Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/02/2010 in all areas

  1. 14 points
    Ήρθε η ώρα να κάνω και εγώ την παρουσίαση του αυτοκινήτου μου μετά από 3 χρόνια στη κατοχή μου όσα δηλαδή μέλος και στο φόρουμ!!! Στο φόρουμ όπου με έχει βοηθήσει απίστευτα σε οποία αλλαγή είχα σκοπό να κάνω στο αμάξι και σε όλα τα μέλη που ότι και να ρώτησα πήρα απάντηση!!! Το αμάξι είναι το Audi A4 1.8 tfsi Quattro και αγοράστηκε τον Μάιο του 2015. Η έκδοση είναι η ambition + επετειακό πακέτο για τα 100 χρόνια της εταιρίας (αν δεν κάνω λάθος). Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου έχουν γίνει η εξής αλλαγές: 19” ζάντες rs4 replica με 255/35 Pirelli P Zero ελαστικα, μπροστινή μάσκα look rs4 κυψελωτη όπως παρομοίως και τα προβολακια, μπροστινό lip από www.maxtondesign.eu, πλαϊνα μαρσπιέ sline, διάχυτης vortex με δυο απόληξης, αεροτομή χειροποίητη, και μια διακοσμητική κεραία ουρανού! Στο εσωτερικό έχει αλλαχτεί το τριάκτινο τιμόνι με flat bottom πολυλειτουργικό + cruise control, πεταλιερες sline, λεβιες sline, Audi drive select Μηχανικά έχει αλλαχτεί : ολη η εξάτμιση με dp 70mm και καταλύτη hjs 200 όπου συνεχίζει 70mm μέχρι και το μεσαίο καζανάκι (δεν έχω φωτό) από μεσαίο και μετά 2x55mm και τελειώνει με απόλυσης 2x100mm Μεγαλύτερο intercooler διαστάσεων 60χ35χ5 Eldor κόκκινους πολλαπλασιαστές Και προγραμμα e-tuners στην Λάρισα. Το αμάξι με όλα τα παραπάνω απέδωσε 240hp και 37 kg/m ροπής. Από φρένα απλά άλλαξα τους δίσκους σε διάτρητους Zimmerman Και ανάρτηση H&R coilover Με το καλό στο μέλλον θα γίνουν οι εξής αλλαγές: S-line σαλόνι δέρμα αλκαντάρα μαύρο, φρένα από S4 IHI turbo καί CTS εισαγωγή(η σειρά είναι τυχαία 😁😁😁).
  2. 12 points
    Αγαπητά μέλη του Audi Sport Club, Φέτος η Λέσχη μας συμπληρώνει 13 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας στο χώρο των Φίλων Λεσχών Αυτοκινήτου. Η σοβαρότητα, η πλούσια θεματολογία και ο σεβασμός στην ελεύθερη έκφραση της σκέψης, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα την καθιέρωσαν, ως μια από τις μεγαλύτερες και πιο δημοφιλής Λέσχες αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Το ταξίδι μας στον κόσμο της Audi ξεκίνησε το 2005, με πρωτοβουλία 8 ατόμων και σήμερα –με τη βοήθεια όλων σας- απαριθμεί 12.000 εγγεγραμμένα μέλη στο forum και 7.500 ενεργά μέλη στο facebook. Μέλη, που όχι μόνο φιλοδοξούμε να αυξηθούν, αλλά και να αποτελέσουν σταθερή βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη του Audi Sport Club. Κόντρα στην οικονομική κρίση - που όλους μας επηρέασε – και έχοντας υπόψη τις καλές και τις δύσκολες στιγμές που περάσαμε μαζί, θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την εμπιστοσύνη και την στήριξη σας όλα αυτά τα χρόνια. Παράλληλα, όμως, θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το Audi Sport Club παραμένοντας πιστό στις αρχές και τις αξίες που το ανέδειξαν ακολουθεί το ρεύμα της εποχής και εκσυγχρονίζεται πλήρως, γίνεται ακόμη πιο δυναμικό, πιο εύχρηστο και πιο φιλικό στους χρήστες, επεκτείνει την ενημέρωση που προσφέρει σε περισσότερα θέματα, ακόμη και του εξωτερικού και ετοιμάζει θεματικά και μη events που θα ανακοινωθούν σύντομα. Στόχος του Audi Sport Club, είναι να ενισχύσει περαιτέρω την ήδη ισχυρή αμφίδρομη σχέση που έχει αναπτύξει με τα μέλη του, να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, καθώς και να εξακολουθήσει με την ίδια συνέπεια και υπευθυνότητα, την ενεργό παρουσία του στο δυναμικό χώρο του αυτοκινήτου, προσφέροντας ψυχαγωγία και αξιόπιστη ενημέρωση για τα αυτοκίνητα που αγαπάμε και θαυμάζουμε. Στο όμορφο και συναρπαστικό ταξίδι που ξεκινά, το ανανεωμένο Audi Sport Club σας καλωσορίζει και σας εύχεται καλή περιήγηση για πολλά-πολλά χρόνια ακόμη!
  3. 11 points
  4. 11 points
    Χαιρετώ την παρέα. Βάζω κάποιες φωτογραφίες (θα ακολουθήσουν και άλλες από το αυτοκίνητο) μαζί με εκτενέστερη παρουσίαση των θετικών και αρνητικών (ναι, έχει και από αυτά). Φιλικά, Γιάννης
  5. 9 points
    Σύντομα και αναλυτική παρουσίαση 😎
  6. 9 points
    Μια βόλτα το έβγαλα.......
