Jump to content

Dagkas

Member
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

About Dagkas

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lefkada

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Φίλε Νώντα εγώ όπως είδες και απ΄τα post μου "κατάφερα" να πέσω μέχρι τα 1800 και μάλιστα μετά από τηλέφωνα emails κλπ στον τοπικό αντιπρόσωπο, στην Kosmocar" αλλά και σε Γερμανία, οπότε η τιμή που σου έδωσαν είναι όντως εξαιρετική.
  2. Καινούργια όλα.Με απόδειξη κανονικά και 2ετη εγγύηση.
  3. Η επισκευή ήταν ελατήρια, φλάντζες, έμβολα, προσαρμοστήρας στροφάλου, σετ μπιέλες, τεντωτήρες, μονωτικά κλπ κλπ Το κόστος αρχικά μου είχαν πει 4.000 ευρώ. Με έκπτωση μου το πήγαν στα 2.500 ευρώ και μετά από περαιτέρω πίεση το έκαναν 1.800 ευρώ. Την επισκευή την έκανα σε αντιπροσωπεία στην Ήπειρο
  4. Φιλε nt1nos3 εγω μολις πριν 20 μερες εκανα επισκευη (πιστονια, μπιελες, ελατηρια κλπ) σε αντιπροωπεια με κοστος 1800 ευρω. Ακριβως οπως κι εσυ καινουργιο του 2010 με 98.000 κμ αρχισε το προβλημα απο τις περιπου 75.000 (και ολα τα σερβις σε ανιπροσωπεια) . οσο και να προσπαθησα με τηλεφωνα και email τρεις φορες ακομη και στη Γερμανια κατω απο 1.800 δεν πηγαινε με τιποτα. Η αληθεια ειναι πως προκειται για μεγαλη επισκευη. Εγω ακομη στο στρωσιμο ειμαι. Μετα απο 950 κμ η μπαρα δεν εχει καταβει ακομη. Ελπιζω να μη συμβει βεβαια αυτο και μετα και στο απωτερο μελλλον. Μακαρι στην περιπτωση σου να κανουν μεγαλυτερη εκπτωση αλλα ειναι δυσκολο
  5. Επειδή ξέχασα να το γράψω, απλώς να σου αναφέρω πως όλα (μα όλα) τα service του αυτοκινήτου, αλλαγές λαδιών και τα πάντα έχουν γίνει από την ημέρα που το αγόρασα καινούργιο στην αντιπροσωπεία. Ως και υαλοκαθαριστίρες στην αντιπροσωπεία άλλαξα. Αυτά τους τα ανέφερα τόσο προφορικά όσο και γραπτά. Τώρα όσον αφορά την οδήγηση ασφαλώς και δεν μπορούν να ξέρουν πως οδηγώ, αλλά σε ένα αυτοκίνητο που ο΄,τι υπάρχει είναι από τη μάνα του, με service στην αντιπροσωπεία και χωρίς να έχω αλλάξει ούτε καν ζαντες (τις μαμίσιες 16αρες φοράω) ή εξατμίσεις κλπ μπορεί να καταλάβει κάποιος εάν το ξεσκίζω ή όχι. Και για να σου φύγει η απορία σε πληροφορώ πως ήδη από τις 50.000 km τους είχα ενημερώσει πως έκαιγε λάδια (περίπου 1-2 λίτρα σε 12.000 κμ που το πήγαινα κάθε φορά για service (ούτε καν στα 15.000 γιατι δεν ήθελα να ρισκάρω και πολύ) και από τα 70.000 κμ μου έκαιγε πάνω από 2 λίτρα στα 12.000 αλλά η κλασική απάντηση ήταν πως ναι μεν είναι πάνω από το σύνηθες αλλά επειδή είναι μέσα στα πλαίσια του κατασκευαστή δλδ στα 500 μλ δε μπορούμε να κάνουμε κάτι.. Εάν λοιπόν φίλε μου μια εταιρία σαν την AUDI δε δικαιολογούσε τόσο μεγάλη κατανάλωση λαδιού, το πρόβλημά μου θα είχε λυθεί ήδη από τις αρχές και σίγουρα μέσα στην εγγύηση. Αλλά οι της AUDI επειδή ήξεραν προφανώς το πρόβλημα από την αρχή αποφάσισαν να βάλουν όριο τα 500 μλ/1.000΄, με αποτέλεσμα να τρέχουμε εκτός εγγύησης όλοι εμείς.
  6. Φίλε μου ευχαριστώ για τον κόπο να γράψεις ένα τόσο μακροσκελές κείμενο. Καταρχάς να ξεκαθαρίσω πως όλα αυτά που γράφω δεν τα γράφω γιατι αποκλειστικός σκοπός είναι το οικονομικό. Δόξα το Θεό στην τελική και τα 4.000 είχα να τα πληρώσω, πόσω μάλλον τα 1.800, το οποίο οφείλω να αναγνωρίζω ότι είναι σχετικά μικρό σε σχέση με το κόστος ανταλλακτικών, εργασία κλπ. Το να είσαι ικανοποιημένος από την οικονομική προσφορά, δε σημαίνει όμως ταυτόχρονα ότι είσαι ικανοποιημένος από το προιόν το ίδιο. Δε φαντάζομαι εδώ στο forum όσοι