Jump to content

audi_a4_b8

Member
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Good

About audi_a4_b8

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Γαλάτσι

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 8v 1.6tdi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα στην παρέα. Θα ήθελα να ρωτήσω τους κατοικούντες στην Πρωτεύουσα για αξιόπιστο συνεργείο (πέραν της αντιπροσωπείας), το οποίο να έχει και ικανοποιητικές τιμές για τις παρεχόμενες υπηρεσίες - εργασίες. Μέχρι τώρα η συντήρηση του αυτοκινήτου (πρώην και νυν) γίνεται σε γνωστό ''εξειδικευμένο'' συνεργείο στην Πάτρα και είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Ο λογος που ενδιαφέρομαι είναι γιατί λόγω διαμονής στην Αθήνα, κάποια έκτακτη βλάβη - παρατήρηση (φτου μην το ματιάσω), είναι κομματάκι δύσκολο να διορθωθεί από την Πάτρα. Επίσης εάν η πρόταση συγκεκριμένου συνεργείου αποτελεί κατά κάποιον τρόπο διαφήμιση, όποιος επιθυμεί να απαντήσει, παρακαλώ να μου στείλει μνμ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  2. Ναι βγαίνει η τραβέρσα και φυσικά την πήρα...
  3. Για να κλείσω το θέμα καί για ενημέρωση κάθε ενδιαφερομένου: Τελικά έγινε τοποθέτηση κοτσαδόρου μάρκας Westfalia με συνολικό κόστος 290Ε (250 κοτσαδόρος χωρίς ηλεκτρικά + 40 τοποθέτηση). Τα Ηλεκτρικά είναι +80 και χρειάζεται μία επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για κωδικοποίηση. Για καινούργιο εργοστασιακό καθίστε πριν ακούσετε την τιμή. 780 μόνο ο κοτσαδόρος. Σε μία αντιπροσωπεία το σύνολο ανταλλακτικων κ ηλεκτρικών ήταν 1330 και η εργασία 550 = 1880Ε..... Η τοποθέτηση είναι υπόθεση μιάμισης ώρας. Δεν τροποποιείται τίποτα στο αυτοκίνητο. Υπάρχουν ειδικές υποδοχές. Πρέπει να γίνει ένα μικρό και μη εμφανές κόψιμο στον προφυλακτήρα (στο μαύρο σπόιλερ που καλύπτει την εξάτμιση). Βέβαια υπάρχει ένα έξτρα σπόιλερ που κοστίζει 120Ε το οποίο έχει ειδικό "παραθυράκι" που ανοιγοκλείνει κατά βούληση και δεν φαίνεται τίποτα. Για εργοστασιακό από ebay, το έψαξα λίγο. Το κόστος του κοτσαδόρου χωρίς ηλεκτρικά ήταν σχεδόν το ίδιο εάν όχι κατά τι παραπάνω εάν προσθέσω και την τοποθέτηση, οπότε προτίμησα να βάλω έναν καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο με ότι φθορές -οξειδώσεις μπορεί να είχε. Ελπίζω να βοηθήσουν οι πληροφορίες.
  4. Το ότι οι εταιρείες έχουν παγιώσει αυτήν την τακτική, δεν τις κάνει αυτομάτως αφερρέγγυες (ως προς την ποιότητα του αυτοκινήτου που παραδίδουν) αλλά ούτε και άγιες... Προσωπικά πιστεύω ότι αν κάποιος έχει παραλάβει όχημα το οποίο είχε προηγουμένως υποστεί φθορές ή είχε υπερβολικά χλμ, νομίζω ότι είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.
