Jump to content

S3-Nick

Member
  • Content Count

    2,349
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

S3-Nick last won the day on April 21

S3-Nick had the most liked content!

Community Reputation

673 Excellent

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Έχεις το απλό ηχοσύστημα ή το καλό (δεν ξέρω τι φορούσε το Β8, πχ το Β6, Β7 φορούσαν bose)...ρωτάω γιατι αναλόγως του ηχοσυστήματος που φοράς έχει διαφορετική λύση το πρόβλημα σου! Εαν εχεις το απλό ηχοσύστημα, τότε τα εμπρός ηχεία τα "παίζει" η πηγή και τα πίσω μαζί με το woofer τα "παιζει" ο ενισχυτής...οπότε θα πρέπει να ψάξεις τι συμβαίνει με την πηγή σου...είτε θα είναι κάτι απλό, όπως να έχει φύγει η φυσα που δρομολογεί το σήμα στα εμπρός ηχεία, ή κάτι πιο συνθετο, όπως να έχει καεί κάτι στην πλακέτα της πηγής.
  2. Δες στο παρακάτω link μιας και το έχω κάνει και έχω περιγράψει την διαδικασία με λεπτομέρεια...
  3. Αυτή την στιγμή η Ν75 που δίνει και η αντιπροσωπεία για το Α4 Β6, ανεξαρτήτως εάν είναι με τα 150hp (avj), με τα 163hl (bfb) ή τα 193hp (Bex), είναι η Ν75Ε, αυτή που φοράς δηλαδή.
  4. Εμένα πάντως το Α4 μου φαίνεται μικρό πίσω... Με παιδικό καθίσματακι η σύζυγος πρέπει να έχει το κάθισμα του συνοδηγου σε συγκεκριμένη θέση αλλιώς δεν μπαίνει το καθίσματακι! Βέβαια χρησιμοποιούμε καθίσματακι που είναι ανάποδα και τρώει χώρο αλλά σε άλλα αμάξια που έχω δει το ίδιο κάθισμα δεν είχε τόσο μεγάλο θέμα.
  5. Εγώ άφησα χαμηλά την πίεση για να είναι αρκετά safe... Με πίεση στο 1.2 και χωρίς overboost έχω 240hp και 34κιλα ροπή... Δεν είμαι fun των υβριδικών... Εάν το ξαναέκανα ίσως να έβαζα την Κ04-023 από το 20vt S3 ώστε να έφτανα στα 280hp με χαμηλή πίεση και με ασφάλεια.
  6. Δεν νομίζω η Κ03-029 να μπορεί να πάει πάνω από τα 220hp...εγώ με εμπρόσθιο intercooler, μπεκ S3, αντλία βενζίνης μεγαλύτερης παροχής, πολλαπλασιαστες R8, 70mm dp με καταλύτη από S3 που έχει μεταφερθεί χαμηλά και ελεύθερο φίλτρο kn με αγελάδα σιλικόνης είδα 220hp στην 029 και στη συνέχεια έβαλα την Κ03-073 και είδα 240hp με νέο πρόγραμμα... Δεν νομίζω να μπορει να πάει παραπάνω...
  7. Δεν υπάρχει ξεχωριστή καλωδίωση με την έννοια της ανεξάρτητης καλωδίωσης αλλά σε αμάξια με bose υπάρχει η δική του "bose" καλωδίωση που ενσωματώνει με την υπόλοιπη καλωδίωση του αυτοκινήτου και είναι αρκετά διαφορετική από την non bose, όσον αφορά το ηχοσυστημα... Εγώ είμαι τυχερός ή αρκετά υπομονετικός και βρήκα αμάξι για σπάσιμο που φορούσε bose ώστε να αποτελέσει το αμάξι δότη άρα μπόρεσα να επιβεβαιώσω κάποιες διατομές, χρωματική κωδικοποίηση καλωδιων όπως επισης και να γλυτώσω την προμήθεια φυσας, pin, καλωδιων κτλ.... Θέλει αρκετή δουλίτσα και πάλι, μιας και θα ακολουθήσω το παράδειγμα του Γιάννη με νέα φυσά που θα ενώνεται με τον non bose ενισχυτη και όσο το δυνατόν λιγότερες επεμβάσεις στην ΟΕΜ καλωδίωση, καθώς επίσης και το ξήλωμα παραμένει το ίδιο, απλά γλίτωσα κάποια πρωτογενή δουλειά με την εύρεση της bose φυσας και καλωδίωσης, όπου εχω την τύχη να μου παρέχει την εργοστασιακή ποιότητα.
  8. Τελικά, μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα ότι είχε εκδοθεί Technical Bulletin με αριθμό 04-17 από την Audi, το οποίο αφορούσε προβλήματα με το Audio Pilot της BOSE και συγκεκριμένα παρατηρήσεις για περίεργες αυξομειώσεις του ήχου λόγω του εν λόγω συστήματος! Η οδηγία της audi ήταν να γεφυρωθεί το Pin No24 με το Ριn Νο6 έτσι ώστε να απενεργοποιηθεί η λειτουργία Audio Pilot του BOSE ενισχυτή, οπότε να σταματήσει το μικροφωνο του ενισχυτή να επηρεάζει την αυξομείωση του ήχου. Bέβαια το που συνδέεται το Pin No24 σε κανονικές συνθηκες δεν αναφέρεται πουθενα, αν και υπάρχει κανονικά καλώδιο στο εν λόγω slot της φυσας του ενισχυτή. Για όποιον θέλει έχω βρεί και το εν λόγω pdf του Technical Bulletin.
