Jump to content

NightWalk 2019

Το πρώτο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Ηλιοπροστασίες 2019

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/12/2019 in all areas

  1. 4 points
    Καλημέρα σε όλους! Σας παραθέτουμε φωτογραφίες από τη συμμετοχή του Audi Sport Club στο PMS (Patra's Motor Show), το οποίο διεξάγεται κάθε χρόνο και πλέον έχει γίνει θεσμός. Η παρουσία του περιπτέρου μας ήταν εντυπωσιακή. Είχαμε κάθε λογής οχήματα. Όλα καλογυαλισμένα, πολύ προσεγμένα και με ιδιοκτήτες "μερακλήδες". Όλα τα αμάξια στο περίπτερό μας συγκέντρωναν τα βλέμματα, το καθένα με το δικό του κοινό και τους δικούς του λόγους. Ευχαριστούμε θερμά όλα τα μέλη που διέθεσαν το αμάξι τους για να ομορφύνει το περίπτερό μας καθώς και την Audi Hellas που μας παραχώρησε αυτό το υπέροχο Q3 με υπερ-πλούσιο εξοπλισμό. Όσοι ήταν παρόντες, είχαν την τύχει να το δουν από κοντά, να μπουν μέσα και να τους πούμε την εμπειρία μας, μιας και το όχημα οδηγήθηκε από την Αθήνα, προς την εκδήλωση και πίσω. fun fact: με έναν πωλητή της Audi μαζί μας, παίζει και να το είχαμε πουλήσει πάνω από 10 φορές το όχημα αυτό. Οι φωτογραφίες νομίζω πως μιλάνε από μόνες τους: Και για όσους δεν ήταν εκεί, να "θυμίσουμε" ότι το ιταλικό club με φερράρι έκανε στο PMS τα γενέθλιά του: ΥΓ: για το Q3 θα ακολουθήσει τις επόμενες μέρες άλλο post για να σας μεταφέρουμε αναλυτικά την αντικειμενική εμπειρία που είχαμε, ζώντας μαζί του για 2 ημέρες. ΥΓ2: σύντομα θα ανέβουν και σε καλύτερη ανάλυση.
  2. 4 points
    Τριήμερο στο εξοχικό, και τι άλλο περιποίηση του αυτοκινήτου που δεν μπορώ να κάνω στην Αθήνα εύκολα μόνος μου. Θα ήθελα να σας πω τι προϊόντα χρησιμοποιώ και πως. Γενικά είμαι αντίθετος στα πολύ ακριβά μπουτίκ χημικά, αλλά έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς μέσης κατηγορίας τιμής προιόντα όπως Meguiars τα οποία αποδείχθηκαν πολύ καλά, και προϊόντα AutoGlym και Sonax επίσης έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος. Τώρα δοκιμάζω μερικά από Nanolex. Φυσικά δεν λείπουν ποτέ από το γκαράζ τα φτηνότερα προιοντα της Armorall, και Turtle Wax, αλλά και κάποια επώνυμα/ανώνυμα από supermarket κλπ. Προσπαθώ να καθαρίζω τα δέρματα και να βάζω αλοιφή τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο. Χρησιμοποίησα Nanolex Interior Cleaner https://www.swell.gr/webshop/el/interior/86-nanolex-interior-cleaner-rtu-750ml.html και Armorall 3in1 Leather Care https://www.armorall.eu/en/products/leather/3-in-1-leather-care-semi-matt Εξωτερικά χρησιμοποιώ Carcher Ultra Foam cleaner https://www.kaercher.com/gr/home-garden/chimika-proionta-katharismoy-tis-kaercher/reinigungs-pflegemittel/michanimata-katharismoy-ypsilis-piesis/katharismos-kai-frontida-ochimaton/afrogono-katharistiko-1l-62957430.html και Sonax XTREME Protect+Shine Hybrid NPT (αντί για κερί) https://www.skroutz.gr/s/14130718/Sonax-XTREME-Protect-Shine-Hybrid-NPT-210ml.html To ultra foam το χρησιμοποιώ και για το μηχανοστάσιο. Τα προαναφερθέντα προιόντα τα χρησιμοποιώ κυρίως για την ευκολία χρήσης τους χωρίς