Jump to content

Aslanis_Nektarios

Member
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Aslanis_Nektarios last won the day on March 15

Aslanis_Nektarios had the most liked content!

Community Reputation

88 Excellent

About Aslanis_Nektarios

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Seat Leon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mε το καλό φίλε και εύχομαι τα καλύτερα. Αν χρειαστείς κάτι που μπορώ να βοηθήσω τα λέμε και προφορικά. Είμαι σίγουρος ότι θα το χαρείς πολύ!!!! Νεκτάριος
  2. Kαλημέρα σε όλους. Οπως τα είπαμε και με το Χριστόφορο τα παιδιά της Revlimit που ρώτησα μου είπαν ότι σε σχέση με την 1η version που έχω εγώ θα ξεκινάει περίπου 50 στροφές χαμηλότερα αλλά σε επίπεδα απόδοσης δεν θα αλλάξει κάτι. Θα μπορείς όμως να έχεις την ίδια απόδοση με λίγο χαμηλότερη πίεση. Αυτά γνωρίξω μέχρι στιγμής.Για την δική μου περίπτωση πάντως δεν αξίζει η αλλάγή της. Απλά κάποια στιγμή μπορώ σε φάση service να την αναβαθμίσω σε 9 blade . Νεκτάριος
  3. Δημήτρη είναι πολύ όμορφο , να το χαίρεσαι και καλά και απροβλημάτιστο πάντα.
  4. Kαλησπέρα σας. Εγώ τα είχα βγάλει αρχικά και τώρα έχω μεταλλική πολλαπλή εισαγωγής. Τα σκασίματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο λένε.Απλά έχει μια μικρή αστάθεια στο ρελαντί για 20-30 sec. Mετά δεν καταλαβαίνεις κάτι.Το ίδιο ίσχυε και με τη μαμά εισαγωγή αλλά χωρίς τα flaps. Εγώ τα είχα βάλει επειδή δεν είχε κάτι παραπάνω να κάνω στην Κ04 και για τόνωση της ψυχολογίας μου αλλά διαφορά στην απόδοση δεν καταλαβαίνεις.
  5. Mπράβο φίλε μου πολύ καλές βελτιώσεις. Σου εύχομαι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και καλή συνέχεια στα επόμενα πλάνα σου.
  6. ΟΠωσδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα γιατί θα σου βγάζει σφάλμα.
  7. Καλημέρα. Αν έχεις κάνει όλα τα άλλα (τουλάχιστον σε Κ04 τούρμπο) έχει κάποιο νόημα. Απλά έχε υπόψη σου οτι θα έχεις στις ξρύες εκκινήσεις για μερικά secs ασταθές ρελαντί.
  8. Kαλημέρα. Καλή σκέψη αναλογικά πάντα με το πι θέλεις να πάρεις.Αν δεν σε επηρεάζει πολύ το οικονομικό δες και την 480 για να έχεις και παραπάνω δύναμη για αργότερα (σφυρίλατο).Και εγώ περιμένω την εισαγωγή για να προχωρήσω στην εγκατάσταση της ΤΤΕ 480.
  9. Kαλησπέρα. Στο φόρουμ αναφέρει κάποια στιγμή ότι κάποιοι την 420 την έχουν για περίπου 2 χρόνια πάνω από 2 bar πίεσης χωρίς κανένα πρόβλημα.Οπότε δεν θα πρέπει να έχει πρόβλημα αντοχής. Να θέσω και ένα ερώτημα για φιλολογική συζήτηση. Εσείς από τις 2 ποια θα επιλέγατε ? Εγώ προσωπικά νομίζω ότι η 420 θα μου έκανε καλύτερα.Φτάνει στα 460 (τελειώνει και το μοτέρ κάπου εκεί). Λογικά καταπονεί λιγότερο το μοτέρ (χωρίς να είμαι πολύ σίγουρος). Η 420 κάνει 2500 ενώ η 480 κάνει 2800 αλλά βάση όσων μου έχει πει ο μηχανικός θα χρειαστεί σύντομα να ανοιχτεί το μοτέρ για να γίνει σφυρίλατο. Οσοι θέλουν απαντούν. Νεκτάριος
