Jump to content

2nd NightWalk 2019

Το δεύτερο nightwalk του 2019!
Περισσότερα

Χορηγοί

Περισσότερα

PMS -Patra Motor Show- 2019

Δείτε τις εντυπώσεις & φωτογραφίες από την εκδήλωση.
Εντυπώσεις

Συνάντηση Audi A4 S4 RS4 - Ark

Δείτε τις εντυπώσεις φωτογραφίες και σχόλια απο την εκδήλωση
Περισσότερα

3o NightWalk 24/7 20:00

Περισσότερα

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/20/2018 in all areas

  1. 12 points
    Αγαπητά μέλη του Audi Sport Club, Φέτος η Λέσχη μας συμπληρώνει 13 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας στο χώρο των Φίλων Λεσχών Αυτοκινήτου. Η σοβαρότητα, η πλούσια θεματολογία και ο σεβασμός στην ελεύθερη έκφραση της σκέψης, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα την καθιέρωσαν, ως μια από τις μεγαλύτερες και πιο δημοφιλής Λέσχες αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Το ταξίδι μας στον κόσμο της Audi ξεκίνησε το 2005, με πρωτοβουλία 8 ατόμων και σήμερα –με τη βοήθεια όλων σας- απαριθμεί 12.000 εγγεγραμμένα μέλη στο forum και 7.500 ενεργά μέλη στο facebook. Μέλη, που όχι μόνο φιλοδοξούμε να αυξηθούν, αλλά και να αποτελέσουν σταθερή βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη του Audi Sport Club. Κόντρα στην οικονομική κρίση - που όλους μας επηρέασε – και έχοντας υπόψη τις καλές και τις δύσκολες στιγμές που περάσαμε μαζί, θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την εμπιστοσύνη και την στήριξη σας όλα αυτά τα χρόνια. Παράλληλα, όμως, θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το Audi Sport Club παραμένοντας πιστό στις αρχές και τις αξίες που το ανέδειξαν ακολουθεί το ρεύμα της εποχής και εκσυγχρονίζεται πλήρως, γίνεται ακόμη πιο δυναμικό, πιο εύχρηστο και πιο φιλικό στους χρήστες, επεκτείνει την ενημέρωση που προσφέρει σε περισσότερα θέματα, ακόμη και του εξωτερικού και ετοιμάζει θεματικά και μη events που θα ανακοινωθούν σύντομα. Στόχος του Audi Sport Club, είναι να ενισχύσει περαιτέρω την ήδη ισχυρή αμφίδρομη σχέση που έχει αναπτύξει με τα μέλη του, να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, καθώς και να εξακολουθήσει με την ίδια συνέπεια και υπευθυνότητα, την ενεργό παρουσία του στο δυναμικό χώρο του αυτοκινήτου, προσφέροντας ψυχαγωγία και αξιόπιστη ενημέρωση για τα αυτοκίνητα που αγαπάμε και θαυμάζουμε. Στο όμορφο και συναρπαστικό ταξίδι που ξεκινά, το ανανεωμένο Audi Sport Club σας καλωσορίζει και σας εύχεται καλή περιήγηση για πολλά-πολλά χρόνια ακόμη!
  2. 11 points
  3. 9 points
    Σύντομα και αναλυτική παρουσίαση 😎
  4. 9 points
    Μια βόλτα το έβγαλα.......
  5. 9 points
    Αυτές τις μέρες είχα την ευκαιρία να προγραμματίσω αυτό το παιχνίδι... Καλούτσικα πάει! https://youtu.be/SI_OF_3MPjA
  6. 9 points
    Αναβάθμιση μπροστινών φρένων. Ο δίσκος παρέμεινε 345 x 30 σε διαστάσεις και οι δαγκάνες από S5 αντικαταστάθηκαν από τετραπιστονες από Q5, κατασκευής Brembo.
  7. 9 points
  8. 9 points
    Και μετά από πλύσιμο........ Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. 8 points
    καλησπέρα ομάδα! είμαι παλιό μέλος αλλα με νέο προφιλ.. το αμαξακι μ ειναι ενα audi a3 1.4tfsi.... οι βελτιώσεις που έχω κάνει είναι #τοποθέτηση τουρμπίνας κ03 απο τουρμποκομπρεσσορα.. #μετατροπή από υδρόψυκτο που ηταν μαμα σε αεροψυκτο #εξωτερικα το εχω κανει sline #φοραει ζάντα ρεπλικα 17 απο το νεο rs5 #φρένα brembo 4πιστονα με 330χ28 δισκο κ.α αλλα πολλα πραγματα...😎
  10. 8 points
