Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/14/2019 in all areas

  1. Μπήκαν επιτέλους τα πίσω φρένα από S5 (δαγκάνες S5, δίσκοι Zimermann διατρητοι 330χ22 αεριζομενοι https://www.antallaktikaonline.gr/zimmermann/7003830). Αλλάχθηκαν τακάκια εμπρός πίσω με ATE. Eμπρός έχω 345χ30 δίσκους Zimermann διατρητους και δαγκάνες από Α6 3,0 TFSI Quattro. Μπήκε και η αεροτομή από S5 (aftermarket από ebay), και ασημί καλύμματα στους καθρέπτες αυθεντικά S5.
    3 points
  2. https://www.instructables.com/id/Reset-service-reminder-in-Audi-A2-A3-A4-A6-TT/
    2 points
  3. Οκ λάδι μόνο γνήσιο....k service σαν αλλαγή λαδιών,αλλάζοντας μόνο το εξωτερικό φίλτρο....Όχι διαρροές δεν έχουν....εμενα ειναι 07 /2015 (B8.5 ειναι αυτα?)απλά για να έχω το κεφάλι μού ήσυχο έλεγα να αλλάξω κ το μέσα φίλτρο ένα μαύρο πλαστικό...οπότε τότε πρέπει να λυθεί το κάτω καπάκι κ να αλλαχθεί κ η φλατζα ....(να αλλαχθει η φλατζα γιατι οπου λυνεις φλατζα βαζεις καινουργια )κ προληπτικά κ καινουργιες βιδες.... Το σετ παρακάτω το βρίσκω 150 εύρο Αλλά τα λάδια δεν τα ξέρω....οπότε μαζεύω ξεχωριστά φίλτρα φλατζα κτλ κ αγοράζω τα γνήσια λάδια 22 εύρο το ένα θέλει 7 λιτρα.....
    1 point
  4. Σε ευχαριστω για το μαθημα περι ρευστων αλλα το τι ειναι ρευστο το γνωριζω και δεν νομιζω να έδειξα κατι διαφορετικο στα γραφομενα μου... Τωρα, οσον αφορα το τι ακουγεται στην πιατσα, καλυτερα να μην το χρησιμοποιεις ως επιχειρημα διοτι στην πιατσα ακουγονται πολλα μαργαριτάρια... Και για να το κλεισουμε διοτι ολα αυτα αν και εκπαιδευτικά δεν ταιριαζουν και στο ομορφο τοπικ σου, αλλο το ψυγειο και αλλο ο εναλλακτης θερμοτητας...το ψυγειο, οπως καταλαβαινει κανεις και απο την ετυμολογια της λεξεως, εχει να κανει με ψυξη και μονο. Με αλλα λογια το ψυγειο ειναι ενας εναλλακτης θερμοτητας αλλα ενας εναλλακτης θερμοτητας, οπως ο ΟΕΜ εναλλακτης νερου-λαδιου, δεν ειναι κατ'αναγκη ψυγειο διοτι εχεις αμφιδρομη μεταφορα θερμοτητας και οχι μονο ψυξη.
    1 point
  5. Ευχαριστώ....Αύγουστο που θα κατεβω Ελλαδα τά βλέπουμε μια ολα στο menu Γιατί εδώ, πέραν αυτόν που τους έχουν κάνει σεμινάρια δε ψάχνονται δεν ασχολούνται παρά πανω
    1 point
  6. Συγνώμη αλλά όλοι οι εναλλάκτες θερμότητας που αφορούν το αμάξι ονομάζονται στην πιάτσα ως ψυγείο. Ψυγείο νερού λένε τον εναλλάκτη θερμότητας ψυκτικού υγρού με τον αέρα, παρότι ούτε ψυγείο είναι ούτε νερό ψύχει. Όπως ψυγείο A/C λένε τον αερόψυκτο εναλλάκτη θερμότητας μεταξύ υγρού A/C και αέρα. Αντίστοιχα ψυγείο λαδιού το λένε αυτό τον εναλλάκτη θερμότητας μεταξύ ψυκτικού υγρού και λαδιού μοτέρ. Όπως αντίστοιχα ψυγείο DSG λένε τον εναλλάκτη θερμότητας λαδιού DSG με τον ψυκτικό υγρό. Απλά για λόγους που δεν είναι του παρόντος, στο συγκεκριμένο αμάξι επιλέχθηκε ως ψυκτικό μέσο το ψυκτικό υγρό της μηχανής και όχι ο αέρας. ΥΓ: σε περίπτωση που σου διαφεύγει, ο αέρας είναι ρευστό.
