Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/02/2010 in all areas

  1. 15 points
    Ήρθε η ώρα να κάνω και εγώ την παρουσίαση του αυτοκινήτου μου μετά από 3 χρόνια στη κατοχή μου όσα δηλαδή μέλος και στο φόρουμ!!! Στο φόρουμ όπου με έχει βοηθήσει απίστευτα σε οποία αλλαγή είχα σκοπό να κάνω στο αμάξι και σε όλα τα μέλη που ότι και να ρώτησα πήρα απάντηση!!! Το αμάξι είναι το Audi A4 1.8 tfsi Quattro και αγοράστηκε τον Μάιο του 2015. Η έκδοση είναι η ambition + επετειακό πακέτο για τα 100 χρόνια της εταιρίας (αν δεν κάνω λάθος). Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου έχουν γίνει η εξής αλλαγές: 19” ζάντες rs4 replica με 255/35 Pirelli P Zero ελαστικα, μπροστινή μάσκα look rs4 κυψελωτη όπως παρομοίως και τα προβολακια, μπροστινό lip από www.maxtondesign.eu, πλαϊνα μαρσπιέ sline, διάχυτης vortex με δυο απόληξης, αεροτομή χειροποίητη, και μια διακοσμητική κεραία ουρανού! Στο εσωτερικό έχει αλλαχτεί το τριάκτινο τιμόνι με flat bottom πολυλειτουργικό + cruise control, πεταλιερες sline, λεβιες sline, Audi drive select Μηχανικά έχει αλλαχτεί : ολη η εξάτμιση με dp 70mm και καταλύτη hjs 200 όπου συνεχίζει 70mm μέχρι και το μεσαίο καζανάκι (δεν έχω φωτό) από μεσαίο και μετά 2x55mm και τελειώνει με απόλυσης 2x100mm Μεγαλύτερο intercooler διαστάσεων 60χ35χ5 Eldor κόκκινους πολλαπλασιαστές Και προγραμμα e-tuners στην Λάρισα. Το αμάξι με όλα τα παραπάνω απέδωσε 240hp και 37 kg/m ροπής. Από φρένα απλά άλλαξα τους δίσκους σε διάτρητους Zimmerman Και ανάρτηση H&R coilover Με το καλό στο μέλλον θα γίνουν οι εξής αλλαγές: S-line σαλόνι δέρμα αλκαντάρα μαύρο, φρένα από S4 IHI turbo καί CTS εισαγωγή(η σειρά είναι τυχαία 😁😁😁).
  2. 11 points
  3. 11 points
    Χαιρετώ την παρέα. Βάζω κάποιες φωτογραφίες (θα ακολουθήσουν και άλλες από το αυτοκίνητο) μαζί με εκτενέστερη παρουσίαση των θετικών και αρνητικών (ναι, έχει και από αυτά). Φιλικά, Γιάννης
  4. 9 points
    Σύντομα και αναλυτική παρουσίαση 😎
  5. 9 points
    122.222km πλέον. Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.To πιο απροβλημάτιστο αυτοκίνητο που είχα ποτέ.Το αμάξι είχε αγοραστεί καινούριο το 2010 Μηδενικά προβλήματα μέχρι τώρα.Μονο service. Γενικά ακόμα και σήμερα το Α5 είναι σε άριστη κατάσταση.Το χρώμα ακόμα είναι μια χαρά εκτός από κάποιες μικρογρατζουνιές και το εσωτερικό σαν καινούριο,εκτός από το κάθισμα του οδηγού στο πλάι όπου υπάρχει μια λίγο φθαρμένη περιοχή(αν και για αυτό οφείλεται το συχνό μπες- βγες σε parking)και το διακοσμητικό δακτυλίδι του τιμονιού που μάλλον το γρατζούνισαν σε κάποιο πλυντήριο. Βέβαια το προσέχω και εγώ και είναι όλη μέρα σε garage όπου και να πάω.Σίγουρα δύο φορές το χρόνο κάνω κέρωμα και φροντίδα εσωτερικού με ειδικά προϊόντα σε συνδυασμό με περιποίηση των καθισμάτων. Αυτά πλέον μόνο καλοκαίρι που έχω παραπάνω χρόνο γιατί κανονικά δουλεύω πάνω από 12 ώρες τη μέρα. Μία ή δύο φορές το πλένω και από κάτω.