Jump to content

S3-Nick

Member
  • Content Count

    2,293
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

S3-Nick last won the day on December 6 2018

S3-Nick had the most liked content!

Community Reputation

653 Excellent

About S3-Nick

  • Birthday August 24

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Σε ευχαριστω για το μαθημα περι ρευστων αλλα το τι ειναι ρευστο το γνωριζω και δεν νομιζω να έδειξα κατι διαφορετικο στα γραφομενα μου... Τωρα, οσον αφορα το τι ακουγεται στην πιατσα, καλυτερα να μην το χρησιμοποιεις ως επιχειρημα διοτι στην πιατσα ακουγονται πολλα μαργαριτάρια... Και για να το κλεισουμε διοτι ολα αυτα αν και εκπαιδευτικά δεν ταιριαζουν και στο ομορφο τοπικ σου, αλλο το ψυγειο και αλλο ο εναλλακτης θερμοτητας...το ψυγειο, οπως καταλαβαινει κανεις και απο την ετυμολογια της λεξεως, εχει να κανει με ψυξη και μονο. Με αλλα λογια το ψυγειο ειναι ενας εναλλακτης θερμοτητας αλλα ενας εναλλακτης θερμοτητας, οπως ο ΟΕΜ εναλλακτης νερου-λαδιου, δεν ειναι κατ'αναγκη ψυγειο διοτι εχεις αμφιδρομη μεταφορα θερμοτητας και οχι μονο ψυξη.
  2. εναλλακτης θερμοτητας = συσκευή που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά της θερμικής ενέργειας μεταξύ δύο ρευστων που έχουν διαφορετική θερμοκρασία. Δηλαδη καμια σχεση με ψυγειο... Οπως ανέφερε και ο ΝasosGT στην αρχή, το νερο θερμαινει το λαδι για να το φερει σε θερμοκρασια λειτουργιας, διοτι το νερο ζεσταινεται πολυ πιο γρηγορα, και στην συνεχεια, αφου το λαδι ξεπερασει την θερμοκρασια του νερου, γινεται αντιστροφη απαγωγη θερμοτητας, δηλαδη απο το λαδι στο νερο...
  3. Αρα μαλλον εννοει τον ΟΕΜ εναλλακτη νερου-λαδιου...γιατι ψυγειο δεν το λες! υ.γ. Το +30 απο το νερο απο που το συμπερανες; Ρωταω γιατι στο δικο μου βλεπω οντως το λαδι να ειναι +15 εως +30 πανω απο το νερο ( δηλαδη 105 εως 120 βαθμους) σε νορμαλ συνθηκες και καποιοι βαλθηκαν να με πείσουν οτι εχει θεμα το μοτερ!
  4. Οταν λες υδροψυκτο ψυγειο λαδιου εννοεις το ΟΕΜ εναλλακτη νερου-λαδιου ή εχεις βαλει κατι αλλο;
  5. Γνωριζει καποιος ποια ειναι η σωστη διαδικασια τοποθετησης του διακοπτη συμπλεκτη, ο οποιος ειναι κρισιμος για την λειτουργια του cc? Κυκλοφορουν δυο διαφορετικοι τροποι τοποθετησης και ο λαθος τροπος μπορει να καταστρεψει εσωτερικά τον διακοπτη και ουσιαστικα να μην δινει σωστη εντολη για την λειτουργια του cc...ουσιαστικα εγινε revision του ανταλλακτικου και ο νεος κωδικος τοποθετείται με διαφορετικο τροπο. Ποιος ειναι ομως αυτός ο σωστος τροπος;
  6. Δυστυχως το εχω ψαξει και αυτο...εμενα "αναβει" το check της βαλβιδας του φρενου κανονικα και απο τις δυο πηγες ενω αλλαξα προληπτικα και την βαλβιδα του συμπλεκτη αλλα εξακολουθει να μην λειτουργει το cc