    1 point
  7. Όχι. Αλλάχτηκαν προληπτικά. Είναι και 11 χρονών (κατασκευάστηκε το αμάξι απρίλιο του 2008 και το παρέλαβα ένα μήνα μετά). Σίγουρα εν έτη 2019, η κατάστασή τους απέχει σημαντικά από όταν ήταν καινούρια. Επιπρόσθετα, το κόστος τους ήταν σχετικά χαμηλό (~80€ συνολικά για όλα αν θυμάμαι καλά? μπορεί και λιγότερο... μπορώ να το τσεκάρω αν θες). Προσωπικά η φιλοσοφία μου είναι η εξής: Κάτι άντεξε να δουλεύει καθημερινά για 11 χρόνια. Το κόστος του δεν είναι "τρελό"/απαγορευτικό για να το αντικαταστήσεις νωρίτερα (πριν χαλάσει δηλαδή = ίσως και να μείνεις στο δρόμο), οπότε..."αφού φτάσαμε μέχρι εκεί, κάνε την καρδιά πέτρα και άλλαξε και 1-2 πραγματάκια που είναι σημαντικά για τη λειτουργία του οχήματος αλλά όχι τόσο ακριβά. Κι όλο αυτό γιατί το αμάξι για μένα είναι πρώτα εργαλείο και μετά χόμπι. Δεν πρέπει επουδενί να μείνει στο δρόμο για κανένα λόγο. Και τώρα προγραμματισμένα που έμεινε μέσα ήταν οκ. Φαντάσου να έχεις πάει κανα ταξίδι με οικογένεια και να μείνεις σε κάποιο απομακρυσμένο χωριό? ή στην εθνική ντάλα μεσημέρι? ή υπό βροχή? και να περιμένεις οδική? Και να σου χαλάσει και το ταξίδι... Οπότε... καλύτερα ~80€ φτωχότερος σήμερα (ούτως ή άλλως θα τα δώσεις, δεν τη γλιτώνεις - είναι το μόνο σίγουρο) παρά να με αφήσει μετά από 1-2-3 χρόνια στο δρόμο, που ούτε που ξέρω σε τι κατάσταση θα με πετύχει... (τώρα αν κάτσει να το έχω πουλήσει μέσα στα επόμενα αυτά χρόνια, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, αλλά δε θέλω να πάρω το ρίσκο). Μαμά υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού!!! daily car for the win!!! ΥΓ: μην τα πάρω και τυλίξω και μία σεπαντίνα από το A/C να κάνω hand made killer chiller και στην εισαγωγή και στο ψυγείο νερού και λαδιού... εναλλάκτης = ψυγείο....
    1 point
  8. Πάντως να ξέρεις ότι η ΙΗΙ είναι λίγο δύστροπη και απότομη. Επίσης, θέλει να ασχοληθεί ιδιαίτερα ο προγραμματιστής σου, για να βρεις τη χρυσή τομή. Δημήτρης
    1 point
  9. TomasK σε ευχαριστώ πολύ. Ίσως ένα τηλ λύσει όλη αυτή την αναζήτησή!
    1 point
  10. καλημερα..θα σου πω οτι με ενα τηλ στον αντιπροσωπο της bilstein και με τον αριθμο πλαισιου θα σου πουνε ακριβως τι φοραει μεταξυ b6-b8..Εχω την εντυπωση οτι τα B8 δουλευουν με ελατηρια χαμηλωματος aftermarket ενω τα B6 ειναι για τα εργοστασιακα ελατηρια οπως τα δικα σου..Το αμορτσισερ B6 το εχω στο Q5 εδω και 1 μηνα και ειναι αψογα, σαφως πιο σκληρα με ποιοτηκο rebound χωρις να κουραζει και φυσικα στο δρομο η αποδοση ειναι εμφανης σε σχεση με τα εργοστασιακα
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.