Jump to content

Κλήρωση Δώρων 2020

Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 20/06/2020 17.30

Περισσότερα

Καλοκαιρινή ένδυση 2020

Περισσότερα

NightWalk 26/2 20:30

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/21/2019 in all areas

  1. 4 points
    GTX 2867R Gen 2 ή ακόμα καλύτερα G25-550, σύγχρονο, small frame turbo, πολύ αποδοτικό με γρήγορο σπουλάρισμα, θα λεγα ίσως το πιό daily driver big turbo που μπορείς να βρεις και για τα άλογα που θες. Ψαχνόμουν και γω για ένα διάστημα και τότε με είχε εντυπωσιάσει το ολοκαίνουργιο G25-550, αλλά το πρόβλημα ήταν ότι κανείς δεν το είχε δουλέψει. Ακόμα δεν ξέρω αν υπάρχει κανένα, αλλά αν βρεις συνεργείο που έχει ξαναφτιάξει αυτό το setup, να το σκεφτείς. Διαφορετικά πας στη δοκιμασμένη λύση GTX 2867R Gen 2. Και άκου τη συμβουλή του csaris να βρεις συνεργείο που θα αναλάβει hardware και software. Τέλος όπως στα ανέλυσε, ετοιμάσου για μεγάλο κοστούμι, γαμπριάτικο, γιατί την παντρεύεσαι την TTάρα σου. Οπότε σκέψου σοβαρά αν μπορείς να περάσεις μαζί της αρκετά χρόνια ακόμα, γιατί στο διαζύγιο δεν παίρνεις τίποτα, τα παίρνει όλα αυτή και τα δίνει στον επόμενο, με τις ευλογίες σου!
  2. 3 points
    Θα το πουλήσεις αποκαλύπτοντας ότι καίει λάδια? Έτσι πάλι θα χάσεις αφού ο αγοραστής θα χρειαστεί να κάνει επισκευή και θα προσπαθήσει να του κάνεις καλύτερη τιμή ή να το επισκευάσεις εσύ πριν την πώληση. Η δεν θα πεις τίποτε για τα λάδια? Η επισκευή είναι μονόδρομος νομίζω. Βρες ένα καλό συνεργείο και καλή τιμή και προχώρα το.
  3. 2 points
    Έχει αρκετά bug fixes, όπως πχ το Red dis bug και άλλα μικροπραγματα που είναι ασήμαντα αλλά βοηθούν... Το link ειναι: https://rnse.pcbbc.co.uk/downloads_eu.php
  4. 2 points
    Eχω αλλαξει καμια 10αρια+ φορες ζαντες σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα μεχρι τωρα και το ζουμι ειναι να παιξεις σε φαρδυτερη ζαντα & πιο επιθετικο offset για να βγει πιο εξω και να φαινεται "πρησμενο" το αυτοκινητο.... Παντα εννοειται σε συνδυασμο με λιγο χαμηλωμα, αλλιως θα φαινεται σαν κατσικι!! Στο S3 που εχω τωρα (ιδια καροτσα με το Α3 σου ειναι), εχω αλλαξει ηδη δυο φορες ζαντες... To πρωτο σετ ηταν ΟZ Superturismo LM 8.5x19 et44 και το δευτερο OZ Ultraleggera 8.5x19 et47... Με κανενα απο τα δυο σετ δεν ειχα προβληματα και ας ειμαι χαμηλωμενος τερμα σχεδον!! Πιο πολυ οπτικα προτιμουσα το et44 γιατι εβγαινε 3mm πιο εξω απο το et47... Ειπαμε εχω αλλαξει τοσες πολλες φορες ζαντες και λαστιχα και καταλαβαινω στο ματι και το 1mm διαφορα!! Σε ξενα forums/fb να ψαξεις το μεγιστο που μπορεις να πας σε A3/Golf/Leon ειναι 8.5αρα ζαντα με et 45αρι... Oτι πιο εξω απο αυτο θα εχεις προβληματα, ειδικα αν εισαι πολυ χαμηλωμενος. Το ιδανικοτερο στο οποιο πανε και οι πιο πολλοι ειναι 8αρα ζαντα με et 45αρι. Λαστιχα για 18αρα μονο 225/40. Για γρηγορο υπολογισμο et και ποσο μεσα/εξω θα βγαινει η ζαντα δες εδω: https://www.1010tires.com/Tools/Wheel-Offset-Calculator#
  5. 2 points
    Δεν εχω κατι με το car, απλα θεωρω λαθος τα παντρεματα ειδικα στα φρενα. Εχεις ενα δισκο απο mercedes ml 350mm τουλαχιστον 15kg, o οποιος δεν κεντραρει στο μουαγιε των vag και θελει μεταλλικο δαχτυλιδι περιπου 1mm ενδιαμεσα. Η δαγκανα ειναι τεραστια, βαρια (λογικο αφου προοριζεται για cayenne) οσο η μαμα του s3/cupra και με αγνωστα τα χιλιομετρα που εχει γραψει πριν. Αρνητικο ειναι οτι εχει πολυ μεγαλη επιφανεια εμβολων και χανεις παρα πολυ σε αισθηση στο πενταλ του φρενου. Επισης θες ζαντα που να βγαινει πολυ εξω (τουλαχιστον 8.5αρα με et45) αλλιως θες και αποστατες... Το ενα φερνει το αλλο δηλαδη. Πλεονεκτημα ειναι φυσικα το κοστος αυτων των σετ. Προσωπικη μου αποψη ολα τα παραπανω. Φυσικα ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι θελει!!
