Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/20/2019 in all areas

  1. 6 points
    Για να γιορτάσουμε τα 125k χλμ, πήγαμε ένα ταξιδάκι Αυστρία, σε μία από τις καλύτερες διαδρομές για οδήγηση, τον θρυλικό Grossglockner alpine road. Φτάνεις σε ύψος 2504m και είναι το πιο ψηλό σημείο στις Άλπεις που μπορείς να πας με αμάξι. Διαδρομή όνειρο:
  2. 5 points
    Έτσι για να σας βοηθήσω εν συντομία μιας και το έχω αναλύσει και σε άλλο τοπικ. 5w-40!!!!!!. Η μεγαλύτερη κατανάλωση με λάδι 30αρι στην Ελλάδα λόγω ζέστης είναι απολύτως φυσιολογική!!!!
  3. 3 points
  4. 3 points
    Το θέμα είναι ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα από την πλευρά των αντιπροσωπειών (όχι μόνο της Audi) ότι ακολουθούν τυφλά προγράμματα σέρβις και συντήρησης χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν τόσο τις τοπικές ιδιαιτερότητες της χώρας μας (βλ. πολύ υψηλές θερμοκρασίες τα καλοκαίρια) όσο και την "κοινή" μηχανολογική λογική. Πιστεύω έχεις διαβάσει το νήμα του αυτοκινήτου μου και πως έχω τσακωθεί στον Γκρατσία από τις βλακείες που μου έχουν πει εκεί. πχ δεν αλλάζονται οι βαλβολίνες σασμάν, η μεγαλύτερη βλακεία του κόσμου αυτό και τόσα άλλα, και αυτοί με πήραν στο λαιμό τους με τα μπουζί που εγώ ήθελα να βάλω NGK ψυχρότερα και παραλίγο να πάθω και εγώ ζημιά πρόσφατα. Ούτε 30.000 δεν άντεξαν τα μαμά μπουζί στο δικό μου αμάξι. Το άλλο θέμα είναι ότι ο απλός οδηγός που δεν έχει την αυτοκίνηση σαν χόμπι όπως εμείς εδώ, δεν έχει ιδέα από μηχανολογικά πράγματα και πιστεύει (τις περισσότερες φορές )τις χαζομάρες στις αντιπροσωπείες, και μάλιστα υπεραμύνεται υπέρ των αντιπροσωπειών και του εκάστοτε κατασκευαστή. Σε παρέες με κοιτάνε περίεργα όταν τους λέω τις απόψεις μου για συχνές αλλαγές λαδιών, και υγρών στο αυτοκίνητο επικαλούμενοι ότι τους το είπε ο τάδε μηχανικός στην τάδε αντιπροσωπεία. Γενικά με πιάνουν τα νεύρα μου, όταν ένα αμάξι 45.000 ευρώ έχει πάθει τέτοια ζημιά καθαρά από αστοχία υλικών και κακή συντήρηση ευθύνης του επίσημου συνεργείου. Και ο φίλος δεν είναι ο μοναδικός
  5. 3 points
    +1 για liqui moly. Αλλο ένα για Κ04!!!
  6. 3 points
  7. 3 points
    Τώρα με τον Μητσοτάκη θα γεμίσουμε Q3 2λιτρα τετρακίνητα με dsg...έρχεται η ανάπτυξη...
  8. 3 points
    Σπάνε εύκολα. Με 3 λίρες κάνεις τη δουλειά σου https://www.ebay.co.uk/itm/Gray-Plastic-Sun-Visor-Clip-Hook-Bracket-Hanger-Fit-For-Audi-A1-A3-A4-A5-Q3-Q5/352558429337?hash=item52161eb499:g:WxQAAOSwpwZb1CXd Δημήτρης
  9. 3 points
    Προχθές βράδυ μετά από τσιγκλισμα έγινε πάτημα με r8 V8 Αμφιθέας. Το πάτημα έγινε από 2ες μέχρι και 4η με αποτέλεσμα το RS4 μπροστά κολώνα ανοιγομενη. Τα αμάξια και τα 2 πρώτο στάδιο.