να μπορώ να πω εάν το αποτέλεσμα είναι υποδεέστερο κάποιου άλλου προϊόντος αλλά βλέπω ότι το πολυμερές νανοτεχνολογίας της Sonax είναι φτηνό, εφαρμοζεται πολύ εύκολα, και παραμένει υδρόφοβο για αρκετό καιρό σχεδόν 6 μήνες. Φυσικά ο αφρός δεν μπορεί από μόνος του να καθαρίσει το αμάξι εκτός και αν το πλένει κανείς κάθε εβδομάδα, πράγμα που δεν το κάνω. Στα ενδιάμεσα πλυσίματα χρησιμοποιώ στο τέλος μετά το στέγνωμα το detailer της Nanolex το Final Finish https://www.swell.gr/webshop/el/Αρχική/90-nanolex-final-finish-750ml.html βέβαια λίγο τσουχτερό αλλά αφήνει το χρώμα βελούδινο στην αφή και προστατεύει το πολυμερές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ζαντες καθαρίζω με το AutoGlym Magma https://www.autoglym.com/magma το οποίο μπορεί και να χρησιμοποιηθεί και επάνω στο χρώμα για να απομακρύνει όλες τις ενώσεις μετάλλου τόσο από τα τακάκια όσο και από τον δρόμο που επικολλούνται. Καλό είναι να χρησιμοποιηθεί πριν γυαλίσετε το αμάξι (πριν την χρήση πηλού) για μέγιστη απομάκρυνση ρύπων από το χρώμα. Κάθε μερικά χρόνια το αμάξι θέλει και επαγγελματικό γυάλισμα εάν θέλει κανείς να το έχει σε κατάσταση καινούργιου. Δεν το έχω κάνει ακόμα αλλά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά μιας και μετά από όλα αυτά τα χρόνια και παρά την δική μου περιποίηση το θέλει μάλλον. Αυτό είναι κάτι το οποίο δεν θέλω να κάνω μόνος μου.
  3. 4 points
    Μπήκαν επιτέλους τα πίσω φρένα από S5 (δαγκάνες S5, δίσκοι Zimermann διατρητοι 330χ22 αεριζομενοι https://www.antallaktikaonline.gr/zimmermann/7003830). Αλλάχθηκαν τακάκια εμπρός πίσω με ATE. Eμπρός έχω 345χ30 δίσκους Zimermann διατρητους και δαγκάνες από Α6 3,0 TFSI Quattro. Μπήκε και η αεροτομή από S5 (aftermarket από ebay), και ασημί καλύμματα στους καθρέπτες αυθεντικά S5.
  4. 3 points
    Φαίνεται ότι η Audi δεν είναι διατεθειμένη να παρατήσει τους diesel κινητήρες. Προς το παρόν τουλάχιστον. Το νέο SQ5 έρχεται με έναν εξακύλινδρο turbo ντίζελ που αποδίδει 347 ίππους και το εξωπραγματικό νούμερο των 700 Nm ροπής, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας 48volt εξαλείφει οποιαδήποτε υστέρηση. Φυσικά η μάσκα με τη μεγάλη γρίλια, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και οι τετραπλές εξατμίσεις στον πίσω προφυλακτήρα, το διαχωρίζουν από τις απλές εκδόσεις. Το μεγάλο SUV έχει αρκετά σπορ συμπεριφορά στο δρόμο και στρίβει έχοντας αρκετά περιθώρια πρόσφυσης. Όσο για τις επιδόσεις, τα 5,1 δευτερόλεπτα για τα 0-100 και τα 250χλμ/ώρα της ηλεκτρονικά περιορισμένης τελικής, είναι αρκετά για να σε πείσουν. Link
  5. 3 points
    ναι δν εχω αποφασισει ετσι και αλλιως ακομα για τιποτα !Θελω να μπω και σε αμαξι με κ04 να δω πως ειναι!αυτο που θα κανω αμεσα ειναι το φπε τα υπολοιπα τελος και μετα καλοκαιριου αρα υπαρχει αρκετος χρονος να αποφασισω και πολλα να κανω πριν την τουρμπινα(suporting mods)!!Ρωταω βεβαια γιατι το θεμα τουρμπο ειναι το πιο ενδιαφερον (και ακριβο)στις μετατροπες και θελω να εχω μια αποψη πριν προχωρησω σε κατι!Ευχαριστω παντως για τις απαντησεις σας και παλι!
