Jump to content

NightWalk 2019

Το πρώτο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Ηλιοπροστασίες 2019

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/19/2018 in all areas

  1. 4 points
    Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το Audi Sport Club παρουσιάζει την χειμερινή ενδυμασία 2018-2019. Για το Χειμωνα έχουμε διαθέσιμα : 1) Φουτερ με κουκούλα Τα φούτερ βγαίνουν σε τέσσερα χρώματα: Μαύρο, Λευκό, Κόκκινο και Γκρι. Τα σχέδια που επιλέξαμε για φέτος αντικατοπτρίζουν το πάθος μας για τα audi και φέρουν το λογότυπο της λέσχης μας. Όλα τα σχέδια για τα φούτερ είναι κέντημα. Η ποιότητα των φουτερ μας είναι φλις 280 γραμμαρίων, 50% βαμβάκι και 50% πολυεστερικές. Μεγέθη XS/S/M/L/XL/XXL Τιμή: 48 ευρώ για τους κατόχους κάρτας μέλους και 53 ευρω για τα απλά μέλη. Επίσης για όποιον επιθυμεί παραλαβή μέσω courier θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση 5 ευρώ για τα μεταφορικά και 2 ευρω για αντικαταβολή. 2) Μπλούζα μακρυμάνικη polo. Oι μπλούζες βγαίνουν σε τέσσερα χρώματα: Μαύρο, Λευκό, Κόκκινο και Γκρι. Τα σχέδια μας φέρουν το λογότυπο της λέσχης μας στο στήθος αριστερά καθώς και το γνωστο trademark της τετρακίνησης στη πλάτη. Όλα τα σχέδια για τις μπλούζες είναι μεταξοτυπία. Οι μπλούζες μας για φέτος θα ειναι πικέ 170 γραμμαρίων και 100% βαμβακερές, Μεγέθη S/M/L/XL/XXL Τιμή: 45 ευρω για τους κατόχους κάρτας μέλους και 50 ευρω για τα απλά μέλη. Επίσης για όποιον επιθυμεί παραλαβή μέσω courier θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση 5 ευρώ για τα μεταφορικά και 2 ευρω για αντικαταβολή. Η ημερομηνία που λήγουν οι παραγγελίες είναι η 1/2/2019 Για την εξόφληση των ρουχων υπαρχουν 2 τρόποι πληρωμης: 1. Με αντικαταβολή με έπιπλέον χρέωση. 2. Με κατάθεση σε τρ. Λογαριασμό που θα δώθει κατόπιν pm. Οπωσδήποτε μετά την κατάθεση των χρημάτων να στέλνετε pm στο μέλος ΚeM ή Nassos ή Kavouras με τα εξής: 1) Nickname, πλήρες ονοματεπώνυμο και διευθυνση αποστολής (εφοσον επιθυμείτε να αποσταλούν ταχυδρομικά) καθώς και τηλ. επικοινωνίας 2) Ημερομηνία & ποσό κατάθεσης ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ *Όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει να μας ενημερώσουν για το μέγεθος/χρώμα του ρούχου ή για τυχόν αλλαγές μέσα στο χρονικό όριο των παραγγελιών, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις. **Εφόσον οριστικοποιηθεί η παραγγελιά, για τους κατοίκους Αθηνών, τα ρούχα θα παραδοθούν κατόπιν ανακοίνωσης σε κάποιο καφέ είτε ταχυδρομικά με αντικαταβολή. Τα μέλη της υπόλοιπης Ελλάδας θα επιβαρύνονται την αποστολή με courier με αντικαταβολή. Τα στοιχεία της αποστολής θα πρέπει να αποστέλλονται με pm στα μελη Nassos ή Kavouras.
  2. 4 points
    πραγματικά τελευταία πολύ opel. μερικά Opel GT αρκετά Opel Insignia 1.6T & 2.0T πλέον όχι και τόσα Opel Astra OPC Κάποιοι cool, κάποιοι θίγονται όταν τους περνάς, κάποιοι το παίζουν cool και όταν βρεθούν μπροστά σου κάνουν σαν κακομαθημένα παιδάκια... Δυστυχώς πολύς κόσμος πιστεύει ότι το αμάξι τους είναι μάλλον αυτό που τους χαρακτηρίζει ως άτομα και δεν έχουν καταλάβει ότι στο "παιχνίδι" κάποιες φορές κερδίζεις, κάποιες χάνεις (λογικό κατ εμέ) και ότι η μαγεία είναι ότι μπορείς να παίζεις, να λαμβάνεις μέρος σε αυτά τα "παιδιαρίσματα". ΥΓ: όπως είπε κάποτε η συζυγός μου "η ευτυχία είναι επιλογή" δείχνοντάς μου μία φωτογραφία παιδιών
  3. 2 points
  4. 2 points
    Απλώς δεν είχα ακούσει τον όρο για Β8.
