Jump to content

audi_a4_b8

Member
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

About audi_a4_b8

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Γαλάτσι

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 8v 1.6tdi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Οκ. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.. Οπότε στην επόμενη επίσκεψη στο συνεργειο, θα το ψάξω λίγο καλύτερα για να κάνω εάν είναι και την αλλαγή..
  2. Καλημέρα...!! Ευχαριστώ για την απάντηση...!! Αυτό που με παραξενεύει είναι ότι το πορτάκι κλειδώνει κανονικά. Είτε κλειδώνοντας το αυτοκίνητο, ειτε όταν ξεκινάς κ κλειδώνουν αυτόματα όλες οι πόρτες.. Στο ξεκλείδωμα έχει το θετακι..!! Θα αναφέρω αυτο που είπες για το μοτερακι στο επομενο σέρβις, να δω τι θα μου πουν..
  3. Καλησπέρα στην παρέα.. Εδώ κ λιγο καιρό αντιμετωπίζω ένα θέματακι με το πορτάκι του καυσίμου. Συγκεκριμένα δεν ξεκλειδώνει με τον παραδοσιακό τρόπο. Πρέπει να βγάλω το κλειδί από την μίζα, να πατήσω το κουμπί του κλειδιού για το ξεκλείδωμα 2 η 3 φορές και μονο τοτε απασφαλιζει το πορτάκι. Συνέπεια αυτού είναι να κατεβαίνω θελω δεν θελω από το αυτοκίνητο γιατί ο υπάλληλος του πρατηρίου δίνει πόνο πατώντας ξανά κ ξανα το πορτάκι (θα του κάνει ζημιά από την πιεση). Στο προκειμενο τωρα, δεν ξεκλειδώνει πατώντας το αντίστοιχο κουμπάκι στην πόρτα του οδηγού, δεν ξεκλειδώνει ούτε οταν βγάζεις απλά το κλειδί από την μίζα, που και στις 2 περιπτώσεις ξεκλειδώνει όλο το αυτοκίνητο. Επισης από το MMI πήγα στις ρυθμίσεις για το ξεκλείδωμα θυρών, αλλά εκεί είναι όλα οκ, ξεκλείδωμα όλων των θυρών. Στο σέρβις που το πήγα κ το ανέφερα, τσέκαραν τις ρυθμισεις στο MMI όπως έκανα κ εγω και μετα μου είπαν ότι έβγαλαν τους πόλους της μπαταρίας μήπως κ συνέλθει..!! Με αρνητικό αποτέλεσμα.. Υπάρχει κάποιος να έχει αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο.? Υπάρχει κάποια ρύθμιση με το κλειδί πέρα από το MMI? ΥΓ. Το πρόβλημα μου παρουσιάστηκε αφού είχαν πάρει το κλειδί μια μέρα τα καμάρια μου....!!
  4. Καλησπέρα στην παρέα. Θα ήθελα να ρωτήσω τους κατοικούντες στην Πρωτεύουσα για αξιόπιστο συνεργείο (πέραν της αντιπροσωπείας), το οποίο να έχει και ικανοποιητικές τιμές για τις παρεχόμενες υπηρεσίες - εργασίες. Μέχρι τώρα η συντήρηση του αυτοκινήτου (πρώην και νυν) γίνεται σε γνωστό ''εξειδικευμένο'' συνεργείο στην Πάτρα και είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Ο λογος που ενδιαφέρομαι είναι γιατί λόγω διαμονής στην Αθήνα, κάποια έκτακτη βλάβη - παρατήρηση (φτου μην το ματιάσω), είναι κομματάκι δύσκολο να διορθωθεί από την Πάτρα. Επίσης εάν η πρόταση συγκεκριμένου συνεργείου αποτελεί κατά κάποιον τρόπο διαφήμιση, όποιος επιθυμεί να απαντήσει, παρακαλώ να μου στείλει μνμ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  5. Ναι βγαίνει η τραβέρσα και φυσικά την πήρα...
  6. Για να κλείσω το θέμα καί για ενημέρωση κάθε ενδιαφερομένου: Τελικά έγινε τοποθέτηση κοτσαδόρου μάρκας Westfalia με συνολικό κόστος 290Ε (250 κοτσαδόρος χωρίς ηλεκτρικά + 40 τοποθέτηση). Τα Ηλεκτρικά είναι +80 και χρειάζεται μία επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για κωδικοποίηση. Για καινούργιο εργοστασιακό καθίστε πριν ακούσετε την τιμή. 780 μόνο ο κοτσαδόρος. Σε μία αντιπροσωπεία το σύνολο ανταλλακτικων κ ηλεκτρικών ήταν 1330 και η εργασία 550 = 1880Ε..... Η τοποθέτηση είναι υπόθεση μιάμισης ώρας. Δεν τροποποιείται τίποτα στο αυτοκίνητο. Υπάρχουν ειδικές υποδοχές. Πρέπει να γίνει ένα μικρό και μη εμφανές κόψιμο στον προφυλακτήρα (στο μαύρο σπόιλερ που καλύπτει την εξάτμιση). Βέβαια υπάρχει ένα έξτρα σπόιλερ που κοστίζει 120Ε το οποίο έχει ειδικό "παραθυράκι" που ανοιγοκλείνει κατά βούληση και δεν φαίνεται τίποτα. Για εργοστασιακό από ebay, το έψαξα λίγο. Το κόστος του κοτσαδόρου χωρίς ηλεκτρικά ήταν σχεδόν το ίδιο εάν όχι κατά τι παραπάνω εάν προσθέσω και την τοποθέτηση, οπότε προτίμησα να βάλω έναν καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο με ότι φθορές -οξειδώσεις μπορεί να είχε. Ελπίζω να βοηθήσουν οι πληροφορίες.