  10. 2 points
    Φίλε να τα παρουμε από την αρχή.... Εδώ μέσα είτε καλώς είτε κακώς υπάρχουν άτομα που μπορούν να σε βοηθήσουν άπειρα... Αυτό έκανε και ο Βαγγέλης (Van leb)... Υπάρχουν άτομα που θα σε μπερδέψουν επειδή κρίνουν εξ ιδίων... Αυτο είναι βασικά και το νόημα του φόρουμ.... Χίλιες γνώμες άκου και κράτα την δικιά σου.... Συγκεκριμένα υπάρχουν τύποι εδώ μέσα (π.χ Dimitris _kon) οι οποίοι έχουν κάνει τηλεδιαγνωσεις και εχουν βοηθήσει πολύ κόσμο.. Απλά καμία φορά φαινόμαστε απότομοι όπως π.χ ο Βαγγέλης επειδή έχοντας μια πείρα παραπάνω (θεωρητικα) θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός να έχεις την αντιμετώπιση που είχες εσύ από υποτιθέμενο επαγγελματία.. Γενικά υπάρχει η διάθεση από όλα τα παιδιά να βοηθήσουν... Μπήκες στην διαδικασία να πας σε μάστορα και έφυγες από εκεί χωρίς την παραμικρή παραπανίσια πληροφορία σε σχέση με όταν πηγές;;; Είναι κρίμα.... Δεν το χωράει ο νους.... Είναι άδικο για επαγγελματίες που μας προσέχουν μοναδικά... Υ. Γ : Δεν είμαι επαγγελματίας... Απλά είμαι της άποψης ότι οπω κράζουμε τους απαράδεκτος καλή ώρα, πρέπει να επαινουμε τους καλούς...
  11. 2 points
    Να συμπληρώσω το Βαγγέλη.... Να πας σε συνεργείο άλλο ΌΧΙ στο ίδιο... Το μπριζωσε έσβησε την βλάβη και είπε είσαι έτοιμος;;;; Ωραίος......
  12. 2 points
    Χαμηλότερο δεν γίνεται!!!!!! Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. 2 points
    ηρθε η ωρα για λαστιχα και μπηκε ζαντα 18 OZ ultraleggera ελαστικα michelen pilot sport 4
  14. 2 points
    Καταναλωση λαδιου 400ml/1000 σημαίνει ότι στις ς 15000κμ θα είχες συμπληρώσει 6 λίτρα λάδι.Τεραστια κατανάλωση που μπορεί σε συνδυασμό με την soft χρήση να δημιούργησε πολλές επικαθισεις και αυτές να κατέστρεψαν το μπουζί, άρα και τον κινητήρα. Αν είχες κάνει πρωτόκολλο μέτρησης κατανάλωσης λαδιού, ίσως να μπορούσες να αξιώσεις καλύτερη τιμή στην επισκευή στην αντιπροσωπεία. Τωρα αν ψάχνεις οικονομική λύση, μάλλον πρέπει να βρεις ενα εξειδικευμένο συνεργείο και να λυθεί οριστικά η κατανάλωση λαδιού
  15. 2 points
    Μάλιστα οκ. Ο λόγος που σε ρώτησα είναι ότι πάτησα και γω με ένα αλλά εκείνο ήταν γκρι/ασημί. Τώρα πριν λίγες μέρες. Μόνος του αυτός, δικάβαλος εγώ, αποτέλεσμα του άνοιξα 1,5 αμάξι σε ρολλ 60-210 μπορεί και 220, αλλά άργησα να ανοίξω. Ουσιαστικά τη διαφορά άρχισα να τη χτίζω μόλις έβαλα 4η δηλαδή στα 160. Δε μιλήσαμε και πραγματικά βλακεία μου που δεν παρατήρησα τις μπούκες του καθώς στη συνέχεια πέρασε μπροστά και έφυγε καθώς εγώ έστριβα. Νομίζω όμως ότι τα λεντάκια μπροστά ήταν τελίτσες αλλά και πάλι δεν είμαι 100% σίγουρος. Δεν έχω ιδέα λοιπόν πόσα άλογα ήταν, αν ήταν μαμά, ακόμα και ποια έκδοση ήταν. Σκέφτηκα ότι ήταν το V10 μόνο για ένα λόγο, περίμενα ότι θα έριχνα κολώνα σε ένα V8 μαμά. Άρα λέω V10. Την άλλη μέρα μπαίνω να διαβάσω specs και δεν βγαίνουν τα νούμερα για V10, άκυρο λέω. Και κατέληξα ότι το μόνο που είχε λογική ήταν βελτιωμένο V8, διάβασα και το ποστ σου που πέτυχες πρωτοσταδιάτο και είχα την ελπίδα μήπως πέτυχα το ίδιο. Αυτά τα ολίγα. Κουβέντα να γίνεται τώρα έτσι; Ήταν δεν ήταν το ευχαριστήθηκα το πάτημα, τα υπόλοιπα να χαμε να λέγαμε. Πολύ ωραίο το R8 και μπράβο στον κάτοχο που το ευχαριστιέται στο δρόμο και όχι στα σαλόνια.
