Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Terra Petra

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Κλασικών Γερμανικών Αυτοκινήτων

Το AUDI SPORT CLUB στην 2η Συνάντηση Γερμανικών Κλασικών Οχημάτων.
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/22/2019 in all areas

  1. 4 points
    Την καλησπέρα μου απο Γαλάτσι - Κάτοχος εδω και 3 χρόνια ενός Α3 8PA 1.8tfsi s-tronic, πρώτο στάδιο APR. Είχα πει οτι θα γίνω μέλος αν δεν ανατιναχθει το DSG μεσα στα πρωτα δυο χρονια (και 140.000ΚΜ), οποτε να'μαι! Καλά και ασφαλή χιλιομετρα. Ορφέας
  2. 2 points
    Όμως δεν είναι αυτοκίνητο.. φριτέζα είναι, δεν έχει καμία σχέση από οποιαδήποτε άποψη με το S3 - γνώμη μου. Δημήτρης
  3. 2 points
    Φρέσκιες ειδήσεις: Είμαστε (στους 6 μήνες) στο Monfalcone της Ιταλίας, και φορτώνουμε σήμερα για Πειραιά. Την επόμενη εβδομάδα γραφειοκρατικά και παράδοση. Αναμείνατε φωτογραφίες από το ΜΥ2019 (με 300 πλέον, όχι 310 ίππους). Επίσης, στο θέμα των puddle lights, παράγγειλα (και τα έχουν ήδη στο dealer) αυτά που γράφουν "quattro" για μπροστά, και τα σκέτα λευκά θα πάνε πίσω.
  4. 2 points
    Μετα την συνάντηση της Πάτρας, σειρά έχει η Αθήνα, λίγο πριν το πρώτο μεγάλο event του Audi Sport Club για το 2019. Την ΤΕΤΑΡΤΗ 30/01/2019 είναι η πρωτη μας ευκαιρία να βρεθουμε ξανα ολοι μαζί, μετά τις γιορτές μας για καφεδακι να ανταλλάξουμε ιδέες, να γνωριστούμε, να συζητήσουμε για τα αμάξια μας και όχι μόνο. Το ραντεβου δινεται την ΤΕΤΑΡΤΗ 30/01/2019 και ωρα 20:00 στο Apolis στην Πετρούπολη Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6974 | 555 | 366 Σας περιμένουμε όλους, παλιούς και νέους!!!!
  5. 1 point
    καλησπέρα ομάδα! είμαι παλιό μέλος αλλα με νέο προφιλ.. το αμαξακι μ ειναι ενα audi a3 1.4tfsi.... οι βελτιώσεις που έχω κάνει είναι #τοποθέτηση τουρμπίνας κ03 απο τουρμποκομπρεσσορα.. #μετατροπή από υδρόψυκτο που ηταν μαμα σε αεροψυκτο #εξωτερικα το εχω κανει sline #φοραει ζάντα ρεπλικα 17 απο το νεο rs5 #φρένα brembo 4πιστονα με 330χ28 δισκο κ.α αλλα πολλα πραγματα...😎
  6. 1 point
    Έτσι για να σε βοηθήσω λίγο να δεις τι παίζει η geartech τα βγάζει 350 ρόδες. Προφανώς και το συγκεκριμένο κάπου εκεί θα παίζει. Οπότε πολύ λογικό το αποτέλεσμα......
  7. 1 point
    Σε πήγε στο μόνο σημείο που τον βόλευε. Οπουδήποτε αλλού θα είχατε διαφορετικό αποτέλεσμα
  8. 1 point
    Το χοντα ήταν σίγουρα παραπάνω..... Αν δώσεις ακριβές σπεκ θα σου πω και που παίζει. Επίσης αν είναι από νότια και είναι αυτό που ξέρω είναι κάπου στα 400 +-!!!!!!! Τέλος πάτησες σε φάσμα στροφών που δεν σε βολεύει καθολου.....