έχουμε αγοράσει AUDI, τα οποία κατά τεκμήριο είναι κορυφαία αυτοκίνητα, ακριβά και τα οποία ένας από τους κυριότερους λόγους, για τους οποίους προσωπικά επέλεξα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είναι η αξιοπιστία τους και η ποιότητα κατασκευής του σε κάθε τομέα, να περιμένει ότι, έστω στο 1/3 της ζωής του αυτοκινήτου, θα του παρουσιάσει τέτοιο πρόβλημά και να χαίρεται μόνο και μόνο για την οικονομική προσφορά. Εκτός και εάν για την AUDI τα αυτοκίνητα δεν βγάζουν προβλήματα μόνο για τα δύο χρόνια της εγγύησης και μετά αρχίζουν τα όργανα. Προφανώς αυτό συμβαίνει για να δίνουν επιτρεπτή κατανάλωση 500μλ/1000 km, γιατί αλλιώς όλα τα μοντέλα τους θα ήθελαν επισκευή! Αναφέρομαι σε ένα πρόβλημα για το οποίο διαβάζοντας σε πολλά fora εντός και εκτός Ελλάδας, διαπίστωσα ότι έχει παρουσιασθεί σε πάρα πολλές περιπτώσεις κυρίως για τα μοντέλα 09 και 10. Κι επειδή έχουμε να κάνουμε με κινητήρα όχι με κάποιο άλλο μέρος του προβλήματος η ανησυχία είναι εύλογη και δικαιολογημένη. Όσο και να ακούγεται παράλογο σε εσένα, το μεγαλύτερο ζήτημα εν προκειμένω δεν είναι τόσο και μόνο το οικονομικό, όσο η απογοήτευση από την ελαττωματικότητα του αυτοκινήτου. Επί του τεχνικού θέματος τώρα, προφανώς δεν κατάλαβες καλά. Ούτε εδώ έχουν δει κάτι παραπάνω από όσο αυτοί στη Γερμανία. Μετά τη διαπίστωσή μου ότι καίει το αμάξι λάδι έγινε ένα τέστ κατανάλωσης μέσω online συστημάτος και αφού το σύστημα έδειξε 630 μλ/1000km εδώ στην Ελλάδα, χωρίς να έχουν δει καν τη μηχανή (ούτε το καπό δε σήκωσαν που λέει ο λόγος) μου λένε ότι, επειδή γνωρίζουμε αυτό το πρόβλήμα θα χρειαστείς πιστόνια κλπ κλπ. Αυτό σημαίνει πως γνωρίζουν το πρόβλημα εδω και χρόνια γενικά με τους κινητήρες τους. Ο ίδιος τους ρώτησα πως γίνεται να μου λέτε το ακριβές κόστος (αρχικά 4.065 ευρώ)χωρίς να έχουν ανοίξει καν τον κινητήρα και μου είπαν ότι είναι σχεδόν βεβαίο πως τα πιστόνια είναι η αιτία, γιατί το έχουν αντιμετωπίσει και στο παρελθόν πολλές φορές. Δηλαδή και εδώ στην Ελλάδα ό,τι μου είπαν μου το είπαν με βάση τα δεδομένα του online συστήματος. Το ενοχλητικό είναι, όχι με τον εδώ αντιπρόσωπο (άλλωστε ο ίδιος στο email μου που έστειλα στη Γερμανία) ότι εξήρα τον επαγγελματισμό του εδώ συνεργείου, αλλά με την εταιρία την ίδια στη Γερμανία που κατά κάποιο τρόπο "βγάζει την ουρά της απέξω" για ένα δικό της προιόν. Εκτός και αν πρέπει για κάθε ζημιά να τους πηγαίνουμε το αυτοκίνητο στη Γερμανία να το δουν από κοντά.
  7. Τελικα μου απάντησαν και από τη Γερμανία και στην ουσία μου λένε "ο,τι σου πει η Kosmocar εμείς δεν είδαμε και δεν ξέρουμε κάτι". Ακολουθεί αυτούσια η απάντηση από Γερμανία "Dear Mr. ........, Thank you for your email of 14th January 2017 in which you inform us about your dissatisfaction concerning the decision of our general importer in Greece, Kosmocar. As you will understand it is impossible for us to judge technical issues on vehicles from a distance. Therefore AUDI AG has entrusted the servicing of Audi vehicles to the local importers and Audi dealers to ensure the best service for our customers in their countries. They have the necessary knowledge and, if necessary, they can also ask for technical support from AUDI AG. Following your query, we have examined your case with our importer. The decision on the granting of a goodwill gesture, after the warranty on a vehicle has expired, is taken voluntarily by Audi authorised dealers or importers, on