Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/13/2019 in all areas

  1. Προφανώς υπάρχει πρόβλημα στο deadlock... Μπες στο αμάξι και κλείδωσε τις πόρτες από το τηλεκοντρόλ.Δοκιμασε τις πόρτες αν ανοίγουν από μέσα.Κανονικα δε πρέπει να ανοίγουν. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
    2 points
  2. Χαιρετώ τους φίλους του club. Πολύς καιρός πέρασε, η μοίρα του καινούργιου είναι να μην ασχολείσαι... Να πω την αμαρτία μου, ψάχνω να βρω κάτι να βελτιώσω-ασχοληθώ αλλά φοβάμαι την εγγύηση... Τόσο μου έχει λείψει η διαδικασία της "βελτίωσης" που σκέφτομαι (φτου κακά!) να πάρω ένα Β6 και να το πειράξω με όσα ξέρω και μου έχουν μείνει από το παλιό!!! Anyway, μπορεί κάποιος φίλος να βάλει ένα αξιόπιστο link για το ΕΤΚΑ 8.1 2019; Ευχαριστώ και Καλό καλοκαίρι! Γιάννης
    1 point
  3. Συγνώμη αλλά όλοι οι εναλλάκτες θερμότητας που αφορούν το αμάξι ονομάζονται στην πιάτσα ως ψυγείο. Ψυγείο νερού λένε τον εναλλάκτη θερμότητας ψυκτικού υγρού με τον αέρα, παρότι ούτε ψυγείο είναι ούτε νερό ψύχει. Όπως ψυγείο A/C λένε τον αερόψυκτο εναλλάκτη θερμότητας μεταξύ υγρού A/C και αέρα. Αντίστοιχα ψυγείο λαδιού το λένε αυτό τον εναλλάκτη θερμότητας μεταξύ ψυκτικού υγρού και λαδιού μοτέρ. Όπως αντίστοιχα ψυγείο DSG λένε τον εναλλάκτη θερμότητας λαδιού DSG με τον ψυκτικό υγρό. Απλά για λόγους που δεν είναι του παρόντος, στο συγκεκριμένο αμάξι επιλέχθηκε ως ψυκτικό μέσο το ψυκτικό υγρό της μηχανής και όχι ο αέρας. ΥΓ: σε περίπτωση που σου διαφεύγει, ο αέρας είναι ρευστό.
    1 point
  4. Στο s5 έχουν βγει 2 οδηγίες για το s tropic το οποίο ειναι διαφορετικό απο του Α3. Συνήθως στις αλλαγές λαδιών αλλάζουν και αυτη τη πλάκα γιατί έχουν απώλεια στα συγκεκριμένα μοντέλα, ιδίως τα πρώτα. Γιαυτο και θελει τη φλάντζα και καινούργιες βίδες. Λαδι για μένα μόνο γνήσιο κανένα αλλο. Δημητρης
    1 point
  5. Όχι. Αλλάχτηκαν προληπτικά. Είναι και 11 χρονών (κατασκευάστηκε το αμάξι απρίλιο του 2008 και το παρέλαβα ένα μήνα μετά). Σίγουρα εν έτη 2019, η κατάστασή τους απέχει σημαντικά από όταν ήταν καινούρια. Επιπρόσθετα, το κόστος τους ήταν σχετικά χαμηλό (~80€ συνολικά για όλα αν θυμάμαι καλά? μπορεί και λιγότερο... μπορώ να το τσεκάρω αν θες). Προσωπικά η φιλοσοφία μου είναι η εξής: Κάτι άντεξε να δουλεύει καθημερινά για 11 χρόνια. Το κόστος του δεν είναι "τρελό"/απαγορευτικό για να το αντικαταστήσεις νωρίτερα (πριν χαλάσει δηλαδή = ίσως και να μείνεις στο δρόμο), οπότε..."αφού φτάσαμε μέχρι εκεί, κάνε την καρδιά πέτρα και άλλαξε και 1-2 πραγματάκια που είναι σημαντικά για τη λειτουργία του οχήματος αλλά όχι τόσο ακριβά. Κι όλο αυτό γιατί το αμάξι για μένα είναι πρώτα εργαλείο και μετά χόμπι. Δεν πρέπει επουδενί να μείνει στο δρόμο για κανένα λόγο. Και τώρα προγραμματισμένα που έμεινε μέσα ήταν οκ. Φαντάσου να έχεις πάει κανα ταξίδι με οικογένεια και να μείνεις σε κάποιο απομακρυσμένο χωριό? ή στην εθνική ντάλα μεσημέρι? ή υπό βροχή? και να περιμένεις οδική? Και να σου χαλάσει και το ταξίδι... Οπότε... καλύτερα ~80€ φτωχότερος σήμερα (ούτως ή άλλως θα τα δώσεις, δεν τη γλιτώνεις - είναι το μόνο σίγουρο) παρά να με αφήσει μετά από 1-2-3 χρόνια στο δρόμο, που ούτε που ξέρω σε τι κατάσταση θα με πετύχει... (τώρα αν κάτσει να το έχω πουλήσει μέσα στα επόμενα αυτά χρόνια, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, αλλά δε θέλω να πάρω το ρίσκο). Μαμά υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού!!! daily car for the win!!! ΥΓ: μην τα πάρω και τυλίξω και μία σεπαντίνα από το A/C να κάνω hand made killer chiller και στην εισαγωγή και στο ψυγείο νερού και λαδιού... εναλλάκτης = ψυγείο....
    1 point
  6. Κάποιοι βρίσκουν πάντα τρόπους να βγάλουν μεροκάματο...
    1 point
  7. ΟΟ αυτα βλεπω και μετα τι να μου κανει το φπε! ερωτηση ποση ροπη βγαζει τωρα? και δισκο ειχες 228 η 240? Edit :Ακυρο μολις καταλαβα οτι εχεις dsg!!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.