  6. 2 points
    Γεια σ Γιώργο! Πλέον, προτού περάσω το νεο file στη νέα εταιρεία,το αυτοκίνητο μπήκε στον μηχανικό, όπου και έβαλε μπεκ Bosch από golf 6 gti, και επίσης κατόπιν συναινεσης του programmer (για να μειώσω λίγο το απαιτούμενο budget) μ έκανε 3 σφιξεις στο εργοστασιακό westgate. Επίσης μιας και βγήκε η πολλαπλή εισαγωγής(Η οποια αντικαταστάθηκε πριν 27.000χλμ με καινούρια) έγινε και ένας καθαρισμός βαλβίδων. Τα υπόλοιπα hardware ως είχαν κ πριν ,δλδ μπουζιά ngk 8άρια, πολλαπλασιαστες ngk r8, κλπ.. Κατόπιν πολλών log στον δρόμο με διορθωσεις κάθε φορά, έχουμε μέχρι στιγμής ρυθμίσει 1.85 με 1.3~1,35 και 18° αβανς. Ήταν ντεμί να μ δώσει η Όχι άλλη 1,5° Αλλά επειδή διάβασε μια επιστροφή,μ είπε ας το αφήσουμε εδώ κ βλέπουμε. Μ ζήτησε κάποια στιγμή να πάω να το ξαναπρηζωσει να δει μήπως χρειαστεί να μ αλλάξει κάτι αφότου θα έχω κάνει κάποια χλμ με το νεο μας file, κι έπειτα θα ανέβει δυναμομετρο παρουσια του για τις τελικές ρυθμίσεις κάποια στιγμή. Στο επόμενο μου σερβις Εγώ θα κάνω αντικατάσταση της αντλιας καυσίμου καθότι βλέπει ο programmer μια πιθανή ελαφρα κόπωσή της καθώς ψηλά αδυνατεί να πιάσει (νομίζω 10bar?) Την ζητούμενη πιεση καυσίμου, και αυτά.... Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. 2 points
    Για την ιστορία πάντως γίνεται.... 😉
  8. 2 points
    Θοδωρη μου ετσι οπως τα λες... Σε σχεδον 200.000 χλμ εχω ηδη μια επισκευη για λαδια και τωρα ολικη κινητηρα.... Δεν μπορω να πω οτι εκαναν πολυ καλη δουλεια στο ingolstandt πανω σε αυτο το θεμα... Απο την αλλη βεβαια το γαμ.... με εχει βολεψει παρα πολυ σε ολα τα υπολοιπα και του εχω ριξει τοσα που λυπηθηκα να το πουλησω. Κοστος στα περισσοτερα εξειδικευμενα που ρωτησα ζητουσαν 5.000 με μτχ κινητηρα η ξανα επισκευη του υπαρχοντος με αμφιβολα αποτελεσματα... Ελπιζω ο καινουργιος κινητηρας να ειναι σαφως βελτιωμενος σε αξιοπιστια και να μην εχω ολα οσα περασαμε οι περισσοτεροι στην αρχη! Κινητηρας οχι δεν ειναι απο το β8.5.
  9. 2 points
    Καλησπέρα φίλε. Εξαρτάται πραγματικά το πως οδηγείς. Θα αναφερθώ σε νούμερα μέσης κατανάλωσης και όχι μίας μόνο διαδρομής (που μπορέι "τυχαία" να έγραψε λίγο ή πολύ). Δηλαδή γέμισμα, κινείσαι για 400-500km και ξαναγεμίζεις και υπολογίζεις πόσο έκαψε. Όσο ο 1.8 είναι σε εργοστασιακό setup, η κατανάλωση που είχα εγώ (με τον τρόπο που οδηγώ) ήταν η εξής: - πόλη Αθήνα (= αρκετή κίνηση) έκαιγε 12lt/100km - επαρχιακούς δρόμους (πας μέχρι 70-80km/h χαλαρά😞 7,5lt/100km - εθνική με νορμάλ ρυθμούς (ας πούμε μέχρι 140km/h): 8,1lt/100km Μεικτό κύκλο (πόλη, εθνική, επαρχιακό) όπως οδηγώ εγώ και κινούμαι στους δρόμους (και με ό,τι κίνηση έχει αυτός) είναι στα 10lt/100km. Μόλις του έβαλα πρόγραμμα (=200ps με 220ps περίπου - ανάλογα αν θα καίει 100στάρα ή 95άρα και πόσο επιθετικό είναι το πρόγραμμα), η κατανάλωση έπεσε 0,5lt/100km κυρίως γιατί πιστεύω πως, έτσι όπως οδηγώ στην καθημερινότητα, εκμεταλλεύομαι αρκετά τη ροπή του κινητήρα και δεν σηκώνω πολλές στροφές. Με το που έλαβα την ΙΗΙ (τουρμπίνα