  5. Από όσα γνωρίζω, η εξόφληση ζητείται από την εισαγωγική εταιρεία και όχι από το εργοστάσιο. Ο λόγος είναι ο εκτελωνισμός. εάν εκτελωνίσουν ένα αυτοκίνητο και ο πελάτης υπαναχωρήσει, η εταιρεία έχει δεσμεύσει ένα δικό της χρηματικό ποσό μέχρινα πουλήσει εκ νέου το όχημα (δασμοί, τέλη ταξινόμησης, ΦΠΑ κλπ που δεν ενδιαφέρουν το εργοστάσιο). Έτσι ζήταν από τον πελάτη την εξόφληση προ του εκτελωνισμού, οπότε δεν έχουν πρόβλημα εάν υπαναχωρήσει ο πελάτης, αφού θα δεσμεύσουν τα χρήματα του πελάτη μέχρι να "διώξουν" το αυτοκίνητο. Κ δεν είναι τυχαίο ότι η πρακτική αυτή ξεκίνησε μετά την οικονομική κρίση... Αυτό από πωλητές σε αντιπροσωπείες, διαφόρων εταιρειών, όταν ψαχνομουν και εγώ για την αγορά μου...
  6. Το ψιλοκοίταξα στο ebay. Αν είναι να ανέβω τόσο ψηλά στο κόστος για after market σίγουρα συμφέρει να ψάξω για εργοστασιακό μεταχειρισμένο από εξωτερικό, αφου είναι πλήρες σετ κ είναι κ σχεδιασμένο ειδικά γι αυτό το αμάξι.
  7. Θα το κοιτάξω κ για έξω κ για την westfalia. Για να πω την αλήθεια δεν το είχα σκεφτει να το ψάξω στο εξωτερικό. Μήπως γνωρίζει κάποιος τα part number του κοτσαδόρου κ των ηλεκτεολογικών που απαιτούνται? Επίσης σε περίπτωση που τα βρω έξω, καλό μάστορα για την τοποθέτηση έχουμε?
  8. Ευχαριστώ πολύ. Εγω προς το παρόν για βάση ποδηλάτων τον θέλω γιατί λόγω της αεροτομής που έχει πίσω δεν παίρνει βάση κρεμαστή με ιμάντες... Οπότε θα ξηλωθούμε κανονικότατα..
  9. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Για αφαιρούμενο κοτσαδορο ενδιαφέρομαι, οχι σταθερο κ γι αυτο προβληματίζομαι για το κοψιμο. Κε. Δημήτρη, μήπως ξέρεις τι τύπο ή μάρκα κοτσαδόρο έχει τοποθετήσει ο γνωστός σου και πόσο του κόστισε?
  10. Καλημέρα στην παρέα. Σκέφτομαι να τοποθετήσω κοτσαδόρο στο αυτοκίνητο (A3 8V 1.6TDI) προκειμένου συνδέσω βάση μεταφοράς ποδηλάτων. Έχει τοποθετήσει κανείς από εδώ μέσα κοτσαδόρο? Ρωτάω γιατί αφενός μεν η αντιπροσωπεία ζητά περίπου 800€ (κοτσαδόρος με τα ηλεκτρικά, χωρίς τοποθέτηση), αφετέρου δε όπου αλλού ρώτησα μου είπαν σαφώς μικρότερο κόστος αλλά η τοποθέτηση προϋποθέτει κόψιμο του προφυλακτήρα, γεγονός που με προβληματίζει.
  11. Καλησπέρα στην παρέα. Να αναφέρω κάτι σχετικά με την αναγέννηση στο dpf από τον συνδυασμό εμπειρίας (2 χρόνια κατοχος), manual και έρευνας στο ιντερνετ. Υπάρχουν 2 είδη αναγέννησης. Η πρώτη (παθητική αναγέννηση) γίνεται ανά τακτά διαστήματα (από 500 έως 1000χλμ) ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης (πόλη - επαρχία - αυτοκινητόδρομος) και διαρκεί απο 15 έως 25 λεπτά. Λέγεται παθητική καθώς δεν χρειάζεται άμεσα κάποια ενέργεια