Jump to content

Giannis20vt

Member
  • Content Count

    4,441
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    45

Giannis20vt last won the day on June 7

Giannis20vt had the most liked content!

Community Reputation

1,947 Excellent

About Giannis20vt

  • Birthday 10/23/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Θεσσαλονικη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    -

Recent Profile Visitors

6,853 profile views
  1. Νίκο προσωπική μου αποψη ειναι να ξεχάσεις το bluetooth module. Σκεψου οτι εχω το εβαλα, το δουλεψα και μετα απο χρόνια δεν μπορουσα να συνδεθώ με πιο νεας τεχνολογιας τηλεφωνα. Ηθελα αλλαγη το module με πιο συχρονο. Δεν ξερω αν πλεον μπορεις να βρεις module που να συνεργάζεται με τα σημερινα κινητα ευκολα. Οσο για την μουσική απο το κινητο, στο δικό μου δεν ηταν εφικτό κάτι τετοιο. Οσο αφορα την ερωτηση σου για το μικροφωνο, δεν ξερω να σου απαντησω, λογικα σκεπτόμενος θα πρεπει να λειτουργει κι ετσι. (με σκετο μικροφωνο)
  2. Καλησπερα στην παρεα, ειμαι εδω για να απαντησω. Πραγματικά το εγχείρημα ηταν δυσκολο και ηθελε πολυ προετοιμασία. Αφού όταν ξεκίνησα να "μαδάω" το αμάξι για λιγο το ειχα μετανιώσει. Μετα την εγκατάσταση, η διαφορά ηταν πολύ μεγάλη. Να σας πω και την αμαρτία μου, αυτο που μου λειπει πιο πολύ απο το AUDI ειναι ο ήχος !!! Νικο αναφέρεσαι στο μικρόφωνο που μπαινει στην πλαφονιέρα προφανώς. Πιθανον να δουλευει χωρις αυτο, μιας και αν θυμαμαι καλά, υπάρχει και ρυθμιση για αυτό, οποτε μπορεις να εχεις απενεργοποιημενη αυτη τη δυνατότητα. Παντως κι αυτο συνεισφέρει πολύ στον ήχο, μιας και δεν χρειάζεται να αυξομειωνεις τον ήχο αν σταματα σε φαναρι κτλ. Επίσης σχετικά με τον ενισχυτή, υπάρχουν δύο ενισχυτες bose. Δεν θυμαμαι τις διαφορές τους.
  3. Μαλλόν για αυτο μιλάτε https://www.car.gr/parts/view/5816324/ Σχετικά φτηνο εξάρτημα, δυσκολο στην αλλαγή γιατι ειναι πισω απο τον κινητηρα, στον καθρεπτη του αυτοκινητου. Το ειχα αλλαξει μονος μου, παιδευτηκα αρκετά, αν θυμαμαι καλά επρεπει να βγει και η βαλβιδα αναθυμιάσεων.
  4. 1ον εισαι σε λάθος ομαδα θεμάτων.... 2ον απαντωντας στη προβλημα σου, μαλλον η μπαταρια σου ζοριζεται στην αρχη και σε κρυο περιβαλλον. Υποθέτω οτι μετα απο λιγο στρώνουν τα θεματα με τον φωτισμο κτλ.
  5. Στα αμορτισερακια αναφέρεσαι, πάνε για αλλαγή.
  6. Τα τσιπακια του immo μεσα στα κλειδια ειναι μιας εγγραφής, δεν μπορουν να ξαναγραφουν, αυτο ειναι δεδομένο. Αν οταν εχασες το Α κλειδι, εκει που πηγες και εκανες το νεο κλειδι, ακυρωσες το Α τοτε ναι δεν μπορει να λειτουργησει πλεον το Α. Χρειαζεται νεο τσιπακι.
  7. Σε ευχαριστω πολύ Γιωργο. Πολυ χρησιμη η εμπειρια σου. Χθες οδηγησα ενα Passat με τα 116 αλογα με προγραμμα και χειροκινητο κιβώτιο. Μου φανηκε ικανοποιητικότατο για τον ογκο του και το βάρος του. Χωρις προγραμμα δεν ξερω πως θα ήταν.
