Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/21/2020 in all areas

  1. 4 points
    Eλεος με το τα catch can.... Φιλε μου βαλε την τελευταια εκδοση oem pcv και εισαι μια χαρα. Αν εχεις προσβαση σε vcds τι βλεπεις στα blocks 032 & 033? Kαι στο torque μπορεις να τα δεις. Υπαρχει ενδεχομενο λογω εισαγωγης να διαβαζει οτι να ναι o maf σου.
  2. 4 points
    Αν είναι η pcv βάλε μια άλλη και τέλος. Πώληση θέλει να σου κάνει μάλλον.
  3. 3 points
    Δεν θα σου πω για τα άλλα θέματα που έγραψες, αλλά το "1" (που έκανα και κόκκινο) δεν είναι καλό σημάδι. Πήγαινε για έλεγχο στο μηχανικό σου. Τα υπόλοιπα κατά μεγάλη πιθανότητα οφείλονται στην αιτία του "1". ΥΓ: το πρόγραμμα της εταιρίας που έχεις επιλέξει, δεν το γνωρίζω. ΥΓ2: Γνώμη μου είναι catch-can να μη βάλεις. Έχει πολύσυζητηθεί κι εδώ στο φόρουμ και στο facebook group κατά διαστήματα. Δεν προσφέρει τίποτα πρακτικά. Δεν λύνει το πρόβλημα. Απλά το μειώνει. Επικαθίσεις πάλι θα έχεις, απλά το "χτίσιμο" γύρω από τη βαλβίδα θα το δεις περίπου σε 50% περισσότερα km. Αν θες να πληρώσεις κάτι που με τα λεφτά που κάνει (Συν τοποθέτηση), έχεις κάνει 1 ή 2 καθαρισμούς βαλβιδών, τότε οκ.
  4. 3 points
    Δεν υπάρχει πρόβλημα να πείτε το μαγαζί. Δεν είναι facebook εδώ. ΥΓ: και οι δύο λέτε το Βλάσση που έχει τη retrofitlab στην Πάτρα. (τυχαία είναι και χορηγός της λέσχης και κάνει και εξαιρετική δουλειά. Έχω δει από κοντά πολλές δουλειές του. Μπορώ να πω ότι παρότι έχω εργοστασιακά φανάρια xenon, έχω ψηθεί με την πρώτη "βλάβη" να τα στείλω κι εγώ για upgrade :) ) edit: Εμένα αυτά τα upgrades μου άρεσαν: και αυτό (είναι λευκό που αλλάζει κυλιόμενα σε πορτοκαλί όταν ανάβεις το φλας): (πάνω ΤΩΡΑ να αλλάξω το όνομά μου από κάβουρας σε κάγκουρας )
  5. 3 points
    Παθόντες με το μικρό Cupra πριν 9 χρόνια αν δεν κάνω λάθος. Εμάς δε μας μπέρδεψε τη μέρα άλλα το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Ταινία 3M για τον ουρανό στο Βαγιαννάκη τότε, όπου είχαμε ραντεβού και όχι μόνο μας άργησε κάνα δίωρο, αλλά είχε σημειώσει λάθος και τον τύπο της ταινίας. Είχαμε ζητήσει μαύρο γυαλιστερό και αυτός κατάλαβε μαύρο ματ. Δυστυχώς είχε έλλειψη σε μαύρο γυαλιστερό και εφόσον δεν το σημείωσε σωστά για να έχει επάρκεια για το ραντεβού μας, πήγαμε χωρίς λόγο. Μα μου είπατε μαύρο ματ επέμενε αυτός, φίλε είμαστε δύο και είσαι ένας του λέω, ποια νομίζεις η πιθανότητα να έχεις δίκιο εσύ; Πόσο πιθανό βρίσκεις ένας από μας εκ παραδρομής να σου είπε μαύρο ματ και ο άλλος να μην το πρόσεξε για να το διορθώσει, αφού εδώ είμασταν και οι δύο τις προάλλες όταν κλείσαμε το ραντεβού. Ποτέ δεν παραδέχθηκε το λάθος του και καθώς δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι άλλο εκείνη τη στιγμή, απλά τον στολίσαμε και φύγαμε, αλλά δεν το αφήσαμε έτσι. Αργότερα επικοινωνήσαμε με τα κεντρικά της 3M στην Ελλάδα και τους περιγράψαμε όλο το περιστατικό με τον συγκεκριμένο dealer τους και το κλείσαμε εκεί το θέμα. Μάλιστα δεν είμασταν η μόνη περίπτωση όπως διαβάσαμε σε άλλα forums. Μετά από καιρό διαβάσαμε ότι δεν είχε πλέον 3M ο Βαγιαννάκης, ποιος ξέρει τι έγινε. Μπορεί τα email να έπεσαν βροχή... Τελικά βάλαμε την ταινία που θέλαμε σε άλλο dealer που ήταν συνεπέστατοι και άψογοι στη δουλειά τους.