an individual basis of the vehicle and the situation. The main criteria hereto are the vehicle's operating life and the distance it has covered. Our colleagues have confirmed their position to us as they have explained the relevant facts to you. Unfortunately, for the above mentioned reasons we can only confirm the position of Kosmocar S.A. Even though we are aware that we could not alleviate your concern in this respect, we trust that we were able to clarify our position. Should more information be necessary, please do not hesitate to contact our importer or dealership again". Με λίγα λόγια μου εάν δε σου αρέσει πρόβλημά σου και παραμένουμε στη διάθεσή σου.Ωραία απάντηση από εταιρία όπως η AUDI!!!
  8. Σιγα μη μου το δωσουν γραπτως.Τέλοσπαντων εγώ θα το πολεμήσω οσο μπορώ από θέμα κόστους. Ειδικά διαβάζοντας στο ιντερνετ ότι στα μοντέλα του 09 και 10 το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού είναι τόσο έντονο, θε επιμείνω και όσο πάει. Σε πολλές περιπτώσεις πάντως στο εξωτερικό διάβασα πως κάλυψαν εξ ολοκλήρου το κόστος επισκευής παρά το γεγονός ότι είχε λήξει η εγγύηση
  9. Μετά από τηλεφωνήματα σε τοπική αντιπροσωπεία, cosmokar και audι σε Γερμανια (με εμαιλ και φαξ) μου κατέβασαν το κοστος στα 1.800 ευρώ για αλλαη πιστονιων, μπιελών, φλάντζες κλπ. Βέβαια μου είπαν πως υπάρχει και περίπτωση (μικρή) τελικα να είναι κάτι άλλο αλλά εάν δεν ανοίξουν τη μηχανη δε μπορούν να ξέρουν. Οπότε παιδιά εντός των επόμενων ημερών το πάω για φτιάξιμο να ξεμπερδέψω. Όσο για αυτό που ρώτησε ένας φίλος εάν μετά από 3-4 χρόνια θα ξαναπαρουσιασθεί, μου είπαν από την κοσμοκαρ ότι μετά την επισκευή είναι απίθανο να υπάρξει πάλι πρόβλημα. Διαφορετικά ήδη η audi εάν δεν αντιμετωπιζόταν το πρόβλημα θα είχε προβεί σε ανάκληση όπως μου είπαν.
  10. Η κατραπακια των Χριστουγεννων μολις μου ηρθε. Το κόστος για την επισκευή είναι 4.065 ευρώ!!! Χρειάζεται, όπως μου είπαν, αλλαγή εμβόλων, μπίλιες κλπ Και όλα αυτά σε αυτοκίνητο με αγορά 2ος 2010 καινούργιο, με 102.000 χλμ μόνο και με οδήγηση συντηρητική χωρίς καμία μαλακία όλα αυτά τα χρόνια. Τό μόνο που έγινε από την αρχή ήταν η αναβάθμιση από 120 σε 160 από τον Φιλιππαίο το οποίο και ήταν δώρο γι αυτό και την έκανα Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι μου δίνουν έκπτωση 1500 ευρώ, οπότε κόστος 2.500 ευρώ!!!Συν δυο χρόνια εγγύηση για τις εργασίες. Καλή είναι η έκπτωση αλλά τα 2.500 είναι μεγάλος πόνος!!! Όπως καταλαβαινετε θα μιλησω και με την ίδια την Kosmocar και εμαιλ στην Γερμανια Κάθε ιδεά πρόταση δεκτή....
  11. Θα περιμενω να μου πουν τα καθεκαστα και θα σας ενημερωσω.Ευχαριστω....
  12. Καλά εννοείται πως θα περιμένω και θα σας ενημέρωσω σχετικά.
  13. Ναι σε αντιπροσωπεια το πηγα.Μου είπαν ήδη πως θα με ενημερωσουν για να δουν πως θα το κανουμε (προφανώς εγγύηση καλής θέλησης) . Όσο για το κοστος εννοειται πως θα περιμενω. Σιγα μη δωσω 4.000 για επισκευη μονο. Καλύτερα να βάζω 6-7 lt λάδια κάθε 15.000 km τότε, πιο οικονομικά θα μου βγει.
  14. Άσχημα τα μαντατα. Μετά από μετρήσεις και αποστολή πρωτοκόλλων, από την αντιπροσωπεία μου βγαίνει κατανάλωση 0,63 ml /1000κμ!!!Το σύστημα λέει πως είναι εκτός επιτρεπτών ορίων κατανάλωσης, οπότε πάμε για επισκευή δυστυχώς!Περιμένω να δω τουλάχιστον πόσο θα μου πουν (κάτι μου ξεφούρνισε κάποιος από μέσα ότι μπορεί και 4.000 ευρώ!!!). Πάρε μετά αυτοκίνητο με 32.000 + ευρώ!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.