Jump to content

Χορηγοί

Περισσότερα

Συνάντηση Audi Α3/S3/RS3 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες απο την συνάντηση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Terra Petra

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

Συνάντηση Κλασικών Γερμανικών Αυτοκινήτων

Το AUDI SPORT CLUB στην 2η Συνάντηση Γερμανικών Κλασικών Οχημάτων.
Περισσότερα

Συνάντηση Αudi Sport Club - Apolis Πετρούπολη

Περισσότερα
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/22/2018 in all areas

  1. 14 points
    Ήρθε η ώρα να κάνω και εγώ την παρουσίαση του αυτοκινήτου μου μετά από 3 χρόνια στη κατοχή μου όσα δηλαδή μέλος και στο φόρουμ!!! Στο φόρουμ όπου με έχει βοηθήσει απίστευτα σε οποία αλλαγή είχα σκοπό να κάνω στο αμάξι και σε όλα τα μέλη που ότι και να ρώτησα πήρα απάντηση!!! Το αμάξι είναι το Audi A4 1.8 tfsi Quattro και αγοράστηκε τον Μάιο του 2015. Η έκδοση είναι η ambition + επετειακό πακέτο για τα 100 χρόνια της εταιρίας (αν δεν κάνω λάθος). Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου έχουν γίνει η εξής αλλαγές: 19” ζάντες rs4 replica με 255/35 Pirelli P Zero ελαστικα, μπροστινή μάσκα look rs4 κυψελωτη όπως παρομοίως και τα προβολακια, μπροστινό lip από www.maxtondesign.eu, πλαϊνα μαρσπιέ sline, διάχυτης vortex με δυο απόληξης, αεροτομή χειροποίητη, και μια διακοσμητική κεραία ουρανού! Στο εσωτερικό έχει αλλαχτεί το τριάκτινο τιμόνι με flat bottom πολυλειτουργικό + cruise control, πεταλιερες sline, λεβιες sline, Audi drive select Μηχανικά έχει αλλαχτεί : ολη η εξάτμιση με dp 70mm και καταλύτη hjs 200 όπου συνεχίζει 70mm μέχρι και το μεσαίο καζανάκι (δεν έχω φωτό) από μεσαίο και μετά 2x55mm και τελειώνει με απόλυσης 2x100mm Μεγαλύτερο intercooler διαστάσεων 60χ35χ5 Eldor κόκκινους πολλαπλασιαστές Και προγραμμα e-tuners στην Λάρισα. Το αμάξι με όλα τα παραπάνω απέδωσε 240hp και 37 kg/m ροπής. Από φρένα απλά άλλαξα τους δίσκους σε διάτρητους Zimmerman Και ανάρτηση H&R coilover Με το καλό στο μέλλον θα γίνουν οι εξής αλλαγές: S-line σαλόνι δέρμα αλκαντάρα μαύρο, φρένα από S4 IHI turbo καί CTS εισαγωγή(η σειρά είναι τυχαία 😁😁😁).
  2. 11 points
    Χαιρετώ την παρέα. Βάζω κάποιες φωτογραφίες (θα ακολουθήσουν και άλλες από το αυτοκίνητο) μαζί με εκτενέστερη παρουσίαση των θετικών και αρνητικών (ναι, έχει και από αυτά). Φιλικά, Γιάννης
  3. 9 points
  4. 9 points
    Και μετά από πλύσιμο........ Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. 8 points
    οταν σε παρασυρουν συνεχεια μενεις χωρις λεφτα.... κωλοπαρεα (λευτερης{paladin}, ζησης{gtaros} γιωργος{kavouras} βασιλης{a80avant} εννοω... ηθικοι αυτουργοι)
  6. 7 points
    Αναβάθμιση μπροστινών φρένων. Ο δίσκος παρέμεινε 345 x 30 σε διαστάσεις και οι δαγκάνες από S5 αντικαταστάθηκαν από τετραπιστονες από Q5, κατασκευής Brembo.
