Jump to content

MariosA5

Member
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About MariosA5

  • Birthday 06/26/1979

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Greece

MariosA5's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Εγω εχω βαλει και 3Μ και LLUMAR μεμβρανες και ημουν ευχαριστημενος και με τις 2. Οσον αφορα το πισω τζαμι να ξερεις οτι απλα σε ολες τις μεβρανες θα σου κανει λιγο τα φωτα να εχουν ενα "σταυρο" (σαν φωτοστεφανο εφε)*, αλλα και παλι για μενα οι μεμβρανες αξιζουν. Και για ομορφια και για τον ηλιο που κοβουν. Η llumar μαλιστα εχει τωρα μια προσφορα, για το Α5 πληρωσα μονο 164€. Ειναι πολυ καλη τιμη πιστευω. *Το εφε αυτο εχει να κανει με τις θερμαινομενες γραμμες που εχει το πισω τζαμι σε συνδιασμο με τη μεμβρανη.
  2. Δεν καταλαβαινω τι εννοεις "μια σχεση κατω". Το Turbo μετα τη βελτιωση "μπαινει" στις ιδιες στροφες με το "μαμα" (1750 στροφες μου φαινεται) αλλα δινει περισσοτερη δυναμη. Εξαιτιας αυτου θα μπορουσες να το δουλεψεις μια σχεση κατω αν αυτο εννοεις αλλα θα αυξηθει η καταναλωση παρα πολυ. Αν θες να εχεις καλη καταναλωση με το Α5 (μαμα η' βελτιωμενο) πρεπει να το δουλευεις μεχρι 2.000-2.500 στροφες μεσα στην πολη.
  3. Εχω ακουσει οτι αν το σκιζεις το αμαξι (αυξανεται η θερμοκρασια της τουρμπινας) πρεπει οντως να πεσει λιγο η θερμοκρασια της τουρμπινας πριν σβησεις τη μηχανη. Ο τροπος που μπορεις να παθεις ευκολα ζημια συνηθως ειναι αν πηγαινεις ταξιδι μεγαλης αποστασης και το ψιλοζοριζεις το αμαξι και σταματησεις για βενζινη. Εκει δεν ειναι οτι καλυτερο για την τουρμπινα σου. πρεπει να περιμενεις κανενα λεπτο πριν σβησεις τη μηχανη παρολο που σταματας μονο για 1-2 λεπτα. Το ιδιο ισχυει και για οταν φτασεις στον προορισμο σου. Αστο ενα λεπτακι να πεσει η θερμοκρασια της τουρμπινας η' τουλαχιστον οπως λεει ο stef80 πηγαινετο χαλαρα το αμαξι οταν πλησιαζεις στον προορισμο σου. Αυτο μου το εχει πει μηχανικος που ασχολειται με βελτιωσεις κινητηρων και το εφαρμοζω, κακο παντως σιγουρα δεν κανει να το ακολουθει κανεις.
  4. ΟΚ και εγω αυτο σκεφτομουν. Και οδηγικα θα ειναι καλυτερο φανταζομαι aν βαλω και μπροστα ετσι δεν ειναι? Η' χαλαει καμια γεωμετρια του αμαξιου/δεν λειτουργει ιδανικα το ΕSP με τους αποστατες?
  5. Παιδια θελω να ρωτησω κατι. Το Α5 που εχω, το εχω παρει μεταχειρισμενο. Ο προηγουμενος ιδιοκτητης του ειχε βαλει προσθηκες στις ζαντες για να βγουνε πιο εξω οι ροδες και να ειναι πιο ομορφο. Το θεμα ειναι οτι εχει βαλει μονο στις πισω. Προτεινετε να το αφησω ετσι, να βαλω και μπροστα η' να τις βγαλω τελειως? Οδηγικα μια χαρα μου φαινεται ως τωρα παντως. Οι ζαντες ειναι 18ρες παρεπιπτοντως της αudi.
  6. Nαι ειναι μεγαλη η διαφορα και αξιζει τον κοπο. Ειναι κριμα ενα αμαξι σαν το Α5 να σερνεται ετσι. Δεν ειναι θεμα καγκουριας το προγραμμα στο 1.8 για μενα, γιατι και με τα 210 αλογα μην νομιζεις οτι εισαι ο σουπερ γρηγορος οταν το αμαξι ζυγιζει 1,5 τονο. Ειναι καθαρα θεμα λειτουργικοτητας σε προσπερασεις. Θα το χαρεις το αμαξι σου. Με τα 170 αλογα στην ουσια δεν μπορουσα να κανω προσπερασεις. Δυναμομετρηση δεν κανουν εκει αλλα δεν χρειαζεται. Την καταλαβαινεις αμεσως τη διαφορα. Αν θελεις μπορεις να κανεις αλλου δυναμομετρηση (δεν ηταν μεσα στην τιμη). Στην ABT απλα το πηγαμε μια βολτα μαζι μετα την εισαγωγη προγραμματος για να τσεκαρουμε την διαφορα (ο προγραμματιστης το ειχε παει και αυτος μια βολτα πριν και μετα μονος του).