Ανάλογα με τον καιρό. Το εσωτερικό προσωπικά δε μου φαίνεται και πολύ outdated,αν εξαιρέσεις το infotainment.Σε αυτό τεραστιο ρόλο παίζουν τα καφέ δερμάτινα καθίσματα που του δίνουν πολύ ωραίο αέρα.Ειδικά με τα τελευταίο σύστημα φορολόγησης πολλά στοιχεία σπανίζουν στα νέα αυτοκίνητα ,ακόμα και τα φώτα ημέρας LED ,να μη πω τώρα για κανονικά xenon /LED.. Στο δρόμο τώρα σε καμία περίπτωση δε νιώθω ότι το αμάξι είναι ξεπερασμένο.Το αντίθετο θα έλεγα,ιδιαίτερα με την επέλαση των ψηλών SUV με ψιλοαναιμικούς και diesel κινητήρες ,πρακτικά προσπερνάω με απίστευτη άνεση και ευκολία... Αν τώρα πάμε σε οδήγηση στην εθνική εκεί απλά είναι σαν να κλέβεις εκκλησία...Έχουν πέσει και οι ταχύτητες γενικά και λόγω κατανάλωσης καυσίμου... Απόλαυση να ταξιδευεις με εκτη 3000σαλ και 170 χαω ,υπο βροχή και όλα τα τζάμια να είναι στεγνά! Από άποψη συντήρησης μόνο λάδια ,φίλτρα και μπουζί έχουν αλλαχτεί και μία φορά υαλοκαθαριστήρες Μάλλον το σύστημα που τους κουνάει και τους κρύβει κάνει δουλειά.Σε συνδυασμό βεβαια ότι το αμάξι παρκάρει σε κλειστό χώρο. Και μία φορά είχε καεί η μία λάμπα της όπισθεν. Service γίνεται σε εξωτερικό συνεργείο αποκλειστικά ,αμέσως μετά τη λήξη της εγγύησης ,με σχεδόν αστείο κόστος. Η μπαταρία είναι ακόμα η μαμά...Τη μπαταρία του κλειδιού την άλλαξα πρώτη φορά πριν ένα μήνα! Ένα άλλο περίεργο είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια πρέπει να έχω συμπληρώσει δύο ή τρεις φορές μόνο ψυκτικό υγρό. Σιγά σιγά θα αρχίσω να ψάχνω και αμορτισέρ. Μάλλον εκεί στις 150Κ θα τα αλλάξω.Θα κάνω και έναν έλεγχο και στα ψαλίδια μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί,οπότε να συνδυάσω τις εργασίες. Στο επόμενο service εκτός από λάδια ,θα αλλάξω και βαλβολίνες κιβωτίου,θα βάλω τις original. Sτη τελευταία αλλαγή λαδιού αντί για το συνηθισμένο Mobil 1 5-30 πήγα σε mobil super 3000 πάλι σε 5-30. Αν και στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός ,είδα κάποιες μικροδιαφορές στη θερμοκρασία λαδιού η οποία παίζει γενικά χαμηλότερα από πριν.Επίσης η κατανάλωση λαδιού ,γύρω στα 500ml στα 7-8000km έχει πέσει και άλλο.Θα τα ξαναβάλω στην επόμενη αλλαγή για να επιβεβαιώσω αυτές τις διαπιστώσεις. Τώρα έχω 15000km με τα νέα λάστιχα ,οπότε λέω σε λίγο να τα κάνω πίσω μπρος... Η γενική μέση κατανάλωση βρίσκεται συνήθως στο 8-8,2 trip computer ,ελεγμένο για πάρα πολλά χιλιόμετρα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα στην Αθήνα αν και γενικά δε βρίσκω κίνηση ,αλλά κάνω αρκετή ΑΟ και εθνική οδό.Φυσικά ταξίδια διακοπές μόνο με το Α5. Αυτά προς το παρόν σε ένα mini review ,μιας και είχα καιρό να γράψω για το Α5.
  6. 9 points
    Αυτές τις μέρες είχα την ευκαιρία να προγραμματίσω αυτό το παιχνίδι... Καλούτσικα πάει! https://youtu.be/SI_OF_3MPjA
  7. 9 points
    Αναβάθμιση μπροστινών φρένων. Ο δίσκος παρέμεινε 345 x 30 σε διαστάσεις και οι δαγκάνες από S5 αντικαταστάθηκαν από τετραπιστονες από Q5, κατασκευής Brembo.
