Jump to content

john_m

Member
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

john_m last won the day on November 14 2018

john_m had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About john_m

  • Birthday 09/02/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens
  • Interests
    Architecture

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 Allroad B9

Recent Profile Visitors

2,184 profile views
  1. Kαλησπέρα σε όλους! Εν τέλει αγόρασα το sport δερμάτινο σαλόνι σε καφέ χρώμα και περιμένω να έρθει από Γερμανία. Τα καθίσματα είναι πλήρως ηλεκτρικά, έχουν επιλογή lumbar support για τη μέση και λειτουργία μνήμης. Παρήγγειλα επίσης και την απαραίτητη καλωδίωση για τη σύνδεσή τους... για τη λειτουργία μνήμης όμως θα χρειαστώ κάποια εξαρτήματα ακόμα που δεν έχω ιδέα ποια είναι, ψάχνω να βρω κάποιο άρθρο να με βοηθήσει. Λογικά λείπει το κομμάτι από την πόρτα στο control module. Γνωρίζει κανείς που θα μπορούσα να πάω για να κάνω την τοποθέτησή τους? Ιδανικά θα ήθελα κάποιον να το αναλάβει πακέτο ηλεκτρικά και τοποθέτηση καθισμάτων- πάνελ πορτών. Ίσως κάποιος ηλεκτρολόγος με υπομονή και μαλακό χέρι!? Ευχαριστώ
  2. Τα καθίσματα είναι πολλών τύπων και προσφέρονται σε διάφορους συνδυασμούς...πχ ηλεκτρικά με ρύθμιση lumbar για τη μέση, πρόσθετη λειτουργία μασάζ, θερμαινόμενα, ventilated, με λειτουργία μνήμης ή χωρίς. Για τα περισσότερα από αυτά υπάρχει έτοιμη καλωδίωση από την Kufatec η οποία προσφέρεται με αναλυτικό σχεδιάγραμμα τοποθέτησης. Θεωρητικά για τη βασική ηλεκτρική λειτουργία δεν απαιτείται κάτι ιδιαίτερο πέραν της καλωδίωσης. Τα θερμαινόμενα πχ χρειάζονται και control unit πέραν της ειδικής καλωδίωσης! Στο ebay έχει πολλά πραγματάκια για τα Β9, από Γερμανία κυρίως. Εκεί το μοντέλο έχει κυκλοφορήσει πολύ περισσότερο. Ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο?
  3. Παρόλο που οι εργοστασιακές δαγκάνες είναι, αν δεν κάνω λάθος, 4-πίστονες...δεν μπορώ να πω ότι με έχουν εντυπωσιάσει και μένα τα φρένα του αυτοκινήτου. Είναι και το βάρος μεγάλο περίπου 1700 κιλά για το allroad. Δεν θέλω να μπω σε διαδικασία αλλαγής φρένων όπως είχα κάνει στο ΤΤ που είχα, αλλά θα σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω κάποια άλλα τακάκια σε πρώτη φάση, πχ ferodo DS 2000.
  4. Kαλησπέρα Γιάννη, Ευχαριστώ για την απάντηση! Απ'οτι φαίνεται δεν είμαστε και πολλοί με Β9. Δεν θέλω να βάλω καθίσματα με λειτουργία μνήμης, θερμαινόμενα ή αεριζόμενα, οπότε δεν χρειάζεται προγραμματισμός. Μόνο καλωδίωση για ρεύμα χρειάζομαι για την ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος και lumbar support. Με τους αερόσακους ή θα κρατήσω τους δικούς μου, οπότε λογικά δεν θα εμφανισθεί και σφάλμα...με καθίσματα που έχουν άλλους αερόσακους δεν ξέρω τι θα παίξει. Εχω βρει κάποια που είναι κομπλέ με αερόσακους και προσανατολίζομαι σε αυτά αλλά με προβληματίζει όντως το θέμα αερόσακου. Μου παρουσιάστηκε ένα θέμα με τη μέση μου και αποφεύγω να το οδηγώ το τελευταίο διάστημα γιατί το κάθισμα με ενοχλεί και έχω ξενερώσει!
  5. Καλησπερα σε όλους! Από το πρώτο ταξίδι που έκανα με το allroad, όσο με εντυπωσίασε η ποιότητα κύλισης και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε αυτοκινητόδρομο, τόσο με ξενέρωσαν τα καθίσματα που δεν πεχουν επαρκή στήριξη ιδίως στη μέση. Το σαλόνι είναι το απλό υφασμάτινο το οποίο οπτικά τουλάχιστον είναι αποδεκτό και δροσερο το καλοκαίρι οπότε δεν θα έμπαινα σε σκέψεις αλλαγής του. Σκέφτομαι λοιπόν να αντικαταστήσω τα καθίσματα με τα σπορ αλκαναρα-δέρμα, δέρμα-ύφασμα ή αεριζόμενα δερμάτινα. Ψάχνοντας βρήκα λοιπόν πολλές επιλογες σε μεταχειριμένα πό εξωτερικό άλλα με αερόσακους και τα περισσότερα χωρίς. Γνωρίζω επίσης, ότι θα πρέπει να τραβήξω κλωδίωση για την ηλεκτρική λειτουργία τους (πο kufatec λογικά). Εχω ομως προβληματιστεί με το θέμα του αερόσακου αλλά και την εγγύησης του αυτοκινήτου η οποία ειναι σε ισχύ για μερικά χρόνια ακόμη. Να εμπιστευθώ μεταχειρισμένα καθίσματα με αερόσακο ή τον "μπάρμπα μήτσο" που θα βγάλει τους αερόσακους για να τους βάλει στα νέα καθίσματα? Πόσο ρισκάρω με την εγγύηση του αυτοκινήτου? Ευχαριστώ Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  6. Καλησπερα! Λεπτομέρεια...αλλά μηπως το πλαισιο ειναι Β8 και όχι Β9? Είναι μοντελο 2013. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  7. Kαλημέρα! Mιας και υπάρχει έτοιμο το τόπικ...ας ανεβάσω εγώ ορισμένες φωτογραφίες από το Α4 Allroad B9 που παρέλαβα πριν 2 εβδομάδες περίπου. 😃
