Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Ηλιοπροστασίες 2019

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/2018 in all areas

  1. 2 points
    να πω την γνώμη μου αν και δεν έχω το ίδιο αμάξι, αλλά μου πέρασε αρκετές φορές από το μυαλό η αλλαγή του σασμάν στο προηγούμενο αμάξι μου. Αν το θέμα σου είναι οι στροφές, ναι έχει σημασία να βάλεις πιο μακρύ σασμάν. Και προσωπικά θα μελετούσα λίγο την κλιμάκωση του σασμάν γενικότερα και όχι μόνο της τελευταίας σχέσης (της 5ης ή 6ης ταχύτητας δηλαδή). Σημαντικό σημείο που δεν πρέπει να παραβλέψεις είναι πως αν το νέο σασμάν είναι γενικά όλο πιο μακρύ (σε σχέσεις εννοώ), θα σου φανεί το αμάξι πιο αργό (και θα γίνει κιόλας) και αν φοράς και μεγάλο τούρμπο (δεν ξέρω τι setup έχεις), σίγουρα θα σου φανεί περισσότερο το lag (αν ήδη έχεις τώρα). Σίγουρα θα κάνει πιο ήσυχα ταξίδια, αλλά επίσης αν οδηγείς επιθετικά, θα σε αναγκάζει να κατεβάζεις συχνότερα ταχύτητα σε σχέση με σήμερα. Προσωπικά να πω ότι σε καταλαβαίων απόλυτα. Στο προηγούμενο αμάξι είχα 4000rpm - 140km/h, το οποίο μετά από 130.000km (μιας και ταξίδευα πολύ συχνά τότε και μάλιστα 140km/h και ίσως λίγο πιο πάνω), το μοτέρ ήταν ΠΟΛΥ καταπονημένο στα μόλις 130.000km. Λογικό αφού αν κάνεις Αθήνα-Πάτρα (τότε 2,5 ώρες - σήμερα δεν το έχω μετρήσει) και στις 2 ώρες δουλεύεις το μοτέρ με 4000-4500rpm σταθερά, καταλαβαίνεις πόσο πιο αυξημένη καταπόνηση έχει το μοτέρ από το να το λειτουργούσα στις 3000rpm... Επίσης είχα υψηλότερη κατανάλωση σε σχέση με αντίστοιχο αμάξι που είχε πιο μακρύ σασμάν, γιατί......πρέπει κάπως να διατηρείς 4000rpm στο μοτέρ (=επιπλέον καύσιμο). Δεν ήταν τρομερό. 0,5lt/100km με 0,8lt/100km. Ξέρω, δεν ακούγεται πολύ, όμως για να δεις το σωστό βάρος, θα πρέπει να το πολλαπλασιάσεις με τα km που διανύει το αμάξι στην εθνική. (που σε κάθε περίπτωση είναι πεταμμένα λεφτά, αλλά έστω για να πεις ότι ξέρεις εξέτασα και οικονομικά το θέμα για το αν αξίζει η μετατροπή του σασμάν). Επίσης το ταξίδι ήταν πιο θορυβώδες και προσωπικά σε κούραζε (παρότι τοτε 22-23 ετών). Ακόμα θυμάμαι εκείνο το ταξίδι Πάτρα-Θεσσαλονίκη που σταμάτησα στη Λαμία με κεφάλι καζάνι και φτάνοντας Θεσσαλονίκη ήδη έψαχνα να δω αν μπαίνει το 6άρι σασμάν από το Gti edition 25 (όπου η 6η θα μου μείωνε 1000rpm στα 140km/h)*. Αν λοιπόν θεωρήσεις ότι δε σε ενδιαφέρει η αλλαγή του οχήματος στα επόμενα 3-4 χρόνια (ψυχολογικά τουλάχιστον, για μην μπεις στην ταλαιπωρία να το βάλεις και μετά από 1 χρόνο να το δώσεις), θα σου έλεγα να την κάνεις την