Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/05/2019 in all areas

  1. 1 point
    Την καλησπέρα μου απο Γαλάτσι - Κάτοχος εδω και 3 χρόνια ενός Α3 8PA 1.8tfsi s-tronic, πρώτο στάδιο APR. Είχα πει οτι θα γίνω μέλος αν δεν ανατιναχθει το DSG μεσα στα πρωτα δυο χρονια (και 140.000ΚΜ), οποτε να'μαι! Καλά και ασφαλή χιλιομετρα. Ορφέας
  2. 1 point
    Καλώς όρισες Ορφέα στην ομάδα Ότι και να πω για το αμάξι σου θα είναι εντελώς υποκειμενικό, μιας και έχω το δίδυμο αδελφάκι του σε manual Ωραίο φωτό! Καλή πλοήγηση εύχομαι, αν και ήδη "σκανάρεις" το φόρουμ
  3. 1 point
    Έλα ντε Μητσάκο..... πεταλούδα ρελαντί ποσοστό από 10% σε 16% και μοίρες αβανς ρελαντί από 0 σε -10...... Συμπτώματα περιγράφω τώρα.....
  4. 1 point
    Καλησπέρα. Τελευταία ημέρα σήμερα για τις παραγγελίες των ρούχων. Οι πρώτες παραγγελίες έχουν παραδοθεί στους κατόχους. Ευχαριστούμε.
  5. 1 point
    Επισης να μας πειτε που κ ποτε θα πατησετε ωστε να ξερουμε να ενημερωσουμε οδικη βοηθεια για τον Καβουρα....
  6. 1 point
  7. 1 point
    Θα εχει ενδιαφερον να ανοιξουμε καμια φορα μιας και ειμαστε 350 και οι 2! Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. 1 point
    Κάβουρα τα ξεκ.....ιασες όλα! Πραγματικός κοντράκιας! Δημήτρης
  9. 1 point
  10. 1 point
    Τελευταία έχω γίνει μεγάλο troll ακόμα και σε άτομα που δεν γνωρίζω. Κι αυτό γιατί δυστυχώς οι εξυπνάκηδες δίπλα μας αυξάνονται. Προσωπικά απεχθάνομαι αυτούς που με το αφτί καταλαβαίνουν με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ακρίβεια χαρακτηριστικά του οχήματος όπως τη δύναμη, την πίεση που δουλεύει, συγκεκριμένα που μπορεί να έχει καταπονηθεί το Χ εξάρτημα ή ακόμα και ακριβώς που έχεις πρόβλημα απλά και μόνο ακούγοντας το, χωρίς να έχουν ιδέα απο που προέρχεται. Ένας απολογισμός από το μήνα που μας πέρασε: Πάτημα 1: Αρχές του μήνα, πάτησα σε γνωστή λεωφόρο με ένα opel GT (αυτό , εργοστασιακά βγάζει 265 ps"μόνο"). Φορούσε εξατμίσεις μπουριά πίσω (πάρα πάρα πάρα , μα πάρα πολύ φασαρία όταν πάταγε τέρμα γκάζι!). Τον περνάω με σχετική ευκολία (στο low πάντα, δεν το γυρίζω σχεδόν ποτέ high). Στο τέλος της 4ης, είχε φάει 4 αμάξια ανοιγόμενα. δεν είχε νόημα να συνεχίσω. Βασικά σταμάτησα γιατί νόμιζα ότι δεν πάταγε άλλο, αλλά όταν έκοψα με πέρασε ΤΕΡΜΑ γκάζι και μετά αλάρμ κιόλας (και καλά τα κατάφερα και σε πέρασα?). Βγαίνουμε (τυχαία?) μαζί στην ίδια έξοδο και σταμάτάει δίπλα μου στο φανάρι, ανοίγει παράθυρο και λέει: - Πάει πάρα πολύ ωραία! Πρώτο στάδιο? - ναι - όντως είναι 1800cc