  7. Εγω βασικα θα προτεινα να τα παει και τα 2 σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργιο πχ Γρατσια, Καρεντα και να τα ψαξουνε για να μην σου πω γλυψουνε και τα 2 και οποιο σου πουνε ειναι σε καλυτερη κατασταση, αυτο να παρεις (ο Γρατσιας παντως χρεωνει λιγοτερα απο την Καρεντα για τετοιο ελεγχο να ξερεις). Οσο για κινητητρες ο 2.0Τ ειναι κλασεις ανωτερος του 1.8Τ απ ολες τις αποψεις οχι μονο λογω δυναμης.
  8. Παιδια εμενα το τιμονι ετρεμε στο Α5 οπως τα λετε απο τα 100-120 και πανω χιλιομετρα και τελικα ηταν στραβο απο τη μανα του το 1 απο τα 4 καινουρια λαστιχα που ειχα βαλει. Το στραβωμα ηταν πολυ δυσκολο να το δεις, δεν φαινοταν και οταν μου αλλαξαν το sygkekrimeno λαστιχο ολα ηταν οκ. Βεβαια εσενα το εκανε και με τις 17ρες οποτε ειναι λιγο δυσκολο να ειναι αυτο και στις δυο περιπτωσεις. Aλλα ποτε δεν ξερεις. Μπορει επισης να ειναι και θεμα ζυγοσταθμισης. Να αναφερω οτι γενικα οτι θεματα ειχα με τα 4 audi που εχω αλλαξει ο Γρατσιας παντα εβρισκε τι ηταν το προβλημα. Θεωρω οτι εχει απο τα καλυτερα service σε audi. Φαντασου οτι το στραβο λαστιχο οι λαστιχαδες δεν το ειχαν βρει.
  9. Ευχαριστω. Απ οτι εχω διαβασει το προγραμμα της ΑΒΤ ζοριζει κατα πολυ λιγοτερο τον κινητηρα (ανεβαζει ελαχιστα τη θερμοκρασια του) συκριτικα με αλλα προγραμματα που ανεβαζουν τα αλογα στα 230+ . Αλλα γενικα δεν βρισκεις ευκολα δοκιμες με αποτελεσματα και συγκριτικα προγραμματων στο ιντερνετ. 1000€ μου κοστισε (εχουν περασει 2 χρονια και εχει ληξει η εγγυηση του αμαξιου μου, οποτε ειναι φτηνοτερη η τοποθετηση απ οτι καταλαβα) Στην ΑΒΤ στη λεωφορο Καραμανλη το εβαλα. Μια ωρα περιπου διηρκησε η διαδηκασια.
  10. Εβαλα πριν 2 εβδομαδες προγραμα στο Α5 μου (1.8Τ με τα 170 αλογα) απο την ΑΒΤ. Ειμαι υπερ ευχαρηστημενος. Επιτελους εγινε αμαξι γιατι ψιλοσερνοτανε με τα 170 αλογα το Α5. Εχει παει 210 αλογα και η καταναλωση με 100ρα (εχω ακουσει οτι με 95ρα χανει και σε αποδωση και εχει και αυξημενη καταναλωση) βενζινη ειναι στα ιδια επιπεδα να μην σας πω και μειωμενη και πιστεψε με δεν κανω πλακα! Βεβαια οι δρομοι δεν εχουνε κινηση λογω αυγουστου οποτε περιμενω να δω την καταναλωση και σε συνθηκες με κινηση. Παντως προς το παρον ειναι μειωμενη η καταναλωση θα ελεγα (σημειωτεον και πριν και μετα εγω παντα 100ρα εβαζα παρολο που δεν ηταν απαραιτητο). Δεν ειμαι κανενας γκαζιαρης , αλλα πριν στις προσπερασεις δεινοπαθουσα. Τωρα το αμαξι εχει τη δυναμη που πρεπει για να κανεις ανετα προσπερασεις. Οποτε η αναβαθμηση αξιζει τα λεφτα της και τη συνηστω ανεπιφυλακτα. Οτι θελετε μπορειτε να με ρωτησετε και καλο θα ηταν αν υπαρχουν και αλλα μελη που εχουν βαλει προγραμμα απο την ιδια η' αλλη εταιρια να γραψουν εντυπωσεις, γιατι και εγω πριν βαλω εψαχνα γνωμες και συγκεκριμενες απαντησεις δεν επαιρνα, ουτε εβρισκα κατι στο ιντερνετ να με βοηθησει να παρω αποφαση για το αν θα βαλω η' οχι προγραμμα.