  6. 3 points
    Λοιπόν για να μην μένουνε εντυπώσεις θα γράψω εδώ πως το τρέμουλο, όπως έχω αναφέρει στο άλλο τοπικ, προκλήθηκε από το αντικραδασμικο pad που αγόρασα από ebay και τοποθέτησα στα Ebc red stuff.... Με αλλαγή τακακιων και με τα σωστά πολύ πιο λεπτά αντικραδασμικα pads δεν έχω πλέον τρέμουλο πουθενά.... Αυτό για να ξεκαθαρίσω ότι το προϊόν που προμηθεύτηκα είναι σωστότατο και δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα. Και να ευχαριστήσω με την ευκαιρία και τα παιδιά στην APR Θεσσαλονίκης που μου έκλεισαν ραντεβού την Τρίτη του Σεπτέμβρη (σήμερα δηλ) μέσω mail και φτάνοντας πρωί πρωί μου λένε ότι το ραντεβού είναι για τις 3 του μήνα χωρίς να με ενημερώσουν για αλλαγή και λέγοντας μου ευγενέστατα ότι δεν γίνεται κάτι με ξεπροβοδισανε για το δρόμο του γυρισμού. Άξιοι...
  7. 2 points
    Ναι. Τρίτη στέλνω φανάρια... Τετάρτη θα αρχίσει η δουλειά επάνω τους.....
  8. 2 points
    Καλωσόρισες στο group vag!! Κλασσικο προβλημα φιλε... Ταπετσερης ειναι η λυση.
  9. 2 points
    Δεν το συζητάω, επειδή πείσμωσα..... όταν ξεκινήσουν οι μηχανικές εργασίες για dsg, θα έχω πάρει ενα κιτ καθαρισμού να το κάνω μόνος μου......μαζί με το μηχανικό μου που θα κάνω την αλλαγή, όταν με το καλό έρθει........ Αυτό ψάχνω τώρα.........
  10. 2 points
    Άφησα-πήρα άδεια από το γραφείο που εργάζομαι, έφαγα 440 χλμ πήγαινε έλα, και για να εισπαρξω ένα: ελάτε στις 3 του μήνα τότε σας έχουμε στο πρόγραμμα για καθαρισμό βαλβίδων.... Επειδή είμαι κι εγώ επαγγελματίας και ξέρω πως βγαίνει το μαρούλι δε θα πω τίποτε άλλο.......... Γιατι θα γίνω κακός... Το μόνο που μπορώ να πω είναι έτσι δουλειές δε γίνονται........ Και δεν μπαίνω καν στη σκέψη των εξόδων που έκανα.........
  11. 2 points
    Τόσο καλή εξυπηρέτηση;;;
  12. 2 points
    Σε μετέφερα εδώ. Στο μόνο που θα κολλήσεις θα είναι στον κωδικό του εγκεφάλου. Προσωπικά θα σου πρότεινα να περάσεις από αντιπροσωπεία να ρωτήσεις κόστος χωρίς να μπλέξεις να βρεις μόνος σου τα ανταλλακτικά. Αρκετές φορές μπορεί το κόστος που θα σου δώσουν να σε εκπλήξει (ευχάριστα εννοώ ).
  13. 2 points
    Μετά από επικοινωνία με το κατάστημα και συνεννόηση μαζί τους, θα αλλαχθούν και τα 4 λάστιχα με καινούργια. Θα προσπαθήσω να μάθω γιατί έγινε η φθορά. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  14. 2 points
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Βεβαίως και να αναφέρεις την λύση. Αν μάλιστα έχεις φτιάξει και αναλυτικό οδηγό συνοδευόμενο από φωτογραφικό υλικό, μπορείς να το ανεβάσεις εδώ.
  15. 1 point
    τυχερός... εγώ άλλαξα pcv και δεν έφτιαξε. Μετά από αρκετό έλεγχο όντως χρειαζόταν αλλαγή φλάτζας στροφάλου. Μόλις την άλλαξα, επανήλθαν όλα τα πράγματα στην κανονικότητα (2bar κτλ..... )
  16. 1 point
    λίγο μεγάλα δεν είναι τα opel gt για κ04-064? (ειδικά αν δεν "τερματίσεις" την παροχή της τουρμπίνας αυτής, φτάνουν και τα εργοστασιακά μπεκ)
  17. 1 point
    Ναι θα μπορουσε να ειναι αυτο για αρχη.
  18. 1 point
    Καλά κάνεις και μας ρωτάς, αλλά πρώτα πρώτα θα έπρεπε το αμάξι να πάει πίσω στον βελτιωτή και αυτός να σου απαντήσει γιατί σου τα κάνει αυτά το αμάξι μετά από προγραμματισμό. Σίγουρα φταίει το πρόγραμμα. Ποιο είναι?