από Golf 6 GTI) "επέστρεψε" η μέση κατανάλωση στα 10lt/100km. Τώρα που φοράω κ04-064 (τουρμπίνα S3 8p) και 10% μεγαλύτερα μπεκ η μέση κατανάλωση έχει φτάσει στα 11lt/100km. Δύσκολα θα δω κάτω από 9 πλέον αλλά οκ, μιλάμε για αμάξι 350ps και 45kgm ροπής. Βάζοντας και 100oct βενζίνη, πρακτικά μιλάμε για 0,2€/km (πολλά ή λίγα, εξαρτάται από ποια σκοπιά το βλέπεις) Τέλος να σημειώσω ότι εγώ έχω αμάξι DSG, το οποίο αυξάνει την κατανάλωση (ειδικά μέσα σε κίνηση*) κατά περίπου 0,5 με 1lt/100km (ανάλογα πόσο ακίνητος είσαι) Ελπίζω να διελεύκανα το τοπίο κάπως όσο αναφορά το 1,8t και πόσο καίει. Ό,τι άλλη απορία έχεις, ευχαρίστως να στην απαντήσω. Μη διστάσεις να ρωτήσεις κάτι ακόμα κι αν το θεωρείς χαζό ή ανούσιο. Το θέμα είναι να κάνεις την επιλογή που εσένα σου ταιριάζει και όχι αυτή που ταιριάζει σε μένα ή οποιονδήποτε άλλο σου απαντάει στις ερωτήσεις σου. Για το 1,4tfsi δεν έχω αποψη γιατί δεν είχα προσωπικά αυτό το μοτέρ στο Α3. Γι' αυτό και δε θέλω να εκφράσω τη γνώμη μου (παρότι από αυτά που μου έχουν μεταφέρει κάτοχοι κτλ, έχω σχηματίσει κάποια άποψη). *όταν είσαι ακίνητος, το σασμάν είναι στο "D", οπότε το μοτέρ έχει λίγο περισσότερο φορτίο από όσο έχει στο ρελαντί ένα μοτέρ με χειροκίνητο σασμάν και νεκρά. Φυσικά το να γυρίζεις το (αυτόματο) σασμάν σε θέση νεκρά (έχει θέση "Ν") θα σε βοηθήσει στην κατανάλωση, αλλά σίγουρα πιστεύω πως καταπονεί περισσότερο το σασμάν στο να απεμπλέκει και επανασυμπλέκει τα δισκάκια. ΥΓ: όλες οι παραπάνω τιμές κατανάλωσεις έχουν γραφτεί έχοντας κάνει αρκετά km και φυσικά χωρίς να οδηγείς αργά. Απλά όχι "τάπα". Προσωπικά οδηγώ στο 99% των περιπτώσεων σβέλτα ή στη χειρότερη με τη ροή του δρόμου/κίνησης. Οπότε ίσως βρεθεί κάποιος να πει ότι η κατανάλωση που έχω είναι υψηλή. Ή αν βρεθεί κάποιος που οδηγεί πιο επιθετικά στην καθημερινότητα του (ή όποτε παίρνει το αμάξι), να πει ότι είναι λίγο.... ΓΙ' αυτό όπως έγραψα όλα εξαρτώνται από το πως οδηγείς εσύ)
  10. 2 points
    Χλιαρό νερό με πράσινο σαπούνι το περνάς με μαλακό σφουγγαράκι. Αλλιώς με μωρομαντηλα αρκετά και υπομονή στα δύσκολα σημεία και γίνεται κούκλα.
  11. 2 points
    το πρόβλημα ήταν η μπαταρία τώρα το αμάξι δουλεύει μια χαρά.!!! ευχαριστω για την βοήθεια.!!
  12. 1 point
    Απαντωντας στο δηλλημα σου θα σου πω να πας σε s3 χωρις δευτερη σκεψη εφοσον υπαρχει στο πλανο σου...αλλα..Εγώ ήθελα ηθελα να ρωτήσω κάτι άλλο... Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα βρεις "ρημαδια" s3? Αν δεν καίγεσαι να πάρεις αμάξι άμεσα...πήγαινε κοίτα μερικά να δεις πως τα έχουν...Φυσικά υπάρχουν κ οι εξαιρέσεις... Γνώμη μου είναι ότι για s3 κ ειδικά facelift ( μιας κ κοίταξε για led drl) πρέπει να βάλεις λίγο παραπάνω το χέρι στην τσέπη για αγορά!!!
  13. 1 point
    Σας ευχαριστώ. Θα βγάλω φωτογραφίες και θα τις επικοινωνήσω στη pirelli. Θα σας πω αποτελέσματα για ενημερωση. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  14. 1 point
    Aν ισχυει το "εννοειται γνησια", τοτε ειναι που δεν αξιζει.