του οδηγού. Τις περισσότερες φορές αυτό δεν γίνεται καν αντιληπτό από τον οδηγό καθόσον σε συνθηκες κυκλοφορίας ανοιχτού δρόμου δεν αλλάζει κάτι στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Εντός πόλης θα γίνει αντιληπτό από τις στροφές του κινητήρα και το βεντυλατέρ (οτάν είναι σε στάση) όπως είπαν και άλλοι παραπάνω. Αυτού του τύπου η αναγέννηση και να διακοπεί δεν τρέχει κάτι καθώς στην επόμενη-ες χρήση-εις του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει και παλι η διαδικασία. Το πότε θα ξεκινήσει εξαρτάται από τον χρόνο της διακοπής της (στην αρχή της φάσης, στη μέση ή προς το τέλος). Γνώμη μου, εάν γίνει αντιληπτή η εν λόγω διαδιακασία, εφόσον υπάρχει χρόνος, καλό θα ήταν να μην διακοπεί. Η δεύτερη (ενεργητική αναγέννηση) είναι και η πιο σημαντική και έχει 2 σκέλη. Λέγεται ενεργητική καθώς απαιτείται ενέργεια του οδηγού. Σε αυτήν την περίπτωση ο εγκέφαλος διαγνώσκει ότι το dpf έχει γεμίσει κατά 45 με 50%, ανάβει ειδική λυχνία (κιτρινο χρώμα) στον πίνακα οργάνων και τότε πρέπει το αυτοκίνητο να οδηγηθεί με συγκεκριμένο τρόπο για κάποια χλμ (3η ή 4η με πάνω από 2000στροφές) καθώς είναι απαραίτητο να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να σβήσει η λυχνία. Εάν ο εγκέφαλος διαγνώσει ότι το dpf έχει γεμίσει σε μεγαλύτερο ποσοστό από 50% και η ενεργητική αναγέννηση δεν κατεβάσει το ποσοστό, τότε ανάβει κόκκινη λυχνία στον πίνακα και το αυτοκίνητο πρεπει να πάει για έλεγχο σε συνεργείο. Να αναφέρω ότι στο αυτοκίνητό μου μέχρι τώρα (30000χλμ), παθητική αναγέννηση γίνεται συχνά πυκνά. Ενεργητική αναγέννηση δεν έχει γίνει ποτέ κ ελπιζω να αργήσει ΠΟΛΥ..... Ελπίζω να βοήθησα και να μην κούρασα....
  12. Αγαπητέ, όπως είπαν κ άλλοι απλά πήγαινε σε αντιπροσωπεία....Αφού την έχεις την εγγύηση, γιατί να πάει στράφι... Φίλε johnas το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό. Τα κάνει όλα πολύ καλά....και συμφέρει... Μετά από ενα 6μηνο, εχουμε κ λέμε: Μετά από 6000 χλμ έχει μέση κατανάλωση 5,9 λιτρα με πάνω από τα μισά σε Εθνική οδό. Εντός πόλης έχει από 5,5 έως 7,5 ανάλογα τις συνθήκες κυκλοφορίας. Επαρχιακοί δρόμοι 5,2 έως 6,2 αναλόγως μορφολογία (ανηφόρες κλπ) Εθν. οδοι 4,8 έως 6,0 αναλογα την ταχύτητα. Προβλήματα : Μακριά κ αγαπημένοι... Κ έτσι ελπίζω να παραμείνει... Γενικά είνια ένα ολοκληρωμένο αυτ/το που καλύπτει σχεδόν το σύνολο των οδηγών. Ευκολοδήγητο, ευρύχωρο, σωστή συμπεριφορά, πατάει καλά, εμπνέει ασφάλεια (ως καλό audi) κ αρκετά γρήγορο. Μέχρι τα 160 ανεβάζει πολύ γρήγορα αλλά από εκεί κ πάνω θέλει δρόμο..... Κ λιγο υπομονή. Εγώ πάντως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.