  8. Kαλησπέρα φίλε. Παρέλαβα το Α4 allroad πριν μερικές μέρες με το πακέτο connectivity χωρίς το GPS. Σε περίπτωση που έχεις κινητό iphone στην ουσία σου μεταφέρει το κινητό στην οθόνη του αυτοκινήτου. Υπάρχουν πολλά βιντεάκια στο youtube. Aν είσαι κάτοχος android, όπως και εγώ, συνδέεται κανονικά και έχεις τη δυνατότητα πλοήγησης με google maps, κλήσεων, κλπ. Δεν έχω μέχρι στιγμής βρει χρόνο να δω αν μπορεί να ανοίξει και άλλες εφαρμογές του κινητού...κάτι που δεν νομίζω να μπορεί να γίνει. Δεν σκέφτομαι να γυρίσω σε iphone πάντως...😄
  9. Ευχαριστώ πολύ! Ναι τρέχει αυτό το διάστημα κάποια προωθητική ενέργεια για ταξινομημένα αυτοκίνητα. Σχετικά με τα ηλεκτρικά...χρειάζονται αρκετά χρόνια ακόμα για να γίνει προσιτή αυτή η τεχνολογία και να υπάρχουν και οι απαιτούμενες υποδομές στις πόλεις κλπ. Μέχρι τότε θα βλέπουμε μόνο υβριδικά και plug in υβριδικά... γιατί για Tesla είναι πολλά τα λεφτά!
  10. Kαλημέρα Γιάννη! χαχα Σε καμιά 10αριά μέρες λογικά θα το έχω...😄
  11. Σε ευχαριστώ πολύ! Ναι, θα ανέβουν τα τέλη ταξινόμησης αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας. Βέβαια, θα υπάρχει μικρότερη επισφάλεια σε περιορισμούς κίνησης στις πόλεις μελλοντικά μιας και θα μιλάμε για ρύπους βάσει euro 7... σε σχέση με το ίδιο αυτοκίνητο που ταξινομήθηκε με euro 6.
  12. Kαλημέρα σε όλους! Η επιλογή έγινε! Κατέληξα στο diesel εν τέλει το οποίο υπήρχε και ετοιμοπαράδοτο σε πιο προσγειωμένη τιμή. Στα μη ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα υπάρχει αναμονή 3-4 μηνών λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού των ρύπων και με ανοιχτή τιμή αφού το κόστος ταξινόμησης είναι συνάρτηση των ρύπων. Δεν γνωρίζω αν έχει τη νέα τετρακίνηση Ultra αλλά για 0,3lt/100km που έχει διαφορά στην κατανάλωση καλύτερα να έχω την παλιά 4κίνηση που είναι μόνιμη. Ελπίζω να έχω κάνει την καλύτερη επιλογή βάσει των προσδοκιών μου για αυτό το αυτοκίνητο. Σας ευχαριστώ όλους για τα σχολιά σας!
  13. Πάντα μου άρεσε το Allroad διότι ξεφεύγει από το design του station που έχουν όλες οι εταιρείας στα sedan μοντέλα τους... ενώ το Allroad έχει άλλο χαρακτήρα, είναι ένα μοντέλο από μόνο του. Τον χώρο τον χρειάζομαι και σε εργοτάξια κλπ σίγουρα θα μπαίνει! Γιάννη δεν σκοπεύω να το πειράξω καθόλου μηχανικά τουλάχιστον, ούτε και έχει νόημα να χάσω την εγγύηση σε τόσο ακριβό αυτοκίνητο. Και εγώ προς το diesel κλείνω...εξ αρχής δηλαδή προς τα εκεί είχα γείρει. Θα σας ενημερώσω τι θα πράξω οσονούπω. Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας!
  14. Θα κάνω αέριο και το ντίζελ! 😜 Δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο με βελτιώσεις κλπ...το έκανα το σπορ στο ΤΤ μου! Πλέον δεν υπάρχει χρόνος για πειράγματα...δυστυχώς. Το ντίζελ δεν αξίζει εαν δεν κάνεις πολλά χλμ διότι στα πολλά αποσβένεις το αυξημένο κόστος αγοράς. Αν το κόστος αγοράς όμως είναι το ίδιο με τη βενζίνη... κερδίζεις από το πρώτο χιλιόμετρο.
  15. Kαλησπέρα! Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Δεν θα κάνω πάνω από 15.000 χλμ το έτος, το πιθανότερο να διανύω γύρω στα 10.000 χλμ. Από θέμα αξιοπιστίας... με προβληματίζει κάπως ο tfsi των 252 αλόγων διότι δεν έχουμε δείγματα γραφής όσον αφορά την αξιοπιστία. Μήπως καίει λάδι? Το ντίζελ μοτέρ θεωρώ ότι είναι πιο δοκιμασμένο. Σχετικά με την κατανάλωση, το tfsi πρέπει να έχει μέση περίπου 2,5- 3 λίτρα πάνω και λογικά 100άρα βενζίνη. Μπορεί να μην είναι τραγική η διαφορά σαν ετήσιο κόστος αλλά με το ντίζελ νιώθεις ότι κάνεις και κάποιου είδους εξοικονόμηση... μετριάζει κάπως το κόστος αγοράς- ψυχολογία! 😂.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.