Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

A80Avant

VIP Member
  • Content Count

    4,702
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    63

A80Avant last won the day on April 21

A80Avant had the most liked content!

Community Reputation

1,046 Excellent

About A80Avant

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A80 avant

Recent Profile Visitors

7,243 profile views
  1. A80Avant

    Audi s3

    Κάποιο σωληνάκι ή σωληνας κυκλώματος πίεσης και υποπιεσης είναι τρύπιο ή έχει φύγει. Κοίταξε τα
  2. Βλέπει πολύ masterchef ο Βενετης
  3. A80Avant

    Virtual Dyno

    Ωραίος. Τα λέμε το 2024
  4. A80Avant

    Virtual Dyno

    Κάνε την τώρα που γυριζει
  5. A80Avant

    Virtual Dyno

    Σκεφτόμουν πολύ καιρό την απάντηση.
  6. A80Avant

    Virtual Dyno

    Εδώ μια αδρή εξήγηση από τον δημιουργό του προγράμματος
  7. A80Avant

    Virtual Dyno

    Επειδή μετράει την δύναμη στους τροχούς η σχέση στην οποία κάνεις το πάτημα και η εμπροσθια επιφάνεια έχει νόημα για τις αντιστάσεις του αέρα ως προς την ταχύτητα που έχεις αναπτύξει. Όταν κάνεις πάτημα 3ης 4ης ή 5ης έχεις άλλη αρχική και τελική ταχύτητα και συνεπώς άλλη αντίσταση αέρα. Προφανώς μάλλον αυτό λαμβάνεται υπ όψιν με τις αντιστάσεις. Δεν ξέρω τι υπολογισμούς κάνουν με την χρήση της σχέσης μετάδοσης αλλά θα δω τι μπορώ να μάθω.
  8. A80Avant

    Dynoday

    Έχω παρόμοια εμπειρία από maha με το δικό μου να κάνει παρόμοια αποτελέσματα, και να έχω διάφορα της τάξης των 10 με 20 αλόγων μεταξύ maha και dynapack( αν θυμάμαι καλα) του ανδριανακη. Ή εξήγηση που μπορούσα να δώσω είναι η πλασματική και υπερβολική δόση φορτίου στο αμάξι προκειμένου να φορτώσει την πίεση που πρέπει για να μετρηθεί σε αυτή, γεγονός που όμως όταν δεν γίνει σωστά μπορεί να προσομοιώσεις δυναμομετρηση σε ανηφόρα! Όταν σε συνθήκες δρόμου μετράω το αμάξι μου με logs και αρχείο εύρεσης της ιπποδύναμης, η ανηφόρα βγαίνει πάντα με πολύ λιγότερα άλογα. Αντίστοιχα η κατηφόρα με αρκετά περισσότερα. Γενικά ίσως είναι και ένας εύκολος τρόπος να δηλώνει ένα δυναμόμετρο αυστηρό. Κατά αντίστοιχο τρόπο, όταν πρόκειται για αμάξια που φτιάχνονται στο δυναμόμετρο, μπορείς αλλάζοντας τις παραμέτρους να δείξεις στον ιδιοκτήτη ότι να όλα δείχνουν τέλεια και βγάζεις αλογα
  9. Παίζει να έρθει ένας φίλος με α3 αλλά δεν είναι σίγουρο. 2 άτομα καβατζα
  10. Όχι ρε, μόνος εννοώ ως τρόπος του γράφειν. 4 θα είμαστε, οικογενειακώς
  11. Προς το παρόν μόνος μου θα πάω...!
  12. Χαχα κάτι δεν έγραψες καλά! Εγώ είμαι Audi 80!
  13. Έτσι καλά τα λες. Είδες που δεν ήρθα?
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.