  19. 1 point
    Καλησπέρα παιδιά, Καινούργιος στο Club εδώ και καινούργιος με τα Audi καθώς αγόρασα πριν 3 μέρες το πρώτο μου Audi A4 B8 2015 με 42000χλμ. Τα λέω αυτά αναλυτικά γιατί ισως τα χρειάζεστε για να μου απαντήσετε. Λοιπόν, έχει αυτοματο σασμάν το αμαξι και μολις το βάλω μπρος, στα πρώτα δέκα μέτρα δηλαδη αισθάνομαι ένα μικρο χτυπήματακι στο γκαζι. Το κανει αυτο οταν μενει ακίνητο με σβηστή μηχανή για κανένα 10λεπτο και πάνω. Στο φανάρι για παράδειγμα όταν σβήνει το αμάξι λόγου του Start/stop δεν το κάνει. Οταν σβήνω τα αμάξι βγαζω το κλειδί και το ξανά ανάβω παλι δεν το κάνει. Είναι φυσιολογικό αυτο; Ισως ειναι και φυσιολογικό και λόγω απειρίας και λόγω του ότι είναι καινούργιο και παρατηρώ τα πάντα το μεγενθυνω περισσότερο απο οσο πρεπει. Έχετε παρατηρήσει κατι αντίστοιχο και στα δικά σας; ειναι κατι αλλο περα απο το σασμάν; παρακαλώ τα φώτα σας! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  20. 1 point
    Καλησπέρα και απο εμένα που έχω ένα 1.4 150hp CoD. Απόλυτα ευχαριστημένος μετά από ~60.000km και με μέση κατανάλωση 6.7lt/100. Η απενεργοποίηση των δύο κυλίνδρων όλα τα λεφτά, καίει σαν πετρέλαιο, και δεν χάνεις σε επιδόσεις. Με ένα πρόγραμμα κιόλας, που δεν έχω βάλει ακόμα, το εκτοξεύεις!!
  21. 1 point
    λύθηκε το θέμα όπως είπατε στoν ανταπτορα του can bus περίσσευε το μπλε καλωδιο και συνδέθηκε στην θέση του....όπως το βιντεο ευχαριστω
  22. 1 point
    Του GTi είναι μικρότερο από του S3 8P. Του S3 είναι 10,2lt Του Α3 8Ρ 1.8Τ είναι 7,97 (πες 8lt). Tου GTi είναι 9lt. Δεν ξέρω αν αξίζει να μπεις στην τεράστια ταλαιπωρία να αλλάξεις intercooler gia 1lt μόνο. Ειδικά αν δεις που είναι το intercooler και τι χρειάζεται να λύσεις, καλύτερα να πας σε S3. να μην ξανα-ασχοληθείς... ΥΓ: καινούριο S3 intercooler ως ανταλλακτικό το παίρνεις από αντιπροσωπεία με 380€ (τιμή χωρίς έκπτωση, πλέον λόγω παλαιότητας σίγουρα κάτι καλύτερο θα κάνουν, αν είναι και καλός ο υπάλληλος ή γνωστός, μπορεί να σου κάνει και κάτι καλύτερο σε έκπτωση από το κλασσικό 5-10% που κάνουν όλοι)
  23. 1 point
    Εάν είναι στη Πάτρα,τότε λέμε για τον ίδιο...!!! Στάλθηκε από το SM-N980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  24. 1 point
    Εάν δεν κάνω λάθος με το ίδιο παιδί μίλησα. Κανόνισα από βδομάδα να τα στείλω για φτιάξιμο...
  25. 1 point
    Εν τελη την αντλια την εβαλα μονος μου σε τιμη 150 ευρω VDO .απο ιντερνετικο μαγαζι.2 βδομαδες τωρα σε δοκιμες που του εχω κανει ολα δειχνουν καλα μεχρι τωρα 0 κοψιματα θεωρω πως αυτο εφταιγε!Ελπιζω να βοηθησει το ποστ καποιον που ισως εχει παρομοιο προβλημα στο μελλον!
  26. 1 point
    Καλησπέρα,επειδή έφτιαξα τα δικά μου φανάρια πριν λίγο καιρό σε μαγαζί που κάνει αυτή τη δουλειά μου είπε το παιδί εκεί ότι έχει φτιάξει πολλά Depo γιατί βγάζουν θέματα,δεν ξέρω αν μπορώ να γράψω το μαγαζί στο θέμα ή να στο στείλω σε μήνυμα να μιλήσεις μαζί του,σου βάζω και φωτογραφία τη έφτιαξε στα δικά μου φανάρια. Στάλθηκε από το SM-N980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  27. 1 point
    καλησπερα φιλε. Δυστυχως βάση όσων έχουν ακουστεί, η αντοχή του DQ200 (δηλαδή με τον ξηρό δίσκο) δεν είναι πολύ μεγάλη. Προσωπικά θα σε απέτρεπα από μία τέτοια βελτίωση φοβούμενος αυτό ακριβώς που γράφεις (να καταστρέψεις το DSG). Έχω διαβάσει για λύσεις στα δισκάκια του DSG στο 7άρι, αλλά δεν λέγανε ότι δεν είναι οδηγήσιμο μετά ως καθημερινό αμάξι (κοπανάει στις αλλαγές ταχυτήτων, κάνει φασαρία στις χαμηλές ταχύτητες και γενικά δεν είναι καθόλου ευχάριστο). Συν του ότι δεν είναι φτηνή η αναβάθμιση αυτή.