  15. 1 point
    πρέπει αρχικά να "τραβηχτεί" το φρέον. Μετά λύνεις τα παξιμάδια που είναι δίπλα στην βαλβίδα που φαίνεται στις φωτό σου και αυτό βγαίνει τραβηχτά από μέσα. Αντίστροφα δένεις και βάζεις φρέον. Συμβουλή, μην το δουλεύεις μέχρι να το φτιάξεις. Ζορίζεις τον κομπρέσορα και θα τον πάρεις στο χέρι...
  16. 1 point
    Εννοείται!!!!!!!
  17. 1 point
    Καλημερα φίλε. κατά μεγάλη πιθανότητα έχουν χαλάσει ο τεντωτηρας της καδένας. μην το αμελήσεις σε καμία περίπτωση.
  18. 1 point
    Με το καλό η αγορά του!! Και ξέρεις...ότι χρειαστεί, μπορεί να μπει στο φόρουμ να το αναζητήσει. 🙂
  19. 1 point
    Από Αγγλία είχα βρει ανακατασκευή κινητήρα TTRS χωρίς μεταφορικά γύρω στα 5Κ.... δυστυχώς δεν έχω επαφές με μάντρες. Αν βγαίνει πιο φτηνά τότε γράψε λάθος. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  20. 1 point
    Καλησπέρα Εγώ που το είχα δει πάντως για το δικό μου, έβγαινε πιο "φτηνά" να το αγοράσεις μεταχειρισμένο από την αρχή.... φρένα, κινητήρας χωρίς εργατικά πανε κοντά στα 10Κ.... Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  21. 1 point
    Γεια σας . Με λένε Νίκο και είμαι απο Θεσσαλονίκη.Ειμαι καινούργιο μέλος στο Σίτε. Εχω διαβάσει πάρα πολλά απο το Φόρουμ και θέλω να μάθω ακόμα πιο πολλά. Ειμαι Κάτοχος enos Αudi tt mk 2 FWD 2008 και 8έλω να κάνω μετατροπή se TT RS H SE TTS . Το σκέφτομαι για κ04 το Απλο ττ αλλα πιστεύω ακράδαντα οτι θα το μετανίοσω μεταγενέστερα. Υπάρχει καποιο μέλος του σίτε να μου πει και απο τα δυο μοντέλα τι θα πρέπει να αλάκσω απο το ΤΤ μου. ΣΕ ΤΤΣ Η ΤΤ ΡΣ 2 ΓΕΝΙΑΣ μιλάω πάντα. Εκτος απο μοτερ, σασμαν ,διαφορικό . σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  22. 1 point
    Οντως του πανε πιο πολυ και δεν κυκλοφορουν πολυ οι superturismo lm, απλα με ειχε πιασει τοτε η τρελα να τις αλλαξω με τις ultraleggera που ειναι το "ιερο δισκοποτηρο" των ζαντων!! 😛 😂 Στο βαρος οι superturismo lm ηταν λιγο πιο βαριες (11,7kg) σε σχεση με τις ultraleggera (10,5kg). Tις "πηρε" το απο κατω tt-rs παρεα με αποστατες 10mm και εδειξε τελεια!!
  23. 1 point
    Το topic μεταφέρθηκε, μιας και δεν έχει κάτι να μοιραστεί με τις εκδρομές της Θεσσαλονίκης
  24. 1 point
    Αν κ οι 2 είναι ζανταρες...προτιμώ 1000 φορές την superturismo από τις πολυφορεμενες leggera...βεβαια γουστα ειναι αυτα... Αν το ήξερα θα στις έπαιρνα χθες...
  25. 1 point
    Ελαστικά 225/40/18, ζάντες με πλάτος 7,5 j και offset απο ΕΤ56 εώς ΕΤ54, δεν θα έχεις κάποιο θέμα, είναι οι εργοστασιακές διαστάσεις που χρησιμοποιούνται σε Α3/S3 Εδώ: (https://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/15211-oem-ζάντες-audi/) θα βρείς τις διαστάσεις και τα σχέδια ανά μοντέλο αυτοκινήτου. Θα μπορούσες να πάς και σε 8 j ζάντα, αλλά με προσοχή στο offset... Kατά την γνώμη μου όχι κάτω από ΕΤ50...
  26. 1 point
    Μήπως να σκεφτείς τη λύση αλλαγής τακακιών με κάτι πιο ανθεκτικό σε θερμοκρασίες? Να αναφέρω ότι εγώ έβαλα δαγκάνες μεγαλύτερες (που παίρνουν μεγαλύτερο τακάκι από του S3), αλλά σε δισκόπλακα 345χ30 του S3 8Ρ. Και επειδή η διαδρομή που έκανα πολύ συχνά παλιά (σπάνια πλέον λόγω έλλειψης χρόνου) είναι ιδιαιτέρως απαιτητική σε σταθερή απόδοση των φρένων (και όχι μόνο), μπορώ να σου πω ότι δε φταίνε οι δισκόπλακες, αλλά τα τακάκια. Αν το κόστος "είναι μέρος της εξίσωσης", θα σου πρότεινα να βρεις δαγκάνες που συνεργάζονται με τις δισκόπλακες που ήδη έχεις. (δε θα δυσκολευτείς άλλωστε να πουλήσεις μόνο τις δαγκάνες ) Αν το κόστος "δεν είναι μέρος του προβλήματος", θα σου πρότεινα κάτι ωραία φρενάκια 6πίστονα με κόστος βέβαια 3πλάσιο από αυτό της αρχικής λύσης.
