Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/20/2018 in all areas

  1. 4 points
    κ έχεις κ φίλους...Ενώ ο Κάβουρας μια μέρα θα μείνει μόνος του σε αυτόν τον κόσμο!!! Πριν κλείσει το κεφάλαιο OPEL, θα του στείλω και τον θείο μου (Opel Vectra )
  2. 4 points
    κ έχεις κ φίλους...Ενώ ο Κάβουρας μια μέρα θα μείνει μόνος του σε αυτόν τον κόσμο!!!
  3. 3 points
    Συμφωνώ απόλυτα. Επιλέγω να μην κάνω ποτέ κόντρες, συνεπώς είμαι πάντα 1ος.
  4. 1 point
    Οι ερωτήσεις σου επιδέχονται δεκάδες απαντήσεις.. κάνε λίγο πιο συγκεκριμένο το ερώτημα σου. Δημητρης
  5. 1 point
    Καλές όλες οι ερωτήσεις αλλά δε μας λες εσυ ποιος είναι στόχος......
  6. 1 point
    Λιγο κέρωμα,λιγο ξεκάπνισμα..
  7. 1 point
  8. 1 point
    Δεν το αμφισβητώ Βαγγέλη για BMW που αναφέρεις σοβαρές μάλιστα ζημιές. Τα συγκεκριμένα από πλευράς luxury features θα τα τοποθετούσα στα premium, αλλά: 1) Προσωπικά δεν βλέπω λίγα τέτοια οχήματα να κυκλοφορούν 2) Τέτοιες ζημιές (και επαναλβανόμενες) είναι απαράδεκτες γενικότερα, πόσο μάλλον όταν χαρακτηρίζονται premium. Γιατί να θεωρήσω/προτιμήσω έναν πύργο "premium" από μία μονοκατοικία προκάτ, όταν ο πρώτος είναι... χάρτινος (απλοϊκό το παράδειγμα, το σκεπτικό το πιάνεις) 2) Την παράμετρο κόστος αγοράς όπως θα πρόσεξες δεν την συμπεριλαμβάνω στις βασικές προϋποθέσεις του τί καθιστά ένα αυτοκίνητο premium. Υπάρχουν και τα supercars που η τιμή τους φτάνει στην στρατόσφαιρα αλλά αφορά πολύ υψηλές επιδόσεις, παράγοντας που δεν συμπεριλαμβάνω για τον προσδιορισμό premium. Για να είμαι πιο ακριβής βέβαια, θεωρώ πως από μία κλίμακα και πάνω (πχ άνω των 60.000?) η τιμή δεν παίζει κάποιο ρόλο στο εάν κάποιο όχημα γενικά χαρακτηρίζεται ως premium ( το bold το έβαλα για να μην αναλωθούμε στο πιο είναι πιο premium από κάποιο άλλο super premium, hyper premium κτλ, υπάρχουν και διαβαθμίσεις όπως σωστά λέει παρακάτω ο Dark X) Συμφωνώ με τον Παναγιώτη, απαντάς μάλιστα στο ερώτημα του topic . Θεωρώ πως η όποια premium ιδιότητα πιστώνεται στο 15ετίας μεταχειρισμένο αυτοκίνητο "αφαιρείται" από το νέο μη-premium αυτοκίνητο διότι απλούστατα "αντανακλάται" σε σημαντικό βαθμό, τουλάχιστον στον τομέα της τεχνολογίας στα περισσότερα καινούργια μη-premium πια. Λογικό και αναμενόμενο. offtopic: πολύ καλό το airbag point. Βάζω στοίχημα πως ελάχιστοι έχουν ασχοληθεί με την αντικατάσταση αυτή... βρίθει ο τόπος από big turbo και ολικό lifting πάσης φύσεως στα 10-15ετίας οχήματά μας αλλά οι αερόσακοι μας έχουν ημερομηνία γέννησης από 2002-2008 όχι δεν σου επιτρέπω Με τα παραδείγματα που ανέφερα προηγουμένως στο μεγάλο post μου όπως καταλαβαίνεις συμφωνούμε βασικά με το σκεπτικό όρος premium να προσδιορίζεται από το μοντέλο και όχι την μάρκα. Δεν είπα ποτέ Δημήτρη ότι είναι, βασικά ανέλυσα τους λόγους στο σεντονάκι παραπάνω γιατί ΔΕΝ είναι. Αν θεωρείτο premium αντιθέτως θα τα ζητούσα όλα αυτά τα παραπάνω όπως λες. Εδώ με μπέρδεψες πάντως. Πολύ καλή αφορμή να παραθέσουμε τις παραμέτρους που θεωρεί κάποιος ένα αυτοκίνητο premium με μορφή bullet point να καταλήγαμε σε έναν (όσο πλησιέστερα είναι δυνατόν) μπούσουλα. Ακόμα καλύτερα, να το κάναμε ένα POLL να ψηφίζαμε??? +1000
  9. 1 point
    Συνονόματε με βρίσκεις σύμφωνο ότι το premium θα είναι πάντα premium, αν και νομίζω ότι αυτά τα μοντέλα/εκδόσεις έχουν μικρότερη πιθανότητα να παρουσιάσουν βλάβες και φθορές αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι θα τύχουν της ίδιας μεταχείρισης με άλλα. Όμως η καλή μεταχείριση και φροντίδα, από λάδια και καύσιμα μέχρι σωστό ζέσταμα-κρύωμα, έγκαιρη αλλαγή αναλώσιμων, κατάλληλο πλύσιμο με καλά προϊόντα και φύλαξη σε κλειστό γκαράζ αν είναι εφικτό, νομίζω ότι κάνει την περισσότερη δουλειά. Φυσικά υπάρχουν περιπτώσεις που ο κάτοχος τα έκανε όλα αυτά και πάλι του βγήκαν μη αναμενόμενες βλάβες, τριξίματα και φθορές, και εκεί θεωρώ ότι το premium θα κάνει τη διαφορά. Όταν στάξεις 200 χιλιάρικα περιμένεις και 20 χρόνια μετά, ο μόνος ήχος που θα ακούς καθώς ετοιμάζεσαι να καθίσεις, να είναι το απαλό δερματάκι καθώς βουλιάζει ελαφρά για να υποδεχθεί απαλά τον ποπό σου. Να τραβάς την πόρτα και αυτή να κλείνει απαλά σαν να χει σιγαστήρα. Περιμένεις να περνάς το σαμαράκι και να νιώθεις ότι πετάς από πάνω του, ενώ ταυτόχρονα διαθέτεις το στήσιμο για να περάσεις την επόμενη κλειστή στροφή με το πόδι στο πάτωμα. Εδώ μπαίνουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Τώρα βέβαια, το marketing σίγουρα βάζει το χεράκι του όπως και η ιστορία που κουβαλάει το εκάστοτε μοντέλο ή μάρκα. Νομίζω ότι το premium είναι όλα αυτά μαζί. edit: να σημειώσω ότι premium βρίσκεις και με 40 χιλιάρικα, αλλά βέβαια ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Όταν σκάς τα 200 περιμένεις και απαιτείς ποιότητα ανάλογη. Μήπως και το premium έχει διαβαθμίσεις; Εδώ μιλάγαμε κάποτε για supercars και τώρα φτάσαμε στα hypercars, νέα κατηγορία. Να πάλι το marketing...
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.