  6. 3 points
    o,τι οχημα και να ειχα απο παντα μεχρι τωρα ανεξαρτητα τη μαρκα και την κατασταση του κινητηρα ειχε αυτη τη διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ νερου και λαδιου... δε θεωρω οτι αυτο ειναι ενδεικτικο της καλης ή κακης καταστασης ενος μοτερ.... ειναι ενδεικτικο ομως της ηλιθιοτητας αυτων που εξεφεραν αποψη βασισμενοι σε αυτο για το μοτερ σου. οσο για το debate εναλλακτη/ ψυγειο κλπ γι αυτο εβαλα '' '' αυτα στο αρχικο ποστ στη λεξη ψυγειο προφανως οσο το λαδι ψαχνει να βρει την θερμοκρασια του μετα την ψυχρη εκκινηση δεχεται θερμοτητα απο το νερο και βοηθιεται να ζεσταθει μια ωρα αρχύτερα(καλο αυτο) και στη συνεχεια οταν ξεπερασει το λαδι τη θερμοκρασια του νερου αποβαλλει προς το νερο θερμοτητα και συγκρατιεται σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες(καλο και αυτο) στην αρχη λοιπον ο εναλλακτης ειναι φουρνος και μετα γινεται ψυγειο οσο αφορα στο λαδι ή το αναποδο οσο αφορα στο νερο μουχαχα οποτε το ψυγειο νερου που θερμαινει τον αερα που περνα απο μεσα του πως να το λεμε? ψυγειο νερου ή φουρνο αερα?
  7. 2 points
    Φιλε μου θαυματα δεν γινονται... Tα stage 2+ σταδια, δηλαδη προγραμμα, εξατμιση, εισαγωγη, αντλια υψηλης παιζουν στα 350-360 αλογα στροφαλο που μεταφραζονται σε 290-295 ροδα... Υποψιν τα 290-295 που αναφερω ειναι απο s3 που πατησαν 2κινητα με ξεφυσωμενο haldex! Σε 4κινητο πατημα θα ηταν προφανως λιγοτερα... Τα 350 τροχο που αναφερεις δεν πατανε πουθενα...
  8. 2 points
    Εγώ θα σου έλεγα να κάνεις λίγο υπομονή για το τούρμπο κ να πάρεις μια κ04...Μπορει να μην ξερω προσωπικα το οδηγικο σου προφίλ...Αλλά πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα εκεί θα πας...άλλωστε όλοι μας σχεδόν ξεκινήσαμε με "Ένα πρόγραμμα κ τελος". Είμαι 6 χρονια στο κλαμπ κ όσους ήξερα με ΙΗΙ αργα η γρήγορα πήγαν σε κ04...άλλωστε είναι το τελευταίο στάδιο τούρμπο που μπορείς να βάλεις με κλειστό μοτέρ χωρίς να φοβάσαι να το πατήσεις...
  9. 2 points
  10. 2 points
    https://www.instructables.com/id/Reset-service-reminder-in-Audi-A2-A3-A4-A6-TT/
  11. 2 points
    Καλησπέρα παιδιά σε όλους και από εμένα,καινούργιο μέλος, από Αθήνα αν και τα τελευταία 5 χρονια ζω μόνιμα Γερμανία, κάτοχος ενός Audi TTS (2018) έγινε η αγορά. Ψάχνω γενικά για ένα καλό remap,stage 1 ή 2. Αν τύχει το καλοκαιράκι και γίνει καμμία συνάντηση μετά χαράς θα παρευρεθώ. Να και μια φωτογραφία με τα καλοκαίρινα λάστιχα και ζάντες που του έβαλα. Καλή σας ημέρα. Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
  12. 2 points
    Συγνώμη αλλά όλοι οι εναλλάκτες θερμότητας που αφορούν το αμάξι ονομάζονται στην πιάτσα ως ψυγείο. Ψυγείο νερού λένε τον εναλλάκτη θερμότητας ψυκτικού υγρού με τον αέρα, παρότι ούτε ψυγείο είναι ούτε νερό ψύχει. Όπως ψυγείο A/C λένε τον αερόψυκτο εναλλάκτη θερμότητας μεταξύ υγρού A/C και αέρα. Αντίστοιχα ψυγείο λαδιού το λένε αυτό τον εναλλάκτη θερμότητας μεταξύ ψυκτικού υγρού και λαδιού μοτέρ. Όπως αντίστοιχα ψυγείο DSG λένε τον εναλλάκτη θερμότητας λαδιού DSG με τον ψυκτικό υγρό. Απλά για λόγους που δεν είναι του παρόντος, στο συγκεκριμένο αμάξι επιλέχθηκε ως ψυκτικό μέσο το ψυκτικό υγρό της μηχανής και όχι ο αέρας. ΥΓ: σε περίπτωση που σου διαφεύγει, ο αέρας είναι ρευστό.