  27. 1 point
    TT-RS σετακι ειχα βαλει στο Scirocco R που ειχα πριν, περαν απο το look δεν εχουν κατι το ιδιαιτερο να σου πω. Εχεις μια πολυ ελαφρια δαγκανα της brembo 4πιστονη με ενα γαιδουρι δισκο 370mm βαρους 13+ κιλων. Διαφορα πολυ μικρη θα δεις και αν τα "καις" θεωρω οτι θα εχεις προβληματα με στραβωματα, ειδικα αν βαλεις και κανενα αγωνιαρικο τακακι επανω. Επειδη υπαρχουν πολλα σετακια μεταχειρισμενα με παλιους κωδικους, θα κοιταξεις οι δαγκανες να εχουν τρυπες για τα αντιβαρα πισω. Οι πρωτες παρτιδες δεν ειχαν και σφυριγαν συνεχεια! Επισης οι δισκοι να ειναι ο τελευταιος κωδικος, τον οποιο μπορεις να τον βρεις στο ΕΤΚΑ. Στο s3 που εχω τωρα εχω βαλει το 6πιστονο σετακι της Forge με διαιρουμενο 356mm δισκο... 3 κιλα η δαγκανα και 8 κιλα ο δισκος ζυγιζει μολις. Πολυ καλη αισθηση στο αρχικο φρεναρισμα (ερχονται με τακακια ebc yellowstuff) και ειναι σαφως καλυτερα απο τα μαμα. Υποψιν οτι δεν τα εχω πιεσει ιδιαιτερα γιατι πλεον δεν κανω πολλες καγκουριες. Αρνητικο ειναι τα yellowstuff τακακια που σφυριζουν συνεχως!! Τα αλλαξα μετα απο λιγο καιρο με τα ebc redstuff οπου και το σφυριγμα εξαφανιστηκε... Το συγκεκριμενο σετ oπως και πολλα αλλα επωνυμα, ειναι για fast road καταστασεις. Αν θες κατι για να το καψεις πας σε Brembo, οχι τα ξαναβαμμενα σετ που υπαρχουν αλλα σε καινουργια, παντα με το αναλογο κοστος. Βασικο επισης ειναι και το κοστος που εχουν οι δισκοι και τα τακακια σε ολα αυτα τα σετ... Oι δισκοι της Forge εχουν 600€ και 150€ τα τακακια, καμια σχεση με τα εργοστασιακα s3/cupra που παιρνεις Brembo δισκους και τακακια 180€ ολα μαζι. Σκεψου και αυτο δηλαδη. Επισης δεν θα εβαζα σετακια που πουλανε στο car απο 6πιστονες Brembo απο cayenne με δισκο 350mm απο mercedes ml + δαχτυλιδι κεντραρισματος. Kαλα λογια διαβαζω και για του tts 8s clubsport εκδοση: https://www.ebay.com/itm/Audi-TTS-8S-4Pot-Brake-kit-Upgrade-ClubSport-brake-discs-NEW-Black-Audi-S3-8v-8p/292897294482?epid=8025940465&hash=item44320a0892:g:czoAAOSwyqleGElw https://www.ebay.com/itm/Audi-TTS-8S-4Pot-Brake-kit-Upgrade-Tarox-F2000-Slotted-brake-discs-NEW-mk7-R-S3/293412634802?epid=8025940465&hash=item4450c180b2:g:CYcAAOSwoMFeFLj6 Βλεπω οι Ρουμανοι στο ebay εχουν πολυ πραγμα... 😛
  28. 1 point
    Τα 6πιστονα του rs5 B9 μπαίνουν σε εσάς; Επίσης τα z18; Μονοπιστονα δύσκολο αλλά γιατί όχι με περισσότερα πιστόνια;
  29. 1 point
    Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλές επιλογές μεγάλης βελτίωσης (σε σχέση με αυτό π εχεις τώρα) σε μονοπίστονη γκαμα, καθώς αυτό ως επί το πλείστον είναι για αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής... Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  30. 1 point
    Καλησπέρα, θα πρέπει να συνδέσεις το κινητό με καλώδιο USB στο αμάξι αλλά πριν από αυτό θα πρέπει να έχεις κατεβάσει την εφαρμογή android auto. Προσοχή! επειδή η εφαρμογή απο ότι ξέρω δεν είναι διαθέσιμη ακόμα στην Ελλάδα από την Google θα πρέπει να την κατεβάσεις από αλλού όχι απτο Google Play και να την κάνεις εγκατάσταση στο κινητό σου. Δες αυτό το βιντεο, εμένα με βοήθησε αρκετά και έχει και link στην περιγραφή για να κατεβάσεις την κατάλληλη έκδοση Android Auto ανάλογα με το κινητό σου.
