Jump to content

paan71

Member
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About paan71

  • Birthday 03/24/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi TT MK1

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν έχει βγάλει σφάλμα ο λ. Δειχνει να δουλεύει σωστά, και δεν θυμάμαι αν τον έχουμε αλλάξει πέρυσι ή αν κάναμε τεστ με άλλον. Αυτο που σίγουρα συμβαίνει είναι ότι το τελικό καζανάκι είναι στα τελευταία του και ένας εξάτμισης μου είπε οτ8 πρέπει να το αλλάξω. Σε ερώτηση αν επηρεάζει αυτό την απόδοση του αυτοκινήτου, νομίζω μου είπε όχι αλλά ίσως επηρεάσει αργότερα τα καυσαέρια.
  2. Μετά από ένα σχεδόν χρόνο, επιστρέφω! Αν σας πω ότι έχω ρίξει αρκετά χρήματα σε άλλο μάστορα αλλά λύση δεν έχω βρει? Το πιο σημαντικό ήταν ότι κάποια στιγμή κατά τον Απρίλη έκανα παύση από μηχανικούς, μάζεψα χρήματα και άλλαξα κουκούλα. Μετά βέβαια δεν έβρισκα εγκέφαλο ανεσης να αλλάξω τον βρεγμένο μου αλλα μετά από κανα μήνα που με έμαθαν πανελλαδικώς (έψαξα όλο το car και όποιον είχε σχέση με ανταλλακτικά από TT) βρήκα τελικά από έναν Πολωνό στο eBay (να είναι καλά το παληκαρι)! Τελος πάντων, αφού πέρασα και από «Καματερό», έχει μείνει να ανάβει αυτό το p411 (ναι άλλαξα και δευτερεύουσα αντλία) και το αμάξι «τραβάει» εντυπωσιακά «βαριά». Αυτο το οποίο όμως έχω παρατηρήσει σε αυτό το διάστημα είναι, μια εντυπωσιακή κατανάλωση του τύπου με 12.5l να κάνω με πολύ ζόρι 80 χλμ, βέβαια στην Αθήνα αλλά με πολύ προσεκτική οδήγηση και χωρίς έντονα γκάζια, μην πω πάντα κάτω από 3500 στροφές. Επισης σχεδόν πάντα ανάβει η ένδειξη σφάλματος, μόλις βάζω βενζίνη (λίγο πριν ή μόλις ανάψει η ένδειξη). Σε διαφορά βενζινάδικα κυρίως εταιρικά (για να προλάβω την ερώτηση περι ποιότητας). Υπαρχει καμμία ιδέα? Υπαρχει περιπτωση να φταίει καμία αντλία καυσίμου? Ψιλο ψάχνω και κανέναν άλλο μάστορα να του ρίξει μια μάτια. Εχω περάσει 3 και τελική άκρη δεν .......
  3. Όπως πολύ σωστά γράφει και ο Γιάννης για τον εγκέφαλο άνεσης, ρωτά μήπως έχει αλλαχτεί τίποτε άλλο στο αυτοκίνητο όπως πχ το καντράν. Έχω μάθει (με τον σκληρό τρόπο καθώς είναι το επόμενο που ψαξω για τα δικά μου προβλήματα) ότι όλα αυτά (κλειδαριές, κλειδιά, καντράν, εγκέφαλος άνεσης) "συνδέονται" μεταξύ τους.
  4. Αυτό ψάχνω κι εγώ, με την διαφορά ότι, σύμφωνα με την αντιπροσωπεία, το c στο τέλος του κωδικού υποδηλώνει ότι μπορούσε να δεχθεί το αυτοκίνητο και εργοστασιακό συναγερμό. Οπωσδήποτε μου είπε μου κάνει και ο σκέτος. Άρα η λογική είναι ότι και τα b,d,e που βρίσκω κάτι ως επιπλέον θα πρέπει να σημαίνουν το οποίο δεν έχω εγώ. Θα ψάξω σε κανένα φίλο αν βρω ETKA μήπως εντοπίσω τι σημαίνουν όλα αυτά τα τελικά γράμματα. Τουλάχιστον με το εγκέφαλο που έχω τώρα πάνω δουλεύουν όλα πλην κουκούλας. Άσε μην τον κάψω τελείως κι αυτόν. Μάλλον νερό μπαίνει και από τα λάστιχα στο τέλος της κουκούλας εκεί πολύ είναι και το πορτ μπαγκάζ. Σιγά σιγά. Όλα θα τα φτιάξουμε.