  13. 2 points
    Προφανώς υπάρχει πρόβλημα στο deadlock... Μπες στο αμάξι και κλείδωσε τις πόρτες από το τηλεκοντρόλ.Δοκιμασε τις πόρτες αν ανοίγουν από μέσα.Κανονικα δε πρέπει να ανοίγουν. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  14. 2 points
    Όχι. Αλλάχτηκαν προληπτικά. Είναι και 11 χρονών (κατασκευάστηκε το αμάξι απρίλιο του 2008 και το παρέλαβα ένα μήνα μετά). Σίγουρα εν έτη 2019, η κατάστασή τους απέχει σημαντικά από όταν ήταν καινούρια. Επιπρόσθετα, το κόστος τους ήταν σχετικά χαμηλό (~80€ συνολικά για όλα αν θυμάμαι καλά? μπορεί και λιγότερο... μπορώ να το τσεκάρω αν θες). Προσωπικά η φιλοσοφία μου είναι η εξής: Κάτι άντεξε να δουλεύει καθημερινά για 11 χρόνια. Το κόστος του δεν είναι "τρελό"/απαγορευτικό για να το αντικαταστήσεις νωρίτερα (πριν χαλάσει δηλαδή = ίσως και να μείνεις στο δρόμο), οπότε..."αφού φτάσαμε μέχρι εκεί, κάνε την καρδιά πέτρα και άλλαξε και 1-2 πραγματάκια που είναι σημαντικά για τη λειτουργία του οχήματος αλλά όχι τόσο ακριβά. Κι όλο αυτό γιατί το αμάξι για μένα είναι πρώτα εργαλείο και μετά χόμπι. Δεν πρέπει επουδενί να μείνει στο δρόμο για κανένα λόγο. Και τώρα προγραμματισμένα που έμεινε μέσα ήταν οκ. Φαντάσου να έχεις πάει κανα ταξίδι με οικογένεια και να μείνεις σε κάποιο απομακρυσμένο χωριό? ή στην εθνική ντάλα μεσημέρι? ή υπό βροχή? και να περιμένεις οδική? Και να σου χαλάσει και το ταξίδι... Οπότε... καλύτερα ~80€ φτωχότερος σήμερα (ούτως ή άλλως θα τα δώσεις, δεν τη γλιτώνεις - είναι το μόνο σίγουρο) παρά να με αφήσει μετά από 1-2-3 χρόνια στο δρόμο, που ούτε που ξέρω σε τι κατάσταση θα με πετύχει... (τώρα αν κάτσει να το έχω πουλήσει μέσα στα επόμενα αυτά χρόνια, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, αλλά δε θέλω να πάρω το ρίσκο). Μαμά υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού!!! daily car for the win!!! ΥΓ: μην τα πάρω και τυλίξω και μία σεπαντίνα από το A/C να κάνω hand made killer chiller και στην εισαγωγή και στο ψυγείο νερού και λαδιού...
  15. 1 point
    ενα παλαιολιθικό s4b5 μετατροπη 1600 κιλα 3 διαφορικα μονιμη 4κινηση χωρις εμενα μεσα που ειμαι 200 περιπου με τουρμπο απο ρσ4 μπεκ ιντερκουλερ εξατμιση και αντλια καυσιμου... εβγαλε 430 στροφαλο στο δυναμομετρο του μαραβελια εδω τα λεγαμε με τα παιδια για τη γρια...
  16. 1 point
    Μην έτρεχες να πας για ψάρεμα γουλιανούς στη Λίμνη 70 κιλά Δημήτρης
  17. 1 point
    Πολύ καλό φίλε μου!!μπράβο σου να το χαίρεσαι!!