  28. 1 point
    Όχι. Δεν είχα κάποια δυσλειτουργεία. Κόλλησε ξαφνικά σε φάση "πορείας". Χωρίς να επιταχύνω απότομα για παράδειγμα. Επίσης το ac δούλευε άψογα μέχρι που βγήκε off (έβγαζε 3 βαθμούς κελσίου σταματημένο με επιλογή low και ανεμιστήρα φουλ). Ο άνθρωπος που μου το άλλαξε μου είπε ότι γενικά στα ~200.000km αρκετά οχήματα που έχουν διάταξη του Α3 (μόνιμα γυρίζει το κομπρεσέρ του AC και όταν το έχεις ON απλα "κλείνει" μία βαλβίδα ώστε να συμπιεστεί το υγρό) βγάζουν τέτοια βλάβη. Τώρα τι να σου πω? Προσωπικά άλλη μία φορά ξέρω οικογενειακό μας αμάξι να χαλάει το κομπρεσσέρ του AC κι αυτό ήταν σε accent με 450.000km (πραγματικά km), όπου και πάλι δεν χάλασε μπαμ και κάτω , αλλά έδωσε σημάδια (όμως τελείως διαφορετική διάταξη εμπλοκής του κομπρεσσέρ με αυτή του Α3 μου) Μίλησα με αντιπροσωπεία audi και πήρα απο εκεί κομπρέσσορα γνήσιο audi με βάση το πλαίσιο (σε κουτί audi και "χτυπημένα" audi logos). Ίσως στο Β6 είναι πιο ακριβά για κάποιο λόγο. Πχ το valeo (αλλά και το mahle που ρώτησα ως εναλλακτικές) σε μένα είχε τα μισά λεφτά από το γνήσιο.
  29. 1 point
    Για οποιον αναρωτιέται για το εαν μπορεί να γίνει η μετατροπή που περιέγραφα πριν 3 χρόνια, τελικά βρήκα ένα διπλό βεντιλατερ με το εγκεφαλάκι του σε καλή τιμή και είπα να δοκιμάσω...βαζοντάς το εκτός αυτοκινήτου απλά με την φύσα του και ενεργοποιώντας το ac δουλεύουν κανονικά και οι δύο ανεμιστήρες ισχύος 600w συνολικά σε σχέση με τα 300w του μονού βεντιλατερ! Οπότε μπορεί ευκολα να γίνει αυτή η μετατροπή!
  30. 1 point
    Λόγω έλλειψης χρόνου, προσπαθω να προχωράω σιγά - σιγά το project...Αν και ξεκίνησα δυναμικά και εχω ήδη μαζέψει όλα όσα χρειάζονται για την υλοποίηση (μαζί με ένα rns-e που προέκυψε στην πορεία...😁😁), δεν έχω βρει ακόμη τον χρονο για να το ολοκληρώσω! Το μόνο που μου μένει είναι να λύσω το αμάξι και να περάσω τα πράγματα πάνω. Έχω καταλήξει στο πως θα γίνουν οι συνδέσεις και εαν εξαιρέσεις το κομμάτι της έξτρα παροχής ρέυματος (έξτρα 2,5mm καλώδιο μιας και το εργοστασιακό για bose είναι 4mm σε σχέση με το 2,5mm του απλού ηχοσυστήματος) όλες οι υπόλοιπες συνδέσεις στην εργοστασιακή καλωδίωση θα γίνουν με φύσες, οι οποίες μπορούν να βγούν ξανα όποτε το θελήσω και να μπουν πχ και σε άλλο αμάξι... Ορίστε και μερικές φωτογραφίες από τα μέχρι τώρα έτοιμα κομμάτια του project... Αρχικά έχουμε την φύσα από εργοστασιακό απλό ενισχυτή...χρειάστηκε να αγοράσω έναν απλό ενισχυτή (κόστισε περίπου 20 ευρώ από το ebay) και στην συνεχεια τον διέλυσα και κράτησα την φύσα, ώστε να κουμπώσω στην εργοστασιακή καλωδίωση και να πάρω κάποια σήματα από εκεί. Στην συνέχεια έχω το κομμάτι της καλωδίωσης που θα κουμπώσει στον νέο ενισχυτή...