  11. O 3.0Τ εχει χαμηλοτερη καταναλωση, ειναι πιο ελαφρης (καλυτερο ζυγισμα αμαξιου) και δινει καλυτερα στις πιο χαμηλες στροφες. Το μονο συν του 4.2 ειναι ο ηχος. Προφανως θα διαλεγα τον 3.0Τ !!
  12. Γιατι 1000€ για προγραμμα ειναι οκ ενω 500€ ειναι υποπτα φτηνα? Αερα μας πουλανε, το προγραμμα δεν εχει υλικο κοστος, οπως και ενα site στο ιντερνετ. Καποια απο αυτα τα λεφτα απλα πανε σε ερευνα για καινουρια προγραμματα, κατα τ αλλα δεν πληρωνεις κατι αλλο. Αν ειναι αξιοπιστος και δεν εχει προβληματα γιατι οχι? Απ οτι ακουσα ερχονται μεχρι και απο Θεσσαλονικη και κανουν ουρες εξω απο το μαγαζι του. Θα μου πουν συντομα το ονομα του και θα σας το πω, να δω αν ξερει κανενας αν οντως ειναι οκ στην δουλεια του ο τυπος.
  13. Παιδες μου ειπανε οτι υπαρχει ενας τυπος καπου στη Βαρη που κανει αναβαθμιση με 500€ περιπου και οτι ερχονται απ ολη την Ελλαδα για να κανουν αναβαθμισεις σε αυτον. Ισχυει, ειναι αξιοπιστα τα προγραμματα του και πως τον λενε ξερει κανεις?
  14. Παιδια εγινα και εγω προσφατα κατοχος Α5 1.8Τ (170hp). Ειχα πριν το τελευταιο ΤΤ 2.0Τ. Η αληθεια ειναι οτι ο 2.0Τ ειναι ολα τα λεφτα και πιστευω οτι αν λαβεις υπ οψην και τη διαφορα βαρους ο 2.0Τ και 1.8Τ πρεπει να εχουν την ιδια καταναλωση παρολο που ο 2.0Τ βγαζει πιο πολλα αλογα και ροπη. Το λεω αυτο γιατι αν συγκρινω τα 2 αμαξια το ΤΤ ειχε 10lt/100km πραγματικη καταναλωση και το Α5 13 lt/100km περιπου (το ΤΤ ειναι 200κιλα πιο ελαφρυ). Σκεφτομαι και εγω λοιπον να βαλω προγραμμα στο Α5 γιατι ειχα μαθει σε περισσοτερα αλογα και μικροτερο βαρος. Η Revo ενω εχει βγαλει προγραμμα για 1.8Τ κινητηρες του γκρουπ δεν εχει βγαλει γι αυτον του Α5 ακομα (πρεπει να το φτιαξουν για τον εγκεφαλο του Α5). Οποτε σκεφτομαι για ΜΤΜ. Δεν εχω βαλει ποτε προγραμμα σε κανενα απο τα AUDI που ειχα, οποτε θελω να ακουσω γνωμες και προτασεις για εταιριες που βαζουν προγραμματα. Εχει καποιος σας εμπειρια απο τετοιες εταιριες ακομα και αν ηταν σε Seat, VW κινητηρα 1.8Τ η' 2.0Τ. ?? Παρεπιπτοντως γιατι ολοι αποφευγουν ν απαντησουν σε ερωτησεις για προγραμματα? Δεν ειναι κακο να πεις αν καποια εταιρια σ αρεσει/δεν σ αρεσει!
  15. Παιδια εγινα και εγω προσφατα κατοχος Α5 1.8Τ (170hp). Ειχα πριν το τελευταιο ΤΤ 2.0Τ. Η αληθεια ειναι οτι ο 2.0Τ ειναι ολα τα λεφτα και πιστευω οτι αν λαβεις υπ οψην και τη διαφορα βαρους ο 2.0Τ και 1.8Τ πρεπει να εχουν την ιδια καταναλωση παρολο που ο 2.0Τ βγαζει πιο πολλα αλογα και ροπη. Το λεω αυτο γιατι αν συγκρινω τα 2 αμαξια το ΤΤ ειχε 10lt/100km πραγματικη καταναλωση και το Α5 13 lt/100km περιπου (το ΤΤ ειναι 200κιλα πιο ελαφρυ). Σκεφτομαι και εγω λοιπον να βαλω προγραμμα στο Α5 γιατι ειχα μαθει σε περισσοτερα αλογα και μικροτερο βαρος. Η Revo ενω εχει βγαλει προγραμμα για 1.8Τ κινητηρες του γκρουπ δεν εχει βγαλει γι αυτον του Α5 ακομα (πρεπει να το φτιαξουν για τον εγκεφαλο του Α5). Οποτε σκεφτομαι για ΜΤΜ. Δεν εχω βαλει ποτε προγραμμα σε κανενα απο τα AUDI που ειχα, οποτε θελω να ακουσω γνωμες και προτασεις για εταιριες που βαζουν προγραμματα. Εχει καποιος σας εμπειρια απο τετοιες εταιριες ακομα και αν ηταν σε Seat, VW κινητηρα. ??
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.