Jump to content

jasonbourne

Member
  • Content Count

    706
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

jasonbourne last won the day on December 22 2018

jasonbourne had the most liked content!

Community Reputation

388 Excellent

About jasonbourne

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Α5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν σου κάτσει προβληματικός ο twincharger.... τέλος. Έχω φίλο που άλλαξε κινητήρα. Θα το απέφευγα. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  2. Εντ μεταξύ το προηγούμενο μοντέλο από πόσο ξεκίναγε από 25-27.000ευρω? Βγάλανε και το q2 και το πουλάνε πανάκριβα και οι τιμές του Q3 έχουν ανέβει τρελά.Ποσο κάνει δλδ το δίλιτρο quattro? Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  3. Δε ξέρω ...για ρώτα αν ήταν το αμάξι στο Golden Hall... Κατά τα λοιπά η κυβέρνηση συνειδητά έκανε αυτές τις αλλαγές για να δείξει ότι πάει να πάρει λεφτά από τους πλούσιους... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  4. Αν ήταν το ίδιο που είχε στο golden hall εκθεσιακό,είχε τελική τιμή 68.200 Euro.... Για να πούμε όμως την αλήθεια κατά κύριο λόγο ευθύνεται το τραγικό φορολογικό σύστημα της κυβέρνησης που εκτινάσσει τους φόρους και τιμές αν περάσεις τα διάφορα όρια Λιανικης τιμής προ φόρων ,αν προσθέσεις εξοπλισμό. Φυσικά δεν αξίζει με τίποτα τόσα λεφτά για δικινητο με 150ps... Εμένα και τα 38-40.000 που κάνουν τα βασικά Q3 πολλά μου φαίνονται... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  5. Eγω εξωτερικά χρησιμοποιώ μόνο collinite 845, αφού περάσω ένα Αutoglym SRP κάποιες φορές... Για το εσωτερικό πάντα Autofinesse inner care και το αντίστοιχο ήπιο APC όπου χρειάζεται.Τα δέρματα με Autoglym προς το παρόν.... Τη μηχανή ήπιο καθάρισμα με νεράκι APC και μικρο ίνα. Επίσης όλα τα λάστιχα στις πόρτες με Gummi Pflege Stick.
  6. Πάνω από 55-60k με τους φόρους υπολογίζω... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  7. Έχω ακούσει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα σε Corsa 1.0T τρικυλινδρο.Τελικα είχε πρόβλημα σε ένα πλαστικό εξάρτημα που διαχωρίζει τις ντιζες του κιβωτίου.... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  8. Άμα είναι αμερικανικών προδιαγραφών το αμάξι μερικά πράγματα μπορεί να διαφέρουν λόγω νομοθεσίας... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  9. Προφανώς υπάρχει πρόβλημα στο deadlock... Μπες στο αμάξι και κλείδωσε τις πόρτες από το τηλεκοντρόλ.Δοκιμασε τις πόρτες αν ανοίγουν από μέσα.Κανονικα δε πρέπει να ανοίγουν. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  10. Και από τότε για τους ρύπους ήταν...Όσο πιο μπροστά είναι ο καταλύτης ζεσταίνεται γρηγορότερα και αρχίζει και δουλεύει πιο γρήγορα .Εξακριβωμένο... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  11. Δημήτρη επίσης βοηθάει να ζεσταίνεται πιο γρήγορα ο καταλύτης και να αποδίδει νωρίτερα .Οι κανονισμοί ρύπων είναι αρκετά αυστηροί... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  12. Βασικά περίπου στα 20km θα είναι η αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  13. Το Stronic στο allroad παρέδωσε πνευμα στα 110Κ... Εντάξει απαράδεκτο το Group με τις βλαβες των διπλοσύμπλεκτων .Πλέον δε ξέρω κανένα που να μην έχει χαλάσει ...
