Jump to content

S3-Nick

Member
  • Content Count

    2,391
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

S3-Nick last won the day on August 16

S3-Nick had the most liked content!

Community Reputation

689 Excellent

About S3-Nick

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tότε δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να συμβαίνει...
  2. Εγώ πήρα το rnse από αμάξι που φορούσε bose και είναι ήδη κωδικοποιημενο για Α4 με bose... Δν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κρατάει την ρύθμιση... Εσύ το έχεις δει ότι έχει κρατήσει την ρύθμιση ή το υποθέτεις;; Τέλος, εσένα έχει το audiopilot ή όχι;
  3. Τι κωδικοποίηση;; Εσένα φοράει το απλό ή το bose ηχοσυστημα; Εμένα πάντως πάλι το έβαλα στο 2 και όταν ξαναπήρα το αμάξι ήταν πάλι στο off....
  4. Το έγραψα γιατί το είχα διαβάσει σε forum του εξωτερικού και όντως ισχύει... Το άλλαξα το πρωί και συγκεκριμένα το έβαλα στο 2 μέσω του engineering mode και τώρα που το ξαναείδα ήταν πίσω στο off. Για δες και εσύ και πες μου...
  5. Aν και έχει περάσει πολύς καιρός από τότε βρήκα κάτι τυχαία, μιας και χρειάστηκε να ψαχτώ λιγάκι... Βρήκα ένα άψογο κιτάκι ποτηροθήκης, καρτοθήκης, alarm, esp και τα πήρα, χωρίς να κοιτάξω εαν είναι φωτιζόμενα μιας και τα δικα μου είναι και σκέφτηκα ότι στην χειρότερη που τα καινούρια δεν είναι φωτιζόμενα, θα έπαιρνα το plexiglass από τα δικά μου και θα ξεμπέρδευα... Έλα όμως που έβαλα την μακρόστενη ΟΕΜ λωρίδα plexiglass στα νέα και δεν φωτιζε καθόλου!!! Ψάχνωντας βρήκα ότι εκτός της λωρίδας αυτής έχει άλλη μια υποδοχή εσωτερικά της πρόσοψης της ποτηροθήκης και της καρτοθήκης, ώστε να διαχέεται το φως ομοιόμορφα!! Στη συνέχεια ακολουθούν φωτογραφίες...
  6. δυστυχώς αυτό πρέπει να έγινε... Αν βρώ module sd από άλλο ίδιο rns-e δεν μπορώ να το αλλάξω? Eπίσης, σε άλλο τοπικ διάβασα το παρακάτω ποστ...υπάρχει όντως τρόπος να ενεργοποιηθεί τέτοια λειτουργία? "Λοιπόν βρέθηκε άκρη με το equalizer mode, υπάρχουν 5 επιλογές και μια off. Στην Off δεν υπάρχει καμιά επεξεργασία (flat) μόνο τα bass/treble. Στην θέση 1: Soft Στην θέση 2: Jazz (αυτή ακούγεται καλύτερα) Στην θέση 3: Vocal Στην θέση 4: Dynamic Στην θέση 5: light Φιλικά, Γιάννης" Edit: Μετά από ψάξιμο βρήκα ότι το εν λόγω μενού βρίσκεται μέσω του engineering mode στο υπομενου audio - testmenu3. Mενει να ανακαλύψω εάν οι αλλαγές εκεί είναι μόνιμες ή εφαρμόζονται μόνο όσο μένει αναμμένο το rns-e την συγκεκριμένη φορά που γίνονται οι αλλαγές...
  7. Σε Α4 Β6 και εμένα απομονώνει τέρμα ψηλά σε σημείο που αρχικά με ξένισε αλλά ήταν έτσι από την αρχή και δεν έγινε στην πορεία... Εάν εσένα ήταν διαφορετικά πριν τότε ίσως κάτι έχει συμβεί!
  8. Καλημέρα στην παρέα!! Τις τελευταίες 4 μέρες ασχολήθηκα τον ελεύθερο χρόνο μου για την υλοποίηση του project... Δεν έχω ολοκληρώσει ακόμη το δέσιμο του εσωτερικού αλλά ολοκλήρωσα το κομμάτι της εγκατάστασης! Όπως είχε γράψει και ο Γιάννης στα αρχικά posts, είναι πολύ το λύσιμο και πολλές φορές έπιασα τον εαυτό μου να το μετανιώνει.... 