Jump to content

ChrisD

Member
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ChrisD

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Ιωάννινα - Κοζάνη

Recent Profile Visitors

2,532 profile views
  1. Μιας και μου καηκε μια λαμπα στο δεξι φαναρι προσφατα εκανα το ιδιο check με τους υπολοιπους. Εχω μονο πισω αριστερα ομιχλης. Στε δεξι υπαρχει η βαση για την λαμπα, εβαλα και λαμπα για δοκιμη αλλα μετα διαπιστωσα οτι η συφου του φαναριου εχει ενα πιν λιγοτερο απο οτι το αριστερο φαναρι. Προφανως αυτο που λειπει ειναι για το ομιχλης. Αν καποιος θελει ντε και καλα να εχει και στο δεξι μαλλον θα πρεπει να "κλεψει" απο την αντιστοιχη γραμμη του αριστερου φαναριου και να τραβηξει ενα καλωδιο μεχρι το δεξι. Αν και νομιζω οτι δεν ειναι και κατι το τοσο σημαντικο πια
  2. Δε θες τιποτε το σπουδαιο για την καλωδιωση αν παρεις κομπλε κιτ εγκαταστασης. Το μονο που εχεις να περασεις ειναι το μικροφωνο στην πλαφονιερα και η μοναδα του BT συνδεεται με το RNS-E με μια φυσα. Δε θυμαμαι μονο αν περνει ρευμα απο εκει ή αν χρειαστει να "κλεψεις" απο καπου αλλου (πχ. απο την τροφοδοσια του RNS-E). Κανονικα η μοναδα του BT μπαινει κατω απο το καθησμα του συνοδηγου μεσα σε ειδικη θηκη (και νομιζω και κατω απο την μοκετα). Επειδη ειναι πολυ φασαρια να γινει ετσι η εγκατασταση ολοι την βαζουν πανω απο το ντουλαπακι, εσωτερικα του ταμπλο. Απο τη στιγμη που τοποθετησεις το BT μπορεις να αρχισεις να παιζεις και με το SDS μετα
  3. Αυτο το συστημα το εχει απο το εργοστασιο το Golf VI μου. Πολυ βολικο μπορω να πω και λειτουργει μεχρι τα 40Km/h οποτε στριβεις το τιμονι ή οποτε αναψεις το αντιστοιχο φλας. Για το Β6 ομως δε νομιζω να γινεται καθοτι ειναι "πατεντα" των τελευταιων ετων, αν και λογικα θα διαβαζει γωνιες απο το γωνιομετρο του τιμονιου για να κανει οτι κανει
  4. Α4 1.8Τ Quattro 2002 (στα χερια μου απο 70.000Km) 90.000Κm - Αλλαγή φλατζας πισω διαφορικου λογω διαρροής 120.000Κm - Πολλαπλασιαστές - Κολλημενοι υαλοκαθαριστηρες. Δε δουλευε το συστημα λογω σκουριων στο συστημα απο το μοτερ μεχρι τα μπρατσα υαλοκαθαρστηρων. Λυθηκε και καθαριστηκε-γρασαριστικε κι απο τοτε οκ. 150.000Κm - Κομμενο σωληνακι απο εισαγωγή στο μοτερ εισαγωγης αερα με αποτελεσμα να βγαζει σφαλμα. Παραλιγο να αλλαξουμε ολο το μοτερ εισαγωγης αλλα τελικα διαπιστώσαμε τι εφταιγε. 160.000Km - Διαρροη νερου....απο που δε ξερω καθοτι επισκευαζεται τωρα που το γραφω. Νεοτερα συντομα - Θορυβος απο τεντωτηρα καδενας εκκεντροφορων...παει κι αυτο για αλλαγη Απο οταν το αγορασα το 2005 μεχρι το 2006 με αφηνε συνεχεια απο μπαταρια ανα 2 μερες αν δε το χρησιμοποιουσα. Τελικα εφταιγε το εργοστασιακο Symphony που τραβαγε ρευμα ακομα και σβηστο Μετα την αντικατασταση του ολα οκ.
