Jump to content

S3-Nick

Member
  • Content Count

    2,302
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

S3-Nick last won the day on December 6 2018

S3-Nick had the most liked content!

Community Reputation

656 Excellent

About S3-Nick

  • Birthday August 24

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Παιδια SOS...τελικα αν και πηγα να φτιαξω το ac, φαίνεται οτι εκαναν καποια πατατα και το θεμα ειναι οτι τωρα δεν ξερω τι συμβαινει γιατι ειναι κλειστο το συνεργειο για καλοκαιρι!! Πηγα να ξεκινησω σε μια μεγαλη ανηφόρα με ac και το αμαξι δεν ξεκιναγε...σαν να μην παταω γκαζι!! Σβηνω αμεσως το ac και το αμαξι ανεβηκε χαλαρα την ανηφορα...δεν το ειχε ξανακανει. Επειδη φοβαμαι να το κυκλοφορησω μην μου δημιουργήσει καποιο θεμα στον κινητηρα, τι μπορει να ειναι;; Να θυμισω οτι με το που αλλαξα συμπιεστη και ιμαντα αρχισε να κανει ενα σαν κομπιασμα οταν ενεργοποιουσα το ac και ακουγονταν ενας θορυβος σαν τροχαλια...
  2. Η δυσκολια υφισταται ανεξαρτητως εαν εχεις ac αναμενο ή οχι;
  3. Αργησε να σου κοπει...εμενα μοντελο του 2002 εχει 2 χρονια που κοπηκε! Πηγα να ρωτησω για ανταλλακτικό αλλα βγαινει ολοκληρη η ταπα με κοστος κοντα στο 50αρικο. Φυσικα το εχω ακομη ετσι...δοκιμασα να το "κολλησω" με θερμοσυστελλομενο αλλα αντεξε μονο ενα μηνα μεχρι να ξανακοπει!
  4. Σε 2 διαφορετικα συνεργεια που ασχολουνται με κλιματισμο εκτος απο τις πιεσεις στο κυκλωμα (υψηλη και χαμηλη πιεση) κοιταζαν οντως και την θερμοκρασια στον κεντρικό αεραγωγο, οπου στην χαμηλότερη θερμοκρασια (low) με τερμα ενταση πρεπει να βγαζει απο 0 εως 4 βαθμους για να θεωρειται οτι δουλευει σωστα... Εμενα μου ειπαν οτι εβγαζε 0 βαθμους αλλα δεν το ειδα με τα ματια μου. Μπορει να δουλεψε σωστα και κατι να συνεβη στην πορεια μιας και δεν το νοιώθω να δουλευει ικανοποιητικα. Αύριο ελπιζω να περασω απο εκει για εναν ελεγχο... υ.γ. Εκτος του συμπιεστη και των υπολοιπων που προανεφερα αλλαξαν και τον ιμαντα των βοηθητικων συστηματων και απο τοτε καταλαβαινω οταν εμπλεκεται ο κλιματισμος (κανει ενα κομπιασμα) ενω πριν δεν το καταλαβαινα...υπαρχει περιπτωση να χρειαζεται καποια ρυθμιση;
  5. Εδώ και 10 μερες τελικα εχω εγκαταστησει νεο κομπρεσσορα, νεο αφυγραντηρα και orifice...αν και τωρα δουλευει και στο ρελαντι, οπου πριν δεν λειτουργουσε, δεν μου φαινεται τοσο ικανοποιητικη η λειτουργια του γενικοτερα! Δεν μπορω να πω οτι βγαζει τοσο ψυχρο αέρα οσο σε αλλα αμαξια που εχω εμπειρία...στα δικα σας Α4 δουλευει καλα ο κλιματισμος ή ειναι απλα επαρκης η λειτουργία του;
  6. Εμενα μου φαινεται οτι, δυστυχώς, εσπασε...
  7. Επειδη το εχω αλλαξει σε Α4 Β6 μονος μου...ειναι ζητημα 2 ωρων! Βγαλε το ντουλαπακι και κοιτα απο πισω και χαμηλα θα ειναι το μοτερ του ανεμιστηρα...εχει μια φυσα και 3 βιδες, τα βγαζεις, πας με το μοτερ σε 2-3 μαντρες και παιρνεις αυτο που θελεις! Εμενα με το μοτερ στο χερι μου ζητησαν 480€ απο την αντιπροσωπεια και τελικα βρηκα το νεοτερο ανταλλακτικο απο μαντρα με 60€...