  16. 2 points
    το ν8 απο το ν10 το καταλαβαινεις ως εξης.... εισαι μπροστα απο το ν8 και πισω απο το ν10...ωραιος ζηση
  17. 2 points
    Έβαλα 5w-40 από 30 και είδα αρκετή μείωση στην κατανάλωση μιας και ταξιδεύω καλοκαίρι.
  18. 2 points
    40€ για να αλλάξω τάπα...Πότε όμως... μόνο εκτός αν την χάσω η μου την κλέψουν!!!!
  19. 2 points
    Φιλε μου και μενα στο s3 κοπηκε... Τι να πει κανεις πια... Μονο vag. Σαν ανταλλακτικο εχει 40€ καινουργια ταπα απο Καρεντα... Α! Ακομα και στην ταπα εχει αλλαξει ο κωδικος. Ανοιξε λιγο τη θηλια και τραβα τη, θα βγει.
  20. 2 points
    Σήμερα ξανά συνεργείο, έγινε αλλαγή της βαλβίδας αναθυμιάσεων και την βαλβίδας πίεσης τούρμπο, έλεγχος συμπίεσης και έλεγχος μπουζί. Τα μπουζί είχαν το σωστό χρώμα και η συμπίεση σε όλους τους κυλίνδρους τέλεια. Δυστυχώς ξέχασα να πάρω φωτογραφίες από τα μπουζί και δεν θυμάμαι τις πιέσεις αλλά ο μηχανικός με διαβεβαίωσε ότι ο κινητήρας δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Θα κοιτάξουμε να δούμε αν η κατανάλωση λαδιού μειωθεί με την αλλαγή της βαλβίδας αναθυμιάσεων. Τελευταία αλλαγή με τα Amsoil w5-40, από δω και πέρα δοκιμή με τα Liqui Moly Molygen w5-40. Ενώ ο μηχανικός στην αρχή μου είπε ότι μπορώ να βάλω τα Molygen w10-40, μετά τον έλεγχο συμπίεσης μου είπε καλύτερα όχι και να παραμείνω στα w5-40. Αυτά για την ώρα ΥΓ. σκέπτομαι πολύ σοβαρά για Κ04...