  5. Ας εξηγησω λιγο πως δουλευει ο προτζεκτορας. Εχουμε ενα μαεγλο φακό και μια λαμπα απο πισω του η οποια στελνει φως στον φακο και αυτος το διοχετευει στο δρομο. Το θεμα ειναι οτι αν το αφησουμε απλα να διοχετευει το φως στραβονει τους απεναντι καθότι λειτουργει σαν μεγάλη σκαλς φωτων. Ετσι οι κατασκευαστές βαζουν ενα λαμακι αναμεσα στον φακο και τη λαμπα ωστε να διμηουργείται σκια και να πεφτει το γως στο δρομο σωστά με το γνωστο σχημα (φως μεχρι ενα επιπεδο και στο δεξια πιο ψηλο). Τα Bi-xenon εχουν ενα μηχανισμο που απομακρύνει το λαμακι που κανει την σκια, μετατρεποντας ετσι την μεσαια σκαλα σε μεγαλη. Αυτο εξαλλου σημαινει και το "Bi", οτι δηλαδη ειναι μεσαια και μεγαλη σκαλα μαζι. Οταν λοιπον επιλεγουμε την μεγαλη σκαλα κατα την οδηγηση, τα μεσαια μετατρέπονται σε μεγαλα και παραλληλα αναβει και το σετ αλογονου που ειναι ουτως η αλλως μεγαλη σκαλα. Μιλαμε για τρελο φως σε αυτη την περιπτωση, ειδικά αν συνδιαστεί με ενα καλό σετ λαμπες xenon στην μεσαια γιατι οι εργοστασιακές ειναι 4300Κ που δεν ειναι και οτι καλύτερο κατα την γνώμη μου Παραθέτω κι ενα βιντεακι απο το πως λειτουργει ο bi-xenon projector:
  6. Ισως λιγο καθυστερημενη απαντηση. Εχω βαλει στο Α4 μου αυτο το φαναρι ακριβως. Δεν εχει DRL. Η αλογονου χρησιμοποιείται για το σινιάλο και σαν μεγάλη σκαλα. Ο projector διπλα ειναι η μεσαια η οποια μετατρέπεται και σε μεγάλη (Bi-xenon δηλαδή) οταν εχεις επιλεξει την μεγαλη σκαλα κατα την οδήγηση. Ελπιζω να εριξα φως στο θεμα
  7. Αν και περασε ενας χρονος και παραπανω ο θορυβος εμφανιστικε ξανα πριν 2 μερες. Πάλι μετα απο ταξίδι και με ζεστό μοτέρ. Απο τουρμπινα μερια δεν τον ακουω, οποτε κλεινω οτι ειναι ο τεντωτηρας της καδένας εκκεντροφόρων. Θα κανονισω αλλαγή με την πρώτη ευκαιρια να δουμε τι θα γίνει μετά. Το περιεργο ειναι οτι όλο το χειμώνα με τα κρύα δεν εκανε κιχ ποτε
  8. Ήρθε κι εμενα η ωρα μου...οχι τπτ αλλο...πανω σε ταξίδι και 12 το βραδυ Μου εκαψε του πρώτου κυλίνδρου και εβγαλε σφαλμα και στον δευτερο το διαγνωστικό. Με αυτα που διαβασα εδω τους αλλαξα ολους και κρατησα για εφεδρεια τους δυο που δεν παρουσιασαν κατι. Καλα λεει ο τιτλος...παρτε να εχετε...ειναι βλακεια να μενεις στα κρυα του λουτρου απο κατι τοσο απλο που επισκευαζεται σε 3 λεπτακια
  9. Την προηγούμενη εβδομαδα εκανα σερβις (αλλαγη λαδιων-φιλτρα). Μιλησα λιγο με το μηχανικο εκει ο οποίο ςμε ρώτησε αν εκανε το θόρθβο οταν ηταν κρυο το μοτερ. Του ειπα οτι το εκανε με μονο ζεστο μοτερ και ειπε οτι μπορει να φταίνε και τα λαδια αν ηταν πολυ χτυπημενα και οτι λογικα με την αλλαγη λαδιων μπορει να στρωσει. Μια βδομαδα μετα και μετα παο χαλαρο ταξιδακι βραδυ με χαμηλη θερμοκρασια περιβαλλοντος και φτανοντας σπιτι νασου παλι ο ηχος...οχι δυνατος βεβαια σαν την αλλη φορα. Παλι με μια δυο γκαζιες εξαφανήστικε. Παρατήρησα ομως οτι πατώντας τον συμπλέκτη γινόταν πιο έντονος (με νεκρά στο κιβώτιο). Αυτο τωρα που οφείλετε???? Θα μας τρελανει ρε γμτ
