Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/05/2019 in all areas

  1. 3 points
    Η Εθνική Οδός 66, ο δρόμος που ενώνει Νεμέα με Λεβίδι. Ιδανικός για οδήγηση. Ένα Audi RS4, ένα Mitsubishi Evo, ένα Subaru Impreza STi και ένα «ταπεινό» Renault Clio σε ευγενική συνύπαρξη. Αυτή ήταν η εμπειρία τις κρύες μέρες του Γενάρη. Ένα από τα πιο γνωστά road trips στον κόσμο είναι η διάσχιση της περίφημης Route 66. Τραγουδήθηκε και υμνήθηκε όσο καμία. Ένας απέραντος δρόμος, που ξεκινά από το Σικάγo και ύστερα από 3.940 km καταλήγει στη Σάντα Μόνικα, στην Καλιφόρνια,, για να ονειρευτείς κοιτώντας το απέραντο γαλάζιο του Ειρηνικού Ωκεανού. Να ονειρευτείς και να νοιώσεις «ελεύθερος». Λένε πως τα πάντα είναι πιθανά να συμβούν εκεί. Μια υπέροχη Κυριακή, κρύα και με τα χιόνια στις άκρες του δρόμου, βγάλαμε κι εμείς τα «άλογά» μας. Εκδρομή στη δική μας ελληνική εκδοχή μιας μικρής Route 66. Οι νέες εθνικές οδοί, έδωσαν σε εμάς, τους λάτρεις των αναβάσεων και των στροφών, νέες ευκαιρίες για οδήγηση. Ναι, έχει και η Ελλάδα τη δική της ΕΟ 66. Έτσι λέγεται η επαρχιακή, πλέον, οδός που ενώνει τη Νεμέα των απέραντων αμπελώνων με το Λεβίδι της Αρκαδίας. Εκεί καταλήγει στην Ε.Ο. 111, έναν ακόμη μεγάλο θρύλο των οδηγοκεντρικών διαδρομών, που ενώνει την Πάτρα με την Τρίπολη και η μεγαλύτερη ευθεία για 180 Κm περίπου, δεν ξεπερνά το 1 Κm. H εκδρομή ήταν εστιασμένη στη μαζοχιστική ταλαιπωρία του οδηγού-χωρίς συνοδηγό, μέσα από την οδήγηση για περίπου 150 Κm στροφών σε γρήγορο ρυθμό, με μόνη στάση αυτή στη λήξη της διαδρομής, για γευσιγνωσία των τοπικών αμνοεριφίων. Και επειδή την Κυριακή βρίσκεις κίνηση παντού, έπρεπε η διαδρομή να είναι όσο το δυνατόν πιο ξεχασμένη από το ευρύ κοινό. Ξεκινάμε λοιπόν βγαίνοντας από τη Νεμέα και αφού περάσαμε το πρώτο αδιάφορο και στενό κομμάτι της διαδρομής, στη συνέχεια αρχίζεις την ανάβαση. Μια ανάβαση με φαρδύ, καλό και χωρίς λακκούβες οδόστρωμα, με ανοιχτές καμπές και φοβερή θέα κάτω, στον κάμπο. Φτάνεις χωρίς να το καταλάβεις στα 1250m υψόμετρο δίνοντας μάχη για να κρατήσεις τα μάτια στο δρόμο και να μη χαζεύεις τα χιονισμένα έλατα. Αυτοκίνητο, πουθενά! Εκεί, περνάς ανάμεσα στις γραφικές βουνοκορφές που ενώνονται, για να δεις από την άλλη μεριά του βουνού, ένα τοπίο σαν το Transfagarasan της Ρουμανίας. Τετρακίνητα που έγραψαν τη δική τους ιστορία σε διαδρομές και όνειρα. Ο δρόμος κατηφορικός με συνεχείς φουρκέτες. Και πέτρες. Προσεκτικά εδώ, λοιπόν, ειδικά τους χειμωνιάτικους μήνες. Σύντομα, συναντάς το Λεβίδι και συνεχίζουμε στην Ε.