  21. 2 points
    Βλέπω Αγγλικές πινακίδες, άρα το τιμόνι είναι στη σωστή μεριά 😅
  22. 2 points
    Στο αμάξι τελικά αλλάχθηκαν μπουζί και πολλαπλασιαστές. Τα μπουζί διότι είχαν πρόβλημα (και εκεί οφείλεται το κόμπιασμα) και οι πολλαπλασιαστές προληπτικά. Στεγνό μείγμα, μεγάλα διάκενα και το τρίτο μάλλον καίει λάδι. Ο μηχανικός συστήνει να τα ξαναδούμε μετά από κάποια χιλιόμετρα. Πολλαπλασιαστές Bosch Μπουζί NGK ιριδίου Εγιναν αρκετά πατήματα λογκαρισμένα με VCDS για να δούμε αν υπάρχουν διαφορές στην ζήτηση και στην παροχή καυσίμου και είδαμε ότι οι αντλίες είναι καλές και παρέχουν σωστή ποσότητα καυσίμου πάντα. Επίσης στα πατήματα είδαμε ότι δεν κάνει misfires. Στην οδήγηση είδα ότι το αμάξι ξυπνάει πιο εύκολα σαν να του έχω δώσει μερικές μοίρες avance. Επίσης είδα καλύτερη κατανάλωση. Ο μηχανικός είπε γενικά ότι τα κομπιάσματα εάν είναι ένα και καλό οφείλονται σε μπουζί ή μπέκ, εάν είναι μερικά στην σειρά είναι πολλαπλασιαστές ενώ αν είναι αντλία συνήθως συνοδεύεται από θορύβους κλικ κλικ κλικ από το μηχανοστάσιο. Αυτά τα αναφέρω μήπως και διευκολύνω κάποιον να κάνει την διάγνωση πιο εύκολα.
  23. 2 points
    Καλησπέρα φίλε μου! Maha όλοι ξέρουμε ότι δεν κοιτάμε ποτέ τροχό.Απ ότι βλέπω σε dyno το stage 2+apr βγάζει παραπάνω απ ότι λέει το site..Με dragy εγώ με το δικό μου αμάξι έχω δει 100-200 10.2 Και 10.1..Εγώ το υπολογίζω σε στροφαλο 375-380!
  24. 2 points
    Έλα φίλε μου, πάρε κάτι τέτοιο να τελειώνεις : https://www.ebay.de/itm/GEBLASEMOTOR-FUR-AUDI-A4-B8-8K-LIMO-KOMBI-1-8-2-0-2-7-3-0-3-2/111838470905?hash=item1a0a17a2f9:g:qckAAOSwBPldKzhF Δημήτρης
  25. 2 points
    Αναβάθμιση μπροστινών φρένων. Ο δίσκος παρέμεινε 345 x 30 σε διαστάσεις και οι δαγκάνες από S5 αντικαταστάθηκαν από τετραπιστονες από Q5, κατασκευής Brembo.
  26. 1 point
    Κάποιος αισθητήρας εχει χαλάσει. Πήγαινε σε ένα συνεργείο να μπει διαγνωστικό θα σου πει ακριβώς ποιος αισθητήρας εχει χαλάσει. Δημητρης
  27. 1 point
    Φτιάχνει δαγκάνες η ΑΤΕ; από ποτε; δεν μας λες όμως για τι χρήση τα θελεις; Update : ακυρο...φτιάχνει δαγκάνες η ΑΤΕ απλά εγώ δεν το ήξερα... sorry...
  28. 1 point
    Καλησπερα σε ολη την παρεα. Μετα απο δυο χρονια ακινησιας και οντας κλεισμενο στο γκαραζ μου, ηρθε η επιφοιτηση να ασχοληθω ξανα σαν project car και παλι με την παλια αγαπη. Τα project αυτην την στιγμη ειναι δυο. Το ενα ειναι αυτο που γραφει ο τιτλος και το αλλο (πολυ kinky) θα ξεκινησει σε κανα 3μηνο-4μηνο. Αποφασισα λοιπον μετα απο πολυ καιρο να ενεργοποιησω τα θερμαινομενα καθισματα στο αυτοκινητο μου. Απο παλιοτερο project ειχα αλλαξει σαλονι και τα καθισματα που εβαλα εχουν ηδη την εγκατασταση πανω τους. Αυτο ομως δεν συνεβαινε και με την υπολοιπη ηλεκτρολογικη εγκατασταση. Σε γενικες γραμμες, χρειαζεται καλωδιωση, οι