Jump to content

timothi79

Member
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

timothi79 last won the day on January 23

timothi79 had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About timothi79

  • Birthday 04/23/1979

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lefkada
  • Interests
    Στροφιλίκια

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 SPORTBACK

Recent Profile Visitors

1,941 profile views
  1. Χρήστο σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά και θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι ακόμη. Τελικά ο αδερφός μου έβαλε στην αντιπροσωπεία τον εγκέφαλο 8Κ0953568Μ μιας και αυτόν βάζουν σαν τελευταίο μοντέλο, μαζί μετά χειριστήρια. Το θέμα είναι ότι επειδή την έκαναν πρώτη φορά την συγκεκριμένη εργασία (και προφανώς δεν ήξεραν) δεν είχαν παραγγείλει την καλωδίωση που συνδέει τον αερόσακο με τον εγκέφαλο, αυτή που έχει και τον αντάπτορα (φις) για σύνδεση με την καλωδίωση των χειριστηρίων και έτσι τα χειριστήρια δεν δουλεύουν ακόμα!!!!!! Έτσι λοιπόν του είπαν - και τώρα την πληρώνω εγώ - να βρεί από το φόρουμ την κωδικοποίηση (που θα περάσουν χειροκίνητα????) για να "αναγνωρίσει" ο νέος εγκέφαλος τα χειριστήρια!!!!!!! Σημείωσε επίσης ότι τα διαγνωστικά τους δεν είναι σαν το VCDS και να φανταστείς κάποιες μοντιφιές που βρήκα εδώ στο φόρουμ (κωδικούς VAG COM) δεν κατάφεραν να τις κάνουν εκτός από αυτή με τη μπαταρία που έχει κωδικούς. Συγνώμη έαν σε ζάλισα αφού και εμένα με ζάλισε ο brother και σε ευχαριστώ και πάλι για όλη τη βοήθεια!!!!!!!!!
  2. Σε ευχαριστώ Χρήστο για την άμεση απάντηση και μιας και σε βρήκα εύκαιρο να σε ρωτήσω 3 πράγματα ακόμα. 1) Με αυτό που προτείνεις ουσιαστικά "πρέπει" να βάλει και το cc για να έχει μαζί με τον σωστό εγκέφαλο και τα χειριστήρια, 2) από την αντιπροσωπεία μας είπαν ότι δεν επηρεάζει ο "οποιοσδήποτε" (D,F,G) εγκέφαλος του τιμονιού τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου έτσι ώστε να δημιουργεί προβλημα στο πρόγραμμα της ΑΒΤ που έχει περασμένο και 3) Από την αντιπροσωπεία πρότειναν τον G, ισχύουν και για αυτόν ότι και για τον F (συμβατότητα); Κατάλαβα καλά και τα τρία και εάν όχι σε παρακαλώ διόρθωσέ με. Ευχαριστώ και πάλι!!!!!!!!
  3. Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπαίνουν τα χειριστήρια σε τριάκτινο τιμόνι (Αudi A4 B8 1.8tfsi Ambition 2009 - φοράει πρόγραμμα ABT) με εγκέφαλο τιμονιού 8Κ0953568D. Το αυτοκίνητο ανήκει στον αδερφό μου και μετά από παρότρυνση δική μου ρώτησε στην αντιπροσωπεία που το πήρε και δεν ήταν σε θέση να του πουν εάν θα έκαναν για τον εγκέφαλο του τιμονιού του. Τον προέτρεψαν να ρωτήσει σε κάποιο φόρουμ!!!!!! Σημειώστε ότι δεν τον ενδιαφέρει να πληρώσει τα γνήσια, αλλά εάν τα παραγγείλει και δεν κάνουν θα πρέπει να τα πληρώσει και να τα κρατήσει σουβενίρ!!!!!! Ο κωδικός του τιμονιού του δώθηκε από το διαγνωστικό τους μιας και εμείς δεν έχουμε VCDS. Τέλος εάν κάποιος συνφορουμίτης με ΕΤΚΑ θα μπορούσε να μου πει τους κωδικούς για αριστερο,δεξί χειριστήρια και την καλωδίωση που τα ενώνει για τον συγκεκριμένο εγκέφαλο μήπως τα ψάξω στο ebay θα ήταν πολύ χρήσιμο. Ευχαριστώ πολύ.
  4. Παιδιά έχω τοποθετήσει τα Good Year Assymetric 1 εδώ και σχεδόν τρία χρόνια, και το αυτοκίνητο πηγαίνει τρένο και είναι αρκετά αθόρυβα. Μόνο τους τελευταίους δύο με τρεις μήνες χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ζεσταθούν, αλλά αυτό είναι λογικό. Η διάσταση είναι 225/45/17 με δείκτη Υ, παρ' όλα αυτά απο την πρώτη στιγμή ανέβαζαν εύκολα θερμοκρασία!!! Για κάποιον ο οποίος πιέζει το αυτοκίνητό του ειδικά μέσα σε στροφές το συστήνω ανεπιφύλακτα. Σε κάνα τρίμηνο που θα τα αλλάξω θα επιλέξω τα GoodYear Assymetric 2. Σχετικά με τα υπόλοιπα λάστιχα που έχω δοκιμάσει (τύπος ελαστικού και ΟΧΙ μάρκα), απο αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει κυρίως λόγω δουλειάς, έχω να προσθέσω τα εξής: 1) Μακριά απο Michelin Pilot Primacy, τα φόραγε πρώτη επιλογή το αυτοκίνητό μου και γλίστραγαν υπερβολικά. Το μόνο καλό που είχαν είναι ότι ήταν αθόρυβα και δεν είχαν φθαρεί σχεδόν καθόλου... 2) Τα Continental είναι αρκετά καλά αλλά, ακόμα και στους ελληνικούς δρόμους, φθείρονται πολύ γρήγορα και το καλοκαίρι γλιστράνε απότομα..(Continental SP3) 3) Τα Yokohama βεντουζώνουν γρήγορα αλλά φθείρονται ακόμα πιο γρήγορα (C DRIVE2) 4) Τα Bridgestone (RE050A) και τα Pirelli (Pzero Nero) είναι αρκετά σκληρά για τους ελληνικούς δρόμους αλλά έχουν σκληρά πλαϊνά...εαν τα ζεστάνεις όμως πας ¨μαλλιά¨.... 5) Τα περισσότερα χλμ τα έχω κάνει με Dunlop (Sp9000, Sp01, SpFastResponse, SpBlueResponse) είναι αρκετά καλά, ούτε μαλακά ούτε σκληρά και πιστεύω ότι για τους δικούς μας δρόμους θεωρούνται τίμια επιλογή... Βέβαια σε όλα τα λάστιχα πολύ σημαντικό ρόλο παίζει ο οδηγός και η καρότσα του αυτοκινήτου, για αυτό πριν επιλέξουμε κάποιο τύπο ελαστικού πρέπει να ξέρουμε τι να περιμένουμε απο το ελαστικό, όπως επίσης και εαν αυτό κάνει για το αυτοκίνητό μας. Οπότε, πρίν την τοποθέτηση μιλάμε με τον λαστιχά μας (και όχι μόνο με έναν) και συλλέγουμε πληροφορίες.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.