Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Dimitris_Kon

Moderator
  • Content Count

    16,361
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    369

Dimitris_Kon last won the day on May 22

Dimitris_Kon had the most liked content!

Community Reputation

9,291 Excellent

1 Follower

About Dimitris_Kon

  • Rank
    **********
  • Birthday 11/05/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αθήνα
  • Interests
    Να βάζω μπουγάδα

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4

Recent Profile Visitors

15,826 profile views
  1. Dimitris_Kon

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Metero όχι φιλε μου. Χωρίς απομάκρυνση καταλύτη, διατηρείς περιοριστικό παράγοντα. Δημήτρης
  2. Dimitris_Kon

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Ναι μπορεί, αλλά το θεωρώ χαζό, μιας και τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν μακριά τον καταλύτη, ενώ στα διαμήκη, κόβουν υπερβολικά την ισχύ του κινητήρα με αυτη τη χαζομάρα. Δημήτρης
  3. Dimitris_Kon

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Καλα Κωστή έτσι ειναι στα Α4 απο το 2000 ήδη, δεν ειναι οι ρύποι που το επέβαλαν. Και το Β7 μου 2006 μοντέλο έτσι ήταν. Δημητρης
  4. Dimitris_Kon

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Είτε 100 είτε 200 εφαπτομενος τόσο κοντά, του κόβεις όλη την αναπνοή του τουρμπο. Άρα δεν νομίζω οτι εχει νόημα 100αρης πάνω στο τουρμπο. Δημήτρης
  5. Dimitris_Kon

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Ο καταλύτης στους εργοστασιακούς διαμήκης κινητήρες, εφάπτεται στο τούρμπο για λόγους κυρίως ησυχίας, αλλά δυστυχώς δημιουργεί το φαινόμενο που ονομάζεται στα αγγλικά bottleneck πνίγοντας ουσιαστικά τα καυσαέρια που εξάγονται από το τούρμπο και έτσι μειώνοντας κατά πολύ την απόδοσή του. Επομένως, κατά τη γνώμη μου, αν πραγματικά θες να αποδώσει καλά το τούρμπο (και όποιο τούρμπο είναι αυτό), είναι προτιμότερο να απομακρύνεις τον καταλύτη, αλλά θα αποκομίσεις λίγο παραπάνω θόρυβο στο εσωτερικό. Δημήτρης
  6. Dimitris_Kon

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Για την ακρίβεια η ΚΟ4 εχει ενσωματωμένη την πολλαπλή, όπως και η ΟΕΜ. Δημητρης
  7. Με γεια! Κατα την άποψη μου, απο τις καλύτερες ΟΕΜ αναβαθμίσεις. Δημητρης
  8. Με γειες Διονυσαρα!! Δημητρης
  9. Βάζω στοίχημα από τώρα χαχαχαχαχ! Με το καλό φίλε μου να το παραλάβεις και να το χαρείς! Δημήτρης
  10. Ναι όντως αλλά γίνεται ποτιστήρι το αυτοκίνητο. Άσε που καίει τρελά στο πάτημα. Ενώ με τη νέα φόρμα, είναι πολύ πιο οικονομικό σε κατανάλωση και έχει χαμηλούς ρύπους. Επίσης, είναι πολύ πιο εύκολο στη χαρτογράφηση από το 8μπεκο, άσε που φτάνει στο θεό με τα 4 άμεσου τα μαμά που έχει πάνω. Άντε κράτα τη γριά, όπως το κρατάω και εγώ, οι αρχαιοκάπηλοι! Off topic ξεφύγαμε, θα μας μεταφέρω. Δημήτρης
  11. Έτσι είναι Βασίλη, το διασταύρωσα και εγώ, καλά λέει ο φίλος. Εντάξει ένα καθάρισμα θα θέλει, αλλά μη φέρνεις την καταστροφή ρε! Όσο για τη βελτίωσή του, είσαι λάθος. Η ειδική ισχύς που θα προσεγγίσουν αυτοί οι κινητήρες, θα ξεφύγει από κάθε προσδοκία, όπως και η αμεσότητά τους στο γκάζι (από αυτά που μαθαίνω και διαβάζω). Δημήτρης
  12. Αξιόπιστος τρόπος 100% δεν νομίζω. Άλλαξε την με μια απο αλλο θα φανεί αμέσως. Μπορεί ο μάστορας που το πηγες να εχει καμία. Δημητρης
  13. Βλεπεις αυτήν την άρθρωση καταλήγει στο ψαλίδι και δίνει σήμα στον αισθητήρα (εκεί ειναι η φυσα). Μπορεί απλά να κουνήθηκε και να μην κάνει καλή επαφή, βγάλε τη φυσα ψέκασε με σπρευ ηλεκτρονικών και επανατοποθετησε την. Μπορεί να εχει και υγρασία ή λάσπες, τρώει απο το δρόμο και το παραμικρό κούνημα, οδηγεί συχνά σε αυτό το σφάλμα. Δημητρης
  14. Ελεγξε το arm controller μήπως βγήκε το φις με το κατέβασμα του προφυλακτήρα - συχνό φαινόμενο. Δημητρης
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.