Jump to content

S3-Nick

Member
  • Content Count

    2,323
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

S3-Nick last won the day on October 3

S3-Nick had the most liked content!

Community Reputation

665 Excellent

About S3-Nick

  • Birthday August 24

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Και εγω με το Α4, δεδομενου οτι εχει 5αρη σαζμαν, οταν κινουμε στην εθνικη οδο με το αεριο ειμαι μεταξυ 4.000 και 5.500σαλ (140 με 195χαω) και δεν ειχα ποτε θεμα μεχρι στιγμης...θελω να πω οτι μαλλον ειναι θεμα προγραμματος και οχι του αεριου αυτου καθ'εαυτου!
  2. Εγω παντως δεν πιστευω οτι φταιει το αεριο...πυρομετρο εχεις; Αν οχι πως μπορεις να ισχυρίζεσαι οτι ειχες υψηλες θερμοκρασιες στο αεριο που προκαλεσαν το προβλημα; Εγω εχω αεριο απο τα 130.000km και τωρα ειμαι στις 230.000km...στα 210.000 αλλαξα την εργοστασιακη τουρμπινα που δουλευε απο τα 135.000km στο 1.4 bar και το τουρμπο ηταν αψογο!! Οταν αλλαξα την τουρμπινα εβαλα και το πυρομετρο πανω και παρατηρω οτι στο αεριο εχω μικροτερες θερμοκρασιες καυσαεριων! Εαν δεν ειχες σωστο προγραμμα στο αεριο δεν φταιει το αεριο αλλα ο εγκαταστατης!
  3. Με σβηστη την μηχανη εχει κανονικα 3 πατηματα, οπου στο 3ο πατημα γινεται κουτσουρο, ενω η διαδρομη ειναι μικρη...οταν το βαζω μπροστα αλλαζει η συμπεριφορα, οπως περιγραφω στο προηγουμενο μηνυμα.
  4. Σε ευχαριστω για την απαντηση...και οι δυο αντλιες που μπηκαν ηταν γνησιες audi αλλα η δευτερη μεταχειρισμενη ενω δεν πραγματοποιηθηκαν αλλες εργασιες στο κυκλωμα των φρενων. Για το abs και εγω το διαβασα εκ των υστερων αλλα πηγα σημερα τελικα στην audi οπου ξαναλλαξα υγρα φρενων ωστε να γινει σωστη εξαερωση ομως δεν ηξεραν καποια διαδικασια για το abs... Το φρενο τωρα εχει καλυτερη αισθηση αλλα εαν επιμείνω εξακολουθει να υποχωρει...
  5. Μια σχετική ερωτηση και θα ηθελα καποια απαντηση γιατι θα τρελαθω!! Αλλαξα λογω προβληματος το σερβο με την αντλια του φρενου και τωρα, αν και πριν ειχα ωραια αισθηση στο εργοστασιακα κατα τα υπολοιπα μερη φρενο, το φρένο εχει σπογγωδη αισθηση και εαν επιμείνεις με δυναμη στο φρενο ενω βρισκεσαι στο ρελαντί το πεταλ κατεβαινει σιγα σιγα σχεδον μεχρι το πατωμα! Ο μαστορας ειπε οτι μαλλον πεσαμε σε ελαττωματικη αντλια και βαλαμε αλλη αντλια...παω να παρω το αμαξι και η συμπεριφορα του φρενου ειναι η ιδια!!! Εξαερωση απ'οτι μου ειπε εγινε με τον κλασσικο τροπο και κατεληξε οτι το φρενο ετσι πρεπει να είναι... Φυσικα δεν με ικανοποιησε η απαντηση του και τωρα ψαχνομαι τι μπορει να εχει γινει!! Για πειτε καμια λυση!
  6. Γιατι pipercross? Ειχα κακη εμπειρια με το φιλτρο πανελ της pipercross...οταν το εβγαλα και εβαλα k&n πηρε τα πανω του το αμαξι!! Οσο για την υλοποιηση ελεγα να μεινω στην μαμα θεση και κατασκευη καλης θερμοασπιδας-κλειστου κουτιου γιατι φοβαμαι να κατεβω χαμηλα κατω απο το φαναρι...δεν θελω να σκεφτομαι για νερολακουβες κτλ
  7. Σκεφτομαι ετσι για την εμπειρια να δοκιμάσω να αλλαξω setup στην εισαγωγη, βαζοντας μια χοανη στην θεση του φιλτροκουτιου και παραλληλα να κατασκευασω και ενα κουτι (τυπου carbonio), ωστε να απομονώνεται η χοανη απο το τουρμπο... Εχοντας ενα σωρο μετρησεις απο το υπαρχον setup, το οποιο θεωρω οτι ειναι ενας αριστος συμβιβασμος, θα μπορεσω να αξιολογησω και το αποτελεσμα. Για πειτε τι χοανη να παρω και τι διαστασεις χρειαζομαι, οσον αφορα διαμετρο maf για να κουμπωνει και μηκος για να χωραει...
  8. Στο παιδι που ρωταει δηλαδη δεν ισχυει το ιδιο και αναφερετε για βολαν και λαθος τοποθετηση;; Απο την αρχη εχει πει οτι εβαλε απλο LUK σετ...πως να αντεξει;
  9. Ρε παιδια τι ακριβως λετε ολοι πισω απο ενα πληκτρολογιο λες και κανατε διαγνωση απο μακρυα... Ειναι απολυτως φυσιολογικο να μην σηκωνει την ροπη της Κ04 ενα απλο μαμα σετ μιας και δεν ειναι κατασκευασμενο για τετοια ροπη. Εγω σε Β6 με Κ03-073 (ειναι η αμεσως μικροτερη της Κ04-015, την οποια φορουσαν τα Α4 με ΒΕΧ κινητηρα) και χαμηλη πιεση (1,20) με καινουριο μαμα δίσκο, ελεγμενο βολαν και ενισχυμενο πλατω ηδη πατιναρει στην 4η και στην 5η μετα απο 10.000km απο την τοποθετηση...φυσιολογικο ειναι! Μην συγκρινετε S3 με Α4 Β5....
  10. Εξαρταται απο το τι θες να κανεις...εμενα με βαψιμο εσωτερικα το φαναρι για να γινει σαν του S4 και μετατροπη σε bixenon ειχε παει κοντα στα 300€ αν θυμαμαι καλα με προτζεκτορες morimoto.
  11. Αν θες παντως βολαν μονης απο 2λιτρο 80αρη εχω εγω...το ειχα παρει να κανει αυτο που αναφερθηκε απο πανω αλλα δεν βρηκα χρονο να ασχοληθω...
  12. Βαζεις sachs performance με καινουριο βολαν...η μονη λυση.
  13. Ψαξε στο fb τον themis retrofit creations...εγω εκει εκανα τα δικα μου φαναρια bixenon και 4 χρονια τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημένος.
  14. Αν διαβασες εγραψα να παρεις πλατη καθισματων απο Β7...η μια πλευρα της ζωνης(η πανω) ειναι fix πανω στα καθισματα του Β7 και ετσι χρειαζεται ενα σημειο μονο κατω, οπου πιανει στην υπαρχουσα θεση που ειναι η "αρχη" της ζωνης μεσης του Β6. Η αλλη που ειναι το κουμπωμα παραμενει για κουμπωμα... Ελπιζω να σου εδωσα να καταλαβεις...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.