αλλαγή. Κλειστά μάτια. Δυστυχώς, όπως λένε και στο χωριό μου, εσύ έχεις το μαχαίρι και το καρπούζι. Δεν μπορούμε να πάρουμε εμείς την απόφαση για σένα, μιας και τελικά εσύ πρέπει να ζυγίσεις τα θετικά και τα αρνητικά, τα οικονομικά σου, το ψυχολογικό βάρος που θα χρειαστέι να επωμισθείς (μια μετατροπή είναι πάντα μια μετατροπή και σίγουρα θα βρεθεί κάτι που δεν είχατε υπολογίσει**) και φυσικά το χρόνο που θα χρειαστεί να μείνεις χωρίς αμάξι (δε θα είναι 1-2 μέρες πιστεύω...δυστυχώς). Τέλος, θα σου πρότεινα να αναλάβει κάποιο συνεργείο την ευθύνη αγοράς των πραγμάτων, ώστε να μην γίνεις μπαλάκι ανάμεσα τον πωλητή (σασμάν-ανταλλακτικών) και στο συνεργείο. Μπορείς να καθοδηγήσεις το μάστορα στο τι να πάρει, αλλά αυτός να είναι που θα επιλέξει τι τελικά θα αγοράσει, θα το ελένξει κτλ-κτλ-κτλ (γνώμη μου φυσικά...) *βέβαια τότε οι εποχές ήταν άλλες (το προσωπικο μου εισόδημα ήταν σημαντικά υψηλότερο σε σχέση με τα έξοδά μου), και η τροπή των πραγμάτων με οδήγησε σε τελείως διαφορετικές επιλογές. **εδώ εγώ έβαλα κ04-064 τούρμπο που το έχουν βάλει πάρα πολλά αμάξια και φυσικά επειδή κανείς δεν καταγράφει μέχρι και την τελευταία βίδα που χρειάστηκε να αλλάξει, όταν πήγαμε στο συνεργείο για να την τοποθετήσουμε, κάτι μας έλειπε.... οπότε δεν ήταν ακριβώς βγάλε-βάλε η δουλειά. Πόσο μάλλον αλλαγή σασμάν που το κάνουν ακόμα λιγότεροι άνθρωποι.
  2. 1 point
    καλησπέρα ομάδα! είμαι παλιό μέλος αλλα με νέο προφιλ.. το αμαξακι μ ειναι ενα audi a3 1.4tfsi.... οι βελτιώσεις που έχω κάνει είναι #τοποθέτηση τουρμπίνας κ03 απο τουρμποκομπρεσσορα.. #μετατροπή από υδρόψυκτο που ηταν μαμα σε αεροψυκτο #εξωτερικα το εχω κανει sline #φοραει ζάντα ρεπλικα 17 απο το νεο rs5 #φρένα brembo 4πιστονα με 330χ28 δισκο κ.α αλλα πολλα πραγματα...😎
  3. 1 point
    06J115611L έχω πάρει από αντιπροσωπεία. Μια χαρά κάνει.
  4. 1 point
    Μάλλον τον ενόχλησε το 1.8 T που έχω ακόμα πίσω!!! 😎
  5. 1 point
    Αν ειναι κάτω τότε έχεις δίκιο Νίκο. Αλλα και πάλι δεν αλλάζει η άποψη μου, δεν πιστεύω οτι έχεις θέμα. Δημητρης
  6. 1 point
    Πανο αν ήταν μαμά το S3 σε άνοιγμα 4ης θα αναρωτιόσουν αν πάταγε..... δεν θα είχατε καμιά επαφή.. ήταν Φ.Π.Ε. Είναι της μόδας να δηλώνει ο άλλος ότι να ναι... είναι κάποιου είδους μαγκιά.. Εγω επειδή έχω τύχει σε παρόμοια φάση ''ήμουν κ03 με πρόγραμμα εξάτμιση''.. και άσε αυτόν να ψάχνεται χαχαχα
  7. 1 point
    Βασικά βγάλε τους OEM καταλύτες και βάλε έναν 100αρη πιο πίσω, επίσης μια διάμετρο εξάτμισης με σχετικά ελεύθερα καζανάκια.