  8. 9 points
  9. 9 points
    Και μετά από πλύσιμο........ Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. 8 points
    Μετά από 12 χρόνια ευτυχισμένης συμβίωσης ήρθε ο καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Πριν περίπου 15 μέρες το έδωσα. Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης να το προσέχει και να το αγαπάει όπως εγώ, γιατί πραγματικά η φροντίδα που του παρείχα όλα αυτά τα χρόνια ήταν ως και υπερβολική θα έλεγε κανείς. Αυτό βέβαια το εξαργύρωσα με την απροβλημάτιστη λειτουργία του, ακόμα και για το διάστημα που το είχα φτάσει στα 390 άλογα. Παρά λίγο θα προχωρούσα σε big turbo αλλά αποφάσισα να αναζητήσω νέες εμπειρίες αν και δεν μου ήταν εύκολο συναισθηματικά. Δεν ντρέπομαι να ομολογήσω ότι τη μέρα που το έδωσα έκλαψα. Ακόμα και λίγες μέρες μετά το σκεφτόμουν και δάκρυζα. Αλλά έτσι είναι, κάποια στιγμή πρέπει να βρίσκεις τη δύναμη να αποχωρίζεσαι πράγματα που αγαπάς, ακόμα και αυτά που έχεις συνδέσει με τους πιό σημαντικούς σταθμούς στη ζωή σου. Και αυτό το κάνεις γιατί το μέλλον δεν σε περιμένει και η δίψα για νέες εμπειρίες είναι εξίσου μεγάλη με τις αναμνήσεις. Καθώς το νέο μου αυτοκίνητο είναι εκτός VAG και μάλιστα για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν έστω και λίγο και γενικά στο forum σας που είναι μακράν το πιό καταρτισμένο στη βελτίωση που έχω δει και το μόνο ελληνικό που μπορεί να σταθεί απέναντι στο αμερικάνικο golfmkv, όπου βέβαια οι άνθρωποι έχουν και τα μέσα και τον εξοπλισμό να κάνουν DIY τη συντριπτική πλειοψηφία των βελτιώσεων και της συντήρησης. Τόσο ψηλά τοποθετώ την γνώση που υπάρχει εδώ και σας το λέω ειλικρινά. Δεν χρειάστηκα τη γνώση αυτή καθώς όταν έκανα εγγραφή είχα ήδη τελειώσει το στάδιο που βρισκόμουν και έμενε μόνο το big turbo, στο οποίο τελικά δεν προχώρησα παρόλο που το σκεφτόμουν σοβαρά, αλλά διάβασα άλλα builds και εντυπωσιάστηκα. Δυστυχώς δεν είχαμε τη δυνατότητα να βρεθούμε σε κάποια συνάντηση, καθώς οι μέρες και ώρες που γίνονταν δεν βόλευαν με τη δουλειά μας και έτσι δεν γνωριστήκαμε από κοντά, αλλά είμαι σίγουρος ότι είστε μια πολύ κεφάτη και τρελλή παρέα. Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έχετε κάνει και σας εύχομαι τα καλύτερα, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και βέβαια καλή συνέχεια στο forum. Δεν ξέρω μπορεί να συνεχίσω να γράφω μια στο τόσο, αλλά σε κάθε περίπτωση ήθελα να ενημερώσω για το αυτοκίνητο καθώς είναι πολύ ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο, δεν το μπερδεύεις με άλλο δηλάδη, και σε περίπτωση που το πετύχετε πουθενά στο δρόμο δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι είμαι εγώ μέσα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πώς οδηγεί ο καθένας και πώς συμπεριφέρεται. Να είστε πάντα καλά και σας ευχαριστώ.
  11. 8 points
    Αλλαγή στις ζαντες σε jr28 20χ10 ετ 40 με Pirelli Pzero pz4 255/30
  12. 8 points
    καλησπέρα ομάδα! είμαι παλιό μέλος αλλα με νέο προφιλ.. το αμαξακι μ ειναι ενα audi a3 1.4tfsi.... οι βελτιώσεις που έχω κάνει είναι #τοποθέτηση τουρμπίνας κ03 απο τουρμποκομπρεσσορα.. #μετατροπή από υδρόψυκτο που ηταν μαμα σε αεροψυκτο #εξωτερικα το εχω κανει sline #φοραει ζάντα ρεπλικα 17 απο το νεο rs5 #φρένα brembo 4πιστονα με 330χ28 δισκο κ.α αλλα πολλα πραγματα...😎
  13. 8 points
    οταν σε παρασυρουν συνεχεια μενεις χωρις λεφτα.... κωλοπαρεα (λευτερης{paladin}, ζησης{gtaros} γιωργος{kavouras} βασιλης{a80avant} εννοω... ηθικοι αυτουργοι)
  14. 8 points
    Ευθυγράμμιση πλύσιμο ΟΚ. Τελική εικόνα... Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. 7 points
    Έχουμε update τόσο στην εμφάνιση όσο και μηχανικά. Μπήκαν πλαϊνα και πίσω σποιλερ της maxtondesign σε μαύρο γυαλιστερό και μαύρισαν οι καθρέπτες και το σήμα.