😆 Θα ακολουθήσουν φωτογραφίες και εντυπώσεις μόλις ολοκληρώσω και το δέσιμο του αυτοκινήτου μιας και μένει να βάλω πίσω τις ταπετσαρίες των θυρών, τις επενδύσεις των κολώνων δεξιά αριστερά, το ντουλαπάκι, τις πίσω θέσεις και όλες τις δεξιά ταπετσαρίες του πορτ παγκαζ! Βασικά, εκτός του ουρανού και των εμπρός καθισμάτων, όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα του εσωτερικού λύνονται!! Μέχρι στιγμής συνάντησα μόνο 3 αναποδιές στην πορεία της εγκαταστασης... Αρχικά, το μεσαίο ηχειάκι στο δικό μου αμαξι κουμπωνε στην πλεξούδα με φυσά και όχι όπως φαίνεται σε όλα τα diy με απλους ακροδέκτες, οπότε έπρεπε να κάνω δύο νέες συνδέσεις στον πολύ περιορισμένο χώρο που βρίσκεται εκεί μπροστά! Δεύτερο θέμα ήταν η διέλευση της πλεξούδας μπροστά, όπου για να μπορέσω να περάσω την νέα πλεξούδα από τις εργοστασιακές θέσεις στη κεντρική κονσόλα, μου έβγαλε την πίστη!! Τέλος, αν και σύνδεσα την έξτρα παροχή των 2.5mm2 για να συμβαδιζω με τα εργοστασιακά διαγράμματα, τα οποία αναφέρουν ότι το bose έχει παροχικο καλώδιο των 4mm2 (άρα δύο 2.5mm2 καλώδια ώστε να είμαι κοντα στο 4mm2 των εργοστσιακων διαγραμματων), μου έβγαλε υπερβολικό θόρυβο στα ηχεία, αν και τα καλώδια σήματος τρέχουν εντός του εργοστασιακoυ μπλενταρισμενου καλωδίου. Τελικά, το αποσύνδεσα και έκανα δοκιμές χωρίς το έξτρα παροχικο καλωδιο και το σύστημα έπαιζε κανονικά χωρίς καποιο πρόβλημα... Με δικούς μου υπολογισμούς πάντως και δεδομένου ότι και στις δύο περιπτώσεις (bose και non-bose) η ασφάλεια είναι η ίδια (20Α στην θέση 39 της ασφαλειοθηκης) και τα Volts κυμαίνονται από 12 έως 14V, έχουμε max δυναμικότητα από 240 έως 280Watt, δυναμικότητα που υπερβαίνει τα 215watt του bose συστήματος! Αυτά τα ολίγα για αρχή και θα επανέλθω και με φωτογραφίες!
  9. Κόλλησε κάτι στην δεύτερη (την δεξια)... Πήγα να το βγάλω κ αφού το έβγαλα δεν δουλεύει καμία από τις δύο!!!
  10. Παιδιά SOS!!! Κόλλησε κάτι μέσα στη θύρα του sd και πήγα να το βγάλω με ένα κατσαβιδακι και από εκείνη τη στιγμή δεν δουλεύει καμία θύρα από τις δύο!!! Δεν διαβάζει καν τις κάρτες... Ξερει κάνεις τι μπορεί να φταίει και εάν επισκευάζεται;;
  11. Δεν είναι κάποιο πρόβλημα... Απλά η πηγή "παίζει" τα εμπρός ηχεία και ο ενισχυτής τα πίσω οπότε εάν αλλάξει η πηγή δεν δίνει σήμα προς τον ενισχυτή με αποτέλεσμα να μην παίζουν τα πίσω ηχεία!
  12. Μετά από πάρα πολύ καιρό απλά επειδή τώρα το ψάχνω στο δικό μου, θυμάσαι πως το ενεργοποιείς;;
  13. Την καλωδίωση την έβγαλα από άλλο audi a4 b7, το οποίο διέθετε bose... Για να βγει έπρεπε να κοπεί σε κάποιο σημείο μιας και όπως έγραψα και σε προηγούμενα post για να βγει από το αμάξι πρέπει να περάσει από ένα στενό σημείο της μεσαίας κονσόλας και δεν μπορεί να περάσει με τις φυσες... Εκτός αυτού, η καλωδίωση του bose, σε αμάξια που την έχουν από το εργοστασιο, είναι ενσωματωμένη με την υπόλοιπη καλωδιωση και δεν είναι ξεχωριστή ώστε να μπορείς να δεις κάθε καλωδιάκι που τερματίζει... Πάντως για την ιστορία το καλώδιο του pin24 έφτανε μέχρι εμπρός αλλά δεν ξέρω που τερμάτιζε...
  14. Εμένα στο Β6 φορούσε το DCP02045...
  15. Για οποιον αναρωτιέται για το εαν μπορεί να γίνει η μετατροπή που περιέγραφα πριν 3 χρόνια, τελικά βρήκα ένα διπλό βεντιλατερ με το εγκεφαλάκι του σε καλή τιμή και είπα να δοκιμάσω...βαζοντάς το εκτός αυτοκινήτου απλά με την φύσα του και ενεργοποιώντας το ac δουλεύουν κανονικά και οι δύο ανεμιστήρες ισχύος 600w συνολικά σε σχέση με τα 300w του μονού βεντιλατερ! Οπότε μπορεί ευκολα να γίνει αυτή η μετατροπή!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.