Jump to content

S3-Nick

Member
  • Content Count

    2,342
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

S3-Nick last won the day on March 29

S3-Nick had the most liked content!

Community Reputation

672 Excellent

About S3-Nick

  • Birthday August 24

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν υπάρχει ξεχωριστή καλωδίωση με την έννοια της ανεξάρτητης καλωδίωσης αλλά σε αμάξια με bose υπάρχει η δική του "bose" καλωδίωση που ενσωματώνει με την υπόλοιπη καλωδίωση του αυτοκινήτου και είναι αρκετά διαφορετική από την non bose, όσον αφορά το ηχοσυστημα... Εγώ είμαι τυχερός ή αρκετά υπομονετικός και βρήκα αμάξι για σπάσιμο που φορούσε bose ώστε να αποτελέσει το αμάξι δότη άρα μπόρεσα να επιβεβαιώσω κάποιες διατομές, χρωματική κωδικοποίηση καλωδιων όπως επισης και να γλυτώσω την προμήθεια φυσας, pin, καλωδιων κτλ.... Θέλει αρκετή δουλίτσα και πάλι, μιας και θα ακολουθήσω το παράδειγμα του Γιάννη με νέα φυσά που θα ενώνεται με τον non bose ενισχυτη και όσο το δυνατόν λιγότερες επεμβάσεις στην ΟΕΜ καλωδίωση, καθώς επίσης και το ξήλωμα παραμένει το ίδιο, απλά γλίτωσα κάποια πρωτογενή δουλειά με την εύρεση της bose φυσας και καλωδίωσης, όπου εχω την τύχη να μου παρέχει την εργοστασιακή ποιότητα.
  2. Τελικά, μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα ότι είχε εκδοθεί Technical Bulletin με αριθμό 04-17 από την Audi, το οποίο αφορούσε προβλήματα με το Audio Pilot της BOSE και συγκεκριμένα παρατηρήσεις για περίεργες αυξομειώσεις του ήχου λόγω του εν λόγω συστήματος! Η οδηγία της audi ήταν να γεφυρωθεί το Pin No24 με το Ριn Νο6 έτσι ώστε να απενεργοποιηθεί η λειτουργία Audio Pilot του BOSE ενισχυτή, οπότε να σταματήσει το μικροφωνο του ενισχυτή να επηρεάζει την αυξομείωση του ήχου. Bέβαια το που συνδέεται το Pin No24 σε κανονικές συνθηκες δεν αναφέρεται πουθενα, αν και υπάρχει κανονικά καλώδιο στο εν λόγω slot της φυσας του ενισχυτή. Για όποιον θέλει έχω βρεί και το εν λόγω pdf του Technical Bulletin.
  3. Επίσης, μπορεί κάποιος Γερμανομαθείς να μου μεταφράσει το παρακάτω, μιας και με το Google Translate δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς εννοεί?? Für die Deaktivierung des Audiopiloten empfiehlt es sich beide Kabel aus dem Stecker herauszuführen und über einen Schalter zu führen
  4. Λοιπον...σήμερα έφτασε στα χέρια μου η πλεξούδα από τον αμάξι δότη και περιμενώ σιγά σιγά και τα υπόλοιπα πράγματα...οι πρώτες μου παρατηρήσεις ειναι οι κάτωθι: 1. Τα 5 καλώδια σήματος (4 line in των ηχειων και 1 line in της γείωσης) "τρεχουν" σε ένα ξεχωριστό μπλενταρισμένο καλώδιο 6x0.35 οπότε θα χρησιμοποιήσω αυτό το καλώδιο και θα γειώσω το έξτρα καλωδιάκι όπου μπορέσω πάνω στην φύσα. 2. Το ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα επιβεβαιώθηκε κατά 99% ως προς τις διατομές και την χρωματική κωδικοποίηση εκτός δύο περιπτώσεων που θα αναφέρω στην συνέχεια. 3. Το pinout σχεδιάγραμμα του bose ενισχυτή έχει δύο λαθάκια, από τα οποία το ένα είναι εύκολο ενώ το δέυτερο θέλει ψάξιμο...το πρώτο αφορά τα pins Νο 13 και 14, τα οποία έχουν αποτυπωθεί αντίθετα (το σωστό, το οποίο επιβεβαιώνεται και από το λεπτομερέστερο σχεδιάγραμμα το παρουσιάζω στη συνέχεια) και το δεύτερο και σοβαρότερο αφορά το pin Νο24, το οποίο αν και υπάρχει καλώδιο το οποίο ξεκινά από την καλωδίωση από το εν λόγω pin και φτάνει μέχρι πίσω από την πηγή, δεν παρουσιάζεται ούτε στο ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα, ούτε στο pinout του ενισχυτή...τι μπορεί να ισχύει με αυτό το καλώδιο? EDIT: Για το Pin No24 βρήκα σε ένα αρχείο που μου έστειλε ο Γιάννης το παρακάτω: DSP coding (open: internal microphone active - connected to Pin6: internal microphone deactivated) from (MJ04). Καταλαβαίνει κάποιος τι να εννοεί ο ποιητής εδώ? MJ04 είναι κάποια φύσα? Ορίστε το ΟΕΜ μπλενταρισμένο καλώδιο: Αυτό είναι το σωστό bose pinout: Αυτή είναι η πλεξούδα:
