Jump to content

audidis

Administrator
  • Content Count

    2,585
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    59

audidis last won the day on May 29

audidis had the most liked content!

Community Reputation

2,838 Excellent

1 Follower

About audidis

  • Birthday 04/09/1978

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    athens
  • Interests
    Μουσική, καλή παρέα & αντλίες υψηλής και νερού

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 S-Line 8P

Recent Profile Visitors

2,364 profile views
  1. Καλησπέρα neptune. Είναι υποχρεωτικό βάσει κανονισμού του ASC να αναγράφεται τιμή στην αγγελία σου. Διαφορετικά θα διαγραφεί. Επίσης, διαγράφεται το link που ανέβασες, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το περιεχόμενο της αγγελίας. Κανόνες λειτουργίας ASC
  2. Επειδή κινείσαι εντός πόλης και αν το θυμάμαι καλά (Άκη εσύ δεν είσαι ??) είναι ήπια η οδήγησή σου, θα απέφευγα τα κίτρινα bilstein. Από την άλλη βέβαια, όταν σχολιάζεις θετικά για τα sline, πάμε στο άλλο άκρο (εργοστασιακής) σκληρότητας. Δύσκολο να βγει συμπέρασμα Έχε επίσης υπόψη ότι όταν αναφέρεσαι σε sline ανάρτηση, ουσιαστικά αλλάζεις (και) ελατήρια (στα λοιπά σενάρια που αναφέρεις μόνο αμορτισέρ με μαμά ελατήρια...) Η λογική στην περίπτωσή σου λέει μαλακό αμορτισέρ ή ότι φορούσε από εργοστάσιο. Τα προσωπικά γούστα και ο ενθουσιασμός λένε σκληρά αμορτισέρ. Καλημέρα και καλή απόφαση!
  3. άσε... εξαιτίας του δεν έρχομαι
  4. Βρίσκεσαι σε λάθος ενότητα. Το topic μεταφέρθηκε εδώ.
  5. Καλησπέρα έστω και καθυστερημένα, Με λίγα λόγια (έχει ξανασυζητηθεί το θέμα) και τα 2 πολύ καλά και αξιόπιστα μηχανήματα με πολλά features και oem look. Προσωπικά το zenec ήταν η αρχική μου προτίμησή αλλά έβγαινε ακριβότερο, για αυτό και προχώρησα στο dynavin N6 (τότε, πριν χρόνια). Για support/service για zenec δεν έχω άποψη, για το dynavin η αντιπροσωπεία είναι ανεπαρκέστατη, κοινώς ερασιτέχνες (προσωπική εμπειρία). Επίσης, αν παίζει ρόλο στην περίπτωσή σου, το N7 (σε αντίθεση με το Ν6) δεν υποστηρίζει πια FLAC αρχεία (σε περίπτωση που η μουσική σου βιβλιοθήκη είναι γεμάτη από τέτοιο audio format.
  6. Τα Allroad μοντέλα είναι πλέον παράδοση της Audi και το νέο A6 που μόλις παρουσιάστηκε, συνεχίζει την επέκταση της «οικογένειας». Πίσω στο 1999, η Audi παρουσίασε το πρώτο A6 Allroad και είκοσι χρόνια μετά, το σημερινό μοντέλο συνεχίζει στα ίδια βήματα. Για χρόνια η Audi είχε την αποκλειστικότητα σε αυτή την κατηγορία, όμως σήμερα έχει να αντιμετωπίσει ικανά μοντέλα όπως η Mercedes-Benz E-Class All-Terrain και το Volvo V90 Cross Country. Μιλάμε για ένα πολυτελές station wagon με τεράστιους χώρους και ικανότητες εκτός δρόμου ενώ εξωτερικά, συγκριτικά με τα υπόλοιπα A6 Avant, ξεχωρίζει από τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, τα προστατευτικά για την αποφυγή «τραυματισμών» χαμηλά στο αμάξωμα σε δύσκολες συνθήκες και τις ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, που μπορούν να φτάσουν έως και τις 21 ίντσες, ανάλογα με το τι θέλει ο αγοραστής. Στο βασικό πακέτο εξοπλισμού ανήκει η αερανάρτηση που προσαρμόζει την απόσταση από το έδαφος, ανάλογα με την ταχύτητα και το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Στο πρόγραμμα Auto και Comfort, έχει 139 χιλιοστά από το έδαφος ενώ μπορεί να φτάσει έως και 229 χιλιοστά! Ωστόσο με αυτή την επιλογή, η ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 35 χλμ./ώρα. Μετά τα 120 χλμ./ώρα, η απόσταση από το έδαφος πέφτει στα 124 χιλιοστά και στην επιλογή Offroad, μένει στάνταρ στα 169 χιλιοστά με περιορισμό ταχύτητας στα 80 χλμ./ώρα, αν δεν επιλεγεί η ψηλότερη ρύθμιση των 229 χιλιοστών. Τα καλούδια του A6 Allroad δεν σταματούν εδώ. Υπάρχει φυσικά σύστημα τετρακίνησης Quattro, υπάρχει σύστημα ελέγχου κατάβασης πλαγιάς (Hill Descent Control) αλλά και ένα ηλεκτρονικό σύστημα προσομοίωσης μπλοκέ που βοηθά την κατάσταση αν κρεμάσουν οι διαγώνιοι τροχοί σε δύσκολα περάσματα. