Jump to content

Van.Leb

VIP Member
  • Content Count

    1,217
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

Van.Leb last won the day on January 14

Van.Leb had the most liked content!

Community Reputation

1,276 Excellent

About Van.Leb

  • Birthday 01/11/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    peiraias

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi

Recent Profile Visitors

4,099 profile views
  1. με τον φίλο σου έχετε αρκετή διαφορά στο βάρος... γι αυτο έχετε αρκετή διαφορά σε πάτημα ρολ... Τώρα αν έχετε πατήσει πολλές φορές...με το καινούργιο σου σετ απ θα καταλάβεις τι κ πόσο περίπου "κερδισες"
  2. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρεις μεταχειρισμένο τιμόνι με κουμπάκια...βλέπω το Facebook κατά καιρούς πολλά προς πώληση...γτ πολλοί πάνε κ βάζουν τα flat bottom από επόμενα μοντέλα... το κακό είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις τα τιμόνια είναι κακομεταχειρισμενα κ χρήζουν μια ανανέωση...
  3. 2009-2012 τα facelift...Υπάρχουν κ κάποια ελάχιστα που πρόλαβαν να πουληθούν το 2008...
  4. Μεταξύ μας τώρα... θα σου βάλουν τι δική τους επανω καθώς θέλουν να πουλήσουν το δικό τους προιον...Ακόμα κ έτσι...ας είναι...το θέμα είναι να δουλεύει σωστά το αμάξι (Όπως σου είπε κ παραπάνω ο Χρήστος) κ αν δεν δουλέψει να το κάνει να δουλέψει ο προγραμματιστής...κ ασχέτως του τι θα δείξει το δυναμομετρο πας κ πατάς με κάποιον φίλο σου που ξέρεις το αμάξι του να δεις που βρισκεσαι...
  5. Χωρίς να ξέρω 100% αν γίνεται να βάλεις τα χειριστήρια...θα πήγαινα να βάλω ένα άλλο τιμόνι που θα τα έχει πάνω έτοιμα...Εκτός από αυτό θα χρειαστείς κ τον εγκέφαλο του τιμονιού (slip ring) για να παίξουν τα χειριστήρια...Ο οποίος θα σου χρειαστεί κ αν θες να βάλεις αργότερα cruise control...
  6. μπορείς να βάλεις κ μια wastegate forge να κρατήσεις λίγο περισσότερη πίεση ψηλά...Επίσης θεωρώ λάθος την σκαστρα ανοιχτού τύπου...αν έχεις fl μοντέλο δεν την πειράζεις αν έχεις pro fl βάζεις η από fl μαμα η αν έχεις χρήμα για πέταμα μια κλειστού τύπου της forge... την αντλια υψηλής δεν την εχω ξανακούσει... θεωρητικά θα παίξεις από 360-380hp αναλογα το δυναμομετρο... Κατ εμέ το δυναμομετρο θα σου δώσει απλά ένα νούμερο...το θέμα είναι τι κάνει το αμάξι σε συνθήκες δρόμου όπου εκεί οι παράμετροι είναι διαφορετικοί (πιο ιδανικοι)
  7. χρειάζεται υπομονή κ αρκετό τρέξιμο... πιστεύω ότι κατι θα βρεις που να σε καλύψει...
  8. Προσωπικά δεν θα το κοίταζα καν ειδικά δε αν ήταν κ φουλ βελτιωμένο... Εκτός αν έχει πολύ σωστό book service με άλλαξες όλων των αναλώσιμων στην ώρα τους ή θα το έπαιρνα για να του ρίξω αλλά τόσα για να το φρεσκαρω... Συμφωνώ κ επαυξάνω ότι πουλιέται πολύ χρέπι σε s3 8p στο car...
  9. πολλές επιλογές από προγραμματιστές και σε κονσέρβες κ σε καστομ...Όλοι πάνω κάτω με τα ίδια αποτελέσματα σε αποδόσεις... Για μένα πρέπει να βρεις 2-3 εταιρίες να συνομιλήσεις με τους αντιπροσώπους κ όποιος σου κάνει καλύτερα αυτόν να επιλέξεις... Αυτό διότι (κατ εμε) πολύ σημαντικό ρόλο παίζει το after sales στην περίπτωση που έχεις κάποιο πρόβλημα η στην περίπτωση που θες να προχωρήσεις σε επόμενο σταδιο ή στάδια... Προσωπικά θα σου πρότεινα Apr από κονσέρβες κ revlimit (αυτο εχω τωρα) από καστομ
  10. οοοοοοο μλκια μου...ζητάω συγνωμη...Κάνε πως δεν το είδες το ποστ!!!! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
  11. Εγώ αν είχα 110000 ευρώ για κάψιμο...το πιθανότερο θα άλλαζα αυτοκίνητο...Όχι μοτέρ!!!
  12. 1200€ αυτή η εξάτμιση κ χωρίς μεσαίο καζανακι;; Αν ναι: Φιλε δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά το θεωρώ ληστεία... Είναι αυτό το κακό που δίνεις το αμάξι σε βελτίωτη κ το αναλαμβάνει πλήρως...τακτική που προσωπικά την θεωρω λαθος καθώς πιστεύω ότι έκαστος στο ειδος του...
  13. σοβαρά τωρα;; [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
  14. Λες: το προγραμμα εγινε για 100αρα βενζινη και απο τοτε μονο 100αρα βαζω αν και ρυθμιστηκε με 95... αν έχω καταλάβει σωστά έχει γίνει λάθος συνεννόηση...γι αυτό ίσως βλέπεις χαμηλή απόδοση... Μήπως να ξεκινήσεις από εκει;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.