Jump to content

tryf3

Member
  • Content Count

    523
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

tryf3 last won the day on March 8 2018

tryf3 had the most liked content!

Community Reputation

354 Excellent

About tryf3

  • Birthday 07/31/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Aθήνα
  • Interests
    cars, gadgets

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A4 B8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αυτό είναι το πρόβλημα ότι και δε θα είναι ίδια αλλά και ίδια να είναι πάλι θα έχει διαφορά με τα σκιάδια και τις κολώνες λόγω παλαιότητας. Γιατί να μην κολλάει η παλιά δεν μπορώ να το καταλάβω. Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Κι εγώ το ίδιο έπαθα. Γίνεται να ξανακολληθει το ίδιο ύφασμα ; Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Ναι τώρα που το λες αυτήν είχε και εμένα.
  4. Έχω την εντύπωση ότι η δική μου εργοστασιακή δεν ήταν varta.
  5. Άλλαξε τα όλα μαζί να ησυχάσεις. Στο 1800 είναι πιο ακριβή. Και εγώ έτσι έλεγα και τελικά πλήρωσα πιο πολλά απ' ότι θα την άλλαζα καινούρια και δουλειά δεν έκανα.
  6. Και εγώ δύο φορές άλλαξα ποντεσιομετρο και ενώ δούλευε για κάποιους μήνες καλά μετά ξαναεβγαινε το σφάλμα. Μάλλον είσαι για καινούρια πολλαπλή. Μεγάλη αστοχία της Audi και σε αυτό το θέμα που θα έπρεπε να βγει recall. Στην αντιπροσωπεία πάει πάνω από 800 ευρώ η αλλαγή της. Αν δεν κάνω λάθος στη Αμερική είχε βγει recall στο συγκεκριμένο θέμα.
  7. Τελικά ρωτήσα τον προγραμματιστή και μου είπε ότι είναι ρύθμιση του προγράμματος για να μη ζορίζεται το μοτέρ και κάτι άλλο που δε θυμάμαι για τους ρύπους. Μου είπε επίσης ότι δε δημιουργεί κανένα πρόβλημα και ότι είναι καλύτερα έτσι και το προτείνουν πολλοί μηχανικοί . Εγώ βέβαια καλού κακού το ζεσταίνω όπως πριν.
  8. Σε ευχαριστώ Γιώργο! Όταν ανάβω aircondition ανεβαίνουν φυσιολογικά οι στροφές. Με vag com δεν το έχω κοιτάξει αλλά με obd δε βγάζει κάποιο σφάλμα. Περίεργο πάντως.
  9. Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση σε όλους! Την τελευταία βδομάδα όταν το αμάξι είναι κρύο και το βάζω μπροστά δεν κρατάει για λίγο τις στροφές λίγο πάνω από τις 1000 όπως συνήθως έκανε. Τις ρίχνει κατευθείαν στις 900 περίπου και το αμάξι ψιλοτρεμει. Αφού ζεσταθεί και οδηγήσω λίγο οι στροφές στο ρελαντί είναι αυτές που πρέπει. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι άλλο πέραν από το όταν είναι κρύο το αμάξι. Με το obd δε βγάζει κάποιο σφάλμα και πριν λίγο καιρό γύρισα το πρόγραμμα από 100αρα σε 95αρα. Γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει;
  10. Ναι και εγώ πρώτη φορά ακούω τέτοιο πράγμα. Το αντίθετο έχω την εντύπωση ότι ισχύει.
  11. Πολύ ωραία! Μπορείς να μας δώσεις λεπτομέρειες πώς γίνεται αυτό;
  12. Αυτός ο κωδικός είναι για το διλιτρο και δεν ταιριάζει στο 1.8 του 2008. Εγώ την πάτησα.
  13. Χεχε! Όντως! Μας μπέρδεψε το σφάλμα του διαγνωστικού.
  14. Καινούρια έβαλα αλλά όχι τη γνήσια. 150 ευρώ έκανε. Είχε πάρει νερά από ότι μου είπε το ρελε. Πάντως πριν λίγους μήνες μου είχε τρυπήσει το δοχείο διαστολής και έχανε νερά. Μέχρι να κατάλαβω τι όντως συμβαίνει μάλλον έγινε το κακό.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.