δεν μπορώ να φτιάξω και το εμπρός κομμάτι έξω από το αυτοκίνητο γιατί δεν θα μπορεί να περάσει από ένα στενό σημείο που υπάρχει στη μεσαία κονσόλα, οπότε είναι μονόδρομος να περάσει έτσι και στην συνέχεια να γίνει η σύνδεση με το εμπρός κομμάτι. Το κόκκινο και το καφέ καλώδιο είναι η έξτρα καλωδίωση για ρευμα και γείωση, όπως προανέφερα. Το κομμάτι που θα κουμπώσει στην καλωδίωση του μαμα ενισχυτή... Το κομμάτι που θα κουμπώσει στον Sub woofer... Και, τέλος, τα καλώδια τα οποία οδηγούνται εμπρός και θα συνδεθούν με τις αντίστοιχες φύσες, αφού περάστούν στο αμάξι, λόγω τις ιδιαιτερότητας που ανέφερα πιο πάνω. Αυτά είναι τα καλωδια των εμπρός ηχείων και του μεσαίου, το καλώδιο remote και τα καλώδια που δίνουν το σήμα από την πηγή στον ενισχυτή (line out για κάθε ηχείο)... Το καλώδιο της παροχής πως λέτε να το δρομολογήσω? Μαζί με τα υπόλοιπα καλώδια ή σε ξεχωριστή διαδρομή? Το έβαλα έτσι ξεχωριστά από τα υπόλοιπα και όχι μαζί με τα άλλα, όπως έκανε ο Γιάννης, για να μπορώ να έχω την επιλογή. Βέβαια, ο Γιάννης που το πέρασε μαζί με τα υπόλοιπα δεν είχε κάποια παρεμβολή....
  31. 1 point
    Καλησπέρα παιδιά, Μόλις εχτές αγόρασα το πρώτο μου Audi (A4, B8) και έχω πολλά καινούργια πράγματα να μάθω από εσάς. Ελπίζω και προσβλέπω στην βοήθειά σας.
  32. 1 point
    Άκυρο μετά από τέτοιο ταξίδι όχι δεν μου χει συμβεί, το τερμάτισαν οι τύποι. Και δυστυχώς δεν έχω να σου προτείνω από Αθήνα, καθώς στο golf δεν έκανα ποτέ καθαρισμό βαλβίδων. Διάβαζα εδώ και κει που έλεγαν πόσο must είναι αλλά στα 130k+ δεν είχα παρατηρήσει τίποτα, κανένα σύμπτωμα, ούτε απώλεια δύναμης, ούτε ασταθές ρελαντί, ούτε μαύρους καπνούς και διάφορα άλλα που είχα διαβάσει. Ίσως ήταν λίγα τα χιλιόμετρα ή ακόμα και ο τρόπος οδήγησης. Πάντως ακόμα και δίκιο να είχαν που δεν έχουν, τον πελάτη που επέλεξε να κάνει 440 χιλιόμετρα για το δικό τους συνεργείο ανάμεσα από δεκάδες άλλα καλά συνεργεία, όφειλαν να τον εξυπηρετήσουν έστω και με αναμονή. Γιατί αυτόν τον πελάτη δεν τον χάνεις, πολύ απλά και καθαρά. Ο κακός επαγγελματισμός φαίνεται στην έλλειψη μακροπρόθεσμου πλάνου και δυστυχώς στην Ελλάδα αυτή είναι η Αχίλλειος πτέρνα της πλειοψηφίας των επαγγελματιών και είναι κρίμα γιατί στη δουλειά τους μπορεί να είναι καλοί. Αλλά, το γνωστό κάλιο πέντε και στο χέρι. Δεν είναι έτσι όμως, δέκα και καρτέρι θέλει η επένδυση, έτσι μεγαλώνεις. Και το δέκα σύντομα θα γίνει είκοσι. Εδώ βέβαια δεν έχουμε ούτε το πέντε και στο χέρι, έχουμε το χέρι μόνο, να μην πω και τι άλλο.
  33. 1 point
    Xenonz-uk Ακριβό αλλά ότι καλύτερο για μενα https://www.xenonz.co.uk/store/p501/RS3-style-front-grill-gloss-black-for-Audi-A3-S3-2009-2012.html
  34. 1 point
    Καλησπερα. Σε Α3 8L. Το πάτωμα είναι απο S3 8L. Απο το ΤΤ δεν ειναι ακριβώς ίδιο. Θα χρειαστεί σε δυο σημεία κόψιμο και σε ένα μια μικρή προσθήκη. Εγώ προτίμησα του S γιατί είναι κυριολεκτικά plug and play και όχι plug and pray.