  9. Επίσης, μπορεί κάποιος Γερμανομαθείς να μου μεταφράσει το παρακάτω, μιας και με το Google Translate δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς εννοεί?? Für die Deaktivierung des Audiopiloten empfiehlt es sich beide Kabel aus dem Stecker herauszuführen und über einen Schalter zu führen
  10. Λοιπον...σήμερα έφτασε στα χέρια μου η πλεξούδα από τον αμάξι δότη και περιμενώ σιγά σιγά και τα υπόλοιπα πράγματα...οι πρώτες μου παρατηρήσεις ειναι οι κάτωθι: 1. Τα 5 καλώδια σήματος (4 line in των ηχειων και 1 line in της γείωσης) "τρεχουν" σε ένα ξεχωριστό μπλενταρισμένο καλώδιο 6x0.35 οπότε θα χρησιμοποιήσω αυτό το καλώδιο και θα γειώσω το έξτρα καλωδιάκι όπου μπορέσω πάνω στην φύσα. 2. Το ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα επιβεβαιώθηκε κατά 99% ως προς τις διατομές και την χρωματική κωδικοποίηση εκτός δύο περιπτώσεων που θα αναφέρω στην συνέχεια. 3. Το pinout σχεδιάγραμμα του bose ενισχυτή έχει δύο λαθάκια, από τα οποία το ένα είναι εύκολο ενώ το δέυτερο θέλει ψάξιμο...το πρώτο αφορά τα pins Νο 13 και 14, τα οποία έχουν αποτυπωθεί αντίθετα (το σωστό, το οποίο επιβεβαιώνεται και από το λεπτομερέστερο σχεδιάγραμμα το παρουσιάζω στη συνέχεια) και το δεύτερο και σοβαρότερο αφορά το pin Νο24, το οποίο αν και υπάρχει καλώδιο το οποίο ξεκινά από την καλωδίωση από το εν λόγω pin και φτάνει μέχρι πίσω από την πηγή, δεν παρουσιάζεται ούτε στο ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα, ούτε στο pinout του ενισχυτή...τι μπορεί να ισχύει με αυτό το καλώδιο? EDIT: Για το Pin No24 βρήκα σε ένα αρχείο που μου έστειλε ο Γιάννης το παρακάτω: DSP coding (open: internal microphone active - connected to Pin6: internal microphone deactivated) from (MJ04). Καταλαβαίνει κάποιος τι να εννοεί ο ποιητής εδώ? MJ04 είναι κάποια φύσα? Ορίστε το ΟΕΜ μπλενταρισμένο καλώδιο: Αυτό είναι το σωστό bose pinout: Αυτή είναι η πλεξούδα:
  11. Κάτι τέτοιο κάνει; https://www.megawatt.com.gr/index.php?act=viewProd&productId=988 Είναι 5x0.75 αν και στο σχεδιάγραμμα για τα line in έχει καλώδιο 0.35 (4 line in για τα τέσσερα ηχεία και ένα για γείωση οπότε 5 στο συνολο). ..βεβαια δεν βρίσκω μικρότερης διατομής μπλενταρισμενο καλώδιο...
  12. Να ευχαριστήσω τον Γιάννη και από εδω γιατι σε pm με βοήθησε αρκετα... Το μόνο θεματακια που δεν έχω ακόμη 100% ξεκαθαρίσει είναι πως ακριβώς συνδέω το καλώδιο του μπλενταζ... Ξέρει κανείς που να ασχολείται να μας πει την γνωμη του; Στο σχέδιο δείχνει απλά ένα καλώδιο να "τρέχει" παράλληλα με τα καλώδια σήματος και να συνδέεται σε ένα σημείο σε κάποια γείωση του αυτοκινήτου... Από την άλλη πλευρά το καλώδιο απλά είναι στον "αέρα";
  13. Για δώσε ορισμένες πληροφορίες για το εν λόγω εργαλειο...από πού το πήρες?
  14. Σε ευχαριστω!! Το DIY του Γιαννη αποτέλεσε το ευαγγέλιο για να ξεκινήσω να ψάχνω όλα όσα απαιτούνται για την εγκατάσταση...το λύσιμο για κάποιον που έχει ασχοληθεί έστω και λιγάκι είναι εύκολο πιστεύω, το δύσκολο στην υπόθεση ειναι η καλωδίωση και σε αυτό το κομμάτι ο Γιάννης είναι κατατοπιστικότατος!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.