  8. Σημερα με 41C εξωτερικη θερμοκρασια και χωρις ιδιαιτερο κυνηγημα (σταθερα στις 4000σαλ για ωρα) η θερμοκρασια ψυκτικου υγρου ηταν καρφωμενη στους 107-108 για αρκετη ωρα....η βελονα στο καντραν ηταν σταθερα στους 90 απλα με τρομαξε η τοσο αυξημενη τιμη του ψυκτικου υγρου!! Ειναι φυσιολογικο να ανεβαινει τοσο πολυ η θερμοκρασια στο ψυκτικο υγρο;;
  9. Τελικα μετα απο πολυ καιρο που το εψαχνα αποφασισα να αλλαξω κομπρεσσορα κλιματιστικου μιας και το ac υπολειτουργουσε....απο εβδομαδα θα μεταφερω εντυπωσεις!
  10. Σε ευχαριστω για το μαθημα περι ρευστων αλλα το τι ειναι ρευστο το γνωριζω και δεν νομιζω να έδειξα κατι διαφορετικο στα γραφομενα μου... Τωρα, οσον αφορα το τι ακουγεται στην πιατσα, καλυτερα να μην το χρησιμοποιεις ως επιχειρημα διοτι στην πιατσα ακουγονται πολλα μαργαριτάρια... Και για να το κλεισουμε διοτι ολα αυτα αν και εκπαιδευτικά δεν ταιριαζουν και στο ομορφο τοπικ σου, αλλο το ψυγειο και αλλο ο εναλλακτης θερμοτητας...το ψυγειο, οπως καταλαβαινει κανεις και απο την ετυμολογια της λεξεως, εχει να κανει με ψυξη και μονο. Με αλλα λογια το ψυγειο ειναι ενας εναλλακτης θερμοτητας αλλα ενας εναλλακτης θερμοτητας, οπως ο ΟΕΜ εναλλακτης νερου-λαδιου, δεν ειναι κατ'αναγκη ψυγειο διοτι εχεις αμφιδρομη μεταφορα θερμοτητας και οχι μονο ψυξη.
  11. εναλλακτης θερμοτητας = συσκευή που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά της θερμικής ενέργειας μεταξύ δύο ρευστων που έχουν διαφορετική θερμοκρασία. Δηλαδη καμια σχεση με ψυγειο... Οπως ανέφερε και ο ΝasosGT στην αρχή, το νερο θερμαινει το λαδι για να το φερει σε θερμοκρασια λειτουργιας, διοτι το νερο ζεσταινεται πολυ πιο γρηγορα, και στην συνεχεια, αφου το λαδι ξεπερασει την θερμοκρασια του νερου, γινεται αντιστροφη απαγωγη θερμοτητας, δηλαδη απο το λαδι στο νερο...
  12. Αρα μαλλον εννοει τον ΟΕΜ εναλλακτη νερου-λαδιου...γιατι ψυγειο δεν το λες! υ.γ. Το +30 απο το νερο απο που το συμπερανες; Ρωταω γιατι στο δικο μου βλεπω οντως το λαδι να ειναι +15 εως +30 πανω απο το νερο ( δηλαδη 105 εως 120 βαθμους) σε νορμαλ συνθηκες και καποιοι βαλθηκαν να με πείσουν οτι εχει θεμα το μοτερ!
  13. Οταν λες υδροψυκτο ψυγειο λαδιου εννοεις το ΟΕΜ εναλλακτη νερου-λαδιου ή εχεις βαλει κατι αλλο;
  14. Γνωριζει καποιος ποια ειναι η σωστη διαδικασια τοποθετησης του διακοπτη συμπλεκτη, ο οποιος ειναι κρισιμος για την λειτουργια του cc? Κυκλοφορουν δυο διαφορετικοι τροποι τοποθετησης και ο λαθος τροπος μπορει να καταστρεψει εσωτερικά τον διακοπτη και ουσιαστικα να μην δινει σωστη εντολη για την λειτουργια του cc...ουσιαστικα εγινε revision του ανταλλακτικου και ο νεος κωδικος τοποθετείται με διαφορετικο τροπο. Ποιος ειναι ομως αυτός ο σωστος τροπος;
  15. Δυστυχως το εχω ψαξει και αυτο...εμενα "αναβει" το check της βαλβιδας του φρενου κανονικα και απο τις δυο πηγες ενω αλλαξα προληπτικα και την βαλβιδα του συμπλεκτη αλλα εξακολουθει να μην λειτουργει το cc
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.