  16. 7 points
    Καλησπερα και απο μενα. Μετα απο ταλαιπωρια 2-2,5 μηνων με την καταναλωση λαδιου στο allroad μου 10/2012 μετα τα 79,000χλμ εκαιγα 1λιτρο στα 1000χλμ και λεω ταλαιπωρια γιατι δεν ακουσα τον μηχανικο μου που μου το ειπε απτην πρωτη στιγμη για επισκευη και να με πιεσει να μην το χρησιμοποιώ μεχρι να αποφασισω τι θα κανω αρχισα να τρεχω στην αντιπροσωπεια για να βγαλω ακρη που φυσικα δεν εβγαλα καμια. Με ειπαν να κανω αλλα 1000 χλμ για να παρουμε την εγκριση οτι καιει λαδια, τους ελεγα αφου εχω συμπληρωσει 2 φορες ειχα 81,000χλμ αντε και να κανω αλλα 1000 θα με καλυψετε εσεις με καποια μεγαλη εκπτωση ??? Δεν ξερω μου λεγανε . Κανω αλλαγη λαδιων τα πληρωνω χρυσά και αντε να κανω αλλα 1000 με συμβουλες να μην το πιεζω το αμαξι. κανω τα 1000 χλμ παω στα 82,000 οντως περνουν το οκ οτι καιμε λαδια και τωρα?? Δεν με καλυπτει καμια εγγυηση και αντε μια εκπτωση 15% σε καποια πραματα δλδ με λιγα λογια με ειπανε 4 με 4,500 ευρω αναλογα. δεν αποφασιζω τπτ γιατι εχω θολωσει και παω μια βολτα χαλκιδικη μια κυριακη και κανεις δεν μου εχει πει ΜΗΝ χρησιμοποιεις το αμαξι. Στην επιστροφη με χαλαρη οδηγηση κανω μια προσπεραση με κατεβαζμα απο 7η σε 4η το αυτοματο δλδ ηταν καλο πατημα και εκει με χαιρετησε το 4ο πιστονι. Να μην τα πολυλογω αλλο που θελω να καταληξω, η αντιπροσωπεια μου ανεβασε το κοστος στα 5,500 ευρω κ αν ειχε αρπαξει ο κυλινδρος καινουργιο μοτερ στα 8,500. δεν ασχοληθηκα αλλο με αυτους πηγα στον μηχανικο μου που επρεπε απτην αρχη να το πιασει , εκανε γενικη επισκευη αλλαξαμε τα παντα καδενα πιστονια ελατηρια βαλβιδες απτον 4ο κυλινδρο και μπεκ γενικα ηταν σε πολυ καλη κατασταση το μοτερ απο επικαθησεις και οτι αλλο χρειαστηκε να αλλαξει στην επισκευη δεν ειχα θεμα με τον 4ο κυλινδρο απο γρατζουνιες και εχω κανει μεχρι στιγμης 1000 χωρις κανενα κουτακι να εχει πεσει και γενικα το μοτερ δουλευει παρα πολυ ηρεμα και πολυ στρωτα σαν να ηρεμησε.οδηγαω νορμαλ χωρις πατηματα μεχρι τα 3000 χλμ να κανω αλλαγη λαδιων και στρωσιμο. Εδωσα 2,500 και ηρεμησα και εγω και οπως μου λεει ο μηχανικος μου για τα επομενα 90-100,000χλμ μακαρι να συνεχισουν ολα καλα . Συμβουλη οποιος εχει θεμα με την καταναλωση λαδιου να μην το αφηνει το αμαξι ταλαιπωρειτε ανεβαινει και η συμπιεση και γινονται θεματα. Αν θελει καποιος απο θεσσαλονικη να προτεινω το συνεργειο που μου το εκανε ας μου στειλει.
  17. 7 points
    Μετά από 10 χρόνια ζαχάρωμα, οικονομιών, απίστευτων ατυχιών, και φοβερού, εντονότατου κυνηγητού τους τελευταίους 6 μήνες επιτέλους προ περίπου 1ας ώρας ήμουν ο υψηλότερος bidder και κατάφερα να κλείσω το "δικό μου" πλέον S3 8V (pre-facelift) - black edition. Το αυτοκίνητο βγήκε για πρώτη φορά στον δρόμο στις 29/11/2014, και εκ τότε έχει καλύψει 27,610 μίλια (44500 χλμ). Έρχεται με full service history, Log Book (ηλεκτρονικό και βιβλίο στο αμάξι), και είναι σε αρκετά καλή κατάσταση για την ηλικία του. Τα 2 αρνητικά - δεν έχει B&O όπως ούτε και