  5. Ο Ελλάδα παλιατζης δεν είναι Αθήνα.Αν έβρισκα Αθήνα αυτό θα έκανα.
  6. Φίλε Μάριε νόμιζα ότι το είχα κάνει:Κόλλα και σιλικόνη συν πλαστικό "τραπεζομάντηλο" κατά μήκος της "εταζέρας" να μαζέψει ότι ίσως στάξει. Έλα που όμως τελικά μπήκε από άλλου (που δεν το βρίσκω). Λίγο πέρασε αλλά έκανε ζημιά. Δικό κου λάθος, Πήρα αντιπροσωπεία και κου έδωσε διπλό κωδικό, 8N7 962267 σκέτο ή με c στο τέλος. Αν κανείς βρει, με ειδοποιεί. Από Αγγλία βρίσκω με 260 με c και με e βρίσκω στα 170. Από Ελλάδα με d στο τέλος βρίσκω με 120, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα δουλέψει.
  7. Παιδιά ο εγκέφαλος βρέχεται από δίκη μου βλακεία: Η κουκούλα έχει σε κακή κατάσταση το πίσω τζαμί και στάζει ..... Περιμένω να μαζέψω κανα φράγκο να αλλάξω το σύνολο. Μεχρι τότε και ειδικά το καλοκαίρι την έβγαλα μια χαρά προσπαθώντας να φτιάξω τα "μηχανικά", καθως και αυτά ζητάνε συνεχώς. Βέβαια αν βρω πάλι εγκέφαλο δεν θα τον βάλω πάνω μεχρι να φτιάξω την κουκούλα. Από eBay ζητάνε πάνω κάτω γύρω στο 250-300 για αυτόν τον εγκέφαλο και πάλι βρίσκω συνεχώς με b ή e στο τέλος. Πήρα και ένα τηλέφωνο σε ένα μαγαζί που λέει ότι επισκευάζει εγκεφάλους γενικά και κου είπε ότι ειδικά αυτός δεν επισκευάζεται. Αγγλία που είχα βρει παλαιότερα υπηρεσία επισκευής ζήταγε και αυτή περίπου 250-300. Κοιτάζω προσωρινά να βρω κανέναν φτηνό να καβατζωσω και η σειρά έχει ως εξής, πρώτα μηχανή, μετά κουκούλα και τέλος εγκέφαλος. Αύριο μεθαύριο θα περάσω από το συνεργείο να δω τι γίνεται με τον κωδικό σφάλματος που βγαίνει και βλέπω....
  8. Πήγα σε φίλο που έχει υποτίθεται μια καλή εικόνα για τα 20vt. Πρώτη αντίδραση με το που το συνέδεσε στο δικό του λογισμικό, ήταν "καλωδίωση στο εκεί στον αισθητήρα πυρακίων" και του είπα ότι αυτό το έχει τσεκάρει ο ηλεκτρολόγος μου και με μετρήσεις δεν χρειαζόταν αλλαγή. "Αφού φίλε μου ήρθες σε εμένα, θα πρέπει να δείξεις εμπιστοσύνη". Το οδηγήσαμε με συνδεδεμένο και το Laptop και μου είπ[ε ρε φίελ το αυτοκίνητο πάει σχεδόν σε safe mode (δεν ξέρω αν γίνεται αυτό αλλά τεσπα). Όπερ και εγένετο. Αλλάξαμε την καλωδίωση, σφίξαμε (αν θυμάμαι καλά) την wastgate και το αυτοκίνητο όταν πήγα και παρέλαβα όντως ήταν μια κλάση πάνω σε αντίδραση. Very happy!!!!! Μετά από 3-4 μέρες μόλις έφτασε η βενζίνη να ανάψει, "τσουπ!!!" ξανα-ανάβει ο "κίτρινος γ..ωκινητήρας" και το αμάξι "ξανακρέμασε". Με έπιασε και η βροχή στο δρόμο και μου έκαψε πάλι τον αισθητήρα άνεσης (βρε τι σακούλες είχα τι σελοφαν, μη και με πιάσει στο δρόμο βροχή ντιπ κατά ντιπ). Τώρα περιμένω αν βρω χρόνο να ΄πάω πάλι από εκεί (καματερό) , να δούμε το σφάλμα (P0411 είδα με τον κινέζο μου στο κινητό). Επί τη ευκαιρία, ψάχνω και για εγκέφαλο άνεσης, (τον 3ο, παρακαλώ όχι κραυγές και κραξίματα). Αυτός που φόραγα πάνω και δούλευαν όλα, είχε κωδικό 8N7962267. Βρίσκω μέχρι στιγμής 8N7962267 και μετά έχουν γράμμα είτε Β είτε D είτε Ε. Πιστεύετε θα έχω πρόβλημα να του βάλω εγκέφαλο με γράμμα? Δεν βρίσκω εύκολα σκέτο (και δεν έχω βρει στην Αθήνα για να κάνω επιτόπου μια δοκιμή).