  10. Παιδιά έχετε δίκιο ότι τα υβρίδια είναι λίγο πολύ ημίμετρα τουλάχιστον για μένα.Αλλά με καλύπτουν στα άλογα που ήθελα συν το γεγονός ότι δεν θα χρειαζόμουν κάτι άλλο. Εγώ το αμάξι δεν το έχω για κόντρες και φυσικά δεν κρύβω σε κανέναν τι φοράω. Οποιος θέλει με ρωτάει και του λέω. Σας είπα ότι και ο μηχανικός μου δεν συμφωνεί να φτιάξω την δική μου, αλλά και πάλι διαφωνεί να δώσω και τόσα λεφτά για την ΤΤΕ. Επειδή δεν έχω και τα λεφτά για αλλαγές αποφάσισα να μείνω ως έχει και να το πατάω να το ευχαριστιέμαι σε εκδρομές και βόλτες γιατί δεν θέλω να βάλω κάτι (ότι και να είναι) και μετά να μην έχω ούτε για βενζίνη να κανω μια βόλτα.
  11. Καλημέρα. Την ίδια ερώτηση έχω κάνει και εγώ πολλές φορές.Αν μπορώ να φτιάξω και εγώ τη δική μου αξιόπιστα σαν υβρίδιο (σαν την ΤΤΕ 420 που φτάνει δοκιμασμένα με meth 460) αλλά οι απαντήσεις που λαμβάνω δεν είναι ικανοποιητικές. Οπως έχουν αναφέρει και τα παιδιά παραπάνω στα 450-460 τελειώνει και το μοτέρ. Σε ερώτηση που έχω κάνει και στο μηχανικό μου , μου ανέφερε ότι ενώ συνεργάζεται στενά με κάποιο τουρμπινά (δεν θα παραθέσω όνομα) δεν μπορεί να μου εγγυηθεί την αξιοπιστία της τουρμπίνας αν αποφασίσω να κάνω την δική μου υβρίδιο. Αν κάποιος έχει κάνει την δική του σε συγκεκριμένο μαγαζι αξιόπιστα ας μου στείλει μήνυμα με το τηλ και αν θέλει και κόστος. Νεκτάριος
  12. Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους. Προσωπικά φοράω και rs4 μπέκ και δίσκο 2η τρόμπα πίσω και 76αρα. Οπότε είμαι έτοιμος από τα παρελκόμενα.
  13. Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Κατά την προσωπική μου άποψη δεν υπάρχει κακό τούρμπο , μόνο τι θέλει ο καθένας , για τι χρήση το θέλει , φυσικά τι χρήματα έχει σκοπό να δώσει και που θέλει να φτάσει. Αν έχεις αποφασίσει ότι τα 460-480 είναι το όριο σου (αυτό ισχύει για μένα) τότε το ΤΤΕ να είναι μια πολύ καλή λύση που τα συνδιάζει όλα. Σε ερώτηση που τους έκανα μιας και ενδιαφέρει και εμένα για την ΤΤΕ 480 θέλουν 2800 + 45 ευρώ μεταφορικά. 150 για πρόγραμμα και περίπου άλλα τόσα για εγκατάσταση. Αν βάλεις και PRV 175 bar άλλα 200 ευρώ. Ο Φώτης (revlimit) που ρώτησα μου είπε ότι η rs4 φτάνει.Οπότε στα 3200-3400 έχεις εγκατεστημένο το κιτ. Αν σκεφτείς ότι μπορείς να δώσεις και τη δική σου 500-600 ευρώ λες ότι στα 2500 περίπου θα έχεις 480 άλογα. Προσωπικά δεν τα βλέπω και άσχημα σαν χρήματα για αυτά που σου παρέχει.Εγγύηση, plug & play εγκατάσταση , μαμά λειτουργία. Πάντα βέβαια είναι ο παράγοντας άνθρωπος όπου ο κεθένας μας διαφέρει (έτσι για να έχουμε και ποικιλία) !!! Ευχαριστώ για την ανάγνωση Νεκτάριος
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.