    122.222km πλέον. Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.To πιο απροβλημάτιστο αυτοκίνητο που είχα ποτέ.Το αμάξι είχε αγοραστεί καινούριο το 2010 Μηδενικά προβλήματα μέχρι τώρα.Μονο service. Γενικά ακόμα και σήμερα το Α5 είναι σε άριστη κατάσταση.Το χρώμα ακόμα είναι μια χαρά εκτός από κάποιες μικρογρατζουνιές και το εσωτερικό σαν καινούριο,εκτός από το κάθισμα του οδηγού στο πλάι όπου υπάρχει μια λίγο φθαρμένη περιοχή(αν και για αυτό οφείλεται το συχνό μπες- βγες σε parking)και το διακοσμητικό δακτυλίδι του τιμονιού που μάλλον το γρατζούνισαν σε κάποιο πλυντήριο. Βέβαια το προσέχω και εγώ και είναι όλη μέρα σε garage όπου και να πάω.Σίγουρα δύο φορές το χρόνο κάνω κέρωμα και φροντίδα εσωτερικού με ειδικά προϊόντα σε συνδυασμό με περιποίηση των καθισμάτων. Αυτά πλέον μόνο καλοκαίρι που έχω παραπάνω χρόνο γιατί κανονικά δουλεύω πάνω από 12 ώρες τη μέρα. Μία ή δύο φορές το πλένω και από κάτω.Ανάλογα με τον καιρό. Το εσωτερικό προσωπικά δε μου φαίνεται και πολύ outdated,αν εξαιρέσεις το infotainment.Σε αυτό τεραστιο ρόλο παίζουν τα καφέ δερμάτινα καθίσματα που του δίνουν πολύ ωραίο αέρα.Ειδικά με τα τελευταίο σύστημα φορολόγησης πολλά στοιχεία σπανίζουν στα νέα αυτοκίνητα ,ακόμα και τα φώτα ημέρας LED ,να μη πω τώρα για κανονικά xenon /LED.. Στο δρόμο τώρα σε καμία περίπτωση δε νιώθω ότι το αμάξι είναι ξεπερασμένο.Το αντίθετο θα έλεγα,ιδιαίτερα με την επέλαση των ψηλών SUV με ψιλοαναιμικούς και diesel κινητήρες ,πρακτικά προσπερνάω με απίστευτη άνεση και ευκολία... Αν τώρα πάμε σε οδήγηση στην εθνική εκεί απλά είναι σαν να κλέβεις εκκλησία...Έχουν πέσει και οι ταχύτητες γενικά και λόγω κατανάλωσης καυσίμου... Απόλαυση να ταξιδευεις με εκτη 3000σαλ και 170 χαω ,υπο βροχή και όλα τα τζάμια να είναι στεγνά! Από άποψη συντήρησης μόνο λάδια ,φίλτρα και μπουζί έχουν αλλαχτεί και μία φορά υαλοκαθαριστήρες Μάλλον το σύστημα που τους κουνάει και τους κρύβει κάνει δουλειά.Σε συνδυασμό βεβαια ότι το αμάξι παρκάρει σε κλειστό χώρο. Και μία φορά είχε καεί η μία λάμπα της όπισθεν. Service γίνεται σε εξωτερικό συνεργείο αποκλειστικά ,αμέσως μετά τη λήξη της εγγύησης ,με σχεδόν αστείο κόστος. Η μπαταρία είναι ακόμα η μαμά...Τη μπαταρία του κλειδιού την άλλαξα πρώτη φορά πριν ένα μήνα! Ένα άλλο περίεργο είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια πρέπει να έχω συμπληρώσει δύο ή τρεις φορές μόνο ψυκτικό υγρό. Σιγά σιγά θα αρχίσω να ψάχνω και αμορτισέρ. Μάλλον εκεί στις 150Κ θα τα αλλάξω.Θα κάνω και έναν έλεγχο και στα ψαλίδια μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί,οπότε να συνδυάσω τις εργασίες. Στο επόμενο service εκτός από λάδια ,θα αλλάξω και βαλβολίνες κιβωτίου,θα βάλω τις original. Sτη τελευταία αλλαγή λαδιού αντί για το συνηθισμένο Mobil 1 5-30 πήγα σε mobil super 3000 πάλι σε 5-30. Αν και στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός ,είδα κάποιες μικροδιαφορές στη θερμοκρασία λαδιού η οποία παίζει γενικά χαμηλότερα από πριν.Επίσης η κατανάλωση λαδιού ,γύρω στα 500ml στα 7-8000km έχει πέσει και άλλο.Θα τα ξαναβάλω στην επόμενη αλλαγή για να επιβεβαιώσω αυτές τις διαπιστώσεις. Τώρα έχω 15000km με τα νέα λάστιχα ,οπότε λέω σε λίγο να τα κάνω πίσω μπρος... Η γενική μέση κατανάλωση βρίσκεται συνήθως στο 8-8,2 trip computer ,ελεγμένο για πάρα πολλά χιλιόμετρα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα στην Αθήνα αν και γενικά δε βρίσκω κίνηση ,αλλά κάνω αρκετή ΑΟ και εθνική οδό.Φυσικά ταξίδια διακοπές μόνο με το Α5. Αυτά προς το παρόν σε ένα mini review ,μιας και είχα καιρό να γράψω για το Α5.
  11. 8 points
    οταν σε παρασυρουν συνεχεια μενεις χωρις λεφτα.... κωλοπαρεα (λευτερης{paladin}, ζησης{gtaros} γιωργος{kavouras} βασιλης{a80avant} εννοω... ηθικοι αυτουργοι)
  12. 7 points
    Μπήκαν επιτέλους τα πίσω φρένα από S5 (δαγκάνες S5, δίσκοι Zimermann διατρητοι 330χ22 αεριζομενοι https://www.antallaktikaonline.gr/zimmermann/7003830). Αλλάχθηκαν τακάκια εμπρός πίσω με ATE. Eμπρός έχω 345χ30 δίσκους Zimermann διατρητους και δαγκάνες από Α6 3,0 TFSI Quattro. Μπήκε και η αεροτομή από S5 (aftermarket από ebay), και ασημί καλύμματα στους καθρέπτες αυθεντικά S5.
