Jump to content

audidis

Administrator
  • Content Count

    2,609
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    60

audidis last won the day on June 25

audidis had the most liked content!

Community Reputation

2,866 Excellent

1 Follower

About audidis

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    athens
  • Interests
    Μουσική, καλή παρέα & αντλίες υψηλής και νερού

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 S-Line 8P

Recent Profile Visitors

2,438 profile views
  1. Καλημέρα Βασίλη και καλώς όρισες (έστω και καθυστερημένα!) Καταλαβαίνεις πως ο Αύγουστος παραδοσιακά είναι μήνας...σιέστας Καλή πλοήγηση εύχομαι, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και εννοείται πως ότι τυχόν δεν βρεις σαν πληροφορία στο φόρουμ, ανεβάσεις σχετικό θέμα/ερώτημα!
  2. Καλημέρα, προφανώς πρέπει να το δει μηχανικός (ξέρω... ο 5ος δυστυχώς) έμπειρος, απλά στάθηκα σε 1 σημείο που ανέφερες, το "κάνει σαν τρακτέρ". Ως... remote διάγνωση λοιπόν (), αν το αναφέρεις κάνει σαν τρακτέρ ως ήχο το μυαλό μου πηγαίνει στον τεντωτήρα της καδένας, να έχει χαλαρώσει δλδ. Αν είναι αυτή η περίπτωση, τότε χρίζει άμεσης αντικατάστασης με νέο σετ για να μην έχεις σοβαρά παρατράγουδα. Δυστυχώς εδώ, οπτικός έλεγχος δεν είναι εφικτός, θέλει λύσιμο (εργασία με αντίστοιχο κόστος δλδ). Αν δεν αναφέρεσαι στον ήχο, αλλά στο τρέμουλο, θα μπορούσε να είναι πχ. βάση μηχανής (το οποίο όμως θα ήταν αντιληπτό οπτικά...). Μήπως χάνει αέρα? Προσφάτως, είχα περιστατικό προσωπικά με μεγάλο τρέμουλο λόγω διαρροής αέρα (αντικατάσταση "τελειωμένης" βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και "τελειωμένης" τσιμούχας στην ένωση κορμού και πολλαπλής). Ακόμα και εδώ βέβαια θα έβγαζε σφάλμα το διαγνωστικό (βάλατε???) Καταλαβαίνεις πως σενάρια πολλά εξ αποστάσεως, ακόμα και προβληματικά μπεκ που σου είπε ένας μάστορας θα μπορούσε να είναι, αντλία επίσης κτλ... Στο σημείο που έφτασες, η σειρά που πρέπει να ακολουθήσεις είναι διαγνωστικό, μηχανικός και λύσιμο. Θεωρώ πως είναι μονόδρομος δυστυχώς. Εκτός του σεναρίου αντιπροσωπίας, έχουμε και συνεργεία διαφημιζόμενα στο φόρουμ στην home page. Υπάρχει στην Νέα Σμύρνη αξιόλογη επιλογή (δεν γνωρίζω που μένεις, αν είναι κοντά σου δλδ, υπάρχει επιλογή και πιο βόρεια). Κράτα μας ενήμερους.
  3. ΠΙΤΤΑΣ Λ. Ηρακλείου, Νέα Ιωνία (εύκολη πρόσβαση από Αττική Οδό) εδώ Μου τον είχε προτείνει ο (τότε) μηχανικός που το πήγαινα. Είχα πάει για ευθυγράμμιση άλλο αυτοκίνητο, όπου ανακαλύψαμε και (άγνωστο σε εμάς) τρακάρισμα. Εξαιρετική εξυπηρέτηση προσωπικού και συντηρημένο μηχάνημα.
  4. Καλησπέρα και καλώς όρισες στο κλαμπ Χάρη. Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο επίσης το αυτοκίνητό σου! Όσον αφορά στα ερωτήματά σου, το πλαίσιο 8P έχει μια τεράστια δεξαμενή πληροφοριών στην αντίστοιχη κατηγορία του φόρουμ, καθότι πολλοί οι αντίστοιχοι ιδιοκτήτες. Εναλλακτικά, μπορείς να πληκτρολογήσεις και επάνω δεξιά στο search για να βρεις αυτό που ψάχνεις. Εφόσον δεν βρίσκεις την πληροφορία που αναζητάς στις αντίστοιχες ενότητες, εννοείται πως θέτεις το ερώτημά σου ή ανοίγεις νέο θέμα. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες Α3 8P έχουν δοκιμάσει κάθε λογής αναβαθμίσεις μηχανικά και αισθητικά και χάρη στο μεράκι τους και το ενδιαφέρον τους έχουν ξοδέψει χρόνο και παραθέσει τις εμπειρίες και συμβουλές τους εδώ στο φόρουμ, ώστε να βοηθηθεί ο οποιοσδήποτε αναζητήσει κάτι παρεμφερές. Γνώμη μου, ας τους τιμήσουμε διαβάζοντάς τους
  5. Σωστά, αυτό μαντεύω και εγώ, ως συνέπεια άλλου θέματος μου φαίνεται