Ο. 111 που σε πολλά σημεία έχει φρέσκια ασφαλτόστρωση, αλλά και περισσότερη κίνηση. Την αφήσαμε για να πάμε Κλειτορία και στη συνέχεια Καλάβρυτα μέσω Πριόλιθου, όπου επίσης η κίνηση είναι μηδενική και έχεις δυνατότητα να κάνεις μια απολαυστική ανάβαση. Πιο σφιχτή διαδρομή αλλά με πολύ ενδιαφέρον. Η ώρα πέρασε. Χορτάσαμε στροφές, αδειάσαμε τα ντεπόζιτα, τα ξαναφουλάραμε και πλέον είχαν αδειάσει και οι δικές μας αποθήκες ενέργειας. Οι γνωριμίες με ντόπιους, μας βοήθησαν για να εντοπίσουμε λίγο έξω από τα Καλάβρυτα μια απομονωμένη ταβέρνα για καλοφαγάδες. Καταναλώσαμε ότι είδος και χρώμα κρέατος διέθετε. Κάτι γίνεται με τον οργανισμό στο υψόμετρο και όσα «άλογα» χάνει ο κινητήρας μάλλον έρχονται σε εμάς για να τα ταΐσουμε. Για επιδόρπιο, αφήσαμε την κατάβαση Καλάβρυτα-Διακοπτό επιστρέφοντας στη Νέα Εθνική οδό Πατρών Αθηνών. Ηθικό δίδαγμα: οι παλιές εθνικές οδοί είναι εκεί, έξω. Χωρίς φορτηγά, χωρίς κίνηση, χωρίς διόδια. Είναι εκεί, για να ονειρευτείς και να νοιώσεις ελεύθερος. Οδήγα. Link
  2. 3 points
    ενα βιντεακι απο καποιο κομματι της διαδρομης που τραβηξα καπου πριν τα καλαβρυτα... πολλες υγρασιες, σκορπιες μεγαλες πετρες κ πετραδακια στο δρομο σε αναγκαζαν να αλλαζεις συνεχως γραμμες..απο το 5.20 κ μετα ανεβαινει λιγο ο ρυθμος παντα σε νορμαλ πλαισια θα ανεβασω κ ενα ακομα απο το πρωτο κομματι της διαδρομης μετα απο τη νεμεα που ηταν πολυ εντυπωσιακο σαν αναβαση (πατημενες 3ες - 4ες - 5ες) μεσα στα χιονια και το μικρο κλιπακι που ειπα μετα την νεμεα σε αναβαση...ηταν τοσο καταπληκτικη αυτη η διαδρομη που ξεχσα να την τραβηξω!..το θυμηθηκα μολις 30 δευτερολεπτα πριν φτασω στη κορυφη για τις σχετικες φωτογραφιες...αλλα αρκει για να παρετε μια ωραια γευση του τοπιου και του δρομου!
  3. 1 point
    Την καλησπέρα μου απο Γαλάτσι - Κάτοχος εδω και 3 χρόνια ενός Α3 8PA 1.8tfsi s-tronic, πρώτο στάδιο APR. Είχα πει οτι θα γίνω μέλος αν δεν ανατιναχθει το DSG μεσα στα πρωτα δυο χρονια (και 140.000ΚΜ), οποτε να'μαι! Καλά και ασφαλή χιλιομετρα. Ορφέας
  4. 1 point
    Ωραίο άρθρο . Η Πελοπόννησος είναι γεμάτη τέτοιες διαδρομές , που λόγω των νέων αυτοκινητόδρομων, προσφέρονται για τέτοιες βόλτες... Και να σκεφτείτε ότι πριν κάποια χρόνια ( όχι και πάρα πολλά ) το ταξίδι από Καλαμάτα για Αθήνα και πίσω, ήταν σκέτη ταλαιπωρία μέσω αυτών των δρόμων..... Η πλειοψηφία με παλιά και αδύναμα αυτοκίνητα ( τα γρήγορα ήταν μετρημένα ). Συνήθως βρισκόσουν πίσω από φορτηγά και λεωφορεία και έκανες το σταυρό σου να φτάσεις, αφού για να αντέξεις την δοκιμασία, έπρεπε να είχες κάνει ασκήσεις ηρεμίας και τάμα στην Παναγία....
