Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/15/2019 in all areas

  1. Καλημέρα φίλε, Με το καλό να βρεις αυτό που ψάχνεις καταρχάς. Αναφορικα με τα bold, μόνο η καλή συντήρηση του προηγούμενου είναι κριτήριο. Το αμάξι είναι 10+ ετών... Να το έχουμε απλά στην άκρη του μυαλού μας κατά την αναζήτηση οχήματος τέτοιας χρονολογίας. Προσωπικά έχω τον 1.8tfsi με κωδικό ΒΖΒ. Το αμάξι το έχω αγοράσει καινούριο το 2008 και έκτοτε έχω κάνει σχεδόν 180.000km (σχεδόν πάλι) απροβλημάτιστα km (σχεδόν λόγω αλλαγής αντλίας νερού 3 φορές). Τα περισσότερα (σχεδόν το 80% και παραπάνω) δεν είναι εργοστασιακό setup. Και δεν είμαι ο μόνος εδώ μέσα με "μη-εργοστασιακή" χρήση στο Α3 8Ρ αμάξι του, οπότε δεν μπορεί κάποιος να πει ότι "είμαι δείγμα". Τώρα που πονάνε? Γενικά το 1800 άρι μοτέρ έχει βγει αρκετά σκυλί σα μοτέρ. Καλύτερα ίσως και από τα 20VT (προηγούμενη γενιά 1800cc). Δηλαδή η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι δε θα "σκάσει" εύκολα, εκτός κι αν το παρατήσεις στη μοίρα του. Με βάση την προσωπική μου εμπειρία και όσα έχω διαβάσει το forum , σου παραθέτω τα βασικά σημεία. Και όχι...δεν έχω γράψει πουθενά για "κρυφά" κόστη στα 2000-3000€ και άνω. Ακόμα και να καίει λάδια "από κάτω" που λένε (πιστόνια), ένα σετ επισκευής και εργασία δεν αξίζει τα νούμερα των 2000-3000€ που λες. 1) Καδένα. Αν χαλάσουν οι γλίστρες και οι τεντωτήρες, την πετάς και βάζεις νέα. Εξαρτάται όμως η συντήρηση του προηγούμενου γι' αυτό καθώς οι τεντωτήρες είναι υδραυλικοί οπότε αν δεν έβαζε καλό (=το σωστό) λάδι ή δεν έκανε αλλαγές όταν έπρεπε, σίγουρα θα έχουν φθαρεί. Ευτυχώς αυτό το βλέπεις σχετικά εύκολα. Όταν το βαζεις μπρος, κάνει ένα τακ-τακ-τακ σα να βρίσκει η σιδερένια καδένα στο πλαστικό κάλυμμα. (θα ακούσεις να το περιγράφουν και ως "κάνει σαν τρακτέρ"). (κόστος ~1000€) Προσωπικά έχω κάνει τα Km που σου έγραψα και δεν έχει πάθει κάτι. 2) αντλία νερού. Προσωπικά έχω αλλάξει 3. Απλά "κλατάρουν" μετά από 60-70.000km αλλά και πάλι από ό,τι έχω καταλάβει εξαρτάται από την τύχη. Δηλαδή το τελευταίο revision που μπήκε, τι κωδικό είχε ώστε να δεις αν θα σκάσει. (κόστος ~350 με 500€ αναλόγως που θα το πας και αν θα τα βάλεις original ή ιμιτασιόν) 3) Αντλία υψηλής. Εδώ ευθύνονται τα καύσιμα μας και τι έβαζε ο προηγούμενος. Συνήθως αντέχουν άνετα 120.000km (κόστος ~300€) 4) τουρμπίνα μπορεί να τα έχει παίξει μετά από όσα km έχει κάνει τοα μάξι που αναζητάς. Εδώ ανάλογα με τα χιλιόμετρα και τη χρήση, μπορεί να τσιμπάει λάδι από τον άξονά της (όχι κάτι τρομερό, αλλά θα χρειαστεί σέρβις =100-150 ανέβα/κατέβα τουρμπίνα συν ένα 200άρι service - μπορεί και λιγότερο) Δεν αναφέρω περιπτώσεις που θεωρώ ότι θα ελέγξεις λόγω παλαιότητας και χρήσης του οχήματος (χαλασμένη εξάτμιση, λαμπάκια στο καντράν, δίσκο-πλατό-βολάν, φρένα, ανάρτηση κοκ). Αλλά επειδή ανέφερες "από αυτά που έχεις διαβάσει", τι ακριβώς έχεις διαβάσει? ΥΓ: αν μπορείς να κυκλοφορείς το 1800, το 1.4 είναι πραγματικά συμβιβασμός. Θα το καταλάβεις μόλις το οδηγήσεις αφού έχεις βγει από ένα εργοστασιακό 1800άρι. Ακόμα και με πρόγραμμα, το 1.4 είναι "μικρό" για το σασί του αυτοκινήτου. Ειδικά το 1.6fsi που λες, θα το απέφευγα επειδή θα καις τα ίδια σε καύσιμο, αναλώσιμα θα είσαι μία η άλλη και δε να έχεις ούτε προοπτικές ανόδου (πες σου τη βαρέσει και θες να το δυναμώσεις γιατί σου φαίνεται αργό) ούτε την ίδια δύναμη (ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.