  6. Καλημέρα, Η αλήθεια είναι πως ξεκάθαρα σημάδια και από την αρχή δεν δίνει (δεν καταγράφεται καν ως κωδικός σφάλματος). Επειδή το έχω βιώσει το σενάριο της αντλίας υψηλής, ξεκίνησε από προβληματική κρύα εκκίνηση αλλά στις κανονικές (ζεστές) συνθήκες μπορούσες "να του πιεις το αίμα" απροβλημάτιστα. (και στο ενδιάμεσο εγώ άλλαζα διάφορα...)Αυτό ίσχυσε χωρίς άλλες παρενέργειες για πολλές μέρες. Κάποια στιγμή μετά από 2-3 εβδομάδες και με γκάζια στην αττική οδό, απλά "αποφάσισε" (καλό είναι αυτό βέβαια) να με βάλει σε "safe mode" (και να ανάψει και η λυχνία του κινητήρα). Σαφώς και δεν είναι το μοναδικό σενάριο συμπτωμάτων για αντλία, το συνηθέστερο απλά. Πάντως στην περίπτωση του themis1990 εκτιμώ πως δεν πρέπει να οφείλεται σε αντλία, αν εμπλέκεται η αντλία στην υπόθεση σαν συνέπεια άλλου προβλήματος μάλλον. Επίσης, υποθέτω πως στο ατμοσφαιρικό 1.6 μιλάμε για μία και μοναδική αντλία, σωστά?
  7. S8 για την δουλειά, S6 Avant για την οικογένεια (που γράφω παραδίπλα) μια χαρά!
  8. Με τον πετρελαιοκινητήρα 3.0 V6 TDI απόδοσης 349 PS, ηλεκτρικό κομπρέσσορα και σύστημα mild-hybrid για την αγορά της Ευρώπης. Η Audi παρουσίασε τα νέα S6 Sedan, S6 Avant και S7 Sportback, τα οποία θα διατεθούν με πετρελαιοκινητήρα 3.0 V6 TDI στην Ευρώπη και με βενζινοκινητήρα 2.9 V6 TFSI σε ΗΠΑ, Ασία και Μέση Ανατολή. Οι κορυφαίες εκδόσεις των Α6 και A7 (τουλάχιστον μέχρι την παρουσίαση των νέων RS6 και RS7) εξοπλίζονται με σύστημα Mild-Hybrid 48V που επιτρέπει coasting με σβηστό τον θερμικό κινητήρα για έως και 40 δευτερόλεπτα, χάρη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών. Το σύστημα προσφέρει μειωμένη μέση κατανάλωση κατά 0,4 lt/100km ενώ παράλληλα υποστηρίζει τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο 3.0 V6 TDI αποδίδει 349 PS και 700 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης quattro και το αυτόματο κιβώτιο Tiptronic οκτώ σχέσεων. Ο turbodiesel τον οποίο συναντήσαμε και στο Audi SQ5 TDI εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κομπρέσσορα (EPC) που εξαλείφει το turbo lag αλλά και ένα τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,0" για το S6 Sedan και σε 5,1" για τα S6 Avant και S7 Sportback ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση διατηρείται χαμηλά, μεταξύ 6,2 και 6,5 lt/100 km ανάλογα με την έκδοση αμαξώματος και το μέγεθος των τροχών. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro που συνδυάζεται με torque vectoring λειτουργεί με αρχική αναλογία 40:60 ενώ μπορεί να στείλει μέχρι και το 70% της δύναμης στους εμπρός τροχούς ή μέχρι και το 85% της δύναμης στον πίσω άξονα. Προαιρετικά διατίθεται και σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο S προσφέρεται το προαιρετικό σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης για ακόμα καλύτερο κράτημα και ευελιξία. Η σπορ ανάρτηση S sport suspension με ηλεκτρονικό έλεγχο των αμορτισέρ είναι χαμηλωμένη κατά δύο πόντους στο S6 και κατά ένα στο S7. Εναλλακτικά διατίθεται και ενεργή αερανάρτηση με τρεις λειτουργίες και επιλογή αύξησης της απόστασης από το έδαφος. Πίσω από τις ζάντες 20" με λάστιχα επιδόσεων 255/40 κρύβεται το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης που περιλαμβάνει 6πίστονες δαγκάνες με δίσκους 400 mm εμπρός και 350 mm πίσω. Για τους πιο απαιτητικούς η Audi διαθέτει και carbon κεραμικούς δίσκους 400 mm εμπρός και 370 mm πίσω που ζυγίζουν 9 kg λιγότερο από τα σιδερένια φρένα. Επιπλέον, το ηλεκτρονικό σύστημα ECP ελέγχει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, του κιβωτίου, του τιμονιού (ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση) και