  7. 9 points
    Αυτές τις μέρες είχα την ευκαιρία να προγραμματίσω αυτό το παιχνίδι... Καλούτσικα πάει! https://youtu.be/SI_OF_3MPjA
  8. 9 points
    Αναβάθμιση μπροστινών φρένων. Ο δίσκος παρέμεινε 345 x 30 σε διαστάσεις και οι δαγκάνες από S5 αντικαταστάθηκαν από τετραπιστονες από Q5, κατασκευής Brembo.
  9. 9 points
  10. 9 points
    Και μετά από πλύσιμο........ Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. 8 points
    122.222km πλέον. Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.To πιο απροβλημάτιστο αυτοκίνητο που είχα ποτέ.Το αμάξι είχε αγοραστεί καινούριο το 2010 Μηδενικά προβλήματα μέχρι τώρα.Μονο service. Γενικά ακόμα και σήμερα το Α5 είναι σε άριστη κατάσταση.Το χρώμα ακόμα είναι μια χαρά εκτός από κάποιες μικρογρατζουνιές και το εσωτερικό σαν καινούριο,εκτός από το κάθισμα του οδηγού στο πλάι όπου υπάρχει μια λίγο φθαρμένη περιοχή(αν και για αυτό οφείλεται το συχνό μπες- βγες σε parking)και το διακοσμητικό δακτυλίδι του τιμονιού που μάλλον το γρατζούνισαν σε κάποιο πλυντήριο. Βέβαια το προσέχω και εγώ και είναι όλη μέρα σε garage όπου και να πάω.Σίγουρα δύο φορές το χρόνο κάνω κέρωμα και φροντίδα εσωτερικού με ειδικά προϊόντα σε συνδυασμό με περιποίηση των καθισμάτων. Αυτά πλέον μόνο καλοκαίρι που έχω παραπάνω χρόνο γιατί κανονικά δουλεύω πάνω από 12 ώρες τη μέρα. Μία ή δύο φορές το πλένω και από κάτω.Ανάλογα με τον καιρό. Το εσωτερικό προσωπικά δε μου φαίνεται και πολύ outdated,αν εξαιρέσεις το infotainment.Σε αυτό τεραστιο ρόλο παίζουν τα καφέ δερμάτινα καθίσματα που του δίνουν πολύ ωραίο αέρα.Ειδικά με τα τελευταίο σύστημα φορολόγησης πολλά στοιχεία σπανίζουν στα νέα αυτοκίνητα ,ακόμα και τα φώτα ημέρας LED ,να μη πω τώρα για κανονικά xenon /LED.. Στο δρόμο τώρα σε καμία περίπτωση δε νιώθω ότι το αμάξι είναι ξεπερασμένο.Το αντίθετο θα έλεγα,ιδιαίτερα με την επέλαση των ψηλών SUV με ψιλοαναιμικούς και diesel κινητήρες ,πρακτικά προσπερνάω με απίστευτη άνεση και ευκολία... Αν τώρα πάμε σε οδήγηση στην εθνική εκεί απλά είναι σαν να κλέβεις εκκλησία...Έχουν πέσει και οι ταχύτητες γενικά και λόγω κατανάλωσης καυσίμου... Απόλαυση να ταξιδευεις με εκτη 3000σαλ και 170 χαω ,υπο βροχή και όλα τα τζάμια να είναι στεγνά! Από άποψη συντήρησης μόνο λάδια ,φίλτρα και μπουζί έχουν αλλαχτεί και μία φορά υαλοκαθαριστήρες Μάλλον το σύστημα που τους κουνάει και τους κρύβει κάνει δουλειά.Σε συνδυασμό βεβαια ότι το αμάξι παρκάρει σε κλειστό χώρο. Και μία φορά είχε καεί η μία λάμπα της όπισθεν. Service γίνεται σε εξωτερικό συνεργείο αποκλειστικά ,αμέσως μετά τη λήξη της εγγύησης ,με σχεδόν αστείο κόστος. Η μπαταρία είναι ακόμα η μαμά...Τη μπαταρία του κλειδιού την άλλαξα πρώτη φορά πριν ένα μήνα! Ένα άλλο περίεργο είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια πρέπει να έχω συμπληρώσει δύο ή τρεις φορές μόνο ψυκτικό υγρό. Σιγά σιγά θα αρχίσω να ψάχνω και αμορτισέρ. Μάλλον εκεί στις 150Κ θα τα αλλάξω.Θα κάνω και έναν έλεγχο και στα ψαλίδια μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί,οπότε να συνδυάσω τις εργασίες. Στο επόμενο service εκτός από λάδια ,θα αλλάξω και βαλβολίνες κιβωτίου,θα βάλω τις original. Sτη τελευταία αλλαγή λαδιού αντί για το συνηθισμένο Mobil 1 5-30 πήγα σε mobil super 3000 πάλι σε 5-30. Αν και στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός ,είδα κάποιες μικροδιαφορές στη θερμοκρασία λαδιού η οποία παίζει γενικά χαμηλότερα από πριν.Επίσης η κατανάλωση λαδιού ,γύρω στα 500ml στα 7-8000km έχει πέσει και άλλο.Θα τα ξαναβάλω στην επόμενη αλλαγή για να επιβεβαιώσω αυτές τις διαπιστώσεις. Τώρα έχω 15000km με τα νέα λάστιχα ,οπότε λέω σε λίγο να τα κάνω πίσω μπρος... Η γενική μέση κατανάλωση βρίσκεται συνήθως στο 8-8,2 trip computer ,ελεγμένο για πάρα πολλά χιλιόμετρα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα στην Αθήνα αν και γενικά δε βρίσκω κίνηση ,αλλά κάνω αρκετή ΑΟ και εθνική οδό.Φυσικά ταξίδια διακοπές μόνο με το Α5. Αυτά προς το παρόν σε ένα mini review ,μιας και είχα καιρό να γράψω για το Α5.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.