Jump to content

S3-Nick

Member
  • Content Count

    2,318
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

S3-Nick last won the day on October 3

S3-Nick had the most liked content!

Community Reputation

665 Excellent

About S3-Nick

  • Birthday August 24

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Γιατι pipercross? Ειχα κακη εμπειρια με το φιλτρο πανελ της pipercross...οταν το εβγαλα και εβαλα k&n πηρε τα πανω του το αμαξι!! Οσο για την υλοποιηση ελεγα να μεινω στην μαμα θεση και κατασκευη καλης θερμοασπιδας-κλειστου κουτιου γιατι φοβαμαι να κατεβω χαμηλα κατω απο το φαναρι...δεν θελω να σκεφτομαι για νερολακουβες κτλ
  2. Σκεφτομαι ετσι για την εμπειρια να δοκιμάσω να αλλαξω setup στην εισαγωγη, βαζοντας μια χοανη στην θεση του φιλτροκουτιου και παραλληλα να κατασκευασω και ενα κουτι (τυπου carbonio), ωστε να απομονώνεται η χοανη απο το τουρμπο... Εχοντας ενα σωρο μετρησεις απο το υπαρχον setup, το οποιο θεωρω οτι ειναι ενας αριστος συμβιβασμος, θα μπορεσω να αξιολογησω και το αποτελεσμα. Για πειτε τι χοανη να παρω και τι διαστασεις χρειαζομαι, οσον αφορα διαμετρο maf για να κουμπωνει και μηκος για να χωραει...
  3. Στο παιδι που ρωταει δηλαδη δεν ισχυει το ιδιο και αναφερετε για βολαν και λαθος τοποθετηση;; Απο την αρχη εχει πει οτι εβαλε απλο LUK σετ...πως να αντεξει;
  4. Ρε παιδια τι ακριβως λετε ολοι πισω απο ενα πληκτρολογιο λες και κανατε διαγνωση απο μακρυα... Ειναι απολυτως φυσιολογικο να μην σηκωνει την ροπη της Κ04 ενα απλο μαμα σετ μιας και δεν ειναι κατασκευασμενο για τετοια ροπη. Εγω σε Β6 με Κ03-073 (ειναι η αμεσως μικροτερη της Κ04-015, την οποια φορουσαν τα Α4 με ΒΕΧ κινητηρα) και χαμηλη πιεση (1,20) με καινουριο μαμα δίσκο, ελεγμενο βολαν και ενισχυμενο πλατω ηδη πατιναρει στην 4η και στην 5η μετα απο 10.000km απο την τοποθετηση...φυσιολογικο ειναι! Μην συγκρινετε S3 με Α4 Β5....
  5. Εξαρταται απο το τι θες να κανεις...εμενα με βαψιμο εσωτερικα το φαναρι για να γινει σαν του S4 και μετατροπη σε bixenon ειχε παει κοντα στα 300€ αν θυμαμαι καλα με προτζεκτορες morimoto.
  6. Αν θες παντως βολαν μονης απο 2λιτρο 80αρη εχω εγω...το ειχα παρει να κανει αυτο που αναφερθηκε απο πανω αλλα δεν βρηκα χρονο να ασχοληθω...
  7. Βαζεις sachs performance με καινουριο βολαν...η μονη λυση.
  8. Ψαξε στο fb τον themis retrofit creations...εγω εκει εκανα τα δικα μου φαναρια bixenon και 4 χρονια τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημένος.
  9. Αν διαβασες εγραψα να παρεις πλατη καθισματων απο Β7...η μια πλευρα της ζωνης(η πανω) ειναι fix πανω στα καθισματα του Β7 και ετσι χρειαζεται ενα σημειο μονο κατω, οπου πιανει στην υπαρχουσα θεση που ειναι η "αρχη" της ζωνης μεσης του Β6. Η αλλη που ειναι το κουμπωμα παραμενει για κουμπωμα... Ελπιζω να σου εδωσα να καταλαβεις...
  10. Δεν εχεις τωρα ζωνη μεσης στο υπαρχον καθισμα;; Σε αυτές τις 2 υπαρχουσες αγκυρωσεις θα πιασουν και οι νεες ζωνες.
  11. Αν βρεις πισω καθισματα απο Β7 η μεσαια θεση εχει κανονικη ζωνη 3 σημειων, οποτε ειναι ευκολη υποθεση αρκει να βρεις καθισματα...απλα, δεν υπαρχει βαση isofix για αυτη την μεσαια θεση.
  12. στην αντιπροσωπεια ή σε καμια μαντρα...
  13. Τελικα σημερα μετα απο τοσο καιρο βρεθηκε τι φταιει... Ο συμπιεστης που εστειλαν απο την αντιπροσωπεια και που τοποθετηθηκε στο αμαξι ειναι διαφορετικος κωδικος απο αυτη που φορουσε το αμαξι και εχουν ελαχιστες διαφορες μεταξυ τους, μια απο τις οποιες ειναι και οτι η τροχαλια της ειναι 4mm μεγαλυτερη!! Να απαιτησω να ξαναλλαξουν και τον ιμαντα ή πιστεύετε οτι δεν χρειαζεται;
  14. Εγω σε παρομοια περιπτωση ειχαμε καταληξει σε δυο ενδεχομενα...ενα να χαλασε η ενσωματωμενη στην αντλία βενζινης ανεπιστροφη βαλβιδα και να επιστρεφει το καυσιμο πισω και το δευτερο να "κατουρανε" τα μπεκ και να χανετε η πιεση του κυκλωματος...τελικα αλλαζοντας τα μπεκ διορθωθηκε το θεμα που ειχα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.