  18. 1 point
    εντάξει καλά ...... αλλά ρε παιδάκι μου 200+ σε επαρχιακό χωρίς νησίδα !!!??? μην το παρακάνουμε .....
  19. 1 point
    Στο παρακάτω βίντεο, βλέπουμε το Audi R8 V8 εναντίον του R8 V10 GT Spyder, του R8 V10 LMX και το R8 V10 Performance. Το κεντρομήχανο supercar της Audi, το εντυπωσιακό R8, βρίσκεται στην αγορά εδώ και 13 χρόνια. Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, εξοπλιζόταν με έναν 4,2 λίτρων V8 απόδοσης 424 ίππων και με gated χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Στη συνέχεια, έγινε το «μικρό αδερφάκι» της Lamborghini Gallardo, χάρη στον V10 5,2 λίτρων που τοποθετήθηκε στο ισχυρότερο μοντέλο. Πλέον, το R8 είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με τον V10 κινητήρα, ενώ αποδίδει πάνω από 600 ίππους. Link
  20. 1 point
  21. 1 point
    Η γριά κότα έχει το ζουμι
  22. 1 point
    εγω με την γρια μου εχω λιγο παραπανω απο εσας 100/200 και θελω να παιξουμε
  23. 1 point
    από ποιό S3? 8L? 8P? 8V?
  24. 1 point
    Το δικό μου έχει IE εισαγωγή,forge intercooler,apr downpipe 76αρι,custom cat back 76αρι,rfd, hpfp apr,πρόγραμμα apr..είναι tsi το δικό σου;Η μετρήσεις που ανέβασα είναι με Τετάρτη ταχύτητα...
  25. 1 point
    Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
  26. 1 point
    Στο site λένε ότι στο stage 3 κερδίζεις 10 άλογα..το προτείνουν όμως και στο stage 2+ με την κ04...Δεν είχα μετρήσει πριν και μετά για να δω διαφορες!
  27. 1 point
    μια χαρα το αποτελεσμα...πολυ detailers για engine bay προτεινουν καποιο πιο ειδικο σαμπουαν και ο λογος ειναι οχι για πιο ισχυρη καθαριστικη δραση αλλα για τυχον φλατζες που μπορει να συναντησει ο αφρος κατα της διαδρομη του προς τα κατω, πριν και μετα το ξεβγαλμα..χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι η φλατζα αναμεσα στο μπλοκ του κινητηρα και της αντλιας νερου..υπαρχει περιπτωση να ξεραθει τοπικα και να αρχισει η απλη διαροη ψυκτικου..βεβαια το μαρκετινγκ των προιοντων παιζει το ρολο του κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο ή οχι, αλλα το κοστος δεν ειναι μεγαλο για ενα 2ο σαμπουαν αποκλειστικα για μηχανοστασιο.
  28. 1 point
    Σε πλάστιγγα που είχα μετρήσει έδειξε 1380 κιλά με μένα μέσα...Δε ξέρω κατά πόσο μετραγε σωστά!
  29. 1 point
  30. 1 point
    Δεν είμαι τετρακινητος για να έχω τόσες απώλειες!!Το αμάξι το υπολογίζω 375-380...
  31. 1 point
    Εγώ πιστεύω πάντως πως μετά από τόσα χρόνια η ΙΗΙ δεν είναι κάτι καινούριο και μπορεί να ρυθμιστεί χωρίς παρατράγουδα και με πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Πήγαινε σε έναν γνωστό προγραμματιστη που το έχει κάνει κι άλλες φορές και θα είσαι μια χαρά.