  13. 7 points
  14. 7 points
    Πάρνηθα σήμερα πρωί. Δυστυχώς δεν με άφησαν να ανέβω παρόλο που το quattro απέδειξε ότι δεν κολλάει πουθενά όπως αποδεικνύουν και οι φωτογραφίες!!!!! Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. 7 points
  16. 7 points
    Σας ευχαριστώ πολύ! 😊 Ξεκινώντας να σκαλίζουμε και το εσωτερικό, αλλάχθηκαν όλοι οι φθαρμένοι διακόπτες όπως alarm, παράθυρα κτλ και έγινε και μία μικρή "μόντα" με των διακόπτη των φώτων όπου αντικαταστήθηκε με έναν από VW Passat. Πιστεύω πως η ασημί λεπτομέρεια ταίριαξε μια χαρά με το ασημένια trim... Το μπεζ εσωτερικό με προβλημάτισε πάρα πολύ... Δεν είμαι σε θέση να πω ότι θα μπω σε διαδικασία να το αντικαταστήσω με μαύρο, οπότε έπρεπε να βρω μια λύση να φέρω το μπεζ σαλόνι στα "μέτρα" μου. Έτσι κατέληξα στο να προσπαθήσω να δώσω ένα στυλ two tone μπεζ-μαύρο στο ταμπλό και ιδανικά να αντικαταστήσω τα 2 μπροστινά καθίσματα με 2 μπεζ recaro. Το πρώτο βήμα προς τον στόχο ήταν η αντικατάσταση του εργοστασιακού τιμονιού με ένα μαύρο flat bottom. Έδειξε αρκετά για μένα, αλλά είναι λίγο ξεκάρφωτο ακόμα μέσα σε όλο αυτό το μπεζ... οπότε σκέφτηκα πως έπρεπε να βάλω περισσότερα μαύρα στοιχεία. Προχώρησα στην αγορά ενός μαύρου επιλογέα ταχυτήτων και σκοπεύω να κάνω μαύρα και τα πλαστικά της κολόνας τιμονιού καθώς και τις κεντρικής κονσόλας μέχρι τον επιλογέα ώστε να είμαστε λίγο πιο κοντά σε ένα αποτέλεσμα ας πούμε "two tone". Μέχρι να έρθουν όμως όλα τα απαραίτητα ρίξαμε και ένα πλύσιμο στο μηχανοστάσιο 💪 Ενώ γυαλίσαμε και τις απολήξεις της εξάτμισης Σε αναζήτηση χρόνου και χρημάτων για τις επόμενες αλλαγές 😋
  17. 7 points
    Εντυπώσεων συνέχεια. Λοιπόν μετά από 5 μήνες συμβίωσης με το Α4 μπορώ να περιγράψω πιο καλά και λεπτομερώς τις εντυπώσεις μου. Ας το κανουμε σαν τα περιοδικά: Τι μου αρέσει: 1. Η πολυτέλειά του (την πλήρωσα βέβαια...) 2. Η ποιότητα κύλησης. Δεν ακούγεται τίποτα σχεδόν μέσα στην καμπίνα. Τριγμοί και περίεργοι θόρυβοι, ανύπαρκτοι. 3. Απόδοση. Τα 190 άλογα φαίνονται αν και θα ήθελα πιο σπιρτόζο σαζμάν και αλλαγές. 4. Κατανάλωση. Η μισή σε σχέση με το παλιό Α4 1.8Τ 5. Αναρτήσεις. Sport πακέτο του S-line Τι δεν μου αρέσει: 1. Η ποιότητα βαφής. Δεν είναι και η καλύτερη για αυτοκίνητο αυτής της κλάσης και τιμής 2. Τα εξτρά που πρέπει να πληρώσεις άλλο ένα αυτοκίνητο. Τα ηλεκτρονικά στις μέρες μας είναι τόσο compact που δεν στοιχίζουν σχεδόν τίποτα. Και όμως η Audi το έχει ξεφτιλίσει χρεώνοντας τριψήφια νούμερα για έναν διαφορετικό προγραμματισμό 3. Τα φρένα του. Τι θα στοίχιζαν 30-40 χιλιοστά μεγαλύτερο δίσκοι; 4. Η τιμή. Παραπήγε στα ύψη αλλά είπαμε, η κ@υλ@ πληρώνεται! Τι εξτρά θα ξαναέβαζα ή θα έβαζα ακόμα: 1. Το Virtual Cockpit. Είναι όλα τα λεφτά! 2. Το Sport πακέτο S-line. Κάνει την διαφορά και εμφανισιακά και οδηγικά, Άσε που δεν χρειάζεται αργότερα να προσθέσεις και πολλά παραπάνω 3. Την ένδειξη στο παρμπρίζ σαν αεροπλάνο. Μου το είπε ο πωλητής αλλά δεν τον άκουσα... 4. Τα φώτα Led Matrix, μπρος-πίσω 5. Μαύρο πακέτο με λευκό μεταλλικό χρώμα (θα ήταν μουν..ρ@!) Τι δεν θα έβαζα: 1. Τον εσωτερικό φωτισμό με τα πολλά χρώματα. Πεταμένα λεφτά. Το πακέτο S-line είχε φωτισμό αλλά λευκό όπως τα χειριστήρια, πολύ ωραίο και αρκετό. 2. Το μπλε χρώμα. Το ήθελα λίγο πιο ανοικτό. Δεν μπορώ να αποφασίσω: 1. Για το ηχητικό σύστημα B&O. Δεν τα πολυαξίζει τα λεφτά του. Είναι πολύ καλύτερο από το απλό σύστημα αλλά όχι με ήχο punch όπως του προκατόχου του (Bose) 2. Για τις 18άρες ζάντες. Ίσως οι 19άρες να ήταν πιο ταιριαστές με το σύνολο Συμπέρασμα: Συστήνεται ανεπιφύλακτα!!! Θα ξαναγράψω πάλι αργότερα. Φιλικά, Γιάννης
  18. 7 points
    To link με τις φωτογραφίες με την μορφή άλμπουμ για να διευκολύνουμε την ροή του φόρουμ είναι ΕΔΩ. Να σας ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου για την μεγάλη συμμετοχή και όλα τα παιδιά, ιδιαίτερα τον Πάνο - PanA4 για την προσπάθεια και την οργάνωση. Θα δημιουργήσουμε και άλλα ωραία πράγματα για εσάς - δηλαδή για εμάς - , μείνετε συντονισμένοι!