  5. 1 point
    Καλώς όρισες Ορφέα στην ομάδα Ότι και να πω για το αμάξι σου θα είναι εντελώς υποκειμενικό, μιας και έχω το δίδυμο αδελφάκι του σε manual Ωραίο φωτό! Καλή πλοήγηση εύχομαι, αν και ήδη "σκανάρεις" το φόρουμ
  6. 1 point
    Έλα ντε Μητσάκο..... πεταλούδα ρελαντί ποσοστό από 10% σε 16% και μοίρες αβανς ρελαντί από 0 σε -10...... Συμπτώματα περιγράφω τώρα.....
  7. 1 point
    Καλησπέρα. Τελευταία ημέρα σήμερα για τις παραγγελίες των ρούχων. Οι πρώτες παραγγελίες έχουν παραδοθεί στους κατόχους. Ευχαριστούμε.
  8. 1 point
    Επισης να μας πειτε που κ ποτε θα πατησετε ωστε να ξερουμε να ενημερωσουμε οδικη βοηθεια για τον Καβουρα....
  9. 1 point
  10. 1 point
    Θα εχει ενδιαφερον να ανοιξουμε καμια φορα μιας και ειμαστε 350 και οι 2! Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. 1 point
    Κάβουρα τα ξεκ.....ιασες όλα! Πραγματικός κοντράκιας! Δημήτρης
  12. 1 point
  13. 1 point
    Τελευταία έχω γίνει μεγάλο troll ακόμα και σε άτομα που δεν γνωρίζω. Κι αυτό γιατί δυστυχώς οι εξυπνάκηδες δίπλα μας αυξάνονται. Προσωπικά απεχθάνομαι αυτούς που με το αφτί καταλαβαίνουν με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ακρίβεια χαρακτηριστικά του οχήματος όπως τη δύναμη, την πίεση που δουλεύει, συγκεκριμένα που μπορεί να έχει καταπονηθεί το Χ εξάρτημα ή ακόμα και ακριβώς που έχεις πρόβλημα απλά και μόνο ακούγοντας το, χωρίς να έχουν ιδέα απο που προέρχεται. Ένας απολογισμός από το μήνα που μας πέρασε: Πάτημα 1: Αρχές του μήνα, πάτησα σε γνωστή λεωφόρο με ένα opel GT (αυτό , εργοστασιακά βγάζει 265 ps"μόνο"). Φορούσε εξατμίσεις μπουριά πίσω (πάρα πάρα πάρα , μα πάρα πολύ φασαρία όταν πάταγε τέρμα γκάζι!). Τον περνάω με σχετική ευκολία (στο low πάντα, δεν το γυρίζω σχεδόν ποτέ high). Στο τέλος της 4ης, είχε φάει 4 αμάξια ανοιγόμενα. δεν είχε νόημα να συνεχίσω. Βασικά σταμάτησα γιατί νόμιζα ότι δεν πάταγε άλλο, αλλά όταν έκοψα με πέρασε ΤΕΡΜΑ γκάζι και μετά αλάρμ κιόλας (και καλά τα κατάφερα και σε πέρασα?). Βγαίνουμε (τυχαία?) μαζί στην ίδια έξοδο και σταμάτάει δίπλα μου στο φανάρι, ανοίγει παράθυρο και λέει: - Πάει πάρα πολύ ωραία! Πρώτο στάδιο? - ναι - όντως είναι 1800cc ή μούφα? - όντως 1800! - σούπερ (χέρι thumbs-up και άναψε πράσινο) Πάτημα 2: Στην ίδια λεωφόρο, πετυχαίνω βραδάκι ένα λευκό astra OPC . Φαινόταν γαργαλημένο. Είχε εξάτμιση, φαινόταν χαμηλομένο. Του κάνω φώτα/σινιάλο γιατί