  5. 2 points
    Κολλάρο εισαγωγής του τούρμπο είναι Παναγιώτη. Δημήτρης
  6. 2 points
    Γι' αυτό είναι το κλαμπ. Για να μας βοηθάει όλους να κάνουμε τις επιλογές που μας ταιριάζουν.
  7. 2 points
    Επανέρχομαι ξανα μετά απο ένα μήνα και πλέον είμαι κάτοχος προγράμματος APR !! Πρόγραμμα APR Πολλαπλασιαστες R8 μπουζι σειρα 7 Φιλτρο ελευθερας Κοστος 635ε είμαι 100% για την επιλογή που έκανα και ευχαριστώ πάρα πολύ το φόρουμ γτ την ανάλυση στα προβλήματα μ ...
  8. 1 point
  9. 1 point
    Ένα μαύρο φούτερ XS και ένα λευκό φούτερ S. Ευχαριστώ!!!
  10. 1 point
    ... Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. 1 point
    το update ήταν κάπου 300 ΜΒ, το κατέβασα από την κάρτα ΣΙΜ που έχω στο αμαξι (είχα δεδομένα). Νομίζω ότι μπορείς να τα κατεβάσεις και από το myaudi μέσω υπολογιστή και να τα μεταφέρεις σε κάρτα SD στο αμάξι. ΟΜΩΣ Στο myaudi κάνανε κάποιες αλλαγές και ζητάνε επιπλέον εξουσιοδότηση για πολλές υπηρεσίες (μεταξύ των οποίων και το maps update) η οποία δίνεται μόνο από τις τοπικές αντιπροσωπείες.... Έχω στείλει ήδη εμαιλ στον ΜΑΝΔΥΛΑ στη Θεσσαλονίκη και περιμένω απάντηση εδώ και κάποιες μέρες....
  12. 1 point
    Έκανα πρόσφατα update στο navi που ειχε η μαμα αουντι και παρατήρησα ότι επιτέλους έχει ονλαιν δεδομένα κίνησης και χρόνους καθυστέρησης. Έχουν ενημερωθεί και οι δρόμοι. Κάποια άλλη διαφορά δεν παρατήρησα. Βέβαια έχω το Apple Carplay και από εκεί έχω το google maps που είναι καλύτερο. Αν το ήξερα από την αρχή, δε θα έβαζα το navi καθόλου, παρά μόνο το smartphone interface αφού έχεις τα πάντα κοτσάροντας απλά το iphone...
  13. 1 point
    Να γράψω και γω μερικά που θυμάμαι. Οι συχνότεροι αντίπαλοι είναι S3, Cooperάκια, S2K και Carrera S/4S αλλά έχω και μερικά ακόμα με Ιάπωνες Evo, RX8 κ.α. Ξεκινάω από τα πιό πρόσφατα: RX8 turbo roll 100-220 με 3η εγώ και δικάβαλος μόνος ο άλλος αλλά έκανε flat αλλαγές οπότε δεν κέρδιζα τίποτα, ήμουν δυνατότερος μέχρι τα 160 όπου αλλάζω σε 4η στις 7200, όπου του είχα κάνει δύσκολα μισό αμάξι και σχεδόν κλείδωσε εκεί, άνοιξα ένα κλικ ακόμη μετά την αλλαγή σε 5η γύρω στα 210 και κάπου εκεί είχαμε σκάρτο αμάξι διαφορά. Πολύ κρίμα που δεν έμεινε να μιλήσουμε, δεν ήταν και εύκολο βέβαια γιατί δεν μας έπιασε κανένα φανάρι και τώρα να του κάνω νόημα να κάνουμε στην άκρη άγνωστοι άνθρωποι μου έκανε κάπως creepy και δεν το κάνω βασικά με τόσα που ακούω. Anyway, το μόνο σίγουρο ότι ήταν τουρμπάτος, ωραίο πάτημα πάντως και όμορφο το αμάξι του. Άλλο ένα RX8 turbo roll 100-220 με 3η εγώ μονοκάβαλοι και οι δύο αυτός με