panoramic, αλλά είχα πει εξ'αρχής ότι αν δεν βρώ αμάξι με πανοραμική σε καλή κατάσταση και στην τιμή την οποία ΜΠΟΡΟΥΣΑ να αντεπεξέλθω θα το θυσίαζα. Το Β&Ο δεν το θεωρώ κάτι απαραίτητο Το αμάξι αγοράστηκε από την BCA αν τυχόν ξέρετε, και έρχεται με τα appraisal report/condition reports etc. Σας έχω κάνει attach τα reports για να δείτε σε τι λεπτομέρεια σας δείχνουν την κατάσταση του αμαξιού. Αναγνωρίζω ότι έχει μικροθεματάκια, κοσμητικά κυρίως με μοναχά 2 ανησυχητικά σημεία: έρχεται (δυστυχώς) με μόνο ένα κλειδί. Μου ξανάτυχε με την BMW του πατέρα μου, και κατάφερα μετά από καιρό και πήρα το δεύτερο αφού ανακάλυψα τον προηγούμενο του ιδιοκτήτη. Ελπίζω να φανώ και εδώ τυχερός και να μην χρειαστεί να δώσω τα €275 που ζητά η Audi για κλειδί. στο condition report αναφέρει ότι ο ανεμοθώρακας είναι "chipped". Μένει να δω σε τι κατάσταση είναι - αν ήταν ραγισμένος/σπασμένος κλπ θα το έδειχναν στις φωτογραφίες με λεπτομέρεια. Συνολικά, θα είναι Κύπρο -στο δρόμο- με κόστος περίπου €26,500. Είμαι σίγουρος ότι αυτό το ποσό θα ανέβει στις 28000 με διάφορα έξοδα που θα χρειαστεί το αμάξι όταν με το καλό διασχίσει την Μεσόγειο. Για όσους με ξέρουν, η αγορά ενός S3 ήταν το "όνειρο" μου από τότε που πρωτομπήκα στο κλαμπ πρίν 11 περίπου χρόνια! Πάμε λοιπόν! Σύντομα περισσότερες φώτο, including ποστ με την εμπειρία μου με το συγκεκριμένο όχημα (αγορά,μεταφορά κλπ). Condition Report.pdf Appraisal report.pdf
  18. 7 points
    Μπήκαν επιτέλους τα πίσω φρένα από S5 (δαγκάνες S5, δίσκοι Zimermann διατρητοι 330χ22 αεριζομενοι https://www.antallaktikaonline.gr/zimmermann/7003830). Αλλάχθηκαν τακάκια εμπρός πίσω με ATE. Eμπρός έχω 345χ30 δίσκους Zimermann διατρητους και δαγκάνες από Α6 3,0 TFSI Quattro. Μπήκε και η αεροτομή από S5 (aftermarket από ebay), και ασημί καλύμματα στους καθρέπτες αυθεντικά S5.
  19. 7 points
  20. 7 points
    Μπήκαν και τα Audi sport φωτάκια 💪💪💪
  21. 7 points
    Πάρνηθα σήμερα πρωί. Δυστυχώς δεν με άφησαν να ανέβω παρόλο που το quattro απέδειξε ότι δεν κολλάει πουθενά όπως αποδεικνύουν και οι φωτογραφίες!!!!! Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  22. 7 points
    Σας ευχαριστώ πολύ! 😊 Ξεκινώντας να σκαλίζουμε και το εσωτερικό, αλλάχθηκαν όλοι οι φθαρμένοι διακόπτες όπως alarm, παράθυρα κτλ και έγινε και μία μικρή "μόντα" με των διακόπτη των φώτων όπου αντικαταστήθηκε με έναν από VW Passat. Πιστεύω πως η ασημί λεπτομέρεια ταίριαξε μια χαρά με το ασημένια trim... Το μπεζ εσωτερικό με προβλημάτισε πάρα πολύ... Δεν είμαι σε θέση να πω ότι θα μπω σε διαδικασία να το αντικαταστήσω με μαύρο, οπότε έπρεπε να βρω μια λύση να φέρω το μπεζ σαλόνι στα "μέτρα" μου. Έτσι κατέληξα στο να προσπαθήσω να δώσω ένα στυλ two tone μπεζ-μαύρο στο ταμπλό και ιδανικά να αντικαταστήσω τα 2 μπροστινά καθίσματα με 2 μπεζ recaro. Το πρώτο βήμα προς τον στόχο ήταν η αντικατάσταση του εργοστασιακού τιμονιού με ένα μαύρο flat bottom. Έδειξε αρκετά