Jump to content

john_m

Member
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

john_m last won the day on November 14 2018

john_m had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About john_m

  • Birthday 09/02/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens
  • Interests
    Architecture

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 Allroad B9

Recent Profile Visitors

2,164 profile views
  1. Καλησπερα σε όλους! Από το πρώτο ταξίδι που έκανα με το allroad, όσο με εντυπωσίασε η ποιότητα κύλισης και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε αυτοκινητόδρομο, τόσο με ξενέρωσαν τα καθίσματα που δεν πεχουν επαρκή στήριξη ιδίως στη μέση. Το σαλόνι είναι το απλό υφασμάτινο το οποίο οπτικά τουλάχιστον είναι αποδεκτό και δροσερο το καλοκαίρι οπότε δεν θα έμπαινα σε σκέψεις αλλαγής του. Σκέφτομαι λοιπόν να αντικαταστήσω τα καθίσματα με τα σπορ αλκαναρα-δέρμα, δέρμα-ύφασμα ή αεριζόμενα δερμάτινα. Ψάχνοντας βρήκα λοιπόν πολλές επιλογες σε μεταχειριμένα πό εξωτερικό άλλα με αερόσακους και τα περισσότερα χωρίς. Γνωρίζω επίσης, ότι θα πρέπει να τραβήξω κλωδίωση για την ηλεκτρική λειτουργία τους (πο kufatec λογικά). Εχω ομως προβληματιστεί με το θέμα του αερόσακου αλλά και την εγγύησης του αυτοκινήτου η οποία ειναι σε ισχύ για μερικά χρόνια ακόμη. Να εμπιστευθώ μεταχειρισμένα καθίσματα με αερόσακο ή τον "μπάρμπα μήτσο" που θα βγάλει τους αερόσακους για να τους βάλει στα νέα καθίσματα? Πόσο ρισκάρω με την εγγύηση του αυτοκινήτου? Ευχαριστώ Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  2. Καλησπερα! Λεπτομέρεια...αλλά μηπως το πλαισιο ειναι Β8 και όχι Β9? Είναι μοντελο 2013. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  3. Kαλημέρα! Mιας και υπάρχει έτοιμο το τόπικ...ας ανεβάσω εγώ ορισμένες φωτογραφίες από το Α4 Allroad B9 που παρέλαβα πριν 2 εβδομάδες περίπου. 😃
  4. Kαλησπέρα φίλε. Παρέλαβα το Α4 allroad πριν μερικές μέρες με το πακέτο connectivity χωρίς το GPS. Σε περίπτωση που έχεις κινητό iphone στην ουσία σου μεταφέρει το κινητό στην οθόνη του αυτοκινήτου. Υπάρχουν πολλά βιντεάκια στο youtube. Aν είσαι κάτοχος android, όπως και εγώ, συνδέεται κανονικά και έχεις τη δυνατότητα πλοήγησης με google maps, κλήσεων, κλπ. Δεν έχω μέχρι στιγμής βρει χρόνο να δω αν μπορεί να ανοίξει και άλλες εφαρμογές του κινητού...κάτι που δεν νομίζω να μπορεί να γίνει. Δεν σκέφτομαι να γυρίσω σε iphone πάντως...😄
  5. Ευχαριστώ πολύ! Ναι τρέχει αυτό το διάστημα κάποια προωθητική ενέργεια για ταξινομημένα αυτοκίνητα. Σχετικά με τα ηλεκτρικά...χρειάζονται αρκετά χρόνια ακόμα για να γίνει προσιτή αυτή η τεχνολογία και να υπάρχουν και οι απαιτούμενες υποδομές στις πόλεις κλπ. Μέχρι τότε θα βλέπουμε μόνο υβριδικά και plug in υβριδικά... γιατί για Tesla είναι πολλά τα λεφτά!
  6. Kαλημέρα Γιάννη! χαχα Σε καμιά 10αριά μέρες λογικά θα το έχω...😄
  7. Σε ευχαριστώ πολύ! Ναι, θα ανέβουν τα τέλη ταξινόμησης αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας. Βέβαια, θα υπάρχει μικρότερη επισφάλεια σε περιορισμούς κίνησης στις πόλεις μελλοντικά μιας και θα μιλάμε για ρύπους βάσει euro 7... σε σχέση με το ίδιο αυτοκίνητο που ταξινομήθηκε με euro 6.
  8. Kαλημέρα σε όλους! Η επιλογή έγινε! Κατέληξα στο diesel εν τέλει το οποίο υπήρχε και ετοιμοπαράδοτο σε πιο προσγειωμένη τιμή. Στα μη ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα υπάρχει αναμονή 3-4 μηνών λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού των ρύπων και με ανοιχτή τιμή αφού το κόστος ταξινόμησης είναι συνάρτηση των ρύπων. Δεν γνωρίζω αν έχει τη νέα τετρακίνηση Ultra αλλά για 0,3lt/100km που έχει διαφορά στην κατανάλωση καλύτερα να έχω την παλιά 4κίνηση που είναι μόνιμη. Ελπίζω να έχω κάνει την καλύτερη επιλογή βάσει των προσδοκιών μου για αυτό το αυτοκίνητο. Σας ευχαριστώ όλους για τα σχολιά σας!