διακοπτες, ατελειωτη υπομονη γιατι εχουν να ξηλωθουν πολλα πραγματα, στοιχειωδης γνωση ηλεκτρολογικου σχεδιου και ορεξη. Ειχα την τυχη να πετυχω ενα τρακαρισμενο Α3 1.8Τ και εκεινο στην ουσια εγινε ο δοτης πολλων ανταλλακτικων. Με πολυ υπομονη ξηλωσα μονος μου ολη την πλεξουδα καμπινας (γιατι πολλα απο τα κομματια της θα χρειαστουν στο δευτερο project). To καλο ηταν οτι ειδα ολη την οδευση που πρεπει να ακολουθηθει και δεδομενου οτι πρεπει να ξηλωθει το ταμπλο (περναει πανω απο την κλωνα του τιμονιου και πισω απο την οριζοντια μπαρα του ταμπλο) θα τραβηξω και την custom καλωδιωση που θα χρειαστει για την αλλη δουλεια που θα γινει. Το αυτοκινητο δεν κυκλοφορει, οποτε δεν εχω το αγχος του χρονου γι αυτο και το κανω οσο πιο εργοστασιακο γινεται (στο θεμα της οδευσης της πλεξουδας). Ξεκινοντας το πρωτο πραγμα που πρεπει να βγει ειναι η προσοψη και πριν απο αυτο το στεροφωνικο και το σταχτοδοχειο. Η προσοψη εχει τεσσερις βιδες. Βγαζουμε το σταχτοδοχειο ξεβιδωνοντας την μια βιδα που υπαρχει στο πανω μερος και το ρεβαμε προς τα εξω. Αποσυνδεουμε τα δυο φισακια και ειμαστε ετοιμοι. Μολις βγει το στεροφωνικο εχει δυο πλαστικα καπακια εκατερωθεν. Με ενα πλαστικο κατσαβιδακι τα αφαιρουμε και ξεβιδωνουμε τις βιδες που εμφανιζονται. Τραβαμε προς τα εξω απαλα και αφαιρειται. Στο επανω μερος δεξια και αριστερα απο το κουμπι των αλαρμ εχει δυο κλιψακια. Οποτε μην σας τρομαξουν τα δυο κλακ που θα ακουστουν. Αφου ξηλωθουν αυτα πολυ βολικο ειναι να ξηλωθει το καντραν αλλα και η ιδια η κονσολα. Το καντραν για να βγει αφαιρουμε το πλαστικο στη βαση του οποτε και εμφανιζονται δυο βιδες. Τις ξεβιδωνουμε και με απαλες κινησεις τραβαμε προς τα εξω το καντραν και το αποσυνδεουμε. Η κονσολα για να βγει πρεπει να απελευθερωθει απο το ντουλαπακι του συνοδηγου αλλα και απο την ποδια στα ποδια του οδηγου. Η ιδια η κονσολα εχει αλλες δυο βιδες να βγουν οι οποιες ειναι στην ουσια αυτες που "φιλοξενουν" το ελασμα για τα κλιψακια της προσοψης. Εγω λογω βιασυνης για να τοποθετησω τα κοντρολ απλα χαλαρωσα την ποδια και το ντουλαπακι και καταφερα να μετακινησω περιπου 2-3 εκατοστα προς τα κατω την κονσολα. Αφου εχω αφαιρεσει το καντραν περναω απο την τρυπα την ακρη με τα φις και απο το κενο που δημιοργηθηκε τραβηξα την καλωδιοταινια μεσα στους εργοστασιακους οδηγους και την εφερα στην θεση που επρεπε. Συνδεσα και τα κοντρολ και η συνεχεια στο περασμα της πλεξουδας προς την ασφαλειοθηκη και απο εκει προς τα καθισματα.
  29. 1 point
    μάλλον θα πάω σε κάτι τέτοιο αντί για υγραέριο .....
  30. 1 point
    Υπάρχει και στο eBay αν θες πάντως. Δημητρης
  31. 1 point
    Φίλε θα πας αντιπροσωπεία, δεν ειναι ακριβό! Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να έκανε το 2013 που άλλαξα το δικό μου κανα €20 - €25...
