Jump to content

S3-Nick

Member
  • Content Count

    2,410
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

S3-Nick last won the day on November 7

S3-Nick had the most liked content!

Community Reputation

696 Excellent

About S3-Nick

  • Birthday August 24

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Σταμάτησαν τα 3 μπιπ όταν το ανάβεις, σωστά; Το φύσημα διορθώθηκε; Εάν όχι τότε δοκίμασε και την αλλαγή της γείωσης του μπλενταρισμενου καλωδίου.
  2. Ο κωδικός του είναι ΤSB 91-04-17 και θα το βρεις στον παρακάτω συνδεσμο: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.audiforum.us/attachments/audi-tb-91-04-17-pdf.717/&ved=2ahUKEwjqu5X8tZHtAhUECRAIHTyyDM4QFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw1_8hNTo2RWJ-yYxnz8m_FX
  3. Η ενημέρωση υπάρχει και εάν θέλεις μπορείς να μου στείλεις ένα mail να στην κοινοποιήσω...
  4. Δεν μπορείς να καταργήσεις τo audiopilot με το διαγνωστικό, αλλάζοντας μόνο την κωδικοποιηση... Πρέπει να γίνει τροποποίηση της πλεξούδας με γεφύρωση δύο pin και μετά αλλαγή της κωδικοποίηση. Eχει κυκλοφορήσει technical bulletin από την audi για αυτό το θέμα, το οποίο το περιγράφω μερικά posts πριν.
  5. Πως γίνεται να καταργήθηκε η καλωδίωση του sub, όταν στο avant ο ενισχυτής του bose είναι πάνω στο κουτί του sub και η φυσά του sub είναι ακριβώς δίπλα στη φυσά του bose ενισχυτή;
  6. Μου κάνει εντύπωση γιατί πίσω από το πανελ του κλιματισμού δεν φτάνουν τα καλώδια των πίσω ηχείων.... Όσο για την γείωση του μπλενταρισμενο καλωδίου νομίζω ότι πρέπει να γειωθει αλλού και όχι πάνω σε υπάρχουσα γείωση της καλωδίωσης. Πιστεύω ότι εάν γειώσεις το μαύρο καλώδιο σε άλλο μεταλλικό σημείο του σασί ή σε υπάρχουσα ΟΕΜ γείωση τότε θα δεις διαφορά.
  7. Το μαύρο είναι η γείωση (γράφω μπλενταζ στην φώτο) και το καφε είναι το ground input (προς το pin No7 της bose φυσας) .
  8. Να το έβαλες ατόφιο και να συνεδεσες όλα τα ηχεία στο εμπρός μέρος δεν παίζει γιατί τα πισω ηχεία στο non bose δεν φτάνουν μπροστά, όπως είναι στο bose σύστημα. Άρα εάν έβαλες ατόφια την καλωδίωση, όπως την είχα πάρει και εγώ από αμάξι δότη, δεν έχεις συνδέσει τα πίσω ηχεία. Εμένα μου έβγαλε θόρυβο-φύσημα όταν συνέδεσα την έξτρα παροχή ρεύματος... Όταν την από σύνδεσα σταμάτησε ο θόρυβος και δεν ακούγεται τίποτα, ούτε με την φωνή στο μηδέν. Όσο για το audiopilot όταν βγάζεις την μπαταρία και την ξαναβαζεις θα πρέπει να σου κάνει τρία μεγάλα beep όταν ξαναναβεις την πηγή, που είναι κάτι σαν διάγνωση ότι δεν λειτουργεί το audiopilot. Εμένα πριν κάνω την διαδικασία απενεργοποιησης έτσι μου έκανε. Το σωστό είναι να ακολουθηθεί η διαδικασία απενεργοποιησης, όπως περιγράφω σε παλιότερο post αναφορικά με ένα technical bulletin που κυκλοφόρησε από την audi. Πάντως ο θόρυβος δεν νομίζω να προέρχεται από το audiopilot. Γνώμη μου είναι να κοιτάξεις εάν έγινε η γείωση στο μπλενταρισμενο καλώδιο που έτρεξες μέχρι μπροστά... Αυτό το καλώδιο έχει τα πέντε σήματα (FL, FR, RL, RR και ground input) και μια γείωση. Τερματίστηκε η γείωση σε κάποιο σημείο; Εγώ το γειωσα σε ΟΕΜ σημείο γείωσης πισω από το καντράν.
