Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/24/2019 in Posts

  1. 7 points
    Πάρνηθα σήμερα πρωί. Δυστυχώς δεν με άφησαν να ανέβω παρόλο που το quattro απέδειξε ότι δεν κολλάει πουθενά όπως αποδεικνύουν και οι φωτογραφίες!!!!! Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. 6 points
    Χαιρετώ τη παρέα μετά από αρκετό καιρό. Πήρα την απόφαση να σας πω τι πέρασα, με σκοπό να σας προστατέψω ως παράδειγμα προς αποφυγή (πάντα ΠΡΟΣΟΧΉ σ αυτό που αγαπάμε). Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα άκρη στους μεγάλους επαγγελματίες του χώρου που εμείς αποκαλούμε ''θεούς'' (ecu-tuners!!!) και είπα να διορθώσω το πρόγραμμα του αυτοκινήτου. Πήγα μέχρι τη Κοζάνη μια βόλτα μιας και ήθελα και δυναμόμετρο (όχι για τα νούμερα μιας και δεν είχα αλλάξει κάτι ουσιαστικό στο αυτοκίνητο). Δένουμε το ''θηρίο'' και ξεκινάμε.. Εδώ να δώσω και μερικές λεπτομέρειες ότι το σετ απ παρέμεινε το ίδιο με gt2871 απλά έγιναν κάποιες αλλαγές όπως external για καλύτερες θερμοκρασίες λόγω των trackday. Στον προγραμματιστή ζήτησα να γίνει και mafless καθώς νόμιζα ότι για τη χρήση που το θέλω θα κέρδιζα κάτι. Ο θεός αυτός λέει οκ και ξεκινάμε. ''Πετάει" πάνω ένα file και προσπαθεί να το ρυθμίσει mafless. Πάνω στο δυναμόμετρο μου λέει ότι έχω μεγάλα μπέκ (630cc) και αρχίζει και 'κόβει' βενζίνες. Ξανά πάτημα, ξανά 'κόβει' βενζίνες. Να μήν σας κουράζω το αυτοκίνητο ανέβαζε στροφές σαν 'πεθαμένο' και 'χτυπούσε' κόφτη σαν αυτοκίνητο εκατό ίππων. Το αποτέλεσμα της δυναμομέτρησης ήταν άκρως απογοητευτικό καθώς περίπου στο 1.5 bar, δεν μπορούσε να σηκώσει άλλο πίεση . Σύμφωνα με τα λεγόμενά του διάβαζε κάτι σαν βραχυκύκλωμα - πυράκια . Αρχίσαμε τις γνωστές σε όλους 'μαντεψιές' μήπως είναι πολλαπλασιαστές, μπουζί, pcv, μπεκ, αντλία κτλ. Περάσαμε τις δώδεκα το βράδυ και το αυτοκίνητο δεν έστρωνε με τίποτα. Λύνουμε το αυτοκίνητο και μου λέει Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ θα σου στείλω καλώδιο όταν πάς Δράμα να κάνεις δοκιμές μήπως εκεί στρώσει το αυτοκίνητο (ήταν ανάδρομος ο Ερμής ρε φίλε!!!). Στο γυρισμό το αυτοκίνητο ''έκαιγε'' σαν τρελό, μετά τις 4500-5000 δεν ανέβαζε εύκολα και πυρόμετρο για κλάματα. Τον πήρα τηλέφωνο , τον ξαναπήρα για να μου στείλει το καλώδιο να δούμε τι γίνεται και αυτός στα... (με συγχωρείτε αλλά??). Το αυτοκίνητο το είδα έτσι χάλια και δεν είχα όρεξη ούτε βόλτα να το κάνω, όσο γι αυτόν.. στο τηλέφωνο μου έλεγε μην το φοβάσαι βγες και ''σήκωσε''. Πραγματικός επαγγελματίας έτσι? Μετά από δέκα μήνες μου έκανε την τιμή και μου έστειλε το καλώδιο και ξεκάρφωτο μήνυμα καλή αρχή!(κάνουμε και χούμορ!). Στο τόσο καιρό που μεσολάβησε μου μπήκαν ιδέες ότι το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα και άρχισαν και έμπαιναν ιδέες αναβάθμισης (να τονίσω ότι ήμουν ευχαριστημένος με το σετ απ μου). Ερχόμαστε τώρα στο ζουμί της ιστορίας! Βρήκα πάλι μετά από πολύ ψάξιμο και προσπάθεια άλλο προγραμματιστή και ξεκινήσαμε να δούμε τι συμβαίνει στο αυτοκίνητο. ΛΟΙΠΌΝ.. το πρόγραμμα δεν ήταν mafless ΑΠΛΆ ''έσβησε'' τις βλάβες και στην ουσία είχες ένα αυτοκίνητο στο οποίο δεν είχες μπριζώσει τον maf. Με το που κουμπώσαμε τον maf έστρωσε το αυτοκίνητο σε μεγάλο βαθμό, χωρίς καν να έχουμε πειράξει ακόμη το πρόγραμμα. Επιτέλους ανέβαζε στροφές και πήγαινε δυνατά μέχρι το κόφτη!! Τώρα είμαστε σε φάση ρύθμισης με τις βενζίνες του και το αμάξι έχει βρει σχεδόν τον εαυτό του!(κι εγώ επίσης!!!). Έγραψα αυτή την όχι ευχάριστη ιστορία όχι για να βγάλω κακία (καμία σχέση) αλλά για να σας κάνω να είστε πιο προσεκτική με τις επιλογές σας και ότι διαβάζουμε και ακούμε δεν σημαίνει ότι ταιριάζει και σε μας (mafless). Να έχετε πάντα το νου σας σε πυρόμετρο, afr κτλ μπορούν να σας προστατέψουν από ένα πυροτέχνημα και οι πιο αρχάριοι καλό είναι να γνωρίζετε κάποια πράματα παραπάνω γι αυτό που κάνετε και αγαπάτε - AUDI -
  3. 5 points
    Σύντομα και αναλυτική παρουσίαση 😎
  4. 4 points
    εστειλα ενα μειλ στην αουντι να βαλει 3 μπεκ ανα κυλινδρο για να χαρουν τα σκελια του γιατρου και μου απαντησαν αμεσως οτι θα το κανουν στο ς3 που θα παραγγειλει στο μεταξυ θα βολευτω με το σ4β5 του 99 και θα ξαναστειλω εκ βαθεων τις ευχες μου στον τυχερο ιδιοκτητη και κουραγιο για τα πρωτα 4 χρονια χωρις τιουνινγκ... μετα εννοειται tte5xx & the works...
  5. 4 points
    Λοιποοοον.... Επαναφερω το συγκεκριμενο θεμα για να το κλεισω, μιας και το προβλημα επιτελους λυθηκε!! Μετα απο 6μηνες+ περιπου μου το ξανακανε οταν ανοιξα μια 1η κοφτες σε κατι νερα για να σπινιαρει με τα τεσσερα, αλλαγη σε 2α και με το που παταω γκαζι να σου παλι, αναβοσβηνει το λαμπακι του κινηρα για 10sec και μετα κανονικα ολα. Καταλαβα ποτε το κανει και μπορουσα να το επαναλαβω (ευτυχως) για να βρω τι φταιει... Επρεπε να αφησω να χτυπησει κοφτη καθε φορα για τα καλα και μετα να κανω αργη "σχετικα" αλλαγη και να πατησω τερμα γκαζι. Αν δεν αφηνα να χτυπησει κοφτη και αλλαζα 50 στροφες πριν, δεν το εκανε ποτε. Το σφαλμα κλασσικα... misfires στον 4ο κυλινδρο (p0304) παντα μεταξυ 5000-5200 στροφων. Στις στροφες αυτες πεφτει παντα η αλλαγη ταχυτητας. Υστερα απο αρκετο ψαξιμο και αρκετα πεταμενα χρηματα σε καινουργια πραγματα οπως: αντλια υψηλης, μπεκ, μπρουτζακι rs4, ξεκαπνισμα, μπουζι, πολλαπλασιαστες, ατελειωτα logs το προβλημα "περιοριστηκε" στα ελατηρια βαλβιδων. Να σημειωσω οτι το s3 μου ειναι 2ος '07, απο τα πρωτα που ηρθαν στην Ελλαδα