  32. 1 point
  33. 1 point
    Είναι από 8v...οπότε είμαι λάθος...έχεις δίκιο...νόμιζα 8p!!! Το κατάλαβα γιατί και εγώ μπερδεύτηκα όταν είδα μοντέλο του 2012
  34. 1 point
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το δικό σου είναι επίσης πανέμορφο. Η διαφορά στο φρενάρισμα με τα τετραπιστονα ήταν όπως η διαφορά από τα μαμά στα S4.
  35. 1 point
    Μμμ.... αυτό ακούγεται σαν να είναι πολύ σφιχτά κομπλαρισμενο το ac με το μοτέρ...μήπως κάποιος τεντωτηρας θέλει λίγο χαλαρωμα? Κάποιος τεχνικός που γνωρίζει που και πως κομπλαρει θα σε διαφωτίσει...υπομονή!
  36. 1 point
    Γιατί ρε παιδιά ξέρω απειρες περιπτωσεις μπαταριών που βγάζουν 5-6 χρόνια. Βεβαια ήταν οι απλες. Απλά πίστευα πως οι ενισχυμενες είναι και καλυτερεσ με μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο. Κατάλαβα όμως πως τα φορτία σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολλά και μεγαλα. Η αλλαγή τελικά έγινε με μια Bosch, δεν βρήκα Varta, 60Ah ενισχυμένη για το start and stop, 150€. Είχε και απλές τύπου 75€-90€ που κάνουν κανονικά για το όχημα μας απλά δεν έχουν τόσο ρεύμα για να λειτουργήσει αποτελεσματικά το start-stop. Οι ενισχυμένες αν δείτε βγάζουν περισσότερο ρεύμα, πιο πολλά Amper. Προτίμησα όμως την start and stop και ας μην το λειτουργώ. Πληροφοριακά να πω πως μόλις σύνδεσα τελευταίο τον αρνητικό πόλο έκανε ένα θόρυβο σαν κόρνα, εβαλα μπρος, το Κατραν έγινε χριστουγεννιάτικο δέντρο, αναβόσβηναν όλα και έβγαιναν πολλά μνμ τα. Εκανα τέρμα δεξιά και αριστερά το τιμόνι και έσβησαν όλα. Εκανα μια σύντομη πορεία και το μόνο που παρατήρησα είναι πως έχασε την μέση κατανάλωση και γενικά ότι εμφανιζει με 2. Θεωρώ πως με κάποια χιλιόμετρα θα τα ξαναφέρει. Παραθυρα, μουσική, φώτα φαίνονται να λειτουργούν κανονικά. Σε λίγο θα τεστάρω και συναγερμό, κατέβασμα παραθύρων με το κλειδί κτλπ. Θα ενημερώσω σχετικά. Ευχαριστω παιδιά! Update: Κατεβασμα καθρέφτη ρυθμίστηκε πάλι, το μόνο που δεν λειτουργεί ακόμα είναι το κατέβασμα-ανέβασμα παραθύρων με το κλειδί παρόλο που από το MMI το ρύθμισα σε off και πάλι on. Επίσης η μέση κατανάλωση δεν έχει στρώσει ακόμη.
  37. 1 point
    Δεν ξέρω για εγγύηση κλπ - αλλά εμένα που πέθανε έτσι ξαφνικά ένα πρωινό πήρα aftermarket (alphaline) στα 160ευρώ με εγγύηση 2 έτη. Στην ίδια τιμή ήταν και οι Varta απλά δεν είχαν σε στοκ. 2 λεπτάκια δουλειά, αλλαγή, βάζεις μρός και στρίβεις το τιμόνι τέρμα δεξιά και μετά τέρμα αριστερά. Αυτό κάνει τα απαραίτητα reset και είσαι έτοιμοπόλεμος
  38. 1 point
    Για να κλείσω τον κυκλο , αυτοκίνητο αγοράστηκε απλά όχι 1,8Τ αλλά 1,4Τ . Οι λογοι που με οδηγησαν σε 1,4 αρκετοι . Πρώτο απ' όλα ,το αυτοκίνητο θα το οδηγάει κυρίως το έτερον ημισυ . Δεύτερον το αυτοκίνητο θα κάτσει για λίγο 18-20 μήνες , οπότε ποιο εύκολα θα φύγει ένα 1,4 με 130Κ - 140Κ παρα ενα 1,8Τ με 180Κ - 190Κ . Τελός οντας μηχανοβιος δυσκολα εντυπωσιαζομαι απο γκαζι αυτοκινητου . Η αληθεια ειναι παντως οτι το 1,4 ξεψυχαει αμα πατησεις γκαζι . Προς το παρόν λοιπόν θα παίζω με το οικονομόμετρο και θα προσπαθώ να καταλσβω πως σκέφτεται το DQ200 στο D βαζει 7η απο τα 60 και στο S αλάζει στις 6000 , μάλλον τα κιβώτια χρειαζονται και εγκέφαλο τεχνιτής νοημοσύνης με δυνατότητες εκμάθησης . Μόλις γυρίσουν τα γυναικόπαιδα απο διακοπές θα βάλω ενα τιμονακι με paddles γιατί αλλιώς δεν θα τα παω καλά με το DQ200 .