ή μούφα? - όντως 1800! - σούπερ (χέρι thumbs-up και άναψε πράσινο) Πάτημα 2: Στην ίδια λεωφόρο, πετυχαίνω βραδάκι ένα λευκό astra OPC . Φαινόταν γαργαλημένο. Είχε εξάτμιση, φαινόταν χαμηλομένο. Του κάνω φώτα/σινιάλο γιατί καθόταν μόνος του τέρμα αριστερά, όπου και τσιμπάει και μόλις τον περνάω με τσιγκλάει. Τον αφήνω να με περάσει, κάθομαι πίσω του, πατάει και πατάω. Το Α3 ήταν εμφανώς πιο δυνατό αλλά καμία σχέση με το πάτημα με το GT. Είχαμε δηλαδή σχετικά μικρότερη διαφορά αλόγων. Αυτό επαναλαμβάνεται 3 φορές. Αφού μετά λόγω κίνησης, πάμε σταθερή πορεία για λίγο, "τυχαίνει" και σταματάμε δίπλα-δίπλα στην έξοδο. Κατεβάζει παράθυρο και μου λέει: - πάει πολύ ωραία. Βλέπω κόκκινο Τ. είναι αυτό με τα 180 άλογα? - ναι - α! πες το έτσι . Γι' αυτό ακούγεται ωραία. 1ο στάδιο έτσι? - ναι. Ανάβει πράσινο και φεύγει σπινιάροντας, αφήνοντας 1η κάτω και κάρφωμα αλλαγή 2ας (πραγκατικά δεν κατάλαβα το λόγο). Πάτημα 3: Πανέμορφο μαύρο corsa OPC με ζαντούλες μάλλον μεγαλύτερες από 18 (το λάστιχο ήταν φλίδα!!), πατάμε, αλλά χωρίς επαφή. Από 2α χαμηλά, στο τέλος της 3ης ήμουν ήδη 1,5 αμάξι μπροστά και πρωτο πάτησε κιόλας αυτός. Σταματάμε παρακάτω, κάνει νόημα να κατεβάσω παράθυρο και λέει: - πολύ δυνατό. Πρώτο στάδιο? Βλέπω μαμά εξάτμιση. - ναι. - έλα κόψε το δούλεμα. Είμαι 290 άλογα στρόφαλο. Πώς με πέρασες και είσαι και σίγουρα βαρύτερος? - Δεν χάνει στις αλλαγές. Είναι dsg....(δεν μπορώ να κρατήσω σοβαρό ύφος, γελάω και του λέω με φιλικό ύφος). έλα, μην ψαρώνεις. το αμάξι είναι περίπου 350 άλογα. - πες το έτσι ρε φίλε και με έκοψε κρύος ιδρώτας... Εδώ καταλαβαίνω ότι δεν είναι ο κλασσικός "τρόμπας" που κόβει πόσα άλογα είσαι από το άκουσμα και εκμεταλλεύομαι το χρόνο του κόκκινου φαναριού και απολογούμαι: - Κοίτα, το αμάξι είναι setup S3. Τώρα που πατήσαμε, είχα 1,5bar. Στο high δουλεύει 2μπαρ περίπου. Και ναι, όντως ξεγελάει το εργοστασιακό τελικό καζανάκι. Απλά έτσι όπως μου μίλησες, το τραβούσε το τρολάρισμα η κουβέντα. - Έχεις δίκιο. Πάντως πραγματικά... το αμάξι φαίνεται μαμά απέξω. Παύση στη συζήτηση (τι άλλο να πούμε?). Ανάβει πράσινο και χαλαρά χωρίσαμε. (ωραίο τυπάκι btw...) Γενικά τελευταία πετυχαίνω πολλά κουλά αμάξια. SL63 AMG (ασημί) RS5 (καινούριο!!!) μπλε σκούρο Panamera turbo s hydrid (γκρι ή λευκό πέρλα? δεν ξεχώριζε κιόλας από τη βρώμα) 997.2 turbo (911 δηλαδή) RS4 B9 (άσπρο) RS4 B7 (μαύρο) RS3 8V (άσπρο) Τι γίνεται? Βρέθηκαν τα χρήματα που υπήρχαν επί εποχή "Γιωργάκη"?
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.