  32. 1 point
    Έτσι ειναι ομως. Αυτη ειναι η πραγματικότητα, γιαυτο και τα αναφέρουμε για να το γνωρίζεις. Δημητρης
  33. 1 point
    Nαί είχα ενα απλο stage1 abt, και ενα intercooler απο s3, τίποτα το "εξωτικό" Πάντως με ανοιχτά παράθυρα, το turbo το άκουγα Παρεπιπτόντως μια και μιλάμε για τη μηχανή του 8V, εαν βάλω πρόγραμμα (μάλλον κονσέρβα) τι θα γίνει με τα efficient, comfort, auto, dynamic modes της μηχανής? Θα αχρηστευτούν? ή θα συνεχίσουν να δουλεύουν απλά το αυτοκίνητο θα ρεπάρει απο πιο χαμηλά? ευχαριστώ
  34. 1 point
    Καλησπέρα neptune. Είναι υποχρεωτικό βάσει κανονισμού του ASC να αναγράφεται τιμή στην αγγελία σου. Διαφορετικά θα διαγραφεί. Επίσης, διαγράφεται το link που ανέβασες, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το περιεχόμενο της αγγελίας. Κανόνες λειτουργίας ASC
  35. 1 point
    προφανώς μάλλον λένε το ίδιο πράγμα και εγώ δεν καταλαβαίνω. Όσο για το bold, τι να πρωτογράψω? Έχεις απόλυτο δίκιο! (Απλά το ανέφερα επειδή πολύ-πολύ συχνά στα forums η -κακή- "αργκό" που χρησιμοποιείται για περιγραφή ανταλλακτικών χρησιμοποιείται και στο γραπτό λόγο.) Πάμε παρακάτω στο επόμενο θέμα που με απασχολεί. Λοιπόν, φτάνοντας στο project του Α3 σε ένα σημείο δύναμης-στησίματος που με ικανοποιεί στο 95% των περιπτώσεων, αρχίζω να σκέφτομαι όλα αυτά τα μικρά-μικρά λάθη(?) που έχουν γίνει κατά καιρούς επειδή δεν έβρισκα κάτι που να με ικανοποιεί. Μετά από συζήτηση και με κάποια μέλη, έχω καταλήξει σε αυτήν: Ο λόγος της επιλογής είναι ο εξής: πιστεύω ότι έτσι όπως είναι η εισαγωγή μου τώρα, τραβάει/ρουφάει όλον τον αέρα από το χώρο της μηχανής, ο οποίος είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πιο ζεστός από αυτον που βρίσκεται έξω από το αμάξι ακόμα και σε πορεία σε ανοιχτό δρόμο. Πόσο μάλλον σε κίνηση σε ροή πίσω από άλλα αμάξια μέσα στην πόλη (είτε κίνηση είτε πχ σταθρά πάμε όλοι με 50-60-70km/h)... Οπότε θα ήθελα μία εισαγωγή που να ρουφάει "κατεθυείαν" απέξω αέρα. Εκτός από την παραπάνω, έχει κανείς να προτείνει κάτι άλλο? Ας πούμε ότι για χάρη της συζήτησης το οικονομικό (προς το παρόν) δεν είναι περιοριστικό για το τι θα επιλεγεί.
  36. 1 point
    Σωστά, νομίζω εισαι οκ. Δημητρης
  37. 1 point
    Οκ λάδι μόνο γνήσιο....k service σαν αλλαγή λαδιών,αλλάζοντας μόνο το εξωτερικό φίλτρο....Όχι διαρροές δεν έχουν....εμενα ειναι 07 /2015 (B8.5 ειναι αυτα?)απλά για να έχω το κεφάλι μού ήσυχο έλεγα να αλλάξω κ το μέσα φίλτρο ένα μαύρο πλαστικό...οπότε τότε πρέπει να λυθεί το κάτω καπάκι κ να αλλαχθεί κ η φλατζα ....(να αλλαχθει η φλατζα γιατι οπου λυνεις φλατζα βαζεις καινουργια )κ προληπτικά κ καινουργιες βιδες.... Το σετ παρακάτω το βρίσκω 150 εύρο Αλλά τα λάδια δεν τα ξέρω....οπότε μαζεύω ξεχωριστά φίλτρα φλατζα κτλ κ αγοράζω τα γνήσια λάδια 22 εύρο το ένα θέλει 7 λιτρα.....