με κωδικο μοτερ ΒΗΖ. Ετσι λοιπον πηρα την αποφαση μιας και ειμαι "αρρωστος" και θελω να δουλευουν ολα τελεια να τα αλλαξω... Δεν εβαλα μαμα (τελευταιο κωδικο), αλλα πηρα ενα σετακι ελατηρια & retainers της supertech, μιας και ειναι δοκιμασμενη λυση στα 2λιτρα vag και τα πηγα στον μηχανικο μου να τα αλλαξει. Η αλλαγη εγινε χωρις να βγει η κυλινδροκεφαλη επειδη εχω πολυ λιγα χιλιομετρα και για να μην ξεφυγουμε σε κοστος... Η διαδικασια ειναι μεγαλο γ@#$*ι και πραγματικα τον λυπηθηκα τον μηχανικο... Τελοσπαντων μετα απο 2 μερες το αμαξακι μου ηταν ετοιμο, το πηρα, περιμενα να ζεσταθει καλα και μετα το ξεπατωσα ως συνηθως!!! Το προβλημα ειχε λυθει και επιτελους ησυχασα!!! Δυο πραγματα που παρατηρησα ηταν οτι με τα νεα ελατηρια το μοτερ δειχνει πιο σφιχτο στα χαμηλα και μολις τουρμπισει πεταει, ειδικα στα ψηλα μετα τις 5000 στροφες!!!! Και το δευτερο ειναι οταν χτυπαω κοφτες κανει σαν μηχανακι, δεν νιωθω σχεδον καθολου "βυθισμα", καμια σχεση με τα μαμα!!! Ειμαι πολυ ευχαριστημενος και με τη δουλεια που εγινε αλλα και με το αποτελεσμα/αποδοση που εχει το μοτερ μετα τα νεα ελατηρια!! Αυτα!
  6. 3 points
    Ευχαριστώ πολύ, αλλά δε σκοπεύω να πειράξω. Ή έτσι νομίζω τώρα. Θα δείξει 😉
  7. 2 points
    Ναι όντως αλλά γίνεται ποτιστήρι το αυτοκίνητο. Άσε που καίει τρελά στο πάτημα. Ενώ με τη νέα φόρμα, είναι πολύ πιο οικονομικό σε κατανάλωση και έχει χαμηλούς ρύπους. Επίσης, είναι πολύ πιο εύκολο στη χαρτογράφηση από το 8μπεκο, άσε που φτάνει στο θεό με τα 4 άμεσου τα μαμά που έχει πάνω. Άντε κράτα τη γριά, όπως το κρατάω και εγώ, οι αρχαιοκάπηλοι! Off topic ξεφύγαμε, θα μας μεταφέρω. Δημήτρης
  8. 2 points
    Ελεγξε το arm controller μήπως βγήκε το φις με το κατέβασμα του προφυλακτήρα - συχνό φαινόμενο. Δημητρης
  9. 2 points
    4 χρόνια εγγύηση. Eίναι το ΜΥ2019 (μετά το WLTP) με 300 ίππους, όχι 310 όπως μέχρι τώρα, και δεν έχει port injection καθόλου, ούτε καν fuel rail, έχουν αφήσει μόνο το direct:
  10. 2 points
    Πώς φαίνεται ο άνθρωπος που "βλεπει" μπροστά εκτός εγγύησης!! [emoji23][emoji23][emoji23]
  11. 2 points
    To προβλημα ειναι στους κωδικους, τους οποιους αλλαζαν συνεχως. Δεν νομιζω απο το '15 να εχει κανει update η apr... Aν χαζεψεις λιγο στο ΕΤΚΑ παντως θα δεις οτι μεχρι και οι βιδες εχουν αλλαξει 3-4 φορες κωδικο!! Απο ΕΤΚΑ (ελατηρια): BHZ '07 inlet 06F109623 outlet 06F109623 BHZ '08 inlet 06E109623H outlet 06E109623A CDLA '13 (σημερινοι κωδικοι) inlet 06Ε109623H outlet 06F109623 Και ακρη με τους κωδικους να βγαλει κανεις, δεν ειναι σιγουρο οτι ο τελευταιος κωδικος του ελατηριου εξαγωγης π.χ. ο 06F109623 του '07 θα εχει ιδια σκληροτητα με τον ιδιο κωδικο του '13... Τρεχα γυρευε δηλαδη.