  19. 6 points
    Για να γιορτάσουμε τα 125k χλμ, πήγαμε ένα ταξιδάκι Αυστρία, σε μία από τις καλύτερες διαδρομές για οδήγηση, τον θρυλικό Grossglockner alpine road. Φτάνεις σε ύψος 2504m και είναι το πιο ψηλό σημείο στις Άλπεις που μπορείς να πας με αμάξι. Διαδρομή όνειρο:
  20. 6 points
    Και ο λεβιές στη θέση του! Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
  21. 6 points
    εγω ας πουμε δεν τους χαιρεταω κανε αν δεν εχει αφμ το κλαμπ τους
  22. 6 points
    Καλησπέρα παιδιά σε όλους και από εμένα,καινούργιο μέλος, από Αθήνα αν και τα τελευταία 5 χρονια ζω μόνιμα Γερμανία, κάτοχος ενός Audi TTS (2018) έγινε η αγορά. Ψάχνω γενικά για ένα καλό remap,stage 1 ή 2. Αν τύχει το καλοκαιράκι και γίνει καμμία συνάντηση μετά χαράς θα παρευρεθώ. Να και μια φωτογραφία με τα καλοκαίρινα λάστιχα και ζάντες που του έβαλα. Καλή σας ημέρα. Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
  23. 6 points
    Αγαπητό ASC καλησπέρα και καλώς σας βρήκα! 😄 Η αλήθεια είναι πως αν και από τα χέρια μου έχουν περάσει πολλά και διάφορα project, κάποια ολοκληρωμένα... κάποια όχι... κάποια extreme και κάποια πιο συμβατικά, πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού υπήρχε η επιθυμία για ένα κλειδί με τα 4 δαχτυλίδια. Αν και ο στόχος ήταν ένα A4 B5 Avant, βρέθηκε από γνωστό σε πολύ χαμηλή τιμή το παρακάτω Β7 το οποίο δεν μου άφησε πολλά περιθώρια επιλογής. Πρόκειται για ένα stock A4 B7 1.8T Quattro του 2007, χρώματος γκρι, με μπεζ υφασμάτινο σαλόνι 😓 και ολίγον τι ταλαιπωρημένο... Το πλάνο δεν είναι κάτι extreme, μιας και πρόκειται για daily family car 😝. Μια λίγο πιο σπορ εμφάνιση, περιφερειακή βελτίωση και πολλά μαζέματα.... 😖 Αφού πρώτα έκανα την απαραίτητη συντήρηση και μάζεψα κάποια πραγματάκια (βλέπε σπασμένο καθρέφτη, ελαττωματικοί διακόπτες κτλ) , αποφάσισα πως δεν άντεχα άλλο να αντικρίζω τα εργοστασιακά 16ρια. Μετά από αρκετό ψάξιμο για το "κάτι διαφορετικό" κατέληξα σε μια τετράδα 18ρες από Porsche Macan. Κατά την γνώμη μου ήρθαν κουτί μιας και έχουν 5x112 καρέ και το offset τους τις έφερε ακριβώς πρόσωπο με το φτερό. Ok... κάτι έγινε αλλά και πάλι το αμάξι ήταν πολύ ψηλό για τα γούστα μου... Η πρώτη σκέψη ήταν να πάω σε coilover, όμως οι καταστάσεις δεν το επέτρεψαν... οπότε αρκέστηκα σε ένα σετ ελατηρίων χαμηλώματος H&R. Τα πράγματα έγιναν αρκετά καλύτερα... πιο χαμηλό χωρίς να είναι υπερβολικό και δύσχρηστο για καθημερινή χρήση.
  24. 6 points
    Μπήκαν και τα Audi sport φωτάκια 💪💪💪
  25. 6 points
    Χαιρετώ τη παρέα μετά από αρκετό καιρό. Πήρα την απόφαση να σας πω τι πέρασα, με σκοπό να σας προστατέψω ως παράδειγμα προς αποφυγή (πάντα ΠΡΟΣΟΧΉ σ αυτό που αγαπάμε). Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα άκρη στους μεγάλους επαγγελματίες του χώρου που εμείς αποκαλούμε ''θεούς'' (ecu-tuners!!!) και είπα να διορθώσω το πρόγραμμα του αυτοκινήτου. Πήγα μέχρι τη Κοζάνη μια βόλτα μιας και ήθελα και δυναμόμετρο (όχι για τα νούμερα μιας και δεν είχα αλλάξει κάτι ουσιαστικό στο αυτοκίνητο). Δένουμε το ''θηρίο'' και ξεκινάμε.. Εδώ να δώσω και μερικές λεπτομέρειες ότι το σετ απ παρέμεινε το ίδιο με gt2871 απλά έγιναν κάποιες αλλαγές όπως external για καλύτερες θερμοκρασίες λόγω των trackday. Στον προγραμματιστή ζήτησα να γίνει και mafless καθώς νόμιζα ότι για τη χρήση που το θέλω θα κέρδιζα κάτι. Ο θεός αυτός λέει οκ και ξεκινάμε. ''Πετάει" πάνω ένα file και προσπαθεί να το ρυθμίσει mafless. Πάνω στο δυναμόμετρο μου λέει ότι έχω μεγάλα μπέκ (630cc) και αρχίζει και 'κόβει' βενζίνες. Ξανά πάτημα, ξανά 'κόβει' βενζίνες. Να μήν σας κουράζω το αυτοκίνητο ανέβαζε στροφές σαν 