  7. Στη σελιδα του forum στο fb διαβασα οτι στα A4 με ΑVJ κινητηρα χρειαζεται ενα εξτρα αρχειο στον εγκεφαλο τοου κινητηρα για να δουλεψει το cc...ξερει κανεις κατι επ'αυτου; Εμενα το αμαξι φοραει ηδη προγραμμα αλλα δεν αλλαξε κατι στην συμπεριφορα του cc...οπως εχω ξαναγραψει, φαινονται ολες οι κινησεις στο module του τιμονιου αλλα τιποτα στο module του κινητηρα!
  8. Εγω απο την αλλη επειδη ημουν επιφυλακτικος αρχικα εψαξα να δω στα εξειδικευμενα forum τι ακουγεται για συγκεκριμενα μοντελα και συγκεκριμενους εγκαταστατες...τελικα κατεληξα σε εναν που ειχε φτιαξει πανω απο 50 20vt και ηξερε το μοτερ πολυ καλα! Τελικα, το αποτελεσμα με δικαιωσε αλλα και τα χρηματα, για εκεινη την εποχη, ήταν περισσοτερα του μεσου ορου...το συστημα ειναι το ολλανδικο prins και ο εγκαταστατης ειναι ενας γνωστος των Ν.Προαστίων.
  9. Και εγω με την σειρα μου να σου πω οτι το παν ειναι ο εγκαταστατης...αυτος θα σου πει ποιο συστημα ταιριαζει στο αμαξι σου καθώς και οποιαδηποτε λεπτομερεια που μπορει ο καλος εγκαταστατης μονο να ξερει! Εγώ εχω φτασει αισίως τα 75.000km με αεριο στο δικο μου Α4 Β6, βελτιωμενο στα 240hp στο οποιο φοραω την τουρμπινα που φοράει και το δικο σου, δηλαδη την Κ03-073.
  10. Απλα να αναφερω, επειδη εγραψες οτι δεν εχεις τον κεντρικο αξονα, θα δυσκολευτεις αρκετά να βρεις κεντρικο αξονα μονο του...καλυτερα να βρεις μια ολοκληρωμενη μετατροπη. Επιπλεον, η κλιμακωση του 6αριου κιβωτιου του 2.0 tfsi ειναι λιγακι πιο κοντη σε σχεση με του 6αριου απο 20vt στην 6η και ελαχιστα πιο μακρυα στις υπολοιπες 5 σχεσεις.
  11. Εαν ειναι και τα δυο quattro τοτε τσιριαζουν ολα εκτος του dp που εχει διαφορετικο πατημα μεταξυ 20vt και tfsi... Εαν το ενα ειναι εμπροσθιοκινητο και το αλλο quattro δεν ταιριαζει...
  12. Τα εχεις τοποθετησει σωστα; Εβαλες δηλαδη και τον αντίστοιχο ανταπτορα που εχει αναφερθει σε προηγουμενο post?
  13. Μπορεις να το περιγραψεις λιγακι καλυτερα; Δηλαδη εβλεπες 16% στο ανοιγμα πεταλουδας κατα το ρελαντι ενω τωρα βλέπεις 10%;
  14. Προφανως καποιο θεμα πρεπει να είχε η προηγουμενη απλα για ποιον λογο τωρα σηκωνει περισσοτερο απο την προβλεπομενη απο το προγραμμα πιεση; Το προγραμμα ειναο ρυθμισμενο για σταθερη πιεση στο 1.20 και τωρα ειδα μεχρι και 1.50 με την νεα Ν75...
  15. Καλημερα στην παρεα!! Προχθες αλλαξα την Ν75 που φορουσε το αμαξι (την εργοστασιακη που ο κωδικος τελειωνε σε C) με το τελευταιο update (με κωδικο Ε) γιατι δεν σηκωνε παντα την προβλεπομενη πιεση που ζητουσε το προγραμμα, δηλαδη 1,20... Χθες εφυγα σε ταξιδι και σε προσπερασεις ενιωθα το αμαξι αρκετα πιο δυνατο και ειπα να το λογκαρω να δω τι συμβαινει. Το αποτελεσμα ειναι οτι για κάποιο λογο σηκωνει 1.50 Τι μπορει να συμβαινει; Η βαλβιδα μπηκε ακριβως οπως η παλια, με τα ιδια σωληνακια και σφιχτηρες...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.