  9. 1 point
    τον άμπακο!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχχαααα
  10. 1 point
    Εχω κανονισει φιλικο πατημα αποψε με type r fn2 κομπρεσσορα περιπου 350 ροδες. Εγω εχω s3 8p sportback ΦΠΕ 350 μοτερ..Θα φαω πολλα αμαξια; [emoji28] Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. 1 point
    Άντε άντε πάμε.... φωτο υλικό κύριοι για εμάς τους άτυχους!
  12. 1 point
    Καλησπερα και ευχαριστω για την απαντηση! Διαβασα τα διαφορα post μεσα στο foroum ,απλα δεν εβρισκα κατι που να ειχε να κανει με 'συγκριση προγραμματων. Οπως και να χει ,η απαντηση σου με βοηθησε!
  13. 1 point
    Χθες τελείωσε την πορεία του σε μία πολύ γνώριμη γι΄ αυτό θέση...πάνω σε αναβατόριο! Ζορίστηκα στον αποχωρισμό γιατί όσο και ριμάδι να ήταν είχαμε ζήσει μαζί 10 χρόνια παρά 2 μήνες και γενικά δένομαι πάρα πολύ με τα αυτοκίνητά μου. Το πιο άκυρο σκηνικό βέβαια είναι ότι σε σχεδόν 5 μήνες αγγελίας, το πήρε ο ένας και μοναδικός που πήρε τηλ. Μέχρι και χθες...που για κάποιο ανεξήγητο λόγο χτύπησε 2 φορές το τηλ και μάλιστα με αρχική τιμή 1000€ πάνω από αυτή που το έδωσα! Το αμάξι πλέον θα κυκλοφορεί στο Αμύνταιο. Ήμουν τυχερός γιατί το παιδί που το πήρε ήταν πολύ τίμιος, συνεννοήσιμος, γνώστης και σίγουρα γουσταρε πολύ αυτό που πήρε. Μακάρι στα χέρια του να είναι όσο πιο απροβλημάτιστο γίνεται. Μέχρι και την τελευταία μέρα πάντως με ταλαιπώρησε. Τον τελευταίο μήνα είχα αναμμένο λαμπάκι αερόσακων που ήταν τελικά καμένος εγκέφαλος (585€ τιμή νέου). Αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο χθες και τελικά δεν έπαιξε 100% σωστά και τώρα αναμένουμε νέο μεταχειρισμένο ώστε να σταλεί Φλώρινα. Εν αναμονή βρωμόγκαζου...δυστυχώς του ίδιου Group...
  14. 1 point
    Βρεθήκαμε με ένα φίλο τυχαία Βουλιαγμένης επιστρεφοντας από δουλειά και κάναμε ένα πατηματακι με το shiver 750 του. Από τα 50 εύκολα μπροστά το rs4....
  15. 1 point
    Το Audi Sport Club ξεκινάει το 2019 με μία δυναμική συνάντηση στην Πάτρα! Η πρώτη συνάντηση της λέσχης για το 2019, θα γίνει στην περιοχή της Πάτρας την Κυριακή 20/01/2019 και ώρα 11:00 στο daboos city lounge (Ηρώων Πολυτεχνείου & Αμερικής - πρώην Ad fab). Θα βρούμε όλοι μας, την ευκαιρία να γνωριστούμε, να ανταλλάξουμε ιδέες για τα αμάξια μας, να μοιραστούμε τους προβληματισμούς μας και να παρατηρήσουμε τα οχήματα των υπολοίπων μελών. Επιπλέον, η συγκεκριμένη συνάντηση, σηματοδοτεί την νέα προσπάθεια που γίνεται για να έχουμε όλοι μας μία λέσχη πιο λειτουργική και χρήσιμη στην καθημερινότητα μας! Τέλος θα σας ανακοινωθεί το πρόγραμμα του Audi Sport Club την χρονιά που διανύουμε για την ευρύτερη περιοχή της Πάτρας, το οποίο είναι γεμάτο εκπλήξεις! Μείνετε συντονισμένοι, γιατί τα καλύτερα έρχονται! Τηλ. επικοινωνίας: 697 260 4698 (Νίκος Φράγκος)
  16. 1 point
    Ένα φούτερ μαύρο για εμένα...αυτό με τα πολλά τα έξτρα 😆😆😆
  17. 1 point
    καλησπερα μια Μπλούζα μακρυμάνικη polo xxl μαυρη προσοχή XXL
  18. 1 point
    Επισης να μας πειτε που κ ποτε θα πατησετε ωστε να ξερουμε να ενημερωσουμε οδικη βοηθεια για τον Καβουρα....
