Jump to content

S3-Nick

Member
  • Content Count

    2,421
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

S3-Nick last won the day on April 7 2021

S3-Nick had the most liked content!

Community Reputation

701 Excellent

About S3-Nick

  • Birthday August 24

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα!! Και τα δύο αυτά αμάξια φοράνε το ίδιο turbo, ήτοι το ΚΚΚ Κ03-029
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΧΩ AUDI A6 .ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΙΣ ΣΤΟ 6932449485. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ABS ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΘΕΜΑ ΠΑΛΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΚΩΣΤΑΣ

  3. Εγώ πάντως κάτω από 10 δεν έχω δει σε ανοιχτό δρόμο... Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι πάω ποτέ με 100χαω αλλά με περισσότερα, άρα δεν ξέρω εάν μπορεί να χαρακτηριστεί χαλαρή οδήγηση...
  4. Επειδή την φοράω σε 17αρα σε Α4 Β6, δεν εβγαινε ποτε γνήσια σε 17αρα...η γνήσια που φορούσαν τα Β7 s-line ήταν 18αρα!
  5. Εγώ που βλέπω και τις δύο θερμοκρασίες δεν έχει σχέση η θερμοκρασία λαδιού με την θερμοκρασία του ψυκτικού.... Η θερμοκρασία του ψυκτικού ανεβαίνει αρκετά πιο γρήγορα μέχρι τους 90 έως 100 βαθμούς και παραμένει εκεί ανεξαρτήτως πίεσης και εξωτερικών συνθηκών, αναλόγως πως ανοίγει ο θερμοστάτης, ενώ το λάδι ανεβάζει πιο αργά μέχρι τους 90 και μετά όσο πιέζεις ανεβαίνει... Έχω δει μέχρι 128 σε παρατεταμένη πίεση, όπου και άφησα το γκάζι, ενώ το παραφλου ήταν σταθερά ανάμεσα σε 90 έως 100. Επίσης, το λάδι έχω δει ότι επηρεάζεται αρκετά από τις εξωτερικές συνθήκες... Με αρκετό κρύο έξω, αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία και διατηρεί την θερμοκρασία του πιο σταθερή, την στιγμή που το καλοκαίρι με τις ζεστές, ανεβάζει θερμοκρασία γρήγορα μέχρι την θερμοκρασία λειτουργίας και ξεφεύγει πιο εύκολα σε πίεση....
  6. 99% είναι κάτω από το κάθισμα του οδηγού, κάτω από την μοκέτα.
  7. Αφού δούλευε σωστά γιατι να το αλλάξεις; τώρα, τι μπορεί να συμβαίνει είναι πάρα πολλά τα ενδεχόμενα... Κάτσε να το ξαναπάρεις και μπορεί να έχουν λυθεί τα πάντα!
  8. Δεν ταιριάζει...καμια σχεση τα εγκαρσια με τα διαμήκη μοτερ. Η πολλαπλή που θα επιλέξες θα πρεπει να ταιριάζει τόσο στο αμάξι, όσο και στη τουρμπίνα που προτίθεσαι να βάλεις...πχ πολλαπλή για 28αρα τουρμπίνα κουμπωνει μόνο στην 28αρα...
  9. Σε ευχαριστώ!! Το είχα ήδη βρει απλά, όπως έχω γράψει σε άλλο σχετικό τοπικ, δεν κράτα την ρύθμιση... Δηλαδή την επόμενη που θα πας στο engeniring menu, δεν έχει κρατημένο την ρύθμιση που είχες θέσει...
  10. Πολύ ωραίο!!! Συγχαρητήρια για την δουλειά!!!
  11. Θα ήθελα λιγάκι τα φώτα σας γιατί δεν έχω καταλάβει κάποιες λεπτομέρειες, όσον αφορά την εγκατασταση κάμερας οπισθοποριας... Έχω τον multimedia adapter και μια aftermarket κάμερα... Συνδέω την έξοδο βίντεο της καμερας (κίτρινη φυσά βίντεο) με τον ανταπτορα πολυμέσων και μετά ξεκινάνε οι απορίες... 1ον: Συνδέω το pin C2 του rnse (pin για κάμερα οισθοποριας ) στον ανταπτορα ή σε μια πηγή σήματος όπισθεν, όπως πχ το φανάρι της όπισθεν; 2ον: Συνδέω την κάμερα σε κάποια πηγή ρεύματος, πχ το φανάρι της όπισθεν, ή παίρνει εντολή και άρα και ρεύμα μέσω της σύνδεσης που πραγματοποιείται με τον ανταπτορα;
  12. Δεν ξέρω εάν φταίει το γεγονός ότι τόσο καιρό που το σχεδίαζα, βήμα-βήμα, είχα πλασει στο μυαλό μου κάτι πολύ καλό, αλλά στην πραγματικότητα είναι κάτι ωραίο αλλά όχι τόσο ωραίο για να αξίζει όλη αυτή την ταλαιπωρία... γνώμη μου βέβαια, χωρίς να θέλω να σε επηρεάσω! Εάν ανεβω καμία βόλτα στο Κιλκις, μετά το lock down, μπορούμε να βρεθούμε να το ακουσεις ο ίδιος...
  13. Σταμάτησαν τα 3 μπιπ όταν το ανάβεις, σωστά; Το φύσημα διορθώθηκε; Εάν όχι τότε δοκίμασε και την αλλαγή της γείωσης του μπλενταρισμενου καλωδίου.
  14. Ο κωδικός του είναι ΤSB 91-04-17 και θα το βρεις στον παρακάτω συνδεσμο: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.audiforum.us/attachments/audi-tb-91-04-17-pdf.717/&ved=2ahUKEwjqu5X8tZHtAhUECRAIHTyyDM4QFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw1_8hNTo2RWJ-yYxnz8m_FX
  15. Η ενημέρωση υπάρχει και εάν θέλεις μπορείς να μου στείλεις ένα mail να στην κοινοποιήσω...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.