'πεθαμένο' και 'χτυπούσε' κόφτη σαν αυτοκίνητο εκατό ίππων. Το αποτέλεσμα της δυναμομέτρησης ήταν άκρως απογοητευτικό καθώς περίπου στο 1.5 bar, δεν μπορούσε να σηκώσει άλλο πίεση . Σύμφωνα με τα λεγόμενά του διάβαζε κάτι σαν βραχυκύκλωμα - πυράκια . Αρχίσαμε τις γνωστές σε όλους 'μαντεψιές' μήπως είναι πολλαπλασιαστές, μπουζί, pcv, μπεκ, αντλία κτλ. Περάσαμε τις δώδεκα το βράδυ και το αυτοκίνητο δεν έστρωνε με τίποτα. Λύνουμε το αυτοκίνητο και μου λέει Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ θα σου στείλω καλώδιο όταν πάς Δράμα να κάνεις δοκιμές μήπως εκεί στρώσει το αυτοκίνητο (ήταν ανάδρομος ο Ερμής ρε φίλε!!!). Στο γυρισμό το αυτοκίνητο ''έκαιγε'' σαν τρελό, μετά τις 4500-5000 δεν ανέβαζε εύκολα και πυρόμετρο για κλάματα. Τον πήρα τηλέφωνο , τον ξαναπήρα για να μου στείλει το καλώδιο να δούμε τι γίνεται και αυτός στα... (με συγχωρείτε αλλά??). Το αυτοκίνητο το είδα έτσι χάλια και δεν είχα όρεξη ούτε βόλτα να το κάνω, όσο γι αυτόν.. στο τηλέφωνο μου έλεγε μην το φοβάσαι βγες και ''σήκωσε''. Πραγματικός επαγγελματίας έτσι? Μετά από δέκα μήνες μου έκανε την τιμή και μου έστειλε το καλώδιο και ξεκάρφωτο μήνυμα καλή αρχή!(κάνουμε και χούμορ!). Στο τόσο καιρό που μεσολάβησε μου μπήκαν ιδέες ότι το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα και άρχισαν και έμπαιναν ιδέες αναβάθμισης (να τονίσω ότι ήμουν ευχαριστημένος με το σετ απ μου). Ερχόμαστε τώρα στο ζουμί της ιστορίας! Βρήκα πάλι μετά από πολύ ψάξιμο και προσπάθεια άλλο προγραμματιστή και ξεκινήσαμε να δούμε τι συμβαίνει στο αυτοκίνητο. ΛΟΙΠΌΝ.. το πρόγραμμα δεν ήταν mafless ΑΠΛΆ ''έσβησε'' τις βλάβες και στην ουσία είχες ένα αυτοκίνητο στο οποίο δεν είχες μπριζώσει τον maf. Με το που κουμπώσαμε τον maf έστρωσε το αυτοκίνητο σε μεγάλο βαθμό, χωρίς καν να έχουμε πειράξει ακόμη το πρόγραμμα. Επιτέλους ανέβαζε στροφές και πήγαινε δυνατά μέχρι το κόφτη!! Τώρα είμαστε σε φάση ρύθμισης με τις βενζίνες του και το αμάξι έχει βρει σχεδόν τον εαυτό του!(κι εγώ επίσης!!!). Έγραψα αυτή την όχι ευχάριστη ιστορία όχι για να βγάλω κακία (καμία σχέση) αλλά για να σας κάνω να είστε πιο προσεκτική με τις επιλογές σας και ότι διαβάζουμε και ακούμε δεν σημαίνει ότι ταιριάζει και σε μας (mafless). Να έχετε πάντα το νου σας σε πυρόμετρο, afr κτλ μπορούν να σας προστατέψουν από ένα πυροτέχνημα και οι πιο αρχάριοι καλό είναι να γνωρίζετε κάποια πράματα παραπάνω γι αυτό που κάνετε και αγαπάτε - AUDI -
  26. 6 points
    Μπήκε και το τιμονακι😎 Ολοι μ ελεγαν δεν μπαινει αλλα τελικα αν απεθυνθεις στον σωστο μαστορα ολα κομπλε... delectronics!!! Λοιπον για να το τοποθετησω χρειαστηκα καποια εξτρα πραγματακια... 1)εγκεφαλακι πολυτουργικου 2)εγκεφαλακι απο 8p σε 8v Μονο ετσι μπορει να λειτουργησει σωστα και ο αεροσακος και η λειτουργιες του τιμονιου...
  27. 6 points
    ενα βιντεακι απο καποιο κομματι της διαδρομης που τραβηξα καπου πριν τα καλαβρυτα... πολλες υγρασιες, σκορπιες μεγαλες πετρες κ πετραδακια στο δρομο σε αναγκαζαν να αλλαζεις συνεχως γραμμες..απο το 5.20 κ μετα ανεβαινει λιγο ο ρυθμος παντα σε νορμαλ πλαισια θα ανεβασω κ ενα ακομα απο το πρωτο κομματι της διαδρομης μετα απο τη νεμεα που ηταν πολυ εντυπωσιακο σαν αναβαση (πατημενες 3ες - 4ες - 5ες) μεσα στα χιονια και το μικρο κλιπακι που ειπα μετα την νεμεα σε αναβαση...ηταν τοσο καταπληκτικη αυτη η διαδρομη που ξεχσα να την τραβηξω!..το θυμηθηκα μολις 30 δευτερολεπτα πριν φτασω στη κορυφη για τις σχετικες φωτογραφιες...αλλα αρκει για να παρετε μια ωραια γευση του τοπιου και του δρομου!
  28. 6 points
    Ας εγκαινιασουμε το τοπικο για το 2019... Ειπαμε και μεις να ζμπρωξουμε λιγο χιονακι...