  35. 1 point
    Λοιπόν επειδή σκέφτομαι σοβαρά να κάνω την μετατροπή απο μανουάλιο σε δσγ (δεσουγρατσουναω) υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μου πεί τί ακριβώς με περιμένει; Καβουρίνο; ξέρω ότι πρέπει να ξεκινήσω με: εύρεση σασμάν DQ250 εξάρι υγρού τύπου τελευταίας ρεβίζιον ...... μαζί και όλα τα παρελκόμενα.....βάσεις μοτέρ σασμάν πλεξούδας τιμονιού με paddles εγκέφαλο άνεσης τιμονιού (έχω) πεντάλ λεβιέ πύργο τα πάντα όλα ημιαξόνια μίζα Να κάνω τις απαραίτητες ηλεκτρολογικές αλλαγές για να κουμπώσει επάνω το σασμάν............δυο ασφάλειες ξέρω ότι χρειάζεται με τα αντίστοιχα καλώδια για να κουμπώσουν και να διαβαστούν όλα....... και μετά πρόγραμμα μοτέρ σασμάν... Παίρνοντας ένα τέτοιο σασμάν τί πρέπει να δώ; κουμπώνοντας διαγνωστικό τα χλμ του; να μετρήσω προτού το βάλω επάνω τα κενά εάν τυχόν υπάρχουν; στο δέσιμο στις ασφάλειες; ( υπάρχει βίντεο που σου δείχνει πώς να επιλέξεις την κατάλληλη σε πάχος ασφάλεια.... Ανοίγω να δώ δισκάκια; αλλαγή βαλβολίνες; mechatronic? Γιατί εάν είναι να το πάρω και ν ανοίγω κάθε τρείς και λίγο............ μια κεντρική φλάτζα ξέρω ότι θέλει αλλαγή προληπτικά λόγω αυξημένης πίεσης γιατί σίγουρα θα δακρύσει........... Όσοι έχετε κάνει το βήμα παρακαλώ κάθε παρατήρηση για τό τί μπορεί να πάει στραβά ή τί θέλει προσοχή είναι πολύτιμη!!!!
  36. 1 point
    Είναι και 15-Αύγουστος. Όλοι σχεδόν ήταν παραλίες. Γενικά A3 1.8t quattro πουλήθηκαν πολύ λίγα. Κι αυτό διότι όχι μόνο γιατί βγήκαν συγκεκριμένη περίοδο προς το τέλος της "ζωής" του 8Ρ αλλά επειδή με το κόστος του 1.8t quattro, μπορούσες να πάρεις το α3 2.0Τ ή το 1.8Τ με DSG (S-tronic το λέει η audi ). Οπότε αν δεν ήσουν "ταγμένος" για 4κίνητο (έστω και υπο περιπτώσεις), δεν το κοίταγες. Τώρα, προσωπικά έχω οδηγήσει το A3 8V 1.6tdi αρκετές φορές. (έχει ο αδερφός μου ένα και μάλιστα με αρκετό εξοπλισμό, δυστυχώς χειροκίνητο) Αυτό που με εντυπωσίασε είναι η κατανάλωσή του στην καθημερινή μετακίνηση χωρίς να χάνει πολύ σε γκάζι με το "μαμά" Α3 1.8T 8P. Ειδικά βάζοντας και πρόγραμμα (να πάει στα 155-160 άλογα και 35kgm ροπής) αυτό το gap μεταξύ τους μειώνεται σημαντικά ως και τελείως (ανάλογα πως οδηγείς). Βασικά αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα όπου αναγκαστικά οδηγείς χαλαρά (είτε γιατί γυρίζεις κουρασμένος, είτε γιατί έχει ροή ο δρόμος), αυτό που θα σε εντυπωσιάσει είναι η κατανάλωσή του. ΥΓ: γι' αυτό και σκέφτομαι σοβαρά την πώληση του Α3 μου και να πάω σε κάτι σε diesel πλέον.
  37. 1 point
    μπορώ να μάθω... Σίγουρα έχουν κάνει αρκετοί. Ρωτάω και σου λέω ΥΓ: μήπως να το έγραφες στο topic με τη μετατροπή σε dsg?
  38. 1 point
    Τελικά είναι οι ασφάλειες από τα τακάκια...και όταν πέσει σε λακκούβα παίζει το τακακι!! Από το ψάξιμο βρήκαμε ότι αρχίζουν να σκίζουν και τα πάνω συνεμπλοκ και θα πάνε για αλλαγή ταυτόχρονα...
  39. 1 point
    Αρχικά μπορείς να αλλάξεις την πίσω αντλία σου με πολύ λιγότερα χρήματα εκτός αντιπροσωπείας. Σφάλμα δεν βγαίνει για τις αντλίες. Επίσης ένας καθαρισμός του ντεποζιτου της βενζίνης θα βοηθούσε να απομακρυνθεί η μούργα που έχει μαζευτεί με τα χρόνια.