  19. 1 point
  20. 1 point
    Κάβουρα τα ξεκ.....ιασες όλα! Πραγματικός κοντράκιας! Δημήτρης
  21. 1 point
  22. 1 point
    Τελευταία έχω γίνει μεγάλο troll ακόμα και σε άτομα που δεν γνωρίζω. Κι αυτό γιατί δυστυχώς οι εξυπνάκηδες δίπλα μας αυξάνονται. Προσωπικά απεχθάνομαι αυτούς που με το αφτί καταλαβαίνουν με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ακρίβεια χαρακτηριστικά του οχήματος όπως τη δύναμη, την πίεση που δουλεύει, συγκεκριμένα που μπορεί να έχει καταπονηθεί το Χ εξάρτημα ή ακόμα και ακριβώς που έχεις πρόβλημα απλά και μόνο ακούγοντας το, χωρίς να έχουν ιδέα απο που προέρχεται. Ένας απολογισμός από το μήνα που μας πέρασε: Πάτημα 1: Αρχές του μήνα, πάτησα σε γνωστή λεωφόρο με ένα opel GT (αυτό , εργοστασιακά βγάζει 265 ps"μόνο"). Φορούσε εξατμίσεις μπουριά πίσω (πάρα πάρα πάρα , μα πάρα πολύ φασαρία όταν πάταγε τέρμα γκάζι!). Τον περνάω με σχετική ευκολία (στο low πάντα, δεν το γυρίζω σχεδόν ποτέ high). Στο τέλος της 4ης, είχε φάει 4 αμάξια ανοιγόμενα. δεν είχε νόημα να συνεχίσω. Βασικά σταμάτησα γιατί νόμιζα ότι δεν πάταγε άλλο, αλλά όταν έκοψα με πέρασε ΤΕΡΜΑ γκάζι και μετά αλάρμ κιόλας (και καλά τα κατάφερα και σε πέρασα?). Βγαίνουμε (τυχαία?) μαζί στην ίδια έξοδο και σταμάτάει δίπλα μου στο φανάρι, ανοίγει παράθυρο και λέει: - Πάει πάρα πολύ ωραία! Πρώτο στάδιο? - ναι - όντως είναι 1800cc ή μούφα? - όντως 1800! - σούπερ (χέρι thumbs-up και άναψε πράσινο) Πάτημα 2: Στην ίδια λεωφόρο, πετυχαίνω βραδάκι ένα λευκό astra OPC . Φαινόταν γαργαλημένο. Είχε εξάτμιση, φαινόταν χαμηλομένο. Του κάνω φώτα/σινιάλο γιατί καθόταν μόνος του τέρμα αριστερά, όπου και τσιμπάει και μόλις τον περνάω με τσιγκλάει. Τον αφήνω να με περάσει, κάθομαι πίσω του, πατάει και πατάω. Το Α3 ήταν εμφανώς πιο δυνατό αλλά καμία σχέση με το πάτημα με το GT. Είχαμε δηλαδή σχετικά μικρότερη διαφορά αλόγων. Αυτό επαναλαμβάνεται 3 φορές. Αφού μετά λόγω κίνησης, πάμε σταθερή πορεία για λίγο, "τυχαίνει" και σταματάμε δίπλα-δίπλα στην έξοδο. Κατεβάζει παράθυρο και μου λέει: - πάει πολύ ωραία. Βλέπω κόκκινο Τ. είναι αυτό με τα 180 άλογα? - ναι - α! πες το έτσι . Γι' αυτό ακούγεται ωραία. 