  29. 6 points
    Σε B8 μπορεί να μπει https://rsnav.com/collections/frontpage/products/audi-8-8-inch-android-6-0-navigation-system-for-a4-b8 https://rsnav.com/collections/frontpage/products/android-navigation-unit-for-audi-a4-s4-b8-b8-5-8k-concert-symphony-radio Αν έβαζα τώρα μάλλον θα έβαζα την πρώτη που δένει επίσης πολύ όμορφα με το αμάξι Εγώ έχω την μικρή η οποία είναι 1ης γενιάς Σε όλες μπορεί να γίνει αναβάθμιση 3GB RAM and 32GB ROM Upgrade με 150 δολάρια, εγώ δεν την έχω κάνει γιατί δεν βρίσκω λόγο. Τελωνείο με χρέωσε 43 εύρω, τιμή αγοράς στα χαρτιά φαινόταν 63 $. Εντυπώσεις γενικά είναι πολύ καλές , έχουν βγει 4-5 update σε ένα χρόνο που την έχω. Δεν μου έχει κρασάρει ποτέ Έχω βάλει sim στην οθόνη , γενικά τα πήγαινε καλά , δεν την χρησιμοποιώ πλέον. Δίκτυο παίρνει από το κινητό μου cosmote με wifi hotspot, άμα είσαι στην αυλή του σπιτιού σου δεν θα μπορέσει να πιάσει το ρουτερ σου , δεν έχει μεγάλη εμβέλεια, σε τέτοιες περιπτώσεις όταν χρειάστηκε έκανα share το wifi του σπιτιού μου από το κινητό μου στην οθόνη (νομίζω γίνεται από android 8 και μετά ). Έχει γίνει μεγάλη χρήση σε spotify εντός Ελλάδας για μεγάλα ταξίδια , η αναπαραγωγή χωρίς να έχω κάνει download τα τραγούδια ήταν με ελάχιστα προβλήματα. Αρκετή χρήση σε ιντερνετικο ραδιόφωνο με Tunenl Radio, επίσης γενικά κάλα , όχι όμως σαν το spotify, είναι λογικό σε live εκπομπές. Μεγάλη χρήση φωνητικής αναζήτησης google με κουμπί από το τιμόνι , αν θες να βρεις πχ κάτι σε youtube ή διεύθυνση τα κάνεις πολύ εύκολα χωρίς πολλά ή καθόλου κλικ στην οθόνη. Χρησιμοποιώ πλέον μόνο google maps και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος , έχω δοκιμάσει και άλλα προγράμματα χωρίς προβλήματα, λήψη δορυφόρων γίνεται με την κεραία μπροστά από το κεντρικό ηχείο στο ταμπλό. Κάμερα παρκαρίσματος χρησιμοποιώ αυτή που είχα με το dynavin, χωρίς ποτέ κανένα πρόβλημα. Με σκληρό δίσκο δεν τα πήγαινε καλά , έχω βάλει sd card 250giga. Έχω λίγο θόρυβο στα ηχεία (το ίδιο και περισσότερο είχα και με dynavin ), έχω 6 μήνες βελτιωμένη καλωδίωση (πλέον έρχονται με βελτιωμένη καλωδίωση οι συσκευές ) και δεν έχω αξιωθεί ακόμα να την περάσω, θα μπει μαζί με μια front camera (έκτος την πίσω κάμερα έχει ακόμα 2 υποδοχές όπως και περιμετρικές κάμερες σαν αγορά extra ). Παίζω HD video clips -συναυλίες ταυτόχρονα με google maps και άλλες εφαρμογές ανοιχτές , ποτέ δεν ένιωσα ότι ζορίζεται. Χρήση τηλεφώνου δεν ήμουν πολύ ευχαριστημένος λόγο delay , σήμερα δοκίμασα το τελευταίο update και έχει βελτιωθεί αρκετά , με την νέα καλωδίωση νομίζω θα βελτιωθεί κι άλλο, δεν βλέπω παράπονα από άλλους οπότε πιστεύω ότι κάτι γίνεται σε έμενα, όπως και η ένδειξη εσωτερικής θερμοκρασίας στο concert που δεν έχω και αυτό είναι σε εμένα μόνο (κάτι πατάτα θα έκανε πάλι ο τεχνικός που πήγα, φοβάμαι δεν πατάει καλά επαφή στο κλίμα ). OBD bluetooth πλέον λειτουργούν κανονικά για torgue κτλπ Η εγκατάσταση δεν είναι κάτι δύσκολο, δεν την έκανα εγώ , αλλά έχω λύσει 2 φορές όλη την καλωδίωση για να απομακρύνω καλώδια από εγκεφάλους βελτιώνοντας τον θόρυβο στα ηχεία. Το μόνο που με έχει χαλάσει είναι ότι όταν πήρα την συσκευή έκανα κατευθείαν root πολύ εύκολα , μετά την πρώτη αναβάθμιση το root χάθηκε και δεν μπορώ να ξανακάνω με τίποτα, ενώ άλλοι μπορούν κανονικά. Επειδή γράφτηκε ότι είναι υπερεκτιμημένη , δεν έχει καμία σχέση με τις οθόνες android που κυκλοφορούν σε A3 8P πχ, δεν είναι κάτι που κουμπώνει και τέλος , περνάνε πάρα πολλά πράγματα από το can-bus, και πρέπει να μπει όλο το μενού του concert στην οθόνη, εγώ θα έλεγα ότι είναι φθηνή, θα την έπαιρνα και 1000 να έκανε (αρρωστάκι που περίμενε πως και πως 😜 ) Επίσης οι περισσότερες οθόνες android 7 είναι fake ειδικά σε ότι έχει βγει για B8. Thread για την οθόνη https://www.audizine.com/forum/showthread.php/786535-Audi-Android-Interface-Units wiki για την οθόνη http://wiki.rsnav.com/Main_Page site https://rsnav.com Υπάρχουν τα πάντα αναλυτικά για όποιον ενδιαφέρεται.