  8. 1 point
    Το μαντέμι είναι πάντα πιο ψηλά σε θερμοκρασία Νίκο. Απλά εκεί που βλέπει το καρφί, ειδικά στα Α4 που κολλάει ο καταλύτης σχεδόν στην εξαγωγή, συμβαίνει το εξής : Τα καυσαέρια δεν καταφέρνουν να φύγουν τάχιστα και γιαυτό σου δείχνει περισσότερο απ΄ ό,τι είναι πραγματικά. Αν δηλαδή βάλεις ένα καρφί στην πολλαπλή εξαγωγής και στο dp ταυτόχρονα, θα υπάρχει μια διαφορά σε θερμοκρασία, αλλά στην πράξη, η πραγματική διαφορά θα είναι μεγαλύτερη, λόγω όμως του στομώματος των καυσαερίων και όχι λόγω παραγωγής αυξημένης θερμότητας. Ελπίζω να έγινα κατανοητός! Δημήτρης
  9. 1 point
    Δύσκολη ερώτηση που δυστυχώς δεν έχει μονοσήμαντη απάντηση. Από άποψη χρημάτων? Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις ένα αμάξι 10+ετών αν μπορείς να πάρεις τους ίδιους χώρους, με τις ίδιες επιδόσεις σε καινούριο. Κι ας είναι μάρκα μη-premium. Κι αυτό γιατί ένα αμάξι δεν είναι μόνο το μοτέρ ή μόνο τα φρένα. Είναι η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, η παθητική ασφάλεια, η οικονομία στην κατανάλωση όταν δεν χρειάζεσαι όλο το εύρος της απόδοσης του μοτέρ, οι ευκολίες που έχει να σου προσφέρει (κάποτε το λέγαμε parktronic, σήμερα μπορεί να είναι το keyless go ή το car-play που έχουν και τα "φτηνά"/μη-premium αμάξια), τα καθίσματα (πιο καλά υλικά, πιο αναπαυτικά, αγκαλιάζουν καλύτερα το σώμα), τα αντικλεκτικά του συστήματα κοκ. Καλώς ή κακώς, αν το δούμε το θέμα βγάζοντας έξω την προσωπική μας προτίμηση, το αμάξι είναι ένα προϊόν όπως όλα. Πιο σημαντικό ρόλο παίζει η ψυχολογία αυτού που το χρησιμοποιεί, παρά το τι πιστεύουν οι άλλοι για το ίδιο το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και με το παντελόνι, το πουκάμισο, τη ζώνη στο παντελόνι ή ακόμα και το κινητό τηλέφωνο που κρατάμε στα χέρια μας. Αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα να χρησιμοποιείς ένα καινούριο hyundai i30N σε σχέση με ένα audi S3 του 2009-2012, γιατί έτσι σου αρέσει η καινουργύλα ("γιατί, σε ποιόν δεν αρέσει?" θα ρωτήσεις), τότε γιατί όχι? Go for it. Από την άλλη το S3 αποπνέει τον αέρα του premium (ας θεωρήσουμε ότι ο προηγούμενος ή προηγούμενοι ιδιοκτήτες σέβονταν το αμάξι και δεν το έχουν παρατήσει), επειδή κουβαλάει τους 4 κύκλους, γιατί ο μέσος Έλληνας πιστεύει ότι το audi είναι γενικά καλύτερο αμάξι γιατί......"έτσι". Οπότε αν νιώθεις καλύτερα οδηγώντας το S3, αγόρασε ένα S3. ΥΓ: η επιλογή των οχημάτων είναι τυχαία. ΥΓ2: Και δυστυχώς ναι....με εξαίρεση την 4κίνηση που προσφέρει το S3, το i30N είναι στην εποχή του πολύ πιο ολοκληρωμένο σαν αμάξι, ασχέτως αν προσωπικά επέλεγα το S3... ΥΓ3: Ρεαλιστικά όμως, αν ένα αμάξι έχει φύγει από τα χέρια του 1ου ιδιοκτήτη (που το έχει πληρώσει "ακριβά" ως καινούριο, οπότε ακομα και 10 έτη μετά, συνεχίζει να το σέβεται και να το πονάει και να το συντηρεί), η συντήρηση και η προσοχή που δέχεται το αμάξι πέφτει εκθετικά, οπότε το premium πλέον αμάξι είναι....υπο προϋποθέσεις. ΥΓ4: Για μένα premium σημαίνει προσοχή στη λεπτομέρεια στο σύνολο του οχήματος, από την επιλογή των υλικών στις πόρτες, τα κενά ανάμεσα στα κομμάτια λαμαρίνας και πλαστικού στο αμάξωμα, μέχρι το κάλυμα της μπαταρίας (ύφασμα, πλαστικό κάλυμα ή ακόμα και τίποτα!).