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει τον πετρελαιοκινητήρα των 3.0 λίτρων TDI σε τρία διαφορετικά επίπεδα απόδοσης. Αρχικά, με 231 ίππους και 500 Nm ροπής, στη συνέχεια με 286 ίππους και 620 Nm ροπής και τέλος, με 349 ίππους και 700 Nm ροπής! Όλα τα σύνολα διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία των 48 Volt και συνδυάζονται με ένα αυτόματο οκτάρι σασμάν Tiptronic. Προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα εφοδιασμού του A6 Allroad με σπορ μπλοκέ πίσω διαφορετικό. Στο εσωτερικό τα πράγματα δεν διαφέρουν σημαντικά από ένα A6 Avant. Κορυφαία ποιότητα, πολυτέλεια, πλούσιος εξοπλισμός και όλα όσα περιμένεις από ένα Audi σε αυτή την κατηγορία τιμής. Αναμφίβολα, οθόνη πολυμέσων και ψηφιακός πίνακας οργάνων κλέβουν την παράσταση! Στη Γερμανία οι τιμές του νέου Audi A6 Allroad με τον πετρελαιοκινητήρα των 231 ίππων ξεκινούν από τις 61.500€. Για περιορισμένο αριθμό μοντέλων θα διατίθεται και η ειδική έκδοση 20 Years Allroad που περιλαμβάνει ειδικά χρώματα αμαξώματος, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, σπορ καθίσματα στο εσωτερικό, πακέτο εμφάνισης με μαύρα διακοσμητικά, επενδύσεις από δέρμα/αλκαντάρα, ένθετα αλουμινίου και φωτιζόμενα πάνελ θυρών. Link
  7. Καλημέρα, Κοίταξες καθόλου ως επιλογή και τα εξειδικευμένο συνεργείο για group vag που είναι και σπόνσορες στο club; (θα τα δεις στα διαφημιστικά banners δεξιά της homepage περίπου στη μέση της σελίδας)
  8. Το νέο Audi TT Quantum Gray Edition θα κατασκευαστεί σε πολύ περιορισμένη παραγωγή 99 μονάδων και ο μόνος τρόπος για να το αγοράσει κανείς θα είναι μέσω διαδικτύου. Η Audi μπαίνει στη νέα ψηφιακή εποχή και εγκαινιάζει τις διαδικτυακές της πωλήσεις με μια ειδική έκδοση του TT. Το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να ανακοινώθηκε ότι θα σταματήσει την παραγωγή του και θα αντικατασταθεί από ένα άλλο, ηλεκτρικό αυτοκίνητο όμως η φίρμα του έδωσε έναν πολύ σημαντικό ρόλο: να είναι το πρώτο καινούργιο μοντέλο της που θα πωλείται αποκλειστικά μέσα από το ίντερνετ. Το συγκεκριμένο TT Quantum Gray Edition έχει τον βενζινοκινητήρα 2.0 TFSI κάτω από το καπό του με τους 245 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic. Συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης Quattro και ξεχωρίζει από το γκρι χρώμα και τις ειδικές ταπετσαρίες στην καμπίνα με τις κόκκινες ραφές. Θα παραχθεί σε μόλις 99 μονάδες και θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στις ευρωπαϊκές αγορές. Οι ενδιαφερόμενοι παραγγέλνουν το αυτοκίνητο online και επιλέγουν την αντιπροσωπεία που θέλουν να γίνει η παράδοση. Υπάρχει η δυνατότητα «εξερεύνησης» του εσωτερικού του TT με γυαλιά VR (εικονικής πραγματικότητας) και θα μπορούν να το επιλέξουν με χρονομίσθωση (leasing) αντί της κλασικής χρηματοδότησης. Link
  9. Και ηλιοροφή και καρπουζάκι background.. full summer mode
