Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/2018 in all areas

  1. 1 point
    καλησπέρα ομάδα! είμαι παλιό μέλος αλλα με νέο προφιλ.. το αμαξακι μ ειναι ενα audi a3 1.4tfsi.... οι βελτιώσεις που έχω κάνει είναι #τοποθέτηση τουρμπίνας κ03 απο τουρμποκομπρεσσορα.. #μετατροπή από υδρόψυκτο που ηταν μαμα σε αεροψυκτο #εξωτερικα το εχω κανει sline #φοραει ζάντα ρεπλικα 17 απο το νεο rs5 #φρένα brembo 4πιστονα με 330χ28 δισκο κ.α αλλα πολλα πραγματα...😎
  2. 1 point
    Μάλλον τον ενόχλησε το 1.8 T που έχω ακόμα πίσω!!! 😎
  3. 1 point
    Πανο αν ήταν μαμά το S3 σε άνοιγμα 4ης θα αναρωτιόσουν αν πάταγε..... δεν θα είχατε καμιά επαφή.. ήταν Φ.Π.Ε. Είναι της μόδας να δηλώνει ο άλλος ότι να ναι... είναι κάποιου είδους μαγκιά.. Εγω επειδή έχω τύχει σε παρόμοια φάση ''ήμουν κ03 με πρόγραμμα εξάτμιση''.. και άσε αυτόν να ψάχνεται χαχαχα
  4. 1 point
    Δύσκολη ερώτηση που δυστυχώς δεν έχει μονοσήμαντη απάντηση. Από άποψη χρημάτων? Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις ένα αμάξι 10+ετών αν μπορείς να πάρεις τους ίδιους χώρους, με τις ίδιες επιδόσεις σε καινούριο. Κι ας είναι μάρκα μη-premium. Κι αυτό γιατί ένα αμάξι δεν είναι μόνο το μοτέρ ή μόνο τα φρένα. Είναι η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, η παθητική ασφάλεια, η οικονομία στην κατανάλωση όταν δεν χρειάζεσαι όλο το εύρος της απόδοσης του μοτέρ, οι ευκολίες που έχει να σου προσφέρει (κάποτε το λέγαμε parktronic, σήμερα μπορεί να είναι το keyless go ή το car-play που έχουν και τα "φτηνά"/μη-premium αμάξια), τα καθίσματα (πιο καλά υλικά, πιο αναπαυτικά, αγκαλιάζουν καλύτερα το σώμα), τα αντικλεκτικά του συστήματα κοκ. Καλώς ή κακώς, αν το δούμε το θέμα βγάζοντας έξω την προσωπική μας προτίμηση, το αμάξι είναι ένα προϊόν όπως όλα. Πιο σημαντικό ρόλο παίζει η ψυχολογία αυτού που το χρησιμοποιεί, παρά το τι πιστεύουν οι άλλοι για το ίδιο το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και με το παντελόνι, το πουκάμισο, τη ζώνη στο παντελόνι ή ακόμα και το κινητό τηλέφωνο που κρατάμε στα χέρια μας. Αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα να χρησιμοποιείς ένα καινούριο hyundai i30N σε σχέση με ένα audi S3 του 2009-2012, γιατί έτσι σου αρέσει η καινουργύλα ("γιατί, σε ποιόν δεν αρέσει?" θα ρωτήσεις), τότε γιατί όχι? Go for it. Από την άλλη το S3 αποπνέει τον αέρα του premium (ας θεωρήσουμε ότι ο προηγούμενος ή προηγούμενοι ιδιοκτήτες σέβονταν το αμάξι και δεν το έχουν παρατήσει), επειδή κουβαλάει τους 4 κύκλους, γιατί ο μέσος Έλληνας πιστεύει ότι το audi είναι γενικά καλύτερο αμάξι γιατί......"έτσι". Οπότε αν νιώθεις καλύτερα οδηγώντας το S3, αγόρασε ένα S3. ΥΓ: η επιλογή των οχημάτων είναι τυχαία. ΥΓ2: Και δυστυχώς ναι....με εξαίρεση την 4κίνηση που προσφέρει το S3, το i30N είναι στην εποχή του πολύ πιο ολοκληρωμένο σαν αμάξι, ασχέτως αν προσωπικά επέλεγα το S3... ΥΓ3: Ρεαλιστικά όμως, αν ένα αμάξι έχει φύγει από τα χέρια του 1ου ιδιοκτήτη (που το έχει πληρώσει "ακριβά" ως καινούριο, οπότε ακομα και 10 έτη μετά, συνεχίζει να το σέβεται και να το πονάει και να το συντηρεί), η συντήρηση και η προσοχή που δέχεται το αμάξι πέφτει εκθετικά, οπότε το premium πλέον αμάξι είναι....υπο προϋποθέσεις. ΥΓ4: Για μένα premium σημαίνει προσοχή στη λεπτομέρεια στο σύνολο του οχήματος, από την επιλογή των υλικών στις πόρτες, τα κενά ανάμεσα στα κομμάτια λαμαρίνας και πλαστικού στο αμάξωμα, μέχρι το κάλυμα της μπαταρίας (ύφασμα, πλαστικό κάλυμα ή ακόμα και τίποτα!).
  5. 1 point
  6. 1 point
    Γνώμη σου πάντα, μην το ξεχνάς!
  7. 1 point
    και μερικές φωτό από το εσωτερικό...το τιμόνι μολις ηρθε και μένει η τοποθέτηση για να κλείσει το εσωτερικο...
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.