Jump to content

leondim77

Member
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

leondim77 last won the day on June 28 2011

leondim77 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About leondim77

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    KALAMATA

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    a4 b6 1.8t fwd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αχ.....από την αρχή το ήθελα αλλά..... Λάστιχα το Σεπτέμβριο και καλύτερα φρένα έχουν τον πρώτο λόγο. Αν βρω τρόπο να βελτιώσω και το άθλιο τιμόνι......
  2. Για δοκιμή και μόνο. Μεμβράνη είναι και βγαίνει. Δεν νομίζω να ζήσει και πολύ γιατί οι "ραφές" είναι εκτεθημένες, Αντίθετα με την όροφή. Οι αντιδράσεις είναι μοιρασμένες για το καπό. Όπως και εγώ. Το κάνει άγριο και δεν.... δεν ξέρω....
  3. URL=http://s1128.photobucket.com/albums/m489/ldk77/?action=view&current=IMAG0001-1.jpg][/url]
  4. Και επανέρχομαι με νεότερα! Το Σάββατο έκανα ταξίδι 260 χιλιομέτρων με πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες. Στο πήγαινε (130χλμ) το αυτοκίνητο συνέχιζε να ανεβάζει τις (υψηλότερες) πιέσεις που αναφέρω παραπάνω. Παρκαρισμένο για 8 ώρες και αναχώρηση για το ταξίδι επιστροφής. Το αυτοκίνητο ως εκ θαύματος άλλαξε πάλι μυαλά. ‘Επανήλθε’. Σταθερή στο 1 και over στο 1,2! Σήμερα συνεχίζει τα ίδια. Από βδομάδα βλέπουμε… ανάλογα τα κέφια του. Δεν ξέρω τι άλλο να πω….
  5. Πλάκα πλάκα και μετά από 400 χλμ το αυτοκίνητο συνεχίζει να έχει την ίδια συμπεριφορά. Ξέρω ότι είανι για γέλια και για κλάματα αυτό που συμβαίνει... αλλά συμβαίνει. Sylvios θα σε πάρω τηλ. έχω κάτι να σου δώσω και αν μπορέσουμε να κάνουμε και ένα check με το VAG COM σου μπορεί να λυθούν οι απορίες. Θα σε πάρω το ΣΚ.
  6. από πάνω (και κάτω) ήμουν! δεν ακουμπήσαμε τίποτα άλλο!! Και όλα φαίνονται να δουλεύουν ρολόι! Έχω ακούσει ότι με τα MOTUL 'αλλάζει' το αμάξι, αλλά μετά την τρίτη αλλαγή λαδιών.
  7. Και εγώ με το BoostBrothers δεν έχω παράπονο. Μεγάλη διαφορά από το εργοστασιακό και δεν με κρέμασε ποτέ. Για τα λεφτά του πολύ καλό Όποιος έχει παραπάνω απαιτήσεις.... πληρώνει παραπάνω.
  8. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το αυτοκίνητο έχει ρυθμιστεί στο 1.1 σταθερή με 1,3 over. Εδώ και ένα χρόνο κρατάει ευλαβικά αυτές τις πιέσεις με μια ελάχιστη πτώση μετά την τοποθέτηση FMIC. Το Σάββατο έκανα μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Απλά πράγματα δημαδή. Βγήκαν τα CASTROL MAGNATEX 5w40 και μπήκαν τα MOTUL 8100 5w40 μαζί με ένα φίλτρο της ΜΑΝΝ μεγάλο. Από τα πρώτα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο πλέον σηκώνει 1,3 σταθερη και 1,5 over! 0,2psi δηλαδή περισσότερο από πριν! Απέφυγα να το πιέσω πολύ με τα καινούρια λάδια αλλά μετά από 100 χιλιόμετρα και ανοιγμα τρίτης είχα τα ίδια αποτελέσματα. Τι συμβαίνει?
  9. Καλό φαίνεται και καινούριο. Σωληνώσεις πόσο δύσκολο είναι να φτιάξεις? Ρωτάω γιατί μπάινεις στη διαδικασία να πάρεις ολόκληρο κιτ για να τις αποκτήσεις. αυτό που βρήκα εγώ δεν έχει καθόλου. Θα πρέπει να φτιαχτούν. Θα σε.περιμένω για εντυπώσεις.
  10. πολυ σφάξιμο δεν θέλει. Θέλει όμως λίγο. Αυτά με το μάτι βέβαια. το πάχος στις άκρες είναι δεν είναι ακόμη 0,5 εκ (συνολικά 5,5 εκ) Το κόστος θα έθει στα 300 με 350 ευρώ μαζί με τις σωληνώσεις που τις χρειάζεται όλες. Χειροποίητο είναι και το φορούσε ένα POLO 1,4 μετατροπή σε turbo!!
  11. Βρήκα αυτό το intercooler. Λέτε να κάνει για τη δουλειά μου? Με άλλα λόγια για Κ04 full setup?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.