  39. 1 point
    Ωχ, με πληγώνεις! Κοίτα το mail σου...
  40. 1 point
    Γεια σου μεγάλε Γιάννη. Προσπαθώ να σου στείλω PM αλλά δεν μπορείς να το λάβεις... Γιατί; Κάποιο mail επικοινωνίας;
  41. 1 point
    Από τι σου έλιωσε ρε φίλε η βαλβίδα?? βγάλατε κυλινδροκεφαλή να δείτε τα χιτώνια και τα έμβολα?? πολλά στα λένε € 5.000 για επισκευή, άλλαξε νέο κινητήρα καλύτερα - και ξέρω καλά τι σου λέω!
  42. 1 point
    Κουκλί Στάλθηκε από το Mi MIX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  43. 1 point
    Νικο, το κλιματιστικο στο δικό μου ήταν ψυγειο κυριολεκτικά. Πολυ δυνατό. Αλλαξα και εγω συμπιεστη, ειχα βαλει denso αν θυμαμαι καλά, ειχε την ιδια αποδοση με τον μαμα. Μαλλον θελει ξανα ελεγχο το κυκλωμα, αν εχει τη σωστη ποσοτητα ψυκτικου, κτλ.
  44. 1 point
    Εμενα μου φαινεται οτι, δυστυχώς, εσπασε...
  45. 1 point
    Σε ότι αφορά το πρόβλημα που είχα προαναφέρει σε ότι αφορούσε ύπαρξη λαδιού στο ψυκτικό υγρό και στο δοχείο διαστολής , λύθηκε με την αντικατάσταση του ψυγείου λαδιού όπου είχε τρυπήσει εσωτερικά .... Προσοχή στις φλάντζες τόσο του ψυγείου όσο και της αντλίας νερού όπου αφαιρείται κατά την αντικατάσταση .
  46. 1 point
    Έχεις πρόγραμμα; Για τι αυτοκίνητο μιλάμε; Απλό ή turbo; Πειράκια ή κάποιος άλλος συντονισμός που μοιάζει; Γιάννης
  47. 1 point
    Eγω εξωτερικά χρησιμοποιώ μόνο collinite 845, αφού περάσω ένα Αutoglym SRP κάποιες φορές... Για το εσωτερικό πάντα Autofinesse inner care και το αντίστοιχο ήπιο APC όπου χρειάζεται.Τα δέρματα με Autoglym προς το παρόν.... Τη μηχανή ήπιο καθάρισμα με νεράκι APC και μικρο ίνα. Επίσης όλα τα λάστιχα στις πόρτες με Gummi Pflege Stick.
  48. 1 point
    Μπορεί να είναι τεχνολογίας του 2006 με ότι αυτό συνεπάγεται...Αλλά τίποτα.δεν είναι πιο ταιριαστό πάνω στο αμαξι κατά την γνώμη μου!!!
  49. 1 point
    Με γεια! Κατα την άποψη μου, απο τις καλύτερες ΟΕΜ αναβαθμίσεις. Δημητρης
  50. 1 point
    ή απλά συμπληρώνεις λάδι όπως όλοι μας
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.