  9. Σε ευχαριστώ!! Εάν δεν βγάλω άκρη θα σου στείλω ένα pm...
  10. Δυστυχώς δεν ειμαι κοντά...είμαι Λάρισα πιά. Σε ευχαριστώ πάντως. Ελπίζω μόνο να μην κλείδωσε γιατί καταλάθος το κούμπωσα, χωρίς να δώ ότι είχε κάνει αναβάθμιση σε 20.1
  11. Παιδιά έχει κανείς το πρόγραμμα από το group buy που είχαμε κανει; Κατά λάθος ενημερώθηκε το vcds στην έκδοση 20.1 και τώρα δεν βρισκω την έκδοση 15.7 για να παίξει το καλώδιο ξανά...
  12. Έχει κανείς το vcds πρόγραμμα από το group buy που είχαμε κάνει παλιότερα? κατα λάθος το έσβησα και δεν το βρίσκω....
  13. Τέλος, ήταν ώρα να κουμπώσει και το rns-e...δυστυχώς το rns-e που πήρα είχε ένα θεματάκι και αναγκάστηκα να ψάξω άμεσα για καινούριο αφού δεν μπόρεσα να επισκευάσω το υφιστάμενο...Με λίγη υπομονή καθώς και τύχη, μπόρεσα να βρώ ένα rns-e mk2 (με κωδικό 193Β), το οποίο είναι το νέο rns-e με την καλύτερη οθόνη, τον δυνατότερο- γρηγορότερο επεξεργαστή και την δυνατότητα για μεγαλύτερες κάρτες μνήμης. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι το συγκεκριμένο rns-e δεν το φόρεσε ποτέ το Α4 παρά μονο το seat exeo και τα νεότερα Α3 και TT, οπότε μιας και αυτό που βρήκα ήταν από Α3, θα έπρεπε να αλλάξω τις προσόψεις! Έτσι και έγινε και τελικά το αποτέλεσμα με αποζημίωσε διότι το νέο rns-e, αν και μοιάζει αρκετά με το προηγούμενο, έχει τεράστια διαφορά σε εμφάνιση αλλά και χρηστικότητα. Μερικές φωτό από την διαδικασία αντικατάστασης των προσόψεων καθώς και το τελικό αποτέλεσμα παρουσιάζεται στην συνέχεια... Κονσόλα Α4 με το σύστημα του Α3 κουμπωμένο για μερικές αρχικές δοκιμές... Όλα τα εξαρτήματα του rns-e σε μιά φωτό... Τα εξαρτήματα της πρόσοψης του Α4 λίγο πριν ενσωματωθούν στο νέο rns-e... Το τελικό αποτέλεσμα!!! Σε αυτό το σημειο τελειώνω το writeup του εν λόγω diy αναφέροντας τα δικά μου τελικά συμπεράσματα για το συγκεκριμένο εγχείρημα! Είναι ένα εγχείρημα για κάποιον που πρέπει να έχει εμπειρία σε diy και στο να λύνει το αυτοκίνητο με άνεση. Στην πορεία μπορούν να προκύψουν πολλά και διάφορά προβλήματα, τα οποία μπορεί εύκολα να οδηγήσουν σε λάθη και σε απογοήτευση! Όταν είχα πρωτοδεί το εν λόγω diy του Γιάννη φυσικά τα περισσότερα μου είχαν φανεί κινέζικα αλλα στην πορεία, με αρκετή ενασχόληση με το άθλημα, έφτασε η ώρα που το έβλεπα και έλεγα ευκαιρία να κάνω κάτι καινούριο στο αμάξι! Τέλος, στο πιο σημαντικό, μιας και έχω διαβάσει αρκετές γνώμες σε διάφορα ξένα φόρουμ και δεν είχα βγάλει άκρη, η γνώμη μου είναι