  38. 1 point
    Ευχαριστώ....Αύγουστο που θα κατεβω Ελλαδα τά βλέπουμε μια ολα στο menu Γιατί εδώ, πέραν αυτόν που τους έχουν κάνει σεμινάρια δε ψάχνονται δεν ασχολούνται παρά πανω
  39. 1 point
    Μπορεί ο αισθητήρας που ειναι κάτω χαμηλά, να εχει πιάσει λίγο μακα, δεν ειναι τίποτα ιδιαίτερο εφόσον η στάθμη ειναι σωστή. Δημητρης
  40. 1 point
    Στο s5 έχουν βγει 2 οδηγίες για το s tropic το οποίο ειναι διαφορετικό απο του Α3. Συνήθως στις αλλαγές λαδιών αλλάζουν και αυτη τη πλάκα γιατί έχουν απώλεια στα συγκεκριμένα μοντέλα, ιδίως τα πρώτα. Γιαυτο και θελει τη φλάντζα και καινούργιες βίδες. Λαδι για μένα μόνο γνήσιο κανένα αλλο. Δημητρης
  41. 1 point
    Επειδή κινείσαι εντός πόλης και αν το θυμάμαι καλά (Άκη εσύ δεν είσαι ??) είναι ήπια η οδήγησή σου, θα απέφευγα τα κίτρινα bilstein. Από την άλλη βέβαια, όταν σχολιάζεις θετικά για τα sline, πάμε στο άλλο άκρο (εργοστασιακής) σκληρότητας. Δύσκολο να βγει συμπέρασμα Έχε επίσης υπόψη ότι όταν αναφέρεσαι σε sline ανάρτηση, ουσιαστικά αλλάζεις (και) ελατήρια (στα λοιπά σενάρια που αναφέρεις μόνο αμορτισέρ με μαμά ελατήρια...) Η λογική στην περίπτωσή σου λέει μαλακό αμορτισέρ ή ότι φορούσε από εργοστάσιο. Τα προσωπικά γούστα και ο ενθουσιασμός λένε σκληρά αμορτισέρ. Καλημέρα και καλή απόφαση!
  42. 1 point
  43. 1 point
    Χαιρετώ τους φίλους του club. Πολύς καιρός πέρασε, η μοίρα του καινούργιου είναι να μην ασχολείσαι... Να πω την αμαρτία μου, ψάχνω να βρω κάτι να βελτιώσω-ασχοληθώ αλλά φοβάμαι την εγγύηση... Τόσο μου έχει λείψει η διαδικασία της "βελτίωσης" που σκέφτομαι (φτου κακά!) να πάρω ένα Β6 και να το πειράξω με όσα ξέρω και μου έχουν μείνει από το παλιό!!! Anyway, μπορεί κάποιος φίλος να βάλει ένα αξιόπιστο link για το ΕΤΚΑ 8.1 2019; Ευχαριστώ και Καλό καλοκαίρι! Γιάννης
  44. 1 point
    Κάποιοι βρίσκουν πάντα τρόπους να βγάλουν μεροκάματο...
  45. 1 point
    το υδροψυκτο ''ψυγειο λαδιου'' ειναι εξυπνη λυση για καθημερινο οχημα το νερο ζεσταινεται πρωτο και φερνει γρηγοροτερα το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας ενω στη συνεχεια κραταει το λαδι σε θερμοκρασια κοντα σε αυτη του νερου που τυπικα σε ολους τους κινητηρες ειναι μινιμουν 30 βαθμους επανω απο το νερο ακομα και οταν δεν πιεζουμε ετσι εχουμε και γρηγορο ζεσταμα και καποια συγκρατηση της θερμοκρασιας λαδιου στη συνεχεια τωρα αν θες σουπερ διαχειρηση της θερμοκρασιας πας σε τυπικο ψυγειο λαδιου που ψυχει απο τον αερα κατευθειαν
  46. 1 point
    ΟΟ αυτα βλεπω και μετα τι να μου κανει το φπε! ερωτηση ποση ροπη βγαζει τωρα? και δισκο ειχες 228 η 240? Edit :Ακυρο μολις καταλαβα οτι εχεις dsg!!!