  8. Κατανοητα όλα αυτα παιδες και σας ευχαριστω για τις συμβουλες σας. Στο τεχνικο κομμάτι σχετικά με το πρόγραμμα και το dsg κιβωτιο, υπάρχει καποιος που να εχει εμπειρία; Δεκτές εμπειριες ακομα και απο χειροκινητα κιβωτια μονο και μονο για το πως αλλαζει ο κινητηρας σε δυναμη, αναγεννησεις κτλ.
  9. Καλα δεν θα συζητουσα ποτέ για dpf delete οπως δεν συζητησα ποτέ μου για καταργηση καταλυτη στα βενζινοκίνητα. Ποσο μάλιστα σε αμαξι leasing. Εκεινο που πραγματικά με ενδιαφερει ειναι αν τελικά αποκτησω (μεσω της εταιριας μου με leasing) ενα τετοιο αμαξι με 1.6TDI κινητηρα (και επειδη θεωρω το προγραμμα σχεδον μονόδρομο) αν μπορει να συνδιαστει με dsg και θα αντεξει την ροπη.
  10. Θα ηθελα τις γνωσεις σας και τις εμπειριες σας (αν υπάρχουν) σχετικά με το θεμα. Υπάρχουν σκεψεις αποκτησης εταιρικου αυτοκινητου μεσω leasing. Ο κανονισμος της εταιριας αναφέρει κινητηρα diesel 1,6lt και τιμη προ φόρων 20.000 ευρω max Με αυτα τα δεδομενα οι επιλογες στο group VW ειναι αρκετές λογων υπαρξης των 4 μαρκών, αλλά πρακτικά η επιλογη κινητηρα ειναι μία η οποια φοριέται σε κάθε μαρκα και τυπο αμαξώματος. Επιθυμία μου ειναι να έχει το αμαξι DSG. Γνωριζω οτι ο 1,6 diesel κινητηρας του group εχει ροπή 250nm που λογικά περιοριζεται εκει λόγο της αντοχής του DSG (το ξηρό 7αρι που μπαινει σε ολα αυτα έχει θεωρητικά αντοχη 250Nm). Φυσικά αν τελικά αποκτησω κάτι τετοιο (πρεπει να τηρηθουν αρκετες προυποθέσεις) σκεφτομαι και τον επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου κινητηρα ωστε να δυναμώσει ο κινητηρας). Ο προβληματισμος μου είναι αν κατι τετοιο θα το αντεξει το DSG; Ή θα χρειαστει κι εκει προγραμματισμος για να διαχειριστεί την επιπλεόν ροπή; Υπάρχει καποιος με αντιστοιχο κινητηρα και DSG που έχει περάσει προγραμμα στον εγκεφαλο του κινητηρα να μου πει τι γίνεται; Μιλάω για σκαφος τυπου Passat, Karoq κτλ.
  11. Τι γνώμη έχετε για το νέο (fl) Passat σε 1.6 TDI me dsg ?
  12. Καλησπερα, εχω διαθεσιμη την βαση του RCD της κεντρικής κονσόλας. Την ειχα αφαιρεσει για να βαλω την 2 DIN ωστε να χωρέσει το RNS-e Είναι σε πολύ καλή κατάσταση, βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη, δεν μπορώ να την στείλω, οποίος την χρειάζεται έρχεται και του την δίνω.
  13. Θα σου προτεινα να κανεις δοκιμες με pipercross. ΕΙχα κι εγω αυτη την ανησυχια, δεν το εκανα ποτε ολοκληρωμένο, μαλιστα ειχα παρει και σωληνες για να το φτιαξω. Θεωρω οτι καλο ειναι η χοάνη ή το μανιτάρι να το βαλεις προς τα κατω, κατω απο το φαναρι, ωστε να τραβαει καλά αέρα. Αν ψαξεις θα δεις πολλες κατασκευες στο διαδικτυο. Φ70 νομιζω ειναι ο MAF και μπορείς να χρησιμοποιησεις και συστολες, οι περισσοτερες χοάνες ειναι Φ80
  14. Πολύ καλά λογια εχω ακουσει για τα KONI Active special (τα παλια FSD) Δεν ξερω αν υπάρχουν για το αμάξι σου, αλλά γενικά συνδιάζουν αρκετα καλά την ανεση με το σφιξιμο στις στροφές.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.