  7. 7 points
    Ευθυγράμμιση πλύσιμο ΟΚ. Τελική εικόνα... Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. 7 points
    Μετά από 10 χρόνια ζαχάρωμα, οικονομιών, απίστευτων ατυχιών, και φοβερού, εντονότατου κυνηγητού τους τελευταίους 6 μήνες επιτέλους προ περίπου 1ας ώρας ήμουν ο υψηλότερος bidder και κατάφερα να κλείσω το "δικό μου" πλέον S3 8V (pre-facelift) - black edition. Το αυτοκίνητο βγήκε για πρώτη φορά στον δρόμο στις 29/11/2014, και εκ τότε έχει καλύψει 27,610 μίλια (44500 χλμ). Έρχεται με full service history, Log Book (ηλεκτρονικό και βιβλίο στο αμάξι), και είναι σε αρκετά καλή κατάσταση για την ηλικία του. Τα 2 αρνητικά - δεν έχει B&O όπως ούτε και panoramic, αλλά είχα πει εξ'αρχής ότι αν δεν βρώ αμάξι με πανοραμική σε καλή κατάσταση και στην τιμή την οποία ΜΠΟΡΟΥΣΑ να αντεπεξέλθω θα το θυσίαζα. Το Β&Ο δεν το θεωρώ κάτι απαραίτητο Το αμάξι αγοράστηκε από την BCA αν τυχόν ξέρετε, και έρχεται με τα appraisal report/condition reports etc. Σας έχω κάνει attach τα reports για να δείτε σε τι λεπτομέρεια σας δείχνουν την κατάσταση του αμαξιού. Αναγνωρίζω ότι έχει μικροθεματάκια, κοσμητικά κυρίως με μοναχά 2 ανησυχητικά σημεία: έρχεται (δυστυχώς) με μόνο ένα κλειδί. Μου ξανάτυχε με την BMW του πατέρα μου, και κατάφερα μετά από καιρό και πήρα το δεύτερο αφού ανακάλυψα τον προηγούμενο του ιδιοκτήτη. Ελπίζω να φανώ και εδώ τυχερός και να μην χρειαστεί να δώσω τα €275 που ζητά η Audi για κλειδί. στο condition report αναφέρει ότι ο ανεμοθώρακας είναι "chipped". Μένει να δω σε τι κατάσταση είναι - αν ήταν ραγισμένος/σπασμένος κλπ θα το έδειχναν στις φωτογραφίες με λεπτομέρεια. Συνολικά, θα είναι Κύπρο -στο δρόμο- με κόστος περίπου €26,500. Είμαι σίγουρος ότι αυτό το ποσό θα ανέβει στις 28000 με διάφορα έξοδα που θα χρειαστεί το αμάξι όταν με το καλό διασχίσει την Μεσόγειο. Για όσους με ξέρουν, η αγορά ενός S3 ήταν το "όνειρο" μου από τότε που πρωτομπήκα στο κλαμπ πρίν 11 περίπου χρόνια! Πάμε λοιπόν! Σύντομα περισσότερες φώτο, including ποστ με την εμπειρία μου με το συγκεκριμένο όχημα (αγορά,μεταφορά κλπ). Condition Report.pdf Appraisal report.pdf
  9. 7 points
    Το καρότσι είναι πλέον απολύτως συμμετρικό και πλέον ήμαστε έτοιμοι για την τοποθέτηση μοτέρ σασμάν. Η τοποθέτηση δεν θα είναι προφανώς η τελική, αλλά τα μηχανικά μέρη θα λειτουργήσουν ως οδηγός για την κατασκευή του καθρέφτη, του χώρου γύρω από το σασμάν και του τούνελ. Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
  10. 6 points
    Μικρό update στους καθρέπτες!!!
  11. 5 points