ότι το bose ηχοσύστημα είναι ένα τίκ καλύτερο από το απλό μαμα ηχοσύστημα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν αξιζει τέτοια ταλαιπωρία!!! ίσως να φταίει ότι είχα μεγάλες προσδοκίες ή ότι είχα διαβάσει πολλές γνώμες ότι το bose σύστημα ξεχωρίζει πραγματικά αλλά η πραγματικότητα ειναι ότι είναι ένα καλό ηχοσύστημα και τίποτα παραπάνω! Εαν γύριζα τον χρόνο πίσω ίσως δεν θα το ξαναέκανα διότι απαιτεί πολύ χρόνο διαβάσματος και προετοιμασίας για να καταφέρεις κάτι ελαφρώς καλύτερο από το απλό ηχοσύστημα...
  14. Στη συνέχεια φαίνεται ο νέος ενισχυτής τοποθετημενος προσωρινά στη θέση του, ενώ στην δευτερη φωτογραφία φαίνεται το τελικό αποτέλεσμα με τον ενισχυτή κουμπωμένο και την φύσα του παλιού ενισχυτή κουμπωμένη επίσης με τον αντάπτορα που είχα φτιάξει για να "παίρνω" ορισμένα σήματα από εκεί. Περνάμε στο εμπρός μέρος της καλωδίωσης...Όπως προανέφερα, συνάντησα μόνο 3 αναποδιές στην πορεία της εγκαταστασης με την δεύτερη να αποτελεί η διέλευση της πλεξούδας μπροστά, όπου για να μπορέσω να περάσω την νέα πλεξούδα από τις εργοστασιακές θέσεις στη κεντρική κονσόλα, μου έβγαλε την πίστη!! Στο εμπρός μέρος έγιναν και όλες οι συνδέσεις με τις φύσες ώστε να έχουμε το τελικό αποτέλεσμα. Στην παρακάτω φωτό παρουσιάζεται η διαδικασία της συνδεσης των καλωδίων των εμπρός ηχείων στην αντίστοιχη φύσα, η οποία θα κουμπώσει με την εργοστασιακή φύσα που κούμπωνε πίσω από την πηγή. Η ίδια διαδικασία πραγματοποιήθηκε και με την φύσα των σημάτων που καταλήγουν εμπρός μέσω του μπλενταρισμένου καλωδίου, ενώ στην επόμενη φωτό φαίνεται η δοκιμή που έκανα να κουμπωσω τα πάντα στην θέση τους, ώστε να δώ εαν δουλεύουν όλα σωστά, πρίν καλύψω τα καλώδια με υφασματοταινία. Στις τελευταίες δύο φωτό παρουσιάζεται το τελικό αποτέλεσμα με τις φύσες και την πλεξούδα καλυμμένη με υφασματοταινία... Το άσπρο καλώδιο που φαίνεται στην τελευταία φωτό είναι η γείωση του μπλενταρισμένου καλωδίου, η οποία γειώθηκε σε μία γειωση πίσω από το καντράν. Όπως προανέφερα όλες οι ενώσεις πραγματοποιήθηκαν με crimps...
  15. Λοιπον...ευκαιρία να τελείωσω και εδώ αυτό που ξεκίνησα να γράφω εδώ και καιρό και απλά δεν είχα τον χρόνο να ολοκληρώσω! Θα ξεκινήσω ευχαριστώντας τον Γιάννη, ο οποίος ξεκίνησε το αρχικό post, και τον οποίο διαβάζοντας παλιότερα πίστευα ότι το να ξεκινήσεις ένα τέτοιο εγχείρημα ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο! Όταν έστειλα στον Γιάννη μου απάντησε πρόθυμα ορισμένες απορίες και μου έστειλε ότι υλικό είχε ώστε να με υποβοηθήσουν στο diy... Θα συνεχίσω συνοψίζοντας με τα τελευταία post, τα οποία έκανα όλο αυτό τον καιρό, ώστε να είναι μαζεμένα όλα εδώ μέσα. Δεν θα μπω σε πολλές λεπτομέρειες στα τεχνικά σημεία της κατασκευής της καλωδίωσης μιας και τα έχω καλύψει ανα καιρούς, ενώ και τα σχέδια του Γιάννη είναι λεπτομερέστατα. Θα ξεκινήσω με το post της εύρεσης της καλωδίωσης από αμάξι δότη καθώς και τις πρώτες διαφορές που παρατήρησα διαβάζοντας το αρχικό diy του Γιάννη, καθώς και αρκετά άλλα diy σε διάφορα ξένα forum: Στη συνέχεια, έχω το post σχετικά με την κατασκευή και την ολοκλήρωση της δικής μου καλωδίωσης: Οπότε, φτάνουμε στο πραγματικά δύσκολο σημείο της υλοποίησης του project, το οποίο απαιτεί να λυθεί σχεδόν όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου! Όπως έγραψα και σε παλιότερο post, έπιασα πολλές φορές τον εαυτό μου να αναρωτιέται γιατί το ξεκίνησα!! To κιτάκι που αγόρασα μέσω ebay ήταν το παρακατω και περιελάμβανε τα πάντα: Αρχικά ξεκίνησα με το κεντρικό ηχείο, το οποίο δεν με πολυπαίδεψε, εκτός του γεγονότος ότι κουμπωνε στην πλεξούδα με φυσά και όχι όπως φαίνεται σε όλα τα diy με απλους ακροδέκτες, οπότε έπρεπε να κάνω δύο νέες συνδέσεις στον πολύ περιορισμένο χώρο που βρίσκεται εκεί μπροστά! Ακολούθησε το ξήλωμα όλων των ταπετσαριών των θυρών, το ξήλωμα όλων των ταπετσαριών στο δεξί μέρος του πορτ παγκάζ (εκεί που τοποθετείται ο ενισχυτής), βγάλσιμο των πίσω καθισμάτων, βγάλσιμο των δύο πίσω c-pillar, βγάλσιμο της εταζέρας, βγάλσιμο του πλαστικού κάτω από το τιμόνι, βγάλσιμο το ντουλαπάκι και, τέλος, βγάλσιμο της κεντρικης κονσόλας...αυτά τα ολίγα! Να σημειώσω ότι στοχος μου ήταν να φτιαχτούν σε όλα τα σημεία που θα συνδεθεί η νέα καλωδίωση νέες φύσες και να αποφύγω ή να ελαχιστοποιήσω τις κολλήσεις ή ενώσεις. Αυτό το κατάφερα παντού μιας και η νέα πλεξούδα κουμπώνει παντού στην εργοστασιακή πλεξούδα με φύσες. Επίσης, αν και ξεκίνησα κάνωντας κολλήσεις με κολλητήρι και καλάι, ειδικότερα στο κομμάτι της πλεξούδας που έφτιαξα στο σπίτι, πρίν τοποθετηθεί στο αμάξι, κατέληξα να κάνω τις υπόλοιπες ενώσεις με μούφες ή crimps, διότι παρατήρησα ότι ήδη στην εργοστασιακή πλεξούδα όλες οι ενώσεις από το εργοστάσιο είναι με αυτόν τον τρόπο ενώ, επιπλέον, σε αναζητήσεις που εκανα στο ίντερνετ αναφέρει πολλα πλεονεκτήματα του crimping over to soldering και για όποιον θέλει να το ψάξει μπορώ να του πώ και περισσότερες πληροφορίες. Τέλος, ήταν πολύ πιο εύκολο και για εμένα να κάνω τις υπόλοιπες συνδέσεις με αυτόν τον τρόπο! Το εσωτερικό λυμένο, περιμένοντας την εγκατάσταση της νέας καλωδίωσης... Η νέα πλεξούδα στο εργοστασιακό κανάλι (είναι αυτή που φαίνεται στο κάτω μέρος με υφασματοταινια) και η έξτρα παροχή στο επάνω κανάλι, η οποία όπως έγραψα δεν χρησιμοποιήθηκε τελικά διότι έβγαζε θόρυβο, όταν συνδέθηκε. Το πισω μέρος λυμένο, εν αναμονή του νέου subwoofer και της νέας καλωδίωσης.... Η έξτρα γείωση, η οποία τοποθετήθηκε κοντά στον ενισχυτή, σε ήδη υπάρχουσα θέση εργοστασιακής γείωσης...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.