  12. 2 points
    Αν θυμάμαι καλά το σεταπ σου είναι ΦΠΕ + αντλια με Apr πρόγραμμα... Επειδή πέρασα κ εγώ από τέτοιο σεταπ δεν ειχα καθόλου misfire πουθενά...Μόλις έβαλα μπρουτζακι rs4 κ wastegate στις 5800 γ@...ταν το σύμπαν από misfires...Ο προγραμματιστής μου είπε για μπεκ...Εγώ πήγα κατευθείαν κ παρήγγειλα ελατήρια...Χωρίς πολλά πολλά...καθώς μιλαμε για BHZ παραγωγής του 08... Εν τέλει όλα καλά από τότε....το αμάξι δουλεύει μέχρι σήμερα άψογα χωρίς ίχνος misfire...
  13. 2 points
    Από την Κοζάνη. Τουλάχιστον έχουμε καλή φωτογένεια!!!
  14. 2 points
  15. 2 points
    Ωραία πράγματα σήμερα. Μπήκε το σαλονάκι με τις ταπετσαρίες συν προσθήκες 10mm στους πίσω τροχούς. Τα φώτα στις πόρτες δούλεψαν μετά την κωδικοποίηση χωρίς κανένα θέμα.
  16. 1 point
  17. 1 point
    Χαχα, εγώ γιατί νομίζω ότι το αντίθετο συμβαίνει με τα 8 μπεκ? Δηλαδή με τα 4 του άμεσου μόνο, έχεις ένα ταβάνι, και μετά αναγκαστικά θες μεγαλύτερα. Έχω δει δυναμομετρησεις που παρακολουθώ από MRC όπου κανένα s3 φπε 8p δεν ξεπερνάει τα 360 με 370 ενώ όλα τα 8v αγγίζουν τα 400, με τα μόνα να μένουν στα 380 όταν δεν έχουν εξάτμιση. Δεν ξέρω, ως αρχαιοκαπηλος δεν κατέχω την τεχνολογία ακόμα, αλλά ο διπλός ψεκασμός διάβασα ότι βοηθαει σε ομαλότερη λειτουργία ρελαντί, και σε διάφορα αλλά τέτοια, ενώ επίσης το έκαναν και για λόγους ρύπων. Τι να πω.... θα δείξει!
  18. 1 point
    Είναι η καινούρια πιστοποίηση καυσαερίων που ισχύει από 1/9/2018. Περισσότερα εδώ. Παράγγειλα 26/7, και έχω ημερομηνία παραγωγής 5/12. Είχαν κλείσει το Ingolstadt γιατί δε μπορούσαν να πάρουν εγκρίσεις τύπου (και ακόμα δε μπορούν για το 30% των μοντέλων).
  19. 1 point
    Υπάρχει ξεχωριστό file πχ. stage 2+ με rfd και stage 2+ χωρίς rfd. Το αμάξι δουλεύει και με τα δύο καθώς όταν το είχα βάλει το έκανα σε άλλο συνεργείο και αργότερα έβαλα το σωστό file. Ενδέχεται σε επόμενη επίσκεψη να φόρτωσαν λάθος file. Αυτό βέβαια είναι καθαρά εικασία.