  30. 6 points
    Μετά από 10 ολόκληρα χρόνια ακριβώς και 88300 χλ χιλιόμετρα, ακόμα καινούργιο είναι. Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  31. 6 points
    Επανέρχομαι ξανα μετά απο ένα μήνα και πλέον είμαι κάτοχος προγράμματος APR !! Πρόγραμμα APR Πολλαπλασιαστες R8 μπουζι σειρα 7 Φιλτρο ελευθερας Κοστος 635ε είμαι 100% για την επιλογή που έκανα και ευχαριστώ πάρα πολύ το φόρουμ γτ την ανάλυση στα προβλήματα μ ...
  32. 5 points
    Έτσι για να σας βοηθήσω εν συντομία μιας και το έχω αναλύσει και σε άλλο τοπικ. 5w-40!!!!!!. Η μεγαλύτερη κατανάλωση με λάδι 30αρι στην Ελλάδα λόγω ζέστης είναι απολύτως φυσιολογική!!!!
  33. 5 points
    Φίλε Κώστα, τις συγκεκριμένες τις έχω δοκιμάσει σε Ibiza 6l. Είναι πολύ σκληρές αλλά με τρομερή συμπεριφορά στο στρίψιμο και την σταθερότητασε μεγάλες ταχύτητες και φρενάρισμα. ΟΜΩΣ, η φτηνή τιμή σημαίνει και κακό ή ανεπαρκές R&D. Η ανάρτηση δεν εφάρμοζε 100% σαν γεωμετρία (παρ' όλο που ήταν φτιαγμένη για το συγκεκριμένο μοντέλο) με αποτέλεσμα να είχα τριγμούς κατά την κίνηση (σκέψου σουμιέ παλιού κρεβατιού) αλλά και τριγμούς κατά το στρίψιμο του τιμονιού. Κυριολεκτικά με κοίταζαν όλοι όταν σταματούσα σε φανάρι. Επίσης σε 20.000 χλμ είχε βγάλει άχρηστα 2 σετ top mount το δεύτερο ενισχυμένο! Μετά από 1.5 χρόνο τις έβγαλα και τις πούλησα, δεν άντεξα άλλο! Στο Audi δεν θα τις έβαζα πότε, εκτός αν το είχα μόνο για track days. Μετά από πολλές δοκιμές σου λέω πως στην ανάρτηση ότι πληρώνεις παίρνεις. Προφανώς και οι προτιμήσεις στην ανάρτηση είναι υποκειμενικές, η ποιότητα κατασκευής όμως είναι πέρα για πέρα αντικειμενική. Κάνε οικονομία και υπομονή και βάλε κάτι καλύτερο αφού εκεί θα καταλήξεις στο τέλος!! Ελπίζω να βοήθησα Αντώνης
  34. 5 points
    Με το 1/5 των χρημάτων παίρνω ένα ΚΟ4 του προέδρου και κάνω και κόντρες Πέρα από τη πλάκα, η τιμή ξεπερνάει κάθε όριο.. Δεν έδινα αυτά τα χρήματα ούτε με σφαίρες. Δημήτρης
  35. 5 points
    Καλημέρα σε όλους! Σας παραθέτουμε φωτογραφίες από τη συμμετοχή του Audi Sport Club στο PMS (Patra's Motor Show), το οποίο διεξάγεται κάθε χρόνο και πλέον έχει γίνει θεσμός. Η παρουσία του περιπτέρου μας ήταν εντυπωσιακή. Είχαμε κάθε λογής οχήματα. Όλα καλογυαλισμένα, πολύ προσεγμένα και με ιδιοκτήτες "μερακλήδες". Όλα τα αμάξια στο περίπτερό μας συγκέντρωναν τα βλέμματα, το καθένα με το δικό του κοινό και τους δικούς του λόγους. Ευχαριστούμε θερμά όλα τα μέλη που διέθεσαν το αμάξι τους για να ομορφύνει το περίπτερό μας καθώς και την Audi Hellas που μας παραχώρησε αυτό το υπέροχο Q3 με υπερ-πλούσιο εξοπλισμό. Όσοι ήταν παρόντες, είχαν την τύχει να το δουν από κοντά, να μπουν μέσα και να τους πούμε την εμπειρία μας, μιας και το όχημα οδηγήθηκε από την Αθήνα, προς την εκδήλωση και πίσω. fun fact: με έναν πωλητή της Audi μαζί μας, παίζει και να το είχαμε πουλήσει πάνω από 10 φορές το όχημα αυτό. Οι φωτογραφίες νομίζω πως μιλάνε από μόνες τους: Και για όσους δεν ήταν εκεί, να "θυμίσουμε" ότι το ιταλικό club με φερράρι έκανε στο PMS τα γενέθλιά του: ΥΓ: για το Q3 θα ακολουθήσει τις επόμενες μέρες άλλο post για να σας μεταφέρουμε αναλυτικά την αντικειμενική εμπειρία που είχαμε, ζώντας μαζί του για 2 ημέρες. ΥΓ2: σύντομα θα ανέβουν και σε καλύτερη ανάλυση.
  36. 5 points
    Προχωράμε με την κατασκευή κεντρικού τούνελ και καθρέφτη. Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
  37. 5 points
    Τελικα τσιμπησα πριν απο καμια βδομαδα ενα rns-e led version απο γερμανικο ebay και σημερα το εβαλα μονος μου. Η μοναδα ειναι κατασκευης του 2015 και ηταν σαν καινουργια, μαζι με κεραια gps και κωδικο. Ολα δουλευουν αψογα και ηδη περασα το καινουργιο firmware και τους χαρτες του 2019. Το γκριζαρισμα των σταθμων ειναι ανεπαισθητο και δεν ενοχλει καθολου!