  40. 1 point
    Καλησπέρα Αν διαβάζει κανείς ακόμα αυτό το post έφτιαξα την ηλιοροφή μετά από 6 χρόνια !!!! Να αναφέρω την λύση ?
  41. 1 point
    Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: 1ο Ο κινητήρας που κοιτάς είναι euro 6, αμφιβάλλω αν θα απαγορευτούν και αυτά, προς το παρόν απαγορευουν τα euro 4. Κανείς δεν ξέρει πιστεύω τι θα γίνει στο μέλλον, μέχρι τα ηλεκτρικά να συμφέρουν. 2ο έχω α3 1,6 Tdi με πρόγραμμα, απροβληματιστο, στα 100000χλμ., δεν καίει σταγόνα, και γενικά δεν έχω ακούσει για τον συγκεκριμένο κινητήρα ότι καίει λαδί. Για άλλα προβλήματα δεν ξέρω, δες και στο αντίστοιχο κομμάτι του φόρουμ 3ο ο λόγος που βλέπεις πολλές αγγελίες είναι ότι υπάρχουν πολλά leasing τα οποία στην 3ετια 4ετια αναγκαστικά αλλάζουν 4ο στο δρόμο είναι πολύ τίμιο, τόσο μέσα στην πόλη οσο και εκτός, με 140-160χλμ κρατάει άνετα ταξίδι, ενώ με ένα πρόγραμμα παίρνεις το κάτι παραπάνω σε δύναμη σε μεγάλες ταχύτητες. Τώρα σε σύγκριση με βενζίνη δεν μπορώ να σου πω, το diesel πως καταλαβαίνεις υστερεί λίγο σε επιδόσεις, αλλά κερδίζει σε άλλα, όπως η οικονομία
  42. 1 point
    Κάθε σύγχρονο μηχάνημα φρεον έχει μέσα εγκατεστημένο τις σωστές αναλογίες... Βάζεις μοντέλο και χρονολογία και κάνει όλη την δουλειά μόνο του...
  43. 1 point
    Καλά θα ήταν να μας ενημέρωνε ο φίλος για το τελικό πόρισμα του προβλήματος που αντιμετώπισε (αν έχει επιλυθεί).....
  44. 1 point
    Για άλλη μια φορά ο κάθε πικραμένος γράφει το μακρύ και το κοντό του... Ελπίζω ο φίλος να πήρε τελικά Dacia για να ησυχάσει, και να ησυχάσουμε κι εμείς.
  45. 1 point
    κανε ενα τηλ σε καταστημα με ηχοσυστηματα αυτοκινητου και θα σε κατατοπισουν τί πρεπει να αγορασεις και να στο τοποθετησουν. Εν ολιγοις δεν συνδεεται αυτο το μηχανηματακι που χρειαζεσαι μεσω rca θυρων. συνδεεται στο πριζακι που εχει για cd changer.και για να το ενεργοποιεις θα πατας στην πηγη σ να σ διαβασει cd χωρις να εχεις μεσα καποιο cd βαλει,και θα συνδεεται με το ανταπτορακι αυτο.και αναλογως τι του εχει πρηζωσει καθε φορα ( πχ sd card, usb ή το εχεις συνδεσει μεσω bluetooth με το κινητο σ,θα παιζει αυτο) και το τοποθετεις μεσα στο ντουλαπακι του αυτοκινητου σου.αμα πιανουν τα χερια σ καντο μονος σ δεν ειναι δυσκολο .αν οχι πηγαινε και θα στο φτιαξουν.
  46. 1 point
    Ενημερωτικά να πω ότι με την K04-064 μπορείς να ζορίσεις αρκετά δυνατούς αντιπάλους, το λέω επειδή έχεις πει ότι κάνεις πατήματα και σε ενδιαφέρει να είσαι μάχιμος. Ενδεικτικά λοιπόν σου παραθέτω βίντεο με A3 1.8 TFSI με K04-064 setup που κυνηγούσα με το προηγούμενο αμάξι μου πριν 4 χρόνια και μου είχε βγάλει το λάδι να τον μαζέψω. Ήμουν βέβαια με έξτρα άτομο αλλά από την άλλη και αυτός έχανε στις αλλαγές. Τότε ήμουν 370 μοτέρ (αργότερα το ανέβασα προσωρινά και λίγο ακόμα) και αυτός είχε δηλώσει 323 ρόδα. Όσοι είχαν δει πατήματά μου είτε από μέσα είτε από άλλο αμάξι εκείνη την περίοδο και πιό μετά, με έλεγαν ποντίκι γιατί το αμάξι έραβε στην κυριολεξία. Λίγο τα πανάλαφρα φρένα λίγο που κυκλοφορούσα χωρίς ρεζέρβα, κυρίως όμως ότι το αμάξι είχε τρελλές καμπύλες, έβγαζα εντυπωσιακό 100-200 το οποίο μπορείς να δεις και σε αυτό και σε άλλα μου βίντεο όπου βάζω από κάτω τα χιλιόμετρα πάνω σε κάθε αλλαγή στις 7200.