1ο στάδιο έτσι? - ναι. Ανάβει πράσινο και φεύγει σπινιάροντας, αφήνοντας 1η κάτω και κάρφωμα αλλαγή 2ας (πραγκατικά δεν κατάλαβα το λόγο). Πάτημα 3: Πανέμορφο μαύρο corsa OPC με ζαντούλες μάλλον μεγαλύτερες από 18 (το λάστιχο ήταν φλίδα!!), πατάμε, αλλά χωρίς επαφή. Από 2α χαμηλά, στο τέλος της 3ης ήμουν ήδη 1,5 αμάξι μπροστά και πρωτο πάτησε κιόλας αυτός. Σταματάμε παρακάτω, κάνει νόημα να κατεβάσω παράθυρο και λέει: - πολύ δυνατό. Πρώτο στάδιο? Βλέπω μαμά εξάτμιση. - ναι. - έλα κόψε το δούλεμα. Είμαι 290 άλογα στρόφαλο. Πώς με πέρασες και είσαι και σίγουρα βαρύτερος? - Δεν χάνει στις αλλαγές. Είναι dsg....(δεν μπορώ να κρατήσω σοβαρό ύφος, γελάω και του λέω με φιλικό ύφος). έλα, μην ψαρώνεις. το αμάξι είναι περίπου 350 άλογα. - πες το έτσι ρε φίλε και με έκοψε κρύος ιδρώτας... Εδώ καταλαβαίνω ότι δεν είναι ο κλασσικός "τρόμπας" που κόβει πόσα άλογα είσαι από το άκουσμα και εκμεταλλεύομαι το χρόνο του κόκκινου φαναριού και απολογούμαι: - Κοίτα, το αμάξι είναι setup S3. Τώρα που πατήσαμε, είχα 1,5bar. Στο high δουλεύει 2μπαρ περίπου. Και ναι, όντως ξεγελάει το εργοστασιακό τελικό καζανάκι. Απλά έτσι όπως μου μίλησες, το τραβούσε το τρολάρισμα η κουβέντα. - Έχεις δίκιο. Πάντως πραγματικά... το αμάξι φαίνεται μαμά απέξω. Παύση στη συζήτηση (τι άλλο να πούμε?). Ανάβει πράσινο και χαλαρά χωρίσαμε. (ωραίο τυπάκι btw...) Γενικά τελευταία πετυχαίνω πολλά κουλά αμάξια. SL63 AMG (ασημί) RS5 (καινούριο!!!) μπλε σκούρο Panamera turbo s hydrid (γκρι ή λευκό πέρλα? δεν ξεχώριζε κιόλας από τη βρώμα) 997.2 turbo (911 δηλαδή) RS4 B9 (άσπρο) RS4 B7 (μαύρο) RS3 8V (άσπρο) Τι γίνεται? Βρέθηκαν τα χρήματα που υπήρχαν επί εποχή "Γιωργάκη"?
  23. 1 point
    παραθέτω μερικές ακόμα φώτο..
  24. 1 point
    υπερβολικό τον βρίσκω εκτός κι αν ήθελες να πάρεις multitronic που κι εκεί προσωπικά έχω ακούσει περιπτώσεις βλαβών αλλά πολύ-πολύ μεμονωμένες.... ΥΓ: σου γράφει κάποιος που πήρε ένα αυτόματο DSG αμάξι με 160 άλογα, το έκανε 200 (για ~40.000km), μετά 280 (για 40.000km) και σήμερα είναι 350 (έχοντας ήδη διανύσει 20.000km) και λειτουργεί υποδειγματικά ακόμα και σήμερα, σαν την 1η μέρα.
  25. 1 point
    Και μετά από πλύσιμο........ Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.