    Μιας και έχει περάσει καιρός από την τελευταία μας συνάντηση εδώ κάτω, . την Κυριακή 23/9 θα κάνουμε μια μικρή εκδρομή στο Μεσολόγγι. 10:00 το πρωί συνάντηση στην Βόρια προβλήτα στο Ρίο , δίπλα στην καντίνα. Τα δρομολόγια είναι ανά 20' οπότε στις 10:20 θα περάσουμε όλοι μαζί με το καραβάκι όπως παλιά.... Πέρασμα στο Αντίρριο και από εκεί οδηγούμε προς Μεσολόγγι. Στάθμευση στο Αλατιέρα all day bar restaurant για κουβεντούλα και καφεδάκι. Πάμε συμμετοχές Theodore + 3 Nikoskyr + 2 Θανάσης + 3 vakrosA4 nitrotec Audi Mixalis
  12. 5 points
    Περάσαμε μια όμορφη μέρα με φίλους από το audi sport club, τον Νίκο, τον Γιώργο,τον Σπύρο, τον Κώστα και τα μέλη των οικογενειών που βρέθηκαν μαζί μας. Πέρασμα με το καραβάκι στον Αντίρριο. Από εκεί μέσω παλιάς εθνικής, άδειας πλέον λόγω ύπαρξης τη νέας, απολαύσαμε την διαδρομή ως το Μεσολόγγι. Βολτούλα στο λιμάνι, καφές και κουβέντα μέχρι το μεσημέρι... Βόλτα στην Τουρλίδα και από εκεί αναχώρηση για Ναύπακτο. Εκεί ο Κώστας μας πρότεινε μια σούπερ ταβέρνα, όπου έπεσε μάχη μέχρι τελικής πτώσης......Αργά το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, με την υπόσχεση να τα λέμε πιο συχνά.... Και μερικές φωτογραφίες από την βόλτα μας εδώ : Για καφέ στο Μεσολόγγι, Κυριακή 23/9 Πάμε για την επόμενη !
  13. 5 points
    παμε για σταδιο 3 με Τte480....... ενα σας λεω στολιδι.... εγινα και γω κατοχος του συγκεκριμενου turbo πιστευω θα βγαλει ωραιο αποτελεσμα και μονο που ειναι ολα bolt on λεει πολλα.....to be continue
  14. 5 points
    Συνέχεια με το πίσω μέρος. Κι εδώ θα τοποθετηθεί αυτούσιο το σύστημα του Β6. Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
  15. 5 points
    Μοτέρ και σασμάν είναι πλέον στη θέση τους. Προχωράμε αργά και σταθερά... Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
  16. 5 points
    Πρώτες σκέψεις... Του λείπει μια σχέση. Αν είχε 7 θα ήταν ιδανικό. Ειδικά στον αυτοκινητόδρομο, για να ταξιδέψεις με 120km/h οι στροφές του κινητήρα πρέπει να είναι κοντά στις 2800-2900 (με το efficiency). Η κατανάλωση του δεν είναι άσχημη. Στον αυτοκινητόδρομο, με το efficiency & κλιματισμό, με 39 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και 2 άτομα έβλεπα 8.7-8.9l/100km. Με το comfort mode 9.2l/100km. Με το dynamic.. Άστε καλύτερα 😅 Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν πολυπρόσεχε το αμάξι. Μέχρι και τσίχλα βρήκα ανάμεσα στο κάθισμα και στον μοχλό για ρύθμιση της ανάκλησης του καθίσματος. Έκανα ένα πρώτο πλύσιμο για να γίνει το αυτοκίνητο decent και να κυκλοφορώ αλλά χρειάζεται detailing μέσα/έξω. Τελικά ο ανεμοθώρακας δεν ήταν ραγισμένος/chipped αλλά.... ΓΔΑΡΜΕΝΟΣ. Έχω την εντύπωση ότι άρπαξε κάτι στους υαλοκαθαριστήρες, κάτι τόσο σκληρό έτσι ώστε να γδάρει το γυαλί! Τα γδαρσίματα έχουν την φορά που ακολουθεί ο υαλοκαθαριστήρας. Θα περιμένω για λίγο καιρό και θα το διεκδικήσω από την ασφαλιστική. Αυτά για αρχή... υ.γ. πολύ σωστή επιλογή το ασημί χρώμα. Παρόλο που ήταν η 3η μου επιλογή πίσω από άσπρο και μαύρο - πολύ πολύ σωστή επιλογή.
  17. 5 points
  18. 5 points