  10. Φτανωντας σπιτι χτες μετα απο αρκετη κινηση μεσα στη ζεστη, ακουσα εναν εντονο μεταλλικο θορυβο απο το μοτερ. Σηκωσα καπο μηπως τον εντοπισω και ηταν τοσο εντονος που χτυπούσε στα αφτια. Τον εντοπισα καπου προς τα πανω στο μοτερ και προς τα πισω (προς την καμπινα). Ρίχνωντας μια καλη γκαζια το θορυβος μειωθηκε αρχικα για να ξαναρχισει να γινεται εντονος και παλι σιγα σιγα. Δευτερη γκαζια μεγαλυτερης διαρκειας και ελατωθηκε και παλι εως εξαφανιστικε σχεδον κιολας....αλλα σιγα σιγα παλι τα ιδια. Βαζοντας μπροστα σημερα δεν κανει κιχ....το μοτερ κρυο οποτε δε το περιμνα κιολας...κανωντας μια βολτα μεσα στην πολη επιτηδες για να ζεσταθει, δεν παρατηρησα κατι. Είχε ξαναγινει μια φορα στο παρελθον, μετα απο ταξιδι, αλλα ακουγοταν τοσο λιγο που νομιζα οτι θα ηταν καμια θερμοπροστασια εξατμισης που συντονιζονταν, οποτε και δεν εδωσα πολυ σημασια. Αλλα τοτε ισα που ακουγοταν. Εχει τυχει σε κανεναν σας κατι αντιστοιχο? Πολύ φοβαμαι ειναι τεντωτηρας καδενας εκκεντροφορων και στην αντιπροσωπια μου ειπαν οτι η αλλαγη του παει κανα 600αρι €.
  11. Χαζευοντας στο ιντερνετ βρηκα αυτο εδω: http://www.plxdevices.com/products/dm200obd/ Αν και καπως τσιμπιμενο στην τιμη φαινεται πολυ βολικο, αφου με ενα μονο οργανακι βλεπεις τα παντα. Θυμιζει καπως το OBD2Gauge που καπου ειχε αναφερθει παλια στο φορουμ παλι, αλλα αυτο εδω σαν εμφανιση και τοποθετηση πιστευω ειναι σαφως ανωτερο.
  12. Θες σίγουρα το καπω και προφυλακτήρα εμπρος Β7 μαζί με γρύλλες κτλ. Τα φαναρια κι αυτά επίσης. Σχετικα με τα φαναρια κιόλα ειχα βρει καπου μια εταιρια που ειχε καλώδια προσαρμογείς ώστε τα φανάρια Β7 να δουλεύουν σε Β6 σασί. Κρατάω μια μικρη επιφύλαξη μήπως χρειαστουν και εμπρός φτερα γιατι δε θυμάμαι ακριβώς το σχήμα που εχουν στο σημείο που ενώνονται με το προφυλακτήρα και τα φαναρια. Γενικά ειναι εφικτή μετατροπή αλλα πιστεύω οτι αξίζει τον κόπο να την κανεις μονο αν σε βρει καποιο....."κακό" (μακρια απο μας), λογω κοστολογίου βασικά
  13. Κι εμενα Γερμανικο ήταν το αμαξι και τα ειχε προφανώς ολα στα Γερμανικα...απλα σε ενα service και εκει που μιλουσα με το μηχανικο μου ηρθε να τον ρωτησω εκεινη την ωρα αν αλλαζει και εκατσε και το εκανε μεσα σε μισο λεπτακι με τη φίσα, αφού ουτε εμενα διαθέτει trip computer. Μου φαινεται παραλογο αυτο που σου ειπαν οτι ειναι Γερμανικο και δεν αφηνει την αλλαγη. Μαλλον δεν ηξεραν τι να κανουν...
  14. Μαλλον εννοεις τον θορυβο απο το ανεμηστηρακι.....κι εγω ειχα ψαρωσει την πρωτη φορα που το ακουσα και περιμενα να δω ποτε θα σταματησει. Τελικα μολις κλειδωνα το αμαξι μετα απο λιγο σταματαγε (αρα εκοβε τα ρευματα)
  15. Δεν εβγαζε τιποτε...την ημέρα που παρέλαβα το RNS-E και πηγα να το βαλω ειχα το αμαξι ακίνητο καπου 3 μερες νομιζω...παταω το κουμπακι να ξεκλειδωσει και δεν εκανε τπτ...ανοιξα με τον κλασσικο τροπο και αυτο που ειδα ηταν το Symphony (και μονο το Symphony) να αναβοσβήνει τον φωτισμό του (σαν να ανασαινε ενα πραμα). Σφαλματα δε βλεπαμε πουθενα στο αμαξι...το μονο που μας εδειχνε νσαν σφαλμα ηταν οτι εμενε πολυ ωρα ενεργος ο "εγκεφαλος ανεσης" οπως μου ελεγαν στην αντιπροσωπια, πραγμα πολυ γενικο αφου δε βγαζεις ακρη πουθενα. Με τα κεντρικαπου ειχαν επικοινωνησει τοτε τους ειχαν πει να κοιταξουν το symphony καθότι μερικα ειχαν παρουσιασει βλαβες στο παρελθον. Παντως...τελος καλο ολα καλα...δε ξαναειχα ηλεκτρικα προβληματα ποτε μετα το RNS-E
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.