  47. 1 point
    Φιλε με το μπατζετ που διαθετεις (που ειναι αρκετα καλο) παρε ενα οσο πιο καινουργιο και παρθενο γινεται audi/vag, μην μπλεξεις με μουσειακα αυτοκινητα που τα εχουν χιλιοσπασει. Βρες ενα 2λιτρο σε οσο πιο παρθενα κατασταση γινεται και κανε ενα πολυ καλο ελεγχο... Στη θεση σου θα κοιταγα για s3 8p & tt 8j. Ειδικα tt υπαρχουν πολλα στο car σε αψογη κατασταση. Ως πρωην κατοχος tt θα το ξαναεπαιρνα με κλειστα ματια προσωπικα..
  48. 1 point
    Μπλουζάκι πόλο 170γρ: Αριθμός (1 -11342) Πικέ,100% βαμβάκι Ringspun πενιέ. Γιακάς ριπ. Φακαρόλα στο λαιμό. Ενισχυμένη πατιλέτα. Πατιλέτα 3 κουμπιών στο ίδιο χρώμα. Ίσιο τελείωμα με πλαϊνά σχισίματα. Πλαϊνές ραφές. Έξτρα κουμπί στην εσωτερική ραφή. Χρώματα: (White – Black – Red) Ραψίματα: logo του Audi Sport Club στο στήθος αριστερα. Τιμη: 18€ Μπλουζάκι polo 180γρ: Αριθμός (2 -11346) Πικέ 180 100% Ringspun βαμβάκι πενιέ 1x1 Ριπ στο γιακά και στο τελείωμα από τα μανίκια. Φακαρόλα στο λαιμό ,Πατιλέτα 2 περλέ κουμπιών στο ίδιο χρώμα. Διπλές ραφές στο τελείωμα. Πλαϊνές ραφές. Έξτρα κουμπί στην εσωτερική ραφή. Χρώματα: (State Blue - Hibiscus - Red - Black) Ραψίματα: logo του Audi Sport Club στο στήθος αριστερα + την Ελληνική Σημαία στο δεξί μανίκι. Τιμή: 22€ Μπλουζάκι πόλο πικέ 200gr. Αριθμός (3 - 00577) ΣΤΥΛ: ΚΛΑΣΙΚΟ & ΚΟΜΨΟ Κοντά μανίκια Ριγέ γιακά και τελείωμα μανικιών σε αντίθεση Πατιλέτα με 3 κουμπιά χρώμα στο χρώμα Με πλαϊνές ραφές Στενή γραμμή Πλαϊνές σχισμές Έξτρα κουμπί στην εσωτερική ραφή.200 ΠΙΚΕ 100% Συμβατικό βαμβάκι Ριπ 1 x 1 στο γιακά και στο τελείωμα των μανικιών Φακαρόλα στο σβέρκο. Χρώματα: (French Navy White & White Βlue Νavy) Ραψίματα: Logo του Audi Sport Club στο στήθος αριστερά + την Ελληνική Σημαία στο δεξί μανίκι. + logo Audi στην πλάτη. Τιμή: 40€
  49. 1 point
    Τελευταία τα παρηγγειλα πρώτα ήρθαν.... 310 mm Stoptech
  50. 1 point
    Χριστόφορε, η ερώτηση δεν συμβαδίζει με αυτον τίτλο του topic ή για την ακρίβεια δε βγάζει νόημα. Αν η ερώτηση σου είναι αν μπαίνει εκ των υστέρων s-tronic/dsg στο αμάξι σου, η απάντηση είναι ναι.Μάλιστα έχει γίνει με επιτυχία "μεταμόσχευση" και DQ250 (s3 σασμάν) και DQ500 (RS3 σασμάν) σε "καρότσα" σαν το αμάξι σου (είτε 3θ είτε 5θ). Το κόστος* δεν είναι τρελό αν σκεφτείς τι χρειάζεται να πληρώσεις σε δισκόπλατο, βολάν κτλ για να αντέχει μία ΤΤΕ480 (πχ) και στην τελική κερδίζεις και την χαλαρή-πολιτισμένη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου όταν δεν πας τάπα. *κόστος ~1500€ για DQ250 και σχεδόν τα διπλά για το DQ500... Τουλάχιστον αυτά τα ποσά θυμάμαι όταν έψαχνα να κάνω 4κίνητο το δικό μου αμάξι και είχα πέσει πάνω σε επαγγελματία που το κάνει αυτό "κατ-επάγγελμα" και μάλιστα έδινε και άτυπη εγγύηση σωστής λειτουργίας-τοποθέτησης.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.