  7. Το ότι οι εταιρείες έχουν παγιώσει αυτήν την τακτική, δεν τις κάνει αυτομάτως αφερρέγγυες (ως προς την ποιότητα του αυτοκινήτου που παραδίδουν) αλλά ούτε και άγιες... Προσωπικά πιστεύω ότι αν κάποιος έχει παραλάβει όχημα το οποίο είχε προηγουμένως υποστεί φθορές ή είχε υπερβολικά χλμ, νομίζω ότι είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.
  8. Από όσα γνωρίζω, η εξόφληση ζητείται από την εισαγωγική εταιρεία και όχι από το εργοστάσιο. Ο λόγος είναι ο εκτελωνισμός. εάν εκτελωνίσουν ένα αυτοκίνητο και ο πελάτης υπαναχωρήσει, η εταιρεία έχει δεσμεύσει ένα δικό της χρηματικό ποσό μέχρινα πουλήσει εκ νέου το όχημα (δασμοί, τέλη ταξινόμησης, ΦΠΑ κλπ που δεν ενδιαφέρουν το εργοστάσιο). Έτσι ζήταν από τον πελάτη την εξόφληση προ του εκτελωνισμού, οπότε δεν έχουν πρόβλημα εάν υπαναχωρήσει ο πελάτης, αφού θα δεσμεύσουν τα χρήματα του πελάτη μέχρι να "διώξουν" το αυτοκίνητο. Κ δεν είναι τυχαίο ότι η πρακτική αυτή ξεκίνησε μετά την οικονομική κρίση... Αυτό από πωλητές σε αντιπροσωπείες, διαφόρων εταιρειών, όταν ψαχνομουν και εγώ για την αγορά μου...
  9. Το ψιλοκοίταξα στο ebay. Αν είναι να ανέβω τόσο ψηλά στο κόστος για after market σίγουρα συμφέρει να ψάξω για εργοστασιακό μεταχειρισμένο από εξωτερικό, αφου είναι πλήρες σετ κ είναι κ σχεδιασμένο ειδικά γι αυτό το αμάξι.
  10. Θα το κοιτάξω κ για έξω κ για την westfalia. Για να πω την αλήθεια δεν το είχα σκεφτει να το ψάξω στο εξωτερικό. Μήπως γνωρίζει κάποιος τα part number του κοτσαδόρου κ των ηλεκτεολογικών που απαιτούνται? Επίσης σε περίπτωση που τα βρω έξω, καλό μάστορα για την τοποθέτηση έχουμε?
  11. Ευχαριστώ πολύ. Εγω προς το παρόν για βάση ποδηλάτων τον θέλω γιατί λόγω της αεροτομής που έχει πίσω δεν παίρνει βάση κρεμαστή με ιμάντες... Οπότε θα ξηλωθούμε κανονικότατα..
  12. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Για αφαιρούμενο κοτσαδορο ενδιαφέρομαι, οχι σταθερο κ γι αυτο προβληματίζομαι για το κοψιμο. Κε. Δημήτρη, μήπως ξέρεις τι τύπο ή μάρκα κοτσαδόρο έχει τοποθετήσει ο γνωστός σου και πόσο του κόστισε?
  13. Καλημέρα στην παρέα. Σκέφτομαι να τοποθετήσω κοτσαδόρο στο αυτοκίνητο (A3 8V 1.6TDI) προκειμένου συνδέσω βάση μεταφοράς ποδηλάτων. Έχει τοποθετήσει κανείς από εδώ μέσα κοτσαδόρο? Ρωτάω γιατί αφενός μεν η αντιπροσωπεία ζητά περίπου 800€ (κοτσαδόρος με τα ηλεκτρικά, χωρίς τοποθέτηση), αφετέρου δε όπου αλλού ρώτησα μου είπαν σαφώς μικρότερο κόστος αλλά η τοποθέτηση προϋποθέτει κόψιμο του προφυλακτήρα, γεγονός που με προβληματίζει.
  14. Αγαπητέ, όπως είπαν κ άλλοι απλά πήγαινε σε αντιπροσωπεία....Αφού την έχεις την εγγύηση, γιατί να πάει στράφι... Φίλε johnas το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό. Τα κάνει όλα πολύ καλά....και συμφέρει... Μετά από ενα 6μηνο, εχουμε κ λέμε: Μετά από 6000 χλμ έχει μέση κατανάλωση 5,9 λιτρα με πάνω από τα μισά σε Εθνική οδό. Εντός πόλης έχει από 5,5 έως 7,5 ανάλογα τις συνθήκες κυκλοφορίας. Επαρχιακοί δρόμοι 5,2 έως 6,2 αναλόγως μορφολογία (ανηφόρες κλπ) Εθν. οδοι 4,8 έως 6,0 αναλογα την ταχύτητα. Προβλήματα : Μακριά κ αγαπημένοι... Κ έτσι ελπίζω να παραμείνει... Γενικά είνια ένα ολοκληρωμένο αυτ/το που καλύπτει σχεδόν το σύνολο των οδηγών. Ευκολοδήγητο, ευρύχωρο, σωστή συμπεριφορά, πατάει καλά, εμπνέει ασφάλεια (ως καλό audi) κ αρκετά γρήγορο. Μέχρι τα 160 ανεβάζει πολύ γρήγορα αλλά από εκεί κ πάνω θέλει δρόμο..... Κ λιγο υπομονή. Εγώ πάντως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.