Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/02/2018 in all areas

  1. Ένα μικρό update, τέλος εποχής για τα καθαρόαιμα ημισλίκ, μετά από 3 4άδες σερί από το 2011 μέχρι σήμερα, οι 2 Pilot Sport Cup και η τελευταία Toyo 888. Μέσος όρος ζωής για το καθένα κοντά στα 2,5 χρόνια και 22 - 25000 χλμ. Τα 8άρια θα μου έβγαζαν άλλους 5-6 μήνες οριακά και θα πήγαινα για αλλαγή μέσα στο καταχείμωνο, αλλά σε μία γρήγορη βόλτα συνέβη αυτό: Είναι το μπροστά δεξιά, και η πλευρά με το τεράστιο καρούμπαλο η εσωτερική. Δεν θυμάμαι να έπεσα σε κρατήρα για να σπάσουν έτσι τα λινά και επειδή είμαι ψείρας έχω αναπτύξει εξωγήινες δυνάμεις ανίχνευσης ανωμαλιών που για κάτι τέτοιο θα έκανα και στην άκρη. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πώς έγινε. Αν δεν ήταν αστοχία τότε ίσως πολλαπλά χτυπήματα στο ίδιο σημείο? Πάντως αμέσως μετά άρχισε το τρέμουλο στο τιμόνι, αντιληπτό ήδη από τα 30 ενώ γινόταν έντονο και μεταφερόταν και στο υπόλοιπο της καμπίνας από τα 80. Παράλληλα χάλασε λίγο και η ευθυγράμμιση που μέχρι τότε ήταν ολόισιο το τιμόνι. Πρώτη στάση λαστιχάς και ευχόμουν να ήταν λάστιχο μιας και είχα αλλαγή σε λίγους μήνες οπότε μικρό το κακό. Για καλή μου τύχη μου βρήκε ο άνθρωπος 1 μεταχείρω SportContact 5 στη διάστασή μου για να το πάρω να φύγω και να κάνω τις δουλειές μου για καμιά βδομάδα μέχρι την παραλαβή του καινούργιου σετ. Διαφορετικά θα έπρεπε να φοράω τη 18άρα ρεζέρβα με λάστιχο από βέσπα. Με το λαστιχά έχουμε μακρόχρονη σχέση καθώς μας προμηθεύει και τα 2 μας αμάξια σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και είναι άριστος επαγγελματίας. Εννοείται πως και ο διάδοχος του Cupra θα πηγαίνει εκεί. Έβαλα τα Yokohama Advan Neova AD08 R, τα ίδια που φοράει το Cupra σε 225/40/R18 88W. Παραγωγή τέλος 17. Είχα τη δυνατότητα να φέρω τα πολύ σπάνια για Ελλάδα, ίσως να ήμουν και ο μόνος, τα Advan A048 τα οποία είναι πιό σκληροπυρηνικά και από τα 8άρια, αλλά η τιμή τους είναι εξωπραγματική, όσο εξωπραγματικές είναι και οι επιδόσεις τους σύμφωνα με πολλά reviews. Εννοείται δεν έρχονται Ελλάδα και θα έπρεπε να τα φέρω απ' έξω, πιθανότατα από Αμερική. Επίσης treadwear 60! Από τα Neova έχω αρκετή προσωπική εμπειρία τόσα χρόνια με το Cupra (2 4άδες) και είναι πραγματικά, μισή ανάσα κάτω από τα 8άρια στο στεγνό, πολύ ανώτερα στο βρεγμένο, treadwear 200 και σε πολύ δελεαστική τιμή, πράγμα σημαντικό ενόψη του νέου project. Όπως είπα στην αρχή λοιπόν, τέλος εποχής τα καθαρόαιμα ημισλίκ καθώς τα Neova δεν θεωρούνται ακριβώς ημισλίκ, ανήκουν στην αμέσως επόμενη κατηγορία extreme performance summer, παρ' όλο που διεθνώς εξακολουθούν να είναι track day ελαστικά, απλά λίγο πιό πολιτισμένα σε σχέση με τα 8άρια. Τα 8άρια θα τα ξανάβαζα για να είμαι ειλικρινής. Παρά το συμβάν, όλο αυτό το διάστημα έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Κολασμένο λάστιχο κυριολεκτικά. Αλλά... έχουν αντικατασταθεί από τα 888R που έχω αποκλείσει εδώ και καιρό για διάφορους λόγους, ενώ τα Cup που φορούσα παλιότερα αργούσαν να ζεσταθούν και δεν πιστεύω ότι έχει αλλάξει αυτό με τα Cup 2 που τα αντικατέστησαν. Αυτά λοιπόν, πήρα και λίγο χρόνο να γράψω και τις σκέψεις μου sorry αν σας κούρασα. Μιας και έχει περάσει καιρός μόλις βρω χρόνο θα βγάλω καμιά καινούργια φωτό. Να πω τέλος ότι το νέο project είναι σε αναμονή μέχρι την πώληση του Cupra. Καλό καλοκαίρι! ?️ ?
    1 point
  2. @escape_A3 είμαι πολύ θυμωμένος με τον Γκρατσία, ειδικά επειδή τους είχα κάνει πρώτα τσακωμό (για χρέωση 3 ωρών για κάτι που ούτε 20 λεπτά δεν ασχολήθηκαν) και μετά εξήγηση ότι θέλω κάποια πράγματα εκτός του "ευαγγελίου" δήθεν Audi, πράγμα το οποίο δέχθηκαν. Πάρα ταύτα εξακολούθησαν να χρεώνουν για απλά πράγματα περισσότερα εργατικά απ'ότι χρειάζεται και ταυτόχρονα να μην θέλουν να κάνουν εργασίες τις οποίες ήθελα, λέγοντας ότι δεν το ορίζει ο κατασκευαστής (πχ όπως αλλαγή φίλτρου καυσίμου και άλλα). Πρέπει να σας πω ότι δεν με πείραζε το ότι η εργατοώρα είναι ακριβότερη από πχ ένα συνεργείο της γειτονιάς, με πείραξε ότι χρεώνουν εσκεμμένα περισσότερες εργατοώρες, συν ότι δεν προσέχουν τα αμάξια πέραν από τι λέει η κατασκευάστρια. Σημειώστε επίσης ότι δεν είχα πρόβλημα με τους μηχανικούς, όσοι ασχολήθηκαν με το αμάξι μου και με όσους συζήτησα ήταν απόλυτα καταρτισμένοι και συμφωνούσαμε. Το πρόβλημα σε αυτά τα συνεργεία είναι οι μάνατζερ των σέρβις που είναι σίγουρα μιλημένοι να υπερχρεώνουν τους ανυποψίαστους, δηλαδή την πληθώρα των απλών οδηγών. @Theodore Saba χωρίς να έχω εμπειρία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με διάφορες αναρτήσεις θεωρώ ότι είναι πολύ σωστό για κάποιον σε σπορ ανησυχίες. Θεωρώ το εργοστασιακό ύψος σαν το πιο σωστό για Ελληνικούς δρόμους και καθημερινή οδήγηση. Ταυτόχρονα το εργοστασιακό ύψος δίνει καλύτερη αίσθηση της σταδιακής προσέγγισης στα όρια πρόσφυσης, που κατά την γνώμη μου είναι το ιδανικότερο για χρήση δρόμου. Έχοντας σε άλλα αυτοκίνητα με coilovers αποφάσισα ότι δεν είναι για το δικό μου στυλ οδήγησης, ούτε τα χαμηλώματα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.