  10. Καλώς όρισες Ματθαίο στην ομάδα! Έχε κατά νου την ενότητα των συναντήσεων του Audi Sport Club να γνωριστούμε και από κοντά. Πριν λίγες εβδομάδες ήμαστε αρκετά... κοντά σου, πιο κοντά σου δεν γίνεται (δες εδώ) Κατά τα λοιπά, τα γνωστά... Καλή πλοήγηση εύχομαι και ότι θες (και δεν έχει απαντηθεί) ρωτάς!
  11. Καλώς όρισες Tetix στο forum. Να χαίρεσαι και το απόκτημά σου. Εύχομαι καλή πλοήγηση, αν δεν βρεις την πληροφορία που τυχόν αναζητάς, μπορείς να θέσεις το ερώτημά σου σε παρεμφερές topic ή (αν δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο) σε νέο. Έχε κατά νου και τις ενότητες με συναντήσεις/εκδρομές μελών να γνωριστούμε και από κοντά εφόσον είσαι Ελλάδα.
  12. Μπορείς εύκολα από μέσω του Paint των Windows, στην επιλογή resize, επέλεξε Pixels βάλε Horizontal πχ 800 και είσαι έτοιμος.
  13. Καλημέρα Dragonfly, δεν φαίνεται η φωτό. Έχε υπόψη πως μπορείς να επισυνάψεις απευθείας φωτογραφία στο post σου. Νομίζω φαίνεται σαν να την έκανες upload από εξωτερικό΄σύνδεσμο.
  14. Πάρε με τηλ. μετά στα 120χλμ. Πρόσεχε όμως γιατί απαγορεύεται η χρήση κινητού στα πρατήρια για λόγους ασφαλείας
  15. Η EPA, η αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος, που δοκιμάζει τα νέα μοντέλα, πιστοποίησε σε αυτονομία το νέο Audi e-tron στα 328 km. Λιγότερο από ένα βασικό Tesla Model 3, ένα Kia e-Niro ή μια Jaguar I-Pace. Περιττό να πούμε ότι ο κύκλος πιστοποίησης της Υπηρεσίας Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ (EPA - Environmental Protection Agency) είναι ο πλησιέστερος στην πραγματικότητα. Και για σοβαρούς λόγους: Στο παρελθόν, όταν είχαμε τον κύκλο NEDC στην Ευρώπη, η EPA εμφάνιζε δεδομένα κατανάλωσης τουλάχιστον κατά 20% υψηλότερα από αυτά του NEDC. Με την άφιξη του νέου κύκλου WLTP, το χάσμα έχει μειωθεί, αλλά η EPA εξακολουθεί να βρίσκεται πιο κοντά στην πραγματικότητα. Το Audi e-tron είναι ένα από τα τελευταία ηλεκτρικά μοντέλα που έπιασαν στα χέρια τους οι Αμερικανοί τεχνικοί της EPA που κατέγραψαν αυτονομία 320 km σε μικτή χρήση. Προφανώς, είναι μια τιμή που αποτελεί παρέκταση της κατανάλωσης σε kWh/100 μίλια που προέκυψε από δοκιμή. Αλλά αποτελεί ένα νούμερο το ίδιο ρεαλιστικό με αυτό που πετύχαμε κι εμείς οδηγώντας το e-tron στην Ελλάδα με κανονική χρήση: Θέρμανση/ψύξη και συσκευές άνεσης και πολυμέσων σε λειτουργία, με διαφορετικές ταχύτητες και σε διάφορα είδη δρόμων. Τα 320 km αυτονομίας με μπαταρία 95kWh, είναι μάλλον ένα απογοητευτικό νούμερο, ειδικά από τη στιγμή που το Audi e-tron εμφανίζει πολύ καλό Cx 0,28 -μόνο με κάμερες-καθρέφτες, για να είμαστε ακριβοδίκαιοι. Προφανώς, το e-tron πληρώνει το μάρμαρο του να είναι SUV (μια μπερλίνα όπως το Tesla Model S έχει ασυναγώνιστο Cx με 0,24), αλλά παρόλα αυτά έχει καλύτερο συντελεστή από την Jaguar I-Pace με τη λίγο μικρότερη χωρητικότητα μπαταρίας -90kWh. Και όμως, σύμφωνα με την EPA, το βρετανικό SUV πάει 50 km μακρύτερα από το e-tron, με τα 376 km της αυτονομίας του. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τον αμερικανικό οργανισμό, το e-tron διανύει με μια φόρτιση λιγότερα χιλιόμετρα από τους περισσότερους ηλεκτρικούς ανταγωνιστές: Την Jaguar I-Pace, το Kia e-Niro, το Chevrolet Bolt και φυσικά το Tesla Model X με τα 475 km και τις μόλις μεγαλύτερες μπαταρίες. Βέβαια, αυτή η επίδοση θα μπορούσε να εξηγηθεί από πολλά πράγματα: Μεγάλο βάρος (2.490 kg), μεγάλη ισχύς (408 PS), ενδεχομένως λιγότερο ενδελεχής ηλεκτρονική διαχείριση των μπαταριών... Link
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.