  31. 1 point
    Τελικα σημερα περαστηκε νεο file σε νεα εταιρεια ...ολα καλα...ουτε πεταλουδες πλεον κλεινουν ουτε τπτ 😊
  32. 1 point
    Αν εχεις το 2007 με κινητηρα ΒΥΤ, εχεις το παλιο συστημα αναθυμιασεων, ειναι ενα "πλαισιο τετραγωνο που στη μεση μπαινει το καπακι με το σημα της audi" αν βγαλει το καπακι σου μενει αυτο το "πλαισιο" κατω απο αυτο υπάρχουν 2 τρυπες με 2 σωληνακια, απο εκει χανεις λαδια, και πανε μεχρι εκει, 2 λυσεις, το αλλαζεις ολο (κοστος αν θυμαμε καλα 150 ευρω) που περιλαμβανει τα σωληνακια και το πλαστικο πλαισιο, ή το ξηλωνεις το καθαριζεις, βαζεις φλατζοκολα στις τρυπες γυρω για να πατισουν τα σωληνακια και ετοιμος. Κοστος 20 ευρω.
  33. 1 point
    Ήρθε η ώρα να κάνω και εγώ την παρουσίαση του αυτοκινήτου μου μετά από 3 χρόνια στη κατοχή μου όσα δηλαδή μέλος και στο φόρουμ!!! Στο φόρουμ όπου με έχει βοηθήσει απίστευτα σε οποία αλλαγή είχα σκοπό να κάνω στο αμάξι και σε όλα τα μέλη που ότι και να ρώτησα πήρα απάντηση!!! Το αμάξι είναι το Audi A4 1.8 tfsi Quattro και αγοράστηκε τον Μάιο του 2015. Η έκδοση είναι η ambition + επετειακό πακέτο για τα 100 χρόνια της εταιρίας (αν δεν κάνω λάθος). Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου έχουν γίνει η εξής αλλαγές: 19” ζάντες rs4 replica με 255/35 Pirelli P Zero ελαστικα, μπροστινή μάσκα look rs4 κυψελωτη όπως παρομοίως και τα προβολακια, μπροστινό lip από www.maxtondesign.eu, πλαϊνα μαρσπιέ sline, διάχυτης vortex με δυο απόληξης, αεροτομή χειροποίητη, και μια διακοσμητική κεραία ουρανού! Στο εσωτερικό έχει αλλαχτεί το τριάκτινο τιμόνι με flat bottom πολυλειτουργικό + cruise control, πεταλιερες sline, λεβιες sline, Audi drive select Μηχανικά έχει αλλαχτεί : ολη η εξάτμιση με dp 70mm και καταλύτη hjs 200 όπου συνεχίζει 70mm μέχρι και το μεσαίο καζανάκι (δεν έχω φωτό) από μεσαίο και μετά 2x55mm και τελειώνει με απόλυσης 2x100mm Μεγαλύτερο intercooler διαστάσεων 60χ35χ5 Eldor κόκκινους πολλαπλασιαστές Και προγραμμα e-tuners στην Λάρισα. Το αμάξι με όλα τα παραπάνω απέδωσε 240hp και 37 kg/m ροπής. Από φρένα απλά άλλαξα τους δίσκους σε διάτρητους Zimmerman Και ανάρτηση H&R coilover Με το καλό στο μέλλον θα γίνουν οι εξής αλλαγές: S-line σαλόνι δέρμα αλκαντάρα μαύρο, φρένα από S4 IHI turbo καί CTS εισαγωγή(η σειρά είναι τυχαία 😁😁😁).
  34. 1 point
    Καλησπέρα, έχουμε λοιπόν Edition 30 DSG μοντέλο 2007, καινούργιο αγορασμένο που σημαίνει μόλις κλείσαμε 10ετία και πάμε για άλλα 10, με τα παρακάτω στον βασικό εξοπλισμό. Εξωτερικά: - Gloss Black ζάντες Detroit 7,5x18 (υπήρχε και η επιλογή Pescara 7,5x18 χωρίς χρέωση) - Λάστιχα Michelin Pilot Exalto (225/40/ZR18, 92Y), συμπαθητικό για τότε - Μασπιέδες, εμπρός και πίσω προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξιού όπως και το εμπρός lip που είναι διαφορετικό part από του GTI - Πίσω φανάρια όπως του R32 - Θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες - Σηματάκι EDITION 30 πίσω δεξιά Πάμε μέσα: - Θερμαινόμενα bucket εμπρός καθίσματα με ηλεκτρική υποστήριξη μέσης/πλάτης, σε μισό δέρμα Vienna και μισό ύφασμα Interlagos - Κόκκινες ραφές στο τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο και καθίσματα - Κόκκινο περίγραμμα σε όλα τα πατάκια και foot rest - Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός - Εμπρός και πίσω τεμπέλης - Αυτάκια για τις αλλαγές και σκαλισμένο λογότυπο DSG στο λεβιέ ο οποίος είναι σε σχέδιο μπάλας golf, ταιριάζει