  5. Κάτι τέτοιο κάνει; https://www.megawatt.com.gr/index.php?act=viewProd&productId=988 Είναι 5x0.75 αν και στο σχεδιάγραμμα για τα line in έχει καλώδιο 0.35 (4 line in για τα τέσσερα ηχεία και ένα για γείωση οπότε 5 στο συνολο). ..βεβαια δεν βρίσκω μικρότερης διατομής μπλενταρισμενο καλώδιο...
  6. Να ευχαριστήσω τον Γιάννη και από εδω γιατι σε pm με βοήθησε αρκετα... Το μόνο θεματακια που δεν έχω ακόμη 100% ξεκαθαρίσει είναι πως ακριβώς συνδέω το καλώδιο του μπλενταζ... Ξέρει κανείς που να ασχολείται να μας πει την γνωμη του; Στο σχέδιο δείχνει απλά ένα καλώδιο να "τρέχει" παράλληλα με τα καλώδια σήματος και να συνδέεται σε ένα σημείο σε κάποια γείωση του αυτοκινήτου... Από την άλλη πλευρά το καλώδιο απλά είναι στον "αέρα";
  7. Για δώσε ορισμένες πληροφορίες για το εν λόγω εργαλειο...από πού το πήρες?
  8. Σε ευχαριστω!! Το DIY του Γιαννη αποτέλεσε το ευαγγέλιο για να ξεκινήσω να ψάχνω όλα όσα απαιτούνται για την εγκατάσταση...το λύσιμο για κάποιον που έχει ασχοληθεί έστω και λιγάκι είναι εύκολο πιστεύω, το δύσκολο στην υπόθεση ειναι η καλωδίωση και σε αυτό το κομμάτι ο Γιάννης είναι κατατοπιστικότατος!!
  9. Μετά απο αρκετό ψάξιμο (έτσι και αλλιώς κλεισμένοι στο σπίτι υπάρχει αρκετός χρόνος για ψάξιμο), βρήκα ένα σετάκι ολοκληρωμένο bose από Α4 Β7 σε δελεαστική τιμή και το χτύπησα... Επίσης, ψάχνοντας το εργοστασιακό booklet από το ραδιο chorus που φορούσε αρχικά το αμάξι (ναι...αυτό με την είσοδο για κασσέτα), βρήκα ότι όλες οι πηγές που φορούσε το Α4 είναι εν δυνάμει BOSE πηγές μιας και την διαφορά την κάνουν τα ηχειά και ο ενισχυτής! Το μόνο που δεν έχω καταλήξει ακόμη εαν χρειάζεται ή όχι είναι το ακουστικό για το autovolume...ξέρει κανείς από αυτούς που ασχολήθηκαν? υ.γ. Το diy του Γιάννη είναι τρομερό...τα μόνα λαθάκια που βρήκα είναι όσον αφορά τον κωδικό του ενισχυτή bose καθώς και αναφορικά με τα tweeter....ο σωστος κωδικός του ενισχυτή για τα Α4 Β6 και Β7 saloon ειναι 8Ε5 035 223C και αναφορικά με τα tweeter το bose σύστημα έχει τα ίδια tweeter με το απλό στις μπροστά πόρτες και διαφορετικά στα πίσω (δηλαδή αυτό που αναφέρει στο αρχικό post ισχύει το αντίθετο)
  10. Γιάννη εάν και έχουν περάσει περίπου 10χρονια από την τοποθέτηση θα σου κάνω μια ερώτηση εδώ... Εαν δεν βάλει κάποιος το ακουστικό για το auto volume θα έχει κάποιο θέμα με την εγκατάσταση ή παίζει κανονικά και χωρίς αυτό; Επίσης, με το απλό radio CD (symphony) μπορούν να παίζουν τα bose;
  11. Το λάδι σε τι κατάσταση είναι; Ρωτάω μήπως έχει κάποιο θέμα ο εναλλακτης νερού-λαδιού και σου δημιουργεί το θέμα που παρατηρείς.
  12. Αυτό εξυπακούεται... Έτσι και αλλιώς το avant δεν βγαίνει με σταθερά καθίσματα οπότε εννοείται ότι αναφέρομαι σε ανακλινομενα.
  13. Άρα σε Β6-B7 απλά με τοποθέτηση αισθητήρων και κωδικοποίηση μπορείς να έχεις tpms?? Που ακριβώς σου πετάει την ένδειξη;
  14. Αλλάζει πολύ εύκολα σε Α4... Είναι απλά χωνευτος εκεί μέσα απλά θέλει προσοχή να μην σου πέσει κανένα κομμάτι από το παλιό μέσα στο μοτέρ.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.