  9. Πάντα μου άρεσε το Allroad διότι ξεφεύγει από το design του station που έχουν όλες οι εταιρείας στα sedan μοντέλα τους... ενώ το Allroad έχει άλλο χαρακτήρα, είναι ένα μοντέλο από μόνο του. Τον χώρο τον χρειάζομαι και σε εργοτάξια κλπ σίγουρα θα μπαίνει! Γιάννη δεν σκοπεύω να το πειράξω καθόλου μηχανικά τουλάχιστον, ούτε και έχει νόημα να χάσω την εγγύηση σε τόσο ακριβό αυτοκίνητο. Και εγώ προς το diesel κλείνω...εξ αρχής δηλαδή προς τα εκεί είχα γείρει. Θα σας ενημερώσω τι θα πράξω οσονούπω. Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας!
  10. Θα κάνω αέριο και το ντίζελ! 😜 Δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο με βελτιώσεις κλπ...το έκανα το σπορ στο ΤΤ μου! Πλέον δεν υπάρχει χρόνος για πειράγματα...δυστυχώς. Το ντίζελ δεν αξίζει εαν δεν κάνεις πολλά χλμ διότι στα πολλά αποσβένεις το αυξημένο κόστος αγοράς. Αν το κόστος αγοράς όμως είναι το ίδιο με τη βενζίνη... κερδίζεις από το πρώτο χιλιόμετρο.
  11. Kαλησπέρα! Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Δεν θα κάνω πάνω από 15.000 χλμ το έτος, το πιθανότερο να διανύω γύρω στα 10.000 χλμ. Από θέμα αξιοπιστίας... με προβληματίζει κάπως ο tfsi των 252 αλόγων διότι δεν έχουμε δείγματα γραφής όσον αφορά την αξιοπιστία. Μήπως καίει λάδι? Το ντίζελ μοτέρ θεωρώ ότι είναι πιο δοκιμασμένο. Σχετικά με την κατανάλωση, το tfsi πρέπει να έχει μέση περίπου 2,5- 3 λίτρα πάνω και λογικά 100άρα βενζίνη. Μπορεί να μην είναι τραγική η διαφορά σαν ετήσιο κόστος αλλά με το ντίζελ νιώθεις ότι κάνεις και κάποιου είδους εξοικονόμηση... μετριάζει κάπως το κόστος αγοράς- ψυχολογία! 😂.
  12. Καλημέρα σε όλους! Προσανατολιζομαι στην αγορά του Α4 allroad μοντέλο 2017 και μετά, και έχω προβληματιστεί σχετικά με την επιλογή μεταξύ του diesel και του tfsi. Το ντίζελ σίγουρα θα έχει μικρότερο κόστος χρήσης λόγω κατανάλωσης και κόστους καυσίμου...Το tfsi θα είναι ένα light s3 με τα 252 άλογα και το s tronic. Έχω ακούσει και διάφορα σχετικά με την πιθανή κατάργηση του ντίζελ στην Αθήνα στην επόμενη 7ετια...και εκεί που είχα καταλήξει στο tdi με ζωσανε φίδια! Βέβαια το tfsi θα έχει ένα αυξημένο κόστος χρήσης περίπου 1000ευρω το χρόνο όπως το υπολόγισα. Αν οι τιμές και των 2 είναι ίδιες τι θα προτείνατε να αγοράσω? Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Γιάννης
  13. To ψυγείο λαδιού κάνει δουλειά γιατί εκτός από τη μείωση της μέγιστης τιμής στη θερμ. λαδιού καταφέρνει να ρίξει τη θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα όταν ο ρυθμός πέσει. Εχει σημασία και η θέση του ώστε να κάνει καλή απαγωγή θερμότητας. Στο δικό μου το έχω πάνω από το ιντερκούλερ, πίσω από το σήμα της Αudi και δεν κάνει τόσο καλή απαγωγή αφού πίσω του βρίσκεται το ψυγείο νερού...αν και δέχεται μεγαλύτερη ποσότητα αέρα. Τώρα που καλοκαίριασε πιάνει τους 100 άνετα ακόμα και σε χαλαρό ρυθμό. Με το a/c ανοιχτό οι θερμοκρασίες πέφτουν αρκετά.
  14. Οπως αναφέρθηκε και παραπάνω...καλή θέληση να υπάρχει και χωράνε και 4 ενήλικες στο ΤΤ! Μετά χρειάζονται ασκήσεις στρέτσινγκ κτλ. Οι πίσω θέσεις είναι σχεδιασμένες αποκλειστικά για παιδιά μικρής ηλικίας καθώς δεν υπάρχει χώρος για τα πόδια πίσω από τα μπροστινά καθίσματα ειδικά αν ο οδηγός είναι ψηλός. Επίσης, θέμα υπάρχει και με το πορτ μπαγκάζ καθώς ακόμα και παιδιά να χωρέσουν πίσω οι αποσκευές μιας 3-μελούς οικογένειας με παιδί για ένα μικρό έστω ταξίδι δύσκολα θα χωρέσουν ειδικά στο quattro μοντέλο που έχει πιο κοντό σε ύψος χώρο αποσκευών λόγω 4-κίνησης. Αυτά...
  15. Nα συμπληρώσω ότι το AMS εξασφαλίζει τη μικρότερη δυνατή πτώση πίεσης λόγω high flow κυψελών κορυφαίας ποιότητας και λόγου μήκους κυψελών αφού είναι 600χιλ σε μήκος αν δεν κάνω λάθος ενώ τα περισσότερα κούλερ του ανταγωνισμού είναι 700χιλ σε μήκος. Το ams είναι αρκετά παχύ και έχει πολύ καλοφτιαγμένα χυτά άκρα. Αν χώραγε στο ΤΤ μου με τον προφυλακτήρα που έχω αυτό θα έβαζα και εγώ.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.