  9. Αγαπητοί καλησπέρα και καλό φθινόπωρο, καλή σαιζόν, κλπ κλπ. Ψάχνω κάποιον σοβαρό και κυρίως γνώστη μηχανικό ή δυνατόν από βόρεια προάστια. Πρέπει να βρω τι ακριβώς συμβαίνει με το αυτοκίνητο και βρίσκω συνεχώς "χέρια ψηλά" και ψάχνω για κάποιο καινούριο μάτι/αυτί μπας και βρεθεί κάποια άκρη. Χωρίς ίχνος ευθύνης, αν κάποιος θέλει ας μου στείλει πμ (μην θεωρηθεί διαφήμιση).
  10. Παιδιά η αλήθεια είναι ότι: Τον πρώτο καιρό ήμουν εξοργισμένος με την κοροϊδία που έφαγα από τους αλήτες που το πήρα και το τσέκαραν. Μετά αποφάσισα μανιασμένα να κάνω ότι καλύτερο μπορώ με το μικρότερο δυνατόν κόστος στηριζόμενος και σε κάποιους που πίστευα θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για εμένα. Σήμερα έχω κάτσει και υπομένω όσα μου τυχαίνουν, για όσο αντέχω και οικονομικά και ψυχικά. Ρε σεις, όπως το διαβάζω αυτό που μόλις εγραψα, μου θυμίζει το πως διανύω (φαντάζομαι όχι μόνο εγώ αλλά ας χρησιμοποιήσω πρώτο ενικό) τα τελευταία 8 χρόνια στην Ελλάδα και την κοινωνία μας.
  11. Update: Το αυτοκίνητο δεν τραβάει καθόλου χαμηλά. Το πάω για οδήγημα με τον μάστορα και μου λέει ότι μια χαρά τραβάει αλλά όχι από χαμηλά όπως θες εσύ αλλά όταν αρχίσει να ανοίγει το turbo. "Ρε φίλε δεν μπορεί αν τραβάει τόσο άσχημα χαμηλά, έστω και 1800 απλό να είναι, δεν είναι λογικό". Το πάει και ο βοηθός και μου λέει ότι ίσως φταίει η εξάτμιση (ABT) πίσω (τετραπλή μπούκα) και και πάω να ταπώσω δοκιμαστικά την μια πλευρά να δω πως πάει. Το Σάββατο πήγα για ΚΤΕΟ και όταν κατέβαινα την Εθνική μου άναψε ο "κίτρινος κινητήρας". Το παίρνει ο πιτσιρικάς να το περάσει και μου λέει ότι κάτι δείχνει ίσως από τον αισθητήρα ΛΑΜΔΑ αλλά περνάω άνετα (πέρασα επιτέλους επιτυχώς). Δευτέρα το πάω στον εξατμισά για τάπωμα και τι μου λέει, "ρε φίλε, δεν έχει να κάνει με τάπωμα, εδώ λείπει όλο το μεσαίο καζανάκι, το έχουν βγάλει τελείως". Έμεινα ολίγον ..κας. Κανένας δεν το είδε ρε παιδιά?! Τελος πάντων έβαλα χθες (80€) και το αυτοκίνητο άρχισε να τραβάει ανθρώπινα, ίσως πολύ - καλά ίσως μέτρια αλλά πολύ καλύτερα από πριν. Δεν είχα σβήσει το check engine Και πάω γραμμή στο συνεργείο να μπριζώσουμε (αφού του γκρίνιαξα ότι ρε φίλε 2 μήνες είναι εδώ το αμάξι δεν είδατε ότι λείπει το μεσαίο και μου απάντησε πραγματικά φιλικά "ρε Ανδρέα δεν το κοιτάξαμε καθόλου από κάτω"): P0327 P1602 P0411 P0300 P0303 P0304 Τα σβήσαμε και περιμένω να μου ξαναανάψουν. Εδώ μέσα διάβασα: http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/11866-δεν-σηκώνει-πίεση/page-2?hl=p0411 http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/14656-λύθηκε-τι-έπαθε/?hl=p1602 Μπεκ και κολάρο. Θα περιμένω και μετά πάω για νέο έλεγχο. Καθαρισμό Μπεκ, έχει κάποιος ενδεικτική τιμή? PS Θέλω και αλλαγή υφάσματος κουκούλας, καθώς σύμφωνα με τον κουκουλά που πήγα, "έχει σαπίσει φίλε και το νερό δεν μπαίνει απλά από το παράθυρο αλλά από όλο το ύφασμα".