normal αλλαγές οπότε του κέρδιζα μισό αμάξι την αλλαγή (2 αλλαγές συνολικά), δήλωσε 320, περίπου 4 αμάξια εγώ. Και άλλο ένα RX8 με εξάτμιση αλλά ούτε τσουφ άκουσα και κρίνοντας από το αποτέλεσμα θα ήταν ατμόσφαιρα, αλλά το γράφω γιατί έκανα καταπληκτική εκκίνηση. Λοιπόν προφανώς μιλάμε για πάτημα στάση και μάλιστα ό,τι χειρότερο για μένα γιατί εκτός από δικάβαλος που ήμουν, τον είχα και μπροστά μου πρώτο στο φανάρι, και σε ανηφορικό σημείο, αλλά... (χοχοχο), με τον άσσο στο μανίκι, ήμουν με τα R888 που όλως τυχαίως μόνο φλόγες δεν πετούσαν από το ζέσταμα, και αυτό συνέβη γιατί στο αμέσως προηγούμενο φανάρι είχα κάνει άλλη μία στάση μόνος μου και ένα roll 1ης δίπλα σε άκυρο αμάξι που ίσως ήθελε απλά να μπανίσει. Πατάει το RX8 πατάω πίσω του εγώ, αναγκαστικά έπρεπε να αφήσω ένα κενό ασφαλείας, 3η ανοίγομαι και περνάω με άνεση. Η διαφορά ήταν τεράστια στο τέλος όπως ήταν λογικό. Ο τύπος πρέπει να περίμενε το αποτέλεσμα αλλά σίγουρα όχι να φύγω τόσο καλά από το φανάρι. Το καλό λάστιχο είναι must για εμάς του μπροσθιοκίνητους. Εγώ άρχισα να επενδύω σ' αυτό τον τομέα ήδη από stage 1 και 320 άλογα, αρχικά με τα Sport Cup που αργούσαν να ζεσταθούν αλλά όταν έφταναν θερμοκρασία ήταν εξαιρετικά, αλλά με τα 8άρια στη συνέχεια έπαθα έρωτα, σχεδόν άμεσο ζέσταμα και απίστευτο κράτημα. Μέχρι που είχα μία αστοχία και αναγκαστικά τα άλλαξα και αυτά και τώρα κυκλοφορώ με τα Yokohama Advan Neova AD08 R που τελικά είναι με διαφορά στήθους πίσω από τα 8άρια. Αν και μου κατσαν μαζεμένα τα RX8 (το τελευταίο ήταν το περασμένο Πάσχα), είχα χρόνια να πατήσω, δηλαδή το αμέσως παλιότερο ήταν πριν 4-5 χρόνια ως stage 1. Evo 8 και 6 ralliart. Δεν έμαθα specs για κανένα αλλά ήταν σωστοί και οι δύο, ειδικά ο 6άρης με περίμενε κιόλας να κάτσω δίπλα του καθώς είχα κόψει να περάσω τις γραμμές του τραμ. Με το 8άρι 100-180 δικάβαλοι και οι δύο και flat αλλαγές το Evo, αποτέλεσμα κόπιες. Με το 6άρι 60-180 δικάβαλος εγώ μόνος αυτός και με σημαντική διαφορά βάρους υπέρ του, πίσω εγώ 1,5 αμάξι. S2K να με ζορίσει δεν έχω πετύχει, προφανώς δεν έχω πετύχει τουρμπάτο, ελπίζω στο μέλλον. Οι διαφορές όταν ήμουν stage 1 ήταν συνήθως κολώνα, τώρα μιλάμε για TK. Το πιό δυνατό το είχα πετύχει σαν stage 1 και είχε φάει 3 αμάξια. Ομοίως τα Cooperάκια, το πιό δυνατό έχει καταφέρει να ρίξει τη διαφορά κάτω από κολώνα και μέχρι εκεί. Τα γράφω αυτά συνοπτικά για να κοντύνω το σεντόνι. Με τα αγαπημένα S3 και λέω αγαπημένα όχι γιατί γράφω σε Audi club αλλά πραγματικά, αρχικά να πω ότι όταν ήταν να αγοράσω αμάξι πίσω στο 2007, ήμουν