  20. 1 point
    Ναι, εχεις δικιο σε αυτο... Ετυχε και το παρατηρησα κανωντας μη ορθολογικη χρηση για μια στιγμη. Απλα μετα μου μπαινει το μικροβιο και ο ψυχαναγκασμος που εχω δεν με αφηνει να ησυχασω... 😛
  21. 1 point
    Ναι Βαγγελη, το setup μου ειναι εξατμιση, εισαγωγη, αντλια, intercooler και προγραμμα apr stg2+... (Πλεον εχω και μπρουτζακι rs4). Δεν ξερω φιλε τι να πω, εχουν βγαλει ποσους κωδικους για ελατηρια, αλλα μοτερ φορανε ιδιο κωδικο εισαγωγη & εξαγωγη, αλλα διαφορετικο, αλλα φορανε κωδικους που εχουν καταργηθει... Δεν βγαζεις ακρη. Εντωμεταξυ εχουν αναβαθμιστει 3-4 φορες και τα προγραμματα της apr που ισως να παιζει και αυτο ρολο. Παντως η apr (απο οσο ειδα στο site τους) δεν δινει αλλο σταδιο για BHZ/CDLA μετα το stg2+ για wastegate, μπρουτζακι & μπεκ rs4... Δινει ενα stage3 για gtx2867r και ενα για tte420.
  22. 1 point
    Συμφωνώ. Κάτι πολύ έντονο/σοβαρό προκαλεί αυτού του είδους τις αστοχίες. Δημήτρης
  23. 1 point
    Όσο γι αυτό θα το διορθώσουμε σύντομα 😈 Υ.Γ κάναμε οβερ 1.73 και τα πρώτα χαμόγελα ήρθαν! Χωρίς να πετάω βενζίνες πίσω!!!!
  24. 1 point
    Ότι δεν τα κατάφερε δεν τα κατάφερε γενικά! Τώρα αν το ξέχασε η απλά δεν ήξερε τον κωδικό η το έκανε από κουτοπονηριά τι να πω;;; Στη τελική πες δεν μπορώ να στο κάνω mafless η μια άλλη καλή δικαιολογία για να μην κατέβει και το όνομα σου από την μαρκίζα!!!!!!
  25. 1 point
    Καλησπερα φιλε μου και καλως ηρθες στο club ! ΘΑ σου δωδω μια απαντηση (copy-paste) που μου ειχαν δωσει και εμενα πριν ενα μηνα ακριβως στην ιδια ερωτηση. Εμενα με βοηθησε αρκετα. Προσωπικα μετα απο πολυ ψαξιμο εβαλα το προγραμμα στην svs . Οι τιμες παντου ειναι οι ιδιες (400 ε περιπου) Η απαντηση Πιθανότατα δεν βλέπεις απαντήσεις στο θέμα διότι έχει συζητηθεί πάρα πολλές φορές σε διάφορες ενότητες όπου διάφοροι χρήστες-μέλη έχουν μοιραστεί τις εμπειρίες τους από την κάθε εταιρεία tuning. Κάνε ένα κόπο να κάνεις ένα search πάνω δεξιά με λέξεις "πρόγραμμα" "ecu tuning" "tuning" "αναβάθμιση εγκεφάλου" κτλ. ή κάνε μια πλοήγηση ανά ενότητα. Από κει και πέρα η κάθε εταιρεία δίνει max άλογα και ροπές για να προωθεί "επιθετικό" πρόγραμμα για να ξεχωρίσει στον ανταγωνισμό και να πουλήσει παραπάνω και άλλες να προσφέρουν λιγότερα αλλά να είναι πιο safe το πρόγραμμα (να μη φτάνει τα όρια που ορίζει ο κατασκευαστής) και να λειτουργεί πιο "πολιτισμένα" το αυτοκίνητο. Το τι θέλεις, που θες να το φτάσεις, η αξιοπιστία και υποστήριξη της εκάστοτε εταιρείας προγραμματισμού, η κατάσταση/επιμέλεια του αυτοκινήτου σου είναι παράγοντες που καθορίζουν την μελλοντική σου απόφαση. Προφανώς και το οικονομικό, αλλά το πόσο κοστολογεί το προϊόν/υπηρεσία του ο καθένας είναι γιατί.... έτσι. Ελεύθερη αγορά είναι, προσωπικά μην το "λιβανίσεις" γιατί τόσο το ένα ή το άλλο, θα χαθεί η ουσία του project σου.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.