    Καλημερα στην παρεα! Μιας και που "καλοκαιριαζει" σιγα σιγα ευκαιρια να βρεθουμε ξανα ολοι μαζι για ενα καφεδακι πριν τις καλοκαιρινες μας εξορμησεις για φετος! Το ραντεβου δινεται για ακομη μια φορα την Τεταρτη 4/7/2018 και ωρα 17:30 στο Dia Noche στην παραλιακη (εισοδος Μαρινα Αλιμου). Επισης, οσα μελη εντος Αττικης εχουν παραγγελει τα νεα μπλουζακια και καπελα A.S.C μπορουν να παρευρεθουν για την παραλαβη τους! Η τοποθεσια του μαγαζιου βρισκεται εδω (google maps), συνδυαζοντας εναν ομορφο εσωτερικο και εξωτερικο χωρο με ικανοποιητικες θεσεις παρκινγκ για τα οχηματα μας. Παρακαλω δηλωστε εγκαιρα συμμετοχη οσοι παρευρεθουν!
  19. 4 points
  20. 4 points
    Γεια σας παιδιά. Είμαι καινούργιος στο club. Πιστεύω ότι θα μπορέσω να έρθω.
  21. 4 points
    Το χρώμα από τις ζάντες τελικά άλλαξε όλο το αμάξι!!!!! Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  22. 4 points
    ενδιαφερων πατηματακι με Μ6 μαυρο/μαυρα φημε/μαυρη ζαντα/μαυρη μαυριλα..κατεβασμα ευθειας βαρκιζας με 3ες κ 2+ κολονες ανοιγομενη διαφορα υπερ της αρκουδας μεχρι κ κουμπωμα 5ης .. μετα λιμανακια δεν υπηρχε επαφη .. δυστυχως καμια διαθεση για κουβεντα ο αλλος οδηγος.. C'est la vie..
  23. 4 points
    καθε χρονο τα ιδια καθε Αυγουστο...εχω αρχισει να πιστευω οτι ο λογος που επιστρεφεις νωρις απο διακοπες δεν ειναι το τελος της αδειας σου....αλλα μπας κ βρεις κανεναν να πατησεις...
  24. 4 points
    Δεν φταίμε εμείς που είσαι τόσο γρήγορος! Μάλλον ήρθες/έφυγες τόσο αστραπιαία που δεν πρόλαβες να μας αντικρύσεις!! Ωραίο καφεδάκι (και κλαμπ σάντουιτς) και ωραία παρέα. Είδα και πρόσωπα αγαπητά που είχα καιρό να ανταμώσω. Καλώς όρισες και από κοντά θεόρατε Βασίλη (sorry, το Πασχάλης δεν καταλαβαίνω πως μου κόλλησε ) Κρίμα που έπρεπε να φύγω νωρίς, οι γλώσσες δε μάλλιαζαν με τίποτε!
  25. 4 points
    Το πρότζεκτ τελείωσε και το αμάξι κυκλοφορεί εδώ και πάνω δίμηνο ως quattro... Κατ'αρχας να πω ότι έλυσα το θέμα που είχα με την αντλία βενζίνης και το κόψιμο που μου έκανε ψηλά λόγω αδυναμίας να τραβήξει βενζίνη η αντλία (λόγω θέσης στο fwd)... Προς μεγάλη μου έκπληξη και μετά από δοκιμή με ίδιο Α4 quattro φιλου με ίδιο setup, εκεί που πριν ήταν 4 κενά ανοιγομενα μπροστά μου στα τελειώματα τεταρτης, πλέον είμαι ενάμισι αμάξι μπροστά, συνεπώς έγινε διπλή δουλειά. Στα των εντυπώσεων, το αμάξι διαπιστώνω ότι κάνει άλλο βάδισμα στον δρόμο, 1η-2α-3η εχει γίνει πολύ γρηγορότερο και ευστροφο (σ'αυτο ίσως βοηθάει και το βολάν μονής) αλλά η 5η του είναι αρκετά κοντή για να την κοφτιαζει στις 6800 στα 245. Σύντομα θα ανέβει και ο κόφτης οπότε θα τσιμπήσω κι από κει λίγη τελική ακόμα. Σε κατανάλωση δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα μεγάλη διαφορά και ας έχω μόλις 110χλμ στις 3000 στροφές της 5ης...
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.