  38. 5 points
    Καλημέρα σε όλη την παρέα. Εφτασε και για μένα η ώρα της αλλαγής ελαστικών και προχώρησα στην αγορα pirelli pzero pz4. Τα οποία στα ελάχιστα χιλιόμετρα που έχω κάνει φαίνεται να αποδίδουν πολύ καλά. Τώρα θα δούμε σε λίγο καιρό και θα σας πώ. Παράλληλα έκανα και μια εικαστική παρέμβαση στο αμάξι για να φτιάξουμε και λίγο την ψυχολογία μας. Εγκατέστησα φρυδάκια στα φώτα τα οποία επειδή είχακαι τις επιφυλάξεις μου έκατσαν πολύ καλά και δείχνουν ταιριαστά. Αυτά τα ολίγα. Νεκτάριος
  39. 5 points
    Αγαπητά μέλη, Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας προσκαλέσουμε όλους, παλιούς και νέους, στη συνάντηση την Κυριακή, 21/10, στις 16:15 στο Terra Petra, με θέμα τα Audi A4/S4/RS4. Εκεί Θα βρούμε την ευκαιρία να γνωριστούμε, ανταλλάξουμε ιδέες για τα αμάξια μας, να μοιραστούμε τους προβληματισμούς μας και να χαζέψουμε τα οχήματα των υπολοίπων μελών. Το ραντεβού είναι στο parking του μαγαζιού, ώστε να τραβήξουμε τις απαραίτητες ομαδικές φωτογραφίες με τα οχήματά μας και εν συνεχεία θα κάτσουμε μέσα στο μαγαζί που θα μας έχει κρατηθεί χώρος για εμάς. Για όσους δεν το γνωρίζουν, το μαγαζί βρίσκεται εδώ . Θερμή παράκληση να είστε ακριβείς στην άφιξη της συνάντησης, λόγω του ότι οι ώρα που έχει κανονιστεί είναι ώρα αιχμής. Επίσης παρακαλούμε αναφέρετε στον υπεύθυνο του event ή γράψτε μας στο forum, πόσα άτομα θα είστε, ώστε να αποφύγουμε περιπτώσεις όπου δε θα βρει κάποιος χώρο να κάτσει κοντά στην παρέα. Υπεύθυνος συνάντησης: PanA4 , τηλέφωνο: 6970110506 Σας περιμένουμε όλους εκεί!!!!
  40. 5 points
    Ωραία πράγματα σήμερα. Μπήκε το σαλονάκι με τις ταπετσαρίες συν προσθήκες 10mm στους πίσω τροχούς. Τα φώτα στις πόρτες δούλεψαν μετά την κωδικοποίηση χωρίς κανένα θέμα.
  41. 5 points
  42. 5 points
  43. 5 points
    Πλησιάζει η ώρα που θα κουμπώσει και η πίσω γέφυρα. Το πίσω σασί σχεδόν έχει τελειώσει. Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
  44. 5 points
    Update μηχανικό αυτή τη φορά..k04-064!! Μετά από πολύ σκέψη αν θα πάω σε IHI ή K04 τελικά, αν και τελευταία στιγμή επέλεξα την K04. Η τουρμπίνα είναι της mahle με την σκαστρα επάνω τοποθετημένη. Την πήρα από τουρμπινά της Θεσσαλονίκης, τοποθετήθηκε κοζανη και προγραμμα στην Λάρισα. Τεράστια η διαφορά με την k03 αν και λόγο δίσκου δεν ανεβάσαμε πολύ πίεση στο προγραμμα, 1.3 οβερ και πέφτει στο 1.1ως τον κόφτη. Εκτός της τουρμπίνας μπήκαν μπουζί NGK BKR8EIX και το dp έγινε 76mm.
  45. 5 points
    θαναρθω και γω να υποστηριξω πρωτοβουλια γουνελα ασφαλως και για τον καβουρα που δεν εχει s ή rs...
  46. 5 points
    Για να δουλεψει η θερμανση στους πλαϊνούς καθρεφτες πρεπει εκτος απο τη μεσαια θεση του διακοπτη να ενεργοποιήσεις την αντίσταση στο πισω τζαμι 😉
  47. 5 points
    Μιας και έχει περάσει καιρός από την τελευταία μας συνάντηση εδώ κάτω, . την Κυριακή 23/9 θα κάνουμε μια μικρή εκδρομή στο Μεσολόγγι. 10:00 το πρωί συνάντηση στην Βόρια προβλήτα στο Ρίο , δίπλα στην καντίνα. Τα δρομολόγια είναι ανά 20' οπότε στις 10:20 θα περάσουμε όλοι μαζί με το καραβάκι όπως παλιά.... Πέρασμα στο Αντίρριο και από εκεί οδηγούμε προς Μεσολόγγι. Στάθμευση στο Αλατιέρα all day bar restaurant για κουβεντούλα και καφεδάκι. Πάμε συμμετοχές Theodore + 3 Nikoskyr + 2 Θανάσης + 3 vakrosA4 nitrotec Audi Mixalis
  48. 5 points
    Μια μεγάλη αναβάθμιση στο αμάξι που πήρε πολλά άλογα. Πάω για δυναμομετρηση. Κάμερα οπιθοπορειας με απεικονιση στον καθρέφτη
  49. 5 points
    Το χρώμα από τις ζάντες τελικά άλλαξε όλο το αμάξι!!!!! Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  50. 5 points
    Ευθυγράμμιση πλύσιμο ΟΚ. Τελική εικόνα... Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.