  47. 1 point
    Συνέχεια update από το ΣΚ που μας πέρασε. Τελικά το "1" (flash και αλλαγή ψυκτικών υγρών) έγινε επειδή αλλάχτηκε το ψυγείο νερού. Έδειχνε να χάνει πολύ αργά και στις 2 πλευρές του (στις ενώσεις μεταξύ μεταλλικού πυρήνα και πλαστικών άκρων) και ήταν θέμα χρόνου να κάνει κρακ και με αφήσει. Επίσης παρατηρήσαμε ότι ήταν μισο-φραγμένο σε αρκετά διαμήκη σημεία. Έτσι δυσκολευόταν να ψύξει αρκετά το ψυκτικό υγρό. (το έβλεπα κάποιες φορές μετά από βόλτα στην εθνική ότι αργούσε τελευταία να κατέβει η θερμοκρασία νερού και λαδιού, αλλά θεώρησα ότι προέρχεται από την μεγάλη παραγωγή θερμότητας της κ04) Οπότε, αφού θα κατέβαινε η μούρη και τα ψυγεία, αλλάχτηκε και το ψυγείο του a/c, γιατί όταν βγάλαμε τη μούρη, είδαμε ότι με τα χρόνια μυγάκια, πετραδάκια κτλ είχαν στραβώσει και φράξει πάρα πολλές από τις κυψέλες με αποτέλεσμα να μην περνάει ο αέρας (θυμίζω τα ψυγεία μας είναι τύπου "σάντουιτς", δηλαδή ο αέρας περνάει από το ψυγείο του A/C, μετά από το intercooler, μετά από το ψυγείο νερού, οπότε αν φράξει το 1ο, δεν περνάει ο αέρας στο 2ο ψυγείο και στο 3ο). Και αφού ήμασταν εκεί, φτιάξαμε και ένα καλώδιο που είχε φύγει από τη φύσσα του δεξιού προβόλου ομίχλης και μου έβγαζε τελευταία error οτι είναι καμμένο το πρόβολάκι (μη με ρωτήσετε πως έγινε. Δεν μπορώ να φανταστώ πως). Και........αφού ήμασταν εκεί, αλλάξαμε και όλα τα κολλάρα νερού που υπάρχουν. Και........αφού ήμασταν εκεί, αλλάξαμε και o-rings στο κύκλωμα πίεσης αέρα (τουρμπίνα-intercooler-πεταλούδα) μιας και το κόστος ήταν μικρό αλλά το να φτάσεις μέχρι εκεί θα ήταν μανίκι με τα ψυγεία πάνω κτλ, ενώ τώρα ήταν αστείο) Και........αφού ήμασταν εκεί...... (όχι!!!! τούρμπο δεν αλλάξαμε!!έλεος!! φαγώθηκες να το σκέφτεσαι!!!) κάναμε και ένα καθαρισμό στο κάτω μέρος του μοτέρ να τσεκάρουμε διαρροές λαδιού (δεν έχουμε κάτι προς το παρόν) Μαζί με εργασία, 2 ψυγεία, κολλάρα κτλ φτάσαμε στα 700€. Σε καλή μου μεριά. Πρώτες εντυπώσεις: θερμοκρασία νερού και λαδιού (έχω υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού) έπεσαν αρκετά, ενώ ακόμα και μετά από σκίσιμο, η πτώση της θερμοκρασίας είναι πλέον σημαντικά ταχύτερη σε σχέση με πριν. Και το A/C μπορώ να πω ότι "σκοτώνει" και πάλι. Το βάζω στους 21.5 με 22 (εξωτερική 30+!) γιατί κρυώνω!!!
  48. 1 point
    Πάντως να ξέρεις ότι η ΙΗΙ είναι λίγο δύστροπη και απότομη. Επίσης, θέλει να ασχοληθεί ιδιαίτερα ο προγραμματιστής σου, για να βρεις τη χρυσή τομή. Δημήτρης
  49. 1 point
    κότα τρίλειρη και μακροπουπουλάτη! επόμενο project Μητσάρα άνοιγμα μοτέρ!!!!!!!!!
  50. 1 point
    Λοιπον βγαλε την παλιο κ04 να βαλουμε μια ttrs/rs3 επανω μαζι με μπεκ opel gt για να τελειωνει το παραμυθι, μην στεναχωριεσαι δεν θα δωσεις πολλα δωσε το οκ και εγω θα τα κανονισω, αντε μας τα εχεις κανει τσουρεκια , εχεις αλαξει σωληνες-σωληνακια για να κερδισεις αλογα με το μυαλο σου, φτανει επιτελους φτανει, σε λιγο θα αλλαξεις και τα σωληνακια απο τις πιτσιλιθρες με μεγαλυτερης διαμετρου μηπως κερδισεις και απο εκει κανενα αλογο, σταματα αηδια καταντησες ...... σιχαμερε ε σιχαμερε. Δεν σε κραζουμε και εχεις ξεφυγει εντελως.......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.