  14. 122.222km πλέον. Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.To πιο απροβλημάτιστο αυτοκίνητο που είχα ποτέ.Το αμάξι είχε αγοραστεί καινούριο το 2010 Μηδενικά προβλήματα μέχρι τώρα.Μονο service. Γενικά ακόμα και σήμερα το Α5 είναι σε άριστη κατάσταση.Το χρώμα ακόμα είναι μια χαρά εκτός από κάποιες μικρογρατζουνιές και το εσωτερικό σαν καινούριο,εκτός από το κάθισμα του οδηγού στο πλάι όπου υπάρχει μια λίγο φθαρμένη περιοχή(αν και για αυτό οφείλεται το συχνό μπες- βγες σε parking)και το διακοσμητικό δακτυλίδι του τιμονιού που μάλλον το γρατζούνισαν σε κάποιο πλυντήριο. Βέβαια το προσέχω και εγώ και είναι όλη μέρα σε garage όπου και να πάω.Σίγουρα δύο φορές το χρόνο κάνω κέρωμα και φροντίδα εσωτερικού με ειδικά προϊόντα σε συνδυασμό με περιποίηση των καθισμάτων. Αυτά πλέον μόνο καλοκαίρι που έχω παραπάνω χρόνο γιατί κανονικά δουλεύω πάνω από 12 ώρες τη μέρα. Μία ή δύο φορές το πλένω και από κάτω.Ανάλογα με τον καιρό. Το εσωτερικό προσωπικά δε μου φαίνεται και πολύ outdated,αν εξαιρέσεις το infotainment.Σε αυτό τεραστιο ρόλο παίζουν τα καφέ δερμάτινα καθίσματα που του δίνουν πολύ ωραίο αέρα.Ειδικά με τα τελευταίο σύστημα φορολόγησης πολλά στοιχεία σπανίζουν στα νέα αυτοκίνητα ,ακόμα και τα φώτα ημέρας LED ,να μη πω τώρα για κανονικά xenon /LED.. Στο δρόμο τώρα σε καμία περίπτωση δε νιώθω ότι το αμάξι είναι ξεπερασμένο.Το αντίθετο θα έλεγα,ιδιαίτερα με την επέλαση των ψηλών SUV με ψιλοαναιμικούς και diesel κινητήρες ,πρακτικά προσπερνάω με απίστευτη άνεση και ευκολία... Αν τώρα πάμε σε οδήγηση στην εθνική εκεί απλά είναι σαν να κλέβεις εκκλησία...Έχουν πέσει και οι ταχύτητες γενικά και λόγω κατανάλωσης καυσίμου... Απόλαυση να ταξιδευεις με εκτη 3000σαλ και 170 χαω ,υπο βροχή και όλα τα τζάμια να είναι στεγνά! Από άποψη συντήρησης μόνο λάδια ,φίλτρα και μπουζί έχουν αλλαχτεί και μία φορά υαλοκαθαριστήρες Μάλλον το σύστημα που τους κουνάει και τους κρύβει κάνει δουλειά.Σε συνδυασμό βεβαια ότι το αμάξι παρκάρει σε κλειστό χώρο. Και μία φορά είχε καεί η μία λάμπα της όπισθεν. Service γίνεται σε εξωτερικό συνεργείο αποκλειστικά ,αμέσως μετά τη λήξη της εγγύησης ,με σχεδόν αστείο κόστος. Η μπαταρία είναι ακόμα η μαμά...Τη μπαταρία του κλειδιού την άλλαξα πρώτη φορά πριν ένα μήνα! Ένα άλλο περίεργο είναι ότι όλα αυτά τα χρόνια πρέπει να έχω συμπληρώσει δύο ή τρεις φορές μόνο ψυκτικό υγρό. Σιγά σιγά θα αρχίσω να ψάχνω και αμορτισέρ. Μάλλον εκεί στις 150Κ θα τα αλλάξω.Θα κάνω και έναν έλεγχο και στα ψαλίδια μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα εκεί,οπότε να συνδυάσω τις εργασίες. Στο επόμενο service εκτός από λάδια ,θα αλλάξω και βαλβολίνες κιβωτίου,θα βάλω τις original. Sτη τελευταία αλλαγή λαδιού αντί για το συνηθισμένο Mobil 1 5-30 πήγα σε mobil super 3000 πάλι σε 5-30. Αν και στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός ,είδα κάποιες μικροδιαφορές στη θερμοκρασία λαδιού η οποία παίζει γενικά χαμηλότερα από πριν.Επίσης η κατανάλωση λαδιού ,γύρω στα 500ml στα 7-8000km έχει πέσει και άλλο.Θα τα ξαναβάλω στην επόμενη αλλαγή για να επιβεβαιώσω αυτές τις διαπιστώσεις. Τώρα έχω 15000km με τα νέα λάστιχα ,οπότε λέω σε λίγο να τα κάνω πίσω μπρος... Η γενική μέση κατανάλωση βρίσκεται συνήθως στο 8-8,2 trip computer ,ελεγμένο για πάρα πολλά χιλιόμετρα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά μέσα στην Αθήνα αν και γενικά δε βρίσκω κίνηση ,αλλά κάνω αρκετή ΑΟ και εθνική οδό.Φυσικά ταξίδια διακοπές μόνο με το Α5. Αυτά προς το παρόν σε ένα mini review ,μιας και είχα καιρό να γράψω για το Α5.
  15. Καλά και εγώ από το 2009 κατασκευή ,έχω ακόμα την εργοστασιακή μπαταρία...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.