για μένα, αλλά είναι λίγο ξεκάρφωτο ακόμα μέσα σε όλο αυτό το μπεζ... οπότε σκέφτηκα πως έπρεπε να βάλω περισσότερα μαύρα στοιχεία. Προχώρησα στην αγορά ενός μαύρου επιλογέα ταχυτήτων και σκοπεύω να κάνω μαύρα και τα πλαστικά της κολόνας τιμονιού καθώς και τις κεντρικής κονσόλας μέχρι τον επιλογέα ώστε να είμαστε λίγο πιο κοντά σε ένα αποτέλεσμα ας πούμε "two tone". Μέχρι να έρθουν όμως όλα τα απαραίτητα ρίξαμε και ένα πλύσιμο στο μηχανοστάσιο 💪 Ενώ γυαλίσαμε και τις απολήξεις της εξάτμισης Σε αναζήτηση χρόνου και χρημάτων για τις επόμενες αλλαγές 😋
  23. 7 points
    Εντυπώσεων συνέχεια. Λοιπόν μετά από 5 μήνες συμβίωσης με το Α4 μπορώ να περιγράψω πιο καλά και λεπτομερώς τις εντυπώσεις μου. Ας το κανουμε σαν τα περιοδικά: Τι μου αρέσει: 1. Η πολυτέλειά του (την πλήρωσα βέβαια...) 2. Η ποιότητα κύλησης. Δεν ακούγεται τίποτα σχεδόν μέσα στην καμπίνα. Τριγμοί και περίεργοι θόρυβοι, ανύπαρκτοι. 3. Απόδοση. Τα 190 άλογα φαίνονται αν και θα ήθελα πιο σπιρτόζο σαζμάν και αλλαγές. 4. Κατανάλωση. Η μισή σε σχέση με το παλιό Α4 1.8Τ 5. Αναρτήσεις. Sport πακέτο του S-line Τι δεν μου αρέσει: 1. Η ποιότητα βαφής. Δεν είναι και η καλύτερη για αυτοκίνητο αυτής της κλάσης και τιμής 2. Τα εξτρά που πρέπει να πληρώσεις άλλο ένα αυτοκίνητο. Τα ηλεκτρονικά στις μέρες μας είναι τόσο compact που δεν στοιχίζουν σχεδόν τίποτα. Και όμως η Audi το έχει ξεφτιλίσει χρεώνοντας τριψήφια νούμερα για έναν διαφορετικό προγραμματισμό 3. Τα φρένα του. Τι θα στοίχιζαν 30-40 χιλιοστά μεγαλύτερο δίσκοι; 4. Η τιμή. Παραπήγε στα ύψη αλλά είπαμε, η κ@υλ@ πληρώνεται! Τι εξτρά θα ξαναέβαζα ή θα έβαζα ακόμα: 1. Το Virtual Cockpit. Είναι όλα τα λεφτά! 2. Το Sport πακέτο S-line. Κάνει την διαφορά και εμφανισιακά και οδηγικά, Άσε που δεν χρειάζεται αργότερα να προσθέσεις και πολλά παραπάνω 3. Την ένδειξη στο παρμπρίζ σαν αεροπλάνο. Μου το είπε ο πωλητής αλλά δεν τον άκουσα... 4. Τα φώτα Led Matrix, μπρος-πίσω 5. Μαύρο πακέτο με λευκό μεταλλικό χρώμα (θα ήταν μουν..ρ@!) Τι δεν θα έβαζα: 1. Τον εσωτερικό φωτισμό με τα πολλά χρώματα. Πεταμένα λεφτά. Το πακέτο S-line είχε φωτισμό αλλά λευκό όπως τα χειριστήρια, πολύ ωραίο και αρκετό. 2. Το μπλε χρώμα. Το ήθελα λίγο πιο ανοικτό. Δεν μπορώ να αποφασίσω: 1. Για το ηχητικό σύστημα B&O. Δεν τα πολυαξίζει τα λεφτά του. Είναι πολύ καλύτερο από το απλό σύστημα αλλά όχι με ήχο punch όπως του προκατόχου του (Bose) 2. Για τις 18άρες ζάντες. Ίσως οι 19άρες να ήταν πιο ταιριαστές με το σύνολο Συμπέρασμα: Συστήνεται ανεπιφύλακτα!!! Θα ξαναγράψω πάλι αργότερα. Φιλικά, Γιάννης
  24. 7 points
    To link με τις φωτογραφίες με την μορφή άλμπουμ για να διευκολύνουμε την ροή του φόρουμ είναι ΕΔΩ. Να σας ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου για την μεγάλη συμμετοχή και όλα τα παιδιά, ιδιαίτερα τον Πάνο - PanA4 για την προσπάθεια και την οργάνωση. Θα δημιουργήσουμε και άλλα ωραία πράγματα για εσάς - δηλαδή για εμάς - , μείνετε συντονισμένοι!