  10. 1 point
    Το ίδιο λέμε με τον Δημήτρη. Στο μαντέμι είναι πιο ψηλή η θερμοκρασία από ότι στο downpipe. Σκέψου το. Η φλόγα βγαίνει από το μοτέρ, περνάει στο μαντέμι, μετά στο hotside της τουρμπίνας και μετά στο downpipe. Όσο πιο μακριά από το μοτέρ τόσο μικρότερη η θερμοκρασία. Η εξάτμιση Γενικά όσο μεγαλύτερη τόσο καλύτερα.
  11. 1 point
  12. 1 point
    Ωραίες αλλαγές, να το χαίρεσαι. Δημήτρης
  13. 1 point
    πολυ ωραιο αποτελεσμα!! Ο διακοπτης των φωτων μπαινει ευκολα;
  14. 1 point
    Σας ευχαριστώ πολύ! 😊 Ξεκινώντας να σκαλίζουμε και το εσωτερικό, αλλάχθηκαν όλοι οι φθαρμένοι διακόπτες όπως alarm, παράθυρα κτλ και έγινε και μία μικρή "μόντα" με των διακόπτη των φώτων όπου αντικαταστήθηκε με έναν από VW Passat. Πιστεύω πως η ασημί λεπτομέρεια ταίριαξε μια χαρά με το ασημένια trim... Το μπεζ εσωτερικό με προβλημάτισε πάρα πολύ... Δεν είμαι σε θέση να πω ότι θα μπω σε διαδικασία να το αντικαταστήσω με μαύρο, οπότε έπρεπε να βρω μια λύση να φέρω το μπεζ σαλόνι στα "μέτρα" μου. Έτσι κατέληξα στο να προσπαθήσω να δώσω ένα στυλ two tone μπεζ-μαύρο στο ταμπλό και ιδανικά να αντικαταστήσω τα 2 μπροστινά καθίσματα με 2 μπεζ recaro. Το πρώτο βήμα προς τον στόχο ήταν η αντικατάσταση του εργοστασιακού τιμονιού με ένα μαύρο flat bottom. Έδειξε αρκετά για μένα, αλλά είναι λίγο ξεκάρφωτο ακόμα μέσα σε όλο αυτό το μπεζ... οπότε σκέφτηκα πως έπρεπε να βάλω περισσότερα μαύρα στοιχεία. Προχώρησα στην αγορά ενός μαύρου επιλογέα ταχυτήτων και σκοπεύω να κάνω μαύρα και τα πλαστικά της κολόνας τιμονιού καθώς και τις κεντρικής κονσόλας μέχρι τον επιλογέα ώστε να είμαστε λίγο πιο κοντά σε ένα αποτέλεσμα ας πούμε "two tone". Μέχρι να έρθουν όμως όλα τα απαραίτητα ρίξαμε και ένα πλύσιμο στο μηχανοστάσιο 💪 Ενώ γυαλίσαμε και τις απολήξεις της εξάτμισης Σε αναζήτηση χρόνου και χρημάτων για τις επόμενες αλλαγές 😋
  15. 1 point
    Γνώμη σου πάντα, μην το ξεχνάς!
  16. 1 point
    και μερικές φωτό από το εσωτερικό...το τιμόνι μολις ηρθε και μένει η τοποθέτηση για να κλείσει το εσωτερικο...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.