Jump to content

S3-Nick

Member
  • Content Count

    2,332
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

S3-Nick last won the day on October 3 2019

S3-Nick had the most liked content!

Community Reputation

670 Excellent

About S3-Nick

  • Birthday August 24

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το λάδι σε τι κατάσταση είναι; Ρωτάω μήπως έχει κάποιο θέμα ο εναλλακτης νερού-λαδιού και σου δημιουργεί το θέμα που παρατηρείς.
  2. Αυτό εξυπακούεται... Έτσι και αλλιώς το avant δεν βγαίνει με σταθερά καθίσματα οπότε εννοείται ότι αναφέρομαι σε ανακλινομενα.
  3. Άρα σε Β6-B7 απλά με τοποθέτηση αισθητήρων και κωδικοποίηση μπορείς να έχεις tpms?? Που ακριβώς σου πετάει την ένδειξη;
  4. Αλλάζει πολύ εύκολα σε Α4... Είναι απλά χωνευτος εκεί μέσα απλά θέλει προσοχή να μην σου πέσει κανένα κομμάτι από το παλιό μέσα στο μοτέρ.
  5. Αν και έχει περάσει πολύ καιρός από την τελευταία ανάρτηση... Τα καθίσματα από τo avant μπαίνουν κανονικά στο saloon, όπως επίσης και του Β7 στο Β6. Έβαλα πριν κάνα μήνα καθίσματα από Β7 avant σε Β6 saloon χωρίς κανένα πρόβλημα.
  6. Πολύ όμορφο... Βάλε και μια πρωινή φωτογραφία για να το δούμε και μέρα.
  7. Η ασφαλειοθηκη είναι στο αριστερο μέρος του ταμπλω... Θα βγάλεις το πλαστικό καπάκι και θα την δεις. Εκει έχει και διάγραμμα των ασφαλειων
  8. Και εγω με το Α4, δεδομενου οτι εχει 5αρη σαζμαν, οταν κινουμε στην εθνικη οδο με το αεριο ειμαι μεταξυ 4.000 και 5.500σαλ (140 με 195χαω) και δεν ειχα ποτε θεμα μεχρι στιγμης...θελω να πω οτι μαλλον ειναι θεμα προγραμματος και οχι του αεριου αυτου καθ'εαυτου!
  9. Εγω παντως δεν πιστευω οτι φταιει το αεριο...πυρομετρο εχεις; Αν οχι πως μπορεις να ισχυρίζεσαι οτι ειχες υψηλες θερμοκρασιες στο αεριο που προκαλεσαν το προβλημα; Εγω εχω αεριο απο τα 130.000km και τωρα ειμαι στις 230.000km...στα 210.000 αλλαξα την εργοστασιακη τουρμπινα που δουλευε απο τα 135.000km στο 1.4 bar και το τουρμπο ηταν αψογο!! Οταν αλλαξα την τουρμπινα εβαλα και το πυρομετρο πανω και παρατηρω οτι στο αεριο εχω μικροτερες θερμοκρασιες καυσαεριων! Εαν δεν ειχες σωστο προγραμμα στο αεριο δεν φταιει το αεριο αλλα ο εγκαταστατης!
  10. Με σβηστη την μηχανη εχει κανονικα 3 πατηματα, οπου στο 3ο πατημα γινεται κουτσουρο, ενω η διαδρομη ειναι μικρη...οταν το βαζω μπροστα αλλαζει η συμπεριφορα, οπως περιγραφω στο προηγουμενο μηνυμα.
  11. Σε ευχαριστω για την απαντηση...και οι δυο αντλιες που μπηκαν ηταν γνησιες audi αλλα η δευτερη μεταχειρισμενη ενω δεν πραγματοποιηθηκαν αλλες εργασιες στο κυκλωμα των φρενων. Για το abs και εγω το διαβασα εκ των υστερων αλλα πηγα σημερα τελικα στην audi οπου ξαναλλαξα υγρα φρενων ωστε να γινει σωστη εξαερωση ομως δεν ηξεραν καποια διαδικασια για το abs... Το φρενο τωρα εχει καλυτερη αισθηση αλλα εαν επιμείνω εξακολουθει να υποχωρει...
  12. Μια σχετική ερωτηση και θα ηθελα καποια απαντηση γιατι θα τρελαθω!! Αλλαξα λογω προβληματος το σερβο με την αντλια του φρενου και τωρα, αν και πριν ειχα ωραια αισθηση στο εργοστασιακα κατα τα υπολοιπα μερη φρενο, το φρένο εχει σπογγωδη αισθηση και εαν επιμείνεις με δυναμη στο φρενο ενω βρισκεσαι στο ρελαντί το πεταλ κατεβαινει σιγα σιγα σχεδον μεχρι το πατωμα! Ο μαστορας ειπε οτι μαλλον πεσαμε σε ελαττωματικη αντλια και βαλαμε αλλη αντλια...παω να παρω το αμαξι και η συμπεριφορα του φρενου ειναι η ιδια!!! Εξαερωση απ'οτι μου ειπε εγινε με τον κλασσικο τροπο και κατεληξε οτι το φρενο ετσι πρεπει να είναι... Φυσικα δεν με ικανοποιησε η απαντηση του και τωρα ψαχνομαι τι μπορει να εχει γινει!! Για πειτε καμια λυση!
  13. Γιατι pipercross? Ειχα κακη εμπειρια με το φιλτρο πανελ της pipercross...οταν το εβγαλα και εβαλα k&n πηρε τα πανω του το αμαξι!! Οσο για την υλοποιηση ελεγα να μεινω στην μαμα θεση και κατασκευη καλης θερμοασπιδας-κλειστου κουτιου γιατι φοβαμαι να κατεβω χαμηλα κατω απο το φαναρι...δεν θελω να σκεφτομαι για νερολακουβες κτλ
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.