Jump to content

P.Nikos

Member
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

About P.Nikos

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

P.Nikos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Γνωριζει καποιος αν εχουν διαφορα στην καταναλωση οι κινητηρες του B7 και Β8? Ειναι πιο οικονομικος του Β8?
  2. Το α4 απο 2008 και μετα φοραει το dsg ξηρου τυπου, που σηκωνει λιγα κιλα ροπης? δεν θυμαμαι ποσα ακριβως. Η ερωτηση μου ειναι αν σηκωνει το κιβωτιο προγραμα στο 160αρι... Ευχαριστω.
  3. Το θεμα μου εμενα ηταν , οταν ειχα το a3 1.8 DSG, οτι δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενος απο την καταναλωση, αφου σε ταξιδια με 120-140 δεν εβλεπα κατω απο 8.8 l/100. Μεσα στην πολη αν και ειχα ελαφρυ ποδι πανω απο 10 λιτρα. Δεν ξερω.. αλλα με την σημερινη τιμη της βενζινης ειναι μεγαλη η καταναλωση για καθημερινη χρηση. Γι αυτο και κοιτουσα για 1.4 αλλα φοβαμαι μην απογοητευτω απο την δυναμη. Βεβαια δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα. Τεσπα. Επεσε στην αντιληψη μου και ενα a3 2009 diesel 1.9 130 αλογα... Τι γνωμη εχετε γι αυτο? με μια πρωτη βελτιωση ποσο μπορει να φτασει?
  4. Ημουν κατοχος ενος a3 1.8 του 2007.Πουληθηκε λογο οικονομικων προβληματων αλλα τωρα επεστρεψα δυναμικα και λεω να ξαναγορασω ενα!!!! Το θεμα ειναι αν θα παρω 1.4 η 1.8! Το 1.8 μου αρεσε η δυναμη του, αλλα θα προτιμουσα να ηταν κοντα στα 200 αλογα, πραγμα ευκολο με ενα προγραμματακι. Σκεφτομαι ομως και το 1.4 με τα 122 (αφου δεν υπαρχει με 140 ή 160) για λογους οικονομιας και μικροτερη τιμη αγορας, και να το βελτιωσω. Η ερωτηση μου ειναι ποσο θα μου κοστισει πανω κατω η μετρατροπη για ανεβασμα κοντα στα 200 αλογα? Λογικα απο αυτα που διαβασα στο forum γινεται μονο με αλλαγη τουρμπινας.....Τον κινητηρα δεν το φοβαμαι, πιστευω οτι θα αντεξει! Ευχαριστω
  5. επειδη προσανατολιζομαι σε αγορα μεταχ. α4 2009 και μετα, μπορει να με ενημερωσει καποιος τι πρεπει να προσεξω προκειμενου να ειναι πιο ευκολη και οικονομικη η μετατροπη της οθονης σε navi kai tv? αν καταλαβα καλα πρεπει τουλαχιστον να ειναι ενγχρωμη οθονη.. απο εκει και περα..? ευχαριστω
  6. Μαλλον αντιμετωπιζεις το ιδιο προβλημα. Ειναι αρκετα αισθητο.. με το που πας να ξεκινησεις (D η R) ειναι λες και εχει λοξυγγα το αμαξι.Μολις πιασει τα 10-15km/h μετα στρωνει. Κ εγω προσπαθω με ελαφρυ αγγιγμα του γκαζιου να το ξεκινησω για να μην το κανει... καποιες φορες το καταφερνω καποιες οχι.
  7. Το αμαξι δεν φοραει προγραμμα, ειναι τελειως μαμα. Ακριβως το ιδιο κανει και στην οπισθεν. Σιγουρα καποιες αντιπρ εντοπιζουν το προβλημα αλλα δεν θελουν να βοηθησουν...επεσαν στην περηπτωση ομως Η εγγυηση λιγει τον Νοεμβριο οποτε πρεπει να το τρεξω! Αν καποιος φιλος με dsg 6 μενει κοντα στην καλλιθεα, θα βοηθουσε να μου στειλει ενα μηνυμα να βρεθουμε να συγκρινουμε τα κιβωτια. Ευχαριστω
  8. Ξεκιναει πολυ αποτομα, εγω το νιωθω σαν κλωτσημα. Πηγα σημερα στο εξουσιοδ. το θεωρησε φυσιολογικο ο μαστορας, το μονο που μου προτεινε ειναι η αλλαγη λαδιων του κυβωτιου. εχω 44000χιλ, ενω κανονικα θελουν αλλαγη στα 60000χιλ. Μπηκε και στον εγκεφαλο και δεν βρηκε τιποτα. Παντως αν ειναι φυσιολογικη λειτουργια του.. ειναι κριμα...
  9. Μηπως θελει καμια αναβαθμιση το κιβωτιο? Λεω εγω τωρα..
  10. Δεν το εχω παει ακομη για ελεγχο, ουτε τετρακινητο ειναι! Και μιλαμε παντα για λιγο γκαζι στο ξεκινημα..ισα ισα να ξεκινησει. Κανει οπως κανουν οι πρωταρηδες οδηγοι, που δεν ξερουν την αποσυμπλεξη. Μαλλον μονο σε μενα το κανει Μενω καλλιθεα.. εσυ φιλε μου?
  11. Οχι τιποτα απο τα 2. Μαλλον εγω δεν το εξηγησα καλα. Δεν σπινιαρει οταν ξεκιναει, ουτε μιλαω για το μικρο κλωτσιμα που νιωθεις απο την αλλαγη N σε D... Ειμαι φαναρι εχω κουμπωσει ηδη το D , αφηνω φρενο και παταω γκαζι για να ξεκινησει, εκει απανω μου κλωτσαει... μολις ξεκινησει το αμαξι ολα ok μετα.
  12. Γεια σε ολους! Εχω ενα Α3 1.8 2007 με DSG 6αρι. Οταν ξενιναω με πρωτη σχεση στο κιβωτιο, κλωταει εντονα, μετα ολες οι αλλες αλλαγες ειναι τοσο καλες που σχεδον δεν τις καταλαβαινω. Καθε φορα δηλαδη που ξεκιναω απο φαναρι (νορμαλ, οχι τερμα γκαζι) εκνευριζομαι. Επειδη το πηρα μεταχ στην αρχη νομιζα οτι ετσι δουλευει, προσφατα ομως θυμηθηκα οτι ειχα οδηγησει και ενα ibiza cupra (dsg7) πριν πολυ καιρο και οι εκκινησεις του ηταν ακρως φισιολογικες. Γενικα το κιβωτιο το θεωρω πολυ καλο και εξυπνο, αλλα αν οντως δουλευει ετσι, πασχει πολυ στην εκκινηση. Εχει καποιος αλλος αυτο το προβλημα? η μηπως ειναι η ιδεα μου??? Θα κανω μια βολτα και απο το εξουσιοδοτημενο αλλα θα ηθελα πρωτα την γνωμη σας. Ευχαριστω!
  13. Εμενα αν και μου αρεσει ο προφυλακτηρας του rs3, αυτο μου κανει λιγο καγκουρικο
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.