Jump to content

RS POWER TEAM

Επαγγελματίες
  • Content Count

    272
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

RS POWER TEAM last won the day on December 13 2012

RS POWER TEAM had the most liked content!

Community Reputation

44 Excellent

About RS POWER TEAM

  • Birthday 03/30/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.giacgreece.gr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Recent Profile Visitors

4,262 profile views
  1. βασικα η μεθανολη εχει καθαριστικες ιδιοτητες , ισως σε μονιμη επαφη με μετταλικο αντικειμενο μετα απο πολυ καιρο να δημιουργησει "διαβρωση" και αυτο σιγουρα επηρεαζεται και απο το ποσοστο καθαροτητας. Αν διαβασουμε και τα συστατικα της μεθανολης υπαρχει σε πολυ μικρο ποσοστο οξικο οξυ (ξυδι) .Η καθαρη μεθανολη δεν εχει αλλα η χαμηλης ποιοτητας -ποσοστου μεθανολης σιγουρα ενα πολυ μικρο ποσοστο
  2. καλημερα παιδια, για να κανω λιγο τον δικηγορο του διαβολου , εχει δει ποτε κανεις διαβρωμενο μοτερ απο χρηση συστηματος μεθανολης? εγω προσωπικα δεν εχω δει ποτε μου ...
  3. πολυ καλα στο value for money και αρκετα αποδοτικα...
  4. καλησπερα, τα αλουμινενια βολαν δεν "σκαβονται" ευκολοτερα σε σχεση με τα ατσαλινα διοτι ολα εχουν ατσαλινη πλακα ενσωματομενη πανω τους... τα αλουμινενια ειναι ελαφροτερα (αρα εχουμε καλυτερο στροφαρισμα) αλλα στο ρελαντι βγαζουν πολυ θορυβο... ο stg 3+ της spec νομιζω οτι ειναι για αντοχη περιπου στα 80nm ροπης
  5. υπαρχει και λεγεται spec 3+ με μονης μαζας βολαν ατσαλινο ....
  6. καλησπερα, τα D2 εχουν παρα πολυ καλο value for money και θα σου τα προτεινα αλλα πριν αγορασεις μεταχειρισμενα βεβαιωσου οτι ειναι αποκλειστικα για το μοντελο το δικο σου , οτι τα τακακια εχουν ακομα ζωη και οτι τα bell και οι δισκοι δεν ειναι στραβοι... υγ. μηπως να το σκεφτεις λιγο για το look της ζαντας?
  7. καλησπερα, εγω θα σου προτεινα να σκεφτεις να βαλεις κατι για μια φορα και μονο ,διοτι αν αφησεις το εργοστασιακο βολαν διπλης μαζα θα ειναι ο αδυναμος κρικος στην ροπη ή στην ιπποδυναμη που εισαι ... πρεπει να σκεφτεις να παρεις ενα σετ που α)να αντεχει το βολαν β)να αντεχει την ροπη γ) να μην κανει θορυβο στο ρελαντι δ)να μπορει να επιτρεπει γρηγορες αλλαγες στις υψηλες ταχυτητες ε) να εχει πεταλι κανονικο ...
  8. .... Αντρεα θορυβο στο ρελαντι κανουν ολοι που προανεφερες λιγοτερο εχουν τα ατσαλινα βολαν (ισως βεβαια να ειναι τυχαιο διοτι ο sachs ακομα και με ατσαλινο βολαν εχει πολυ θορυβο) , αλλα οποσδηποτε ειναι και θεμα τοποθετησης αλλα και υλικων... επισης παιζει ρολο και το στρωσιμο του δισκου αλλα και η χρηση του... o stg 3 ειναι για περιπου 600nm ροπη ενω ο stg3+ ειναι για 732nm , δοκιμασμενα με πολυ λιγο θορυβο (σχεδον σπανια) και πολυ ελαφρυ πεταλι σε λιγες ημερες θα εχω ετοιμο ενα S3 big turbo με τον πιο extreme μονοδισκο της spec (stg 5) 806nm και ειμαι πολυ περιεργος για τα αποτελεσματα που πιστευω οτι θα ειναι δραματικα για τον πελατη (δεν ηταν δικη μου προταση)... παντως το θεμα αυτο ειναι πολυ μεγαλο με μακροσκελη αναλυση... εσυ τι συμπλεκτη φορας?
  9. το κοστος λιανικης ειναι στα 1300 ευρω και ο προμηθευτης μου ειναι απο εξωτερικο... αλλα αυτο τι σχεση εχει με τα αποτελεσματα του συμπλεκτη?
  10. Αντρεα μετα απο πολυ σκισιμο ισως να παρατηρησεις ελαφρος αυτο το φαινομενο αλλα ειναι φυσιολογικο οταν βαζεις βολαν μονης μαζας... τα περισσοτερα performance set συμπλεκτη που εχω βαλει ειναι της sachs racing αλλα τα προβληματα εχω αντιμετωπισει ειναι α)παρα πολυ σκληρος συμπλεκτης β)παρα πολυς θορυβος στο ρελαντι γ) ανεπυτιχης αλλαγη ταχυτητας ανω των 7000rpm (τουλαχιστον παλαιοτερα , ισως εχει διορθωθει) και τελος σπασμενο πλατω σε τρια κομματια ... θεωρω οτι υπαρχουν πολυ καλυτερα set απο sachs και επι το πληστον αποφευγω να βαζω σετακια αλλων εταιριων που εχουν μεσα πλατω sachs...
  11. εγω θα σου προτεινα να βαλεις Spec stg 3+ και ξεχνας τα προβληματα του συμπλεκτη ακομα και αν πας σε ενα καλο σταδιο big turbo... και το πιο συμαντικο οτι η αισθηση και συμπερηφορα του συμπλεκτη ειναι πολυ κοντα στον εργοστασιακο με πεταλι πουπουλο...
  12. δεν θελω να υποβαθμισω κανενα intercooler αλλα αν θελεις να κανεις τη δουλεια σου με σωστα αποδοση και καλη εφαρμογη (χωρις ραπτοκοπτικη) θα σου προτεινα να βαλεις Forge... απο εμπειρια δικη εχω να πω οτι αξιζει να διαθεσεις κατι παραπανω για ενα σωστο intercooler...το θεμα ειναι μεχρι ποσα θελεις να διαθεσεις για να βρεις το καταλληλο με καλο value for money...
  13. Σωστα το λεει ο Γιωργος απλα για διευκρίνηση εννοει να μπει με την σωστη πολικοτητα και τσεκαριστει πριν την τοποθετηση...
  14. μην αλλαξεις ακομα πεαλουδα και πες μας απο την αρχη τα συμπτωματα και γιατι κατεληξες να κανεις βασικη ρυθμιση πεταλουδας?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.