  25. 7 points
    Το καρότσι είναι πλέον απολύτως συμμετρικό και πλέον ήμαστε έτοιμοι για την τοποθέτηση μοτέρ σασμάν. Η τοποθέτηση δεν θα είναι προφανώς η τελική, αλλά τα μηχανικά μέρη θα λειτουργήσουν ως οδηγός για την κατασκευή του καθρέφτη, του χώρου γύρω από το σασμάν και του τούνελ. Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
  26. 6 points
    Σήμερα σέρβις μαζί με αλλαγή βάσεων μηχανής, πριν τις διακοπές. Είχα παρατηρήσει από καιρό τρεμούλιασμα του κινητήρα ειδικά όταν ήταν κρύος, δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία, μέχρι που είδα κάποια γράσα να έχουν διαρρεύσει από την αριστερή βάση μηχανής, οπότε και προγραμματίστηκε και η αλλαγή τους σε συνδυασμό με το σέρβις αλλαγής λαδιών. Δεν γνώριζα ότι οι βάσεις είναι με θερμαινόμενο γράσο, εντυπωσιάστηκα. Liqui Moly Molygen w5-40 όπως άλλωστε χρησιμοποιώ εδώ και περίπου ένα χρόνο και είμαι αισίως στην τρίτη αλλαγή με αυτά τα λάδια. Όλα καλά σταμάτησε το τρεμούλιασμα και υπάρχει μια αίσθηση στιβαρότητας που δεν είχα πριν στα ξεκινήματα, ειδικά στα κρύα ξεκινήματα. Ο μηχανικός μου επιμένει πως η κατανάλωση λαδιού, παρότι είναι αυξημένη δεν χρήζει ακόμα επισκευής, δεν ξέρω τι να πω, τον ακούω. Μάλλον θα δρομολογηθεί και η Κ04 από το φθινόπωρο, νομίζω καιρός της είναι. Αυτά από μένα καλές διακοπές και ξεκούραση σε όλους εύχομαι!!
  27. 6 points
    Νέες αφίξεις!!! Αλλαγή ζάντας... Αυτη την φορά επέλεξα κάτι διαφορετικό. Vossen hf-3 19x9.5 ET 35.
  28. 6 points
    Αγαπητό ASC καλησπέρα και καλώς σας βρήκα! 😄 Η αλήθεια είναι πως αν και από τα χέρια μου έχουν περάσει πολλά και διάφορα project, κάποια ολοκληρωμένα... κάποια όχι... κάποια extreme και κάποια πιο συμβατικά, πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού υπήρχε η επιθυμία για ένα κλειδί με τα 4 δαχτυλίδια. Αν και ο στόχος ήταν ένα A4 B5 Avant, βρέθηκε από γνωστό σε πολύ χαμηλή τιμή το παρακάτω Β7 το οποίο δεν μου άφησε πολλά περιθώρια επιλογής. Πρόκειται για ένα stock A4 B7 1.8T Quattro του 2007, χρώματος γκρι, με μπεζ υφασμάτινο σαλόνι 😓 και ολίγον τι ταλαιπωρημένο... Το πλάνο δεν είναι κάτι extreme, μιας και πρόκειται για daily family car 😝. Μια λίγο πιο σπορ εμφάνιση, περιφερειακή βελτίωση και πολλά μαζέματα.... 😖 Αφού πρώτα έκανα την απαραίτητη συντήρηση και μάζεψα κάποια πραγματάκια (βλέπε σπασμένο καθρέφτη, ελαττωματικοί διακόπτες κτλ) , αποφάσισα πως δεν άντεχα άλλο να αντικρίζω τα εργοστασιακά 16ρια. Μετά από αρκετό ψάξιμο για το "κάτι διαφορετικό" κατέληξα σε μια τετράδα 18ρες από Porsche Macan. Κατά την γνώμη μου ήρθαν κουτί μιας και έχουν 5x112 καρέ και το offset τους τις έφερε ακριβώς πρόσωπο με το φτερό. Ok... κάτι έγινε αλλά και πάλι το αμάξι ήταν πολύ ψηλό για τα γούστα μου... Η πρώτη σκέψη ήταν να πάω σε coilover, όμως οι καταστάσεις δεν το επέτρεψαν... οπότε αρκέστηκα σε ένα σετ ελατηρίων χαμηλώματος H&R. Τα πράγματα έγιναν αρκετά καλύτερα... πιο χαμηλό χωρίς να είναι υπερβολικό και δύσχρηστο για καθημερινή χρήση.