ανάμεσα στο S3 το pre-facelift εκείνο που δεν είχε το κόψιμο στα πίσω φανάρια και στο edition 30, και η αλήθεια είναι ότι για διαφορά τρίχας και με βαριά καρδιά επέλεξα να γυρίσω την πλάτη στην 4κίνηση γιατί μου άρεσε αισθητικά περισσότερο το γκολφάκι, λίγο η ζάντα λίγο η μούρη με κέρδισαν περισσότερο, μου μειναν και λεφτά στην άκρη. Και εκτός αυτού, πάντα το συγκεκριμένο S3 αλλά και το facelift με το κόψιμο στα φανάρια τα θεωρούσα και τα θεωρώ αδερφάκια. Οπότε χάσω κερδίσω αγαπάω S3. Με τα S3 λοιπόν έχουμε κοντραριστεί πολλές φορές από όταν ήμουν stage 1 και μετά. Σαν stage 1 είχα πατήσει κόντρα σε manual stage 1 pre-facelift, θεωρητικά ίδια άλογα, δικάβαλος εγώ μόνος του αυτός, όπου κέρδιζα στις αλλαγές και το αποτέλεσμα ήταν γύρω στα 3 αμάξια εγώ σε ρολλ 100-220 και το πάτημα είχε γίνει ζάχο ακόμα το θυμάμαι, 2011 με 2012. Σαν stage 1 είχα κάνει και ένα χαζοπάτημα με stage 2+ S3 πάλι το pre-facelift, όπου χαμηλά δεν έβλεπα διαφορά που να με εντυπωσιάζει δηλαδή με δυσκολία ξεκόλλησε αυτός και μετά δεν είχαμε άλλα μέτρα λόγω κίνησης. Θεωρητικά πιό ψηλά θα φαινόταν η πραγματική διαφορά, αλλά πάλι μπορεί αυτός να το είχε light 350. Σαν stage 2+ είχα πατήσει και με ίδιο στάδιο S3 όπου ήμουν πάλι μπροστά με 3 αμάξια διαφορά. Στάση δεν πάτησα ποτέ και δεν θέλω να ξέρω πόσο θα φάω. Με A3 με S3 setup έκανα επίσης ένα πάτημα δικάβαλος εγώ μόνος αυτός, όπου πάτησα 1 αμάξι πίσω, μάζεψα δύσκολα και μόλις πέταξα μούτρα έπρεπε να αφήσω λίγο πριν πέσω στο χαντάκι που υπήρχε παρακάτω. Αυτός ήταν manual και έχανε λίγο στις αλλαγές, είχε δηλώσει γύρω στα 320 ρόδα. Αυτά προς το παρόν, επειδή δεν έχω άλλο χρόνο θα κάτσω να μαζέψω και άλλα που έχω κάνει με Carrera S/4S, Cayenne Turbo S, A45 AMG κ.α. και θα ξαναγράψω.
  14. 1 point
    Nα βάλεις decat για το θόρυβο κιόλας είναι πολύ λάθος φίλε. Βάλε λιγότερα ή μικρότερα καζάνια. Γενικώς διαφωνώ με το decat ειδικά σε τέτοια setup. Να πω ότι ήταν κάνα extreme στάδιο που δεν θα την πάλευε με τίποτα ένας καταλύτης, πάει και έρχεται.. Γενικώς έχει γίνει πολύ της μόδας το decat πιθανολογώ και λόγω των χρημάτων που απαιτούνται για την αγορά ενός καλού αγωνιστικού καταλύτη. Επίσης οι καμπάνες είναι τσουχτερές σε περίπτωση μπλόκου με το χειρότερο σενάριο να σε σταματήσει μπλόκο της ΟΕΠΤΑ καμία περίεργη μέρα σε κανα κοντροστέκι κοντά και να μπλέξεις σε ιστορίες..
  15. 1 point
    Παναγιωτη...σου εγραψα την γνωμη μου παραπανω...τωρα απο εκει κ περα...αν πατησετε απο μικροτερες σχεσεις θα σου κανει αντιστοιχα μεγαλυτερο ανοιγμα... Υ.Γ. : ΜΑΜΑ ΜΟΝΟ...