του διαφορικού, προσφέροντας στον οδηγό πέντε λειτουργίες οδήγησης: Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency και Individual. Εξωτερικά, τα S6 Sedan, S6 Avant και S7 Sportback απέκτησαν ένα διακριτικό αλλά εμφανώς πιο επιθετικό bodykit που τα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις των A6 και A7. Αυτό περιλαμβάνει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με πιο τονισμένα νεύρα, λεπτομέρειες από αλουμίνιο και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέο splitter, ελαφρώς διαφορετική γρίλια, διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος, διαχύτη και τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης με επικάλυψη από χρώμιο. Την εμφάνιση αναβαθμίζουν και τα νέα σχέδια των τροχών σε διάσταση 20" ή ακόμα και 21". Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα με δεκάδες ρυθμίσεις και λειτουργίες μασάζ και κλιματισμού, τα οποία έχουν επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, ή προαιρετικά από κορυφαίας ποιότητας δέρμα Valcona. Το flat-bottomed τιμόνι, οι επενδύσεις από αλουμίνιο, τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και τα πατήματα των μαρσπιέ με το λογότυπο S ενισχύουν τη σπορ ατμόσφαιρα ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα συστήματα τελευταίας τεχνολογίας της Audi. Η τιμή των μοντέλων στη Γερμανία θα ξεκινά από 76.500 ευρώ (S6 Sedan), 79.000 ευρώ (S6 Avant) και 82.750 ευρώ (S7 Sportback). Τέλος, να αναφέρουμε πως ο κινητήρας 2.9 V6 TFSI που προορίζεται για ΗΠΑ, Ασία και Μέση Ανατολή αποδίδει 450 PS και 600 Nm ροπής, ενώ και αυτός συνεργάζεται με το σύστημα MHEV 48 Volt. Link
  9. Πόλεμο... προς πάσα κατεύθυνση ξεκίνησε η Audi η οποία λανσάρει το ένα καινούργιο μοντέλο μετά το άλλο. Μέχρι τέλος του έτους θα έρθει στην Ελλάδα το νέο Α1, ενώ τον Ιανουάριο θα κυκλοφορήσει στους δρόμους και το νέο Q3. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Audi είναι το e-tron και θα το δούμε Μάρτιο του 2019. Φουλ επίθεση Για το 2019 η γερμανική φίρμα θα λανσάρει επίσημα ακόμα τρία μοντέλα. Συγκεκριμένα τον Μάρτιο θα δούμε το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο e-tron, τον Οκτώβριο την ολοκαίνουργια γενιά του Α3 ενώ με το κλείσιμο του έτους θα δούμε και το Q3 Sportback (ή αλλιώς Q4). Μαζί με τα τρία νέα μοντέλα αναμένεται να δούμε (προς τα τέλη του 2019) και την κορυφαία έκδοση του Audi Q8 με την κωδική ονομασία RS η οποία θα αποδίδει 660 ίππους... Η δυναμική που αποκτά η Audi σε όλες τις κατηγορίες είναι πολύ μεγάλη καθώς στόχος της είναι να αγγίξει σε πωλήσεις τις 2.4 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2022 (από 1.7 το 2016). Το νέο Α3 θα το δούμε μετά το καλοκαίρι του 2019 Το Q3 Sportback (ή αλλιώς... Q4) αναμένεται τέλη του επόμενου έτους Link
  10. Φίλε Κώστα, λογικά δεν θα λάβεις κάποια απάντηση, μπορεί να διαψευστούμε βέβαια... Απλά τελευταία επίσκεψη του ανθρώπου ήταν τον Μάρτιο του 18... Ontopic, αν το dpf ξεκινά την φάση αναγέννησης, καλό είναι να το αφήνουμε να το ολοκληρώνει μόνο του και υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Μόνο κακό θα προκαλέσει κάποιος αν το διακόπτει σκόπιμα (επειδή πχ. έφτασε στον οριστικό του προορισμό ή μια προσωρινή στάση). Καλό μας μήνα κύριοι!
  11. Τα πρώτα του σημάδια είναι αυτά που αναφέρετε, στο τέλος θα σταματήσει εντελώς την κίνησή του. Τα έπαιξε το μοτεράκι του. Δυστυχώς, και εδώ παθών Αντικατάσταση πριν χρόνια με Valeo 150 ευρώ. Welcome to the world of Α3 8P. Έχει πολλά καλά, έχει και αυτές τις "στιγμές".
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.