  29. 6 points
    Σε B8 μπορεί να μπει https://rsnav.com/collections/frontpage/products/audi-8-8-inch-android-6-0-navigation-system-for-a4-b8 https://rsnav.com/collections/frontpage/products/android-navigation-unit-for-audi-a4-s4-b8-b8-5-8k-concert-symphony-radio Αν έβαζα τώρα μάλλον θα έβαζα την πρώτη που δένει επίσης πολύ όμορφα με το αμάξι Εγώ έχω την μικρή η οποία είναι 1ης γενιάς Σε όλες μπορεί να γίνει αναβάθμιση 3GB RAM and 32GB ROM Upgrade με 150 δολάρια, εγώ δεν την έχω κάνει γιατί δεν βρίσκω λόγο. Τελωνείο με χρέωσε 43 εύρω, τιμή αγοράς στα χαρτιά φαινόταν 63 $. Εντυπώσεις γενικά είναι πολύ καλές , έχουν βγει 4-5 update σε ένα χρόνο που την έχω. Δεν μου έχει κρασάρει ποτέ Έχω βάλει sim στην οθόνη , γενικά τα πήγαινε καλά , δεν την χρησιμοποιώ πλέον. Δίκτυο παίρνει από το κινητό μου cosmote με wifi hotspot, άμα είσαι στην αυλή του σπιτιού σου δεν θα μπορέσει να πιάσει το ρουτερ σου , δεν έχει μεγάλη εμβέλεια, σε τέτοιες περιπτώσεις όταν χρειάστηκε έκανα share το wifi του σπιτιού μου από το κινητό μου στην οθόνη (νομίζω γίνεται από android 8 και μετά ). Έχει γίνει μεγάλη χρήση σε spotify εντός Ελλάδας για μεγάλα ταξίδια , η αναπαραγωγή χωρίς να έχω κάνει download τα τραγούδια ήταν με ελάχιστα προβλήματα. Αρκετή χρήση σε ιντερνετικο ραδιόφωνο με Tunenl Radio, επίσης γενικά κάλα , όχι όμως σαν το spotify, είναι λογικό σε live εκπομπές. Μεγάλη χρήση φωνητικής αναζήτησης google με κουμπί από το τιμόνι , αν θες να βρεις πχ κάτι σε youtube ή διεύθυνση τα κάνεις πολύ εύκολα χωρίς πολλά ή καθόλου κλικ στην οθόνη. Χρησιμοποιώ πλέον μόνο google maps και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος , έχω δοκιμάσει και άλλα προγράμματα χωρίς προβλήματα, λήψη δορυφόρων γίνεται με την κεραία μπροστά από το κεντρικό ηχείο στο ταμπλό. Κάμερα παρκαρίσματος χρησιμοποιώ αυτή που είχα με το dynavin, χωρίς ποτέ κανένα πρόβλημα. Με σκληρό δίσκο δεν τα πήγαινε καλά , έχω βάλει sd card 250giga. Έχω λίγο θόρυβο στα ηχεία (το ίδιο και περισσότερο είχα και με dynavin ), έχω 6 μήνες βελτιωμένη καλωδίωση (πλέον έρχονται με βελτιωμένη καλωδίωση οι συσκευές ) και δεν έχω αξιωθεί ακόμα να την περάσω, θα μπει μαζί με μια front camera (έκτος την πίσω κάμερα έχει ακόμα 2 υποδοχές όπως και περιμετρικές κάμερες σαν αγορά extra ). Παίζω HD video clips -συναυλίες ταυτόχρονα με google maps και άλλες εφαρμογές ανοιχτές , ποτέ δεν ένιωσα ότι ζορίζεται. Χρήση τηλεφώνου δεν ήμουν πολύ ευχαριστημένος λόγο delay , σήμερα δοκίμασα το τελευταίο update και έχει βελτιωθεί αρκετά , με την νέα καλωδίωση νομίζω θα βελτιωθεί κι άλλο, δεν βλέπω παράπονα από άλλους οπότε πιστεύω ότι κάτι γίνεται σε έμενα, όπως και η ένδειξη εσωτερικής θερμοκρασίας στο concert που δεν έχω και αυτό είναι σε εμένα μόνο (κάτι πατάτα θα έκανε πάλι ο τεχνικός που πήγα, φοβάμαι δεν πατάει καλά επαφή στο κλίμα ). OBD bluetooth πλέον λειτουργούν κανονικά για torgue κτλπ Η εγκατάσταση δεν είναι κάτι δύσκολο, δεν την έκανα εγώ , αλλά έχω λύσει 2 φορές όλη την καλωδίωση για να απομακρύνω καλώδια από εγκεφάλους βελτιώνοντας τον θόρυβο στα ηχεία. Το μόνο που με έχει χαλάσει είναι ότι όταν πήρα την συσκευή έκανα κατευθείαν root πολύ εύκολα , μετά την πρώτη αναβάθμιση το root χάθηκε και δεν μπορώ να ξανακάνω με τίποτα, ενώ άλλοι μπορούν κανονικά. Επειδή γράφτηκε ότι είναι υπερεκτιμημένη , δεν έχει καμία σχέση με τις οθόνες android που κυκλοφορούν σε A3 8P πχ, δεν είναι κάτι που κουμπώνει και τέλος , περνάνε πάρα πολλά πράγματα από το can-bus, και πρέπει να μπει όλο το μενού του concert στην οθόνη, εγώ θα έλεγα ότι είναι φθηνή, θα την έπαιρνα και 1000 να έκανε (αρρωστάκι που περίμενε πως και πως 😜 ) Επίσης οι περισσότερες οθόνες android 7 είναι fake ειδικά σε ότι έχει βγει για B8. Thread για την οθόνη https://www.audizine.com/forum/showthread.php/786535-Audi-Android-Interface-Units wiki για την οθόνη http://wiki.rsnav.com/Main_Page site https://rsnav.com Υπάρχουν τα πάντα αναλυτικά για όποιον ενδιαφέρεται.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.