  16. 1 point
    To συνεργειο Panagiotou Racing Tuning είναι χορηγός του Audi Sport Club και προσφέρει έκπτωση έως 10% στις υπηρεσίες με την επίδειξη της κάρτας μέλους Audi Sport Club. Το συνεργείο βρίσκεται στην Διαδόχου Κων/νου 2, Σπάτα. Στοιχεία επικοινωνίας: τηλέφωνο: 210 66 35 191 email: panagiotougiwrgos@gmail.com FB: Panagiotou Racing Tuning Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την απόκτηση της κάρτας μέλους, πατήστε ΕΔΩ.
  17. 1 point
    Και όμως είμαι δεν το ήξερα , vip είμαι γιατί πληρώνω συνδρομή
  18. 1 point
    κατι δες λες καλα!!!!
  19. 1 point
    Λύθηκε και ένα πρόβλημα με τον συμπλεκτη. Μετά από καταστροφή της επάνω και έλεγχο της κάτω, μετά από 2 μέρες ψησίματος γιατί χάλαγε σε 3 μέρες, τελικά τα έπαιξε και η κάτω. Κινεζική γαρ... τώρα μπήκε sachs και ελπίζω να βρω άλλη για καβατζα
  20. 1 point
    Μέλη και φίλοι του AUDI SPORT CLUB , Η αναγνώριση και η δυναμική της λέσχης μας μεγαλώνει , και μας υποχρεώνει να γίνουμε αντάξιοι των προσδοκιών σας, κάνοντάς μας όλους πιο δυνατούς! Ήρθε η ώρα να απολαύσουμε όλοι μαζί άλλη μία πτυχή προνομίων που προσφέρει η λέσχη, όπως επίσης να σας δώσει και το κίνητρο να γίνετε το πιο ζωντανό και δημιουργικό κομμάτι της! Έτσι λοιπόν είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε για την ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ AUDI SPORT CLUB. Η κάρτα είναι αυστηρά προσωπική και φέρει αύξοντα αριθμό μέλους, ονοματεπώνυμο και Αρ. κυκλοφορίας. Η ποιότητά της είναι εφάμιλλη των πιστωτικών καρτών. Όλα τα στοιχεία μέλους θα είναι τυπωμένα σε εικαστικό σχέδιο, για να μην είναι δυνατή η αντιγραφή της. Η διάρκεια της κάρτας θα είναι μονοετής , και η ισχύς της θα αρχίζει από τη στιγμή που θα τη παραλάβει το κάθε μέλος στα χέρια του. Το κόστος αυτής ανέρχεται στα 30€. Σας ενημερώνουμε ένα μέρος του ποσού, καλύπτει το κόστος έκδοσης της κάρτας και ένα μικρό θα χρησιμοποιηθεί στο άμεσο μέλλον για τις ανάγκες της λέσχης , τη διοργάνωση διάφορων εκδηλώσεων, τα έξοδα του internet hosting , έξοδα διαφήμισης και άλλες ανάγκες της Λέσχης . Ο σκοπός της κάρτας μέλους δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να βοηθήσουν με ένα μικρό αντίκρυσμα, σημαντικές ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ που με την χρήση της το κόστος αποσβένεται με μια ή το πολύ δύο χρήσεις! Όποιος/α ενδιαφέρεται να αποκτήσει την ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ AUDI SPORT CLUB το μόνο που έχει να κάνει είναι να συμπληρώσει την παρακάτω λίστα εγγραφής , να τη στείλει στο e-mail: panos@audisportsclub.gr και να επικοινωνήσει τηλεφωνικά στο 6974 555 366 (09:00 - 17:00). Eπίσης είναι δυνατόν τα παραπάνω να γίνουν σε κάποια απο τις επόμενες συναντήσεις της λέσχης . Η κάρτα θα εκδίδεται μόνο μετά την εξόφληση του ποσού. Μαζί με την κάρτα το μέλος θα παραλαμβάνει και λίστα με τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Τα μέλη που θα επιλέξουν την ταχυδρομική αποστολή της κάρτας παρακαλούνται πριν την κατάθεση των χρημάτων να επικοινωνούν για τυχόν ταχυδρομικά έξοδα . ΛΙΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 1. ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : 2. ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : 3. ΤΗΛΕΦΩΝΟ : 4. ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ : 5. NICK-NAME ΣΤΟ FORUM : Για οποιαδήποτε πληροφορία - διευκρίνιση μην διστάσετε να καλέσετε στo τηλέφωνo : 6974 555 366 (09:00-17:00). Η Διαχειριστική Ομάδα.
  21. 1 point
    Για πες μας εντυπώσεις.. άλλο αμάξι;;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.