  12. Τελικά το αυτοκίνητο γύρισε στο συνεργείο μου. Το λάθος που έγινε (σχετικά με τα μειωμένα υγρά) ήταν ότι: Μπήκε πιο μεγάλη πίεση από ότι πρέπει για τον έλεγχο διαρροής με αποτέλεσμα να "πετάξει" τον διακλαδωτήρα και υπήρχε και ένα "κολλαράκι" που έδειχνε να χάνει λίγο. Αλλάχτηκαν και τα δύο και όλα οκ από αυτή την άποψη. Τώρα για το P0327, δεν έχει λυθεί (αν και σήμερα θα πάω από το συνεργείο να το συζητήσω). Ψάχνοντας στο internet, κάπου έπεσε στα μάτια μου μια άποψη ότι ο "BAM δεν φοράει EGR". Υπάρχει καμία άποψη επ'αυτού? Το καπάκι που έχω φορέσει είναι από BAM και φοβάμαι μήπως έχει γίνει κάτι λάθος: Καπάκι BAM και egr αυτή που είχα, από AUQ.
  13. Θερμοστάτη νομίζω έχουν αλλάξει. Πρεσάρε χθες και έσκασε ένα σωληνάκι διακλαδωτηρας το οποίο περίμενε το απόγευμα να του το φέρουν γιατί μαλλον ήταν παλιό και ξεραμένο. Μου είπε ο άνθρωπος "Ανδρέα πρέπει να το πας πίσω στον μηχανικό γιατί εγώ είμαι ηλεκτρολόγος και ξεπερνάω τα όρια μου με αυτά". Θα γυρίσει πάλι πίσω στον μάστορα που του έχω τρελή εμπιστοσύνη τόσα χρόνια και ελπίζω να το βρούμε.
  14. Καινούρια πράγματα: Τον πήρα το πρωί και του είπα να τσεκαρει και την egr που διάβασα ότι υπάρχει περίπτωση να βγάλει p0327. Με παίρνει πριν από 1 ώρα και μου λέει, "το άφησα να δουλέψει στο ρελαντί και μετά από 5-10 λεπτά ανέβασε 115°, και του λείπει 1λιτρο νερό". Μίλησε με την μηχανικό μου που άλλαξε κεφαλή και κοιτάξανε αν έχει νερό στα μπουζί αλλά δεν είδαν κάτι. Αυτό δείχνει ότι δεν έχει ραγίσει η κεφαλή, είπε. Δείχνει να τρέχει λίγο νερό από κάτω από τον κολιέ αλλά μου λέει αυτό είναι φυσιολογικό. Υδρατμοί. Αύριο θα το πρεσάρει μήπως και δει από που τρέχει...... Έχει φρικάρει και αυτός μαζί με εμένα. Το βλέπω το "κοτέτσι" να έρχεται.