καθόταν μόνος του τέρμα αριστερά, όπου και τσιμπάει και μόλις τον περνάω με τσιγκλάει. Τον αφήνω να με περάσει, κάθομαι πίσω του, πατάει και πατάω. Το Α3 ήταν εμφανώς πιο δυνατό αλλά καμία σχέση με το πάτημα με το GT. Είχαμε δηλαδή σχετικά μικρότερη διαφορά αλόγων. Αυτό επαναλαμβάνεται 3 φορές. Αφού μετά λόγω κίνησης, πάμε σταθερή πορεία για λίγο, "τυχαίνει" και σταματάμε δίπλα-δίπλα στην έξοδο. Κατεβάζει παράθυρο και μου λέει: - πάει πολύ ωραία. Βλέπω κόκκινο Τ. είναι αυτό με τα 180 άλογα? - ναι - α! πες το έτσι . Γι' αυτό ακούγεται ωραία. 1ο στάδιο έτσι? - ναι. Ανάβει πράσινο και φεύγει σπινιάροντας, αφήνοντας 1η κάτω και κάρφωμα αλλαγή 2ας (πραγκατικά δεν κατάλαβα το λόγο). Πάτημα 3: Πανέμορφο μαύρο corsa OPC με ζαντούλες μάλλον μεγαλύτερες από 18 (το λάστιχο ήταν φλίδα!!), πατάμε, αλλά χωρίς επαφή. Από 2α χαμηλά, στο τέλος της 3ης ήμουν ήδη 1,5 αμάξι μπροστά και πρωτο πάτησε κιόλας αυτός. Σταματάμε παρακάτω, κάνει νόημα να κατεβάσω παράθυρο και λέει: - πολύ δυνατό. Πρώτο στάδιο? Βλέπω μαμά εξάτμιση. - ναι. - έλα κόψε το δούλεμα. Είμαι 290 άλογα στρόφαλο. Πώς με πέρασες και είσαι και σίγουρα βαρύτερος? - Δεν χάνει στις αλλαγές. Είναι dsg....(δεν μπορώ να κρατήσω σοβαρό ύφος, γελάω και του λέω με φιλικό ύφος). έλα, μην ψαρώνεις. το αμάξι είναι περίπου 350 άλογα. - πες το έτσι ρε φίλε και με έκοψε κρύος ιδρώτας... Εδώ καταλαβαίνω ότι δεν είναι ο κλασσικός "τρόμπας" που κόβει πόσα άλογα είσαι από το άκουσμα και εκμεταλλεύομαι το χρόνο του κόκκινου φαναριού και απολογούμαι: - Κοίτα, το αμάξι είναι setup S3. Τώρα που πατήσαμε, είχα 1,5bar. Στο high δουλεύει 2μπαρ περίπου. Και ναι, όντως ξεγελάει το εργοστασιακό τελικό καζανάκι. Απλά έτσι όπως μου μίλησες, το τραβούσε το τρολάρισμα η κουβέντα. - Έχεις δίκιο. Πάντως πραγματικά... το αμάξι φαίνεται μαμά απέξω. Παύση στη συζήτηση (τι άλλο να πούμε?). Ανάβει πράσινο και χαλαρά χωρίσαμε. (ωραίο τυπάκι btw...) Γενικά τελευταία πετυχαίνω πολλά κουλά αμάξια. SL63 AMG (ασημί) RS5 (καινούριο!!!) μπλε σκούρο Panamera turbo s hydrid (γκρι ή λευκό πέρλα? δεν ξεχώριζε κιόλας από τη βρώμα) 997.2 turbo (911 δηλαδή) RS4 B9 (άσπρο) RS4 B7 (μαύρο) RS3 8V (άσπρο) Τι γίνεται? Βρέθηκαν τα χρήματα που υπήρχαν επί εποχή "Γιωργάκη"?
  14. 1 point
    Καλησπέρα έχω το a4 2013 με cjeb μοτερ όντος δεν καίει λάδια 1.8t 170ps 32ροπη μαμα. Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.