με το ανοιχτήρι της μπύρας στην ποτηροθήκη, κάνεις ένα birdie χτυπάς και μια μπυρίτσα - Κεντρικός καθρέπτης που σκουραίνει αυτόματα - Αισθητήρες φωτός και βροχής - Coming Home / Leaving Home - Και πάλι σηματάκια EDITION 30 στο ντουλαπάκι και κάτω στις πόρτες, δεν πάνε πάνω από 3-4 χρόνια που ανακάλυψα ότι το ντουλαπάκι έχει και επιλογή ψύξης, που τραβάει αέρα από τον κλιματισμό και τον ρίχνει μέσα μπας και την παλέψει το παγωτάκι Τέλος σαν έξτρα έβαλα μόνο το RNS MFD DVD GPS, το χρώμα του αμαξιού Diamond Black και τον συναγερμό, τον οποίο ρύθμισα να ακούγεται ένα διακριτικό σύντομο μπιπ όπως περίπου στις ταινίες. Βελτιώσεις: Revo stage 2+ στην ECU Revo stage 2 στο DSG με κόφτη 7600, LC 4000, τέλος το lag από την εντολή μέχρι την εκτέλεση, γρηγορότερες αλλαγές και τέλος το kickdown και γενικά οι αυτόματες αλλαγές στο manual Εισαγωγή ITG Maxogen με φίλτρο ITG JC60-86 λαδιού Εξάτμιση φτιαχτή full 76 από τον Exhaustflow Δανελάτο με 200άρη HJS τον μεγάλο, χωρίς μεσαίο, μικρό τελικό και 80άρες μπούκες, κυριολεκτικά δεν παίρνω τηλέφωνο ότι έρχομαι, δεν υπάρχει λόγος Αντλία υψηλής Autotech Κούλερ APR Σκάστρα OEM revision D η μεταλλική με το πιστόνι Πολλαπλασιαστές NGK U5014 (R8) Μπουζί NGK BKR8EIX κτλ... Άλλες βελτιώσεις: Φρένα StopTech ST41 BBK με τρυπητούς Πίσω δίσκοι Neuspeed τρυπητοί Σωληνάκια Goodridge πίσω για να ολοκληρωθεί το σύνολο Λαστιχάκι Toyo Proxes R888 μαμά διαστάσεις 225/40/18 πριν απ' αυτά έφαγα 2 σετάκια Cup από Michelin άψογα και αυτά αλλά τα 8άρια ζεσταίνονται πιό γρήγορα Coilover KW Variant 1 με αρκετό χαμήλωμα, πήγαινα για την V3 αλλά τελικά δεν το έχω μετανιώσει από σκληρότητα μου χει κάτσει όπως την ήθελα 4 χρόνια πάνω, τελευταία το χαμήλωσα κι άλλο από τις τελευταίες φωτό, σε άγνωστους δρόμους κότα, διασταυρώσεις τύπου Λυκαβηττός κότα, ανέβα κατέβα ράμπες τριγωνομετρία, κόρνες από πίσω και τα σχετικά κτλ... Το αμάξι τελευταία μετρήθηκε πάνω από 370 μοτέρ και καμιά 50ριά κιλά. To be continued...
  35. 1 point
    Σ'ευχαριστώ και πάλι φίλε μου για την αμεσότητα! Δεν το κατέχω και πολύ το τεχνικό κομμάτι γι'αυτό ζήτησα τα φώτα σας στο forum! Τα δικά σας φώτα, γιατί του Α4 μας τη φέρανε! !!
  36. 1 point
    Καλύτερα Sachs απ'οτι Luk. Μπορεί το μαμά να είναι Luk αλλά η Sachs έχει κάποια μέρη μεταλλικά που στο Luk είναι πλαστικά. Πρόσφατα άλλαξα σε B8 και μου πρότειναν με κλειστά μάτια Sachs μεταξύ των 2. Προφανώς είχες συνηθίσει άλλη αίσθηση.
  37. 1 point
    Μιάς και μου είχαν καεί 2 led από τα πίσω φανάρια είπα να δοκιμάσω την τύχη μου με κάποια aftermarket, τα οποία φέρνουν λίγο και από τα φανάρια του fl τα οποία μου αρέσουν περισσότερο. Έτσι πήγα από αυτό: Σε αυτό: Ποιότητα αρκετά καλή, και εφαρμογή καλή αλλά όχι τέλεια όπως τα μαμά, χωρίς όμως να προβληματίζει η να φαίνονται άσχημα. Θα πρέπει να τα δεις από πολύ κοντά για να διαπιστώσεις ότι δεν είναι τέλεια η εφαρμογή. Προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Οπτικά μου αρέσουν περισσότερο. Ελπίζω απλά να αντέξουν, και να μην έχω θέματα στην πορεία. Τα φανάρια για όποιον ενδιαφέρεται είναι αυτά: https://www.fk-shop.de/en/By-Brand-Manufacture/FK-Automotive/Led-Taillights-Audi-A4-B8-8K-Limo-Yr-07-11-red-clear-fk.html Τα συγκεκριμένα είναι για αμάξια με εργοστασιακά πίσω led, αλλά υπάρχει και το αντίστοιχο πακέτο για αμάξια χωρίς led.
  38. 1 point
    Χαχαχαχα...προφανώς δεν υπάρχει επαρκής γνώση επί του θέματος.
