 1 point
    Να μια προφίλ μ..[emoji573] Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  21. 1 point
    καλώς όρισες φίλε Αργύρη (υποθέτω από το nickname σου)!!!! Βλέπω ότι έχεις συμπληρώσει Πειραιά. Πολύ σύντομα θα κάνουμε καφέ στα νότια. Εύχομαι να σε δούμε από κοντά.
  22. 1 point
    Καλησπερα φιλε μου και καλως ηρθες στο club ! ΘΑ σου δωδω μια απαντηση (copy-paste) που μου ειχαν δωσει και εμενα πριν ενα μηνα ακριβως στην ιδια ερωτηση. Εμενα με βοηθησε αρκετα. Προσωπικα μετα απο πολυ ψαξιμο εβαλα το προγραμμα στην svs . Οι τιμες παντου ειναι οι ιδιες (400 ε περιπου) Η απαντηση Πιθανότατα δεν βλέπεις απαντήσεις στο θέμα διότι έχει συζητηθεί πάρα πολλές φορές σε διάφορες ενότητες όπου διάφοροι χρήστες-μέλη έχουν μοιραστεί τις εμπειρίες τους από την κάθε εταιρεία tuning. Κάνε ένα κόπο να κάνεις ένα search πάνω δεξιά με λέξεις "πρόγραμμα" "ecu tuning" "tuning" "αναβάθμιση εγκεφάλου" κτλ. ή κάνε μια πλοήγηση ανά ενότητα. Από κει και πέρα η κάθε εταιρεία δίνει max άλογα και ροπές για να προωθεί "επιθετικό" πρόγραμμα για να ξεχωρίσει στον ανταγωνισμό και να πουλήσει παραπάνω και άλλες να προσφέρουν λιγότερα αλλά να είναι πιο safe το πρόγραμμα (να μη φτάνει τα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής) και να λειτουργεί πιο "πολιτισμένα" το αυτοκίνητο. Το τι θέλεις, που θες να το φτάσεις, η αξιοπιστία και υποστήριξη της εκάστοτε εταιρείας προγραμματισμού, η κατάσταση/επιμέλεια του αυτοκινήτου σου είναι παράγοντες που καθορίζουν την μελλοντική σου απόφαση. Προφανώς και το οικονομικό, αλλά το πόσο κοστολογεί το προϊόν/υπηρεσία του ο καθένας είναι γιατί.... έτσι. Ελεύθερη αγορά είναι, προσωπικά μην το "λιβανίσεις" γιατί τόσο το ένα ή το άλλο, θα χαθεί η ουσία του project σου.
  23. 1 point
  24. 1 point
    Εντυπώσεων συνέχεια. Λοιπόν μετά από 5 μήνες συμβίωσης με το Α4 μπορώ να περιγράψω πιο καλά και λεπτομερώς τις εντυπώσεις μου. Ας το κανουμε σαν τα περιοδικά: Τι μου αρέσει: 1. Η πολυτέλειά του (την πλήρωσα βέβαια...) 2. Η ποιότητα κύλησης. Δεν ακούγεται τίποτα σχεδόν μέσα στην καμπίνα. Τριγμοί και περίεργοι θόρυβοι, ανύπαρκτοι. 3. Απόδοση. Τα 190 άλογα φαίνονται αν και θα ήθελα πιο σπιρτόζο σαζμάν και αλλαγές. 4. Κατανάλωση. Η μισή σε σχέση με το παλιό Α4 1.8Τ 5. Αναρτήσεις. Sport πακέτο του S-line Τι δεν μου αρέσει: 1. Η ποιότητα βαφής. Δεν είναι και η καλύτερη για αυτοκίνητο αυτής της κλάσης και τιμής 2. Τα εξτρά που πρέπει να πληρώσεις άλλο ένα αυτοκίνητο. Τα ηλεκτρονικά στις μέρες μας είναι τόσο compact που δεν στοιχίζουν σχεδόν τίποτα. Και όμως η Audi το έχει ξεφτιλίσει χρεώνοντας τριψήφια νούμερα για έναν διαφορετικό προγραμματισμό 3. Τα φρένα του. Τι θα στοίχιζαν 30-40 χιλιοστά μεγαλύτερο δίσκοι; 4. Η τιμή. Παραπήγε στα ύψη αλλά είπαμε, η κ@υλ@ πληρώνεται! Τι εξτρά θα ξαναέβαζα ή θα έβαζα ακόμα: 1. Το Virtual Cockpit. Είναι όλα τα λεφτά! 2. Το Sport πακέτο S-line. Κάνει την διαφορά και εμφανισιακά και οδηγικά, Άσε που δεν χρειάζεται αργότερα να προσθέσεις και πολλά παραπάνω 3. Την ένδειξη στο παρμπρίζ σαν αεροπλάνο. Μου το είπε ο πωλητής αλλά δεν τον άκουσα... 4. Τα φώτα Led Matrix, μπρος-πίσω 5. Μαύρο πακέτο με λευκό μεταλλικό χρώμα (θα ήταν μουν..ρ@!) Τι δεν θα έβαζα: 1. Τον εσωτερικό φωτισμό με τα πολλά χρώματα. Πεταμένα λεφτά. Το πακέτο S-line είχε φωτισμό αλλά λευκό όπως τα χειριστήρια, πολύ ωραίο και αρκετό. 2. Το μπλε χρώμα. Το ήθελα λίγο πιο ανοικτό. Δεν μπορώ να αποφασίσω: 1. Για το ηχητικό σύστημα B&O. Δεν τα πολυαξίζει τα λεφτά του. Είναι πολύ καλύτερο από το απλό σύστημα αλλά όχι με ήχο punch όπως του προκατόχου του (Bose) 2. Για τις 18άρες ζάντες. Ίσως οι 19άρες να ήταν πιο ταιριαστές με το σύνολο Συμπέρασμα: Συστήνεται ανεπιφύλακτα!!! Θα ξαναγράψω πάλι αργότερα. Φιλικά, Γιάννης
  25. 1 point
    Ford GT , στο Athens Mall - Το μαμά: Και ο κακός μεγάλος αδερφός.. :
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.