  15. Ανακεφαλαίωση. Αυτά που έχουν γίνει μέχρι στιγμής είναι τα εξής: Το παίρνω στα χέρια μου από το πλοίο από Ρόδο Βλέπω ότι δεν δουλεύει η ηλεκτρική οροφή. Το πλένω το κάνω μια βόλτα και βλέπω (elm Bluetooth) ότι ανεβάζει θερμοκρασία στους 115. Το πάω στο συνεργείο και βρίσκουμε τρύπιο το ψυγείο. Παραγγέλνουμε καινούριο και αλλαζουμε και την τραβέρσα που ήταν χάλια (από παλιότερο κοπάνημα προφανώς) Αλλάζουμε και το ψυγείο του aircondition, ούτε θυμάμαι γιατι, και αλλάζουμε και δίσκους μπροστά. Το βγάζει βόλτα και η θερμοκρασία ανεβαίνει όποτε πάμε για κεφαλή. Βρίσκουμε και την τουρμπίνα με ράγισμα. Αλλάζω μαντεμι, κάνω service την τουρμπίνα, καινούργιες φλατζες και καπάκι από ΒΑΜ κινητήρα. Όλα cool, το παίρνω μου λέει να το ξαναδούμε μετά από καμμία 200αρια χλμ πως πάει από λάδια να το "στρώσω στην αρχή και να μην το τσιτωσω αμεςα" και το πάω στον ηλεκτρολόγο να δούμε την Κουκούλα. Αφού βρίσκουμε ότι είναι εγκέφαλος άνεσης, παίρνω έναν το βάζουμε και όλα καλά. Πριν φύγουμε τσεκάρει πάλι με το vag και ούτε λέει ότι δείχνει να έχει μικρό πρόβλημα το μίγμα και να βάλω 100ες βενζίνες, βάζω και καθαριστικο. Μετά από 1 βδομάδα που άναψε και το κίτρινο λαμπάκι (p0171 που το έσβησα μπας και φταίει η βενζίνη) πάω να το περάσω ΚΤΕΟ, βρίσκω τα λάστιχα φαγωμένα από μέσα, και κατεβαίνω για το ΚΤΕΟ. Περιμένω να παραλάβω και έρχεται το παλικάρι και μου λέει φίλε δεν παεναμε με τη καμμία, τρέλα καυσαέρια. Πάω να το πάρω από το πάρκινγκ και το αμάξι τρέμει σαν τρελό. Ανεβαίνω στο συνεργείο και μου λέει ο μάστορας,πολλλαπλασιαστης, όποτε αλλάζει τον έναν (δεν χρειάζεται να αλλάξεις ζευγάρι μου λέει, αυτά είναι αστικοί μύθοι). Παίρνω το αμάξι, βρέχει το βράδυ και το επόμενο απόγευμα, δεν δουλεύει τίποτα καθώς όπως αποδείχθηκε ξαναματακαηκε ο άνεσης. Πίσω στον ηλεκτρολόγο, βρίσκουμε ότι μπάζει νερο από το πίσω παράθυρο, "μεχρι να το φτιάξεις μην βάλεις άλλον εγκέφαλο", και παλεύουμε να λύσουμε το σφάλμα που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να "τραβήξει". Αυτά στα ξεκινήματα καθώς το αμάξι στην εθνική ανέβαζε μια χαρά. Έχουμε ελέγξει μέχρι τώρα, πολλαπλασιαστές (δοκιμαςαμε άλλη τετράδα) maf, σκαστρα, wastgate, N75, σφίξιματα τουρμπίνας, "πυροκροτητή" (αισθητήρα κρουσης) όπως τον λέω και την καλωδίωση του, αιςθητηρα Λάμδα και μου μένει καταλύτης ίσως σπιράλ και από ότι διαβάζω ECM/PCM. Παιδια όσα έμαθα αυτό τον καιρό είναι "αξία ανεκτίμητη" αλλά και καλοπληρωμένη. Για 8n ξεκίνησα αλλά θα φτάσω (όπως πάει με οςα έχω δώσει) το 8j. Τώρα που τα γράφω θυμήθηκα ότι το αμάξι έχει αλλαγμένο τελικό ((4 μπουκες) αλλά δεν νομίζω να επηρεάζει κάπου αν και του το υπέδειξα στις αρχές και μου είπε ο μαςτορας ότι όλα είναι ΟΚ. Διάβασα και στο shoutbox ότι το καλοκαίρι πέφτουν και τα άλογα, όχι ότι τα βλέπω όλα αλλά λέμε τώρα, όποτε: Vamos muchachos.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.