  39. 1 point
    Ρε παιδια τι ακριβως λετε ολοι πισω απο ενα πληκτρολογιο λες και κανατε διαγνωση απο μακρυα... Ειναι απολυτως φυσιολογικο να μην σηκωνει την ροπη της Κ04 ενα απλο μαμα σετ μιας και δεν ειναι κατασκευασμενο για τετοια ροπη. Εγω σε Β6 με Κ03-073 (ειναι η αμεσως μικροτερη της Κ04-015, την οποια φορουσαν τα Α4 με ΒΕΧ κινητηρα) και χαμηλη πιεση (1,20) με καινουριο μαμα δίσκο, ελεγμενο βολαν και ενισχυμενο πλατω ηδη πατιναρει στην 4η και στην 5η μετα απο 10.000km απο την τοποθετηση...φυσιολογικο ειναι! Μην συγκρινετε S3 με Α4 Β5....
  40. 1 point
    Οι κωδικοί που αναφέρει η αντιπροσωπεία, είναι οι λεγόμενοι SVM Codes, που όταν ενεργοποιηθούν, κάνουν αυτόματα κωδικοποίηση ή adaptation του εγκεφάλου που αφορά, πράγμα που γίνεται με VCDS άνετα αν γνωρίζεις. Κι εγώ στο δικό μου ενεργοποίησα Cruise Control μετά από τοποθέτηση που έκανα μόνος και το ενεργοποίησα κανονικά με VCDS, όταν παω αντιπροσωπεία αν κάνουν έλεγχο κωδικοποίησης ξαναμπαίνουν οι εργοστασιακές επιλογές άρα πρέπει να το κάνεις από την αρχή. Νομίζω όμως στην MQB πλατφόρμα τα πράγματα έχουν αλλάξει, μέχρι να βρεθεί η λύση πάλι φυσικά
  41. 1 point
  42. 1 point
    Μπήκαν και τα Audi sport φωτάκια 💪💪💪
  43. 1 point
    Το αμάξι μένει ακίνητο για μεγάλα διαστήματα; Το λέω αυτό γιατί μπορεί να στραβωνει ο σκελετός των ελαστικών και να δημιουργείται τρέμουλο.
  44. 1 point
    Δεν θα έπρεπε να πατιναρεις. Αντέχει παραπάνω. Μιας και το αλλάζεις βάλε κάτι σε εξαφτερο.
  45. 1 point
    Και μια ακόμα φώτο:
  46. 1 point
    Είναι κάποια ψαλίδια που μπορείς απλά να αντικαταστήσεις τα σινεμπλόκ τους αν κρίνεις ότι όλο το υπόλοιπο δε χρίζει αλλαγής, δεν είναι στραβωμένο πχ ή δεν έχει θέμα στο μπαλάκι. Εννοείται ότι το καλύτερο είναι να αλλάζει όλο το ψαλίδι ώστε να μην μπαίνεις στη διαδικασία να αναρωτιέσαι εάν ο μάστορας έκανε σωστά την αλλαγή κτλ και να είναι απλά βάλε-βγάλε η διαδικασία. Στο παρακάτω διάγραμμα φαίνεται για ποια ψαλίδια υπάρχουν ως ανταλλακτικά και σκέτα τα σινεμπλόκ τους.
  47. 1 point
  48. 1 point
    Αν ακουγεται κρακ-κρουκ για οσο διαρκει η περιστροφη του τιμονιού και μόνο σε πολύ μικρές ταχύτητες, τότε είναι top mount. Αν ακούγεται ένα ντουκ μόνο όταν ξεκινάς να στρίβεις το τιμόνι, τότε είναι σινεμπλόκ.
  49. 1 point
    Χριστόφορε, η ερώτηση δεν συμβαδίζει με αυτον τίτλο του topic ή για την ακρίβεια δε βγάζει νόημα. Αν η ερώτηση σου είναι αν μπαίνει εκ των υστέρων s-tronic/dsg στο αμάξι σου, η απάντηση είναι ναι.Μάλιστα έχει γίνει με επιτυχία "μεταμόσχευση" και DQ250 (s3 σασμάν) και DQ500 (RS3 σασμάν) σε "καρότσα" σαν το αμάξι σου (είτε 3θ είτε 5θ). Το κόστος* δεν είναι τρελό αν σκεφτείς τι χρειάζεται να πληρώσεις σε δισκόπλατο, βολάν κτλ για να αντέχει μία ΤΤΕ480 (πχ) και στην τελική κερδίζεις και την χαλαρή-πολιτισμένη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου όταν δεν πας τάπα. *κόστος ~1500€ για DQ250 και σχεδόν τα διπλά για το DQ500... Τουλάχιστον αυτά τα ποσά θυμάμαι όταν έψαχνα να κάνω 4κίνητο το δικό μου αμάξι και είχα πέσει πάνω σε επαγγελματία που το κάνει αυτό "κατ-επάγγελμα" και μάλιστα έδινε και άτυπη εγγύηση σωστής λειτουργίας-τοποθέτησης.
  50. 1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.