Jump to content

Van.Leb

VIP Member
  • Content Count

    1,129
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

Van.Leb last won the day on May 11

Van.Leb had the most liked content!

Community Reputation

1,209 Excellent

About Van.Leb

  • Birthday 01/11/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    peiraias

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi

Recent Profile Visitors

3,771 profile views
  1. Εγώ θα σου έλεγα να κάνεις λίγο υπομονή για το τούρμπο κ να πάρεις μια κ04...Μπορει να μην ξερω προσωπικα το οδηγικο σου προφίλ...Αλλά πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα εκεί θα πας...άλλωστε όλοι μας σχεδόν ξεκινήσαμε με "Ένα πρόγραμμα κ τελος". Είμαι 6 χρονια στο κλαμπ κ όσους ήξερα με ΙΗΙ αργα η γρήγορα πήγαν σε κ04...άλλωστε είναι το τελευταίο στάδιο τούρμπο που μπορείς να βάλεις με κλειστό μοτέρ χωρίς να φοβάσαι να το πατήσεις...
  2. φίλε...αν σε πάει βόλτα ο Κάβουρας θα ψάχνεις την άλλη μέρα για κ04 κ θα κυνηγάς τα s3 όπου τα βρίσκεις...
  3. Απο μενα καλυτερα να μαζεψεις οσα χρειαζεσαι κ να πας κατευθειαν στην κ04 διοτι δουλευει χαλαρα εκει που εχεις στοχευσει κ προυποθεση στο μελλον να ανεβεις αρκετα ακομα...δεν υπαρχει λογος να βιαστεις...ξεκινα οπως λες με ενα φπε με την υπαρχουσα τουρμπινα σου...
  4. Σωστος...αλλα αργα η γρηγορα...σε κ04-064 θα παει...
  5. Φυσικά κ δεν είναι άκυρα η ξεπερασμένα...κοίταξε κ στην ενότητα με τα αυτοκίνητα μελών...αρκετά από αυτά,με τον ίδιο κινητήρα που έχεις κ εσυ,εχουν updates ακόμα κ σήμερα...χονδρικά θα σου πω ότι για να φτάσεις εκεί ξεκινάς με το κλασσικό Φ.Π.Ε.κ από κει κ πέρα για να φτάσεις στα 300 που θες χρειάζεσαι τούρμπο κ ιντερκουλερ απο s3 8p - golf gti edition 30 - leon Cupra
  6. 360-370 περιπου κ με μεθανολη φτανει μεχρι 420...
  7. Μπορεί να είναι τεχνολογίας του 2006 με ότι αυτό συνεπάγεται...Αλλά τίποτα.δεν είναι πιο ταιριαστό πάνω στο αμαξι κατά την γνώμη μου!!!
  8. 99% χωράει σε profacelift... οριακά ίσως χρειαστεί λιιιιγο τριμαρισμα η τραβερσα... αν κ ειναι σίγουρα πιο αποδοτικό λόγω θέσης κ μόνο ...αν δεν κυνηγάς κ το τελευταίο ίππο θα συμφωνούσα με τον csaris κ θα σου πρότεινα να πας σε αντικατάσταση του οεμ στην ίδια θέση...Χωρίς πατεντες κ κόψε ράψε...
  9. Καλώς ήρθες φίλε...καλό ταξίδι κ καλά χλμ με το καινούργιο σου απόκτημα...να το χαίρεσαι με καλά κ ασφαλη χλμ...
  10. θα πατήσουμε με το καινούργιο...
  11. Καλόπουλητο Γιωργάρα... όποιος έχει έρθει σε συνάντηση κ έχει δει το αμάξι σου ξέρει... Εγώ πάντως δίνω 7000 κ η μεταβίβαση δική σου!![emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
  12. με τόσα λίγα χλμ εννοείται πως τα διαστήματα σέρβις τα κάνεις πάνω στον χρόνο...το να το τραβήξεις κ 1-2 μήνες βέβαια δεν έγινε κ τίποτα!!! Να θυμάσαι μόνο πως κ η ακινησία θέλει προσοχή κ με κάποια αναλώσιμα μπορείς να βρεθείς προ εκπλήξεως...
  13. Όχι...Δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο...Πρέπει να προχωρήσεις σε επισκευή ώστε να λυθεί μια κ καλή το πρόβλημα σου... Η επισκευή μπορεί γίνει κ σε κάποιο εξειδικευμένο με τό μισο κόστος...
  14. σίγουρα ένα fmic είναι καλύτερο από άποψη θέσης...Αλλά είμαι κατά οποιουδήποτε τριμαρισματος η κοψιματος της τραβερσας για ευνόητους λόγους... φοράω κ εγώ της Αpr..το οποίο αντικαθιστά το μαμα στην ίδια θέση... σίγουρα κανει την διαφορά στα απανωτά πατηματα όμως άποψη για την απόδοση δεν έχω καθώς όταν το έβαλα μπήκε κ custom πρόγραμμα μετά από κάποιες μέρες...το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι ότι έχει λιιιιιγο lag περισσότερο απ όσο είχε πριν με το μαμα!!!
  15. Ναι φίλε μου...πάντα μιλάνε safe...το αμάξι σου θα είναι Ελλάδα σε 2.5 μήνες περίπου κ μετά διαδικαστικά θα το έχεις σε 3 μήνες...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.