Jump to content

jasonbourne

Member
  • Content Count

    743
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

jasonbourne last won the day on June 18

jasonbourne had the most liked content!

Community Reputation

406 Excellent

About jasonbourne

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Α5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τα μαύρα.Νομιζω πλέον ότι υπάρχει μόνο ένας τύπος. Και εμένα τα μαμά Sachs ήταν. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  2. Στο βιβλίο συντήρησης δεν γράφει? Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  3. Στο Α5 πάντως όντως η Audi τις δίνει Lifetime.Και στο βιβλίο service αυτό γράφει. Οπότε μάλλον θα τις αλλάξω αν γίνει αλλαγή δίσκου πλατώ.Και μόνο με τις γνήσιες. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  4. Απλά να σημειώσω εδώ ότι στο Α5 η Audi δίνει τις βαλβολινες του κιβωτίου Lifetime...Έχω πάει σε 3 διαφορετικά συνεργεία και έχουν αρνηθεί πεισματικά να μου τις αλλάξουν. Ο ένας μάλιστα μου είχε πει σε μερικά που άλλαξε ,μετά από λίγο παρουσίασε πρόβλημα το κιβώτιο. Φυσικά δεν ξέρω αν ισχύουν όλα αυτά ,είμαι δύσπιστος ,αλλά ότι μου τα έχουν πει 3 διαφορετικοί ισχύει. Το θέμα είναι ότι και εγώ στα 147.000 είμαι με τις μαμά βαλβολινες.Το κιβώτιο τζαμί βέβαια.... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  5. Η PCV, λόγω της κατασκευής της, είναι ευπαθής γενικά,σχεδόν σε όλες τις εταιρείες...BMW,Volvo κ.α.
  6. Και να κάνει την αναβάθμιση η εταιρεία αυτή δε νομίζω ότι γίνεται τεχνικά να αλλάξεις κατηγορία ρύπων στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου,ειδικά στην Ελλάδα. Πάντως στη θέση σου δε θα ανησυχούσα. Που βρίσκεσαι καταρχήν? Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  7. Δε θα συμφωνήσω.Εχουν φορεθεί τόσο πολύ αυτά τα μοτέρ παγκοσμίως που η συντήρηση τους και η εύρεση ανταλλακτικών είναι σχετικά εύκολη.Που να δεις τι γίνεται στις BMW που κάθε λίγο όλο και κάτι αλλάζει .Υπάρχουν τόσες πολλές παραλλαγές το πράγμα ξεφεύγει. Στη δικιά μου περίπτωση ειδικότερα η βλάβη ήταν από τις πιο συνηθισμένες ,σε όλους τους σύγχρονους κινητήρες.Σκεψου ότι έβαλα στο Google τους κωδικούς σφάλματος και μου έβγαλε αμέσως pcv.... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  8. Πριν λίγο καιρό είχα τη πρώτη ουσιαστικά βλάβη που παρουσίασε το Α5 στα 140 .000 km.Άναψε το φωτάκι του κινητήρα σταθερά. Καθυστέρησα λιγάκι γιατί δεν είχα και πολύ χρόνο αλλά κυρίως γιατί ο μηχανικός που το πάω συνήθως για λάδια φίλτρα δεν έβρισκε με τίποτα τι είναι,μετά απο δύο επισκέψεις.Τελικά κατέληξε ότι ήταν τσιμούχα στροφάλου οπότε έπρεπε να κατέβει το σασμάν και μάλλον να αλλαχθεί και σετ συμπλέκτη.Κόστος πάνω από 700 ευρω... Όπως καταλαβαίνετε έπαθα λίγο πλάκα και έψαξα τους κωδικούς που έβγαζε το VCDS και το πρώτο πράγμα που αλλάζεις είναι η βαλβίδα PCV. Τέλος πάντων εγω έχασα την εμπιστοσύνη μου και πήγα σε άλλο εξειδικευμένο συνεργείο,όπου αφού το έβαλε στο διαγνωστικό ,αμέσως μου είπε να αλλάξουμε τη PCV...Και όλα οκ... Αυτά προς το παρόν.
  9. Πήρα και.μια STELVIO test drive για ένα ΣΚ. Στις υψηλές ταχύτητες δεν υπάρχει επαφή στη σταθερότητα με το Α5... Επίσης είχε τρελό θόρυβο κύλισης πάνω από τα 160 που στο Α5 δεν ακούγεται κιχ.... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  10. Τελικά μπήκαν τα sachs τα μαύρα .Επίσης αλλάχθηκαν όλα τα σινεμπλοκ της μπροστινής ανάρτησης.Ο μηχανικός μου είπε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλαχθούν τα ψαλιδιά γιατί τα σινεμπλοκ αλλάζουν κανονικότατα και φυσικά πολύ πιο οικονομικά. Σαν καινούριο έγινε.Απίστευτο. Μάλιστα μου φαίνεται και περισσότερο άνετο,ενώ στις στροφές και στις υψηλές ταχύτητες είναι ακλόνητο.
  11. Και βαλβίδα pcv επίσης θέλει έλεγχο.Βασικα διαγνωστικό. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  12. Εγώ έβγαλα όλα αυτά από το allroad... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  13. Καλήμερα.Θα ήθελα να θυμίσω σε όλους τους φίλους με οποιοδήποτε Β8 Α4/Α5/Q5 να καθαρίζουν τακτικά το νεροχύτη - υδρορροή πίσω από το καθρέπτη του κινητήρα, βγάζοντας το πλαστικό προστατευτικό εκεί που βρίσκονται οι τάπες για υγρά φρένων ,νερό υαλοκαθαριστήρων.Μαζευει πάρα πολύ χώμα και φύλλα ,με κίνδυνο να βουλώσει και να μπουν νερά στον ανεμιστήρα του κλιματισμού.
  14. Τι έκανες τελικά φίλε? Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  15. Το f/l A5 είναι πενταθεσιο νομίζω. Το Α6 σίγουρα είναι μεγαλύτερο αλλά το sedan μπορεί να είναι λιγότερο πρακτικό από το Α5 SB Oποτε αν Α6 θα πρότεινα station wagon.Πολυ πιο ομορφο από το sedan. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.